Enhver der så hende, ville nok se hendes nervøse trak og det gjorde et par mænd da også. Den ene større end den anden. Den ene af de to mænd, var høj en anelse ranglet, den anden lille og tyk begge sjuskede at se på. Som Elaina gik stille i imellem boderne, kom de to mænd bag fra tog fat i hende, de gik på hver sin side og tog hende armene ”Et ord og vi dræber dig” truede den høje. Efterfølgende førte de hende væk til en gyde. Elaina så blot nervøst på dem, de havde begge lumske blikke og det var ikke til at sige om de blot ville stjæle fra hende eller om de også ville gøre forurolige ting mod hende.
Please do not hurt me
Ela 12.10.2019 19:46
Elaina var glad for at bo i familiens byhus, men det var noget andet end at have et helt len. Det var så småt og så tæt på så mange fremmede. Elaina følte sig ikke helt tryg ved at være her, der for mange. Al for mange fremmede. Elaina var da alligevel taget hen til markedspladsen for at få madvare med hjem. Hun var for tynd, igennem al turbulensen havde hun glemt at spise. Elaina havde en fin lang kjole på og en tyk ulvejakke og en taske. Elaina var stille på markedet, hun var slet ikke vant til at handle, slet ikke vant til noget af det. Det var en meget stor omvæltning for hende og det blev ikke bedre at hun var alene. Usikker og havde inden vagter. Enhver der så hende, ville nok se hendes nervøse trak og det gjorde et par mænd da også. Den ene større end den anden. Den ene af de to mænd, var høj en anelse ranglet, den anden lille og tyk begge sjuskede at se på. Som Elaina gik stille i imellem boderne, kom de to mænd bag fra tog fat i hende, de gik på hver sin side og tog hende armene ”Et ord og vi dræber dig” truede den høje. Efterfølgende førte de hende væk til en gyde. Elaina så blot nervøst på dem, de havde begge lumske blikke og det var ikke til at sige om de blot ville stjæle fra hende eller om de også ville gøre forurolige ting mod hende.
jack 12.10.2019 20:22
jack var igen i krystallandet han var her for et stop inden.. han skulle vider mod sin hjem by...der var mange dufte og lyde hans hale og øre dækket hans øre og hale.der var stadige mange der ikke brød sig om halvdyr som ham men nu hadet folk vende sig til jack .. men han syntes stadige det var sikkert at have kappen over sig.. han så to mænd som så ud til at være ud på badadle hans blik kikket rolige op for at finde en nem vej han hadet duften af dem så følge dem ville ikke være svært for ham.jack hoppet op uden nogle så det og fulgte efter de to de snakket lidt om en kvinden jack kunne ikke høre det så godt da der var lidt lam han fulgte dem over tange og hoppet fra sted til sted. dog var det ved at gå galt et sted men han fik Hurtit samlet sig op. efter at ha taget lidt på sit hjerte for at få styr på det løb han videre...dog da han så hvad de var gang i bed Knorret han og tog hætten af han var lige over dem han kunne hoppe ned men han ville tag dem med buskeren nede "mennsker " sagde han stille til sig selv og rystede på hovdet lidt. Ela 12.10.2019 20:49
Elaina bakkede imod gademuren, som de gik tættere og tættere ”Du begår dig vist ikke på disse kanter normalt.” sagde den høje, hvorefter den lave forsatte ”Fortæl os hvem er du, fine pige?” Elaina blev nervøs, fine? Var hun for fin? Hun havde ellers forsøgt ikke at se fin ud, men det var svært for hende, især fordi hun var så vant til et adeligt liv. Endnu var hun da også adelig – en komtesse, men det kunne hun ikke sige. Tænk hvis de ville kidnappe hende og forlange noget af Selene og Selene ville aldrig gå med til en betaling. Den høje slog sin hånd lige ved siden af hendes hoved. Elaina hoppede af angst, som han sagde ”Sig frem!” Elaina så ned i jorden ”Jeg jeg er komtesse” mændene smilede. jack 12.10.2019 21:00
