En pirats bankende hjerte

Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 29.08.2020 11:41
Uvejret hamrede endnu engang mod Obsidianøernes kyst. Zafaels læderkofte drev af vand, men det gjorde ikke den stadigt unge mørkelver det store, som han elegant hoppede over rælingen på skibet Valerias Tåre. Tidevandet stod højt og det fyldte han med energi.

Dækket drev ligeledes af vand, og han løb med en lethed hen over det, der kendetegnede én, der havde tilbragt størstedelen af sit liv på et skib. Et sted i uvejret skreg en måge, og det gippede let i ham, men han fortsatte ufortrødent, først standsende, da han nåede kaptajnens kahyt.

Aistaraina. Hendes navn lød som en sang, og hun var den smukkeste kvinde, han nogensinde havde lagt sine øjne på. Han var endnu ganske ny ombord på hendes skib og havde meget at bevise, men han ville gøre sit ypperste for hun var kaptajnen og han ville vinde hendes hjerte!

Han bankede på døren i en let rytme, inden han åbnede den med et bredt smil om læberne, gørende et kast med hovedet så vanddråberne fløj fra det kridhvide, korte hår.

"Kaptajn!" Sagde han med et fejende buk og rakte den lille skat frem mod hende, som han havde fundet i læ blandt de golde klipper, der udgjorde det meste af de fjendtligt udseende Obisidanøer. En lille, hvid blomst - et tegn på liv. "Jeg har plukket en blomst til Dem." Bekendtgjorde han.
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 29.08.2020 11:56
Det var sjældent Aistaraina egentlig befandt sig spå Obsidianøerne. Den golde jord og mørke horisont var deprimerende, og derfor foretrak hun at være på skibet, selv når uvejret slog. Hun følte sig sikker, og det her havde været hendes hjem i længere tid end hun kunne huske. Hun var heller ikke den eneste der søgte sikkerheden på skibet fremfor barakkerne på borgen. Hun var dog den eneste der havde et kontor kun for sig selv.

Bankene på døren hørte hun kun lige akkurat, og hun kiggede op fra sin plads ved bordet, før døren åbnede og Zafael kom til syne. Hun var stadig ikke helt sikker på hvor hun havde ham, men han var også stadig relativt ny, men stadig en mørkelver. Det var næppe noget hun kunne brokke sig over.
"Zafael," sagde han og kiggede ned på blomsten, som hun tog, måske lidt for forsigtigt. "Jeg vidste ikke der groede blomster her,"sagde hun med en hvis anerkendelse, før hun rejste sig op og tog blomsten hen for at lægge den et sikkert sted. Hendes vægge var fyldt af småting, som egentlig ikke burde kunne sidde fast, men hun på en eller anden måde havde formået. at gøre. 
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 29.08.2020 12:24
Zafaels blik gled nysgerrigt rundt i kahytten. Alle de små genstande var en del af hendes person, så naturligvis fandt han det hele umådeligt interessant. Så snart hun tog blomsten fra hans hånd, gik han lidt længere ind i rummet og smilede bredt til hende.

"Den var heller ikke nem at finde." Skyndte han sig at sige, straks seende sin chance til at fortælle, hvor meget han havde gjort for at bringe hende den. "Den voksede blandt nogle af de mest takkede og ufremkommelige klipper - helt nede i en lille sprække, hvor den kunne være i ly for den frygtelige vind! Men dér var den, og jeg har hold den beskyttet i mine hænder hele vejen hertil for at den ikke skulle omkomme i uvejret!"

Han lød overordentlig tilfreds med sin egen indsats, og Aista måtte jo nok forstå, at han ville gøre meget for hende, når han var klar til at trodse storm og klipper blot for at bringe hende en blomst!
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 29.08.2020 13:13
Nej, det havde Aistaraina heller ikke forventet den ville være, siden de var på et goldt og øde sted. Den var endda også ganske yndig i forhold til hvor den kom fra, selvom den snart ville visne og dø. Hun havde ikke ligefrem gjort det til en ting at presse de blomster hun ejede så de kunne holde længere. De kom og forgik, ligesom så mange andre ting i denne verden, og hun nød den momentære skønhed de bar, inden hun smed dem ud.

