Han var fuld, han blødte fra et stikhul der var blevet placeret meget fint mellem to ribben i siden og havde op til flere andre blå mærker andre steder på kroppen. Som altid var hans ansigt urørt, for han nægtede at lade nogen ramme der, nogensinde. Men det vigtige var også, at han havde valgt at teleportere sig væk i sin fulde tilstand og nu poppede han så op, ud af det blå, midt i en lejr, dampen fra hans magi spredende sig ud over lejren, da han dukkede op lige i ansigtet på en stakkels fremmed elver. Han fortsatte med at falde ned af personen, var lige ved at lande midt i et bål, men formåede lige i sidste sekund at vælte ud af vejen over på den anden side, hvor han lige valgte at blive liggende for at sunde sig lidt.
Bukserne den posede slags i dagens anledning, med et lækkert blåt stofbælte, men som altid, var der ingen trøje, skjorte, tunika eller noget i den stil på hans overkrop. Han var utildækket der, for han havde smidt den i slåskampens hede og nu lå han så her, pustende forskrækket, før han satte sig brat op og stirrede en ansigtstattoveret elver lige i ansigtet.
"Ahem! Jeg ville bukke høfligt, men.." hans skæve smil blev til en grimasse af smerte over det dunkende blødende sår i hans krop og han lagde med det samme en hånd mod det, så han ikke endte med at bløde ihjel her. Det ville jo være en skam. "Jeg tror bare jeg bliver siddende. Det er ikke et problem vel?"

Krystallandet