Et tilbud, der ikke kan afslås

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 20:06
Markus Marrot. Navnet alene havde fået Atlas til at stoppe op, næsten som stivnet. Han havde stået på markedspladsen og havde været i gang med at købe en pose dadler, da navnet pludselig var blevet udtalt bag ham. Han havde vendt sig til synet af Marrots lille, lede håndlanger Enzio. Atlas kendte godt Enzio fra sit liv som klatretyv, men han havde næsten glemt, hvor meget han afskyede ham, indtil han nu stod ansigt til ansigt med spøgelset fra sin fortid. Enzio var næsten altid budbringer af dårligt nyt. Ikke dårligt nyt i den traditionelle forstand, men i den forstand, at han altid kom med et tilbud, Atlas ikke kunne afslå. Han havde været dum nok til at tage imod en tjeneste fra Marrot for nogle år siden, og han havde været i Marrots lomme lige siden. Og denne gang var det ikke anderledes; Enzio forelagde Marrots jobtilbud; det var svært og yderst risikabelt, men det var også helt tydeligt, at Atlas ikke havde noget valg. Selvom det ikke blev sagt ordret, så vidste Atlas, at det ville være Asad, der fik konsekvenserne at føle, hvis Atlas afslog. Så han afslog ikke.

Nu stod han så her foran Asads dør. Han havde 24 timer til at pakke de ting, han ville få brug for, og så skulle han af sted med en vogn, der ville vente på ham udenfor byporten den næste morgen. Atlas kunne næsten ikke få sig selv til at banke på døren. Hånden føltes tung og næsten urokkelig, men han fik det gjort med en dyb vejrtrækning, mens han nærmest forventede at blive ramt af en knytnæve i samme sekund, at døren blev åbnet, som om Asad havde læst hans tanker allerede.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 21:28
Asad havde kunne mærke en betydelig forandring i sig selv lige siden Atlas var blevet en del af hans liv igen. Han havde mindre ondt i kroppen og mindre ondt i hovedet, nu hvor han ikke var anspændt konstant. Han havde lettere ved smil og latter. Hans forhold til Mahir var blevet bedre. 
Han var lige blevet færdig med at barbere sig, da Atlas bankede på døren. Han vidste allerede at det var Atlas, der var noget han straks kunne genkende, og han var ikke selv klar over det smil, der havde spredt sig på hans læber, da han tørrede sit ansigt og sine hænder af og åbnede døren. 

"Savner du mig allerede?" spurgte han drillende, også selvom han selv havde savnet Atlas fra det øjeblik han havde forladt ham tidligere på morgenen. Så snart han havde sagt det, gik det op for ham at der var noget galt og smilet forsvandt straks fra hans ansigt. "Hvad vil du?" spurgte han i stedet i en hård tone, og åbnede ikke døren for ham, men blev stående i døråbningen med et skeptisk blik. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 21:39
Atlas følte en mærkelig følelse af både lykke og rædsel, da Asad åbnede døren. Lykke, fordi Atlas altid var lykkelig, når han fik lov til at se på Asad, men også rædsel, fordi han allerede nu vidste, hvordan Asad ville reagere på det, Atlas havde at fortælle ham. Men... det kunne godt vente lidt, bare et par sekunder.

I stedet for at svare trådte Atlas blot helt op til Asad og lagde armene om ham og kyssede ham. Han knugede Asad ind til sig, som om verden var ved at gå under. 

"Jeg savner dig altid," hviskede Atlas mod Asad læber og ignorerede totalt Asads andet spørgsmål. Det var på grænsen til uudholdeligt at vide, hvad han blev nødt til at fortælle Asad, men Atlas holdt igen. Han kunne ikke få sig selv til at sige ordene endnu. Hvis han bare kunne lade, som om alt var okay, bare nogle minutter endnu...

