To vampyrer + En lummer = Friske sager!

Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 10.06.2020 20:32
Godt lænet tilbage i stolen, i et hjørne inde på kroen sad den ganske munter, og tilfredse vampyr. Med de gule øjne rettet på en tilfældig kvinde, lod han en finger glide langsomt hen over kanten af glasset. Glasset der var fyldt med vin, men eftersom den vin glade vampyr allerede havde drukket en god del, var der ca kun under halvdelen tilbage. Han var ikke blevet påvirket af alkoholen, tværtimod så havde den gjort at han var ekstra klar på hvad aftenen, og den kommende nat ville byde på. Hovedet lagde han på skrå, og tog en står står af glasset, før han rejste sig op fra stolen. Der var en særlig grund til at han var ankommet til denne kro her, som han var ganske glad for. Grunden var dog ikke dukket op endnu, så han var desværre nød til at vente. Tålmodighed var ikke, lige det som vampyren havde mest af, men det var skam ikke noget der gjorde ham noget.

Efter at lade de gule øjne glide lidt rundt på menneskene, der var herinde valgte han hurtigt at lade hans opmærksomhed falde på en rødhåret kvinde. Håret gik til  hendes skuldre, og hun så enlig ganske køn ud. Men det var nu ikke, fordi han havde tanker om at hygge sig med hende, men bare indtil de to personer som skulle gøre hans aften bedre dukkede op, kunne han vel godt more sig bare lidt. Så han valgte hurtigt at gå hen til kvinden der så ud til at stå lidt væk fra baren. Krofatter sendte Dimitri et hurtigt smil til, før han greb rundt om kvinden med den ene arm, og placerede en hånd i hendes hånd"Tillad mig lige, at tage en hurtig dans inden mit selskab kommer"lød det kækt fra ham, som han blinkede til kvinden. Hurtigt fik han sat gang i en svingom med kvinden, der mere og mere lignede et stort spørgsmålstegn. 

Dimitri der allerede lyttede til musikken der var igang, fik drejet kvinden lidt - måske alt for mange gange. Men det var ikke hans skyld, hun var ikke vant til en vampyr var hurtig. Måske generelt ikke vant til en vampyr, og efter nogle dansetrin, og den gode svingom fik han drejet kvinden hen imod krofatter. Hvorefter han sendte et bredt smil til kvinden, og hurtigt var henne ved bordet han havde siddet ved. Med et let greb, fik han fat rundt om hans glas, og drak det sidste af vinen. Så sukkede han opgivende, som han lænede sig op ad den nærmeste væg, som han ventede på de to langsomme personer ville dukke op. Han havde skam ikke tænkt sig, at vente alt for længe, så imens han stod og ventede utålmodigt overvejede han, om han måske skulle snuppe endnu en svingom med kvinden, eller en mand måske. Eller om det var på tide at få fyldt hans glas op. 

Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 11.06.2020 20:18
Regnen stod ned fra natte himlen, da det havde trukket op til regne hele dagen. Så for at komme i ly valgte den unge vampyr, at gå hen til stamkroen i Tusmørkedalen, det var et godt stykkede tid siden han havde været på denne kro, da han været på opdagelse rundt omkring. 

Da han trådte ind af døren minde han lidt som en drukne mus, da hans tøj var forholdvis gennemblødt, og fra håret af dråberne små perler af vand af ham. Ciara gys kort over hans situation, da han hadet at være gennemblødt, men det var hvad det var han gad ikke gøre større drama ud af det. Han gik med rolig skridt op til disken og så på krofatteren, der stod bag disken, med et glas i hånden. " Giv mig noget varmt. med Rom i. " Sagde han rolig til krofatteren. Han vendte sig om, så han kunne spejde med hvem, der var på kroen. Et smil kom frem på den gennemblødt vampyrs læber, da han fandt Dimitri lidt gemt væk fra folk og så alligevel ikke. Han tog sit kurs, da krofatteren stillede det på bordet " Du krofatter Malvin.. vi skal havde en flaske rødvin ned til det bord og en flaske Whisky. " Sagde han lidt kontrollere. Før han smed en krystal og sneg sig næsten hen til den gamle vampyr. 

