en tur på standen. og god samtale og hygge

Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 26.06.2020 20:05
Det hadet været en varm dag næsten for varm en dag  mange opholdet sig i skyggen  for at køle sig ned selv mange af de dyr som Bode i skoven holdet sig til vandruldehen og søren der var. Dog var der en elver som hadet begivet sig længer ude for at få lidt frisk  hav luft plus han ville se om han kunne finde smukke ting til at pynte sit hjem med Draco hadet været rejst langt  og var ved at komme hjem igen han bygget sig lidt ned da han fik øje på en hel vid skal der var bliver slebet af vandet ” smukt ” svaret han blidt og kikket lidt nærmer på den den var helt vid inden i og med lidt Krystaler uden på. Draco rejste sig stille op og kikket ud mod havet der var mange skibe som sjælet rundt der ude hans hår var sat op og  var i sølv mens fra panden hang der rubiner som passet hans øjne med guld kant på. Draco hadet også en vid skjorte på som  hadet gul kanter og en grøn vest ud over  med gulv kanter på også. På dracogs kind hadet han også en grøn  mærke. Draco gik stille vidre og kikket sig om krig der lå mange ting fra stiben en trist ting syntes han  at man behandlet havet sådan. Han kløet sig let i nakken  det kunne være  rat med en kold dukkert han ville bare ikke gøre det helt selv . Men han kendte ikke  nogle som ville ud og bade med ham lige nu

Draco savnet godt nok også sit hjem lidt men han ville heller være ude i det fri lidt han hadet jo ferie kunne man godt sige. Draco to sin tid  det hadet jo så meget af i forvejen så hvorfor ikke bruge den på noget godt,
Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Medlem af Ældre rådet i Thal'Elor

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Var der noget, som Sitali var vant til, så måtte det være heden og varmen i ørkenen, men varmen opførte sig på anden vis, når man ikke befandt sig i ørkenen. Den erfaren elver var på vej hjem, efter at have haft en aftale med nogle skovelvere udenfor Elverly. Hun ønskede ikke at træde ind i deres hjem, da hendes art ikke var velanset i den forstand. Hun sad på ryggen af Sihan, en Bhediya, der ikke var set før på disse kanter og derfor virkede truende overfor de fleste, der ikke kendte dyret. Hun holdt godt fat i den lange tykke pels, som han sprang fremad. De skulle en bue udenom hovedstaden og var nu endt ved kysten, havet var ikke noget de nød ofte. Hvilket var nok var grunden til at Sihan stoppede op og spejdere imod vandet. "Skal vi tage en dukkert?" spurgte hun lystigt, som hun dog ikke havde fået øje på skovelveren ikke langt fra dem.

Sitali sprang ned af ryggen af Sihan, som hun plantede fødderne i sandet og fik en hjemlig følelse af ørkensandet. Sihan rystede pelsen en smule, som han sprang frem imod vandkanten og straks dyppede de store poter i det kolde vand. Sitali fulgte efter med et stort smil over læberne, som hun smed skoene og listede efter dyret. Hun grinte ganske let, da Sihan sprang frem og skubbede en lille bølge imod hendes knæ.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 26.06.2020 21:12
                    Draco hørte en stemme længer fremme det var om bart ikke kun ham selv der hadet valgt at tage denne tur i dag. draco var på mange måder venlige men han kunne også være forberedt på vis person ikke var det da han var kriger hos elverne. Draco stoppet dog stille og rolige op da han så et katte ligne væsen der så ud til at ville i vandet Draco grinte stille og rolige. mens han studeret væsenet  lidt det var ikke et dyr her fra så meget kunne han sige hans nysgerrighed kom stille frem i ham mens han sagde med en varm og rolige stemme " god dag .jeg kan se jeg ikke er den Enste som ville blive kølet lidt af " svaret Draco med et stille smil på læben.

