En hyglige aften
jack 14.08.2019 15:45
det var ved at være aften. Der var mange mennsker ude denne aften da det hadet været utrolige varmt. Så folke hadet valgt at spise ude. Men der var også nogle som bare sad og så på de mennesker som sad og snakket jack hadet valgt og sidde et stille og rolige sted mest for ikke at gøre folk bange. Jack hadet kappen over sig så man kun kunne se hans snyde han var ikke gald for mennesker som sådan menst fordi han vidste hvad de kunne finde på med sådan nogle halv dyr som ham selv. Han kunne høre alt hvad der forgik hvad folk snakket om og hvad de skændtes om. Jacks hale loveret lidt. Han var ikke som sin far som hadet mennesker. Men han hadet respekt for dem jack tog en tår af et gals øl han hadet bestil. Stile kikket han på de kvinder der gik rundt de var nogle mærkelige nogle nogle klæde sig fint andre Udnyttet gode rige mænd det var tydelige. Jack læste en papirer med nyhederen i byen jack. Prøvet at slappe af efter et skenarig med sin far. Om Arvin om han jack sukket lidt måske var det bare beder at blive her i byen ind til den var væk Cupcake 01.09.2019 15:39
Amara havde denne smukke aften bevæget sig uden for sine vante rammer i køkkenet, og ikke for at købe ind faktisk. Hun havde overvejet det længe, men havde endelig besluttet sig. Det skulle være en dag hvor hun bare var god ved sig selv og gjorde lige det som hun havde lyst til uden at skulle bekymre sig.Grundet dette valg havde hun også klædt sig i noget af det tøj der havde ligget bagerst i skabet for alt for længe. Det var jo ret mange år siden hun sidst havde gjort sådan noget. Fritid tog hun skam men det var for det meste bare for at handle eller bruge hele dagen på sit værelse. Hun gik meget sjældent ud for at bare gå ud. Men det kunne også blive ensomt fra tid til anden.
Hun var iklædt en tynd skjorte og udover den var en meget smukt brunt læder korset med smuk sort brodering. Det gav hende en smuk figur, og fremhævede i den grad hendes allerede meget markante kvindelig former. Det var meningen at hun ville have taget et smukt skørt på men i stedet var det blevet til nogle sorte meget tætte bukser. Hun havde bare følt sig mere tilpas i bukser, så havde hun dog valgt nogle som gjorde hun viste sig frem alligevel.
Hendes hår hang løst i sine tætte krøller og hun havde en lille smule makeup på. Ikke fordi hun regnede med at der ville ske noget denne aften men hvis hun skulle ud kunne hun godt lide at få folk til at kigge lidt. Det var meget rart.
Hun stod nu bare og prøvede at finde ud af hvad hun ville. Altså hun var kommet ud og så havde hun glemt at tænke længere end det med hvad der skulle ske. Derfor så hun sig bare rundt og smilede meget roligt.

jack 08.10.2019 13:17
jack sad stadige og nød sid mad som han hadet foget saveret han kikket rundt der var mange mennesker rundt om kring. men der var ingen Linda og se han sukket lidt måske hadet hun bare givet ham en forkerte Adresser men det kunne jo ske selv for den bedste. jack lod blikke glide og faldt på en kvinden ved brun hud og sort hår han hævet blikket lidt men syntes dog hun så sød ud. jack tog nu noget at drikke og kikket ellers på folk og hvad de lavet han hadet svært ved at tale med dem da han syntes, mange af dem snakket om det samme " fint vjer i dag " eller det kunne også være noget med med penge " priserne stiger da også hele tiden " jack rysted på hovdet og tænke at det måtte være sådan det var at leve i en stor by som den her dog kunne han ikke sen rat mange halv dyr selv om han vidste der var nogle stykker her Cupcake 13.11.2019 10:26
Amara stod lidt, og var stadig ikke sikker på hvor hun ville hen eller hvad hun ville gøre. Det ville nok have været bedre for hende hvis hun var taget derud med nogen, for det var jo en del år siden hun havde været ude på denne måde, og nok endnu længere siden hun havde været det alene. Dog begyndte hun at gå lidt igen og bare kigge på folk og smile til dem. Hun hilste på dem der genkendte hende men ellers snakkede hun ikke med nogen, men gik bare langsomt afsted.
Hun var jo den type der kunne snakke med de fleste, så for hende var det ikke så meget samtalen der altid var vigtig, det var mere det man lærte om de folk man snakkede med, ved at snakke med dem.
Et sted havde hun lidt følelsen af at hun måske bare burde tage hjem igen, men hun ville så gerne være ude, og havde set frem til dette. Det var bare ikke så hyggeligt som hun havde regnet med nu når hun bare var alene.

