Det støver stadig

Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 12:09
Ekthelion havde vist vej fra De varme kilder og frem til hans hytte.
Det var ikke nogen stor hytte, men den var velholdt. udenfor hytten var der ikke nogen urtehave som hos mange af de andre, der var egentlig bare græs. På græsset foran træhytten stod der ganske vist to stole om et lille bord. Der var da ganske ryddeligt udenfor hytten, ofte fordi det blot ville blæse væk med vinden. Det var inden i hytten at det straks var meget værre. Når man kom ind af døren gik man direkte ind i stuen. Der var der naturligvis et spisebord, med stole, og reoler der optog resten af stuen, der var fyldte med gamle skriftruller og bøger. Der lå tykke lag af støv over det hele, selv på spisebordet var det støvet. På den anden side af stuen var der et lille køkken hvor Ekthelion lavede sin beskedne mad, hvis han altså ikke gik til det nærmeste spisested. Ved siden af køkkenet lå soveværelset, med en alt for stor dobbeltseng, der vanen tro var fyldt med bunker af bøger og skriftruller.
Selvom at der var støv over alt, var der alligevel ikke beskidt i den forstand. Spisebordet var til dels ryddet og rent fro støv, som det eneste. Der han nogle stearinlys på enderne af hver reol og der stod da også et par stykker spredt rundt i hytten. Han kunne i det mindste glæde sig over at der ikke var beskidt i hans hytte. Der var bare støvet.

Ekthelion der havde vist vej fra de varme kilder, stoppede op inden de nåede fordøren. Jeg har vist advaret dig, men jeg gør det lige igen. Der er lidt støvet. sagde han roligt, inden han åbnede døren.
Idet han gjorde var det som om en mur af støv væltede ud af døren.
Han rømmede halsen lidt, mens han børstede det værste af sig. Kom endelig indenfor. sagde han og holdte pænt døren for Leah.
Leah

Leah

Danserinde - Healer - Jæger

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 13:25
På vej hen til hans hytte havde Leah kigget rundt på de forskellige omgivelser, og undervejs havde hun kigget på nogle af dyr der rendte rundt. Da de var kommet til hytten kiggede Leah rundt på de forskellige omgivelser, bare for at se hvordan han sted så ud udenfor. Som hun kom indenfor sammen med ham lod hun hendes blik glide rundt på omgivelserne, hun havde et smil på ansigtet, og der virkede da allerede til at være ganske hyggeligt. Han boede da ganske hyggeligt, også selvom hun godt kunne se hvad han mente med at der var meget støv. Det gjorde ikke noget for hende, og hun gik lidt rundt for at se nærmere på omgivelserne.

"Her er hyggeligt"sagde hun med en venlig stemme som hun gik rundt, og lod hendes øjne hvile sig på omgivelserne. Som han advarede hende grinede hun lidt som hun gik lidt mere rundt, og hun betragtede møblerne en smule. Hun kunne godt se, hvad han mente men hun syntes her var hyggeligt stadigvæk. Hun kunne slet ikke lade være med at gå rundt, for hun havde været nysgerrig efter at se, hvordan han boede"Jeg kan godt se hvad du mente med støvet"grinede hun som hun gik lidt mere rundt og stoppede op ved nogle af reolerne. Så vendte hun blikket hen imod ham, og sendte Ekthelion et bredt smil"Men jeg syntes her er hyggeligt"lød det fra hende i en venlig tone.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 13:43
Ekthelion var dog lidt nervøs med besøget, for det var første gang i et par hundrede år at han faktisk havde nogen med indenfor. Han kunne ikke lade være med at se på Leah og smile bredt. Det var ikke tit han havde selskab, endnu mere sjældent var et sådan skønt selskab. Han fulgte stille med hende, ikke for at holde øje, men mere for at være hende nær, dog uden at komme alt for tæt på. Han kunne mærke et begær i ham, som han aldrig havde følt før. Et begær han for alt i verden måtte undertrykke, hvert fald lige nu.  Ja her bor jeg så. sagde han roligt, mens han nervøst kiggede rundt i sit hjem for om alt nu også lå som det plejede. Hvis der er noget du gerne vil vide, skal du endelig bare spørge. Hvis jeg ikke allerede ved det, er jeg sikker på at jeg har en bog eller en rulle om det, her et sted. fortalte han roligt i et forsøg på ikke at puste for meget støv rundt.