jack tænke at det her gjorde sagen de var ikke bare komme for at at udspørger pigen jack hoppet ned og knoret højt hans Kløer kom ud og ramte den ene over skulderen.mens han grab fadt om den anden mand og kastede ham gemmen så han ramte jorden jack slikket stille på sin kløer han hadet ikke slået manden ihjel det var ikke hans stil men nok til at han måske var skramt for vid og sans jacks gule øje kom frem for hætten og lignet en Denon for mande " det ikke særlige pænt at logge piger på den måde " kom det ud fra ham med rasen blik en skab vind kom pludselige frem og et ild sværd fra jacks hånd kom til syne... jack pustes stille og sagde så hårdt " Du gør kloges i at løbe ellers slå jeg dit ihjel jeg har ikke beslytted mig helt i nu " svaret han dog svart og hårdt jack hadet ryggen til kvinden han kunne se hun ikke var så ung og måske en rig rig mands pig
jack vented på hvad manden sagde og ville beslutte sig for der for svag han sværte ned mod hans ven over struben " jeg advare dig det har været en virklige dårlige dag og du ved mine slags har lidt svært ved at falde ned igen " manden nikke og forstod budskabet han løb og jack vendte sig om mod kvinden som han liget hadet redet han tog hætten af så man kunne se hans smukke ulve ansiget komme frem. " det farlige at være på gaden vis man ikke er vand til det " sagde han bare lige ud til kvinden uden at tag sig af at hun måske var chokket over at se en ulv . men det hadet han vende sig til det
jack vented på hvad manden sagde og ville beslutte sig for der for svag han sværte ned mod hans ven over struben " jeg advare dig det har været en virklige dårlige dag og du ved mine slags har lidt svært ved at falde ned igen " manden nikke og forstod budskabet han løb og jack vendte sig om mod kvinden som han liget hadet redet han tog hætten af så man kunne se hans smukke ulve ansiget komme frem. " det farlige at være på gaden vis man ikke er vand til det " sagde han bare lige ud til kvinden uden at tag sig af at hun måske var chokket over at se en ulv . men det hadet han vende sig til det
Ela 15.10.2019 09:01
Elaina der næsten var klar til at skrige eller bare besvime, stoppede idet en mand. Ikke en mand en ulv? Hvad var det? Hun kunne se øre, det hørte ikke til et normalt menneske. Elaina krøb en anelse sammen imens den ny ankommet begyndte at slå på de to mænd. Trods at mændene gjorde modstand mod ham, hade de begge disse væsner, disse halvdyr. De var sådan set også ligeglade med hans holdning, de ville blot væk. Det ville være for en høj pris at betale for det ellers gode bytte de havde udset sig.
Selvom om de to skræmmende mænd nu var væk, stod hun nu overfor dette. Hun tænkte at det måtte være et halvdyr og hvad hun havde hørt om dem, var det at man skulle holde sig fra dem. Elaina følte sig slet ikke tryg faktisk mere bange, nu hvor hun havde set hvilken skade han gøre. Hendes hjerte bankede som han talte til hende. Elaina vidste ikke engang hvad hun skulle sige til det. Hvor hun savnede at være hertuginde altid vide at der var en vagt i nærheden. Hun så blot ned mest nervøs for at han skulle rive i hende ”Undskyld” hun vidste godt at det kunne være farligt, det ikke hendes første gang at det tæt på at gå galt, men hun kunne ikke sidde i familiehuset dag ud og dag ind.