Fortællingen fik hende da også til at hæve et fint øjenbryn, mens hun lyttede til ham. Han virkede næsten som et barn i hendes øjne, selvom han egentlig kun var et par hundrede under hende. Et par hundrede år kunne selvfølgelig også gøre underværker for ens mentalitet.
"Hvad ville du have gjort hvis du var kommet til skade?" spurgte Aistaraina, i hvad der næsten lød som omsorg, men næppe var det når man kendte hende. "Blomsten er smuk, men vi ville have haft problemer med at udfylde din post, hvis du aldrig var kommet tilbage." Mest fordi ikke mørkelvere overlevede sjældent ret længe på skibet, så de fleste ville tage chancen. Desuden var det næppe en værdig død.
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 30.08.2020 11:38
"Er det bekymring jeg hører, Kaptajn?" Lo Zafael. Han udså sig en lille stol, som han satte sig på, strækkende de støvleklædte fødder ud. Han havde efterladt en lille mængde vandpytter ved kahytsdøren efter at have været ude i regnen.

Tænderne glimtede i et bredt smil: "Bare rolig, jeg har ikke planer om at dø lige foreløbig. Valeria har holdt sin hånd over mig, så jeg ved, at hun har udvalgt mig til noget større." Sagde han selvsikkert. 
Var det måske ikke sandt, at han på et hårstrå havde undveget druknedøden adskillige gange nu? Og at det i sidste ende havde bragt ham her - til hende, da deres Herre, Merihem, havde fisket ham op af havet?

Zafael troede i dén grad på skæbne, og for nu lå hans skæbne her. 
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 03.09.2020 20:22
Aistaraina rullede med øjnene af den næsten hovmodne piratunge, som åbenbart mente at der lå mere i hendes følelser, end blot at han var en af hendes mange besætningsmedlemmer. Hun ville aldrig sælge ham ud, med mindre han forrådte hende, men bekymring var nok så meget at sige. Hun vidste at man engang imellem måtte lade livet, for skibets bedste, men en blomst var ikke det.

Hun gik med nogle fast skridt hen til sit skrivebord igen, og slog sig ned i sin stol, nu når han ikke virkede til at ville gå igen, som han havde sat sig til rette. Det gjorde også at hun mindst havde et bord mellem.
”Valeria har kun magten på havet, og du lille tåbe, valgte at udfordre Kile på landjorden,” påpegede hun. Det kunne godt være at han ville være faldet i havet, men hvis det ikke var åbent hav, så var det nok begrænset hvad Valeria kunne gøre. ”Har du fundet ud af hvad hun har udvalgt dig til endnu, så?” Det var et drillende spørgsmål, især fordi hun ikke regnede med at han havde et svar. Hun troede på guderne, og frygtede også deres vrede, skulle de bestemme sig for at slå ned mod hende, men at være udvalgt virkede lidt mere helligt end hvad Zafael var. 
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 25.09.2020 14:48
Zafaels blik fulgte kaptajnen med øjnene, som hun satte sig ved bordet. Han brød sig ikke om at blive kaldt lille tåbe, men han vidste også, at det ikke var her i kahytten, han skulle udfordre hende på det - handlinger sagde langt mere end ord.

Og han skulle nok vise hende, at han var værd at have ombord.

"Jeg skal nok være mere forsigtig en anden gang." Sagde han med et skuldertræk. Han så sig kort rundt i kahytten, inden han vendte blikket mod hende, et smil atter dansende hen over hans mørke læber. Øjnene glimtede livligt:

"Ikke endnu, men det skal nok komme. Ifølge min klans shaman var hver af vores skæbner tæt bundet op på den magi, vi har fået skænket, og min magi binder mig til havet.. desuden.." Han lænede sig en smule fremad. "Har Valeria skånet mig for druknedøden tre gange, så hun er tydeligvis ikke færdig med mig.."
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 25.09.2020 18:49
Ingen ville bryde sig om at blive kaldt små fornærmelser som lille tåbe, men de fleste havde fået enten det ene eller andet smidt mod sig gennem årerne. Enten af Aistaraina eller af resten af besætningen. Hvis man ikke brød sig om det, ja, så måtte man jo sige noget imod men mest af alt vise sit værd. Meninger fandtes jo kun så man kunne dele dem med andre.

