Heldigvis var der nogle glas i et af skabene, så hun greb fat i to, og satte dem ned på køkkenbordet. Hytten virkede lidt gammel, men der var alligevel hyggeligt herinde, også selvom Kayla godt vidste at der sikkert var folk der ledte efter hende, eller nærmere Shinji. Hun var jo blot et almindelig menneske, en pirat som ikke ville give op uanset hvad der måtte komme og ske. Hun hørte hans ord, som hun fik et bredt smil frem på ansigtet
"Hvorfor skulle jeg spidde dig"grinede hun så, hvorefter hun begyndte at kigge i nogle af de andre skabe. Måske der ikke var noget at drikke, der var måske kun vand. Medmindre der stod nogle flasker med alkoholiske drikke, men det var ikke til at vide. Der lå et lille håb inde i hende, for at der måske ville være en flaske med vin, eller andet men efter at have ledt og gennemrodet de fleste skabe, virkede det ikke som om der var noget.
Hun ville ikke give op, så hun begyndte at tjekke nogle af de andre skabe. Nogle af dem som var lavere end de andre, og heldigvis var der nogle flasker i et af skabene
"Vi er sørme heldige"grinede hun som hun tog nogle af flaskerne ud fra skabet. De blev alle sat på bordet, hvorefter hun drejede rundt bare så hun kunne stå med fronten imod Shinji. Det var rart nok for hende at se ham, i hans normale form. Selvom hun godt kunne lide varulveformen også, og fandt den kær. Ordene fra ham om at han troede hun ville angribe hende, fik hende til at åbne den ene flaske med vin, hvorefter hun fik et stort smil frem imens hun begyndte at hælde lidt op i hendes glas
"Hvis jeg ikke havde været sikker på at det var dig, havde jeg nok angrebet dig"svarede hun som hun et kort øjeblik kiggede på ham.
Lod de blå øjne hvile sig på ham, imens hun holdte vin flasken, og fik fyldt hele glasset. Derefter blev flasken sat ned på bordet. Hun betragtede det fyldte glas, og overvejede om hun skulle spørge Shinji hvad han havde lyst til, men måske hun hellere måtte vente. For i det samme øjeblik hun hørte hans spørgsmål og den tydelige tone af bekymring, vendte hun sit blik ned på hendes glad i et øjeblik, før hun valgte at læne sig op ad køkkenbordet, og løftede glasset op til hendes mund
"Fordi jeg var bekymret for dig, jeg ville være sikker på at du var okay"svarede hun bestemt med et bredt smil, før hun tog en stor slurk af glasset.