Hans lyserøde øjne faldt på en bod, med noget mad. Der var lidt af hvert, fisk, brød, nogle kander hvor der sikkert var vand eller andet i. Han tog lidt flere bider af hans æble, og mødte blikket fra salgskvinden bag boden. uden tøven gik han selvsikkert hen imod hende, stoppede op foran boden"Det kan umuligt være solen der får deres skønhed frem"lød det kækt og charmerende fra ham, som han sendte kvinden et stort smil. Hun kiggede først overraskende på ham, hvorefter hun så bukkede lidt foran ham. Dain skulle lige til at løfte et undrende øjenbryn men endte i stedenfor med at læne sig lidt mere ind over boden, så han mødte kvindens blik som hun havde rettet sig op igen"Sikke en herlig hilsen"sagde han med et glimt i øjet og derefter tog en bid mere af æblet. Han var stoppet med at kaste pungen op i luften, og stod nu ganske tilpas med hans blik på den flotte salgskvinde foran ham.
"Unge Kazimi, det er mig en fornøjelse at hilse på dem!"kvinden bukkede endnu engang, og Dain kunne nærmest mærke, hvordan hans selvtillid og ego voksede en smule. Han trak sig dog tilbage, så han stod oprejst. Han lagde hovedet på skrå, og lod hans øjne glide hen over det forskellige mad. Der var så meget han var fristet til, men penge var jo heller ikke noget problem for ham. Han kastede så pungen op i luften igen, og greb den som han lod det kække smil brede sig på ansigtet"Det er bestemt også en fornøjelse at møde så flot en kvinde som dem"svaret lød måske en anelse mere flirtende end hvad der lige var meningen, men det var den unge kazimi da ligeglad med. Charme hade han skam masser af, og han kunne ikke benægte at han godt kunne lide kvindeligt selskab.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?