Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 11:03
Samtalen blev gentagende gange afspillet i Evlyns hoved, som hun gik ned af de mørke gader i Dianthos. Tænk noget hun havde regnet med, aldrig ville gå i stykker, havde smuldret så hurtigt. Følelsen af, at hun aldrig ville blive god nok, hviskede forfærdelige ord i hendes øre, som den ældre kvinder var tilbøjelig til at tro på. Hvis han ikke havde kunne elske hende, hvem kunne så?
Hendes skridt over brostenene kunne høres, som stokken gav genlyd i de øde gader. Lanterne var blevet tændt i den over bydel, og kastede en skygge bag hende. En anelse sløret i blikket, lod hun flasken der før havde været fyldt med rom, fæstne sig ved hendes læber og drak det sidste som var tilbage.
Vent, hvor var hun? Hendes blik gled ned af gaden, og betragtede derefter det storslået hus der var foran hende. Airdan? Hvorfor, hvorfor var hun gået denne vej? Så mange spørgsmål blev stillet, men der var intet svar, for hun vidste ikke hvorfor.

Et lille smil bredte sig hen over hendes læber, hun havde brug for en distrahering, og den måde han havde kigget på hende. En varme og gys bredte sig i hendes mave, som hun kastede flaksen fra sig. Hun var iført hendes stramme læderbukser, og en ganske nydelig kjortel hen over, der var fæstnet med et guld bælte. Der gjorde hun ikke var så fri i sine bevægelser, for slet ikke at tage i betrækning af at hendes ben, trods det næsten var healet, stadig ikke helt agerede som hun ønskede.
Men hun formåede at åbne et vindue, og glide ind i det mørke skriverum, som hun havde set ham sidst i. Et smil dansede over hendes læber, som fingrene gled hen over de flotte udskåret møbler. Hvor var det nu, han havde gemt sin alkohol? Nå jo, som var det hendes eget hjem, åbnede hun skabet og hæv en flaske ud. Hun tog en af krystalglassende og hældte den gyldne væske op, derefter stilede hun sig og betragtede de forskellige kunstværker der prydet Airdans hjem. Forhåbentlig var han snart tilbage, inden hun nåede at få kolde fødder og forsvandt den vej ud, som hun var kommet ind.

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Handelsmand | Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk God

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 16.10.2020 12:15
Airdan var i et fortræffeligt humør: kvinden, hvis arm var hægtet omkring hans, var smuk og veltalende, interessant nok til, at han endnu ikke havde gabt af kedsomhed og ugift, hvormed der ikke var nogen ægtemænd, der lå på lur. Han havde scoret stort denne aften og det havde ikke været foruden en hvis mængde fodarbejde, der havde været tilstrækkelig morsomt, selvom præmien havde været hans fra start. Man kunne jo ikke få det hele, mindede Airdan sig selv om, som parret skridtede ned langs gaden, kvinden ivrigt talende om… ja, Airdan vidste ikke hvad, men han smilede og nikkede, åh ja, han smilede og nikkede skam. Og på alle de rigtige tidspunkter!

Og her skuer De såmænd mit ydmyge hjem!”, præsenterede han teatralsk, hvilket fik den adelige frøken til at fnise, som de stoppede op ved rigmandshuset.
Airdan låste op og lod dernæst kvinden gå først, som plien dikterede, at han burde. Det gav ham også et ganske godt overblik over ryggen og bagdelen, og en masse inspiration til, hvad han kunne gøre ved alt det bløde senere hen –

Dernæst skulle det dog gå ned af bakke – og hastigt.

Airdan tilbød den så obligatoriske rundvisning og fremviste de to velkomststuer forinden, at han åbnede døren indtil kontoret. ”Her sidder jeg så og knokler fra tid til anden –”, fortalte han smilende og med et funklende blik, der dog med et skulle svinde ind og blive chokeret.

Evlyn?” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 12:26
Hun hørte lyden af nøglen der drejede rundt, dog vente blikket lystigt mod døren. Hvordan skulle hun så byde ham velkommen i dag? Samme måde som sidst? Nej, det ville være kedeligt! Hun måtte vise ham, hun var spændende, og interessant. Det måtte være vejen frem, ingen ville have den kvinde som sagde sin mening og var ked af det - og en anelse sindssyg.