jack 13.11.2019 15:20
jack hadet drukket færdig med sin og spist færdige så han betalte Tjeneren han ville godt nyde dagen men han vidste bare ikke hvordan og hvor han skulle gøre det. jack gik med hænderen i lommen og kappen rundt om krig sig så folk ikke skulle blive bange han stoppet dog op da han fik øje på en kvinden ikke fordi det bare var en kvinde men der var noget over hende som han ikke kunne sætte en finger på ulve øjne kikket blidt på henden dog sagde han ikke noget til at starte med men gik stille og rolige videre. men der var så mange mennsker at nolge af dem fik skubbet til jack og han så røg ind i kvinden" av for pokker så se dig dog for " sagde han lidt surt da hætten faldt stille ned folk kikket rundt og gispet manden så eder spændt ud halv dyr var ikke noget man snakket så meget om her men der var safølige nogle " hvad siger du til mig " sagde manden surt jack gjorder sig klar til at kæmpe vis det var kamp manden ville have jack sukket lidt " jeg sagde så se dig dog for du skubbet til mig " men den ælder herre brummet og sagde så " pas bare dig selv halvdyr monster " han vendte sig stille om og gik sin vej Cupcake 13.11.2019 16:44
Amara havde gået lidt i sin egen verden da en mand pludselig var faldet ind i hende. Heldigvis stod hun ret støt på sine ben så hun faldt ikke lige men støttede da manden så han kunne komme op igen. Der var dog noget der kogte lidt i hende i måden den mand der havde støt ind i ham som faldt ind i hende, snakkede. Hvordan manden så ud da hans hætte faldt ned havde faktisk ingen betydning for hende. For hun dømte aldrig nogen på deres race."Det er dig der er monsteret her!" Råbte hun efter manden da det var han vendte sig om, og med en bevægelse med hånden fik hun en stor del vand op af en pyt på vejen og lod den falde over hovedet på manden. For godt nok var race ligemeget for hende, men opførsel var ikke. Langt fra. Derefter vendte hun sig så mod halvdyrmanden og smilede stille.
"Er du ok?" Kom det fra hende med et kærligt smil. Hendes alder havde nok noget at gøre med hvorfor hun ikke var bange for at snakke tilbage til folk som var sådan. Men hun havde bare ikke tid til at sådan nogle folk skulle tro det var ok at være sådan. Manden som var blevet skubbet var dog helt noget andet, han havde jo bare gået lige så stille.

jack 13.11.2019 17:26
jack brummet lidt han kunne mærke pulsen stige og mumlet stille for sig selv " Mennesker" jack kikket så med et hævet blik på kvinden som råbet efter den anden man og så fik han pluslige noget vand i hovedet manden kikket rasen på jack mens andre som også var bliver våde råbte af hende og jack fik et stille smil frem og kunne ikke lade vær med at grine lidt " oo hoo... jeg tror du gjorde ham mere sur ind han var " svaret jack med et stille smil og grin han tog blidt om Amaras hånd og løb af sted med hende. de andre mennesker kom løbene med dem med hævet næver men jack løb bare vider med Amara og grinte stille men trak så ind i en gyde og gemte sig med henden han lavet en tys teng med fingeren efter et minuts tid faldt han mere til ro og lenet sig op af muren " pu ha... at slås her ville være dumt ...jeg ville komme i knibe her " svaret han svagt der var krummet i den kvinde det kunne jack godt lide " mit...navn ...er jack ...jack choie Anniko Demon" svaret han og raget hans pote ud mod hende med et stille smil. Cupcake 13.11.2019 17:37
Amara skulle lige til at råbe tilbage af dem der råbte af hende, men så blev hun trukket afsted, og kunne ikke lade være med at grine lidt imens. Dog da de kom ind i gyden var hun stille og ventede bare. Hun havde skam ikke haft noget imod at skulle sætte sig i magtsæddet med sådan nogen. Dog ville hun ikke gøre noget som ikke ville have været godt for manden. Så hun smilede bare og tog hans pote i sin hånd og gav den et godt klem. "Rart at møde dig Jack, mit navn er Amara Chi Imani" Smilede hun meget kærligt som det var de stod der. Hun havde ikke lige regnet med at det var sådan noget der skulle ske denne dag, så ville hun helt klart have taget noget mere praktisk tøj på.
"De havde dog ingen ret til at være sådan... Sådan nogle folk har virkelig bare fortjent at blive sat på plads og fortalt hvad almindelig sund fornuft og manere er" Hendes stemme lød en lille smule sur i det, men man kunne høre det mest bare var fordi hun var frustreret over at der var sådanne folk i verdenen. Godt nok vidste hun at ikke alle kunne være lige så åbne som hende fordi de ikke havde levet så længe som hun havde, men det gik hende stadig på når folk var så snæversynet.