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 21:46
Asad lod Atlas trække ham ind til sig, men gengældte det ikke. Tværtimod stod han som en kludedukke i Atlas' arme. Han vidste at der var noget galt og han ville foretrække, hvis Atlas bare spyttede det ud, i stedet for at opføre sig underligt. Det var altid fuldstændig vidunderligt at blive kysset af Atlas, men Asads viljestyrke var stærkere end hans behov for sin kærestes kys. 

"Selvfølgelig gør du det," svarede han i en overbærende tone, for selvom det varmede hans hjerte at høre, gad han ikke at Atlas vidste at det påvirkede ham. Desuden virkede Atlas stadigvæk som om alt han gjorde var for at bane vejen for noget han var nødt til at bede Asad om. 

"Hvad er det, du vil have fra mig?" spurgte han køligt og vristede en arm ind imellem dem, så han kunne lægge en hånd på Atlas' brystkasse og skubbe sig væk fra ham. "Er det Harkan, der har overtalt dig til at snakke med mig? Vi har haft den samtale før, jeg gider ham ikke længere."

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 21:56
Atlas sukkede og rystede let på hovedet; han blev nødt til at fortælle Asad sandheden, men han ville ikke gøre det, mens han stod op opgangen. 

"Nej, det er ikke Harkan," svarede han og gned over sit ansigt. "Kom."

Han skubbede sig forbi Asad og trak ham med ind i stuen. Normalt ville han smide sig et sted, men han havde for meget uro i kroppen til at sidde stille. Det skulle overstås. 

"Okay," sagde han så og trak vejret dybt. "Før... for nogle år siden begyndte jeg at lave arbejde for en fyr, der hedder Markus Marrot. Han er et svin. En seriøs psykopat, men han betaler godt. Men han er typen... når man først er i hans lomme, kommer man ikke op igen specielt nemt, og hvis man skylder ham, så... er det slemt. Og jeg skylder ham. Han vil have, at jeg tager væk på et job. I morgen. Og..." Atlas trak vejret dybt igen, som om han var lige ved at dykke ned i isvand. "Og jeg ved ikke, hvornår jeg kan komme tilbage. Måske to dage, måske længere."

Atlas sank en klump og så ængsteligt på Asad, mens han ventede på reaktionen.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 22:08
Det var værre end Harkan. Hvis ikke det var Harkan, så kunne det kun være værre end Harkan. Asads ansigtsudtryk blev hårdt og det var lige før han ikke lod Atlas komme indenfor. I stedet lukkede han døren efter ham og blev stående tæt på den, imens Atlas begyndte at forklare sig.

Asad lagde sine arme over kors imens Atlas talte, og hans blik blev mere og mere skeptisk. Han tvivlede ikke på sandheden af hvad Atlas fortalte, men han havde ikke lyst til at tro på ham.

"Du har lovet ikke at forlade mig igen," var alt Asad sagde, som om det var en diskussion de havde gang i og han lige havde vundet den. Atlas havde lovet og Atlas holdt sine løfter, så der var ikke noget at gøre her. Der var ingenting Markus Marrot, hvem end han så var, kunne gøre, der kunne få Atlas til at tage væk, når han havde lovet at blive. Alt Atlas lige havde forklaret om situationen valgte Asad helt bevidst at ignorere. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 22:20
"Jeg kan ik--" sukkede Atlas og gned over sit ansigt, tydeligt frustreret og overhovedet ikke glad ved situationen. Han travede lidt frem og tilbage. "Jeg har ikke noget valg, Asibi. Han... du kender ham ikke. De ting, han har gjort ved folk, der afslår ham... Du kan ikke forestille dig det."

Han stoppede op og så på Asad, hans blik næsten desperat.

"Asibi, han kommer efter dig, hvis jeg afslår," sagde han. "Han kommer efter Mahir. Han kommer efter alle, jeg holder af."

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 22:25
Asad spændte helt op i skuldrene, da Atlas fortsat insisterede på at skulle afsted. Han var ligeglad med om en eller anden nar kom efter ham, men Mahir... Den lille skid kunne nok have godt af en røvfuld, men Asad kunne jo godt høre, at det var mere end dét, der var i vente, hvis Atlas ikke tog af sted. 

