Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 07.06.2020 17:44
Tid. 17.00
Sted: Krystalpaladset

Det her var bestemt ikke et af de steder Alfredo holde mest af, men han havde valgt at følge sin ypperstepræst til et møde der blev holdt på netop dette sted. Mødet var dog slut for snart en time siden, go imens hans kollega vidst var taget ud for at hygge sig med nogen øl eller noget i den stil, så var Alfredo endt med bare at vandre en smule hvileløst rundt.
Han havde talt med mange mennesker på det sidste, og han måtte da indrømme at han følte sig ganske priviligeret. Han vidste jo godt at han kunne, han syntes bare ikke altid det var så nemt at kigge folk i øjnene.
Alfredo var nok lidt en genert type, omend han nød at være sammen med folk.

Hans mørke hår sad en smule pjusket, han havde været oppe en del timer, og havde ikke kunne sove de sidste mange nætter.
Det var lige omkring den skæbnesvanger dato hvor han var død og forsvundet fra sin menneskelige krop og havde fået sine vinger. Han satte sig på en trappe i paladset, øverst oppe, men på mærkelig vis gled hans fod en smule og Alfredo fandt nu sig selv falde hele vejen ned af den lange trappe, i nogen ikke så behagelige hyl.
Sådan en stentrappe var ikke ligefrem blød, og som der endeligt ikke var flere trapper, lå han nu for bunden og ømmede sig en smule.

Stjerneæderen Proxima

Stjerneæderen Proxima

Fisker

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 157 cm

Proxima vandrede som altid forvildet rundt i Dianthos. Hun havde ikke noget sted at sove, og måtte sove, hvor der lige var plads - hvilket oftest betød, at hun sov på gaden. Under en kærre. Op af en husmur, hvor som helst hvor hun kunne være mere eller mindre i fred, så hun kunne sove.

Ikke at hun fik lov til at sove i fred særlig tit. Fulde mennesker var en stor procentdel af befolkningen om aftenen og natten, så at sove i fred var mere eller mindre umuligt. Men i det mindste gik de fleste en stor bue udenom hende, fordi hun så 'mærkelig ud' - det havde en mand i hvert fald selv sagt til hende, at hun gjorde. Hun havde trods alt en mærkelig hudfarve, så det gav velsagtens mening.

Hun havde også hurtigt lært, at folk ikke altid var venlige og ligefremme, sådan som hun selv var. Men på trods af det, så troede hun stadigvæk på det gode i alle, og det havde været ved at gå galt et par gange allerede. Det var noget værre rod.

Som hun kom gående, så hun nogen falde ned af den lange trappe til paladset, og det fik hende til at løbe hen til vedkommende.

"Er du okay?" spurgte hun og lagde en hånd på mandens skulder, så hun kunne hjælpe ham op om nødvendigt.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 08.06.2020 21:01
Som han lå på gulvet og rodede rundt, kunne han godt mærke at den lille snubletur havde tilskrevet ham en smule svimmelhed.
Han kiggede kort rundt som han en smule forsigtigt forsøgte at komme på benene, Alfredo ville nok ikke ligefrem beskrive til selv som klodset, men på den anden side så vidste han jo godt at han måske ikke ligefrem var verdens mest elegante mand.
Han var ihverfald ikke en "rigtig mand" hvis han selv skulle sige det, han havde aldrig nogensinde holdt på et våben sådan rigtigt, og hvis han gjorde var han ret sikker på han ville ramme den forkerte eller bare tabe det på jorden.

Som nogen lagde en hånd på hans skulder kiggede han op, og det gav først et kæmpe sæt i ham. Alfredo var virkeligt nervøs af sig.
"Ehm.. Hej.. ja, undskyld.. Jeg er åbenbart virkeligt klodset" sagde han og forsøgte at kigge lidt væk, han var ikke god til andre mennesker og han var så bange for de gjorde ham noget.
Trods alt var Alfredo blevet slået ihjel da han var menneske, og var derfor nu engel. Derfor var han en smule usikker når han syntes folk så en smule uhyggelige eller skræmmende ud.
Stjerneæderen Proxima

Stjerneæderen Proxima

Fisker

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 157 cm

Med hånden på mandens skulder, smilede hun lidt af den måde det gippede i ham. Hun kunne ikke lade vær, for det så så sjovt ud. Men hun pakkede hurtigt smilet væk igen, fordi hun vidste nogen fandt det uhøfligt. Men hun måtte tage sig voldsomt sammen, for ikke at smile af det han sagde nu. Hun gav ham et klap på skulderen.

"Det gør ikke noget. Jeg ville også bare sikre mig, at du var ok. Klodsethed går nok," sagde hun med et opmuntrende smil, og rakte hånden frem imod ham, for at hjælpe ham op.

