Øl, alfer og hvad derefter følger

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 07.01.2020 19:00
Moana bankede støvlerne mod den tre-trinede trappes øverste trin og efterlod der to små bunker blandt de andre af snusket sne-sjap, før end hun resolut skubbede døren til Kragens Sang op og gik ind. Ingen tøven heller i åbningen som det kolde pust blev mødt med en brummen fra de nærmeste og mindre venlige blikke til der var lukket til igen.

Hun var klædt til en tur i byen i neutrale slidte støvler, brune bukser og en varm, mørkegrøn og ulden kofte. Kappe var også i brunt uld og med en hætte der skjulte hendes iøjnefaldende hår til hun slog den tilbage med en lettet bevægelse. Hendes blik gled samtidig over kroens gæster til hun fandt hvad hun søgte. En lang blondt fletning ved baren.

Uden yderligere blikke rundt fortsatte hun frem, indtog stolen ved siden af den anden ridder og bankede let i træ-desken. "Et af de store krus!" Det var kroen de oftest fandt sammen på, så hvad der skulle fyldes i behøvede hun ikke sige. Størrelsen indkasserede hende dog et hævet øjenbryn og interesseret halvsmil. Hun drak normalvis kun af mindst krus muligt.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 07.01.2020 19:21
Gloria tog en ordenlig slurk af sin store øl, hvorefter en nyankommen satte sig ved hende og tappede i baren. hun behøvede ikke engang at se op for at vide hvem det var. Et stort smil kom automatisk frem som hun sendte den nyankomne veninde et sideblik. "Godt så er det ikke kun mig der føler for druk i aften"
hun gav Moana et halvt kram siddende. de var efterhånden så gode venner og havde været igennem det meste sammen, at selv når de ikke havde set hinanden i lang tid, så var det helt naturligt at snakke sammen 

hun var klædt praktisk i bukser og kofte i uld alt sammen i blålige og grålige toner. normalt ville man egentlig se hende i tøj der indikerede i form og kvalitet efter hendes stand. Men denne gang var hun overraskende neutralt klædt. 

"Godt at se dig" sagde hun med et skål, som krofatter kom med et krus til moana. han gik igen med en let hovedrysten. han kendte til begge riddere, og vidste også i hvilke mængder de to kunne drikke. 

Gloria´s Pro Drinking Tip: 

You Can´t regret what you don´t remember...

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 07.01.2020 19:30
"Absolut ikke!" Der var tydelig følelse bag ordene, som Moana fik sig ordentlig sat. Gengældelsen af det skæve kram fik hende dog til at rejse sig halvt igen, åbne kappen og smide den oven på Glorias grå på stolen op af væggen. Ingen ville flytte dem derfra lige med det samme og blev der trængt på plads kunne de forvente en af kropigerne diskret flyttede dem i sikkerhed bag baren. Det lagde de to riddere nok krystaller til at få af service.

Moanas krus ankom som hun fik sig sat endnu engang og hun kunne hæve det sammen med veninden. "I lige måde! Jeg troede næsten du var frosset fast et sted i landet med den tid det tog dig at komme tilbage!" Den første tår var altid den bedste og denne gang af rimelig størrelse. For Moana det var. Alkohol og hun blev aldrig de bedste venner.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 07.01.2020 19:43
Gloria satte sig lidt bedre til rette så hun også kunne se Moana bedre ved baren. Så lo hun lidt humør forladt, af den andens ord. "landet har sine fordele.... bestemt også sine ulember dog." der var en del følelse over det der blev sagt. Gloria havde mere aller mindre været en glorifiseret løber hvor hun var blevet sendt fra småby til småby med nyheder og hjælp til små ting. Det havde været nødvendigt at få riddere ud for at vise, at lyset havde magten igen, for at berolige folket.