Men før hun nåede at gøre noget som helst, hørte hun stemmer, ikke en - men to. Øjnene blev store, som hun stod lidt og begyndte at bevæge sig frem og tilbage på hendes ben. Hvor skulle hun gemme sig?! Hun snublede og haltede hen mod de store gardiner og gemte sig bag ved den. Hjertet der bankede hastigt, næsten så det føltes som om hun var ved at kaste det op. 
Vent, hvorfor gemte hun sig? Blikket lagde sig på alkoholen, som hun hurtigt skyllede ned. Smilet bredte sig på hendes læber, måske hun skulle få lidt sjovt ud af det hele. Hun fiskede en ring ud, som hun havde stjålet fra en kvinde den aften og puttede på den på sin finger. En stor fin diamant ring, en der rigtig viste at manden der havde givet hende den. I hvert fald måtte elske hende, eller havde gjort det en gang.
Hun kiggede ned, af sig selv - måske ikke den bedste påklædning? Kunne hun gøre noget ved det? Hun tog en dyb indånding, hendes ben var stadig en anelse blålig. Men, det kunne hun arbejde ud fra. Af med bukserne, kjortlen der blev hævet ned, så man kunne se hendes kraveben og bæltet der blev strammet mere ind så de få former hun havde - alligevel blev fremhævet.

Så der sad hun, hendes hvide ben lagt over kors på hans skrivebord. Afventende, som de endelig trådte ind.
Ah, endelig er du hjemme, jeg har ventet på dig -  hele dagen” sagde hun med en kælen stemme, og lod så blikket ligge på kvinden ved Airdans side. “Hvem er det?” Sagde hun med en sur stemme, og rejste sig hurtigt op. “Så bare fordi jeg er væk et par dage på forretningsrejse, så glemmer du igen at du har en hustru?! Ved alle guderne Airdan!” Det tog alt vilje styrke, ikke at begynde at smile eller begynde at grine. I morgen, ville hun nok have en hovedpine der ville forklare hvorfor hun teede sig så tosset som nu. 

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 16.10.2020 20:00
Airdan fnøs og lagde armene over kors, tydeligvis ikke spor moret over aftenens drejning. Ved alle Guderne, hvad forsøgte den blonde kvinde på? At sikre sig, han ikke befandt sig i et varmt skød senere? Var hun inkarnationen af selveste Zaladin?

Kvinden ved hans side gjorde store øjne og stirrede forskrækket på den blonde kvinde, så tydeligt ukomfortabel og panisk. ”Jeg-jeg – han fortalte mig slet ikke! Oh, det er frygtelig pinligt!”, udbrød hun, hvorefter hun sendte et par lynende øjne i Airdans retning. Ikke, at han så det. Han havde travlt med at stirre surt tilbage på Evlyn.
Nu ved jeg slet ikke, hvad jeg skal stille op med mig selv! Amen, jeg – oh, ved alle guderne! Jeg forsikrer Dem om, fru Adorellan, at jeg så absolut ikke anede! Han har intet nævnt om en hustru!”, fortsatte kvinden sin uforløste talestrøm, alt imens hendes fingre greb krampagtigt om stoffet på hendes kjole.
– og med god grund, skal jeg lige hastigt tilføje”, mumlede Airdan for sig selv, hvorefter han sukkede tungt og slog ud med armene, som for at kommunikere til Evlyn: Hvad i helvede har du gang i?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 20:24
Hun måtte bide sig i kinden, for ikke at begynde at fnise. Det var så meget bedre end hun kunne have håbet på, og det var som om stemningen tog hende. Hun, kunne få lov til at gøre det mod ham, som Pax ikke havde givet hende lov til. Fordi han havde set at hun havde smidt ringen efter ham, som hun havde brudt deres forlovelse. Men hun havde aldrig troet, at det faktisk havde betydet at de brød den. Sjovt, så nemt det var at misforstå hinanden, når man ikke talte klart. 

De blå dybe øjne, betragtede kvinden der greb omkring hendes kjole. Evlyn løftede et bryn, virkelig, dette var kvinderne som Airdan bragte med hjem? Små skræmte høns, der ikke turde stå op for dem selv. “Måske de skulle smutte, hvis de synes det er så frygtelig pinligt.Fru Adorellan hvorfor lød det så godt i hendes øre? Blikket lagde sig igen på manden, der kiggede ualmindelig surt på hende. 
Undskyld, men hvorfor er de her stadig? Eller vil de så frygtelig gerne overværer min mand og mit skænderi?” Da fik kvinden travlt, som hun rystede på hoved, og næsten flygtede ud af døren. Næsten ved at glide i sin lange kjole, og de velpoleret gulve - bag en hånd gemte Evlyn sit fnis, og gik hen mod den gyldne likør og begyndte at hælde op i glasset hun stadig havde i hånden. 