Draco kikket forsat på  den store kat og vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv. Dracos grønne øjne fulgte den skridt for skridt.men var samtide klar vis dyret nu skulle vise sig at være Farlige for ham.dog gjorder Draco det som han var bedst til ikke at vise teng på frygt eller Trune på nogle måde men linget en person som bare passet sig selv " lad mig gætte i er ikke her fra er i vel ?? " kom det så igen fra Draco  

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Der var rart at røre vandet med fødderne, men det store hav var tydeligvis langt mere nedkølet end hvad Sitali var vant til, hun gøs straks af kulden, som hun rystede let på kroppen. Sihan havde dog en anden oplevelse af det store hav, som han straks kastede sig rundt i vandet. Han var generelt meget varmblodet, måske fordi han normalt levede i kolde grotter og derved selv måtte holde sig varm for ikke at fryse ihjel. Han nød det, hvilket nok var grunden til at han ikke bemærkede skovelveren ikke langt fra dem. Det gjorde Sitali, da der blev talt på krystalliansk. Hun vendte sig hurtigt rundt, men blev stående i vandkanten. Hun bukkede let hovedet for den fremmede, som en høflig hilsen. "Det er faktisk en smule for koldt for mig" indrømmede hun med et smil, som hun strøg det hvide hår væk fra ansigtet og tydeligt afslørede de spidse ører.

Den fremmede havde ikke problemer med at gætte, at de ikke kom herfra. Dertil nikkede hun. "Det er vist meget tydeligt" svarede hun, som hun hentydede til den brune kulør, det fortalte ham at hun var langt mere van til at bevæge sig under varmere himmelstrøg. "Men hvis De gerne vil i vandet, skal vi nok trække os" sagde hun med et høfligt smil, hvis han gerne ville bade mere privat og ikke var interesseret i tilskuere.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 26.06.2020 22:18
Draco grinede lidt og kikket mod katte væsnet igen men vente så blikker mod sitali da hun begyndte at tale kunne han godt høre hun selt ikke kom her fra overhovet. Draco tænke måske at elver sprog måske var beder at bruge  godt nok var de elver fra to verdener men han kunne vist huske noget med at de kunne næsten sammen sprog dog forsatte Draco og bukket lige så. " na det gør ikke noget lad den bare more sig jeg har ardlige set sådan en væsen før " svaret han interneret og kikket lidt hen mod den igen. dog holdet blikket sig mod Sitali hun hadet en varm stemme syntes han. " det må være koldt her...i forhold til hvor du kommer fra " svaret han med lige så blid stemme.  man kunne se han bar et sværd på sig dog ikke fordi han brugte det han holdte bare meget af det. da det hadet været svært at skaffe det med  en faldnde stjerne Dracos elver øjne søgte igen mod Sitali han rystede lidt på hovdet for at komme ud af en  tanke og sagde så med  Glad stemme og bukket " mit navn er Draco ....Draco Duncan bercalinon eller grønne lyn bland venner "  Draco vidste ikke hvorfor men hans hjerete hoppet lidt var det på grund af sitali nej det kunne det ikke være.   

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Det store kattedyr sprang frem og tilbage i vandet. Det sendte nogle enkelte plask imod Sitali, som hun var nød til at holde armene oppe for ikke at få vandet i hovedet. Alligevel kunne hun ikke helt lade vær med at le, som det var ganske befriende at se Sihan more sig i det store hav, så havde hun også selv bedre mulighed for at fokusere på Draco, der tydeligvis var interesseret i at snakke med hende, siden han endnu ikke var gået sin vej. "Han er en Bhediya" forklarede hun med et høfligt smil, det var ikke sikkert at han havde hørt om arten, da den normalt kun befandt sig i Rubinien og derfor yderst sjældent blev set på disse kanter. Men Sihan var nu en ganske trofast ven, hvilket også var grunden til at han nogle gange stoppede op i vandet og kiggede imod Sitali for at sikre sig at alt var i orden.

