Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 12.11.2019 13:45
 Det var begyndt at gå meget bedre for Daphnie! Hun var stadig ikke helt kommet sig over mødet med Zane, men hun var slet ikke lige så påvirket som før. Hendes krop reagerede dog stadig med små og ryk og begyndende panik ved pludselige berøringer hun ikke var forberedt på. Nicola og Jaris havde hjulpet en hen del.
 Daphnie havde haft en morgenvagt på kroen, så hun havde fået tidligt fri. Det var kun lidt efter frokost, og hun havde se sig at det var en god i de at handle lidt ind, nu hvor hun ikke skulle alverdens. Hun skulle vel mest bare hjem og hygge sig med kattene Jaris havde efterladt hos hende. Et smil gled over hendes læber ved tanken. Hun glædede sig til næste gang Jaris kom. Hun håbede på det blev hurtigere end sidst, nu hvor han havde katte hos hende. Hun havde dog også leget lidt med tanken om, at bruge noget ferie på tage hjem til Jaris. Hun skulle bare lige helt finde ud af hvor det nu var. 
 En bod med kager fangede hendes interesse, og hun gik hen for at se på dem. De duftede godt. Måske hun skulle have sådan en til senere på dagen?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.11.2019 15:34
jack var enlige kommet til byen igen det hadet han brug for dog var det ved at være koldt der var mange mennesker der var her . jack sukket stille og rolige mens han kikket på en bog om mad ratter  jack hadet selt ikke set en person komme ind han hadet folt tøj på den her gang  så han skramte ikke så mange ved det. jacks hale flaveret lidt rundt og kring mens han studeret mange af de opskrifter som der nu var i bogen. " hmme den kunne være sjov at prøve " tænke han stille i sit sind. jack var god til at lave mad på enge hånd han sukket rolige mens blikket gled over de folk der var her da fik han øje på Daphnie og smilte gald " Daphnie ! " robte han hurtit og gik hen mod henden for at lægge en hånd på hendes skulder  han hadet et gald smil på læbem mens han studeret henden lidt. 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 12.11.2019 17:31
 Der var mange mennesker på gaden, og derfor rynkede Daphnie også panden en smule forvirret da hun synes hun hørte sit navn. Hun så rundt. Der var nærmest kun hendes forældre der kaldte hende Daphnie, derfor var det svært på hende at få øje på hvem der kaldte på hende - hun kunne i hvert fald ikke se hende forældre der ude nogen steder. Stemmen synes hun heller ikke lige hun kunne genkende. 
 Da en hånd pludselig blev lagt på hendes skulder løb det hende koldt ned af ryggen og hun trak sig hurtigt væk med et forskrækket gisp og slog armene beskyttende om sig selv. Med en begyndende hyrperventilerende vejrtrækning, flyttet hun blikket hen på Jack, og slap straks af. Hun sendte ham et undskyldende smil, og lod forsigtet armene hænge end langs siden i stedet. 
 " Hej Jack!  " Sagde hun og sendte ham et venligt smil.
 " Lang tid siden!  " Der var gået en del måneder siden han havde reddet hendes taske fra en tyv, eller fra at stikke af. Hun var stadig ikke helt sikker på, hun troede på hans forklaring med at et var en usynlig tyv, men hun havde heller ikke fået tasken til at snakke siden, så hun vidste ikke helt hvad hun skulle tro.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.11.2019 18:02
jack lage godt mærke til det hun gjorder han skulle til at sige  hvem der hadet gjort hende ondt men han stoppet sig selv det var nok ikke det ratte tid  at gøre det på. jack sendte Daphnie et varmt smil igen  " ja det må man da sige og så er det også ved at blive koldt sidste vi så hinanden var det varmt " svaret jack og grinte mens han nusset henden lidt på hovdet jack kikket rolige rundt. jack hadet sit svær ned af siden og en lang jakke for at holde varmen mere ind til sig. jack hadet rejst meget han rystede ikke men kunne godt mærke kulden der kom jack kikket igen hende med et varmt smil. hvor var du på vej hen ? svaret han munteren og loveret med halen stille vis det var så ville han da godt inviter hende ud vis det var. det handet han vist enlige også lovet hende 

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 12.11.2019 19:16
 Daphnie nikkede lidt til det. Hun havde selv en tyk kappe på, uden over uldundertøjet og kjolen, og et tykt tørklæde. Der skulle aldrig meget til før hun frøs. Daphnie trak hovedet en smule til sig, da han nussede hende på hovedet. Hun fandt en smule mærkeligt og ubehageligt, de havde trods alt kun snakket sammen i en times tid, eller sådan noget sidst, så hun følte slet ikke hun kendte Jack nok til at skulle røre hende på så ærlig en måde. 