jack 13.11.2019 17:47
Jack lændet hovdet stille tilbage og kikket op mod himllen lidt med et smil på læben " jeg er efter hånden van til at folk ikke er så vilde med halv dyr min far radder de fleste faktis men vi ville kun have med halv dyr at gøre- " jack tav lidt og kikket mod Amara mest så hun ikke skulle misforstå hvad han sagde " det min far som er sådan men jeg kan ikke beberad ham efter det han har været udsat for som dreng " svaret jack og rejste sig stille op igen og kikket ned mod amara han ragte hånden stille ud mod henden " mig en glæde at møde dem Amara " jack var en ung folt ulv solen fik hans blæs til at skinde som sølv. han kikket op og ned af hende stille og tænke stille i sit sin.at hun skulle måske i byen og møde nogle jack sukket så blidt " jeg er ked af vis jeg har gjort dig forsinket " jack var ikke så van til pænt tøj som det der eller jo men menst når han var der hjemme men der hadet han at have det på Cupcake 13.11.2019 18:55
Amara smilede bare meget roligt og tog det skam ikke som om at han mente noget ondt i det han sagde, for han havde jo taget hende med sig så hun havde ikke indtrykket at han havde meget imod hende. Derfor gjorde hun skam heller ikke noget for at flytte sig væk fra ham, eller på anden måde vise at hun var utryg, for det var hun ikke. Han virkede som en venlig nok fyr."Forsinket?" Først var Amara virkelig i tvivl om hvad det var han snakkede om, før det var hun opdagede hans blik kørte over hendes tøj og endnu engang kom et kærligt smil over hende og hun gav et lille sødt fnis fra sig.
"Denne påklædning er skam ikke for nogen andre, jeg har bare ikke været ude i en del tid og havde lyst til at gøre noget ud af mig selv.. Der er skam ikke noget at være ked af, ikke fra din side i hvert fald" Smilede hun meget venligt og så på ham. Hun havde ikke noget sted hun skulle være, så hvis det var fordi han havde lyst til at bruge noget mere tid sammen så var det skam helt fint med hende. Nye folk var jo virkelig spændende for hende, og hun elskede virkelig at lære nye folk at kende, venner var altid rart.

jack 13.11.2019 19:10
jack vidste ikke helt hvad han skulle sige til at hun fniste lidt men det gjorde piger nu en gang. jack kikket lidt rundt måske var det ikke nogle dum ide at bruge dagen sammen med Amara han sukket og grinte så stille " jamen så lad os se hvad vi kan finde ud af skal vi ikke " svaret han blidt og vendte sig mens hans hænder viste vej til at de skulle gå jack hadet ikke noget i mød mennesker overhover vis de var søde mod ham så var han sød mod dem. han sukket lidt og kikket rundt der var mange flotte ting han vidste enlige ikke hvor han skulle være i nat han bliv altid det samme sted lidt længer ind numalt.
jack vendte blikket igen da hun talte og sagde så med blidt stemme " nå det jeg er jeg gald for at høre jeg var lige et øje blik bekymreret for det " svaret han med et grin og puffet lidt til Amara han gik stille ved siden af henden og sagde så med igen et rolige smil på læben og halen loveren om kring sig " nå lad mig så høre din historige ? så vi kan lære hinaden lidt at kende " svaret jack lige ud
jack vendte blikket igen da hun talte og sagde så med blidt stemme " nå det jeg er jeg gald for at høre jeg var lige et øje blik bekymreret for det " svaret han med et grin og puffet lidt til Amara han gik stille ved siden af henden og sagde så med igen et rolige smil på læben og halen loveren om kring sig " nå lad mig så høre din historige ? så vi kan lære hinaden lidt at kende " svaret jack lige ud
Cupcake 13.11.2019 19:28
Amara gik meget roligt med ham da det var at han begyndte at gå og smilede bare ved puffet også. Han var en meget speciel person men det var ikke noget dårligt, ikke endnu i hvert fald, så hun havde ikke noget problem i at bruge tid sammen med ham. "Den er længere end du nok regner med, men i meget korte træk, så er jeg chefkok på paladset" Kom det meget roligt fra hende. Hun fortalte ikke rigtigt folk om sin race så meget, fordi for hende var det noget hun ikke var glad for men ikke kunne ændre, så det var bare blevet til noget hun holdt for sig selv.
"Hvad med dig? Hvad er din historie, udover at i hjalp halvdyr?" Kom det meget smilende og kærligt fra hende, det var ikke så meget for at komme væk fra sig selv, for hun havde ikke noget mod at forklare mere hvis han ville vide mere hvis bare hun kunne komme uden om nogle dele af sig selv.

