Er der nogen, som kan høre mine bønner?

Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Race / Ørkenelver/Skovelver

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 12.05.2020 20:39
Det kunne tælles på en hånd, hvor mange gange den stadig unge blandings elver havde befundet sig i by Dianthos. Ja faktisk rejste hun mest i syden, hvor hun ikke skulle bekymre sig om kulden. For selv i de tidlige forår var syden varm, mens Dianthos, ja var Dianthos.
Selvom de var et par dage siden nu, at Aqeela var ankommet til byen, i Zahir’s følge, så var hun stadig ikke blevet helt komfortabel med kulden, selvom dagen i dag var en af de varmere forårsdage.

Både med et håb om at få lidt varme tilbage i den brune krop, hvis hud mindede om poleret bronze, men også for at bede. Havde hun søgt tilflugt i et af de mange mindre templer i byen.
Hendes skridt mod stengulvet gav genklang i det mennesketomme rum, ikke en bedene sjæl var at spotte. Tvivlen satte kort rod bag den brune pande, var der tidspunkter hvor templerne havde åbent og var dette et af de tidspunkter?
Det glødende blik slog flakkede lidt rundt, som skulle hun gøre op med sig selv, om hun skulle forsætte mod den ene side af alteret, tænde et lys for Isaris og bede en bøn, for bønner havde hun nok af, set i lyset af de sidste dages begivenheder; eller skulle hun vende om, forlade det ved første øjekast, tomme tempel og gemme sine bønner til senere? Det var sjældent man ville fange denne kvinde i at være så tydligt i et dilema.

My soul and mind are starving
for deep, rich, authentic, stimulating, intellectual, spiritual conversations
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 13.05.2020 12:29
I en af de mange templer fandt man Alfredo.
Der var to af dem som han var en fast del af, og han havde netop afsluttet sin sidste session med en trist person der havde brug for håb for fremtiden. Alfredo tvivlede sjældent på sin tro, nok fordi at selv hvis Gudinden ikke eksiterede, så havde folk brug for at noget at tro på.
Folk havde brug for at håb, folk havde brug for at tro på at der var nogen der beskyttede dem, guidede dem og ville dem godt igennem de svære tider i livet.
På samme måde havde han brug for det, og derfor bad han, takkede han - for at han endnu havde sit liv.

Han gik roligt i mod udgangen som han fik øje på en blond, køn og ung kvinde som han ikke havde set før.
Det var da ikke fordi at han kendte alle der kom i templet, men trods alt så havde han da efterhånden idé om hvem de faste var om ikke andet.
"undskyld frøken, kan... Kan jeg hjælpe med noget?" spurgte han og smilede i mod hende, som han stadig stod i sit hellige tøj.
Han havde egentligt bare planer om at skifte tøj og tage hjem, men lidt samtale sagde han da ikke nej til, han havde jo ikke andet han skulle.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 13.05.2020 17:13
Hun havde været midt i bevægelsen til at vende rundt, da en stemme lød bag hende og fik det til at glippe i hendes krop, som et lille chok satte sig i den. Hun stod ubevægelig et øjeblik, som var hun blevet taget i at gøre noget hun ikke måtte. I en glidende bevægelse drejede hun rundt på fodbalden så hun stod front mod personen, hvis stemme havde fyldt templet ”J-jeg var b-bare usikker på om t-templet var åbent?” hendes stemme var næsten blød som det fineste silke og med en melodisk accent, der afslørede som hendes hud at hun kom fra sydens sol.
Det lange lyse, næsten hvide hår, hang løst omkring hendes skuldre og ryg, men var med flere fletninger i forskellige størrelser, friseret tilbage så det ikke hang ned i de store øjne, som mindede om gløderne i bunden af et bål. De spidse øre var lige akkurat gemt under håret, for selvom det kun var i Rubinien slavehandel var tilladt, så tog hun ikke nogen chancer, når hun bevægede sig rundt i gaderne.
”J-jeg ved ikke hvordan s-skikkende er her, i D-dianthos” undskyldte hun sig en anelse for hendes uvidenhed, om templet, men sandfærdigt.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 13.05.2020 17:29
Han smilede i mod den unge kvinde.
Hvis sandheden skulle frem så havde Alfredo ikke en eneste ven, han havde altid gået i sin helt egen verden, tænkt sine egner tanker og ønskede ikke rigtigt at dele ret meget med verden. han var bange for at folk dømte ham.
Derudover så tænkte han stadig meget på Agnes, hun jagede hans tanker og en del af ham var ikke sikker på at han nogensinde kunne stole på et menneske igen, ikke fordi at Agnes nogensinde havde gjort noget for at hans tro på hende skulle rystes.
Han vidste bare at stolede man på folk, og lukkede man dem ind - så gjorde det utroligt ondt når de forsvandt.