"Det er noget af en omvæltning i forhold til ørkenen, ja" indrømmede hun på elvisk, som Draco var slået over på deres arts fælles sprog, der var enkelte vendinger, som adskilte dem, men de kunne nok sagtens føre en samtale, så længe der ikke var tale om længere beskrivelser og sætninger. Hun hævede det ene bryn, som Draco bukkede for hende og dernæst valgte at præsentere sig selv. "Hyggeligt at møde Dem, Hr Bercalinon" svarede hun med et let smil, da hun bestemt ikke forventede at han mente hun skulle kalde ham ved sit kælenavn, når de kun lige havde mødt hinanden. De var jo fremmede. "Navnet er Sitali Rhe'ol fra Thal'Elor" præsenterede hun sig selv med en hånd placeret imod brystet og et let buk i benene.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 12.08.2020 16:57
Draco smilte varmt da hun sagde hendes navn " Sitali" sagde han blidt og lidt han kikket over vandet igen og sagde så med lidt charmerne stemme " Sitali.... det er en meget smukt navn " svaret han blidt og kikket så hen mod Sitali Rhe ol og lod blikket glide rolige op og ned af henden. Draco kendte ikke så meget til ørknen elver og men Sitali så nu meget sød ud  også første på første gangs indtryk. Draco hadet ikke sin rusitgen på han hadet ikke  set det som sådan være en en nøvindigehed han grinte lidt  ikke på en ond måde men fordi han hadet set hendes kæle dyr lege i vandet lidt " det første Gang jeg ser en Ørken elver som dem " svaret Draco stolt og varmt  han ville godt se om de kunne få sig noget af drikke et sted og måske more sig lidt 

Draco vendte sig rolige mod Sitali og sagde så lige ud " har du lyst til at komme et sted hen og få noget at drikke og måske noget af spise " spurte han blidt og peget ned mod byen  når  hun en gang hadet lyst til at tag den vej altså Draco ville ikke forhinder henden men Sitali lød som en Intersandt kvinden han tog sig lidt på hagen og tænke lidt over det han lige hadet sagt men han trak lidt på skulderen 

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Noget kunne tyde på at elveren var lidt af en charmetrold, det bragte dog kun et stort smil frem på hendes læber, som to sagtens kunne lege den leg. Selvom hun næsten var adelig, ved at være rådsmedlem, så kunne hun sagtens have det sjovt og more sig lidt. Men ville Draco være klar på den udfordring? Hun var bestemt ikke en hvilken som helst kvinde og det ville han sikkert finde ud af. Desuden så var Sihan meget beskyttende, så han skulle passe på med at komme for tæt på hende. Sitali løftede det ene øjenbryn. "Som mig?" Gentog hun med et udfordrende smil på læben, som hun stille gik tættere på. "Flirter De med en fremmed?" Spurgte hun drillende, før at hun svang ud med håret og blinkede til ham. Sihan gav straks lyd fra sig, som Sitali brød ud i en sød latter. "Vi kan få noget at drikke på havnen og sikkert en fisk at spise" svarede hun hans spørgsmål, som hun egentlig ikke sagde ja til tilbuddet, men hun sagde heller ikke nej til ideen.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 12.08.2020 22:47
 Draco vidste ikke helt hvad han skulle sige for den sidste han gjorde det med bliv næsten forskæret over det. så det overrasket ham næsten at hun kunne lig at Flirte lige som ham han grinte dog da Sihan så ud til at svare ham lidt igen kunne han ikke lade vær med at grine lidt og sige " jo men jeg tror ikke han er så enige med det " svaret han og lod henden gå tætter på og ikke om vendt Draco hadet dog en vis form for solthed over sig så han lod henden føre an Draco var lige glad med vad for en grad hun var ikke det rørte ham ikke dog betød afstanden måske lidt for dem men Draco ville ikke stoppes på grund af det. Draco sukket da hun ikke sagde nej tak eller ja tak  det lette  lidt i ham  hehe Draco tænke lidt over hvordan en liv i ørkenden ville se ud men han tænke ikke mere på det lige nu var det kun draco tænke lidt over hvad han ville sige men så sagde han så lige så stille " he men skal vi så ikke lade vær med at bruge efter navne og komme for fornavne måske " sagde han med et blink i øjnet Draco grinte lidt igen og   begyndte at gå langs stranden. " så hvad laver de her i byen Sitali ?"  Draco  ville ikke lade deres samtale dø ud bare sådan 
Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

En sød latter undslap hendes læber, som det ikke var gået forbi Draco, at Sihan bestemt ikke så ud til at tillade den slags flirt imellem dem. Sitali var van til hans opførsel og derfor tog hun det ikke særligt tungt at det store dyr knurrede bare en smule af elveren. "Han er meget beskyttende overfor mig" forklarede hun mere uddybende, så Draco var klar over at han ikke skulle tage sine skridt for hurtigt, netop fordi Bhediya'en helst skulle acceptere ham først. Men det forhindrede ikke hende i at nærme sig ham, så de ikke skulle snakke med den store afstand imellem dem. Det føltes ikke særligt høfligt at flirte på så stor en afstand. Så hun gik tættere på.

