Ciara gik doven ned af gaden med hans hænder i hver deres buskeben. Frygt var ikke lige frem noget han ejet, da han sledter gennem gade med en vis selvtillid i hvert skridt. Personerne der var fremme nu, var ikke ligefrem alle ville møde, dog havde han ikke det store problem med andre prøvet de på noget skulle de nok få hans vrede at mærke. Dog var det bare kedeligt at gå rundt her og der, så han valgte at gå ind på en kro. Stedet var ikke så fuldt endnu, da det var tillige aften, han gik hen til et tom bord, hvor han plantet hans røv varmt på den kolde kro stol. " En flaske whisky " Halv råbte han til den krofatter, der var på vej mod ham, men hurtig vendte om igen for at finde en flaske whisky til ham.
Moon 12.05.2020 22:33
Mørket var brudt frem i gadene og en del menneske mylder var kommet frem. Ciara havde brugt det meste af sin morgen/ dag på bordellet for at lyster sig. Han smed en lille læder pose med betaling for hele dagen og noget mad i form af blod fra den unge kvinde, der lå udmatte på sengen. Han lå i sengen nøgen får han rejste sig op for at trække sit i hans tøj. Han så sig selv i et lille snusk spejl, man knap nok kun se sig selv i, selvom det ikke var særlig meget nødvendig at kunne se selv, da han kun brugte spejlet til at sætte hans hår op i en stram knold så håret ikke sad i vejen for hans ellers fine ansigt. " Vi ses my dear " henvendt han sig til kvinden han havde brugte hele dagen med får han smuttede ud af døren og videre ud på gaden. Det var ikke et sted for sarte sjæle. Ciara gik doven ned af gaden med hans hænder i hver deres buskeben. Frygt var ikke lige frem noget han ejet, da han sledter gennem gade med en vis selvtillid i hvert skridt. Personerne der var fremme nu, var ikke ligefrem alle ville møde, dog havde han ikke det store problem med andre prøvet de på noget skulle de nok få hans vrede at mærke. Dog var det bare kedeligt at gå rundt her og der, så han valgte at gå ind på en kro. Stedet var ikke så fuldt endnu, da det var tillige aften, han gik hen til et tom bord, hvor han plantet hans røv varmt på den kolde kro stol. " En flaske whisky " Halv råbte han til den krofatter, der var på vej mod ham, men hurtig vendte om igen for at finde en flaske whisky til ham.
Jinx 12.05.2020 23:06
Tilpassende med mørket, hvilket var noget der var fantastisk over hele det dyster kvarter. Skumringskvarteret var fantastisk, og fyldt med spænding. I de mørke gader gik Amy rundt, hun havde ikke kursen rettet imod noget specielt. Det overraskede hende ikke, at der var en del menneske mylder. For ikke at ville gå direkte ind i folk, valgte hun bevidst at gå udenom. De små genveje der var, tog hun for hu ville helst undgå menneske mylderet. Hurtigt kastede hun blikket hen på nogle af de mennesker der sendte hende et smil, og nærmest virkede interesseret i hende. Et undrende udtryk spredte sig på hendes ansigt, som hun vendte blikket væk. Som hun kunne se kroen lidt længere væk, gik hun hen imod den. Det kunne være der skete der noget interessant derinde, for hun havde ikke lysten til at blive stående udenfor. Ikke at det var fint nok for hende, men i længden ville det blive for kedeligt. Men hun var heldig hendes udseende ikke vækkede for meget opmærksomhed, så hun kunne sagtens gemme sig i skyggerne og mørket. Som hun stod udenfor kroen, drejede hun hovedet lidt så hun kiggede til den ene side. Alle de mennesker hun kunne se lignede allesammen nogle der ikke kom fra de adelige familier, eller andet i den stil. Hvilket fik et lille smil til at brede sig på Amy's ellers uskyldige ansigt. Hendes påklædning passede fint ind med omgivelserne, og de folk der befandt sig i kvarteret. En sort trøje, nogle slidte sorte bukser, et brunt lille bælte som nærmere lignede et lille ben hylster var bundet rundt om det ene ben. I hylsteret var der nogle knive, ikke de største men heller ikke de mindste.
Uden at tøve drejede hun hovedet hen imod døren til kroen, og gik indenfor med selvsikre skridt. Hendes blik gled hurtigt rundt da hun blev ramt af duften af mad, og lyden af nogle stemmer. Hun tog nogle flere skridt frem, før hun hørte en bekendt stemme. Hun løftede en hånd ned imod det brune hylster om benet, og skulle til at tage fat i en af knivene. Men stoppede hurtig handlingen eftersom hun ikke kunne gøre det imod den kære krofatter. At skabe ballade og kaos herinde, var ikke lige hendes tanke ved at komme herind, dog mødte hendes blik hurtigt vampyren hun kendte"Hvad laver du her..."lød det irriteret fra hende som hun tydeligt lagde tryk på ordet 'du' imens hun havde været hurtig til at løftede begge hendes hænder op imod Ciara s krave, og sendte ham et koldt blik. Hun var bestemt ikke glad for at se ham herinde, og enlig generelt ikke glad for at se ham.

They Call me A.x...
Moon 13.05.2020 22:33
Han kiggede lidt rundt på de mange folk, der sad i kroen. Det var først der det gik op for vampyren at han skilles sig helt ud for den folk mængde, da han selv var iklædt adelige tøj. Den sorte silke sorte sad løst mod hans krop, så det ligne lidt Ciara var større end det han egentlige var. Han lænet sig rolig mod ryglænet på den hård træstol han sad på. Ciara lukkede rolig hans øjnene i, da han var letter udkørt efter hans 'nat' var meget hed, så for ham var det rart at kunne slappe af ude at spekulere på hans side mand. Der gik nogle får minutter, hvor Ciara var op taget af hans tanker. Ikke fordi det var vigtig tanker, han spekulere mere på om den lille hvid pels ræv klaret sig alene. Det var længe siden han havde haft nogen former for kæledyr. Der gik et øjeblik hvor vampyren var helt uopmærksom på alt i hans nærhed, da en eller anden kvindemenneske rev ham væk fra hans tankestrøm. Hans flaske whisky stod allerede på bordet foran ham, men det var kvinden vampyren hørte. Han slog øjnene rolig op og rettede halv spørgende blikkende mod Amy, der tydeligvis snakket til ham. De funklende isblå øjnene stirrende ind i hendes blågrønne øjnene. Han kunne tydelige huske kvinden, men i stede for at svare på hans spørgsmål, kunne man næsten se et legende blik kom frem. " Undskyld, skulle jeg kende dig? " Spurgte han dumt, selvom han godt vidste det var Amy en af de mange ufærdig business han engang havde.
Der gik lidt før han rakte ud efter hans flaske whisky, da Amy fik taget fat i hans krave. Vampyren morrede sig lidt over hende. Før han rolige lagede sin ene hånd mod hendes håndled. " Hov hov my dear.. Skulle vi ikke lige lærer hinanden at kende først, før du prøver trække mit tøj af? sagde han flabet, men med et flirtende smil på læben, han var godt klar over hun ikke var for små børn, det var også en af de grunde til han var faldet for hende i tiderens morgen.
Jinx 13.05.2020 23:26
Whiskey flasken havde hun bevidst ignoreret, selvom det ikke undrede hende at manden overhovedet havde valgt alkohol til aftenen. Et suk forlod hendes læber over duften, hvilket nærmere var stanken af alkohol. Det var næsten en stærk stank, det duftede ikke særlig godt og hun rev sig væk fra tankerne om den ligegyldige whiskey flaske. Det var ikke den skide flaske hun skulle fokusere på, og veksle tanker med, nej det var skam denne vampyr foran hende som skulle have hendes opmærksomhed lige nu. Som de funklende isblå øjne stirrede ind i hendes blågrønne øjne, vendte hun øjenbrynene en smule ned. Hvad var det her nu for noget, hun menes da ikke at han havde så funklende øjne. Uden at kigge væk fra ham sukkede hun igen, som hun strammede grebet om hans krave en smule.