"Men det er godt at være hjemme igen" hun tog endnu et slurk af sin øl, og lænede sig lidt tilbage i stolen. "hvordan går det eller med dig... og dit lille påhæng.." sagde hun med et glimt i øjet. hun havde aldrig selv beværet sig ud i at skulle undervise og få en væbner, hun havde et eller andet sted altid set sig selv lidt for useriøst til det, på trods af titel og andre fine anmærkninger. 

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 07.01.2020 20:28
Moana kunne ikke andet end fnyse let over de sande ord. Hun havde selv haft flere ture ud i landet, skønt flest dog frem og tilbage mellem Dianthos og Aquarin. Diplomati gik nemmere når udvekslinger skete hurtigere og endnu var ingen sendt til Krystalpaladset i en fastere stilling som repræsentant. "Flygter børnene stadig skrigende eller er det en mig-effekt?" Hun havde haft nogle faktiske oplevelser langs kysten når hun og Tauwhanga var gået i land.

"Se det drikker jeg gerne på!" Moana grinede til den anden og tog en tår, før hun skar en grimasse. "Rofus er stadig en skøn tøs med næse for problemer og slet ikke de samme som George! Heldigvis vil jeg sige!" Hendes grin blev mere helhjertet, som hun kunne dreje den over på den andens tvilling og deres begges prøvelse til tider. "Sidstnævnte ganske bedårende som dig til søndagstheen efter hvad jeg har hørt..." Den historie alene skulle nok give anledning til flere. Hun rømmede sig let og rystede så let på hovedet. "Men det går bedre end frygtet med at have sådan en lille en rendende om benene. Han har hjertet på rette sted og ganske god evner for det, så det skal nok gå."
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 07.01.2020 21:04
Gloria trak lidt på skulderne og rystede let på hovedet. "naa, nogle skriger stadig, men det hjalp, da jeg begyndte at stige af Ashanti inden jeg kom til byen og lader hende holde sin noget mindre form." Det havde været meget forskelligt hvilken reaktion hun havde fået, de fleste havde været mistroiske og skeptiske. andre havde været hadefulde og fordømmende, men der var også folk der havde taknemlige og glade,  for nu var det jo overstået. "ikke at Tauwhanga er særligt faretruende dog, men tror de synes det er overvældende"

Gloria lo hjerteligt og kunne ikke lade være med at løfte sit glas anderkende. det havde været de bedste historier at få på vejen og til at komme hjem at se. George i unåde. hun tog en slurk øl mens latteren dansede i hendes øjne. "åh jeg har nogle gode om George, Gabrilla min søster fik snørret ham, uden hun vidste hvad hun gjorde. Hun troede i sin gode tro at hun pyntede mig op i corset og det helt store pus. " hun kunne ikke lade være med at smile af billedet der poppede op. hun havde ikke været hjemme med både brevet fra George, der levende fortalte om, hvilken slags tortur det havde været at bevæge sig i. Og brevet fra Gabrilla der nok nærmere var en skideballe, over at hun havde to mindre søskende der var respektløse dovne idioter og at de burde være vokset fra deres barnlige unoder. hun havde ikke helt forstået Gabrillas brev før, EFTER hun havde læst Georges, men hun havde leet sig selv halvt fordærvet."George leger også stadig mig, og jeg nyder det indtil videre. Tænkt sig alt det skyds jeg har, når han begynder på min tur i stalden"

"Det lyder godt. du må sige til hvis du skal have en hånd når nu vi begge er i byen." hun kunne altid give nogle gode fif til bueskydningen og gemen slågs kamp, hendes evner for et godt slagsmål med de bare næver havde reddet hende ud flere gange end hun kunne tælle, når våben ikke havde været en mulighed.  

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 08.01.2020 21:16
Moana sendte Gloria et grin hen over kanten på kruset. Hun havde lidt frygtede det med skrigende børn kun havde været hende forundt. "Så fornuftigt. Sikker på du er Gloria?" Det lød det nu ganske bestemt som. Hvor meget de end skejede ud sammen og hver for sig, fulgte fornuften dem begge nært når de var i uniformen officielt. "Kan høre du ikke har set os stege op i fra bunden af en dyb fjord og først skifte form efter tunen var spist..." At drage var mere elegant af udseende i den form ændrede ikke på den glubskhed overfor mad eller hendes eget fremmedartede udseende.