jack 15.10.2019 10:16
jack vendte sig mod kvinden og sukket han kunne se hun var bange for ham. jack tog sin kappe af og lage den over henden. et stille smil kom over for ham " navnet er jack....jack Demon " svaret han stille blikket kikket væk ørne var stadige den anden vej for at finde ud af om mændene stille gik han han og lage en hånd på hendens skulder " er du oki... de fik ikke gjort dig noget ?" svaret jack bekymret.han tænke de måske skulle finde et andet sted at være jack sukket lidt og vented på hun skulle svare. jack tænke hvad en fin dame gjorder så langt hjemme fra men det kom ikke ham ved som sådan. jacks blik kikket lidt op og ned af hende hun var tynd farlige tynd han sukket stille igen Ela 15.10.2019 16:51
Elaina truer ikke rigtig at bevæge, selvom han lage sin kappe om hende. Hun følte sig ikke tryg, ikke rigtig. ’Demon’ lød til forveksling som Dæmon. Det var forvirrende for hende, hun vidste ikke hvem hun kunne stole på. Hun var ikke vant til at begå sig ude blandt andre. ”Elaina” svarede hun blot, hun ville ikke sige sit efternavn. Hvorefter hun rystede på hovedet, de nåede da heldigvis ikke at gøre hende noget. Det var hun utrolig glad for, for hun vidste ikke hvad Talion ville gøre ved dem, hvis han fandt ud af at nogen prøvede på at røre hende. Elaina truer stadig ikke at bevæge sig, hun vidste nemlig ikke om det var okay for hende at gå. jack 15.10.2019 16:58
jack fulte hånden ud mod gaden og sagde så stille og rolige " skal vi gå her fra og få noget af drikke oven på sådan en om gang hjælper det lidt med noget varmt " svaret jack og virkede høflige jack var venlige og ville ikke skramme person mere ind det han hadet gjort jack kikket ned mod manden som lå og var bevisløs han tænke han heller måtte flytte ham let så han ikke kome mere til skade men på den anden side.. jacks halskede kom til syne det ver et våben skjold med en knyttes pote og ild rundt om. der var ikke mange som kendtet til det men da Elaina måske kom fra en rig familie kunne det måske godt være. jack bukket rolige og tog hendes hånd blidt " glæder mig at møde dem " han gav hendes hånd et stille kys men vendte sig for at begynde at gå " jeg syntes vi skulle se at komme af sted de har foget dem noget af et chok " svaret han stille med et rolige og varmt blik mod Elaina " Ela 17.10.2019 17:31
Elaina var i tvivl om det overhovedet var en god ide at gå med ham. Han havde lige fået to muskelløse mænd til at forsvinde den ene i jorden, den anden løbende væk. Hun en forsvarsløs kvinde ville bestemt være et lige så nemt offer, især hvis han førte hende væk. Afsides for så at gøre ja, hvad end det nu lystede ham. Selvom han lød venlig, var hun stadig nervøs. Det hele bundende nok fra da hun blev tortureret, hun truer ikke at stole sådan på fremmed. ”Øhm, hvis De ikke vil have noget imod det, vil jeg hellere få sørget for mine indkøb – De er da velkommen til at gå med mig” svarede hun roligt, hun kunne vel hellere ikke tillade sig at være uhøflig. På samme måde, ville de være i blandt andre og steder hun bestemte. Det havde hun bestemt mere trygt med end at blive ført et sted hen hun ikke kendte. Elaina bemærkede godt hans halskæde der kom til syne, men det var ikke adelsfamilie hun havde kendskab til – derfor kommentere hun det hellere ikke. Elaina blev noget overrasket over at han blot tog hendes hånd, men hun lod ham gøre det ”Tak, glædeligt at møde Dem” hun var vant til som hertuginde at nogle mænd kyssede håndryggen, men et var bestemt ikke noget hun brød sig om. Faktisk var det fint, hvis de bare bukkede. Trods det havde han ret, de skulle nok væk. Hun begyndte selv roligt at gå.