Uff, det beklager jeg Airdan, men jeg kunne slet ikke dy mig” sagde hun, og vente sig mod ham, og løftede sine bryn udfordrende. Glasset blev lagt for hendes læber - “Hvad laver du også med sådan en som hende, skræmt som en kylling. Dem som har ben i næsen, er meget sjovere at hive med i seng.” Også drak hun igen alt væsen i en enkelt slurk. Følelsen af bedøvelse var så småt ved at træde i kraft, og hun tænkte for første gang på noget andet. 

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 16.10.2020 20:33
Airdan himlede med øjnene og fnøs for endnu engang. Det virkede til at være hans eneste reelle forsvar, hvormed han havde tænkt sig, at gøre det utallige af gange indtil Evlyn forstod, hvad hun havde frarøvet ham!

Oh, fri mig!”, udbrød han fornærmet, hvorefter han med rank ryg skridtede hen til skrivebordet og greb om likøren. ”Den her er for resten forbandet dyr, så forsøg at nyd den og ikke hæld den ned som vand! Den skal have lov til at hvile på tungen!”, irettesatte han, hans tone ikke høj men så absolut… muggen.
Dernæst stak han dog selv flasken til læberne og tog en tår. Evlyns næstfølgende ord lød ikke lang tid efter og Airdan skar en grimasse af hende. ”Jeg er ikke nogen kræsen mand, hvad angår mine kortvarige bekendtskaber! Det er jo ikke fordi, jeg skal tale voldsomt meget med dem imens, vel?” Han vadede dernæst – stadig muggen og fornærmet så det næsten blev barnligt – hen til en lænestol og lod sig dumpe – noget uelegant – ned i dens bløde sæde.

Hvad laver du overhovedet her? Altså udover at fratage mig en dejlig aften og nat!
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 20:42
Hun betragtede næsten nysgerrigt og overrasket Airdans måde at opføre sig på - og her troede hun, at han ville se det sjove i at hun havde siddet der, næsten nøgen? Hendes blik gled ned over hendes figur, inden det gik op for hende, hvor nøgen hun var. 
Hurtigt sank hun klumpen der havde dannet sig i hendes hals, som hun gik hen og greb fat i bukserne, som lå over ryglænet på den lænestol han havde sat sig i. Fuldstændig ligeglad, om det ville være ubehageligt for halv elveren eller ej. 
Åh lad dog være med at være så barnlig! Jeg troede du ville finde det sjovt! Anede ikke, at det var så vigtigt for dig at få en imbecil til at ride dig, så du kunne få en forløsning!” Brummede hun en anelse højt tilbage, og lod blikket glide over mod døråbningen, bare for at sikre sig at kvinden faktisk var gået. Men der var intet syn af hende. 

De næste ord der ramte hende, stoppede hende dog i hendes færd med at tage bukserne på igen. Og hun måtte smide dem irritabelt tilbage mod gulvet. Mest fordi, hun ikke kunne balancere på kun et ben. “Jeg” hun kiggede forvirret på ham, ja, hvad lavede hun overhoved her? Hun tog igen flasken og begyndte at drikke direkte fra den, som han selv havde gjort. Hun ville købe ham en ny, hvis det virkelig betød så meget. 
Det, det vedkommer ikke dig!” Hvæsede hun barnligt tilbage, og gik hen mod bordet igen og satte sig på kanten og kiggede trodsigt på ham. Du må gøre alt lige nu, du må bare ikke smide mig ud.

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 16.10.2020 20:55
Der var jo ikke tale om en imbecil!”, udbrød Airdan lavmælt og ligeså trodsigt som Evlyn selv. Han havde ikke rigtig skænket hendes halvnøgne statur en tanke før, ganske enkelt fordi, at chokket ikke havde tilladt ham det, men da Evlyn begyndte at bakse bukserne på igen, lod de violette ham se det.