 "Mig? Ikke nogen steder, jeg stod og kiggede på de her kager..  " svarede hun og vendte sig mod kagerne igen. Blikket gled lidt over dem, og stoppede ved en hun synes så ekstra lækker ud. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.11.2019 20:11
jack grinde stille og kikket på kageren ja de så gode ud han sukket blidt og tog sig stille i nakken og sagde " kan du huske da jeg sagde jeg ville tag dig med ud på en date næste gang vi så hinden " jack smilet rolige og kikket rundt uden nogle så ham sige det han ville ikke hav sin far lige pluslige kom hoppen frem for at angribe ham men han sukket og sagde så til sidste " ville du med mig på date... " svaret han stille og tog sig i nakken han vidste ikke helt hvad han skulkle forvente men nu hadet han spurt han hadet tænk lidt på  Daphnie hun er en sød kvinde som han godt kunne med men noget s agde ham at han skulle være forsigte 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 12.11.2019 20:37
 Blikket blev lidt på kagerne som Jack begyndte at snakke, men da han begyndte at snakke tage på date, flyttede hun blikket en smule overrasket over på ham. Ikke fordi hun ikke kunne huske det, for det kunne hun godt, hun havde bare troet det var noget han sagde for sjov - for at være venlig. Ikke at han havde ment det. 
 " Eeh..  " var det eneste hun startede med at kunne svare, som hendes kinder blev svagelig røde i det. Jack virkede som en ganske flink fyr, men det var bare ikke sådan hun så Jack, en at tage på date med. Om det så bare var fordi de ikke havde kendt hinanden særlig længe, vidste hun ikke. Blikket slog hun lidt ned i jorden mens hun åbnede munden.
 " Uhm...  " mumlede hun svagt lidt, inden hun rettede sig op, og så på Jack. Nu var der jo også Jaris. Ikke at han virkede til at have noget i mod at hun brugte tid med andre fyre - ikke at han skulle bestemme hvem hun brugte sin tid med, men altså.. 
 " Jeg vil da gerne med ud at få noget at spise!  " sagde hun så. Så var det ikke lige frem en afvisning, men hun synes selv at hun lidt havde afvist det som en date. 
 "Jeg har også lige fået fri fra arbejde, så er ved at trænge til noget frokost. " hun sendte Jack et kækt smil.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 16.11.2019 10:03
jack kikket lidt på kagerne og tog sig lidt til hagen så hun kunne godt lide sådan noget. det var altid en start. tænke han mens blikket stille vildte på Daphnie et stille smil kom over hans læber og vendte sig stille om " tja de ser lægger ud " da hun sagde ja til at komme med ham ud og spise bukket han høflige og tænke stille i sit sind at han måske også skulle finde et sted at sove i nat. jack kikket lidt op og ned af Daphnie og tænke  hun så godt ud " du ser skøn ud Daphnie " svaret han blidt og varmt som han overhovet nu kunne gøre jack kyntte sig hurtit til en person. vis han kendte dem. det lå i ham det var vel hans ulve gen som kom ind over ham 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 16.11.2019 20:07
 Daphnie nikkede lidt til at kagerne så lækre ud - helst bestemt! Det kunne hun ikke være uenig i! Hun måtte dog nok gemme at købe en, hvis hun skulle ud at spise med Jack. Hun gad ikke lige frem at skulle rende rundt med den. Hun rettede lidt på tørklædet, da det begyndte en blive en smule køligt at stå stille så længe. 
 Da Jack sagde hun så skøn hun, fik hun et lidt fjoget smil på læberne og rødmede svagt. Hun havde aldrig været specielt god til at tage i mod komplimenter, hun vidste aldrig hvad hun skulle svare det til.