Da han kom hen til bordet stillede han sit grus på bordet og satte sig på hans skød, dog vidste han godt han var noget så våd, men i dette øjeblik var Ciara ligeglad. " Hej Lækker... hvor har du været henne i så lang tid?" Spurgte han med en flirtene tone og gav ham et kort tante kys på munden. Før han atte rejste sig og sætte sig ved siden af ham. " Tak for sidst. " Sagde han rolig til ham og lod en hånd langsomt køre op af hans nakken, for at nus ham i baghovedet. 
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 12.06.2020 21:01
Det når folk gerne prøvede at summon hende uden meget varsel, kunne godt nok nogle gange pisse hende lidt af. Heldigvis så arbejde hun på kroen, nok havde hun fri den aften men hun vidste jo allerede hvad den skulle gå med. Det lange kulsorte hår hang løst, som hun vandrede gennem gangen ved værelserne og ned til hvor alle sad i baren. Hun kom alligevel med et grynt som hun opdagede Dimitri og Ciara, det var nu alligevel det sjoveste hun havde set et stykke tid, sikke en overraskelse alligevel. Det var et kækt smil som lagde på hendes læber, som hun bevægede sig over til de to mænd med rimelig elegant trods hun nok ikke selv opfattede det, for det var normalt for hende at gå så selvsikkert.

"Og her troede jeg ikke du var til mænd Dimitri," kommer det fra hende, som hun kommer hen til bordet, med et svagt grynt der kom fra hende som hun stopper sig selv fra at grine lidt over det. Hun giver begge mænd et kys på kinden, bare fordi hun nok endnu engang er i det humør som hun nu møder dem. Det havde dog ikke overrasket hende at Ciara nok også var til mænd, hendes opfattelse havde hurtigt været han nok hopper på alt der har en puls nærmest, men det gik vel også. Hun satte sig ned ved bordet, med det ene ben over det andet, som hendes blik hvilede på de to mænd. "Hvad laver i så her?" spørger hun roligt, som hun vipper hovedet lidt på skrå. Der gik dog ikke længe, inden krofatter kom ned med noget at drikke. Tydeligt der i hvert fald var en af de to, som havde været oppe ved Malvin og bestille noget at drikke. Han kiggede dog også en ekstra gang, som han så Xilla nu sidde med de to herrer. Men han kendte hende nok, til han ikke stilte spørgsmål til hvad det nu kom til at gå ud på. Hun fugtede let sine læber, da hun vidste hun ikke behøvede at sige noget for at få hvad hun ville have. Som rigtig nok, kort efter fik hun et glad i hånden fra en af de andre tjener på kroen. Der kom en svag hummen fra hende, som hun tog en tår fra hendes glas. 

Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 14.06.2020 00:28
Hurtigt blev Dimitri's opmærksomhed afbrudt, som den bekendte vampyr var kommet, og pludselig sad på hans skød. Af ren refleks lagde han en arm rundt om Ciara's lænd, bare for at holde lidt fast, selvom han enlig kunne være ligeglad med, at han måtte falde ned fra ham. Eller hvis der skete et eller andet, men nu holdte Dimitri fast, og han hørte ordene der røg ud ad den luskede og forførende vampyr, hvilket kun fik ham til at smile lusket. Han behøvede heller ikke sige, at han allerede havde hørt hvad Ciara havde bedt krofatter om, for han havde skam fantastiske sanser, så han havde selvfølgelig hørt alt der blev sagt. Det gjorde ham nu ingenting, og han havde heller ikke rigtigt noget at sige til det som den forførende og charmerende vampyr havde sagt. Hovedet lagde han på skrå, og med den frie hånd tog fat rundt om hans glas, løftede det op til munden og tog en stor tår. 