Åh lille tåbe, kunne Aistaraina ikke lade vær med at tænke, selvom et morende udtryk var på hendes  læber og i hendes øjne. Tænk at være så ung, at man stadig forventede at guderne faktisk bekymrede sig om en lille person. ”Hun lyder da i hvert fald meget glad for dig,” sagde hun alligevel og lænede sig mere tilbage i sin stol, hvilket også var længere væk fra Zafael. ”Har du overvejet måske at sørge for ikke at være ved at drukne en anden gang? Og du kan vel svømme?” Det ville ikke hjælpe meget på det åbne hav, men... Zafael havde vist sig at være et brugbar medlem, i hvert fald når hans evne havde været med ham. 
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 27.10.2020 19:17
Zafael var overordentlig tilfreds med sig selv! Han skulle nok imponere kaptajnen, og når hun var blevet tilstrækkeligt imponeret, ville hun uden tvivl indse, at han var den perfekte mand for hende. Ind til da skulle han nok gøre sit ypperste for at holde andre bejlere væk fra hendes dør..

Han lænede sig atter lidt tilbage, hænderne pillede lidt uroligt ved skæfterne på de knive, der sad i bæltet. Tidevandet og vindens susen uden for var med til at gøre ham rastløs - det nærmest kriblede over hele kroppen, men han ville nyde kaptajnens selskab så længe, som hun ville have ham!

"Selvfølgelig kan jeg svømme! Vi kunne tage en lille svømmetur sammen i måneskinnet en af de kommende aftener, du og jeg?" Foreslog han med et indladende smil. "Jeg har fundet en lille, rolig bugt inde ved Obsidianøerne.."
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 01.11.2020 17:58
Bejlerne havde der været langt imellem for Aistarainas vedkommende, men hun havde næppe travlt. En enkelt gang imellem var der nogen der fangede hendes øje, men for det meste, så var hun meget tålmodig i det henseende. En dag skulle der nok komme ind der fik charmeret sig ind på hende.

Denne her mørkelver, forsøgte dog tydeligvis på noget. I hendes øjne virkede det dog ikke som mere end at han blot ville have en enkelt nat af nydelse, og det var næppe noget hun var interesseret i.
”En svømmetur i måneskinnet?” sagde hun næsten eftertænksomt med et lille grin og et morende glimt i øjet. ”Det kunne godt være at det ville være en nydelig udflugt for mandskabet. Flere er ved at blive rastløse, og hvis der er noget at slå på deromkring, så kan de fleste vel få deres lyster stillet.” eller hvis en ensom soldat kom derud, så ville hun jo nok heller ikke kunne gøre noget, hvis hele hendes mandskab bare overmandede ham. Hver mand for sig selv. Hun ignorerede dog fuldstændig det faktum at Zafael havde forsøgt at få hende alene derud. 
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 06.11.2020 20:31
Zafael så ingen grund til at lægge skjul på, at han var interesseret. Hun syntes vel nok, at han ikke havde bevist tilstrækkeligt af sit værd endnu - men det skulle med tiden nok komme. Elvere levede i en evighed og Valeria holdt sin hånd over ham .. så han havde alverdens tid. 

"Jeg kan godt vise dig lidt af mine sabelkundskaber tilbød han med et glimt i øjet. Mine klinger er det fineste, elvisk smedede krystalstål .. men det er talentet der gør manden!" Pralede han, selv om han ikke kun mente sine sværdklinger, når han talte om at vise sine evner.

"Men jeg må nu tilstå, jeg havde håbet at vi to kunne tage turen alene.. Der er meget om dig, jeg ikke ved endnu, kaptajn, og mit hjerte higer efter at vide mere." Han talte lige ud, og hvis hun syntes han smurte for tykt på, måtte hun sige det. Der var dog kun ærlighed i hans blik, som han så på hende. 
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 09.11.2020 12:59
Aistaraina løftede morende et øjenbryn af den unge elver, som han nævnte sabelkundskbaer. Hun var godt nok ikke en der sov med gud og hver mand, men hunv ar næppe uskyldig i dette henseende. Hun vidste hvordan folk talte, og der var ikke et øjeblik hun var i tvivl om hvilke kundskaber han også talte om. Noget hun ikke ligefrem ønskede at lære at kende.

De næste ord var dog noget mere bedårende, og et lidt blidere udtryk kom over hendes ansigt. ”Hvad ønsker du dog at vide, som du ikke kan finde ud af her på skibet? Hvorfor hive mig et sted så isoleret hen?” Hun havde en idé om hovrfor, men var han modig nok til at sige det, eller ville han komme op med en ynkelig undskyldning. Hun havde heller ikke lyst til at give ham for mange forhåbninger, for selv det fysiske aspekt, der var det alligevel ikke som om at hun lystede efter ham. Han var en nydelige mørkelver, men så mange var. 
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 18.11.2020 12:22
Zafaels urolige hænder fingererede ved skæftet til en af de mange knive i bæltet. Strømmen af energi fra stormen og det stigende tidevand pumpede stadig gennem hans krop, og gav ham lyst til at løbe, råbe og skrige.