Og hvilket syn…

Airdan så hastigt væk, pludselig meget bevidst om hans chefs fuldskab og lækre bentøj. ”Men jeg havde da tænkt mig, hun skulle sætte sig på mig, men ikke nødvendigvis lige dér –” Airdan skævede til Evlyn, hans blik pludselig mere moret og lod dernæst sine ord – og deres betydning – hænge i luften mellem dem. Oh, ja, han havde skam haft en hel del tanker om aftenens foretagende.

Det gør det da helt bestemt! Du sad halvnøgen på mit kontor! Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro, at du gerne ville ride mig!
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 21:06
Hun hostede og hakkede, da ordene ramte hendes øregang. Jeg havde da tænkt mig, hun skulle sætte sig på mig, men ikke nødvendigvis lige dér. Først havde hun tænkt, hvorfor ville hun sætte sig andre steder, end der, før det gik op for hende. Nogen mænd, kunne godt lide, når kvinder satte sig - nej, hun lod ikke tankerne gå længere, som rødmen steg i hendes kinder og hun måtte drikke mere af den kølende væske. 

Årh du ville ønske det ville du!” Spruttede hun tilbage, og gik mod ham med hastige skridt. Hvor ville det dog gøre ondt i morgen, i hendes stadig beskadige ben hun ikke gav videre tanker. De blå mærker, der stadig sneg sig ned af låret til hendes fødder. Forestillingen omkring, hvordan det dog måtte have set ud i starten. 
Isari fri mig vel, at Evlyn Crane faktisk besad humor! Du skulle have set dit ansigt - det var det eneste jeg prøvede gøre i aften!Ja, sådan Evlyn sæt ham på plads. Selvom du ikke tror et sekund på det. 

Tag mig, tag mig, få mig til at glemme ham. 

Hun rømmede sig, og drak videre fra flasken og stavrede rundt i rummet. Den spinkle krop kunne efterhånden, klare en del alkohol, så på trods af de store mængder der allerede var gledet ned i svælget. Var hun ikke nær det punkt, hvor de ville påvirke hende mere end en normal hovedpine og øm krop. 

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 16.10.2020 21:18
Airdan himlede teatralsk med øjnene, men måtte også, i hvert fald i sine tanker, indrømme at han ikke længere var nær så fornærmet som tidligere, for –

Du må have tænkt en hel del på mig, siden du besluttede, at – hvad? Hoppe ind af vinduet, afklæde dig og derefter give dig til at vente på mig, uden at vide hvornår, at jeg ville komme hjem. Det er ret smigrende”, erklærede han, påtaget rolig, som betød det i virkeligheden intet for ham. Dernæst gled de leende og violette øjne henover Evlyns skikkelse. Denne gang var Airdan ikke interesseret i at lægge en dæmper på, hvad han tænkte om den blonde kvindes skikkelse og blikket talte sit tydelige sprog; hvis du en dag er modig og ærlig, så er jeg lige her.

Men hvis du ikke er kommet for at gøre mig selskab i min seng, hvad vil du dog så lave?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 21:29
Hun hvæsede luft ned i hendes længer, som hun så hvordan han kiggede på ham. 
Jeg var her slet ikke så længe, var nærmest lige nået ind af vinduet - og havde tøj på, lige ind til jeg hørte du havde taget en med hjem!” Fik hun sagt tilbage, som var det et godt tilbage svar. Før det gik op for hende, hvad hun havde sagt - lort. 

Hun lod de slanke bryn presse sig mod hinanden, som hun betragtede ham. Hvad vil du så lave? Hun sank voldsomt, og lod blikket glide væk fra ham. 
Noget klemte omkring hendes brystkasse, kun hun overhoved bede det af ham? Kunne hun overhoved holde til det. Endelig lod hun de blå øjne kigge mod ham. “Har du nogen sinde fået dit hjerte ødelagt?” Spurgte hun forsigtigt, og gav ham et skævt smil. “Har den store Airdan nogen sinde været forelsket?” Hun gik hen mod ham, flaksen hang slap ned af hendes side. Og hun stod nu lige foran ham, vejrtrækningen var overfladisk og hård. Hun ville ønske hun bare kunne smide alt overbord, og satte sig på ham. Lade ham tage hende over bordet, fjerne alt Pax havde gjort ved hendes krop. 