Sitali løftede ganske let det ene øjenbryn, som Draco gav udtryk for at de skulle glemme deres familie navne og i stedet se hinanden som helt almindelige elvere, der blot skulle have nogle hyggelige stunder sammen. Dertil valgte hun roligt at nikke. "God ide" indrømmede hun smilende, som hun helst bare gerne ville være en anden end det rådsmedlem hun faktisk var. Det kunne faktisk ikke være mere perfekt, hvis man spurgte hende. "Sihan!" Kaldte hun, som de var blevet enige om at sætte kursen imod havnen og de muligheder byen havde for at få stilt sin sult og tørst. Han lystrede med det samme, som han sprang ud i vandet og skyndte sig at løbe op på siden af hende. Sitali valgte at placere sig imellem Draco og Sihan, så der var bare en smule afstand imellem dem. Der var ingen grund til at indbyde til konflikt lige med det samme. "Jeg ser mig blot omkring" besvarede hun høfligt hans spørgsmål, som hun faktisk ikke havde nogen plan for dagen.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 13.08.2020 18:47
Draco tænke lidt og så  på Sihan  han kunne tydlige mærke at han skulle først gøre  ham tam før han kunne komme tæt på sitali men han ville få al den nærhed fra henden  når de skulle spise måske få sig noget af drikke også. Draco tænke lidt og løfte  hånden på hans hage og tænke sig lidt om " såå  hvordan og hvor ledes er  Din familie" svaret han blidt mens han forsøgte at føre hånden hen mod Sitali stille og rolige han vidste ikke hvorfor det føltes bare så naturlige at være sammen med henden. Draco så hen mod havne byen og lod blikke stile glide  hen mod nogle folk der sad og snakket de grinte  lidt men om hvad vidste Draco dog ikke draco ville godt vide alt om Sitali men han vidste på en eller Anden måde at han nok skulle få de svar ind på en eller anden måde. 

Draco tænke lidt over det med sin far  han var en stolt kriger og ville nok syntes det var dumt at Draco hans søn faldt for en ørken elver men igen det ville gøre tingen mere spænde i hverfald for hans liv Draco kikket så på Sitali for ikke at hun følte han glemte henden 

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Det ville tage lang tid at få det store dyr til at acceptere en, som Draco, da Sitali var bestemt til at skulle vie sit liv sammen med en anden ørkenelver. Der var regler og retningslinjer at rette sig efter, i særdeleshed når man var rådsmedlem, så kunne man jo ikke bare liste omkring udenfor byen. Hun var jo slet ikke velkommen til at forlade byen og havde kun en mindre tilladelse til at gøre det, når hendes evne skulle lades op igen. Derfor kunne hun i hvert fald ikke tage en anden elver med sig til byen, så ville hun blive kast i arresten og han ville lide en voldsom skæbne for overhovedet at nærme sig byen. Men Sitali havde også brug for at slippe tøjlerne til tider, så hun også kunne have det sjovt, særligt når ingen kendte hende i området, hvordan skulle de det? Hun var dog lettere overrasket over Draco’s meget direkte spørgsmål, skulle de ikke undgå familie snakken eller omhandlede det kun deres efternavn? ”Du går lige til den..” kommenterede hun med et grin, som hun strøg Sihan over halsen og smilte lidt for sig selv, som hun kiggede fremad. ”Jeg har min mor og mine 2 mindre søskende, min far gik bort for mange år siden” forklarede hun roligt, hun virkede ikke bedrøvet, da hun havde accepteret tabet for mange år tilbage. Hun trak dog hurtigt hånden til sig, da han rakte ud efter den.