"Du er ikke fra dette her område?" sagde han i en rolig og varm stemme, som han smilede i mod hende.
Han udstrålede ro, og generelt var han også en ganske venlig mand. Han havde ikke meget temprement, og var der noget der ramte ham, så gemte han sig bare for resten af verden.
Havde hun brug for kontakt med Gudinden, kunne han helt sikkert også hjælpe.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 13.05.2020 20:54
De fyldige læbers mundvige krængede sig op ad i et venligt, men dog varmt smil, da han spurgte om hun var her fra området. Fik hende til at ryste på hovedet så de lange lokker dansede omkring hendes krop.
”N-nej, jeg er f-fra Rubinien” det var hel med vilje hun ikke nævnte Thal’Elor, ikke fordi hun var flov over sin race, men selv en tjener af guderne var ikke altid en person som ønskede andre det bedste.
Ikke at han sætte en frygt i hende, faktisk virkede han som en ganske behagelig mand, som han stod der i sine hellige klæder.
Hun slog en hånd frem mod stedet, hvor man kunne tænde et lys ”M-må jeg??” Hun viste jo stadig ikke om han var i færd med at lukke templet af.

Hendes blik havde endnu ikke forladt hans stikkels, ikke fordi hun havde stået og stirret på ham. 

Tog man ham i grundigere øjesyn, var han en yderst tiltrækkende mand, med det ravnsorte hår og de grønne øjne. Der var helt sikkert nogle kvinder her i Dianthos, som kom til templet, men ikke for at bede til guderne.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 13.05.2020 21:32
Han smilede i mod hende.
"Arhh, også et dejligt sted har jeg ladet mig høre" sagde han, det var ikke super mange steder Alfredo havde været, selvom han da prøvede at rejse med når muligheden bød sig, det var dejligt at se nye områder, nok specielt fordi at Alfredo virkeligt satte pris på flot natur.
"Lys? Ja naturligvis, tag din bag tid. Jeg har ikke travlt" sagde han og smilede i mod hende, ikke sikker på om hun vidste han var ved at lukke.

Men det gjorde nu ikke noget, han skulle jo ikke noget alligevel og hvis folk havde brug for det, så hjalp han dem altid gerne i mod troen.
"Vil du gerne være lidt for dig selv?" spurgte han i en rolig stemme, han kunne jo godt forstå hvis hun måske ville tænde et lys for nogen at hun ikke brød sig om at han stod og nærmest overvågede hende.
Selv tændte Alfredo jo et lys hvert eneste dag for sin smukke Agnes og deres datter som han aldrig rigtigt lærte at kende.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 14.05.2020 00:44
Hun kunne ikke helt lade være med at små grine, ikke af ham og på ingen måde hånligt ”H-hvis man kan l-lide varmen” hun selv havde intet problem med den til tider unødige varme, men der var folk som måtte bukke under for den, oftest de som ikke var vant til den. Kunne man indfinde sig under solen, så var Rubinien, trods de store ørkenområder ganske smuk ”S-solnedgangene i Rubinien er n-noget af det s-smukkeste jeg har set i m-mit 213 årige l-liv”
Hun trådte frem mod hvor lysene kunne tændes, men stoppede op da hun var ca. ud fra hans skulder ”D-de er ikke v-ved at lukke af?” han havde faktisk ikke besvaret spørgsmålet første gang, men hans ord antydede at han måske var i færd med det.
Til hans næste spørgsmål rystede hun igen på hovedet, mens hun placerede en hånd blidt mod hans arm, for hvis ikke hendes ord alene kunne forsikre ham i, at det var okay han var tilstede ”N-nej bliv endelig”.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 16.05.2020 18:10
Han smilede i mod hende.
Ikke sikker på om hendes stammen var nervøsitet eller en talefejl, det betød nu heller ikke noget for ham. Generelt var Alfredo jo et positivt menneske, mest udadtil.
Folk måtte jo derfor være lige præcist som de havde lyst til og han støttede dem altid så godt igennem livet eller døden, som han nu engang kunne.
Nu havde han jo trods alt selv oplevet begge dele: "Det kan jeg kun forestille mig, det er desværre ikke noget jeg har fået lov at opleve" smilede han let.