Hendes ansigt nærmede sig hans ved lyden af hans ord"Skal jeg virkelig genopfriske din hukommelse"lød det nærmest opgivende fra hende, som hun kort lod hendes blik falde ned på hånden der holdte fast rundt om hans krave. Tankerne om at give slip på ham havde godt strejfet hende, men lige nu gav det hende en glad følelse af at han ikke gjorde noget. Han virkede mere opsat på whiskey flasken, hvilket endnu engang ikke overraskede hende. Hendes ansigt nærmede sig hans, og hun overvejede at give ham en skalle med hovedet. Men det ville sikkert også bringe en masse ballade med kroens gæster, hvilket Amy slet ikke havde lyst til. Endnu engang måtte hun tænke på en kære krofatter for, hvad ville han ikke gøre hvis han oplevede slåskampe eller andet herinde i den fine kro. Det kunne hun enlig være ligeglad med, for det var vel ikke hendes problem. Men hun havde da også tænkt sig at opføre sig pænt - Lige indtil hendes øjne havde fanget vampyren.
Som hun hørte hans ord, gav hun uden tøven slip på hans krave. Det var typisk ham at fyre sådan nogle ord afsted, og hun rullede med øjnene som hun hoppede op på bardisken. Satte sig godt med benene samlet, og hun kastede et blik hen på krofatter. Hurtigt vendte hun blikket tilbage på Ciara, hun vidste godt at hun sikkert ikke måtte sidde ovenpå bardisken, men det var hun ligeglad med. Hvis krofatter ville have hende ned, måtte han jo sige det til hende. Med hendes blik på vampyren ved hendes side lagde hun hovedet på skrå, og lagde utilfreds armene over kors. Hun havde ikke tænkt sig at lade ham røre ved hendes håndled, eller andre steder. Tankerne om de ufærdige business de havde poppede frem, som hun kort blev fanget af de funklende isblå øjne. Endnu engang greb hun fat rundt om hans krave og trak ham tættere på sig, og sendte ham et koldt blik imens det utilfredse ansigtsudtryk spredte sig over hele hendes ansigt"Jeg har skam ingen planer om at trække dit tøj af, så drop scorereplikkerne"hendes øjne fangede hans som hun stadigvæk havde vendt øjenbrynene lidt ned.

They Call me A.x...
Moon 14.05.2020 23:04
Flasken der lå i Ciaras greb, var et solid et af slags, der måtte ikke ske noget med de dyre dråber, var der noget han var god til var det alkohol. Men han havde også en kælder, som var fyldt med whisky, vin og rom. Det var ikke fordi vampyren manglede noget ud over en kvinde, og hende der gav ham opmærksomhed var en sur bitter kælling lige nu. " Ja? Hvem er du ? Gurli " svarede han noget provokende tilbage til hende. Whisky flasken blev rolig stillede på bordet, før han valgt at tag fat i Amys håndled, da hun holdt fast i hans krave. " Gurli hør her. Giver dig to muligheder nu... Endte finde vi et værelse ellers os så slipper dig mig og jeg vælger ikke at hug dine beskidte fingere af " sagde han med en blanding af flabet, men også irritation over hun krøllede hans tøj nu. Blikkede var skrift mod hendes grønneblå øjnende, og de ellers funklende øjnene var ikke så funklende mere. De var blevet mere alvorlig, dog havde han stadigvæk et flirtene smil på læben. Da hun slap ham og endda gik væk fra ham. Så han snittet til at drikke af sin whisky, det med at lave ballade på kroen gjorde ikke Ciara noget som helst, da han nærmeste levet for at kunne provokere andre mennesker. Han ført whiskyen op til munden og drak lidt af den, mens han stirre på Amy med et koldt blik, den varme og flirtende blik var forsvundet.
I det hun tog fat i hans krave igen stirrende han dybt ind i øjnene på hende og var tydelig ikke tilfreds. " Nu stopper du Amy... Ellers krøller jeg dig sammen.... Kan du ikke bare sig hvad du vil... Er det sex ? " snerrer han frustreret frem, hvor han prøvet holde det voldsomme temperament tilbage, hun brude vide han ikke eget nogen formere for tålmodighed og hans temperament var som et bål, der blev smidt brænde på. Selvom hun var noget tiltrækkende når hun var sådan.
Jinx 14.05.2020 23:43
Et dybt suk forlod hendes læber, og hun lod en hånd finde vej ned til ben hylsteret, hvor hun greb fat i en f knivene. Løftede hurtigt kniven hen imod hans hals, dog med lidt afstand som hendes øjne blev fanget af hans isblå øjne. De øjne der ellers havde været så funklende, var ikke så funklende længere - Ikke at det hade nogen betydning for hende. Med kniven foran hans hals, sendte hun ham et irriteret blik og bare havde lyst til at lade ham mærke kniven. At dræbe ham var ikke hendes mål, ej heller ikke planen og desuden kunne hun godt høre nogle fodtrin bagved sig. Som hun mærkede et prik på skulderen sukkede hun igen, som hun havde vendt hovedet hen imod krofatter"Jeg skal nok hoppe ned, det er intet problem" ganske opgivende sagt, for hun kunne sagtens have blevet siddende.Kun ganske få sekunder efter hendes fødder havde rørt gulvet vendte hun sig hen imod Ciara, og hun puttede kniven tilbage i ben hylsteret, som de blågrønne øjne spottede whiskey flasken. Hun gik hen ved siden af ham, og lænede sig op ad bardisken med armene hvilende over kors. Spille han skuespil, eller kunne han virkelig ikke huske, hvem hun var. Det fik et bredt smil til at dukke op på hendes ansigt, og selvom hun ikke var helt sikker på hvor godt det var, at vampyren var godt igang med at drikke alkoholen lod hun alligevel være med at kommentere på det"Tænk at jeg er nød til at fortælle dig mit navn igen, sikke vigtig man har været"lød det fra hende som hun kiggede væk fra ham med et opgivende ansigtsudtryk"Siger navnet Amy dig noget, for det vil ikke overraske mig hvis det ikke gør"lød det nærmest snerrende og koldt fra hende. Hvis bare det havde været en anden person end ham, så kunne hun faktisk have en god mulighed for at vise sig frem fra hendes bedste side. Men sådan skulle aftenen bare ikke være, hun skulle selvfølgelig rende ind i Ciara. Som stod med tankerne om at snuppe whiskey flsken bare for at kunne overleve hans selskab, lyttede hun også til hans ord. Det undrede hende ikke at han ville komme med de ord, hvilket fik hende til at løfte en hånd hen imod hans ansigt, og hun grinede nærmest uinteresseret før hun gav ham et hårdt smølfespark i panden"Giv mig en god grund til, at jeg skulle dele et værelse med dig Ciara"hun løftede begge øjenbryn som hun undrede sig over, hvad denne vampyrs planer var. Selvom han var tiltrækkende, så havde hun skam ikke glemt alt det ufærdige business de havde.