”Jeg vil ikke anbefale at du allerede rører ved mig, Sihan vil bare bide hånden af dig” advarede hun, dog stadig med et smil, da hun sagtens ville kunne stoppe ham fra at gå så vidt, men hvis Sihan havde set det, så havde Draco nok fået advarslen mere direkte og uden hendes indblanding. ”Så jeg anbefaler lidt afstand, indtil han falder i søvn” svarede hun med et blink, for at flirte bare lidt med ham uden at afvise ham fuldkommen. Han skulle jo nødig miste håbet helt.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 14.08.2020 19:25
Draco kikket lidt  da hun snakket lidt om sin far var gået bort og hun hadet to søskende det måtte være hårdt. ligesom ham selv var han dog enebarn og måtte men det betød ikke at det ikke hadet været let både at sin far skulle være og mor på samme tide det var mere trænigen og kamp med hans far han sukket stille og så ned  og så hen mod havnen " jeg kender det at ha midste en.... jeg mindste min mor  da to heste vågne kørte sammen... stod " Draco tav lidt og stoppet lidt op han bliv lidt væk i øje blik han husker den smerte han følte den gang og den had for de to som hadet kørt sammen dog var den forsvundet altså hadet men ikke smerten selv om det var flere 100 år siden. Draco rystede lidt på hovdet og begyndte at gå igen. " men det kunne nu være skønt at se en anden elver stamme i  forhold til min engen men jeg tror ikke lige frem at de ville være så gald for mig tror du " svaret han og kløde sig lidt i nakken. Draco hadet en tanke om at sitali var en vigtit person men der for kunne de to jo stadige ha noget sammen uden de ander vidste noget om det selv om det ville blive svært. Dravo kikket så igen igen hen mod Sitali da hun forslog ham at han kunne hygge sig samme med henden mere når hendens kæle dyr var faldet i søvn smilte Draco bare til henden lidt og sagde " oo det lyder skam skønt det ser jeg frem til " svaret han og blinket lige så tilbage  

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Stemningen var blevet en smule trykket, hvilket ikke rigtig passede til Sitalis generelle humør. Hun var for det meste smilende og sådan som Draco lige pludselig blev trist, så vidste hun ikke helt hvordan hun skulle forsøge at trøste ham eller bringe et andet emnet til bordet. De skulle jo tydeligvis snakke om noget andet, for det gik da ikke at de blev triste af hinandens selskab, for hvad godt ville der komme ud af det? Hun vendte blikket imod havnen, som han gav udtryk for at have mistet sin mor i en ulykke. ”Nu skal De jo ikke dvæle ved fortiden, det ville Deres mor næppe have ønsket” lød det ganske beroligende, som hun samtidig strøg Sihan hen over ryggen.

Endelig nåede de frem til havnen, som Sitali straks gik i gang med at kigge sig omkring efter en kro, hvor de ville kunne få noget at drikke og spise, så de i det mindste kunne få grundlag for at snakke om noget helt andet. Hun fik hurtigt øje på en kro, som hun løftede højre hånd og pegede i den retning. ”Kroen ligger der” forklarede hun Draco, som hun straks fik skubbet Sihan imod kroen og inderligt håbede at det store dyr var velkommen til at komme med indenfor ellers måtte de satse på bordene udenfor.. Luften var jo heldigvis varm, selv for hendes standarder, så det skulle nok gå. Sihan ville nok helst bare gerne ind i skyggen. ”Jeg lover ikke, at han falder i søvn” lo hun ganske let, som Draco ikke skulle få for høje forventninger. ”Og De vil desværre ikke være velkommen i min hjemby, så jeg kan ikke tage Dem med” fortsatte hun for at vende tilbage til emnet omkring at han gerne ville møde en anden elver stammen. Thal'Elor var lukket for alle andre end ørkenelvere og som rådsmedlem var hun nød til at overholde lige netop den regel, ellers kunne hun ikke tillade sig at bede de unge ørkenelevere i byen om at overholde reglen.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 20.08.2020 15:03
Draco  lage godt mærke til hvordan hun skubbet Sihan hen mod Korgen han kikket lidt op og ned af henden. Draco sukket lidt og trak på skulderen " en skam ville ellers godt ha set hvor du bodet " svart Draco med et smil på læben mens han gik videre og kom til døren han åbnet døren stille for henden og Sihan, Draco vented så stille og rolige mens musik ud fra døren  han stod der lidt og kikket  ind " nå der ser ud til der er gang i den i dag " svaret han lidt nysgerige og begyndte at grine lidt der var lidt snag hist og her nogle gik og sang i lidt fyldskab og ander sang Faktis med. draco sno sig ind sammen med dem mens kro fatter kom hen og sagde " hvad skulle det være.....?"  Draco kikket lidt rundt også på kro fatter han tænke lidt over hvad han skulle sige men sagde så " et bord til to og måske  et værelse med to sengen i " svaret Draco blidt mens han smilte ob blinket til sitali lidt Kro fatter kikket ned mod Sitali og ragte hånden frem for at sige " dyrte er velkommen vis du kan styre den vis ikke så er det op på jeres værelse " 