"Nej ikke sådan... Jeg regner med at lukke inden så længe, men jeg har ingen planer og derfor heller ikke travlt. Så tag du dig bare god tid" smilede han og satte sig roligt ned på en af bænkerækkerne, nok mest for at give hende lidt plads hvis hun gerne ville tænde et lys i fred.
"Hvad bringer dig her til området?" spurgte han i en rolig og nysgerrig stemme, han var trods alt altid glad for at snakke med nye folk.
Han var bare mest glad for at snakke med dem på hjemmebane, og lige præcist templerne var der hvor han følte sig Aller mest hjemme efterhånden.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 17.05.2020 01:53
Det var efterhånden mange år siden hun havde skænket sin stammen en tanke. Det var kun som ganske, ganske ung hvor enkelte af de andre elverbørn havde drillet hende, at hun var blevet flov over den og grædt over hendes uperfekte. Den skam hun havde følt, havde hendes fader manet væk, som han have lært hende at omfavne stammen og bære den med stolthed, for så ville ingen anden nogensinde kunne bruge den mod hende igen.
Hun sendte ham et venligt smil med ordene ”D-det kan du n-nå endnu?” før hun lod de orange øjne glide fra hoved til tå og op igen på ham. Ingen kunne vide hvad morgendagen bringer, selv ikke hende, men derfor lignede han ikke en som ville falde død om, inden dagen var omme. Hans skikkelse slog hende ikke ligefrem som gammel.

Han var respektfuld nok til at give hende hvad end hun måtte have brug for af plads, mens hun tændte et lys. Det var først efter hun havde tændt et af de små lys, placeret det i blandt de andre og hun havde taget sig tid til at sende i bøn ud i universet, mod guderne, at hun vendte tilbage til manden og hans spørgsmål.
Hun rakte hånden frem mod pladsen ved siden af ham, som et spørgsmål til om hun måtte tage plads?

Hvis han lod hende tage plads, ville hun sætte sig så der var en passende afstand mellem dem. Hvad bragte hende til området, det var ikke et spørgsmål, hvis svar hun skulle tænke over længe ”J-jeg er her med en d-diplomat fra ørkenelverne” hun holdte en kort pause og foldede hænderne i hendes skød ”m-min fader ønsker j-jeg skal oplæres i d-diplomati”

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 18.05.2020 21:35
Han smilede og nikkede så.
”Ja du har ret... Jeg er ikke altid den bedste til at rejse udenfor de trygge mure, jeg er nok blevet lidt glad for den daglige rytme efter så mange år her, alene” sagde han.
Da Alfredo var yngre og specielt da han var menneske elskede han at rejse, han var meget eventyr lysten og han ønskede mere end noget andet at komme ud og rejse, opleve hele landet og bare nyde eventyrene mere end nogen elver kunne forestille sig.

Men nu, hvor han var blevet præst, brugte så meget tid i templet og på at tænke, så havde han virkeligt svært ved at se sig selv komme på nye eventyr, han var meget tryg i hverdagens faste rutiner.
”Diplomat? Wauw det lyder... Vigtigt, og sikkert spændende?” sagde han halvt som en konstatering og halvt som et spørgsmål, nok fordi at han ikke vidste super meget om det.
Generelt så havde Alfredo heller ikke lært særligt meget om noget som helst efter at han var blevet præst, det eneste han havde fokus på var sin tro, Isari og sine minder omkring fortiden, som han jo mente var det eneste gode han havde i sit liv.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 19.05.2020 16:56
Hovedet tiltede hun en anelse på skrå, men rettede det op igen som hun lod blikket vandre rundt i templet til det landede hos ham igen, i mellem tiden  havde en lille rynke sat sig i den brune pande, og blikket var blevet undrende ”A-alene? Beklager m-min direkthed, men d-de er en ganske nydelig m-mand, hvordan kan det være d-de ikke er gift?” muligheden for han havde viet hele sit liv til templet, til guderne var naturligvis en mulighed, men det var ikke ofte det var så ekstremt.