 " Pffff... Det skal du jo sagde..! " endte hun bare med at sige, og kløede sig lidt akavet i nakken.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.11.2019 12:55
han grinte lidt og kikket ned mod jordern  han hadet enlige savnet Daphnie lidt men. han ville godt se hvad hun kunne. jack smilte varmt og kunne godt se hun rømdet lidt hun så nu godt ud.  hans ulve øjne kikket lidt rundt for at finde et god sted at spise. men der var ikke regtit nogle ind til vider. han sukket lidt men enlige fandt han et sted " hvad med der inde det ser godt ud "  han peget med sin ulve finger mod en rasturan. der så varmt og hyggliget ud jack blik bliv lidt med Daphnie han tænke han også måtte finde et sted atg sove i nat. jack ville godt spørger om hvad der har været sket siden hun gøs ved hans berørigen ikke at han kunne finde at gøre noget mod Dap hun skullle komme til ham vis det var noget 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 18.11.2019 12:56
Daphnie lod blikket følge Jacks lidt rundt på omgivelserne, uden helt at vide hvad han ledte efter. Da han pegede så i i den retning, og nikkede lidt. I et øjeblik stod hun og overvejede det lidt. Det var vidst ikke et sted der var helt billigt, og hvis hun ville holde fri for at rejse ud og besøge Jaris, var hun lidt nødt til at spare på sine krystaller , for så høj en løn havde hun trods alt Ikke!
Hun så tilbage på Jack med et lille smil.
" hvis du giver, så kan vi godt.." hun sendte han et skævt, og lettere uskyldigt smil i et forsøg på at overtale ham til at betale, hvis han lige skulle overveje det.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.11.2019 21:10
jack kunne ikke lade være med at grine lidt da hu sagde at vis han gav. jack nikket rolige og åbnet døren for hende der var lidt mennsker her inde men ikke så mange som man skulle tro. hans blik kikket stille og rolige Rundt for at finde en plads men en tjener kom hurtit dem i møde " hvad kan jeg hjælpe dem med?" jack tøvet lidt og sagde så på en høflige måde menst fordi han vidste hvordan folk var over for hianden her så  han smilte rolige " jeg ville godt have et bord til to" svaret jack med et munter stemme hans blik vendte sig hen mod Daphnie  men lidt over hvad de skulle have at spise det var jo ikke så tit at jack spiste det på den måde. 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 24.11.2019 00:15
 Daphnie fulgte med Jack som han begyndte at gå. Da han holdt døren for hende, nejede hun kort og grinte lidt mens hun gik ind. Hun stoppede op som hun kom ind, og lod nysgerrig blikket glide rundt. Hun havde ikke været der før, men det så meget hyggeligt og fint ud. Da en tjener kom hen, smilte hun venligt. Da tjeneren vidste dem hen til at bord, fulgte hun med, og lod tjeneren trække stolen ud for hende, efter han havde taget hendes overtøj. Hun smilte taknemligt og sagde tak, inden hun så på Jack.
 "Hvordan har du så haft? " spurgte hun en smule nysgerrigt. Det var lang tid siden de havde set hinanden, så der kunne være set meget. Nu kendte hun ham ikke så godt, men hun håbede da stadig han havde haft det godt.
 "  Er der sket noget spændende i dit liv? " Hovedet lagde hun en smule nysgerrigt på skrå.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.11.2019 17:06
jack satte sig stille og rolige ned mens han kikket på Daphnie hun var meget sød " hmme jeg har været langt syd op og nord på snakket med elver og slås med nogle par vampyr. men sådan er  mit liv tit "  sagde jack stille og vente på deres mad ville komme han tænke sig stille om og så smilte han blidt  blikket kom stille i hendes øjne mens ørne bliv lagt lidt ned " og så var jeg også hjemme i Amazon skoven safølige... men jeg bliver ikke der så tit mest på grund af min far " svaret han og satte et lidt hårdt ord på det sidste at han ikke hadet lyst til at snakke om sin far lige nu for det gjorder ham lidt  i dårlige humør tit og ofte 

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 24.11.2019 17:14
Hagen hvilede på hænderne, men hun lyttede og nikkede lidt. Da han sagde han havde kæmpe mod vampyrer blev Dpshnies øjne lidt større.