Efter smølfesparket vendte hun blikket væk fra ham, for at tillade sig at betragte kroens omgivelser og mennesker. Hun lagde hovedet på skrå, og netop som hun fik øjenkontakt med en kvinde blev hun afbrudt. Vampyrens stemme var nok til at hun slet ikke kunne kigge væk, specielt ikke når han kom med de ord som han gjorde. Han bad hende om at stoppe, og ville have hun skulle sige til ham, hvad hun ville. Det brede smil voksede på hendes ansigt og hun lod hendes øjne hvile sig på hans ansigt, og hun trak drillende og nærmest lokkende på skulderne"Ciara, jeg er virkelig ked af at fortælle dig det her...Eller vent nej det er jeg ikke så lyt til mine ord"lød det fra hende, som hun tog fat rundt om hans skulder med begge hænder i et stramt greb, og hun lod hendes øjne fange hans"Alt handler ikke om sex, måske for dig Ciara, men ikke for mig...Desuden er jeg ikke kommet for at lege i lagner"lød det kækt fra hende som hun blinkede flabet til ham. Grebet om hans skulder slap hun som hun mødte krofatters blik i samme øjeblik som hun havde drejet hovedet i retningen af ham.

They Call me A.x...
Moon 15.05.2020 21:25
Et glimt af noget blank kom frem for hende ben og i automatisk rykkede han sig lidt da kniven var ude foran hans hals. En rolig mine blev trukket fra frem, da hun kun advare ham om ikke at komme for tæt på. Vampyren vidste godt Amy kunne være en farlig lille sag noget, som tiltrak ham mere. Dog blev hun afbrudt af krofatteren, der ellers tog det ganske rolig omkring de to strideheder. " Ja.. undskyld har ikke rigtig kunne opdrage hende. sagde til krofatteren, som om Amy var en eller anden genstand man kunne rykke rundt på. Whisky flaske blev atter ført op mod de smalle halv rosa farvet læber, som spidse lidt ud af da han tog en tår af whiskyen, dog ikke særlig meget af gangen, da han nyd smagen før han førte flasken hen mod bordet han sad på. Han vendte sig mod hende for at studere hende lidt, mens hun snakkede til ham " Du var vel et hul? og jeg skulle nok videre den gang. " Svarede han rolig og ligeglad med hendes følelser " Huller er ikke særlig meget værd og huske på. Svarede han hurtig med en hvis flabet tone. De isblå øjnene stirrede ind i hendes og læne sig mod ryk lænet. " Amy.. Tror du selv på jeg ikke huske dig? Du stak en dolk i side på mig først dag jeg mødt dig! sagde han lidt overdraget og halv hørt, selvom hans sår heale hurtigere end normalt, gik der alligevel lidt tid. Han huskede ikke helt hvorfor hun stak dolken i ham, men nok fordi han var så Zaladin spyrig overfor andre end sig selv. Dog så han mod hendes hånd da den kom hen mod hans ansigt og var næsten klar på at brække en finger på hende før hun gav ham et smølfespark på panden. " hvad laver du dit skøre kvinde menneske.. Du ved godt koster diameter for at rør ved mig ikke?" snerrede han halvt surt frem før han fik øjekontakt med krofatteren og hævede det ene øjebryn før blikket faldt tilbage på Amy " hvorfor du skulle dele et værelse med mig? Fordi du ved jeg god i sengen og du får det du ønsker dig. Så du kan ligeså godt tag chancen. svarende han selvsikker til hende. En ting kunne man sige om Ciara selvsikkerhed mangle han ikke.
Han brummende lidt over smølfesparket, selvom han opdaget at hun så en vej, så han rykket lidt på næsen, han skulle lige til noget til hende, da kvinden begyndte at lokke ham lidt i fælde, som han også sprang, da hun havde ladt begge hænderne på hver side hans skulderne, lå Vampyren sine hænderne falde rolig, men blidt omkring hendes hofter, før hun træk sig væk. " Amy... drop det der...Hyg dig mig.. tag noget af whiskyen, har set du har kigget på den i et stykke tid nu. svarende han lokkede til hende.
Jinx 16.05.2020 00:33
Selvtillid havde vampyren ved hendes side altid haft, og det var godt nok irriterende hvordan kunne man også have så meget selvtillid. Hun forstod det virkelig ikke, men så igen hun havde måske også selv rimelig god selvtillid, hun viste det bare ikke overfor andre så tit. Det var mest i forhold til hendes arbejde, og banden. Ved lyden af hans ord der fløj ud ad hans mund om at han ikke kunne opdrage på hende, kunne hun slet ikke lade være med at grine lidt som hun kastede blikket væk fra ham. Var der noget godt at svare til det? Kunne hun virkelig give ham et godt svar til det han havde sagt, og bare fået hende til at lyde som om hun var en genstand man lige samlede op og betragtede før man kastede det væk"Du ville måske ønske, at du kunne opdrage på mig"lød det flabet fra hende, som hun hurtigt greb fat rundt om hans krave igen, og kiggede ind i hans øjne.Hun rullede med øjnene som han nævnte at hun bare var et hul, som ikke var værd at huske på. Hendes blågrønne øjne landte på hendes greb om hans krave, og hun gav slip som hun vendte blikket ned imod hendes knive i ben hylsteret. Hvorfor kunne hun ikke bare skære lidt i ham, han ville sikkert alligevel heale, så det ville ikke gøre den store forskel. Men det ville også hurtig skabe ballade, og kaos inde på kroen, så det var nok ikke en særlig god idé. Hun ønskede virkelig ikke at noget skulle ske ved krofatters skønne kro, det ville være alt for synd for den ellers hyggelige kro. Hovedet lagde hun på skrå som hun lod hendes blågrønne øjne hvile sig på hans isblå øjne. Hun lagde armene tilfreds over kors, i samme øjeblik som hun hørte ordene om at hun havde stukket en dolk ind i siden på ham, første dag de mødte hinanden. Det fik det brede smil at vokse på hendes ansigt, for hun kunne godt lide at hun havde gjort det. Hun satte sig ned på den nærmeste stol, og løftede det ene ben hen imod ham, gav ham et lille spark imod hans ben"Du kan tydeligvis godt huske mig, så havde jeg jo ret"sagde hun flabet og kækt som hun blinkede til ham.
Hurtigt drejede hun rundt på stolen, og tog benet til sig igen for det var slet ikke til at vide, hvad vampyren kunne finde på. Sikkert et eller andet, hvis hun kendte ham så det var nok lidt risikabelt at lade hendes ben eller generelt nærme sig ham alt for meget. Selvom hun enlig var ligeglad, hun gjorde hvad hun selv havde lyst til. Hun mødte krofatters blik der mere og mere så ud til at kigge undrende på hende, og vampyren"Han er ikke min favorit vampyr..."lød det opgivende fra hende, som hun lagde begge hænder op på disken. Ja tænk at hun enlig havde en vampyr som eks kæreste, ovenikøbet havde hygget sig med ham, inden han valgte at skride. Hvordan kunne det hele være muligt? Burde et menneske som hende ikke flygte fra vampyrer...Nok ikke, eftersom hun ikke tænkte så meget over hans race. Hun gad ikke smide det ene ben over det andet, som de fleste kvinder gjorde. Så fin og elegant mente hun alligevel ikke, at hun var. Men som hun havde mærket hans hænder omkring hendes hofte havde hun svært ved at sidde ordenligt på stolen, og løftede undrende et øjenbryn som hun automatisk havde placeret hendes hænder ovenpå hans brystkasse.
