Som Costas stod foran døren til kroen, betragtede han kort de mørke omgivelser. Der var absolut ingen interessante personer, at få øje på. Det var heller ikke fordi han overhovedet tænkte og håbede på, at der ville være nogle former for spændende folk indenpå kroen. Alligevel tog han chancen, for en drink var lige næsten nødvendigt efter at have kedet sig udenfor, i så mange timer. Stående inde på kroen med en hånd begravet i den ene bukselomme, mødte han kort krofatters blik. Et skævt smil blev kastet hen til ham, før Costas gik hen imod et tomt bord, som stod i et af de mange hjørner. Han satte sig ned, men der gik ikke lang tid, før han kunne dufte noget. Duften af kvindelighed, hvilket fik ham til at rulle irriteret med øjnene, og nåede at sukke dybt før han kunne se kvinden stod foran bordet han sad ved"Kan du ikke se, at jeg nyder mit eget selskab..."fløj det følelseskold og spydigt ud ad hans mund, før han rejste sig op, og greb fat rundt om hendes hals, før han lod hans tunge glide op ad hendes hals. Et farligt smil spredte sig på hans ansigt.
"Du frister mig ikke nok, men kvinden der lige er trådt herind gør'..."kækt blinkede han til kvinden foran sig, før han uinteresseret skubbede hende væk. De blanke øjne rettede sig på den fremmede vampyr kvinde, han tydeligt kunne dufte, og se var trådt ind på kroen. Om han var interesseret i netop hende, eller noget andet behøvede han ikke afsløre. Det var heller ikke vigtigt - ikke i følge ham. Kvinden han fik skubbet væk, skænkede han slet ikke en tanke. Stående lænet op af muren tæt ved bordet, lod han sine blanke øjne hvile sig på den fremmede vampyr kvinde. Tydeligt at se på ham, at han havde planer for aftenen allerede, og vampyr kvinden der var kommet ind på kroen var blevet en del af dem uden at han havde nævnt sine planer for den mørke aften.