jack 18.10.2019 19:39
jack kikket lidt underen på henden det var første gang han hadet støt ind i et rent menneske hans far var meget i mod dem men var der noget at sige til det på den måde de hadet haft behandlet dem på i gemmen mange 100 år jack bar ikke som sådan na dog brød han sig ikke om tanken om at blive et til et kæle dyr for nogle af dem. der satte han dog grasen dog kikket han rundt og så. på Elaina da hun så ud til at Slappe lidt mere af dog hadet jack ikke tænk sig at gøre noget mod henden han gjorder kun dem ondt som fortjnet det hårdt skade måske men ardlige slå ihjel det var hans svag punkt eller det var det blivet til.jack kikket ned mod Elaina da hun sagde ind køb han var ikke vand til at købe ind så der for så han sig lidt underen ud " hvad skal du købe ind ?" spurte han dog og halen flavere lidt frem og tilbage
jack tænke sig lidt om safølige hadet de vel også køb mand stader her som hjemme hos dem det var enlige en lidt dumt spørgmål nu hvor han tænke sig om han slog sig slev lidt på hovdet
jack tænke sig lidt om safølige hadet de vel også køb mand stader her som hjemme hos dem det var enlige en lidt dumt spørgmål nu hvor han tænke sig om han slog sig slev lidt på hovdet
Ela 23.10.2019 20:53
Elaina imod ham som de gik hen imod markets pladsen, hvor hun før kom fra. Før hun blev ført væk af de to herrer. Hvorefter hun svarede ham ”Blot lidt madvare” hun skulle jo have lidt af leve af huset, der var desværre ingen som sørgede for at hun kunne få mad eller forbedre det, som ingen vide havde om. jack 23.10.2019 21:31
jack kom med et stille smil og nikket mod market " jamen så skal vi denne vej " svaret han med et blidt smil jack drenget til den ene side mens han kikket på de mange Mennesker jack kunne godt for næmme at det var frøste gang hun hadet set sådan en som jack. han sukket lidt og kikket mod Elaina " jeg går ud fra jeg er den første halvdyr du ser " svaret han mens han gik tæt på henden han ville sikker sig for der ikke sket noget med henden for det ville være synd og skab Ela 04.11.2019 20:06
Elaina gik efter ham, hun kendte vejen sådan nogenlunde, det der betød noget var at de ikke ville være helt alene, hvis han nu skulle se sig sur på hende eller bare gøre hende fortræd. ”Ja, det er det” svarede hun stille og en anelse bekymret over at hun var så nemt at læse. Kunne hun da ikke bare holde sine følelser for sig selv! Især for en, der potentielt kunne dræbe hende. jack 09.11.2019 22:42
jack kikket lidt med hevet blik da han næsten kunne tænke sig hvad hun tænke " å du skal ikke være så overrasket jeg ser det blik så mange gang at jeg næsten kan renge ud af de tænker..ååå nej han er halv dyr du skal passe på dem for de er farlige od dræbne " jack tav lidt og så ned mod jorden men problem var bare et mennesket slog flere af dem ihjel ind de slog andre ihjel jack rystede på hovedet for at få det ud af sig selv mens blikket vendte sig mod Elaina og flugte blot efter henden for at sikker sig for der ikke skete mere med hende Ela 05.03.2020 20:23
Elaina forstod godt hans tankegang, men ikke desto mindre så var hun bekymret for ham og hans natur. ”Det kan være svært at ændre folks opfattelser” svarede hun forsigtigt igen. Elaina var da selv svær at omvende til et halvdyr ikke var farligt. Det var hellere ikke bedre med det indtryk han havde givet hende overfor de to mænd, selvom han havde reddet hende, var det stadig en voldsom oplevelse for hende, når hun var så skrøbelig. De var efterhånden tæt på marked, og små boder kom også til syne – så Elaina snart kunne få købt det hun skulle. Elaina skulle have nogle tomater, lidt brød og honning. Så kunne hun klare sig lidt igen. Hun spiste ikke meget og ville ikke smide mad ud, bare fordi hun ikke spiste meget.
jack 15.03.2020 19:35
Jack grinte lidt af Elaina og tænke lidt på hvordan det måtte ha set ud for henden han var jo stor set en ulv og ja han kunne godt virke lidt hår nogle gang mere var der ikke i det. jacks øjne bliv ført lidt hen mod markedet der var mange mennsker der men han hadet givet et løfte til Ela og det ville han også gøre så kom det så fra ham " men had er det du så med " svare jack stille mens ørne bliv kørt rundt der var mange mennsker her regtit mange mennsker som også kikket lidt efter jack men de tænke at Ela måtte ha dette dyr med sig som en form af en tjener eller kæle dyr men jack var bestem ikke noget kæle dyr på nogle måde han var fri
Ela 25.10.2020 12:49
Oprydning ~ Jeg er igang med ryde lidt ud i mine tråde, men vi kan sagtens genoptage tråden senere :)Elaina har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