Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 17.03.2020 18:45
Et dybt suk forlod Zaika's læber som hun i alt for lang tid havde gået rundt imellem de mange træer. Hun var efterhånden mere og mere sikker på, at hun var gået i ring. Alle stierne virkede ens, og hun valgte at stoppe op. Hendes blik gled rundt omkring bare for at se på omgivelserne, og hun kunne pludselig ikke huske hvornår hun sidst havde været her i dunkelskoven. Hun fik duften af noget, noget der virkede interessant. Et bredt smil bredte sig på hendes ansigt, og hun lænede sig op ad et træ bare for at studere omgivelserne lidt mere. I aftenen var hun klar på at jage nogle varulve, som altid. Hovedet lagde hun på skrå, og kiggede ned imod hendes kniv der hvilede i hendes ene hånd. Det virkede ikke til at der var mange væsner i nærheden, men duften af varulve var hun meget sikker på. Men hvorhenne var varulvene, eller varulven. Zaika var ikke sikker på, om der var én eller flere"Hmm"lød det tænkende fra hende.

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 17.03.2020 20:45
Lestat var på vej ud for at jage. han havde en større ordre på kvalitetspels han skulle ordne. mens han roligt gik rundt blandt træer og buske i Dunkelskovens mørke dyb og ledte efter spor fra dyrene langs skovbunden.
Han havde gået rundt en times tid da han fik færden af en som bestemt ikke var et af de byttedyr han søgte.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 17.03.2020 21:13
Duften af noget stærkt begyndte at blive tydeligere for hende, og duften hang sig nærmest i luften. Det kunne kun være en varulv. Det var hun meget sikker på, så hun lod hendes blik betragte omgivelserne lidt mere. Før hun valgte at løbe i retningen af den stærke duft, tydeligvis duften af en varulv. Så hun kunne slet ikke lade være med at smile, for det skulle nok blive interessant det der skulle ske. 

Da hun nåede hen til personen lod hun hendes blik glide ned over ham. Bare for at være sikker på, at det var ham som duften kom fra. Hun lagde hovedet på skrå og stod klar til at angribe ham men lod være, for det virkede ikke til at han havde gjort noget endnu"Jeg tænkte nok at der ville være varulve herude"sagde hun med et bredt smil. 

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 17.03.2020 21:22
Lestat hørte kort forstyrrelsen gennem krattet i skoven. han blev dog lettere overrasket da en ukendt kvinde dukkede frem foran ham og snakkede om varulve. Varulve?! Her i skoven? spurgte han lettere forvirret. det var langt de færreste der havde set både hans ulveform og hans menneskeform. hans tanker var i vildrede og de fleste handlede om hvordan han kunne slippe væk fra denne ukendte kvinde som han kunne dufte på ingen måde var i live. Hun måtte være en vampyr. tænkte han kort og begyndte at planlægge sin flugt.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 17.03.2020 21:29
Hendes øjne hvilede sig på hans ansigt, som hun holdte en lille afstand. Var det mon ham der var varulven eller en anden, hun begyndte pludselig at komme i tvivl. Men hun var nød til at finde ud af det, men duften kunne nok godt komme fra denne person her foran hende"Du har ikke set nogle varulve"spurgte hun undrende med et løftet øjenbryn. 

Hun var lidt sikker på, at denne person her foran hende var en varulv. Men han lignede en ganske normal person som hende. Zaika var ikke sikker på hvor meget hendes duft ville afsløre hende, men han kunne nok godt gætte at hun var en vampyr, ellers ville hun sikkert komme til at afsløre det"Jeg kan dufte mig frem til en varulv i nærheden"sagde hun og tænkte lidt som hun lod hendes blik hvile sig på denne person her foran sig.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 17.03.2020 21:35
Lestat så sig omkring med et forskrækket blik. Jeg var ikke klar over at der var varulve i lige denne skov. sagde han lavt da han på ingen måde var interesseret i at skulle til at kæmpe. han tvang tankerne til at samle sig omkring et billede af nogle ulve han stødte på tidligere. Det er ikke længe siden at jeg delte et måltid med nogle ulve blot syd her for. sagde han roligt og fortsatte, måske det er dem du kan lugte. forslog han. Han håbede inderligt at han kunne undgå en kamp, da hans sidste kamp med en vampyr gik knap så godt som ønsket.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 17.03.2020 22:27
Zaika lod hendes blik hvile sig på denne persons ansigt, og hun tænkte lidt som hun begyndte at gå lidt tættere på ham. Der var nok nogle varulve herude eller også var det måske ham som var en varulv. Måske de kunne kæmpe sammen, hvis hun skulle møde en varulv. Medmindre det ville ende med at hun skulle kæmpe imod ham"Jeg kan dufte dem, mine sanser er meget gode, men jeg kan ikke få øje på nogle"sagde hun og tænkte lidt mere.

Det var lidt underligt, men måske hun bare ikke havde kigget ordenligt efter. Skoven var jo ganske stor, så måske hun bare skulle kigge lidt nærmere rundt. Hun lod hendes blik glide ned over denne person her, før hun sendte ham et smil"Det kunne godt være de ulve jeg kunne dufte"sagde hun og lagde en arm over kors for at stå lidt mere afslappet. 

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 17.03.2020 22:38
Lestat betragtede vampyren foran ham, mens han agtsomt overvejede sine muligheder. Jeg har hvert fald ikke set nogle varulve, jeg var blot ude for at nyde naturen lidt sagde han mens han lænede sig op af et træ. så hvis jeg har forstået det korrekt så er du ude og jage varulve? spurgte han med en mere rolig stemme, selvom at han ikke umiddelbart brød sig om det mulige udfald af dette møde. Selvom at hun stod med armene over kors kunne han ikke fange en eneste åbning eller chance for at komme væk. Hvis blot jeg ikke havde været alene. tænkte han kort mens han stille begyndte at rode hans beltetaske igennem.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 17.03.2020 23:51
"Det lyder da som en god idé, jeg nyder til tider også nature, og bare en god gå tur for tit for at nyde mørket og aftenen”sagde hun med et bredt smil. Naturen kunne også være ganske afslappende, og det var ikke tit hun kunne nyde det. Men lige i aftenen var hun på jagt, så der nød hun ikke naturen så meget. Hun lod hendes blik hvile sig på personen”Du har helt ret, jeg er på jagt efter varulve”sagde hun med et bredt smil. 

Hun tog et skridt tættere på ham, men valgte at stille sig ved siden af ham op ad træet. Hun lagde hovedet bagover så det rørte træet. Duften af varulv blev ved med at hænge i luften, og det var underligt”Jager du også varulve”spurgte hun undrende men med en venlig stemme.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 00:09
Lestat ville normalt aldrig sige nej til en god kamp, men lige i aften havde han en anden opgave, så da hun kom nærmere og lænede sig op af træet blev han en smule irriteret. jager varulve, ved gud nej. Jeg samler normalt på krystaller ved stranden. sagde han inden han nåede at stoppe sig selv i at sige for meget og begyndte med det samme at tænke tilbage på de mange ture på stranden.

efter en kort tænke pause hvor han blot stod og kiggede ud mod skoven. Hvis du kan lugte varulvelugt ved mig, tror jeg godt jeg ved hvorfor. sagde han forklarende og holdte den ene arm frem. Ser du, jeg er en formskifter. afsluttede han og begyndte langsomt at skiften formen af hans hånd til en varulvs.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 00:42
Som han nævnte at han ikke jagede varulve løftede hun et øjenbryn og kiggede på ham. Han jagede åbenbart ikke varulve. Hun var lige ved at sige at det lød eget hyggeligt det han lavede, men stoppede sig selv. Hun hørte det han fortalte, og det fik hende til at gå hen foran ham, og hun sendte ham et smil"Så er det derfor jeg kan lugte den varulve lugt"sagde hun og lod hendes blik studere ham en smule.

Kort kiggede hun på den arm han havde holdt frem, og hun lod så igen hendes blik falde på ham. En formskifter det lød interessant, og sådan en havde hun hvist heller aldrig mødt før. Hun ville ikke være afvisende overfor ham, men da hans hånd pludselig lignede en varulvs lod hun et smil brede sig, og hun stod med armene over kors, og havde valgt at sætte kniven fast i bæltet rundt om det ene ben"Så havde jeg ret i at der var varulve herude, men jager du nogle væsner"sagde hun og var også lidt undrende over at vide, om han jagede nogle væsner hvis han jagede.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 00:57
Lestat lod roligt armen falde ned langs siden igen. Han var begyndt at føle sig mere rolig igen. igen, så er jeg ikke en varulv. prøvede han igen at forklare. men det er forholdsvist nemt for mig at blande mig med dem, da jeg kan ligne dem. inden han fortsatte med at forklare kiggede han roligt op i luften. Som jeg sagde er jeg ikke ligefrem på nogen form for jagt, men blot ude for at nyde naturen. Selv mente han at hans historie var ganske korrekt. Han havde virkelig ikke humøret eller energien til at skulle kæmpe mod nogen, især når han ikke blev betalt for det. Sidst jeg så nogle varulve var for et par dage siden, på den anden side af hovedstaden. prøvede han at forklarer sig ud af en situation han kendte alt for godt.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 01:45
I hendes øjne virkede han til at ville nyde denne aften og naturen som han havde nævnt. Dog var hun nærmest ivrig efter at få fat på nogle varulve. Men hvis han ikke var i humør til at kæmpe imod nogle varulve skulle hun så finde nogle selv. Men det ville da være træls hvis hun bare skulle gå nu og efterlade ham alene herude"Kan du forvandle dig til en varulv"spurgte hun undrende for det havde fået hende til at tro det efter at have set hans hånd blev til en ulve hånd.

Hun holdte blikket på ham og sendte ham et bredt smil før hun gik hen ved siden af ham, og lænede sig op ad træet igen. Hun betragtede træerne lidt, og omgivelserne. Det var ikke så tit hun kom herude omkring, eller bare generelt i nærheden af skoven. Men det var aften, og det kunne hun godt lide"Har du været i skoven her før"spurgte hun undrende. 

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 10:26
Lestat begyndte se sig omkring og indså at det måske alligevel var på tide at han kom videre. om jeg kan forvandle mig til en varulv? gentog han og overvejede sit svar nøje. sandheden var jo netop at han var en varulv, måske endda en af de stærkeste. Jeg kan forvandle mig så jeg ligner en, svarede han på spørgsmålet, hvilket har været godt nok til at de ikke har vist mistanke endnu. afsluttede han og håbede at det var et tilstrækkeligt svar. Han var lettere nervøs for om hun kunne gennemskue ham.

Jeg har været i skoven her et par gange. svarede han mens han prøvede at holde en rolig stemme. Hans tanker begyndte at flyve tilbage mod Medanien og hans lille hytte. Hans bortgået hustru og hans to børn. Jeg tror måske at det var på tide at jeg vendte næsen hjem ad. sagde han mens han kiggede rundt for at finde den rigtige retning.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 16:39
Det var nok også på tide at komme videre, men hun var stadigvæk ivrig efter at få jaget nogle varulve, og for hende gjorde det ikke noget hvis det ville ende i en kamp. Hun kiggede på ham for at prøve at finde rundt i hans ord, og får at finde frem til svaret"Jeg kan måske gøre dig med selskab hvis du ønsker det"sagde hun med et bredt smil. 

Hun kiggede så rundt på omgivelserne, og kunne dufte den stærke duft igen. Det var nok fra ham det kom fra, og hun løftede et øjenbryn"Jeg gætter på at du er en varulv men bare skjuler det godt"sagde hun og lagde hovedet på skrå.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 16:48
Lestat holdte øje med hendes bevægelser, for ved det mindste tegn på en offensiv handling ville han være klar til handling. Du kender måske skoven her? spurgte han roligt mens han koncentrerede sig kort om at frembringe en af hans skyggeulve. Han var på ingen måde interesseret i at skulle kæmpe sig ud af det, men hvis det alligevel skulle ende i kamp, ville han ikke være alene.

Mens en af hans skyggeulve satte i spring gennem skovens bund for at lave så meget larm som muligt trak han den anden arm om bag hans ryg, for at forvandle den også. Det havde altid været en kæmpe fordel for ham at han kunne kontrollere sin forvandling til fulde. Du ved vel godt at varulve normalt kun forvandler sig ved fuldmåne, ikk'. sagde han tørt mens han prøvede at forholde sig nogenlunde roligt.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 17:03
Zaika rystede på hovedet som han spurgte om hun kendte skoven her, dog kendte hun skoven en lille smule. Hvornår hun sidst var her kunne hun ikke huske, men hun var sikker på at hun havde været her før. Det ville nok være rimelig farligt for hende, hvis det endte i en kamp især, hvis han ikke ville være alene. Det ville blive problemer, og hun var ikke helt sikker på om hun ville slippe levende derfra.

Måske ville hun være heldig hvis hun slap med nogle skrammer, eller slemme sår. Men hun havde ikke tænkt sig at dø. Som han lod den anden hånd blive forvandet kunne hun ikke se den, kun fornemme der skete et eller andet. Hans spørgsmål fik hende til at sende ham et lusket smil og hun gav et nik med hovedet"Jo det ved jeg godt, det er dog ikke så tit jeg støder ind i varulve"sagde hun med blikket på ham. Skulle hun gå til angreb på ham, hun var fristet til at gøre det, men hun lod være. Det virkede til at han gerne ville videre, men hun ville ikke lade ham gå alene.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 17:20
Lestat fik den ene ulv han havde fremme til at løbe gennem nogle buske tæt på hvor de stod, mens han selv trak sig lidt væk fra træet og Zaika. Hvis vi skulle være så heldige at mødes igen, sagde og holdte en kort pause mens han fortsat holdte øje med hendes bevægelser,  Så er navnet Lestat. Han havde ikke den store lyst til at forvandle sig helt til en varulv da det ville resultere i at alt hans tøj blev revet i stykker.
Han begyndte at tænke på at hvis nu hvad end der løb rundt ude i buskaset ikke var alene, så var de måske ikke i sikkerhed hvor de var. Det var en tanke han virkelig kendte alt for godt, for selvom at han godt vidste hvad der løb rundt derude, havde hans tidligere møder med vampyrer vist ham at mange af kunne noget med at læse tanker eller andet der gav dem en stærk fordel overfor deres modstandere.

Eftersom at han delte synet med sin ulv kunne han hele tiden holde øje med området omkring ham, uden at han selv kiggede på det. Hvis du lader den klinge blive hvor den er, så kan vi altid gå hver vores vej. sagde han med en smil på læben, for selvom hun måske ville være hurtigere og stærkere end ham, var han ikke alene og hvis der var noget han havde styr på var det taktiske placeringer.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 17:28
Det ville blive et kort møde, hvis de allerede skulle skilles nu. Hun løftede et øjenbryn som hun kiggede undrende på ham. Ønskede han at smutte fra skoven så hurtigt, det var vel ikke noget hun kunne gøre noget ved. Hun lyttede til ham og fik printet hans navn ind i hendes hoved, hvis de nu ville mødes igen. Det var ikke til at vide men nu kendte hun hans navn"Mit navn er Zaika"sagde hun og kiggede på ham.

Hendes blik hvilede sig lidt mere på ham, før han nævnte kniven og hun tænkte lidt. Hun kunne lade være med at bruge den, eller hun kunne angribe ham uden at han vidste det. Enlig virkede det dog til at han gerne ville væk. Så hvorfor skulle hun prøve at stoppe ham"Det bliver et kort møde hvis du vælger at vi skal skilles nu"sagde hun og sendte ham et bredt smil.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 17:50
Lestat fremmanede endnu en ulv fra en skygge og lod den komme frem så Zaika kunne se den. Se den engang. sagde han roligt mens han nikkede mod den. Jeg er sjældent alene. fortsatte han straks. Han synes da hun var et skønt syn at beskue, men hvis hendes plan var at slå ham ihjel, skulle det ikke være for nemt.

I mellemtiden kom den anden ulv frem fra buskene bag Zaika og virkede dog ganske fredelig. Som du sikkert kan forstå, begyndte han med rolig stemme, Så har jeg en masse ting i mit liv jeg skal tage mig af, derfor kan jeg ikke lade livet her. afsluttede han roligt, for han mente at han lige nu holdte den bedste hånd. Han var ikke afvisende overfor muligheden om at mødes igen, så længe at det ikke ville ende i den enes død. Måske vi kunne mødes over et krus øl eller vin på et tidspunkt. du ved et sted med flere folk. sagde han med et bredt smil.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8