Ubevidst rynkede hun lidt på næsen, ikke fordi han havde sagt noget forkert, heller ikke fordi hun var uenig med hans ord. Det var bare en reaktion på ønsket jo ikke havde været hendes. Hun sukkede lidt over sig selv og rystede lidt på hovedet ”U-undskyld, jeg ville i-ikke vrænge på n-næsen af d-dine ord” hun sendte ham et lige så undskyldende smil, som hendes ord havde været.
”Det er s-spændende og vigtigt. D-det var bare i-ikke..” ordene ebbede ud, som hun pludselig ikke syntes at kunne beskrive godt nok, hvad hun helt præcist mente.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 23.05.2020 09:44
Han smilede roligt i mod hende. ”Tak for komplimentet” sagde han først, han var altid en ganske venlig og høflig mand når han talte med andre mennesker, det var mere overfor sig selv, inde i sit eget hoved at han ikke var særlig sød.
”Min kone døde desværre for år tilbage” sagde han i en rolig stemme, det gjorde stadig ondt på ham selvom det var mere end 800 år siden, og egentligt så vidste han jo heller ikke om hun var død.
Det var jo ham der var død og ikke havde set hende siden, han håbede bare at hun havde levet et langt og lykkeligt liv, inden at hun forhåbenligt som en gammel dame var sovet ind. Men han vidste det jo ikke.

”Nej det gør ingenting” sagde han og smilede i mod hende som han afventede.
Han var altid glad for at snakke med folk, nok fordi at han var en underlig kombination af ikke super udadvendt og god til at tage kontakt til folk.
Men på samme tid ganske social og elskede en god samtale.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 24.05.2020 23:56
Straks ændrede hendes udtryk til et langt mere beklagende og undskyldende et, da han nævnte hans kone, var død for år tilbage, det havde jo ikke været hendes mening at rive op i noget hos ham, og da han jo så ganske ung ud, kunne hun kun på forhånd antage at han havde mistet sin kone til en tragisk ulykke, måske endda i barselsengen.
Hun havde det som om hun kunne mærke hvordan hendes hjerte sank ned i maven, blot ved tanken og hun sænkede derfor sit blik en anelse ”u-undskyld, j-jeg ville i-ikke..” hun løftede blikket igen, og lod det lande i hans, med et spinkelt håb om at han forstod hvad hun mente, selvom sætningen aldrig blev færdig gjort, for hvordan skulle man lige rede at have fået ham til at snakke om noget så privat? Uanset om det have været hensigten?

Afmålt lagde hun det ene ben over det andet, så de lå krydset over hinanden mens hun glattede lidt af kjolens folder ud med håndfladerne ”J-jeg finder det m-måske lidt mere s-spændende at male? D-det lyder måske banalt og k-kedeligt sammenlignet m-med diplomati. Det v-virker bare t-til at det kan blive e-ensomt, selv med g-gode vagter, at rejse så m-meget rundt?” tilføjede hun roligt, men tænkende, som hun langsomt fandt ord der kunne beskrive hendes tanker om diplomatiet.
De blev dog efterfuldt af en stille, men varm latter ”eller også er j-jeg måske bare lidt u-usikker på, hvor j-jeg står m-med min læremester? Jeg t-tror helst han g-gerne ville være fri fra m-mig”

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 25.05.2020 18:17
Alfredo elskede templet.
Han elskede at tale med Isari når han var alene, også selvom han godt vidste at der måske ikke var nogen der kunne høre ham. Det gav ham bare sådan en ro i sjælen at der måske vr nogen deroppe der lyttede, og der var ingen tvivl om at Alfredo virkeligt havde brug for sin tro for at få sig selv til at fungerer bare nogenlunde.
"Det gør ingenting, det er jo desværre som det er"  sagde han og smilede til hende med et skævt smil, han savnede hende dog og han tænkte ofte på hende.