"Hvor har jeg ikke været"svarede han kækt og en smule flabet tilbage, som han blinkede til Ciara. Som han havde drukket meget af hans glas, gik der ikke lang tid før en bekendt duft nåede forbi hans næse. Dimitri skulle netop lige til at svare vampyren der sad ovenpå hans skød, før en ganske bekendt stemme kunne høres. Det var da utrolig fantastisk, tænk at han skulle opleve både vampyren ovenpå ham, samt englen på samme sted. Det luskede smil bredte sig på hans ansigt, og som Xilla kyssede både ham og den anden vampyr, lænede Dimitri sig godt tilbage i stolen. Det var nu ikke dårligt med et kys, men dog havde han skam ikke tænkt sig at lade hende smutte for meget langt væk. Selvom det ikke virkede tila t det var hendes plan. 

Hurtigt greb han fat rundt om hendes nakke, og hev hende tættere på sig"Er du jaloux min kære Xilla"lød det næsten hviskende og flabet fra ham, som han lod sine gule øjne hvile sig på hende. Hendes ord var nogle der fik Dimitri tydeligt til at overveje hvert ord, men han vidste også godt at englen havde ret. Han havde skam ikke lige regnet med, at han nogensinde skulle være til mænd. Eller kysse en mand, eller andet i den sag. Men han blev ligeså overrasket som hun sikkert blev, eller havde været"Vi nyder skam lige vores bryllupsrejse, men bare rolig jeg har ikke glemt dig"sagde han en smule sarkastisk, og kækt før han hev hende lidt tættere på sig, og pressede hans læber imod hendes i et krævende kys. Bryllup..Ja det var ikke lige det som ham og Ciara havde gang i, det ville dog være ganske yndigt, men Dimitri kunne slet ikke lade være med at fyre de ord afsted, fordi han var da lidt i drillende humør. Som han havde holdt kysset med Xilla, lod han sine læber skille sig fra hendes, før han kiggede hen på vampyren ovenpå hans skød. Han løftede den frie hånd op tiol Ciara's ansigt"Min lille kælemis, sidder du godt"lød det forførende og kækt fra Dimitri som han blinkede til Ciara.

Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 14.06.2020 23:35
Selvom han var drivvåd kunne han mærkede en vis ømhed komme fra den ælder vampyr, da han lade sin ene arm omkring ham, som en form for støtte ikke af det irreterne ham på nogen måde overhovedet. Han studere Dimitri ansigt udtryk, da den unge vampyr begyndt at pillede ved Dimitri skjorte af en eller anden årsag får en velkendt stemmede bryd den tavst stilhed mellem Dimitri og Ciara. Dog var stemmen henvendt til Dimitri og ikke til Ciara. Så han valgte ikke svare med det sammen, men tog fat i hans kop som havde en røg op fra sig, da det var varm. " Jaa... Dimitri du kunne starte med at fortælle hvor " Svarede han lidt flabet igen, dog havde Ciara ikke nogen hæmning i at holde igen.  

Da Dimitri læne sig frem for at hiv fat i Xilla kunne han fornemme en smule akvat situation. " Jo min engel, jeg skulle hjem til mig selv.. Men regnen begyndte at bryde ud.. " Grinet han lidt frem, da man godt kunne se han var våd over det hele.  Ciara nippede til sin rom, som langt fra smagte godt, før han rynket bryne over Dimitri næsten kommen i sit es. " Bryllupsrejse? Nååå ja.. Det derfor jeg har min vielse ring på. " Svar han flabet igen og viste sin hånd, hvor en guld ring sad fast, for dengang han var forlovet. " Jeg venter på Dimitri tag sig sammen, han er lidt af en kælling i seng. " Svar Ciara lidt bidsk frem, da han ikke kunne lide Dimitri gav ham den sammen form for opmærksomhed.

Dog blev han lidt anspændt da Dimitri valgte at læne sig frem for at kys med Xilla, kunne man næsten hører en knurren, som ikke var der. Ciara så væk fra dem, før han stillede hans kop fra sig, mens Dimitri vendte opmærksomhed mod Ciara, da han begyndt at kalde ham for kælemis, kunne denne flirtene vampyr ikke lad være med at spille rollen lidt ud og lod en hånd gengælde hans berøring køre op mod bryste og kyssende ham på halsen med et lille nap. " Kunne sidde bedre min baffende ven.. Men det lad til du har svært ved håndtering to på engang. " Sagde han hviskende flirtene før han nappe Dimitri i øreflip, før han lod deres løber stifte hinanden og vente sin opmærksomhed mod Xilla. " Tak for sidst Xilla.. Er Dimitri så bedre end mig i seng?" Spurgte han dirkte den søde Engel, som havde kysset ham på kinden. " Og når ja.. Lad mig vise dig hvordan man hilse" Sagde han rolig til Xilla, før han provokere lænet sig frem og kyssede Xilla på munden. Det kunne godt være Dimitri troede han var alfa hannen lige nu, men Ciara spillede sammen regler som sin kære vampyr ven. 