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 17.10.2020 15:49
Airdan smilede blot bredere og bredere des mere Evlyn spruttede sin forklaring. ”Javel ja. Så – og nu skal jeg lige se, om jeg forstår det rigtigt – du hopper ind af mit vindue og beslutter først, da du finder ud af, at jeg ikke er alene, at tage tøjet af, sætte dig demonstrativt ved mit skrivebord, velvidende din krop stråler, for derefter at spolere min aften… med vilje?” Halvelveren løftede to sigende øjenbryn, der –

Skulle falde tilbage på plads ikke lang tid efter. Aha, tænkte Airdan, så det handler om en mand. Ved alle Guderne…

Airdan lyttede og tvang sit blik ned i den ravgyldne væske før, at han rystede på hovedet med et halvbeklagende smil. ”Jeg har aldrig været så heldig at opleve den romantiske kærlighed”, affejede han hende hastigt, selvom det i grunden var rigtigt nok. Havde han fået sit hjerte knust? Jovist, hvem havde ikke det? Det gjorde ham hverken mere eller mindre speciel. Desuden var det begyndt at gå op for ham, at Evlyn var kommet for at udnytte hans selskab – hvilket var fint. Også det havde han gjort utallige gange før.

Er dit hjerte knust, Evlyn? Er det i virkeligheden derfor, at du er her?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 17.10.2020 16:11
Er dit hjerte knust, Evlyn?
Hendes læbe blev suget ind, som hun tog en demonstrativ dyb indånding. Det ville allerede være svar nok for ham, at hun ikke vidste hvorledes hun skulle reagere på hans spørgsmål. 
Hun sukkede, og lod blikket falde til hans fødder. Kunne hun fortælle ham det? Ville det måske hjælpe på smerten. “Ja” sagde hun langsomt, og følte ikke det var svar nok. “Kan du huske, da jeg spurgte dig, om du nogen sinde havde følt dig beskidt, til det punkt du ikke troede du kunne blive ren igen?” Hun tog endnu en dyb indånding, og gik væk ar ham, satte sig i lænestolen et stykke fra ham. “Jeg har aldrig haft et liv, hvor sex har været en god ting. Det var noget som blev taget fra mig, i en ganske ung alder, du ved, en ældre mand der synes det var okay at udnytte en yngre kvinde som mig” Hun nikkede med et lavmælt grin, og drak videre af den gyldne væske. “Også fandt jeg en mand, som ville have mig som sin kone - give mig hvad jeg havde ønsket, en familie.” Hun tvang tårerne til at blive væk, det var ikke tiden nu. “Men han, ville hellere have en anden når det kom til stykket. Lovede mig ellers han aldrig ville forlade mig, som han valgte at tage afsted efter hans tidligere kærlighed - viste sig, den kærlighed var stadig meget i nutiden.” Hun snak langsomt, og kiggede endelig op på ham. “Jeg prøvede at begå selvmord, fordi bivirkningerne efter at få lukket en zalans dæmon ind i kroppen ødelagde mit sind fuldstændig! - healeren fortalte mig, da jeg vågnede at jeg havde mistet mit barn. Kan du tro det? Jeg ville ikke en gang have børn, og lige der, havde jeg lyst til at kaste mig ud igen. Mine selviske handlinger, havde gjort at jeg havde slået et andet menneske ihjel” aldrig havde hun fortalt nogen, noget så dybt omkring hende selv. Fordi, folk ville kunne bruge det mod hende. Men, lige nu kunne hun ikke stoppe syndfloden af ord der kom fra hendes mund. Hun rejste sig op, og satte flasken fra sig - hænderne rev i hendes hår som hun kiggede på ham med hjerteskærende øjne. “Hvordan kan jeg være en leder, når jeg ikke en gang kan tage vare på mig selv!? Når jeg dræber liv, og jeg såre folk tættest på mig! Og det eneste jeg vil have, er ham igen - fordi jeg er bange for, jeg aldrig nogen sinde for en chance for at blive mor igen - og det eneste jeg vil have lige nu, er at du fjerne alt han har gjort ved mig - er det så, forkert?

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 17.10.2020 19:38
Airdan var ikke god til at trøste og ikke fordi, at han ikke var hverken omsorgsfuld eller besad medfølelse. Han var bare… ikke god til det. Han formåede aldrig helt at lytte, men anså det snarere som et problem, der skulle løses. Han var handlekraftig – for handlekraftig. Det var også derfor, at han rejste sig op fra den bløde stol og skridtede hen imod skrivebordet.