"Er det her en dårlig undskyldning du kommer med, for at slippe for at slå op med mig?" Han kunne ikke lade være med at spørge. Tanken fyldte hele hans sind, opslugte ham fuldstændig, og han kunne slet ikke tænke på andet, før han fik den ud. Det var det værste han kunne forestille sig; at Atlas lovede at komme tilbage, men bare skred, og at Asad ville vente og vente og vente på ham, før han ville indse at Atlas bare ikke havde gidet ham længere. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 22:30
"Nej!" svarede Atlas uden overhovedet at tøve. Han gik direkte hen til Asad og lagde begge hænder på hans skuldre og stirrede dybt i hans øjne. "Asad, jeg elsker dig. Jeg kommer tilbage igen. Det er bare dét ene job, og så kommer jeg tilbage. Jeg sørger for, at komme ud af min gæld til Marrot, så han aldrig beder mig om noget igen."

Hans greb om Asads skuldre var stramt og fast, næsten som om han forventede, at Asad ville forsøge at rive sig løs.

"Jeg lover det," hviskede han. mens hans fingre gravede sig ind i Asads skuldre. "Jeg lover det."

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 22:38
Asad havde mest af alt lyst til at slå Atlas. Slå ham, skrige af ham, tackle ham og måske binde ham fast. Han vidste, hvad det betød for Asad at blive forladt igen. Han var en idiot for overhovedet at tro, at han kunne tage af sted.
Atlas havde til gengæld helt ret, når han tænkte at Asad ville forsøge at rive sig løs. Irriteret skubbede han Atlas' hænder af sig, inden han lagde en hånd om hans underarm og uden advarsel tog synet fra ham. 

"Det er et fint løfte, men du tager ikke af sted," sagde han lavmælt, men bestemt. Han var vant til at bestemme og selvom det var tydeligt, at Atlas meget gerne ville af sted, så ville det uden tvivl blive nær umuligt for ham uden sit syn. En blind klatretyv var en uduelig klatretyv. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 22:56
Atlas vidste allerede, hvad Asad ville gøre, inden han gjorde det, takket være den evne, han ikke var klar over, han havde. Men selvom han vidste det, trak han sig ikke væk. Han lod Asad gøre det. Han var villig til at lade Asad gøre, hvad end han ville, hvad end han havde brug for, hvis det kunne få ham lidt tættere på at acceptere, at Atlas var nødt til at tage af sted.

Det sortnede for hans øjne, og selvom han havde havde været forberedt på det uden at vide det, blev han alligevel overrasket nok til at tage et par snublende skridt bagud, da hans syn pludselig forsvandt.

"Asibi," sagde han bare fortvivlet, mens han stirrede blindt i den retning, han troede, Asad stod. "Jeg kan ikke afslå..."

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 23:03
Asad tog en dyb vejrtrækning. Det var nemmere, når han vidste, at Atlas i hvert fald ikke kunne gå lige med det samme. "Du behøver ikke afslå," afbrød han ham irriteret. Som om det var Atlas, der ikke ville indse realiteten. "Du skal bare blive." Men Asad forstod godt, at der ikke var noget at stille op. Han forstod godt, at han var nødt til at lade Atlas gå.

Derfor stod han også i stilhed, bakket et par skridt væk fra Atlas, og stirrede på ham med vrede i blikket. Han forsøgte at tænke sig frem til en løsning, en udvej, hvor Atlas ikke var nødt til at forlade ham. Han havde aldrig snakket med Atlas om det, eller med nogen om det, men han havde stadig mareridt om at Atlas forlod ham. Han havde mareridt, meget lig den her situation, hvor Atlas forlod ham af en eller anden grund, og aldrig kom tilbage. Nogen gange gad han ikke, andre gange skete der ham noget. Hver gang vågnede Asad op i ren panik. 