Jeg ved godt at der trænger til at blive støvet af. sagde han roligt og tænke kort over hvorfor han egentlig ikke havde gjort det i længe. De solstråler der nåede igennem vinduernes skodder var tydelige at se med alt den støv der allerede var i luften. Han fik dog en lille ide. Kan jeg måske byde på noget vin? Spurgte han hende og smilede venligt som altid. Han var egentlig bare glad for selskabet og ønskede at det aldrig ville få en ende.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 14:07
Hendes blik hvilede sig på ham, og hun gav et nik fra sig da han nævnte at hun bare skulle spørge hvis der var noget hun ville vide. Hun tænkte lidt over det, for var der mon noget hun var nysgerrig efter at vide. Tankerne blev hurtigt skubbet væk, da hun hørte hans spørgsmål. Hun gik hen til bordet i stuen, og satte sig ned på en stol ved bordet. Hun lagde hænderne på bordet og lod hendes øjne glide lidt rundt på de forskellige møbler og endnu engang faldt hendes blik på reolerne"Du læser meget"spurgte hun undrende og venligt som hun betragtede reolerne lidt mere. Hun lagde hovedet på skrå, og lod en hånd glide hen over bordet. Ikke for at tjekke efter støv men bare for at mærke på bordet.

Han vidste virkelig meget, og hun havde allerede lagt mærke til de mange bøger. De havde hurtigt fanget hendes opmærksomhed. Men hun vendte så blikket hen på ham igen, og hun sendte ham et smil. Selvom han nævnte at der trængte til at blive støvet af kunne hun ikke lade være med at smile til ham for hun syntes stadigvæk her var hyggeligt selvom der var støvet. Måske hun kunne hjælpe ham med det, hvis han ikke ville klare det selv. Leah tænkte ikke for lang tid over at han tilbød hende noget vin, det var ikke tit hun drak det. Men det ville nok ikke skade med lidt af det, dog ville det sikkert ende med at hun ville blive lidt fuld men det gik vel nok"Det siger jeg ikke nej til, dog er det lang tid siden jeg har smagt og drukket vin"sagde hun som hun pludselig kiggede ned i bordet, og fjernede hånden fra bordet"Så hvis jeg bliver lidt fuld ret hurtigt er det derfor"grinede hun.

Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 14:24
Ekthelion gik straks i køkkenet og fandt en flaske hyldeblomster vin og et par krus. Jeg har ingen glas. sagde han stille og begyndte lidt at blive sur på sig selv for ikke at have et par ordenligt vinglas.
Da han kom ind i stuen igen, satte han krusene og flasken på bordet. Har du egentlig været ude og se Faelwens Tåre? spurgte han hende nysgerrigt. Selvom at det var noget der umiddelbart ikke var en kæmpe ting.

Ekthelion tog flasken og hældte op i begge krus. Han tog skam hensyn til at Leah ikke var vant til at drikke vin og hældte dog kun lidt op, så hun kunne smage om det var noget for hende. Vinen var ganske sød, lys og heller ikke så stærk. Det var dog en vin man nemt kunne blive forfalden til hvis man ikke passede på.
Hvis det ikke er for personligt, må jeg så spørge om din alder? spurgte han roligt og forsøgte at holde den rystende stemme i ro.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 14:49
Som han kom tilbage med nogle krus sendte hun ham et bredt smil og tog imod det ene. Hun viftede så lidt med en hånd foran ham, som hun gjorde tegn til at det slet ikke gjorde noget. For hende var krus ganske fint, det gjorde skam ikke noget. Leah lod hendes fingre glide hen over kanten på kruset og tænkte lidt da hun hørte hans spørgsmål. Efter ganske få sekunder rystede hun på hovedet og lagde det på skrå"Det tror jeg ikke, hvad er det"spurgte hun undrende og en smule nysgerrigt. 

Navnet lød faktisk specielt og interessant, men hun havde hvist ikke hørt om det. Hendes blik faldt hen på flasken hvor hun lænede sig lidt frem over bordet. Hun studerede flasken med øjnene, hvor var det virkelig alt for lang tid siden at hun havde fået et glas vin. Hun var ikke engang sikker på, hvor godt det ville være for hendes krop. Som han hældte noget af vinen op i deres krus greb hun fat rundt om det, og lænede sig lidt tilbage i stolen"Det kan jeg godt forstille mig"sagde hun efterfulgt af et grin, som hun løftede kruset op til hendes mund. Tog en lille tår først bare for at smage på vinen, og da det blev gjort løftede hun kruset ned imod bordet"Den har en god smag"sagde hun og sendte Ekthelion et bredt smil.