"Male? Det lyder da også spændende... Maler du meget?" spurgte han i en rolig stemme og lagde hovedet på skrå.
Han var glad for at læse, men male havde han faktisk aldrig forsøgt sig med, nok mest fordi at han godt vidste han nok ville være total talentløs.
"Åh, er han ikke så venlig en person eller?" spurgte han i en rolig stemme og kiggede i mod hende, det var ikke altid nemt når man skulle arbejde for andre, og en del af Alfredo var nok også derfor bare glad for at han var sig selv, og sin egen chef.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 02.06.2020 14:58
Hun nikkede en smule, men fik der efter en lille eftertænksom rynke i panden før hun åbnede munden, men endte med at lukke den igen uden at sige noget. Hun kunne ikke tillade sig at stille det spørgsmål, som lå på tungen, men hun var pludseligt kommet i tanke om Bart, englebarnet hun havde mødt på sin rejse mod Elverly, til sit møde med Zahir.

Den lille panderynke forsvandt, som hun lyste op i det denne gang ærligt og helt oprigtig smil, - et af de smil som fik det lille smilehul til at blive synligt ”J-jeg maler en del, m-mest når jeg er hjemme i Thal’Elor og l-lidt udenfor. J-jeg tegner primært n-når jeg er ude” det var hendes helt store passion, hvilket hendes måde at tale om det på også afslørede. Havde hun haft sin skitsebog med sig, ville den alene også have kunnet afsløre det, som den truede med at flække i ryggen fordi den foruden sine egne sider var proppet med løse stykker papir med kulstreger.

Ikke så venlig en person, spørgsmålet fik hende til tænkende at glide tungespidsen over sin underlæbe, mens hun vippede hovedet lidt på sned ”Mhm” brummede hun tænksomt, mens hendes blik søgte mod det lys som hun havde tændt ”Jeg t-tror ikke at h-han som s-sådan er uvenlig, m-men han er en m-mand med mange masker. J-jeg har svært v-ved at finde ud af hvem h-han faktisk er” det var måske ikke så underligt, taget i betragtning at Zahir havde været diplomat længe, og var vant til at skifte sine masker efter hvilket arbejdsopgaver han havde, og måske var det ikke altid lige let at lægge selv samme masker uden for arbejdet.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 03.06.2020 17:25
Han smilede i mod hende.
Glad for at have en at tale med i denne tid, hvor at han mest af alt var bedst til bare at isolerer sig selv og ikke tale med nogen.
"Det er da fantastisk. Jeg ved slet ikke om jeg kan male eller tegne, jeg tror aldrig jeg har gjort det" sagde han og smilede.
"Jeg er glad for at være ude i naturen, det er nok det sted jeg finder mest ro" sagde han ærligt, han elskede især når han havde tid til at vandre op i bjergene og bare sidde og kigge udover det hele, nyde naturen og bare slappe af.