"Tag mig med dig," bad han endelig. Det var mere en ordre end en bøn, måske endda et tilbud - tag mig med dig, så får du synet tilbage. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 23:22
Atlas kendte Asads lejlighed godt nok til at vide, hvor tingene stod, og han fik trådt baglæns et par skridt, så han kunne sætte sig på sofaen, mens han stadig stirrede blindt i den retning, Asads stemme kom fra. 

"Det kan jeg ikke," svarede han og holdt en hån ud mod Asad. Han ville røre ved ham, forsikre sig om, at Asad stadig var der, selvom han kunne høre hans stemme. "Jobbet er kun til mig. Marrot ville aldrig acceptere det, og... det er farligt. Hvis der skete dig noget... Det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på. Vil du ikke nok komme herhen?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 23:29
Asad havde set med så meget væmmelse på Atlas' udstrakte hånd, at han havde forestillet sig, at Atlas havde kunne fornemme det. Aldrig i livet om han ville røre ved ham nu. Tage hans hånd og mindske smerten ved at være blind. Det var sådan noget et svagere menneske ville gøre, men ikke Asad. Asad lod sin kæreste lide i uvished.

"Og hvad hvis det er så farligt, at du ikke kommer hjem? Hvad så?" snerrede Asad, rasende. "Skal jeg bare sidde her og vente på dig? Håbende på, at du kan holde dit løfte? Hvor længe skal jeg vente på dig? To dage, to uger, to måneder? Det øjeblik, du går-" Her stoppede Asad og gik alligevel hen til Atlas. Han var nødt til at kunne se ham for det, der kom nu, så Asad tog hans hånd og gav ham synet tilbage, inden han fortsatte; "Det øjeblik, du går ud af dén dør, er du død for mig. Når du kommer tilbage, hvis du kommer tilbage, ligger der en anden i dén seng med mig."

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 23:37
Atlas sukkede i mild overraskelse, da han mærkede Asads hånd i sin, og hans syn pludselig kom tilbage. Han blinkede et par gange med øjnene, mens Asads ord trængte ind. Da det skete, svulmende en rødglødende vrede op i ham på få sekunder. Tanken om, at der skulle ligge en anden i Asads seng var rædselsfuld, og selvom Atlas måske godt vidste inderst inde, at Asad kun sagde det for at få ham til at blive, kunne han ikke styre sin vrede over truslen.

"Du lyver," nærmest hvæsede han og rejste sig straks op. Han tog fat i Asad og skubbede ham op ad den nærmeste væg, så han kunne læne sig helt tæt. "Du lyver for at få mig til at blive. Hvis jeg kommer hjem og finder en anden i din seng, slår jeg ham ihjel."

Hans mørke øjne lynede nærmest, mens han talte, og han var ikke et sekund i tvivl om, at han ville gøre alvor af sin trussel.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 29.09.2019 23:54
Asad kunne ikke gøre noget, da Atlas skubbede ham op imod væggen. Han var større og stærkere, og Asad ville inderst inde gerne have ham helt tæt på sig.
"Det er ikke en løgn, det er en trussel," snerrede han tilbage. "Jeg bruger ikke én nat alene, så for hver dag du er væk, knepper jeg en anden. Husk på dét, når dine to dage bliver til tre, og når dine tre dage bliver til fire, har jeg hevet fire forskellige mænd eller kvinder herind. Des længere du er væk, des mindre vil din pik betyde for mig, Atlas."

Asad vidste, at det han sagde ville såre Atlas, men han kunne ikke stoppe sig selv. Han var nødt til at få ham til at blive, også selvom den eneste måde at gøre det på, var ved at få ham til at indse at konsekvenserne ved at tage af sted ville være værre end dem der var ved at blive.
Asad vidste allerede at han ikke ville kunne handle på sin trussel. Ikke i det omfang han forsøgte at bilde Atlas ind. Han ville allerhøjst kunne finde ud af noget med Beccan, men han lavede ikke sådan noget med fremmede, han hev dem ikke med hjem eller brugte dem til at gøre sin kæreste jaloux. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 29.09.2019 23:59
Atlas hamrede sin knytnæve direkte ind i væggen ved siden af Asads hoved, og den ramte så hårdt, at væggen slog et par revner.