jack 13.11.2019 19:37
jack vidste ikke hvor han skulle begynde han stamme var stor set hjemlige for alle kun ulve eller dem selv vidste hvor den lå men noget kunne han da godt fortælle " tja jeg kommer fra Amazon skoven min stamme lægger et hemmlige sted hvor ingen ved hvordan er. min far er naturlige klangs overhovedet og jeg er hans første søn og så har jeg en søster og en bror også" forklaret han stille mens han kikket rundt og igen på Amara han sukket lidt og tænke sig igen om mens han så folk gik forbi han var ikke den store klang leder i nu " ellers bruger jeg tiden på at rejse meget og møde nye mennsker og væsner som jeg ser en hel del til " svaret han og vendte blikket igen mod en kro måske kunne han få et plads og sove i der inde. men han vidste det ikke nu Cupcake 13.11.2019 19:46
Amara lyttede skam bare og var meget interesseret, det var jo ikke hver dag man mødte en person som Jack. Som de gik mellem folk holdt hun sig dog bare ved siden af ham og smilede til ham. Selv havde hun ikke så spændende et liv ville hun mene. Ikke at det betød hun ikke var glad for sit liv, for det var hun skam. Hun elskede at lave mad og at få lov til at styre et køkken som det på paladset, det var en drøm. Nogle gange savnede hun dog nogle ting. Men det var bare noget hun pakkede væk normalt og arbejdede sig igennem. Så var der også dage som denne hvor hun tog ud og hyggede sig på en helt anden måde, og det var også rart.Det at rejse var noget hun havde gjort meget selv, men det var så mange år siden og hun var for det meste aldrig et sted meget længe fordi folk når de fandt en healer som hende gerne ville holde fast i hende. Det ville hun helst ikke, hun ville gerne være et sted hvor hun kunne gøre folk glade med andre ting end bare at skulle holde dem sunde hele tiden. Derfor var hun kommet til paladset. Der var hun værdsat for hendes evner som kok ikke som en healer.

jack 13.11.2019 19:53
jack vidste ikke helt hvorfor han sagde så mange ting hun var en framdet dog kikket han igen på Amara og tænke sig godt om var der mund et sted hvor de kunne få lidt af drikke og more sig " jeg tænke på jeg er ikke særlige kendt her i byen er der et sted hvor man kan få noget af drikke " svaret han med et varmt smil han kunne godt lide en kold øl eller mjød eller noget i den stil. jack lage rolige sit øre lidt ned men han vidstei kke hvordan han ellers skulle spøger henden ud. jack grinte has hjerte hammeret stille mens han kikket på henden
Cupcake 02.12.2019 17:18
Amara så meget roligt på ham. Det faldt hende ikke engang ind at han måske delte noget som han normalt ikke ville, for hun kendte ham jo ikke, og de fleste havde det bare godt med at snakke med hende. Så hun elskede bare at snakke med folk og have det hyggeligt. Derfor tænkte hun også lidt som det var han spurgte hende om steder at drikke. "Der er en del kroer rundt omkring i byen, så det er bare at gå ned af hovedgaden, så finder du mange af dem" kom det så meget roligt fra hende som svar med et kærligt smil. Hun havde skam godt forstået undertonen at det var han gerne ville have hende med, og det havde hun skam ikke noget imod. Han virkede som en sød person og hun kunne godt lærer folk at kende, men især specielle folk.

jack 02.12.2019 18:21
jack nikket lidt til det hun sagde og kikket rundt. det var sandt der var flere steder. men han ville bare væk her fra jack dreget lidt rundt igen og kikket sig over skulderen vis det nu viste sig at han ikke hadet skramt de mennsker væk. dog vendte han blikket tilbage på Amara og sagde så lidt efter tænk som " du kan bruge magi " svaret han blidt og kikket lidt rundt igen mens ørne flaveret lidt rundt for at få alle lynde med han var sulten også nu men han var også sikker på der ville være mad der hvor de skulle hen. " jeg er fra Ammazon skoven numalt så jeg kender ikke stor byen så godt med minder det er elver skoven safølige " svaret han med et stille og glad mine Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8
Lige nu: 0 | I dag: 8