Hør –”, sagde han, i det at han lænede sig op af det solide træ. ”Jeg skal ikke gøre mig til dommer overfor dig, men det lyder til, at du heller ikke rigtig selv ved, hvad du vil have, for –” Airdan holdte en hånd op, som tegn på Evlyn skulle forblive tavs, skulle hun ønske at gøre andet. ” – du vil have en familie men ingen børn, selvom dit største ønske er at få det? Det hænger ikke sammen. Og du vil have den her mand, selvom han har valgt en anden, fordi du er bange for, at du ikke vil få muligheden for at blive gravid igen? Ikke fordi du elsker ham?” Airdan hævede sit ene slanke øjenbryn i en sigende grimasse, men blev snart efter mere forsonende og blid.

Du har ikke slået nogle ihjel, Crane. Lad være med at få det til at handle om dig på den måde. Hvem siger, du ikke havde fået en spontan abort inden de så berømte tolv uger var gået? Udfaldet har været rigtig mange og sådan vil det også fortsætte. Jeg har levet i snart halvfems år og der kommer altid andre muligheder. Så fat mod – og pak alt det der selvynk væk. Du må gerne være ked af det, ja, men lad være med at gå rundt og fortæl dig selv, at du er ødelagt. Det gavner ikke noget og du er bedre end dét.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 17.10.2020 19:48
Hun havde ikke en gang tænkt sig at afbryde, som hun betragtede ham dovent og begyndte at drikke. Derefter begyndte hun at grine over hvad han sagde, at hun ikke havde slået nogen ihjel og rystede så på hoved. “For en der har levet så længe, har du virkelig aldrig oplevet så stærk en tiltrækning til en person, at hele verden bliver vendt på hoved, og du ved ikke hvad der er op eller ned længere.” Endnu en slurk der truede med, snart at tømme hele flasken fra dens indhold. Han måtte have mere, ikke? 
Og jeg, forklarede mig ikke ordenligt. Jeg, ønsker mig en familie, jeg har to drenge allerede, og en pige jeg elsker som var det min egen - men jeg havde aldrig set mig selv, som værende en af de kvinder der ville blive gravide” desværre er jeg ikke længere sikker på, om jeg må se hende - om Pax nogen siden vil have mig i nærheden af hende. Hvilket også var grunden til, at hun havde givet ham maleriet, der stadig stod i hans hulrum ved ulvensklan. 

Uh men der tager du helt fejl Airdan” sagde hun og lænede sig frem og blinkede kækt til ham - “Jeg er ødelagt, og jeg har slået folk ihjel. Men okay, hvis jeg ikke må have noget selvynk her - hvad kan du så gøre for mig?” Hun lænede sig tilbage igen og hævede et bryn, udfordrende. 

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 17.10.2020 20:52
Airdans smil blev for endnu engang smørret. ”Åh, det ved jeg nu ikke – i hvert fald for et par timer”, svarede han selvtilfredst, hvorefter han blinkede for at understrege sin pointe. Men nej, tænkte en stille tanke, det havde han trods alt ikke. Airdan var ikke en følsom mand og han havde aldrig været forelsket – ikke rigtigt og ikke på den måde, Evlyn berettede om. Det havde aldrig lagt i kortene for ham og ikke få gange, havde han overvejet, om det var fordi, at han var for… ufølsom. Måske han slet ikke besad den rette genetik i forhold til den lyserøde kærlighed.

Nej, men det kan du jo godt så”, svarede han omsider, hvorefter han trak på skuldrene og dernæst smed begge hænder ud til siden. ”Lad være med at hæng dig så meget i det, der er sket! Du kan jo ikke ændre på det eller gøre noget om. Du må videre, ikke? Ud og opdag nye græsgange!

I det at Evlyn lænede sig frem mod ham, hævede han endnu engang et uimponeret øjenbryn af hende. ”Okay, så siger vi, at du er ødelagt. Hvis det får dig til at sove bedre i nat, så kan vi godt gå med den fortælling, Crane. Hvad jeg siger er, at du har andre muligheder men det er jo i sidste ende dit valg. Hvis det var mig, havde jeg dog brugt den chance, det er, at være fri og genopfundet mig selv. Du sætter præmisserne nu. Så udnyt det dog!
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 17.10.2020 21:03
Han sagde nogle tillokkende ord, faktisk, var alt omkring han ganske tillokkende. Måske hun skulle prøve det? Bare at kaste sig ud i det, også ikke tænkte over konsekvenserne. Den måde han havde kigget på hende, han ville jo gerne, spørgsmålet var blot - ville han stadig? 
Hun havde trods alt en tendens til at ødelægge ting, når hun åbnede munden. Guderne måtte vide, at alt hun havde gjort på det sidste, var at sige alle de forkerte ting. Uden at formulere sig korrekt, fordi det var gået for stærkt. 