Så drejede hun sig let, for at kunne se mere lige på den anden og lod klog af tidligere skade kruset stå på disken med en hånd bare lukket løst derom. Latteren var da også smittende, som billederne blev delt og tegnet. "Det var et syn vi var alt for få inviteret til at nyde!" På en eller anden måde var hun selv blevet inkluderet i den blonde familie efter besøget hos dem under pesten og ingen magt på jorden virkede til at ændre på hendes halv-slægninge-status. Ikke at det gjorde hende noget med næsten-familie på land. "Har han lavet flere løjer? Jeg har været lidt for distraheret af andet de sidste dage til at følge med?"

"Skal jeg huske at holde dig op på. Lige nu forsøger jeg vist bare at lære ham hvordan man som kvinde afviser nærgående typer. Langt mere underholdende end det burde være!" Hun sendte Gloria et sigende blik. De havde begge god grund til at have øvelse i lige det og det var ekstra interessant at have snakkende med en uvant med nuværende køn. "Han er lidt for god af sig til at sige tingene fast nok."
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 08.01.2020 22:22
Gloria fnys let og skar en grimasse "naaa jeg forsøger at holde mig væk fra havet, som du jo nok husker" det havde altid været en stående joke imellem dem, at Gloria nok aldrig blev særlig glad for vand generelt, når det var i større mængder end et badekar. det på trods af Moana havde truet med at tvinge hende med til sit barndomshjem

Hun sendte Moana et stort smil "Jeg skal sørge for du bliver inviteret næste gang" hun tog en slurk af sin øl der nu var ved at være tom. hun vinkede bartenderen ned til dem for at han kunne fylde hendes krus op. hun fik, til forskel fra Moana, ikke noget hævnet øjenbryn. hun og hendes bror var et kendt syn, og kendt for at kunne holde på deres alkohol. "han forsøgte og lykkes med at komme ind i kvinde afd. af fælles badet. han var chokket over hvad der i virkeligheden bliver snakket om"

Hun smilede over Moanas meget lignede problem med hendes væbner. Ikke mange Hankøn var klar over hvad Kvinder blev udsat for på daglig basis, i form af bemærkninger.
"se det er da heldigvis ikke et problem George har, han er for vant til at hænge ud med mig.. vi kunne også bare sætte de to nye hunkøn sammen. " George havde altid været god til at sige fra, og med både en ældre søster og en tvilling, havde han også haft signe noble slagsmål.

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 12.01.2020 21:38
Moana sendte den blonde ridder et grin, før hun forsøgte at skole sit ansigt til mere sobre folder. "En eller anden dag må du fortæller mig hvad vand har gjort dig. Jeg er efterhånden næsten sikker på det har været i ledtog med George om det, men noget må det have gjort...." Selvfølgelig kunne det bare være naturens måde at skille tvillingerne fra hinanden, men efter år i deres selskab lugtede hun en god historie. For lytteren om ikke andet!

"Også næste gang? Din søster er begyndt at true mig med tur til skrædderen og rigtig kjole!" Hun havde haft lært skørters fordel at kende mens magien havde levet sit eget liv i landet. Det var dog ikke en fordel der opvejede ulemperne og hun havde set hvad Gloria havde været tvunget i af flere omgange og gyst ved tanken.
Så slap hun kruset som hendes latter rullede frit og højt ud i krostuen. "Jeg var chokeret over den snak!" Hun var så også kommet lige fra havet... og havde stadig ikke helt lov til at komme i badehuset.