"Det må du ikke," hviskede han, men det var tydeligt i hans stemme, at det ikke var et forbud, men en bøn. "Du må ikke gøre det imod mig, Asibi. Jeg har ikke noget valg. Jeg kommer jo tilbage igen."

Mens han talte, sank hans hoved langsomt lavere og lavere, indtil han hvilede sin pande mod Asads skulder. Han græd ikke - ikke endnu - men det kunne han lige så godt, så meget som hans stemme rystede. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 30.09.2019 00:09
Asad rørte sig ikke ud af stedet, da Atlas' knytnæve hamrede imod væggen, men han rørte sig ikke ud af stedet og blev pludselig stille. Han havde ikke lyst til at slås oprigtigt med Atlas. Det kunne meget hurtigt blive meget grimt. Indtil videre havde Atlas altid bare lidt overgivet sig og Asad havde ikke lyst til at finde ud af, hvordan det ville se ud, hvis Atlas gjorde reel modstand.

Asad blev også stående, da Atlas' hoved sank til hans skulder. Hans hjerte hamrede løs i brystet på ham og hans kinder blev varme, hans hals hævet. Langsomt sænkede han sit eget hoved, indtil det lå imod Asads skulder, hans ansigt gemt ind imod hans hals. Han havde ikke lyst til at sige noget, men han var nødt til det.

"Skynd dig hjem," bad han lavmælt, og da hans stemme knækkede, greb han straks hårdt fat om Atlas' trøje for at forhindre ham i at trække sig væk eller på anden måde tjekke op på Asad. Han ville ikke have at han skulle se tårerne i hans øjne, heller ikke selvom de øjeblikket efter faldt og gjorde Atlas' bluse våd. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 30.09.2019 21:27
Atlas' krop blev mærkbart mindre anspændt, da Asads pande rørte hans skulder, og da Asad talte og tog fat i hans bluse, lagde Atlas sine arme om Asads liv for at holde ham helt tæt og hårdt.

"Jeg skynder mig," hviskede han tilbage, stadig med en klump i halsen. Han mærkede, hvordan hans bluse blev varm og våd, og det blev nemmere at holde tårene tilbage, når han skulle tage sig af Asad. "Jeg bliver der ikke ét sekund længere, end jeg skal."

Han var roligere nu; Asad lod til at have accepteret, at han blev nødt til at tage afsted, hvilket fik den værste panik til at lægge sig. Den skulle nok komme igen i morgen tidlig, når han skulle afsted, men for nu var han rolig. Hans ene hånd gled op og holdt om Asads nakke, klemte lidt om den, mens han drejede hovedet lidt og kyssede Asads kæbe.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 30.09.2019 23:49
Asad stolede ikke på Atlas' løfte. Han havde lovet ikke at forlade ham, men gjorde det alligevel. Jobbet han tog imod nu, ville tage så længe du nu end tog, det var Asad ikke i tvivl om, og det var det, der fik ham til at bryde sammen. Utrygheden ved ikke at vide, hvor længe Atlas ville være væk. Han kunne ikke engang være sikker på at Atlas var sikker, når nu han selv havde indrømmet at det var et farligt job. 

"Der vil være konsekvenser," truede han lavmælt. Han kunne ikke få sig selv til at gentage sin trussel om at hive andre med i seng, men Atlas skulle ikke tro at han kunne holde sådan et jerngreb om Asads hjerte uden at føle konsekvenserne ved at såre ham. Han brød sig heller ikke om at føle at han blev trøstet, så han tillod sig selv et par indåndinger til at få sin vejrtrækning under kontrol, inden han løftede en hånd og gnubbede sine øjne tørre. 

"Hvordan kom du til at være i gæld til sådan en mand?" spurgte han lavmælt, imens han trak sig væk fra Atlas' trygge omfavnelse, bare for at snakke om noget andet.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12