Skulle hun tage chancen og hygge sig med ham? Tankerne om det ufærdige business de havde sammen, fik hende mere og mere til, at overveje det. Men på den anden side, ønskede hun virkelig ikke at hygge med ham på dén måde. Hun var slet ikke den type, men hendes navn der fløj ud ad hans mund fik hende til at sukke dybt. Hendes blik landte på whiskey flasken, og hun greb hurtigt ud efter den, løftede den op til hendes mund som hun tog hånden væk fra hans brystkasse"Fint!...Jeg tager en tår, bare for at få dig til at stoppe med at plage"et flabet smil bredte sig over hendes ansigt, som hun blinkede til ham. Flasken rørte hendes læber, og hun tog en stor tår, og derefter satte den ned på bordet.

They Call me A.x...
Moon 17.05.2020 22:38
Et selvsikker smil sad solidt i på læber af vampyren lidt over han vidste en smule hans skumle tanker, kunne blive til virkelighed, men også fordi han elsket at pisse folk af. " ønske jeg kunne? Et par lænker omkring dine hænder eller dine ben skulle vidst gør det " svarede han flabet tilbage det med svare folk, ville altid være sjovt for ham, da han elsket at se folks reaktion især når man fandt ud af deres modsvar ofte bare prale af ham igen. Da hun greb fat i hans krave valgte han af automatisk at ligge hans hænder mod hendes læne, hvorefter han gav den et lille pres mod ham, dog kan hun på hvert sekundet trække sig væk fra ham. Deres blik mødes atte mod hinanden det ligne hun var frustrere over ham, især med det han sagde og gjorde ved hende. " Så så spille mus.. du behøver ikke at være så sur på mig hele tiden..Jeg droppet dig jo ikke med vilje" prøvede han at forklar hende, før hans blik fyldte hendes blik mod knivene, hvor han lænet sig lidt frem så hans kolde hud strejfet mod hendes kind og hvisket ind i hendes øre. " træk kniven og se hvad der sker my love hviskende han lidt forførende og lænet sig tilbage igen. En hånd kørte op mod hans hoved for at klør sig lidt i hovedbunden. " Seriøst kvinde menneske? Troede du ikke jeg kunne huske dig? Du ved godt min art har noget af en hukommelse til tider? " svaret han spydig frem og rystede kort på hovedet over hende, da hun fryder sig over hendes onde tilstand. Vampyren overvejet et øjeblik om han skulle gengælde kniv stikkeriet, han havde da skjulet knive og kastestjerne på sig her og der.
I det hun flytte sig fra ham slap han grebbet om hendes læne og valgte efterfølgende og drikke noget af den dejlige whisky han havde bestil, før kvinde mennesket var kommet ind på kroen, dog var han ved at får whiskyen galt i halsen af grin. " ikke? du elsket mig ellers engang honey.. små grinet han med et stort veltilfreds smil på læberne og betragte hendes krop på afstand, den havde ikke ændret sig så meget igen, hun var stadigvæk lige så tiltrækkende, som dengang de var sammen. Da havde rejst sig op og lagde sine hænder på hendes hofte og hun lagde hendes egen hænderne mod hans kolde brystkasse, valgte han rolig og pres hende let ind mod hans krop og læne hovedet mod hende for at kysse hende. " Amy.. ved du godt hvor chamende og tiltrækkende du endelig er stadigvæk ? " spurgte han hende i en meget flirtene tone, før han slap hende igen og lod hende drikke af whiskyen, før et lille smil på læberne kom frem.
Jinx 18.05.2020 03:54
Som hun pludselig kunne mærke hans hænder imod hendes lænd, skulle hun lige til at bede ham om at lade være med at røre hende. Men før hun overhovedet fik nogle ord frem, havde han fjernet hans hænder fra hendes lænd. Det var nærmest en lettelse, selvom hun aldrig ville indrømme at det havde føltes rart. Så de ord holdte hun for sig selv, helt bestemt og besluttet for at vampyren slet ikke skulle høre de ord. Havde denne vampyr ikke altid været glad, for at røre ved hende? Måske generelt kvinder og mænd, hvis hun huskede rigtigt. Tanken om det fik hende til at sukke, og hun rullede opgivende med øjnene. Kort havde hendes blågrønne øjne hvilet sig på whiskey flasken, smagen af den havde faktisk været meget god. Så god at hun sikkert godt kunne drikke lidt mere, for den var virkelig god. Dog var det nærmest også som om at vampyren var mere glad for flasken end hun enlig var.Hans ord om at han ikke droppede hende med vilje, fik hende til at sukke dybt, og hun drejede rundt på stolen, for at sidde med fronten ud imod nogle af de folk der sad rundt omkring. Uden at kende dem, gav de hende nærmest et lille smil på ansigtet, det forsvandt dog ret hurtigt som Amy hørte Ciara's ord om et par lænker om hendes hænder og ben nok skulle holde hende fast, og opdrage hende, fik hende nærmest til at kigge irriteret på ham, som hun overvejede at skære ham med kniven. Men hvorfor skulle hun også tøve med at gøre det, hun greb fat rundt om kniven, og skulle lige til at løfte den op imod hans ansigt, for at skære ham i kinden"Hvorfor skulle jeg tro på dine ord!"råbte hun irriteret og skulle til at lade kniven skære ham ned ad hans ene kind, før hun automatisk stoppede.
Følelsen af hans læber imod hendes, fik hende til at spærre øjnene op. Overrasket og uden at vide, hvordan hun helt skulle reagere på det stod hun bare fast på gulvet foran ham, og hun havde ellers tænkt sig at prikke ham hårdt i panden. Kun for hans ord om at hans art havde en god hukommelse, hun skulle lige til at smide en kæk kommentar omkring, om det virkelig passede. Men lige nu var alle hendes bevægelser stoppet, hendes handling var nærmest frøset til is. Hun stod bare og modtog hans kys, trak sig ikke engang, som hun burde. Det var som om hendes sind, og tanker var helt paf, for hun vidste overhovedet ikke hvordan hun skulle reagere, og hvad hun enlig skulle sige. Efter nogle minutter som de stod og kyssede løftede hun hånden med kniven og instinktivt skubbede ham væk. Det endte dog med hun hurtigt havde ramt ham med hendes kniv over hans kind.
"Jeg....Du.."lød det bare helt forvirrende fra hende, og hun satte sig ned på stolen igen, vendte sig imod bardisken, og lagde kniven op på bordet. Hendes blik gled ned i bordet, som hun lod det sorte hår falde ind foran hendes ansigt. Det var ikke fordi hun var glad for at høre ordene, men det var så underligt for hende. Hvordan skulle hun reagere? Hun følte sig som en kylling uden hoved, og ignorede nærmest alle tanker. Lige nu var det eneste der gik igennem hendes hoved, hvorfor han havde kysset hende"Du stjal mit første kys, og nu kysser du mig igen...Hvad vil du Ciara"lød det opgivende fra hende, som hun nærmest havde lyst til at sænke sig ned imod bordet. Hun løftede en hånd op til hendes mund, lod en finger stryge hen over hendes læber. Hvorfor havde hun ladt ham kysse hende, hvorfor havde hun bare stået som en pind og taget imod det kys. Forvirret det var hun helt bestemt, og hun kunne slet ikke kigge på ham lige nu. Slet ikke når hun kunne mærke hvordan hendes kinder langsomt blev røde. Hun hadede det, det var frygteligt.

They Call me A.x...