Latteren var faldet væk, men kun for at finde vejen frem igen ved det billede den anden gav hende. "Jeg tror hellere jeg vil forsøge at beholde Rofus respekt for ridderne bare lidt endnu. Han så dem hen over midvinterfesten og er vokset op i byen, men George i dame-skikkelse vil nok fjerne den sidste rest." Hun smilede til den anden, tog en tår af kruset og tilføjede. "Det var så rigtigt vi mødte ham i vores jagt på en der kunne hjælpe med en kur for det her vanvid. I det mindste vendte Tauwhanga hurtigt tilbage til sig selv."
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 14.01.2020 19:15
Gloria trak let på skulderne for at slå det humoristisk hen. at hun ikke bryd sig om vand var en åben hemmelighed. men grunden var én, hun holdt for sig selv. "måske en dag." svarede hun let, og med et skævt smil, som så mange gange før. Selv George holdt det for sig selv, selvom han havde været med den skæbenes dag hjemme på godset. men en pagt mellem dem som små omkring episoden, holdt stadig den dag i dag.

Gloria grinede med Moana, det var ikke sarte emner om blomster og rigtig sæbe der blev snakket om i de badelokaler. og George havde på egen krop fundet ud af at kvinder var brutale når det gjaldt det verbale. "Gabi kan være strid, men hun mener det i bedste hensigt." hun grinede stadig som hun huskede de første mange gange hendes søster havde set Moana i fint tøj. og hvordan hun kunne fornemme det krible i fingerne på søsteren at rette det ene og det andet. 

Hun tog en slurk af sin nu friske øl, og men latter i øjnene svarede hun en smule sarkastisk "Respekt... Riddere... nej da.. han skal jo lære før eller senere, at vi bare er store børn. bare se vores første møde. Sne lige ned i vagterne, og du endte da fint i rækkerne hun klukkede lidt over at George gik rundt i dame-skikkelse. i startede havde det været en smule irriterende, for det var overraskende mange der havde troet på han var hende. men som det gik op for folk hvilket vanvid der forgik, så lærte de også hvem man skulle holde extra øje med. "Din drage valgte også at skifte køn, det lyder virkeligt som om jeg er gået glip af noget mens jeg var på landet.!

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 20.01.2020 20:28
Moana sendte Gloria et muntert grin velvidende at den dag var langt væk og dyrt købt i stærk alkohol. Alle havde ret til deres hemmeligheder trods alt, men det forhindrede hende ikke det mindste i at være nysgerrig efter at høre historien. Den og nogle stykker andre som George havde fristet med, men klog af tvillingeskade holdt tand for tunge med.
"Det er jeg helt sikker på og en eller anden dag ender jeg vel med at sige ja bare for at se hendes ansigtsudtryk." Næppe i forbindelse med hvad Gabi helst ville bestemme hendes tøj til, men der var altid midsommerballet som mulighed. Et eller andet år. "Hun vil sikkert være utroligt åben for min mening og mine traditionelle indspark..." Sidst hun var kommet med den slags havde Gloria endt til fest så letpåklædt at de havde kunne høre søsterens gisp på tværs af salen.

Hun løftet kruset til læberne og tog en ordentlig tår af indholdet allerede mærkende de første svage effekter af øllen. "Åh, han husker dig fra Det Halve Svin, så at han har respekt er et under!" Så måtte hun dog lade en latter mere klinge over mindet om det møde. Sne havde været nyt for hende, men at forme det nemt lært.
"Valgte og valgte..." Hun skar en grimasse, men løftede så kruset til en skål med et anerkendende glimt i øjnene. "Må hun æde den alf næste gang den forsøger at fodre hende med krystaller. Hvordan lykkedes det dig egentlig at undslippe denne gang?"
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 02.02.2020 14:06
Gloria hoppede let og elegant over samtaleemnet, og fortsatte med det næste. at undgå historien om vand var så normalt for hende og selv William havde ikke fået historien, selvom de havde været venner i lang tid. dog var hun ikke helt sikker på hvor hun havde ham nu om dage. men som nogle venner glider ud, former der sig nye og Moana var gået hen og taget pladsen som hendes favorit. 