Da Xilla og Ciara læber mødes valgte han også gøre det lidt hed og da kysset ophørt nappede han blidt i hendes underlæbe, før han sætte sig på Dimitri skød igen og lad den ene arm kælede omkring Dimitri hals nakke. " Nu har jeg det bedre. " Svarede han flirtende og nappet Dimitri ved kæben.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 15.06.2020 21:30
Der kom en svag spinden fra hende, som Dimitri pludselig tog ved hendes nakke så hun kom tættere på. Det var tydeligt at i hendes blik, hun alligevel var ret tilfreds. Det charmerende smil lagde på hendes læber, men der kom en svag melodisk latter fra hende ved hans spørgsmål. "Hvad er der at være jaloux over min kære? Jeg ved allerede hvordan du er, ingen grund til alt det jalousi," siger hun med en hummen i stemmen, som hun vippede hovedet lidt på skrå. Gaia i hendes hoved følte for at brække sig lidt, ulven lagde godt gemt væk, men den markerede sig lige overfor Xilla ved at vise den havde lyst til at brække sig, det var trods alt den mand hun godt kunne se som hendes tyggeben efter sidst, så Gaia var ikke tilfreds med den flirten, slet ikke når den anden vampyr også var der, ulven vidste allerede hvad det kunne ende med, derfor hun forsvandt hurtigt væk igen. Hendes blik landede på Ciara, som hun sendte et kækt smil. "Det går jo heller ikke du bliver helt våd, så det var da godt du fandt vejen herind," siger hun med en svag spinden i stemmen, tydeligt hun var lettere kælen, lige før man skulle tro det var kat hun var og ikke ulv. Hun lavede et trist udtryk, som han siger de nyder deres brullupsrejse, men det var en tydelig påtaget mine, for hun kunne nemt fornemme han var i et drillende humør lige på det tidspunkt. Hun kunne dog ikke stoppe hendes latter, som det virkede meget godt timet han havde en guldring på. Hun nåede dog ikke komme med en flabet bemærkning, som hun blev hevet ind i et krævende kys af Dimitri. Hun hev let i hans hår, som hendes fingre havde fundet deres vej til hans hår igen. 

Hendes blik landte på Ciara som Dimitri trak sig væk fra kysset, hun så lidt på deres udvekslen som hun havde lidt lyst til at grine af, hun kunne tydeligt se på Ciara han ikke var helt tilfreds med hans opmærksomhed blev taget lidt fra ham, som et lille barn der fik taget sit slik nærmest. Hun fugter sine læber, som der viste sig et charmerende smil på hendes læber igen ved hans sætning. "Selv tak Ciara, det var jo yderst sjovt.." kommer det fra hende med et wink, imens hun igen tygger lidt på det andet. Men når ikke at sige noget, som hun igen blev fanget i et kys, bare af Ciara denne gang. Lige nu kunne hun godt fornemme, der var lidt kamp om hvem der var alfa, men det var hun ret ligeglad med, bare en af dem gav hende den opmærksomhed hun ønskede, så kunne de slås om at være alfa alt det de ville. Tydeligt det var et mere hedt kys de havde gang i, men hun havde på ingen måde imod det. Der kom en svag spinden fra hende igen, som han nappede hendes underlæbe, tydeligt hun var tilfreds. Spurgte de Gaia, ja det skulle de ikke, for hun var ikke tilfreds. Hun tog et sip af vinen fra hendes glas, som et kækt smil lagde på hendes læber, som hun så Ciara der pludselig var lidt mere tilfreds med situationen.

Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 17.06.2020 02:11
Siddende meget tilpas og afslappet på stolen med en nærmest kælende Ciara ovenpå sig, og ikke nok med det så var Xilla lige i hans øjenhøjde, eller måske ikke helt men hun stod lige i hans fantastiske synsfelt. Bestemt ikke noget han klagede over, og skam heller ikke som han hurtigt havde ladet de gule øjne glide ned over hende. Tydeligt at se at hun også var blevet våd ligsom ham, og vampyren ovenpå sig. De var alle tre blevet gennemblødte fra regnen, ikke at det gjorde noget. Det var vel kun et frisk og intens pust til den kommende nat, for aftenen var jo startet meget godt. Dimitri var meget sikker på, at aftenen fortsat nok skulle blive god, og han vidste med sig selv at han bestemt ikke havde tænkt sig at lade de to smutte. Der var nok heller ikke en stor chance for det.

"Min kælende misser, er du jaloux over det ganske kønne engle selskab"Lød det fra Dimitri nærmest halvt hviskende som han lod hans læber røre ved Ciara's hals en smule, som han kærtegnede glasset bagved den forførende, og lokkende vampyr. Glasset som Dimitri slet ikke havde glemt, og der var skam alkohol nok. Bare selve bordet de alle tre var ved, stod der en masse flasker, fra næsten det ene til det andet. Men udvalg var altid en god ting. Fordi han havde skam ikke tænkt sig at drikke det samme hele tiden, det ville blive alt for kedeligt. Hovedet lagde han på skrå, før han betragtede Ciara en smule men ikke lang tid efter faldt de gule øjne hen på Xila.

Han slap glasset, for at lade hånden finde vej hen til Ciara's ryg, hvor han strøg nogle fingre hen over ryggen. At han både kunne røre ved den forfriskende vampyr, samt holde øjnene på englen, var noget der passede Dimitri perfekt. Han lod det luskede smil vokse på ansigtet, som han fortsat lod fingrene danse hen over Ciara's ryg, og betragtede Xilla en smule. Det gjorde hende nærmest endnu mere tiltrækkende og lokkende at hun stod i en drivvåd kjole. Hendes ord om hvad der var at være jaloux over, fik Dimitri til at smile lidt større, og han lod hans blik hvile sig på Xilla som han blinkede til hende. Den frie hånd løftede han op til det våde hår, strøg hånden henover"Du har ingen grund til det heller, så det ville undre mig hvis du mærkede til det min kære"sagde han kækt som han endnu engang blinkede til hende, som han lod hans tunge glide hen over hans læber.

Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 27.09.2020 14:05
Snakkede der fandt sted mellem de tre personer, gik kort over hovedet på den ilter vampyr i et kort øjeblik, da han fokusere sig mere det kurs med den varme masse i. Det var ikke, fordi vampyrerne art direkte fnøs på sammen måde, som mennesker da de allerede var død, men varmen fra denne masse gjorde det alligevel en smule varmt.  Da Xilla henvendt sig til Ciara så han rolig op på hende med det genkendelig charmene smil og en aura, der næsten kun fortalte flirteri. " Ja.. Det uvejr der ude. Er kun fjolserne, som går rundt i " Svarede den noget så selvsikker vampyr med et glimt i øjet og et halv smørret grin, selvom det våde tøj sad klistret ind mod den iskolde krop. Selvom han sad på Dimitri skød kunne Ciara mærke en uvant følelse, som hurtig forsvandt, da han havde lært at styre de forskellige følelser. 

Da de to elskede person, havde kysset færdig blev, der atte snakkede til den selvsikker vampyr, som på en eller anden måde prøvede ikke at lad sig provokere af Dimitri, som var den dominanten vampyr lige nu. Det var mest fordi Dimitri også var den ældste af disse to vampyr, men Ciara var ikke lige til at slå i dominans " Det var yderst sjovt, min kære " Grinet kort frem, før han lænet sig lidt tilbage, så Dimitri kunne mærke det kolde våde tøj mødte den ældres vampyrs krop, før Ciara vendte hovedet lidt op mod Dimitri og nappede ham ved kæben, som en lille uskyldig advarelse. Før han lænet sig væk fra Dimitri og gav Xilla det hede kys, som blev afsluttede med et napperi fra ham. " Der kan måske kommer noget mere af det senere" Sagde han med en flirtende tone, før han lænet sig tilbage på Dimitri skøde, som han var blevet sad på før. " Man ved jo ikke om den gamle kan klare særlig meget mere, han er jo gamle. " Svarede den kække vampyr og så hen mod Xilla med et lille glimt i øjet af en blande af sjov, men også af flirt. 