Moon 21.05.2020 21:37
Da kniven kom mod hans kind blev hans blik nærmeste mørket dog gik der ikke få sekunder, før han havde skubbet en dolk frem for hans ærme og holdet armen halvt ud strukket mod hendes strube. Dolken ramte ikke hendes hals, men alvoren kom frem for hans blik. " Du glemmer vis jeg er snigemorder my love... og jeg gider ikke hele tiden trues af dig.. nu hvor jeg ikke truer dig vel?" svarede han alvorligt igen, og gemte dolken tilbage i ærmet. Nu hvor hun vidste han var bevæbnet kunne de måske få ført en mere voksen samtale mellem dem. " My love, hvorfor hader du mig så meget? " spurgte han undrende og lod hans blik slå væk fra det mere mørke, som det var og hen mod det normal. Kyssede han gav hende varige i et stykke tid. Det var ikke ligefrem voldsomt, men derimod blødt og mere følsomt, han kunne næste fornemme hun stivede i kysset, hvor han valgte at presse hende blid mod hans egen krop, så de virkelig kunne mærke hinanden. Selvom hun afbrudte det med et skub, som gav ham et rift på kind. Ciara ført sin ene hånd op mod såret på kinden, hvor det mørke blink kom frem igen. " Dumt.. Min due. " sagde han med et bitter mine, dog var det et overfladisk sår, som allerede nu var ved at regenerering sig selv. Han kunne hører hun var i syv sind over sig selv noget, som var sød musik i Ciara's øre. Han trådte hen til hende og lad rolig en hånd mod hendes skulderen. " Hvorfor stopper du dig selv? Din krop siger du gerne vil.." svarede han hende rolig, selvom hun lige har brokkede sig over kysset.
Der gik lidt tid før han lagde en diameter på disken, hvor han ikke henvendte sig til Amy, men til krofatteren. " Skal bruge 3 flasker whisky, et værelse, 1 spand, og en flaske vin samt 6 flasker med noget vand. " sagde han rolig, hvor efter han så på krofatteren, der bukkede sig ned og gav ham en nøgle til et eller andet rum. Hvor efter Ciara lyttede til krofatteren. " ingen lig og skal nok kommer op med din bestilling til dit værelse." sagde den rolig krofatter til Ciara.
Vampyren gav et rolig nik og så på Amy, der sad på kro stolen, skulle han bare kast hende over skulderen og hiv hende med op på værelse. Han så på Amy og valgte langsom og forførende at kys hende intime op af halsen og mod hendes kæben, som han valgt at nappe lidt i og forsat hans lokkende og forførende kys op mod hendes øreflip, som han atte nappe kærtegnet i, han førte hans hende lokkende og kilderne ned af hendes krop. Var der noget han elsket ved hende var hendes krop. Kyssende forsat fra øret og over mod hendes flydig læber. Han forsøgte atte at giv hende et dybt kys. Dog stoppede han alt sit kæleri overfor hende og så mere lokkende på hende. " Skal vi ikke forsatte et andet sted? der mere whisky, end den slat som er i flasken der. " sagde han med en rolig og mere lokkende stemmen til hende.
Jinx 24.05.2020 02:59
Hvorfor havde hun ikke bare skubbet ham væk... Det havde da været meget nemmere, så slap hun for alle de søde ord, og alle de kys, hvilket kun overraskede hende mere og mere. Hvorfor kyssede han hende så mange gange, hun forstod ingenting. Stod også for det meste og lignede et stort spørgsmålstegn, men undslap et dybt suk. Jo mere hun tænkte over måden han var på, desto mere gik det op for hende at det nok bare var typisk ham, at gøre sådan noget. Endnu engang havde han været så pokkers hurtig, at hun slet ikke nåede at reagere overhovedet, før han havde kysset hende igen. Ikke nok med det kiggede hun overrasket på ham, som hun kunne mærke hans krop imod hendes. Det fik hende kun til at prøve at skubbe ham væk fra sig, men det virkede ikke til at det hjalp. Dog som kysset var stoppet, skulle hun lige til at svare ham på hans spørgsmål om, hvorfor hun hadede ham så meget. Men det blev afbrudt, som hans langsomme, forførende og intime kys kunne mærkes imod hendes hals. Han var godt nok hurtig, og hun hadede det for det var bare noget af det værste, ved vampyrer. Hun lod den venstre hånd finde vej ned til ben hylsteret, og var klar på at tage fat i en af knivene. Imens prøvede hun at skubbe ham væk med den anden hånd, hånden der enlig lige nu bare lå og hvilede ovenpå hans bryst. Som var imod hendes vilje, men selvom hun burde fjerne den så gjorde hun det ikke. Dog som hun kunne mærke at han nappede hende i øreflippen, drejede hun hovedet væk fra ham. Undgik også at han kyssede hende igen, og hurtigt fik hun taget fat i kniven fra ben hylsteret. Hun greb fat i Ciara's ene skulder med den ene hånd, og nærmest skubbede ham op imod bardisken. Stående foran ham, holdte hun kniven imod hans bryst, så spidsen rørte. Hun kiggede på ham med et irriteret blik"Hvor skal jeg starte"lød det flabet i en skarp tone fra hende, som hun løftede ansigtet lidt op. Alle de putte nutte søde kælenavne, hvad skete der med dem. Hvad var der lige der skete? Denne vampyr her, som altid prøvede han da ivrigt at få hende med ovenpå, på et af værelserne. Hun kom sikkert aldrig til at forstå, hvorfor det lige skulle være hende, og ikke en anden.
Vampyrens foreslag om at de skulle fortsætte et andet sted fik hende til at sukke opgivende. Hun trak kniven til sig, og satte den ned i ben hylsteret igen. Så gav hun slip på hans skulder med hånden, og drejede rundt. Med hendes blik flakkende rundt på kroens omgivelser lagde hun hovedet på skrå. Armene lagde hun over kors for at stå lidt mere afslappet"Hvordan kan du være sikker på, at min krop gerne vil..."svarede hun lavt og undrende som hun begyndte at gå hen imod et bord der stod henne ved et vindue, lidt bagerst. Det værste var nok, at hun godt vidste de havde noget ufærdig business. Hun trak en stol ud og satte sig ned ved bordet, lagde hendes venstre albue op på kanten af bordet. Lod den venstre hånd hvile sig imod hendes kind, som hun kiggede rundt på de forkellige folk der var herinde på kroen. Det undrede hende ikke, at den friske vampyr havde foreslået at de skulle finde et andet sted, og eftersom han havde fortalt krofatter om den helt store bestilling kunne hun vel ikke tillade sig, at gå eller takke nej, kunne hun?"Hmm"lød det undrende som hun sad og tænkte, men lod kort hendes blik finde vej hen til ham.
Et lille smil bredte sig på hendes ansigt, for hun kunne vel ikke komme udenom at selvom hun hadede ham, var det godt at se ham igen. Kyssene vidste hun slet ikke, hvordan hun skulle håndtere. Tanken om dem fik hendes kinder til at blive røde, og hun kiggede straks væk fra vampyren. Lukkede kort øjnene som hun lænede sig tilbage i stolen. Lod begge arme falde ned langs hendes side, men ikke ret lang tid efter løftede hun den ene hånd op til hendes ansigt. En tænkende mine lagde sig over hendes ansigt"Jeg har ikke noget valg sikkert..."mumlede hun lavt som hun lod hendes blik falde ned imod bordet.

They Call me A.x...
Moon 28.05.2020 12:31
Hendes reaktioner var noget af en blanding af had, men der var også gengældelse. En kvinde der virkelig kunne gør de fleste mænd helt fortvivlende med alle de signalerne hun sendt. Selvom hun sendte så mange signalerne rørt det ikke den selvsikker vampyr på nogen måde, da det nærmeste gjorde denne jagt mere interessant for ham, om han kunne lokkende hende til det han ønskende. Han så hendes overraskende blik, hvor et lille charmerne smil kom frem på hans læber, selvom hun prøvede at skubbe ham væk, lod han hende ikke gøre det, det ville jo vise hun bestemte noget han ikke tillod lige på stående fod. Selvom hun ikke startede med at svar på hans spørgsmål, forsat han med kærtegnerne mod hendes blød hud. Selvom hun fik vendte hele situation, da hun fik pressede ham op mod bardisken med en kniv mod hans bryst, selvom mange ville trække en nervøst mine over det bevare den ret erfaring vampyren ro over det hele. Han kunne godt forstå hun hadet ham så meget, han forsvandt jo også bare lige pludselig. " Hvor du skal starte? Det ved jeg virkelig ikke? Du kan starte med at få styr på dine signaler unge dame. " Svarende han hende kækt og tog lige så rolig fat om hendes håndled, for at tvinge hendes hænderne væk fra ham.
Han mærkede hendes greb omkring ham forsvandt efter hun spurgte ham. " Hvordan ? Din krop skriger næsten om det.. " Svarende han hende rolig, mens han rolig gik efter hende med ret ryg, han var jo en lidt mere fine herre end dem der sad her på kroen. Selvom de to nok var underholdene show for de mennesker, der sad og drak. Da de kom hen til et bord, hvor hun mente de skulle være, kom et lille suk frem på hans læber, hvorefter han slå sig ned på stol " Kom her Amy." Sagde han lidt mere beordret tone til hende hvor i et lille hurtig snuptag tog fat i hende, for at planter hende i hans skød.
Da den unge kvinde sad i hans skød lagde han automatisk hans hænde omkring hendes hofterne, men et fast greb, dog kunne godt slippe fri hvis hun ville. " Noget valg? Jo du har et valg.. men dybt inde i dig vil du gerne" Svarende han hende, før han langsom lod den ene hånd kører forfører op af hendes side og den anden hånd gled ned mod hende numse. Var der noget Ciara var god til var det at forfører andre. " Amy giv slip i stede for.. Altså hvorfor være bitter, når en manden viser han gerne vil dig? Sagde jeg også til da vi var sammen.. Giv slip på det... " Sagde han rolig til hende, før han i en let bevægelse prøve at pres deres kroppe lidt mere sammen, og lod sit hovedet tippe lidt mere mod hendes hals, som fik små kys med ført med napperi, selvom han godt vidste det var risk nu hvor han var vampyr.
Jinx 31.05.2020 22:03
Enlig burde hun nok bare have skubbet tankerne om at han, bare havde været forsvundet lige pludselig langt væk. Alligevel var det som om tankerne sad fast i hendes hoved, hun var nød til at vide grunden til hvorfor han pludselig var forsvundet dengang. Ligemeget, hvor meget hun måtte benægte det så vidste hun at, tankerne om det sikkert ville blive siddende fast i hendes hoved indtil hun fik svar på det fra vampyren. Som han havde taget fat om hendes håndled, selvom hun havde håbet at hun kunne holde hendes hænder væk fra ham, så, så det hvist ikke sådan ud. Men hun lod ham tage hendes hånd, og løftede undrende et øjenbryn som hun lod hendes øjne hvile sig på hans ansigt. Uden at hun enlig nåede at sige noget, eller reagere havde den luskede vampyr fået fat i hende, for at sætte hende ovenpå hans skød. Hun rullede med øjnene og sukkede, som hun lod en hånd hvile sig ovenpå has bryst, som hun kiggede opgivende ned imod hans nedre region, selvom det ikke var meningen. For hun ville enlig kigge på gulvet, men det blev til hans nedre regioner i stedenfor"Mine signaler, hvad der er galt med dem"lød det kækt og nærmest undrende fra hende, som hun løftede ansigtet op, så hun kiggede på ham. Hun fjernede så hånden fra hans brystkasse, som hun lagde armene hvilende over kors. Enlig kunne hun sagens flytte sig fra ham, men det ville sikkert ikke hjælpe at hun løb væk, eller flygtede fra kroen. Den luskede og hurtige vampyr ville sikkert finde hende, så hun blev bare siddende på hans skød. At denne vampyr var god til at forføre vidste hun godt, det havde han altid være, og hun lod hendes blik glide ned på hendes knive i ben hylsteret. Det så ud til at alle knivene var der, og at der ikke manglede nogle. Lige nu fik hun hvist ikke brug for hendes knive, men det var ikke til at vide, og som hun spredte læberne for at skulle til at svare Ciara kunne hun mærke kyssene på hendes hals, hvilket fik hende til at bide sig i underlæben. Hun greb fat rundt om hans hals i et blidt greb, mest i håb om at få ham til at stoppe, selvom hun godt kunne lide det.
Men det indrømmede hun ikke, hun hadede det virkelig, bare følelsen af hans læber imod hendes hud. Det værste var, at vampyren sikkert godt vidste det og de ord han sagde, var også grunden til at hun ikke svarede, i stedenfor hvilede hendes øjne på Ciara. Som hun hørte hans ord om, at hun bare skulle give slip, og lade være med at være bitter rejste hun sig op fra ham i takt med at hun gav slip på hans hals. Hun tog et skridt tilbage som hun drejede hovedet væk fra ham, som hun stod afslappet med armene hvilende over kors"Du vil mig...Men alligevel skred dengang"lød det spydigt nærmest fra hendes læber som hun drejede hovedet hen imod ham. Så bukkede hun sig lidt ned imod ham, og prikkede ham hårdt i brystet, hun sagde ikke noget men sendte ham et afventende blik. Så lagde hun hovedet lidt på skrå, og trak sig tilbage igen. De fleste folk herinde så nok det hele som underholdning, dog gjorde det ikke hende noget. Det var nemlig ikke noget hun lige bekymrede sig om, eller tænkte på så lige nu stod hun bare med hendes blik på Ciara. Hun ville slet ikke indrømme, at hendes krop pludselig blev varm efter hans kys, og berøring men han vidste det sikkert godt.

They Call me A.x...
Moon 31.05.2020 22:56
Deres blikke mødes og han mindes tilbage til den gang de var et par. Dog virkede hun lidt mere selvsikker og stædig hendes være måde gjorde ham mere interesser i hende, da hun lod ham sætte sig på ham. " Amy... du ved godt hvor tiltrækkende du er ?" Sagde han lidt med en lummer stemmen. Han flugte hendes blik med øjnene og kunne ikke lad være med at smil over hende. " så vil du og så vil du ikke.. Altså jeg vil dig gerne Amy. " Sagde han rolig og kørte sine hænder op af hendes side.Fingerne legende næsten op af hendes krop, før de fandt frem til hendes bryst, som hver hånd blidt omfanget og blevet rolig kærtegnet, han kunne godt være grov overfor kvinder, men Amy skulle jo tør op for ham, så mens han nappe og kyssede hende op af halsen, lå han langsom sine hænderne slippe sit greb om hendes barm og kører ned af hendes krop og mod hoften, som han tog fat i og presse hende underdel mod hans. Hvis det ikke virkede så vidste han ikke rigtig hvad snart og kunne godt finde en anden der ville ham. " Vil du med op på værelse? " Spurgte han forføreren til hende og nappe hende blidt i øreflippen.
Da hun rejste sig op i et sæt var det ikke med et tilfreds blik i øjnene og da hun sagde det hun sagde kom der et dybt suk. " Ja jeg skred.. Men sagde også til dig jeg ikke kunne være der hele tiden, de tavse vente på min mission sluttede og da arbejde var donen, skulle jeg hjem igen. " Sagde han lidt opgivende og tog hånden op til den ene side af sit hovedet. I Ciara verden skulle der ske noget action nu, så han rejste sig op, hvor efter han valgte at svinge Amy op på skulderen som et dødt dyr. " Den her samtale forsatte oppe på værelse " Svarede han nu var han træt af denne provokerende være måde, skulle forsatte et andet sted.