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Der var ikke så meget Sitali kunne gøre ved hans ønske, eftersom at det ikke var tilladt og som rådsmedlem kunne hun ikke tillade sig at bøje reglerne til hendes egen fordel. Skulle han selv finde vej derned så ville han blive forhindret i at komme tæt på byen. "Regler er regler, Draco" svarede hun med et høfligt smil på læben, som hun virkelig ikke kunne lade ham se byen. Det ville få katastrofale følger og hun kendte ham slet ikke godt nok til at ville tage ham med sig hjem. De var endnu fremmede for hinanden, Sitali var ikke ude på andet end at more sig et fremmed sted.. Hun nikkede høfligt til ham, som han åbnede døren for hende og Sihan. Sihan gik først og snuste en smule til rummet, før at han gav tegn til at Sitali kunne følge trop. Derpå gik hun op ved siden af ham og strøg ham over panden.

Hun skævede let imod Draco, som hun nikkede til hans ord, før at hun bukkede hovedet høfligt for krofatter, der endte med at byde dem velkomne. Måske fordi de var elvere og ikke så tæt set på disse kanter? Ikke at hun vidste det. "Tak" svarede hun krofatter, som hun nikkede imod et ledigt bord og gik derhen. Sihan valgte at lægge sig tilrette under bordet, men med en pote over hendes fod, så han altid vidste hvor hun var, hvis han skulle falde i søvn lige pludselig. "Kommer du?" spurgte hun Draco, som hun klappede på pladsen lige ved siden af hende.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 01.09.2020 15:18
Draco så lidt efter henden med et skvæt smil han satte sig tæt på Sitali mens han kikket lidt rundt der var godt gang i den i dag Draco vidste de ville  blive lidt fulde men det var det sjove i det hele. kro fatter kom hen til dem mens han tøret Hænderne lidt og tog et stykke papiper frem og en bluant  " to store øl til mig og sitali"  svaret han og tænke sig lidt om på hvad for noget mad han skulle have han spidste jo ikke regtit kød som sådan. han sukket " har i noget grønsags suppe eller brød med ost " Draco tænke sig længe om mens hans hånd stille fandt hen mod Sitali   det var sådan nu at hendens vagt ikke kunne se dem som sdåan  kro fatter nikket til dem og sagde så med rolige stemme for sig " jo det bliver det til og hvad med Frøkenden der " svaret krofatter mens han kikket ned på hendes stor kat han var lidt navøs om om den ville skabe problemer men første teng til det så var det ud eller op på et værlse hvor den kunne sidde og tænke over tingen lidt 

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Det var sjældent at Sitali begav sig ind på en kro, som denne, måske fordi hun var van til at få en bestemt standard i forhold til den mad, hun indtog. Men netop fordi hun selv havde bragt det på banen, så havde hun ingen problemer med at forsøge sig med maden over overfladen. Det kunne jo være, at hun kunne opdage nogle spændende krydderier, som var værd at få fat i, så de selv ville kunne dyrke det i Thal'Elor. Sitali vendte hurtigt blikket fra Draco til krofatter, da han kom hen til deres bord for at tage imod en bestilling. Hun skævede lidt til Draco, da der blev bestilt to store øl. "Øh, jeg vil bare gerne have noget rødvin" rettede hun Draco, som hun kiggede imod krofatter. Øl var bitteret og tungt på en helt besynderlige måde, som hun ikke forstod, hvorfor folk ville drikke. Måske fordi man hurtigt kunne sætte flere krus til livs sammenlignet med rødvin, der var beregnet til at nydes. "Eventuelt også noget vand til min ven" hun smilte let til krofatter, som Sihan var i færd med at snuse til ham. Men der var ingen fare på færde, så han lagde sig hurtigt ned igen.