"Virkelig?! Vampyrer!? Det lyder farligt.." sagde hun og grinte lidt. Alt ville jo næsten lyde farligt for hende, men det lød også virkelig spændende! Da han snakkede om hans far, rynkede hun panden lidt og så lidt tænkende på ham. Hun rodede lidt igennem hukommelsen, mens hun betragtede ham lidt.
"Du snakkede godt om ham sidst, tror jeg.." mumlede hun lidt tænkende, inden hun satte sig ordenligt op.
"Du er ikke så glad for ham?" sagde hun, men det var lige så meget et spørgsmål, hvis han så faktisk var glad for faren.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.11.2019 17:19
jack  fortrød lidt at han hadet bragt det på banen han rystede på hovedet men" men han er min far og jeg håber en dag han ser tingen med milere øjne husk på vores art er jaget tit og ofte " svaret jack bestem men så ned i boret.jack løfte dog hagen og to stille sin pote hen over Daphnies hånd blidt " du skal ikke være bekymmert for mig jeg klare mig  har jeg gjort så mange gang i mit liv at jeg er efter hånden er vand til idt " maden kom stille frem på boret og noget øl kom også frem jack drak lidt af det og kikket mod Daphnie hun så smuk ud men han vidste at hans far ville slå ham ihjel vis han prøvet på nogle mennske. 

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 24.11.2019 17:32
Det var med en svag nikken at Daphnie lyttede. Hun betragtede Jack lidt og kunne godt se han ikke var helt tilfreds, så havde bestemt hun ikke ville spørger mere ind til det. Hun sendte Jack en venligt og beroligende smil, da han lagde sine poter på hendes hænder.
" Sådan er jeg bare.." sagde hun med et skævt smil og et træk på skulderne. Da maden kom, trak hun hænderne lidt til sig, så der var plads til maden. Hun takkede tjeneren, og så på maden med glade øjne. Det så virkelig godt ud!

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.11.2019 17:36
han smilte stille og rolige mens han betragte maden lidt det så godt ud og dufte også godt.  kikket lidt rundt der var lidt snakken. jack tog et stykke kød  i munden og  han bliv noget overrasket over at det  smagte så godt. jack tykket lidt og sank " hvad med dig hvad har der været sket med dig i den tid" spurte jack hende stille og rolige om mens halen stille fandt vej over mod henden og lage sig blidt og varmt hun var nu skøn det kunne ingen ind rømme jack spiste lidt igen og drak af den gode øl også

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 24.11.2019 17:41
Daphnie begyndte at spise, og hun så næsten helt saglig ud, da hun smagte maden. Det smagte endnu bedre end det så ud! Hun spiste lidt af det, inden hun så lidt på Jack da han spurgte hvordan hun havde haft det. Hendes blik blev meget kort lidt fjernt og tomt, som hun blev mindet om mødet med Zane, men hun fik hurtigt rystet det af sig, og sendte Jack et lille smil ind e hun tog en tår øl, for at skylde maden ned.
"der er ikke sket en hel masse.. Mødt nogle nye folk.. Nogle rare end andre.." hun smile lidt for sig selv, som hun tænkte på Jaris. Den røde farve fandt meget svagt vej til hendes Kinder.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.11.2019 17:46
jack tænke lidt hun så ud  som om hun godt ville have sige mere men ikke kunne få sig selv til det. det var ogspå  oki vis hun ikke ville tale om det lige nu jack smilte og tog et stykke mere ned. det smagte godt jack tænke lidt og så ned på talerknen han tanke gik helle tiden på fremtiden som hans fare snakket om. mund han fandt den han lete efter eller skulle det gå efter hans fars billed han sukket og kikket så lidt på  Daphnie mund et kunne lykkes ham at Chame sig lidt ind på henden i aften. jack smilte blidt og blinket rolige mod henden mens han tog et stykke i munden ige det smage virklige godt syntes han men han fik også hurtit spiste det op og nød nu øllet  han sad og nippet lidt til 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 7