Ciara bær Amy hele verden op på værelse, hvor han låst dem ind, og da de kommer ind på værelset kaster han hende på sengen. " Fået svar nok? " Spurgte han før han vendte ryggen til og smækkede døren bag dem, hvor han sætte nøglen i og låst døren. Han gad ikke udbyderne gæster, tingene var jo allerede på værelse.
Jinx 01.06.2020 23:12
Alle de kys han placerede imod hendes hud, fik alle hendes hår til at rejse sig og det værste var, at hun ikke engang var sikker på om det var godt eller dårligt. Hvis det var fordi hun slet ikke brød sig om hans kys var det helt klart dårligt, dog ville Amy slet ikke indrømme at hun godt kunne lide de kys han gav hende. Men det var stadigvæk utrolig underligt for hende, især fordi hun på en måde havde set det hele komme fra vampyren, men på den anden måde slet ikke havde regnet med alle tingene ville ske. Som ordene om, hvor tiltrækkende hun var kom ud ad vampyrens mund, løftede hun undrende begge øjenbryn. Men i det øjeblik hun skulle til at sige noget, blev hun stoppet af følelsen af Ciara's hænder der fik grebet om hendes barm, og gled ned ad hendes krop. Det fik Amy til at bide tænderne lidt hårdt sammen. "Mig? Tiltrækkende...Du har fået alt for meget at drikke"lød det opgivende fra hende, som hun kiggede væk fra ham. Måske vampyren havde fået alt for meget at drikke, eller også prøvede hun bare på at modbevise ham, og gå imod alt det han sagde. Alle hans komplimenter, og de søde ord var slet ikke noget hun var vant til - langt fra. Der var bare et eller andet ved alt det han sagde, som hun faktisk godt kunne lide, men aldrig ville indrømme overfor ham. Hun spærrede pludselig øjnene op som hun kunne mærke hendes underdel imod hans, hvilket hurtigt fik hende til at lægge en hånd ovenpå hans bryst, og hun gav ham et lille skub. Men det blev ikke til et særlig stort skub, og heller ikke med kræfter lagt i, derimod var der noget der gik igennem hendes hoved som hun lod hendes blik hvile sig på vampyren. Skulle lige til at svare ham, før hun kunne mærke han hurtigt havde svunget hende over den ene skulder, og i stedenfor at prøve at slippe fri, eller gøre modstand valgte hun bare at følge med.
Som vampyren havde nævnt at samtalen skulle fortsætte på værelset, sukkede hun og bare hang på skulderen, men hendes hænder hvilende imod Ciara's bryst. Altså hun var da glad for at han kunne bære hende, nu vejede hun heldigvis ikke meget. Som han fortalte grunden til, hvorfor han skred havde hun nok nærmest mest af alt lyst til at give ham en på hovedet, eller bare slog ham hårdt i maven eller brystet. Der var pludselig mange muligheder, men hun lod være. Da hun ramte sengen, kiggede hun undrende på ham, men også nærmest med et blik der spørgende ville vide, hvad han havde tænkt sig. Selvom hun lidt godt kunne gætte sig frem til det"Ja jeg har fået svar nok...Hvad skal vi her"spurgte hun som hun løftede en hånd op til hendes ansigt, for at stryge noget hår væk fra ansigtet. Enlig kunne hun sagtens have sat sig op, men det gjorde hun ikke. Hun lå bare i sengen, og kiggede op imod loftet, imens hun pludselig fik et lille smil frem på ansigtet.

They Call me A.x...
Moon 02.06.2020 21:45
Mens han aene hende kunne han mærke de små på hende som rejste sig, ikke fordi han gjorde mere ud af det, end han gjorde i forvejen, mens han langsom lod hende lidt bestemme, hvor grænsen gik, selvom hun ikke rigtig giver den grænse så han vælger at blive ved med det. " For meget af drikke? Har jeg nogensinde været fuld i selskab?" Spurgte han hende, med et lille smil for han vidste at alkohol holdt hans sult væk, men det var sjælden han blev fuld af de små tåre han tog. Da hun skubbe sig en smule væk fra ham sukkede han og valgte efterfølgene at bære hende op på værelse, selvom nogen af gæsterne synes det var en underlige måde han bær hende med sig. Han så på hende da hun lod i sengen og begyndt at langsom at åbne sin skjorte, så den veltrænende krop kom frem, dog kunne man tydelig se hans undervægt, da der ikke var et gram fedt på ham. " Vi skal havde sex, Amy " Sagde han kort for hovedet og kørt en hånd gennem håret, og løste sit bælte og smilede bare over tanken, han kunne binde hendes hænder sammen og giv hende nydelse, så ville det ikke være voldtægt. " Okay Amy, jeg lov dig jeg sød mod dig. " Sagde han rolig, før han langsom læne sig over hende og tog fat i hendes armene som han hurtig fik sit bælte bundt omkring og strammende, dog ikke så stram så det lukkede for blod tilførelse, men stram nok så hun ikke kunne komme fri. " Og husk giv slip på dig selv. " Sagde han rolig før han lod den ene hånd køre ned hendes side og læne hans hoved ned mod hendes, hvor han langsomt gav kys og nap ned af halsen, mens han lod sine hænderne køre ned af hendes krop, den ene hånd stoppede oppe ved hendes bryst, som hånden begyndt at ælte ømt. Den anden hånd kørt længe nede af hendes krop, hvor den fandt vej ned til hendes busker, hvor han med et rolig fik åbnet hendes bæltet og lod hånden glide kærtegnet ned mellem hendes ben, hvor han langsomt rørt ved hendes klitoris med sin tommelfinger, som han bevægede i en rundt i en lille cirkel, før han langsom stak to fingerne op i hendes åbning. Hans mål var blot at tænde hende.
Jinx 11.06.2020 04:13
Som Ciara begyndte at røre ved hendes bryst, og krop kunne hun mærke hvordan det pludselig sitrede i hele hendes krop. Overrasket over at hendes blev bundet, lod hun dog hendes blik følge ham. Det var noget at det værste når det handlede om sex sammen med ham. For hun ville bestemt ikke indrømme, at hun faktisk godt kunne lide det han gjorde. Men hans ord om at hun skulle give slip, printede sig dybt inde i hende. Før hun overhovedet nåede at give ham et svar, kunne hun mærke hans hånd var gledet ned mellem hendes ben, og skulle lige til at bede ham om at lade være. Hendes læber spredte hun, for at ville sige noget, men der kom ingen ord ud. I stedenfor lagde hun hovedet på skrå, og bed sig i underlæben. "Du er aldrig fair..."lød det halvt hviskende og stønnende fra hendes læber, som hun lukkede øjnene og nærmest kunne mærke, det ikke ville nytte noget at skubbe ham væk, eller kæmpe imod. For han havde haft ret i det han havde sagt, inderst ville vidste hun det godt. Men hun ville bare ikke sige det, eller give ham ret. Hendes krop sitrede af lysten til ham, lysten til at mærke mere, og på den måde hadede hun det. Men på den anden side, så kunne hun også godt lide det. Hendes krop gav efter for det han gjorde, og hun kunne nærmest mærke varmen begyndte at stige. Snart var det kun et spørgsmål om tid, før hun ville have tøjet af, og hun kunne næppe bede ham om det. Eller kunne hun? tankerne havde slet ikke strejfet hende, langt fra.