Hun havde godt lagt mærke til den måde hans øjne flakkede på, da han så på hende, hvilket ledte hende til sit næste spørgsmål.

"Du er bange for mig?" Hun havde allerede trukket hånden, eller snarere hænderne, til sig igen, uden at give ham mulighed for at trække sig selv op. Set i bakspejlet var det nok heller ikke en god idé, at lade sig trække op af Proxima. Både fordi hun var exceptionelt svag rent fysisk, men også fordi hun ikke vejede mere end knap 30 kilo.

Hun stod lidt og så usikker ud, og overvejede om hun skulle stikke af eller sådan noget. Det virkede trods alt som det klogeste lige nu.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 10.06.2020 16:19
Alfredo var virkeligt klodset.
Han ville da gerne sige at han var en god, intelligent og smart fyr, men det følte han sig bestemt ikke som. Han havde et ret lavt selvværd og han følte sig ikke som nogen sej fyr overhovedet, og da slet ikke når det kom til noget som helst fysisk.
Det var så typisk at det var ham af alle mennesker der væltede ned af en million trapper og slog sig. Han havde hovedet rigtigt skruet på, men det var som om at hans krop var et samlesæt holdt sammen af lim og pinde nogengange.

"Bange? Nej nej jeg er ikke bange.. Lidt.. Måske.. jeg er sådan lidt nervøs generelt" undskyldte han, han vidste jo godt det ikke var super venligt eller imødekommende sådan at gå og være bange for andre mennesker.
Men han var bare en smule nervøs af sig: "Jeg er bare lidt påpasselig med dem jeg snakker med, man ved jo aldrig" sagde han ærligt, Alfredo ville da også godt sige at han havde været uheldig en hel del gange.
Men han var nok også et ganske nemt offer, fordi at han altid så en smule nervøs ud.
Stjerneæderen Proxima

Stjerneæderen Proxima

Fisker

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 157 cm

Proxima løftede et øjenbryn af ham, da han først påstod, at han ikke var bange. Den troede hun ikke på. Ikke over en dørtærskel. Men så sendte hun ham et stjerneklart smil med de unaturligt hvide tænder, og nikkede stille af sine egne tanker. Han var i hvert fald ikke farlig, så meget var sikkert. Men det var hun jo sådan set heller ikke.

"Jeg er altså ikke farlig," sagde hun så med et stort smil, og fortsatte venligt: "Jeg er bare Proxima."

"Det har du ret i. Jeg har mødt de mærkeligste typer. Jeg mødte engang en alf, som gav mig en krystal, og da jeg rørte ved den, så blev jeg til en mindre version af mig selv," delte hun frit med ham.

Hun var nok lidt naiv, men hun delte som regel åbent med alle. Oftest var det hendes egne erfaringer og historier, men hun hørte da også lidt her og lidt der, når hun bevægede sig rundt gennem gaderne. Men naiv? Det var hun altså helt sikkert. Måske også lidt for godtroende, nu hun var igang.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 04.07.2020 20:00
Alfredo skammede sig meget over når han blev bange for folk.
Især fordi han jo netop ønskede at være glad omkring andre mennesker, han ville gerne være god og åben overfor folk. Han ville ikke dømme, som Isari jo netop prædikede skulle man jo være et godt menneske, og det prøvede han for alt i verden.
Han havde bare brug for lidt ro i sit hoved, nogengange så han dæmoner alle steder hvor der ingen var, fordi at hans nerver med årene var blevet dårligere og dårligere.
Han var hurtigt så nervøs af sig.

"Ja undskyld, jeg har vidst fået lidt dårlige nerver med årene" sagde han i en ærlig stemme og kunne mærke at han havde brug for ro, det var mærkeligt for ham at snakke med et væsen der så så anderledes ud.
Han var bare meget isoleret og gik utroligt meget for sig selv. Han havde brug for ro i sit hoved fra tid til anden.
Stjerneæderen Proxima

Stjerneæderen Proxima

Fisker

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 157 cm

Proxima sendte ham et venligt, men også lidt naivt, smil, og gav ham et forsigtigt klap på skulderen, som skulle vise, at hun ikke var farlig. Eller i hvert fald berolige ham lidt. For hun var trods alt ikke ude på at skræmme livet af den stakkels mand. Hvilket egentlig var lidt sjovt, at hun overhoved havde været i stand til at skræmme ham bare lidt. Han var trods alt mindst 20 centimeter højere end hun selv var.

"Det gør ikke noget, det går nok, men jeg er altså langt fra farlig. Jeg er nok et af de svageste væsner her," forklarede hun, selvom hun ikke var sikker på, at hun havde ret, men lige nu forsøgte hun at berolige ham.

"Hvad er du egentlig for en? Du ligner et-" Hun snusede ud i luften, og rynkede brynene. "-menneske, men du lugter anderledes. Så hvad er du?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1