Hun slog en let perlende latter op, som Moana luftede chancen for at hendes søster skulle få lov til at klæde hende på og det indre billede af søsterens udtryk, med Moanas kulturelle indspark gav ville siturationen være perfekt. Gloria Huskede også søsterens gisp da hun havde tabt et væddemål og var troppet op i tøj der var pænt og stilet, men noget mere tiltænkt havfolket end en adelig kvinde - hvert fald i følge Gabi og Moderen. " jeg er sikker på Gabi ville elske det. men de kulturelle indspark vil hun nok hurtig maje ned, med mindre festen foregik på stranden, med de fleste gæster fra vandet." Gabi læste hurtig en formal samling og hun vidste at mange ting kunne stoppes med førstehåndsindtryk som typisk var påklædning. hun var en sand mester i det. En overset men nyttig talent, i en verden med krig. 

Gloria tog lidt af sin øl og grinede lidt for sig selv som Moana nævnte en af deres ture på det halve svin. hun var kendt i miljøet som en fest, og en der ikke var bange for at lege med. noget man ikke så hver dag med adelige. også en af grundene at hun tit blev sendt ud til befolkningen. hun havde en måde med ´de almene borgere´end diplomater og adelige. 
[/b]"ved det faktisk ikke. jeg tænker jeg har været for meget på farten denne gang, men hey...."[/b] hun grinede og blinkede konspirotisk til Moana. "... så fik Alfen fat på George"

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 19.02.2020 18:55
Moana lod sin latter blande sig med Glorias. Det var så evigt let og det havde været det bedste syn i lange tider at se den andens søster tabe underkæben over den blonde ridder i ikke alt for dækkende tøj. Noget de havde kunne more sig over lige siden og jævnligt gjorde. Moana tog en slurk mere af kruset og bemærkede sig fjernt det var næsten tømt. "Måske jeg bare skulle sige ja næste gang og se overraskelse overtage før magten gør det!" Det kunne være sjovt at prøve. Fange folks blikke af anden grund end hendes havfolkethed. Bestemt mere og mere fristende.

Grinet var der igen ved minderne om Svinet, de få der havde overlevet alkoholens indtag, og næsten helt hen til alfen kom på banen. Den var et irriterende men også komikskabende indslag i de ellers ofte prøvende tider. "Kunne være det..." Hun tømte kruset, signalerede til ejeren efter et til og lænede sig hen mod Gloria. "Eller også har den efterladt den til dig et sted hvor du ikke venter det.... Se det kunne faktisk være ekstra morsomt med dig som George og George som dig på samme tid! I burde kunne nå at skabe utrolig meget forvirring før det gik op for alle!"
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 23.02.2020 15:45
GLoria små grinede over Moana, søsteren ville elske at få fingerene i det tyrkise hår og matche det op med farver af silke og blonder. "Bare sørg for jeg er der når du gør det!" sagde hun og tog en god mundfuld af sin øl.

Gloria fik næsten noget øl galt i halsen med Moanas kommentar "sådan noget joker du ikke med!" sagde hun mens hun fik tørret øl væk fra næsen, men dog med et stort grin på ansigtet og latter i øjnene. Moana havde ret, det kunne ha været meget sjovt at gå i George fodspor for en kort periode om ikke andet fordi de to tvillinger hurtigt ville rotte sig sammen. En verden af muligheder og udforskning. "dog kan jeg se muligheder, som... stå op og tisse..." hun lod kommentaren hænge, til trods for tvillingerne var tætte, var der bare visse kønslige ting de ikke kunne være sammen om.
Som børn havde de tit byttet plads til stor irritation for hjemmets tjenerstab. "... gad vide hvordan George reagere når han får sin første månedlige blødning... Gloria grinede allerede ved tanken, hvor ville hun gerne være en flue på væggen den dag.
"nogle gange undre jeg mig over min titel, hvordan er jeg kommet så langt, ved at være så useriøs!" grinede hun stort mens hun skålede med Moana. 

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 04.03.2020 20:02
"Kunne jeg finde på andet?" Det kunne hun nok, men det ville på ingen måde være det sammen uden Glorias vittige kommentarer på sidelinien. Opbakning regnede Moana ikke med at kunne få fra den retning. Ikke i den situation under alle omstændigheder.

Grinet kom tilbage på hendes læber som ølen kom ud af venindens mund med en alt andet end velopdragen lyd. Angreb pænt returneret og med lidt kendskab til den anden ville det nu være det perfekte tidspunkt at efterlade harmløse krystaller rundt omkring. Noget hun måske ikke skulle sige til George. Oh vel. "Muligheder og så er det den du nævner? Hvad med ikke at blive slået ned ved at hoppe ud af sengen?" Det var måske lidt overdrevet med nedslåning, men mærkes det kunne det da!
"Vil du tisse frit, kan du jo komme med på besøg under havet..." Moana hævede morende et øjenbryn af den anden, klogeligt ikke rørende øllen, før reaktionen på det forslag kom.

En dæmpet latter måtte dog følge Glorias spekulation og et krus hævet til en tavs skål. Der var ting ved overfladen hun slet ikke satte pris på at være blevet en del af. "Sløv uge?" Foreslog hun så som grund til blondinen var blevet ridder. Selv undrede hun sig også nogle gange over sit slag - men så huskede hun hvilken drage, der havde fundet sammen med hende.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 17.03.2020 14:43
Gloria smilede skævt, "det ville bare gøre livet på vejen så meget nemmere.." svare hun før hun vendte opmærksomheden mod sin øl. to krus var ikke nok til at gøre hende fuld, men hun kunne mærke den kendte fornemmelse af en lille kildren i maven, og den lette vej til grin og smil. 
Gloria sendte sin veninde et hævet øjnbryn og et påtaget strengt udtryk. over dennes næste kommentar dog. "Nej nej. så nemt bliver det ikke for dig.. jeg skal ha noget mere at drikke, hvis du skal ha held til, at få mig til at nærme mig dit våde land. For ikke at snakke om at stikke foden i det." Hun tog noget mere øl mens hun mumlede for sig selv og i sjov. "man ved sku aldrig hvilke monstre der ellers gemmer sig dernede end dig....

Gloria nikkede bekæftende. "ja det må det ha været..." hun lod den hænge, men skålte lystigt med moana. når alt kom til alt, hvidste hun at hun var en dygtig ridder og Moana med. måske ikke den bedste, men de var var i toppen og de kunne deres kram. 

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 21.03.2020 19:53
Moana sendte et grin tilbage. "Du ville bare finde andre udfordringer. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig andet!" Den blonde ridder havde bare en evne til altid at finde situationer, som de fleste andre fandt for fantastiske til at ske for dem. Det gav også de bedste historier bagefter.
Andet krus øl var hun kun en enkelt mundfuld inde i, men effekten var begyndt at kunne mærkes. Alkohol og hende blev aldrig en afslappet ting, men i aften var den lette følelse og det bekymringsfrie sind lige hvad hun ønskede at opnå.

Det var da også grunden til den klukkende latter, der besvarede Glorias hævede øjenbryn. "Mere at drikke kan bestemt arrangeres. Skal det også være stærkere end det du sidder med der?" Hun havde ingen forventninger om reelt at få veninden til at sige ja til en tur til Aquarin, men måske til stranden var en mulighed. Om nogle måneder. Moana skar en let grimasse ved den sidste tanke. Der ville bestemt gå nogle måneder før hun kom ud af Dianthos igen.

Hun tog en stor slurk af kruset, mens de begge lod emnet falde. De var nok ikke det værste der var blevet slået til Ridder gennem tiderne og de gjorde begge to en forskel i landet. Meget på forskellige måder, men en forskel gjorde de. En god fornemmelse og en der fik hende til at sende den anden et skævt smil. "Jeg har faktisk en ting du nok bør have at vide."
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 21.03.2020 20:52
"jeg vil altid finde udfordringer, men også løsninger...!" påpegede hun med et smil. at finde situationer der endte komiske var næsten hendes specialitet. alt fra at stå i kjole og korset på et værtshus fyldt med pirater, til at sidde fanget i et tårn ude på herrens mark med en der højst sandsynligt var en del af mørket.
Men med det i tankerne var Moana ikke bedre selv, med hendes tilfangetagelse ved dværgende.

Gloria sendte et lille vink til en af pigerne der nu stod bag baren. "Jeg kan sagtens tage noget andet nu vi er igang" grinede hun, mens pigen kom over mod dem. hun var klar over at hun skulle have lidt mere for at følge med veninden. hun bestilte tre omgange honning Schnapps "Det her skal du smage, er sikker på det lige er dig." hun bestilte de to til sig selv, og skubbede den tredje mod veninden.
Hun drak sin den første Schnapps og så nysgerrig over på Moana, både om hun kunne li den anderledes drink, men bestemt også for hvad Moana nu havde lavet. "Jaaaeh?"

Moana

Moana

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 182 cm

Grace 30.03.2020 09:18
Moana lo muntert. "Det har jeg aldrig været i tvivl om!" Hun kendte få som strålede så meget som Gloria ved udsigten til at smage noget nyt. Alkohol det var. Havets retter havde kun taget et eksempel af før skeptisk var hvad alle blev mødt med.
Så det var med doven interesse hun fulgte den anden ridder fange pigens opmærksomhed og afgive bestilling. "Som det der vand-lignende sprøjt du bestilte i norden der kunne fjerne lak af træ?" Hun havde spyttet det meste ud som det havde ramt hendes sanser, men alligevel havde det meste af den aften valgt at forsvinde fra hendes hukommelse.

Moana tog imod bægeret og duftede mistænksomt til indholdet. Hvor intet vovede. Hun tømte det i en slurk som Gloria havde fået lært hende og hostede så hivende efter vejret, som den søde duft afslørede sig som brændende i halsen. "Argh!" Et snif mere til bægeret og hun rystede let på hovedet. "Jeg tror jeg holder mig til øllen!" Det ville også være en mere lige fordeling mellem dem.
Så lænede hun sig hen mod Gloria og sænkede stemmen. "Tauwhanga har lagt æg..."
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 14.04.2020 14:58
Gloria smilede ved mindet, da hende og Moana havde været nord på og de havde holdt et par dage fri på en kro. det havde været for fristende at introducere vodka for veninden. Hun elskede at Moana blev ved med at prøve på trods af at Gloria efterhånden havde serveret nogle heftige ting for hende. Gloria var dog ikke i tvivl om at Moana ville tage sin egen form for revanche, de kom trods alt fra to vidt forskellige verdener.
"Ahh ja vodka... der var jeg ikke alt for sød ved dig - men det giver varmen i det kolde vejr!"

Gloria lo hjerteligt som Moana smagte på Schnapps'en "honningen gør den sødere i starten når det stopper med at brænde kan du smage honning igen." hun tog den sidste Schnapps i en slurk."og så ly'er navnet så sjowt... Schnapps..."
Gloria lænede sig lyttende ind mod Moana som denne kom med en noget der tyde på at være en hemmelighed, hun nåede at tag en slurk af det halvtomme krus hun havde stående får hun hørte Moanas ord
Øl sprøjtede ud over baren både fra munden og næsen. som hun fik Moanas ord galt i halsen.
"Hvad...! så kom latteren som hun stille forstillede sig Moana og hendes stakkels væbner holde styr på Moanas Fede drage og et kuld ustyrlige unger.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 4