"Arh.. Det må være svært, men kan du gå hvis du vil?" spurgte han nysgerrig efter om hun var fanget eller om hun mon kunne gå når hun ville. Selvom han jo godt vidste at verden blev mere og mere morderne, så vidste han jo også godt at der endnu var mange unge kvinder der følte sig fanget og ikke bare kunne gå hvor det passede dem.
Han smilede i mod hende: "Det var hyggeligt at du ville snakke lidt.... Jeg er lidt ensom de her dage, jeg bruger mest bare tiden bag lukkede mure" sagde han og smilede roligt.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 09.06.2020 23:39
Spørgsmålet om hun kunne gå, hvis hun ønskede det, ledte hendes tanker over på de ord, som Relyua havde sagt til hende. At hun ikke skulle lade forventningerne til hende fylde for meget, at hun også skulle lytte til hende selv og hvad hun ønskede.
Kunne hun gå, ja, men ville det falde i god jord hos hendes fader, overhovedet ikke! Om han ville slå hånden af hende, tvivlede hun på, men hun ville til evigtid blive mødt af skuffede gyldne øjne.
”D-det er mere k-kompliceret end at kunne s-svare ja eller nej til s-spørgsmålet. Lige n-nu er det svært at s-svare på for j-jeg har jo knapt givet d-det en chance” Det var først noget hun kunne tage stilling til, som hun ville blive inddraget i flere opgaver og kunne se hvordan Zahir arbejdede, for måske ville det ikke være opgaverne som ville være et problem, men måske mere hvor tit hun måtte slække på sin morale?
Hans ord om at han var ensom, fik hende til at rejse sig, mere hastigt end det var meningen, og hun tænkende begyndte ”D-du var ved at l-lukke ned for i dag, ikke s-sandt?” før han kunne nå at svare hende, lyste hun op i et smil og tilføjede ”Lad m-mig hjælpe d-dig, så kan vi t-tage uden for murene? M-måske endda j-jeg kan bevise dig at a-alle kan tegne?” det var sjældent at folk var helt håbløse, måske var de bare ikke så dygtige, men det betød jo ikke at de ikke kunne tegne og endda dygtige til det, hvis de blot øvede sig. Afventende så hun på ham, med et indbydende smil, til at tage i mod hendes invitation.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 10.06.2020 17:54
Han nikkede.
"Helt okay, det er heller ikke noget jeg bør blande mig i" sagde han og smilede til hende, alle måtte leve deres liv lige som de ville, men han ville bare gerne sikre sig at hun var glad.
Ikke fordi han kendte hende, men Alfredo mente bare at alle fortjente at være glade og lykkelige, især fordi han jo ikke ligefrem selv kunne prale af at være verdens gladeste mennesker.
"Men hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så må du sige til... Jeg tror jeg er en god lytter" smilede han.
Det var jo primært det han lavede, at lytte til folks bekymringer.

"Jo det var jeg, men jeg har ikke travlt" smilede han.
Det var jo ikke ligefrem fordi han skulle noget bagefter, sådan her var de fleste af hans dage jo: "Jo det er fint, jeg mangler kun at sætte de der stole på plads" sagde han og pegede hen i mod en masse taburetter der stod og skulle samles sammen.
De stod i en rundkreds efter et møde der vidst havde været imellem nogen troende, og som altid var det Alfredo's job at sørge for at kirken var pæn og ren når den skulle lukke ned.
Aqeela Keoes

Aqeela Keoes

Kunstner

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 217 år

Højde / 177 cm

Xenwia 24.06.2020 21:49
”D-det vil jeg huske, og d-du er en god l-lytter” forsikrede hun ham. Nogle ville mene det var en selvfølge at en præst ville være en god lytter, men det var langt fra altid sandheden.
Hun så mod stolende han snakkede om og gav et lille nik fra sig. De ville hurtigt kunne stables sammen, når de hjalp hinanden. Det var derfor også med en målrettethed at hun gik mod taburetterne, før hun begyndte at samle dem sammen. Naturligvis med forventningen om at han ville følge trop, og give en hånd med.
”H-hvor vil du gerne h-have dem samlet og s-stablet henne?” spurgte hun på vejen mod dem, for hun var jo ikke vant til at komme i dette tempel, så hun vidste jo af gode grunde ikke hvor de skulle stå.

Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 04.07.2020 20:00
Han smilede til hende og nikkede så.
"Tak, det er jeg glad for du siger" sagde han i en rolig stemme, han var altid glad for et kompliment, og selvom han var en lidt genert mand og ikke typen der råbte højt. Så havde han da med årene lært at tage pænt i mod et kompliment.
Han ville jo bare gerne være et god menneske, og han ville gerne hjælpe folk der havde brug for det. Isari havde hjulpet ham igennem meget.
Men han havde heller ikke haft plads til at lukke folk ind og lade mennesker hjælpe ham.

Han smilede let: "bare derover i hjørnet. Det er intet vildt" smilede han og begyndte selv at gribe fat om en stol og gik over i mod stedet han havde peget i mod.
Han kunne faktisk godt lide at gå og rydde lidt op, han satte pris på mange små mærkelige ting - men nu var Alfredo jo heller ikke helt normal.
Hvilket han vel havde det fint nok med.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 6