Hmm..” mumlede hun stille, og lod fingrene glide hen over hendes nøgne ben, og drak det sidste i flasken inden hun sat den fra sig. En anelse klodset, men endnu ikke til det punkt hvor hun ødelagde ting. Hun rejste sig op igen, gik hen mod ham, og inden han kunne nå at sige hende imod satte hun sig på hans skød. “Siden du er så beriget i livet, hvor man bare er fri o genopfinder sig selv. Hvad siger du så, er et godt sted starte?” Mumlede hun stille, og lod fingrene glide ned af hans skjortes kant. 

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 17.10.2020 22:47
Airdan gjorde ikke meget for at lægge bånd om den (selv)tilfredshed, han følte, des tættere Evlyn kom ham. Han havde ikke tænkt sig at skamme sig over, at han var tiltrukket af den blonde skønhed, så da hun satte sig på ham, lagde han straks de stærke arme omkring hende. ”Her er umiddelbart et rigtig godt sted at starte”, svarede Airdan uden tøven, hvorefter han lod smilet over hans fyldige læber vokse. Måske aftenen slet ikke var nær så katastrofal, som han havde antaget?

De sorte øjenbryn hævede sig for blot en anelse i det, at Airdan lod sine violette øjne glide nydelsesfuldt henover Evlyns bløde mund. ”Eller hvad tænker du? Er der andre steder du foretrækker?”, spurgte han, hans stemme mere kælen end før og hans blik gnistrende af moret opstemthed.

Jeg kan godt komme med en række forslag, hvis du er helt ideforladt, Crane.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 17.10.2020 23:18
Blikket der landede på hendes læber, var ikke noget der gik hende forbi. Men hun gjorde hellere ikke noget ved det, trods både ligedele opstemthed, men også bange anelser greb omkring hendes mave. 
Hoved lagde en anelse på sned, som de blonde lokker lagde sig omkring hendes hals, og kastede sig som en gyldent vandfald omkring hendes ansigt. 

Så han kunne komme med en forslag kunne han? Selvom hun måske ikke var helt idéforladt, var hun da ikke mod, at han kunne fortælle hende hvad der foregik ind i Airdan Adorellans hoved.
Det var et ganske anderledes sted, hvor at man ikke blev trukket ned på den måde man reagerede. Blot fik at vide, at personen man havde gjort det mod, ikke brød sig om metoden. Så kunne hun i det mindste vide hvad hun kunne gøre anderledes, om hun skulle omformulere sig, eller blot tie for en stund. 
Var det altid meningen det skulle være så nemt som det var lige nu?
Hm - ja, lad mig høre hvad du har af foreslag - selvom det der varme bad, som du tilbød sidst, måske slet ikke er så dum i idé denne gang” mumlede hun mod hans læber, som blikket rettede sig ned angående retning, mod hans egen løber. 

Airdan Adorellan

Airdan Adorellan

Kaotisk God

Lokation / Dianthos

Alder / 93 år

Højde / 185 cm

Granny 18.10.2020 20:57
Airdan smilede og rettede sine ben, så Evlyn sad mere behageligt. Der var ingen grund til – ifølge Airdan – at hun skulle have en undskyldning for at hoppe af ham, og da Evlyn tilmed indikerede, at et varmt bad ikke var noget dårligt sted for dem at rykke hen, nikkede han anerkendende. ”Jeg kan godt lide den tankegang”, annoncerede han, selvom der ikke kunne være nogen tvivl om netop det faktum. De violette øjne funklede af lige dele begær og morskab.

Langsomt, og uden at tage sit blik fra Evlyns, lænede Airdan sig frem og indåndede hendes duft. Hans næsetip rørte næsten hendes slanke og bløde hals. ”Du dufter nu ellers helt perfekt. Du behøver ikke at blive vasket.” Airdan lænede sig tilbage og strøg sin ene tommelfinger henover hendes stærke lænd.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat