Hvad kan jeg hjælpe med

Adriana

Adriana

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1468 år

Højde / 164 cm

Ela 26.02.2020 18:41
Solen var forsvundet og Adrianna var roligt i gang med oprydningen inde i butikken. Det var en lille enkel butik, med glasmontre til at fremvise de forskellige ældesten der var tilgængelige. Lokalet var aflangt, og forenden var et bord, hvor der også kunne ses ældesten bagbordet var Adriannas plads. Hun befandt sig foran bordet i gang med at feje. Det var netop sjældent at nogen kom på denne tid af døgnet.

Det skete dog, det var mest for de der enten ville overraske deres kære – eller generelt var nysgerrig og var på vej hjem efter en tidlig dag i byen. Ari var ikke glad for de typer, for så kom hun blot senere hjem. Ari var iført en let blå silkeagtigt kjole, der ville tiltale de fleste mænd. 

Valentin IV

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Rubinien

Alder / 526 år

Højde / 186 cm

KraveKage 24.03.2020 09:02
Valentin var ude når alt var mørkt, det var der han følte sig hjemme og det var der han kunne være den han var blivet til, han kende til hver en lille krog i dette land der måtte være, og han havde hørt om en butik som var ejet af en enlig kvinde, og endda en køn en af slagsen, men Valentin tænkte ikke det var et problem, til lukke tid havde han siddet og holdt øje med denne kvinde, og nærmest to-tre min før hun lukkede gik han ind i butikken.

Valentin var iført hans mørke frakke, som gik et godt stykke op over hans hals, som han åbnede døren ind til butikken lukkede han den roligt igen, synet af kvinden der havde butikken, fik ham kort til at glemme tid og sted, hun var utrolig smuk hendes hår var så rødt som det fineste blod han nogensinde havde smagt.

Han kiggede sig omkring med fingerne “ jeg undskylder for at komme lige før du lukker men mangler en unik gave til min dødenede mor, og hun er så vild med ædelstene, så tænke om jeg lige hurtigt må kigge. “ sagde han og kiggede rundt for at virke oprigtig.
Adriana

Adriana

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1468 år

Højde / 164 cm

Ela 25.10.2020 12:47
Oprydning ~ Jeg er igang med ryde lidt ud i mine tråde, men vi kan sagtens genoptage tråden senere :)

Adriana har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 6