Ciara lagde langsomt en hånd mod den ældre vampyrs skød, han vidste godt Dimitri ikke var til at løbe om hjørne med, men hvis han nu kunne vende dominans mellem dem ville være en sjov underholdning. Da han hørte den ældre vampyrs ord mens berørelse mod hans hals gav en vist tilfredsstillelse, dog kom et kort utilfreds mine frem på den unges vampyrs læber. " hvad skulle jeg være jaloux over. " Svarede han rolig tilbage med en vist lokkede tone og nappede kort ud i luften. De isblå øjnene så rolig hen mod den sort håret engel, som gjorde de to liderlige vampyr selvskab, der skulle ikke meget til før, der kom sket noget magisk i nat. 

Ciara tog langsom sit kurs op til læberne og drak det varme indhold, før han mærkede en hånd mod ryggen, hvor efter de små hår på hans arme rejste sig, så man kunne se gåsehuden og et kort lille rysten på kroppen, mens han langsom stillede kurse fra sig, mens en lille udtydelige spinnen kom frem for Ciara. " Det ville være en mærkelig ting at være jaloux over en man ikke ejer. " Svarede Ciara rolig frem, mens hånden på Dimitris skød kærtegnet ham. Dog bevægede Ciara kort i ømhed, da Dimitri ramt et ømt punkt på ryggen efter sidste nat, der endte noget mere voldsomt, end beregnet. " Ikke der min egen. " Sagde han noget sambidt.

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 28.08.2021 23:28
Der kommer en melodisk latter fra hende, over det Ciara siger om Dimitri, tydeligt at det er Dimitri som er den ældste af de to. "Det er rigtig, han er ved at være lidt gammel, så hvem ved om han kan følge med? eller håndtere to?" Siger hun med et kækt smil, men alligevel med en svag spinden. Det fik dog Gaia til at trille rundt i hende hoved af grin, tydeligt det var en sætning ulven nu meget godt kunne li om vampyren, men den forsvandt hurtig ud fra Xillas hoved igen, da den ikke ønskede se meget mere af den aften. Hun kommer med et wink, som han nævner der kunne komme mere af det senere. "Ellers må vi jo undvære den gamle hvis han ikke kan følge med på vores niveau," siger hun med et glimt i øjet, bare for at prikke lidt til den anden vampyr. "Eller hvad siger du gamle? Tror du at du kan følge med os andre?" Kommer det fra hende, med en svag spinden, som hun læner sig lidt frem mod de to vampyrer. 

Meget tydeligt for hende at se hvem af dem der var den mere kælne, som var den yngre vampyr. Men nogle skal vel være ekstrem kælne, hun var engang imellem, men aldrig når hun var i selvskab med flere. Hun sidder med krydset ben, som hun tager en sip fra hendes glas med vin. "Ærligt talt kunne jeg godt snart trænge til at komme ud af den her sjaskede kjole," siger hun med en flirtende tone. Mest af alt havde hun virkelig brug for det, for den klæberede sig til hende, til den mere irriterende side. Hun kunne heldigvis ikke blive syg, hun var en engel så det var bestemt ikke problemet, kun at vådt tøj var mega ubehageligt at have på som det var. Men hun vidste i selvskab med de her to, så ville den komme af før eller siden. At hun så bare kunne prikke lidt til dem om det, det var jo hvad det var altså. Men også for komme lidt væk fra jaloux snakken, for den havde de vist fået lukket, det var en kedelig snak, for de vidste vel alle hvad de gjorde, så intet at være jaloux over i hendes hoved, men hun kunne tage fejl.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 11