Jason var på det tidspunkt meget spinkel og rangle person, men han havde også været ude for en ulykke for 5 år siden, hvor han var blevet kast igennem en butiksrude i skumringskvarteret, det var også en af grunde til den unge knægt ikke måtte gå alene rundt længere, da hans familie frygte drengen liv. Selvom Jason vidst han ikke skulle være stukket af fra den ældre søster så måtte han finde sin gamle ven Pax, som han ikke havde set i et godt stykke tid og med den vidne den unge knægt havde, vidste han at Pax var til at finde i det lidt mere dyster kvarteret, end hvor hans familie boede.
Da den unge Jason gik rundt i gaderne i Skumringskvarteret i sin søgen efter Pax, dog var der sket meget med Jason på de 5 år han havde været væk. Kroppen var blevet helt følelsesløs og han ligne mange af de andre unge knægte undervægtig og muskelfattig, da han havde været senge ligge i nogle år. Der gik dog ikke lang tid før Jason ved et uheld stødte ind i den gamle bandet han og hans bror opholdt sig i før, hans bror forsvandt. Så en knude i maven kom ved synet af denne folk ældre drenge, som ikke var voksende endnu, og Jason håbede de ikke så ham. Selvom det var for sent, da en høj blond mand kom hen mod den unge knægt. " Jamen ser man det lever du i endnu unge Senna, kommet for at finde din bror? Hov nej.. han er jo død. " Snakkede den blonde mand til Jason med et fablet smil på læben og skubbede Jason op med en mur. Mange unge knægte ville nok udstødte et form for piv af smerte, men Jason forholdte sig tavst, mens han stirrede ind i den blonde mands øjnene med de brune alvorlig øjnene. " Jeg ikke ude på ballade.. Jeg ser efter min ven. " Svarede Jason i en nervøst, men fast tone ude at afslør hvem han ledte efter, før han prøvede at skubbe sig væk fra den blonde knægte, som lykkes kun Jason, fordi han kunne løbe ind i gyden, som allerede var mørkelagt.