Men her foran ham var hun, kaptajnen, for hvem hans hjerte higede efter, og han vidste, at han måtte imponere hende tilstrækkeligt. Med en dyb vejrtrækning lagde han bånd på sig selv og smilede i hendes retning:

"Forstår du, kaptajn, skibet er dit domæne. Det glæder mig umådeligt at tjene her, under dit stolte, vejende flag, hvor jeg kan vise mit værd til fulde.
Men når det kommer til, at vi to kan lære hinanden personligt at kende, har jeg brug for lige grund." Sagde han og lænede sig en smule fremad med et intenst blik i øjnene.
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 22.11.2020 17:12
Zafael havde nok ikke haft meget held med at løbe og skrige hvis han skulle imponere Aistaraina, men hun var desværre også lidt af en hård nød at knække når det kom til det romantiske og seksuelle aspekt. Et par enkelte kendte hendes tanker bag det, men det var næppe en meget mørkelvisk tankegang, så hun foretrak at holde det lidt mere hemmeligt.

Hun kiggede lidt mod skrivebordet, og hendes fingre samlede en mønt op der lå der, ikke noget der blev brugt til betaling her i landet, men de var sjove at have, og hun kunne udnytte det til have noget at pille med, som de sad og havde denne her absurde samtale.
”Jeg kan se hvad du mener. Jeg vil altid have overhånden her,” indrømmede hun eftertænksomt, men det betød ikke at hun havde tænkt sig at gå med den yngre mørkelver, selvom et morende smil alligevel dansede over hendes læber. ”Jeg har aldrig været glad for øen her, men måske næste gang vi lægger til i Fristavn, så kan vi tage en øl?” foreslog hun. En øl var næppe så romantisk som han måske håbede, og de ville sikkert være omgivet af en masse andre også. 
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 04.12.2020 13:41
En smil dansede kortvarigt hen over Zafaels læber. Han elskede en udfordring, og kaptajnen var ikke helt afvisende, hvilket betød, at der var en chance. Han skulle blot bevise over for hende, at han var alt det værd, og han skulle med glæde kaste sig ud i de kommende storme for at vise, at han var en sand sømand.

"En øl i Fristavn" var måske ikke alt, hvad han havde håbet på, men det var en anledning til at se kaptajnen privat, og det betød, at han naturligvis måtte gribe den. Og hvem ville vide, hvad de kunne føre til?

Hans tanker susede allerede om, hvordan han kunne gøre det kommende stævnemøde mere eksotisk. Han måtte bringe hende noget, som ingen af de andre på skibet, havde gjort eller var i stand til! Med et triumferende nik, rejste han sig op:

"I så fald, vil jeg glæde mig til, at vi lægger til kajen i Fristavn. En gådefuld by fyldt med de værste slyngler, hm? Men er de værre end os? Jeg er ikke sikker!" Lo han.
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 05.12.2020 18:39
Så meget iver man havde som ung, ikke noget Aistaraina selv osede af nu om dage, selvom hun ikke engang havde rundet de 500 år endnu. Hun var endda kun lige akkurat 200 år ældre end Zafael, men alligevel gjorde det åbenbart alverden på tidspunkter som disse, også selvom hun aldrig ville afvise en for deres alder. Måske med mindre de faktisk var under 150.

Han fik da også et grin ud af hende, da han kommenterede på Fristavn og hun lo grinende på hovedet. ”En gang var vi en del af de værste slyngler der,” sagde hun, også selvom det havde været før Zafaels tid. ”Men hvis man ikke kan brydes med de værste, hvordan skulle man så forlange en plads her på skibet,” sagde hun, hendes øjne funklede lidt både i morskab men også lidt i begejstring over at skulle tilbage til byernes by. Det eneste rigtige sted på fastlandet hvor hun havde fundet sig godt tilpas. ”Har du måske aldrig været?” spurgte hun, en smule interesseret i at vide hvor lidt Zafael mon havde oplevet som lydig soldat af Mørket. 
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 04.01.2021 09:38
Aistarainas ord fik ham til at blive hængende i kahytten lidt længere. Han placerede albuerne på stoleryggen, lænende sig en smule fremad igen, et glimt i øjnene: "Præcis. Den slyngel der lægger sig ud med Valerias Tåre, vil hurtigt se sig selv i en knibe." Lo han. De var trods alt en besætning af mørkelvere, og hvem var mere frygtede end deres, udskudte race?