Da han spurgte hende om hendes alder løftede hun først et øjenbryn for det var hun ikke blevet spurgt om før, hun holdte dog blikket på ham. Kruset holdte hun imellem hendes hænder som hun strøg en finger hen over kanten på det"Jeg er 120 år, hvad med dig"spurgte hun undrende som hun lod hendes blik kort glide ned over ham. Dog så Leah sikkert yngre ud end hvad hun var, men hendes alder lå til gruppen for unge elvere. Så det passede vel ganske fint på hende.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 15:02
Ekthelion blev kort forvirret, da hun nævnte at hun ikke kendte til en af de allermest drabelige blomster i hele skoven. Blomsten er ekstrem farlig for alle der ikke er fuldblodselvere. sagde han roligt hvorefter han stille tog en lille tår af den søde vin. Jeg har studeret den i mange år og hvert år finder jeg noget nyt om den. sagde han roligt og hældte lidt mere vin op i deres krus. Han var stadig meget betaget af hende, men havde efterhånden vænnet sig til selskabet.

120 år siger du. Han smagte på ordene, mens han tænkte på den massive forskel på deres alder. Jeg tør næsten ikke nævne hvor gammel jeg er. fortalte han igen lettere nervøst. okay. hvilket år er det vi skriver nu? spurgte han for han var ikke sikker længere. som tiden gik var årene blevet blendet godt sammen. Jeg er født i år 17 efter den krystallianske tidsberegning. sagde han og var bange for at hun ville tænke om ham som var en olding. Men jeg holder mig da meget godt. grinede han kort, inden han igen tog en tår af vinen.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 15:22
Et hurtigt nik sendte hun ham som han nævnte at han så ung ud, for det gjorde han virkelig. Hun ville aldrig se ham som en olding, for han havde virkelig et ungt udseende. Hun tog lidt mere at drikke af kruset, og lod hendes tunge glide hen over læberne for at smagelidt mere på den gode vin. Den var utrolig god, det var lang tid siden at hun havde smagt så god en vin. Hun kunne ikke mærke den påvirkede hende endnu, men det var vel ved at nærme sig, hvis hun fik lidt mere at drikke.

Det var kun fordi det var så lang tid siden, at hun sidst havde drukket vin, eller anden form for alkohol. Hun drak mest vand, eller andet. Så det her var noget hun skulle nyde lidt ekstra fordi det var så lang tid siden sidst. Leah lod hendes fingre glide hen over kruset, og hun holdte hendes blik på ham. Men hurtigt ændrede hendes ansigtsudtryk sig til et der var fyldt med bekymringer og tristhed"Åh nej!"råbte hun bare lige pludselig som hun lænede sig ind over bordet. Hun holdte blikket på ham, som hun blev bekymret og bange"Hvad ved du om den blomst"spurgte hun undrende med begge øjenbryn skubbet op i hendes pande.

Hendes blik gled så ned imod bordet og hun fortsatte med at lade hendes fingre røre ved kanten af kruset. Det var slet ikke godt at den blomst ville være farlig for elvere, hun bed sig en smule i læben af nervøsitet. Den kunne være farlig for hende, og Ekthelion, var der ikke noget de kunne gøre. Hun tænkte lidt som hendes øjne stirrede ned i bordet. Kort tid efter løftede hun kruset op til hendes mund og tog en stor tår, hvorefter hun satte kruset ned på bordet igen"Jeg....Jeg"lød det lavt fra hende som hun mere og mere blev bekymret over den dødelige blomst i Elverly. Det var som om alt blev sløret udover tankerne om den blomst. Hun tænkte lidt mere som hendes øjne fortsat stirrede ned i bordet. Hun tog så en dyb indånding imens hun lukkede øjnene"Jeg er selv lidt usikker, men du ser meget ung ud"sagde hun så ed et bredt smil som hun også løftede hendes blik hen på ham igen.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 15:35
Han kunne se på Leah at hun begyndte at blive bekymret og måske en anelse fuld. Han satte først hans eget krus til side, for derefter at tage hendes krus og satte det til side. Leah, sagde han roligt og tog stille ud efter hendes hænder. Blomsten er ikke farlig for os elvere. og dens påvirkning rækker ikke længere end til kanten af skoven. sagde han mens han smilede roligt til hende. Han havde læst nogle af de mange teorier til hvordan sådan en blomst opstod. Den er kun farlig overfor dem som ikke er af rent elverblod. sagde han roligt, mens han ville holde hendes hænder. Og så tror jeg måske alligevel at du har fået nok vin for nu. afsluttede han stille og lo. Det var lidt sødt at se på, men også meget nyt for ham. Hvad skulle han dog gøre med hende hvis hun blev alt for fuld, han kunne jo ikke bare lade hende gå hjem, tænk hvis hun ikke kunne finde vej eller kom noget til på turen. Skyldfølelsen var allerede ved at skylde ind over ham.
Han kiggede kort rundt for at se om ikke han kunne komme på en ide. Han startede med at tænde et enkelt stearinlys som stod på bordet.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 16:02
Som han kaldte hendes navn kiggede hun på ham med et bekymret blik før at hun hørte hans ord. Hun skulede ned til hendes hænder som han havde taget i sine. Ret hurtigt kunne hun mærke en lettelse da han nævnte at blomsten ikke var farlig for dem, men kun for dem som ikke var rent blodet. Hun åndede lettet ud, og kunne være hvordan hendes bekymringer forsvandt"Det er en stor lettelse, jeg var lige bange for at vi ville være i fare"sagde hun og kiggede på ham.

Hun kunne pludselig mærke vinen begyndte at have en påvirkning på hende. Hun var blevet en lille smule fuld, men der var stadigvæk noget vin tilbage i kruset. Hun kunne da ikke bare lade være med ikke at drikke det. Hun lænede sig lidt tilbage i stolen, og kiggede ned på kruset. Hun gav så slip på hans hænder for at løfte kruset op imod ham for at skåle med ham"Ingen bekymringer"grinede hun så som hun lagde hendes læber imod kanten af kruset, og hun drak en stor tår. En tår der ved et uheld blev til alt for meget.

Hun skyndte sig at sætte kruset på bordet, og tog sig til hovedet"Ikke godt, jeg drak hvist lidt for meget"sagde hun med en lav stemme, som alting pludselig begyndte at snurre lidt rundt, og blive sløret. Hun kunne mærke at hun begyndte at få det varmt, så hun rejste sig fra stolen. Skulle lige holde ved bordet for at få styr på hendes balance. Hun blinkede nogle gange med øjnene, og kiggede hen imod vinduet"Jeg tror noget vind... Og...Lu...luft vil hjælpe"sagde hun som hun følte ordene vendte og drejede sig på hendes tunge. Hun vaklede hen imod vinduet, og stoppede op henne ved Ekthelion, hun sendte ham et smil. Hun skulle ikke have drukket så meget, men et skete åbenbart, så nu skulle det bare forsvinde igen, altså hvilket ville sige hun skulle blive lidt ædru igen. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 16:48
Ekthelion så til mens Leah vaklede hen til, så han rejste sig hurtigt op for at støtte hende. Jeg åbner lige et vindue. Sagde han roligt, som han skubbede til nogle skodder. Han vidste slet ikke hvad han skulle gøre med hende. Jeg tror du trænger til at ligge ned. sagde han roligt, da det oftest var det der havde hjulpet ham når han havde drukket for meget. Kom med. Der kom en brise ind gennem vinduet, der fik støvet på bordet til at lette. Han forsøgte at skærme af mod noget af alt det støv der fløj rundt, så Leah ikke blev alt for generet af det, mens han prøvede at støtte hende. Vi kan også gå udenfor igen. tilbød han hende da han var i tvivl om det var for kækt at føre hende mod sengen.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 19:16
Som han støttede hende sendte hun ham et smil, og hun løftede en hånd op til hendes hoved. Det var godt nok hårdt og hurtigt den vin havde ramt hende. Da han åbnede vinduet sendte hun ham et nik, og hun kunne mærke hvordan luften hurtigt ramte hende. Det var forfriskende og hun kunne godt lide det, det var nærmest lige hvad hun havde brug for lige nu.

"Tusi...Tusind tak"sagde hun og hikkede en lille smule. Hendes hoved gjorde lidt, men hun følte sig ramt af alkoholen. Så hun lænede sig lidt ind imod ham, og lagde en hånd ovenpå hans brystkasse. Det var som alkoholen gjorde et eller andet ved hende. Som om hendes normalle personlighed lige fik en helt masse ekstra hak oveni. Som han nævnte at hun skulle komme med tog hun hånden til sig, og prøvede at holde balancen som hun gik med ham. Det var rart at hun kunne støtte sig til ham, så hun ikke ville falde på gulvet, eller andet.

Hun rystede på hovedet og endte med at ramme sengen hvor hun lagde sig ned, men havde ikke givet slip på Ekthelion så hun kom til at hive ham med ned i sengen"Nej nej!"råbte hun som hun viftede med den ene hånd, og rystede på hovedet. Hendes blik var en smule sløret, og hovedet gjort ondt stadigvæk men dt ville nok forsvinde snart, det håbede hun. Det var ikke flere flasker hun havde fået, kun et glas ca"Vi kan godt blive her lidt, inden vi går udenfor"sagde hun og sendte ham et smil, imens hun så kiggede ned på hendes hånd der havde taget fat i hans krave på hans tøj. Hun gav slip og skyndte sig at kigge på ham med et undskyldende blik"Jeg beklager...Al...Al..."var de eneste ord der lige forlod hendes læber for hun var påvirket af den vin. Hun lå med armene spredt ud til siderne, og benene var samlet, og hun kunne faktisk godt lide at ligge på hans seng, det var ikke så slemt"Alkoholen...Ramte mig hårdt"grinede hun så som hendes blik hvilede sig lidt rundt på omgivelserne.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 21:59
Ekthelion tæt på at blive overvældet da Leah kom helt tæt på. Han måtte bide sig selv lidt i læben for ikke at lade tankerne tage en forkert retning. Han måtte bruge en del kræfter for at holde Leah oppe. Han kunne dog ikke lade være med at smile over hvor fuld hun alligevel var blevet, efter kun en lille smule vin.
Men han var slet ikke forberedt på at skulle lande på sengen. De var dog begge heldige nok til at han ikke landede oven på Leah. Han kunne dog ikke lade være med at grine for det hele var lidt morsomt.
Lad os bare blive her lidt. sagde han grinene og begyndte at ligge sig mere til rette. Sengen var trods alt mere end stor nok til dem begge.

Han lagde sig om på siden så han kunne holde kontakt med hende. Jeg havde ikke regnet med at få dig med i seng endnu. sagde han fjoget som en teenager og begyndte at grine meget akavet da han havde indset at den kommentar måske var alt for tumpet. Han var dog stadig bekymret for hvordan hun havde det og kunne se på hende at hun havde ond i hovedet. Du har ikke noget at undskylde for. sagde han roligt da  han var holdt op med at grine igen. Han kunne kun nikke genkendende da hun nævnte at hun var blevet hårdt ramt af alkoholen. Han lå faktisk rigtig godt, der ved siden af Leah og fik en følelse af at han kunne blive her i lang tid. Jeg har ikke lyst til at flytte mig. sagde han roligt til hende, mens han fortsat smilede bredt.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 22:16
Ja det var sjovt hvor lidt vin der åbenbart skulle til, for at hun blev fuld. Det var ret morsomt, men hun skulle nok blive ædru igen. Hvor lang tid det ville tage vidste hun ikke, men det ville nok ikke tage alt for lang tid. Alting synes at være sløret, og hun lukkede kort øjnene for at håbe at det ville blive lidt bedre. Hun åbnede øjnene igen som hun hørte hans stemme og hun drejede hovedet hen imod ham som han havde lagt sig ned i sengen"Jeg vidste ikke at vin ville slå så hårdt"grinede hun som hun lagde en hånd ovenpå hendes mave, og kiggede lidt mere på ham før hun vendte blikket rundt på omgivelserne omkring dem

Her var hyggeligt, og hun kunne godt se lidt støv her og der, men for hende gjorde det ikke noget. Da han nævnte at han ikke havde tænkt at få hende i sengen endnu blinkede hun til ham. Hendes blik var rettet på ham igen og hun lagde sig om på siden, så hun lå lidt bedre tilpas, men endte hurtigt med at vende om på ryggen igen. Hun løftede en hånd op til hendes hoved og smillede bredt"Jeg havde heller ikke regnet med at jeg skulle i seng endnu"sagde hun og kunne slet ikke lade være med at grine som hun puffede lidt til ham. 

Hun kunne godt lide at ligge her i sengen, den var blød og hun lå ganske godt. Selvom det ikke var planen lige nu, men som han havde nævnt havde hun nok bare brug for at ligge lidt ned. Bare i håb om at hun ville blive hurtigere ædru. Hun lod hendes øjne glide lidt rundt imens hun lod smilet vokse"Her er virkelig hyggeligt"sagde hun med en venlig stemme, og hikkede en lille smule.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 22:47
Ekthelion ønskede ikke at denne dag skulle ende. Selvom hun ikke puffede ret hårdt til ham overspillede han det lidt og gav sig en smule, men kunne ikke lade være med at smile af ren glæde. Han begyndte at kigge lidt rundt, mens han lå ved siden af hende. Ja her er vel hyggeligt nok. sagde han roligt. Da han kunne ligge på siden kunne han uden problemer se det hele af hende. Jeg kom lige i tanke om noget. sagde han roligt og prikke hende blød i siden. Er dit tøj egentlig ikke stadig lidt vådt? spurgte han roligt, mens han prøvede at holde nogle langt fra uskyldige tanker væk.

Han rakte om bag sig hvor der lå en tæppe han normalt brugte, for selvom at der var koldt om natten, havde han det som regel varmt nok. Jeg har et tæppe her. sagde han roligt og begyndte at trække det frem. Lige nu ville han egentlig bare gøre det behageligt for hende.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 22.03.2020 23:07
Hendes øjne fulgte ham som han fandt nogle tæpper frem og hun satte sig op, hvorefter hun lænede sig ind imod ham hun gav ham et kram. Imens hun smillede bredt og holdte krammet lidt før hun gav slip. Tydeligt at alkoholden stadigvæk havde en påvirkning over hende. Hun gav slip på krammet, og sørgede for ikke at sidde langt væk fra ham. Hans spørgsmål fik hende til at kigge ned over sig selv, og hun løftede et øjenbryn lidt. Hun var sikker på at tøjet var lidt vådt stadigvæk men det var ikk slemt som tidligere"En lille smule, jeg tror det snart er tørt"sagde hun og kiggede på ham med et smil.

"Jeg kan godt hjælpe dig med at..stø....støve af hvis du vil have det"lød det halvt hikkende fra hende som hun fortsat kunne mærke alkoholen. Det var da utroligt så meget fuld man kunne blive af så lidt vin. Hun grinede så og lod hendes blik glide ned over sig selv som hun havde taget imod tæppet. Hun løftede et øjenbryn som hun tænkte på om han frøs"Fryser du ikke"spurgte hun undrende som hendes øjne hvilede sig på hans ansigt.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 22.03.2020 23:44
Han trak tæppet over til hende. Tag tæppet over dig og tag det andet tøj af, så hænger jeg det til tørre og finder noget brød. sagde han med en mere bestemt stemme end han havde troet han kunne. Han ville da gerne have hendes hjælp til at støve af, for der var altid støv, selvom om at han prøvede at komme igennem det, så han havde egentlig bare givet op. Jeg vil meget gerne have din hjælp med støvet, når du en gang er ædru igen. lød hans bløde og rolige stemme mens han smilede venligt.

Han skulle til at kravle over Leah for at komme ud af sengen, for han prøvede for alt i verden at være en gentleman. Nej jeg fryser skam ikke med det tøj. sagde han roligt. Han var faktisk begyndt at have det lidt varmt, både på grund af vinen, da det heller ikke var så tit at han drak, men også og nok mest på grund af hele situationen med at have en så bedårende kvinde i sit hjem og ikke mindst i hans seng.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 23.03.2020 00:02
Ja det ville nok heller ikke være så kønt hvis hun skulle hjælpe ham med at støve af imens hun var fuld. Men vinden fra vinduet havde hjulpet lidt på det. Det var virkelig rart, og dejligt med noget luft især når man havde drukket alt for meget vin. Selvom hun ikke følte at hun havde drukket så meget, så var det åbenbart blevet til rimelig meget. Det var godt at han ville have hendes hjælp, for hun vidste ikke hvordan og hvorledes om det var noget han ville klare selv. Men hun smillede til ham"Det er jeg glad for at du vil, jeg ska...skal.. skal"lød det fra hendes mund, og hun kunne mærke hvor svært ordene pludselig blev.

Det alkohol slog hårder end, hvad hun havde regnet med. Men hun tog en dyb indånding og lagde hånden ved brystet imens hun holdte om tæppet"Skal også helst være ædru før at det bliver produktivt"grinede hun imens hun ikke kunne lade være med at give ham et lille puf. Hendes øjne fulgte ham lidt, og hun lagde hovedet på skrå. Hendes blik fjernede sig ikke fra ham, men hans foreslag om at det nok var bedst at tage tøjet af nikkede hun til. Hun rullede hen til kanten af sengen, og rejste sig op, hvorefter hun begyndte at tage toppen af, og lade den glide over hovedet. Nederdelen fik hun også af, og så stod hun med tøjet i hænderne og undrede sig over, hvor hun skulle lægge det henne.

"Hvor skal jeg lægge det henne Ekthelion"spurgte hun som hun pludselig begyndte at vakle en lille smule på benene. Det var utrolig svært at stå stille på benene, men hun prøvede virkelig alt hvad hun kunne. Hendes balance var ikke særlig god, og hun kunne dog mærke at alkoholen snart ville være væk. Selvom hun ikke helt var sikker"Jeg er glad og taknemmelig for at du er så venlig og elegant overfor mig"sagde hun med et smil.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 23.03.2020 00:34
Da han så hvordan hun havde rejste sig og tog alt sit tøj af begyndte hans ansigt at rødme. Øh bøh øh.. bare lig det på gulvet. sagde han hurtigt, mens han både vidste at han burde kigge væk, men havde meget svært ved at fjerne blikket. Han stod blot der, næsten lige ved siden af hende, mens hun havde taget sit stadig våde tøj af. Da han endelig fik sig taget sammen til at tænke igen, vendte han sig hurtigt rundt og bevægede sig ud i køkkenet. Hvis du ligger dig under tæppet lidt, kommer jeg med noget brød og noget at skylde det ned med. sagde han med en lidt rystende stemme.

Han kom tilbage ind på værelset med en bakke med noget halvtørt brød og et krus med te. her Leah, teen er varm, men brødet hjælper på alkoholen. Han satte bakken med på sengen, så hun kunne få noget at spise og drikke, uden at skulle helt op at sidde.
Efter at have sat bakken fra sig, tog han hendes tøj og satte i retning af stuen hvor han havde en pejs.
Jeg skal bare lige have tændt op i pejsen så dit tøj kan tørre. fortsatte han med en mere roligt og afslappet stemme. Han var på ingen måde vant til at se nøgenhed.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 23.03.2020 01:18
Hendes blik landte på brødet og teen han kan kom med, for hun havde lagt sig under tæppet så hun kunne varme hendes krop. Hun var slet ikke vant til det her, men det var ganske rart. Hun var lidt nysgerrig efter at smage på teen, så hun pustede lidt på den, før hun kunne være sikker med sig selv om at den ikke ville varm længere.

Hun lyttede til ham og gav ham et nik, og hun begyndte at spise lidt af brødet imens hun ventede på at drikke af teen. Det var nok bedst at lade den stå lidt, for den var nok stadigvæk varm. Det ville være virkelig godt, hvis hendes fuldhed kunne gå væk, så hun kunne blive ædru igen. Hun kunne ikke lade være med at smile"Jeg kunne godt lide vinen, den ramte bare hårdt"sagde hun og kiggede på ham, og kunne ikke undgå at grine en smule.

Det havde været en ting hun enlig var vant til, med det erhverv som hun havde. Hendes krop var fyldt med skrammer, og ar her og der fra både hendes far men også fra andre folk. Hun havde slet ikke kunne gøre noget ved det, hvis folk betalte for en nat med hende, eller for hendes selskab var hun jo nød til at gøre som de ville have. At tilfredsstille deres behov og lyster. Leah spiste lidt mere af brødet og valgte så at puste lidt mere på teen"Det er alt for lang tid siden at jeg har fået te, det er virkelig pænt af dig"sagde hun efterfulgt af et bredt smil. Hun pustede for en sikkerhedsskyld lidt mere på teen, før hun smagte på den. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 8