Sitali bemærkede godt Dracos forsøg på at holde fat i hendes hånd, som hun langsomt løftede sin pegefinger og lagde den over hans hånd. Hun lo let for sig selv, imens at hun overvejede, hvad hun gerne ville have at spise. "Jeg tager også gerne en portion grønsagssuppe med tilhørende brød. Hvis I har noget overskydende, råt kød, så vil Sihan værdsætte det og være beskæftiget" lo hun stille, som hun efterfølgende nikkede til krofatter, før at hun vendte sig imod Draco og skævede ned til de fingre der var begyndt at flette ind i hinanden. "Du holder dig bestemt ikke tilbage" drillede hun i et højt humør.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 05.09.2020 11:42
Draco så lidt efter tænk som ud var det måkse for meget eller gik han forhurtit frem måske Draco nusset hendes hånd blidt og grinte lidt sammen med  Sitali " hmeme jeg kan godt holde mig lidt tilbage vis det er det " svaret Draco med et blik i øjet han kikket igen rundt folk sang med på sangen der bliv spillet mens kro fatter gik ud for at finde og lave det der var bestilt. Draco vendte stille blikket mod Sitali og sagde så med et lidt Charmeren stemme " det ikke verd dag  man støder på en smuk kvinden som dem " svaret han og blinket til  henden som  jack lændte sig stille ind mod henden dog lidt forsigtigt han ville ikke have balde nu og her han mærkede sit hjerte hammer lidt. han vidste ikke helt om han gjorde det regntit her men han var begyndt at kunne lide denne Sitali 
selv om hun var ørken elver Draco tænke lidt og  lidt over hådet med den anden hånd for at slappe lidt af han mærkede varmen i sin krop mund hun hadet det på samme måde som ham lige nu. Draco hadet en fornemsele af at hun vare en vigtit person men der for kunne de godt prøve at få det til at fungere på deres måde unden nogle vidste noget om det.

Sitali Rhe'ol

Sitali Rhe'ol

Retmæssig Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 1856 år

Højde / 182 cm

Mon alle skovelvere var så nærgående overfor folk de slet ikke kendte? Draco havde ikke kendt hende i særlig lang tid, samtidig med at hun havde advaret ham op til flere gange om at lægge an på hende, når Sihan var i nærheden. Men Draco tog tydeligvis ikke advarslen særlig seriøs, som han kom tættere og tættere på. Sitali smilte en anelse skævt til ham, imens at hendes blik hvilede imod Sihan. Hun strøg stille en fod over hans nakke for at berolige det store dyr og samtidig få ham til at blive liggende. "Det ligger tydeligvis ikke i din natur" indrømmede hun, som hun løftede hånden ganske let og lod den hvile imod hans hånd, så det samtidig forhindrede ham i at nusse hende. Det var en måde at få ham til at holde bare en smule igen.

En sød latter undslap hendes smalle læber, som han sendte et kompliment i hendes retning. Han gav ikke så let op? Det var ganske morsomt, som skovelveren forsøgte at lægge an på hende. Han så simpelthen så ung ud og kunne umuligt have ramt de 1000 år endnu. Hun nærmede sig selv de 2000.. "Sikke en smiger.. men er du ikke lidt ung for mig?" spurgte hun, fortsat med et bredt smil på læben. Som hun puffede ganske let til hans skulder. Hun løftede det ene ben op imod bænkens overside, så hun kunne vende kroppen imod ham. Sihan blev liggende. "Jeg er trodsalt en erfaren kvinde" lo hun let, som hun løftede den ene hånd imod Draco's kind. Der var ikke mange følelser indblandet i hendes handlinger lige nu, som hun kom helt tæt på og blot lod deres læber strejfe uden at kysse ham. Da dukkede krofatter op med deres drikkevarer. Sitali vendte sig hurtigt imod bordet, som intet var hændt og greb ud efter vinglasset for at hæve det imod Draco. "Skål.." lo hun let og blinkede til ham. Unge elvere fejlede bestemt ikke noget på selvtilliden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 5