Han ignorerede den lille stemme i hovedet der sagde: "Dæmonerne".

"Du har måske ikke hørt rygterne om Stombringeren rundt om på havnekroerne?" Udbrød han og forgav at være skuffet. Der var nu engang en vis aldersforskel i mellem dem - ikke at det skulle stå i vejen for en blomstrende romance.
"Jeg levede i en årrække i Fristavn, hvor jeg skabte en navn for mig selv som pirat!"
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 10.01.2021 14:33
Smilet blev kun større på kaptajnens ansigt. For han havde helt ret. De havde et forfærdelig rygte allerede, og hun nød godt af det, selvom det nok mere lå i deres race og det faktum at Aistaraina aldrig havde slået ned på at der kunne blive praktiseret kannibalisme på skibet, så lang tid de ikke gjorde det mod hinanden. De var en underlig regel for andre skibe, men en nødvendighed når folk blev gnavne og sure på hinanden.

”Stormbringeren? Kan ikke sige at jeg har,” sagde hun interesseret og lænede sig tilbage i stolen. Der gik så mange rygter om forskellige pirater, men med mindre det var et skib af frygtindgydende pirater, så lagde Aistaraina ikke meget i de rygter. ”Hvilket skib sejlede du under? Jeg husker trods alt skibe og kaptajner bedre,” spurgte hun. Der var mere end en hun havde noget udstående med af den ene eller anden grund. Nogle af dem vidste heller ikke at hvis det kom til det, så ville hun med glæde angribe deres skib, fordi de ikke havde behandlet hende som de burde. Der var nok en grund til at mørkelverne ikke var ønsket på de fleste skibe
Zafael ath I'endrith

Zafael ath I'endrith

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 293 år

Højde / 179 cm

Krystal 24.01.2021 18:46
Hendes interesse i hans liv som pirat, fik ham til at dvæle i kahytten, selv om kroppen skreg på bevægelse. Hans øjne funklede af liv, som han så dybt ind i hendes - vel vidende, at hun var den perfekte kvinde for ham, hvis hun blot ville indse det.

"Jeg var kaptajn på Skønjomfruens Sang." Pralede han. Et mindre piratskib, der havde sejlet ved Diamantbugten - det var langt fra sikkert, at hun havde hørt om dem, og Zafael havde kun været kaptajn i tre dage efter ved magt at have overtaget skibet, inden det blev ramt af en frygtelig storm, der bragte det til grunds. Ingen af de andre besætningsmedlemmer havde overlevet, så vidt han vidste.

"Siden da sejlede jeg under forskellige andre kaptajner og skibe .. Koralslangen, Ulvehunden, Den Standhaftige .." Det var ikke lige frem det bedste tegn at skifte skib så ofte, som Zafael havde gjort det, men det kunne til dels bortforklares med, at han var Mørkelver og derved levede en del længere, end de fleste menneskepirater. Desuden var det jo en farlig brance .. skibe gik til grunds, kaptajner blev fanget af ordensmagten. Det var ikke nødvendigvis hans skyld.
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 480 år

Højde / 182 cm

Helli 26.01.2021 11:40
Skønjomfruens Sang. Ikke at navn der umiddelbart sagde hende meget, eller i hvert fald de få erindringer hun kunne få frem, havde intet at gøre med en mørkelver der var kaptajn. Han kunne selvfølgelig ligeså vel være fuld af lort, men hvem her på skibet havde ikke løjet før? Zafael kunne vel godt finde på at gøre det, for at han fremstod lidt mere berygtet, end hvad hun havde hørt om ham indtil videre. Nu gik hun også sjældent ud og opsøgte rygter om sine besætningsmedlemmer, selv ikke de nye der var drysset ind efter de havde lagt til hos Mørket.

Hun var nu også noget mere sympatisk, når en mørkelver skiftede skib ofte. ”De har ikke kunne formå at holde sig oven vande når du er kommet på?” spurgte hun nu alligevel. Hvis Zafael alligevel var villig til at snakke om sin fortid, så ville hun da ikke sige nej til at lytte til det. Selv havde hun skiftet en del grundet hendes race, hvilket hun ikke kunne holde mod noget. Hun var mere bekymret for dem der skiftede skib af andre grunde. Nogen var uheldige, men nogen var ikke helt gode på bunden, og kunne finde på enten ofte at begå mytteri, være sjuskede i deres arbejde, eller arbejde med ordensmagten. Hun håbede ikke at det var grunden for Zafael. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1