Følelsen af hans fingre der rørte hendes klitoris, fik hende til at bide sig hårdt i underlæben. Lige nu ville hun slet ikke give nogen former for lyde, men alligevel gav hun sig nærmest efter, alt imod hendes egen vilje. Men hun kunne jo ikke modstå det, hun havde ikke kunne modstå ham dengang, så hvorfor stritte imod? Som han fik stukket to fingre op i hende, lagde hun hovedet bagover som hun automatisk skød brystet lidt frem, og greb fat i lagnet med fingrene"Du behøver ikke være sød, eller blid ved mig..Jeg er vant til det andet også..."lød det halvt hviskende og stønnende fra hendes læber som hun havde adskilt en smule, og knugede lidt hårdere fast omkring lagnet med fingrene. Amy kunne lide alt han gjorde, hvordan var det overhovedet muligt? Denne vampyr her, en eks kæreste, hvordan kunne hun nogensinde glemme den første gang hun havde haft sex med ham . Minderne var imod hendes vilje printet ind i hendes hjerne. Det var nok en magt vampyrer havde, noget der var naturligt, for man glemte vel aldrig de gange man havde haft sex med en vampyr. Hun holdte øjnene lukket som hun fortsat havde skubbet hendes bryst lidt frem af ren nydelse.

They Call me A.x...
Moon 13.06.2020 02:09
Det med at tirrede kvinde, var en smal sag for den erfaring vampyr, især når det gæld at tænde kvinder. Han kunne se på Amys krop at den langsom gav efter for berørelse, så han valgte at forsætte sit værk. Hans ene hånd masserne det ene bryst rolig og blidt. Før han skubbede hendes trøje op, så hendes bryster kom frem, hvor han læne sig ned over hende, hvor han begyndt at kysse og sut på hendes ene brystvort, mens hans massagerne det andet. Dog stoppede han op da hun snakkede til ham. " Jeg aldrig fair. " Svarede han rolig og forsat sit job, for at gør hende mere liderlig, han ville næsten havde hende til at tikke om at blive taget. Fornemmelse for hendes krop, der gav efter for berøring var noget han havde sagt for starten, det var kun spørgsmål om tid før de begge to var aktive i den del, dog ville han vise hende at hun ikke skulle tro hun kunne sige nej til ham, fordi det var ham der bestemte denne tango danse om hvorvidt de skulle havde sex lige nu i hverfald. Hvert et lille støn hun kom med var musik i ørene på Ciara. Han forsat med lege med hendes bryster, som skriftevis blev kærtegnet, både med små nap, kys, sug eller ældning fra den ene hånd, da den anden hånd var nede i hendes busker. Da brystet blev skubbet en smule, begyndte han bevægede de to fingeren som var pressede op i hende, mens trommelfingeren bevægede sig i cirkel om klitoris. Han stoppede sit kys omkring hendes bryst og læne sig frem og lagde hovedet mod hendes øre og hviskede " hm.. Behøver ikke værd sød eller blid? Du plejer elske min sex.. Meeen du skal lige sig du vil havde mig. " Tone var flirtene, før han trak sine to fingerne ud af hende, da han ville havde hende busker af. Da han fik sine hænderne fri, så han kunne køre hende ned af hendes og helt ned til buskekanten, hvor han hev hendes buske ned til anklerne, så let selv kunne sparke dem af selv.
Han lagde en hånd på hver af hendes lår, for at sprede hendes ben, og forsat hvor han slap ve at giv hende fingeren, og atte pressede han to fingerne op i hendes åbning og bevægede de to fingerne frem og tilbage i et halv hurtig tempo, hvor han sørgede for at støde lidt op i hende i ny og næ. Det gjorde han i stykke tid før han stoppe med at giv hende fingerne og kralvede ned mellem hendes ben og begyndt at slikkede hende og lår den ene hånd lege med hendes klitoris, mens den anden hånd kørt kærtegne op mod hendes bryster igen.
Jinx 13.06.2020 21:57
Måden hans kys, og massage på hendes bryster, samt brystvorte fik kun hendes krop til at sitre endnu mere. Det var som om hun pludselig slet ikke kunne kontrollere det, og hun hadede det. Det var svært at skubbe ham væk, for det ville ikke virke og hun kunne heller ikke benægte at hendes krop ville mærke mere, ville mere. Det var noget der altid havde farligt ved denne luskede, og charmerende vampyr, så farligt at hun sagtens kunne forsvinde helt hen i en dejlig fantasi verden, og drøm. Dog prøvede hun nærmest ihærdigt at lade være, men det var svært og det gjorde det bestemt ikke lettere at han fortsat legede med hendes bryster, og lod en hånd nærme sig hendes uderliv. At hun slet ikke kunne stoppe ham, eller forhindre ham i det, var en mindre detalje.Hendes hænder var bundet fast, og selvom hun kunne lide det, og mærke den kontrol der nærmest var, så var det svært for hende at holde sit blik på ham. Det var som om hun ville kigge væk, men det var kun fordi hun kunne mærke hendes kinder føltes varme, og hun bed sig lidt i underlæben. Der gik få minutter, før hun spredte læberne i samme øjeblik som hun kunne mærke hans fingre blev presset op i hende. Det fik hende til at lægge sit hoved bagover, så det ramte puden, og hun holdte armene fortsat op over hovedet, og hun kunne mærke hvordan hele hendes krop nærmest mere og mere blev tændt. Vampyren vidste jo godt, hvad han skulle gøre, og hvordan han skulle røre ved hende. Det var både en god ting, for så slap hun for at skulle fortælle det, og i stedenfor at bede ham om at lade være, og stoppe knugede hun hænderne sammen, uden at prøve at komme fri"Sikker på jeg skal fortælle dig de ord..."lød det halvt hviskende og stønnende fra hendes mund.
Som hendes bukser blev trukket af, vendte hun hovedet hen imod ham, og fangede hans blik hurtig. Nysgerrigt efter at vide, hvad han havde tænkt sig knugede hun hænderne lidt hårdere sammen. Der gik dog ikke ret lang tid, før bukserne var faldet ned på gulvet. Lige nu havde hun lyst til at stoppe ham, og så alligevel ikke. Der var noget ved hele akten indtil videre, som hun godt kunne lide. Var det fordi hun havde savnet at have sex med ham? Eller var fordi det netop var ham, en forførende vampyr. Hun vidste det slet ikke, og kunne slet ikke holde styr på tankerne lige pludselig. Hendes læber spredte hun og skulle til at komme med nogle kække og nærmest drillende kommentarer, men der kom ingen ord ud. I stedenfor bed hun tænderne hårdt sammen, som hun kunne mærke hans fingre oppe i hende i det hurtige tempo. Det blev ikke bedre som den luskede og forførende vampyr begyndte at slikke hende, hvilket fik hende til at miste kontrollen over hendes tanker, og krop og hun lagde hovedet bagover som hun fik fat i et stykke af lagnet"Mhmm..."lød det stønnende fra hendes læber, som hun lukkede øjnene for at nyde det lidt mere.
Hans ord om at han gerne ville have, at hun skulle fortælle ham at hun gerne ville have ham, fik hende til at tænke lidt. På samme tid som hun efterhånden gerne ville have alt tøjet af, og mærke ham endnu mere. Det var allerede forsent for hende, hun gav efter hendes lyster, både lysten indeni, men også hendes krop der skreg efter det"Flå mit tøj af, og tag mig!!"stønnede hun nærmest højt, som hun knugede lidt hårdere fast i lagnet. Brystet havde hun fortsat skubbet lidt frem i takt med at han slikkede hende, for det føltes alt for godt, hvordan kunne hun have glemt måden han kunne tænde en kvinde på. Måden han bare vidste, hvilke knapper han lige skulle trykke på. Hun hadede det, men på samme tid også godt kunne lide det.

They Call me A.x...
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet