Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 14.05.2019 14:54
Det var en stille dag. solen var ved at komme ned igen efter at ha været oppe i nogle timer. Rumi som gik på vejen mod byens nordlige port fandt nogle urter imens han gik med sin hest ved sin side. en sstor bryggerhest. men den var smuk stadig. han samlede nogle blomster op fra en græsplæne og så på den og mumlede dens navn for sig selv. hesten gik roligt med Rumi imens den græssede. hesten havde intet navn men var en god kammerat for rumi. han satte sig ned ved et træ for at få lidt mad og vand han havde medbragt. han havde en lommelærke i bæltet men den var faktisk tom. rusten, og beskidt. 

Rumi spiste roligt noget kød og noget brød og tog en vandsæk og tog lidt at drikke. det var dejligt koldt. han så rundt. der var meget stille lige her. han havde kyst til at tage en lur. han var lidt træt efter at ha gået i næsten 3 timer. han så på hesten og smilte til den.
"hvad så kammerat, lyst til en lur?" hesten prustede og rystede på hovedet så dens prusten fløj i hovedet på Rumi.
"okey det tager jeg som et nej." sagde Rumi med et grin og tørte sig ren og lagde sig op af træet og gabte lidt. "så tager jeg lige 5 minutter" kom det fra ham og han faldt roligt isøvn til vindens sussen. den var dejlig beroligene for Rumi. han elskede jo naturen. hans hvide hår skjulte sig bag ved ham en lang heste hale. hans tshirt skjulte en amulet som gjorde hans hud så normal ud... eller mere normal ud end hans ejen. tshirten var hvid og hans bukser brune. han var ikke så rig så han gik i meget normalt tøj.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 14.05.2019 15:22
Sensō havde ikke været ude at ride længe, så det var en ren befrielse, at hun nu sad på ryggen af sin gående ganger. Hun burde virkelig gøre dette noget oftere. Hun havde helt glemt, hvor dejligt det rent faktisk var at komme ud og høre fuglene synge, også selvom nogle af dem kom op at toppes med hinanden, hvis hun kom for tæt på. I dag havde hun dog ikke mødt nogle rovdyr, hvilket kunne være det værste.

Som hun var på vej tilbage til Dianthos, fangede en hest hendes opmærksomhed. En mand lå på ryggen ved siden af den og var faldet i søvn. Sensō overvejede et øjeblik, om hun skulle vække ham. Man vidste tråds alt aldrig, om der var røvere eller andet her på egnen, men hun besluttede sig for at lade være. Hun ønskede ikke at risikere, at hendes evne påvirkede ham, så hun valgte i stedet at ride i en lille bue uden om ham, så hun holdt sig på afstand.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 14.05.2019 15:39
Rumi lå roligt og hvilede sig. hesten så den anden hest og med rytter der kom forbi og hvrinskede mod den. Rumi åbnede det ene øjne og strækte sig lidt. "hvad er der kammerat" spurgte Rumi og så op på en hest med rytter. øh det var det hesten reagerede på. hvor længe mon han havde været væk? 5 min? 30 min? eller mere? det kunne hn ikke lige bedømme  men en ting var sikkert. det havde været en god lur. han gned sig lidt med den ene hånd i øjnene og satte sig op og nu var det tydeligt hvor høj han kunne være for hans ovre krop var meget høj.

han så mod kvinden og fik et lidt panisk blik. en.... kvinde???!!! han var ikke god til kvinder. han faldte altid det var hans skyld vis de kom til skade. det var det jo ikke, men efter marias død havde kvinde skabt indre panik i rumi. han tog fat i jorden og skubbede sig op at stå, han var ret lang og tynd når man tænkte over det. men det var ikke alle der tænkte på det. Rumi så på hende og nikkede som hilsen og gik over til hesten som var hans og klappede den roligt på halsen.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 20.05.2019 08:10
Sensō betragtede manden, som han vågnede. Hun sendte ham dog et undskyldende blik, da han begyndte at se lettere panisk ud. "Undskyld" sagde hun. "Det var ikke min mening at forskrække dig."
Da manden fik rejst sig, kunne hun godt se, at han var høj. Af høflighed steg hun ned fra hesten, der hverken bar saddel eller grimen. Hun sørgede dog for at holde en afstand på lige over ti meter fra ham. Ingen grund til at udfordre skæbnen.
"Med alt det der sker omkring Dianthos lige i øjeblikket, er det ikke sikkert at sove så åbent et sted" sagde Sensō med tydelig bekymring i stemmen. Indvendigt kunne hun godt se det sarkastiske i, at hun prøvede at beskytte andre. Det var ikke ligefrem det, hun var skabt det, men i øjeblikket føltes det som det rigtige at gøre.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 20.05.2019 13:27
Rumi trak vejret dybt uden at vise det. han klappede hesten og da hun sagde hun ikke ville forskrække ham han så hurtigt ned mod sin lommelærke. phy den var der endnu.
Rumi så på hende da hun talte om at sove et åbent sted. han grinte lidt inden i. "nej det er jo nok rigtigt. men det er jo også mest i Dianthos. " han så hurtigt på hende. man hun var lille iforhold til ham.  men alligevel høj iforhold til andre kvinder. maria havde været lavet end hende her.
øh maria. hvor hun dog var savnet. Rumi så på hesten hun havde med. inden sadel eller grime. den måtte være trofast. Rumi var nød til at ha sadel på. han havde jo også sadel tasker på som var mest brugt. hesten skubbede lidt til Rumi for at få hans opmærksomhed. Rumi grinte lidt af sin hest og klappede ham på halsen. "så så kammerat." han smilte og var faktisk glad for at blive vækket. han burde jo ikke ligge så frit med en lommelærke som var hans beholder.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 21.05.2019 09:07
Sensō kunne ikke lade være med at smile over hestens utålmodighed. Det var lidt sødt, at hesten var utilfreds med ikke at få noget opmærksomhed. Hun kendte selv til det lidt, men hun havde efterhånden haft sin hest så længe, så de kendte hinanden så godt, at det ikke længere var et problem.

Sensō så ikke mindre bekymret ud over hans svar. Så langt var de heller ikke fra byen. "Jeg prøvede også bare at advare dig" svarede hun ærligt med et skuldertræk. Hun havde set, hvad kaosset i byen havde gjort ved folk, og hun følte sikke sikker på, at problemerne kun blev i byen. Desuden var landevejsrøvere et generelt problem, specielt når de så samtidig blev påvirkede af hendes aura.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 21.05.2019 11:16
Rumi klappede sin hest. ja den ville ha hans opmærksomhed helt for sig selv. han nussede halsen på hesten og så mod hende med et venligt smil. "det siger jeg også tak for." han så tilbage på hesten og smilet forsvandt lidt. han var ikke sikker på hvad det var med hende men hun virkede ikke som de andre kvinder han havde mødt. hun var vidst ikke så skrøbelig og bange som kvinder normalt var. han tænkte dog mest på maria. hun var en uafhængi kvinde som desværre var død af det.

Rumi følte dig det var hans skyld hun var død. de havde været forlovet i noget tid og vis hun havde givet sin ring til overfalds mændene havde hun måske levet den dag i dag. men hun var slået ihjel fordi hun ikke ville af med sin ring.
Rumi tog hånden ned på lommelærken og holdte lidt bare på den. han var ikke sikker på hvorfor men han var sikker på noget nok skulle ske med den på et eller andet tidspunkt. han så mod kvinden og smilte  venligt igen. "undskyld, hvor er mine manere, jeg er Rumi" sagde han og bukkede overkroppen lidt som i en hilsen.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 21.05.2019 11:36
Sensō sendte manden et lidt større smil som svar. Emnet var uddebatteret, og der var ingen grund til at fortsætte diskussionen, så hun sagde ikke noget. I stedet gav hun sig til at stryge sin hest over snuden. Hun kunne ikke helt greje hvorfor, men han virkede meget nervøs over for hende. Det virkede dog også til at falde lidt. Hun holdt sig dog stadig på behørig afstand, mest fordi hun ikke havde lyst til, at han blev påvirket af hendes aura.

Hun kunne ikke lade være med at smile til ham, da han præsenterede sig, og hun bukkede selv let. "Det er hyggeligt at møde dig, Rumi. Mit navn er Sensō" svarede hun mildt uden egentlig at forvente, at han ville være i stand til at udtale det. Det var de færreste, der kunne det, men hun gik heller ikke så meget op i det.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 21.05.2019 12:04
Sensö specielt navn. hans navn var heller ikke nemt at sige. han var jo også gammel så han havde et gammelt navn. måske hun også havde et gammelt navn. han havde ihvertfald ikke hørt navnet før. han måtte tygge lidt på det.
"hyggeligt at møde Dem." han så på hende stadig lidt nervøs for at hun ville komme tilskade pga ham. nok derfor han ikke havde det nemt med kvinder. han frygtede for deres liv. han frygtede at han var skyld i at de kom til skade.

Rumi så mod dianthos og synes det var lidt kedeligt at skulle tilbage til regler om udgangs forbud og magi forbud. han så ned på sadeltasken og gik over og tog en vand pose op og tog en lille tør vand og så på hende og vidste ikke om hun ville ha noget med så han spurgte. "kan jeg byde på lidt vand?" han prøvede at smile roligt men var faktisk ikke sikker på om han kunne få tanken om mord væk.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 22.05.2019 10:52
Sensō nikkede som svar til Rumi. Hun havde ikke rigtigt mere at tilføje til denne del af samtalen, fordi hun allerede havde udmeldt sit synspunkt. Hun bemærkede stadig en hvis nervøsitet fra ham, men hun vidste ikke helt, om hun kunne tillade sig at spørge ind til det. Hun havde ikke ligefrem tænkt sig at virke som en, der snagede i andres privatliv, og hun havde stadig ikke styr på, hvad der var høfligt, og hvad der ikke var.

Sensō blev tydeligt overrasket over Rumis venlighed, da han tilbød vand. Hun havde som sådan ikke brug for det, men det var en venlig gestus, så et øjeblik overvejede hun det. Problemet var dog, at hun ikke helt vidste, hvordan, og om, han ville blive påvirket af hendes aura. Var hun villig til at tage chancen? Det nyttede vel på den anden siden heller ikke noget aldrig at stole på folks viljestyrke, så prøvende tog hun et skridt frem, så Rumi nu befandt sig inden for hendes aura. "Det ville jeg faktisk ikke have noget imod" svarede hun med et smil.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 22.05.2019 19:42
Rumi var rolig og da hun sagde ja til at få lidt vand og kom et skridt nærmere rakte han vandet mod hende. han mærkede dog noget underligt i det hun kom nærmere. men hvad vidste han ikke. han kendte jo ik til hendes evne. Rumi rystede let på hovedet for at ryste følelsen af sig.
da hun tog vandet/når hun tog vandet tog han sig til hovedet og prøvede at koncentrere sig om at falde til ro. han var ikke en der kunne lig krig og slåskampe, men noget i ham fik lyst til at slå på et eller andet. han havde dog vilje styrke nok til at stå imod.
"undskyld.... men må jeg spørger hvad Deres evne er. for idet De trådte nærmere fik jeg det.... underligt" spurgte han så roligt han nu kunne. han kunne alligevel ikke prøve sin mest effektive evne. den virkede kun om natten. han så på sin frie hånd og var lige ved at lukke den sammen da hesten puffede til ham for at få ham ud af det han var igang med at tænke.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 23.05.2019 09:05
Sensō så på Rumi med et undskyldende blik, da han spurgte ind til hendes evne, og hun skyndte sig at tage en tår, inden hun gav vandposen tilbage. Herefter trådte hun væk fra ham igen, så han var ude for hendes auras rækkevidde. "Undskyld. Jeg har en evne til at få folk til at slås. Jeg kan ikke slå den fra, men jeg kan gøre den stærkere, hvis jeg ønsker. Det, du oplevede her, var det mildeste stadie. Jeg ville gerne ønske, jeg kunne stoppe den helt, men det kan jeg ikke" svarede hun ærligt med en trist undertone i stemmen. Hun prøvede generelt at holde sig på afstand af folk, men til tider var det svært, specielt når der var mange mennesker til stede på en gang. "Det er også derfor, jeg holder så stor afstand til dig. Du har dog en god evne til at modstå den, kan jeg se, men jeg ønsker ikke at vække andres krigslyst" forklarede hun videre. Hendes egen hest kunne mærke hendes triste humør og skubbede blidt næseryggen mod hendes kind, hvilket fik hende til at smile svagt og stryge en hånd over dens kind. "Det var ikke min mening at påvirke dig, men det er længe siden, nogle har vist mig venlighed, så i min iver efter at modtage den, glemte jeg min påvirkning."
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 23.05.2019 09:26
Rumi var ikke krigs tyben. og heldigt for ham og hende virkede hans ene evne kun i måneskind. han så mod hende da hun havde taget noget vand og trådte tilbage. han mærkede lysten forsvandt. han trak vejret dybt og så mod ende med et undskyldene blik. "det var ikke min mening at De skulle blive ked af det." han var da ked af at han ikke kunne hjælpe hende med at slukke for den. men hans evne han kunne bruge kunne kun lamme hende. hans hånd var dog stadig åben pga hestens puf. han så på hende da hun sagde han var god til at modstå det. han kløede sig lidt i nakken.
"det er nok fordi jeg ikke er kamp tyben. jeg holder helst afstand til vold." han smilte forsigtigt og blev glad for at hun da havde været glad for hans venlighed. han kunne jo ikke se en grund til ikke at være venlig. 

"men vis det er det mildeste påvirkning.... så...." hans øjne blev pludselig store. havde hendes evne virkelig så stor e påvirkning på vold vis hun ønskede det. hvorfor ønske noget så forfærdeligt som krig og kampe. han tog fat i sin hestehale som sad på ryggen og hev den over skuldren idet han kunne forrestille sig at hendes evne så kunne gøre han ville ha angrebet hende uden at ønske det. det var ikke en rar tænke. men folk vælge jo ikke ligefremst deres evne. hans evner havde han ihvertfald ikke ønsket. for han blev noget så syg når hans støv ramte ham
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 23.05.2019 09:53
Sensō rystede på hovedet, da han undskyldte sig selv. Det var jo på ingen måde hans skyld, hun var blevet ked af det. "Det er ikke din skyld. Det er svært at være blandt andre væsner, når man forårsager krig, men det skulle ikke forstås som, at jeg gav dig skylden for det. Du er trods alt ikke herre over min evne" svarede hun med en opmuntrende tone. Hun gjorde alt, hun kunne for at vise ham, at hun ikke bebrejdede ham, men sig selv, at han var blevet påvirket.

Sensō nikkede til Rumis næste svar. "Det giver god mening. Det kommer meget an på folks viljestyrke, men jeg har bemærket, at pacifister har sværere ved at blive påvirket end en, der i forvejen er kampglad. Ikke at jeg som sådan har lavet eksperimenter med det" svarede hun. Det var vigtigt for hende at understrege, at hun ikke prøvede at lege med folks følelser. Hun havde ikke testet grænserne for sine evner, for hun ønskede virkelig ikke at påvirke folk på den måde.

"Jeg har endnu ikke brugt dens fulde potentiale, og jeg har heller ikke tænkt mig at gøre det. Jeg har været nødt til at arbejde med min evne for at kunne holde den på et minimum, men jeg ville aldrig bevidst skrue op for den. Det ville være katastrofalt" svarede hun og overvejede et øjeblik, hvor meget hun kunne tillade sig at fortælle ham om sig selv. Hun besluttede at teste vandene: "Rumi, kan du holde på en hemmelighed? Det er virkelig vigtigt, at du ikke fortæller det til nogen, for jeg ønsker ikke at mine kræfter falder i de forkerte hænder."
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 23.05.2019 13:57
Rumi så roligt på hende som hun forklarede omkring sin evne. hun virkede virkelig som om hun mente hun ikek ville skabe krig. at han ikek var krigsglad var vidst en fordel her. han så på hende som hun forklarede omkring det med at være kampglad og pacifist. det gav god menning. 
han nikkede og da hun så fahde det sidste med at vis hun skruede op for evnen så han lidt skræmt ud. at skrige op for sådan en evne måtte da være farlig. måske engang krigs farlig. han sank en klumb.
da hun lidt efter spurgte om han kunne holde på en hemmelighed så han forvirret på hende, hvad var det for en hemmelighed. han tog sig til hjertet. "jeg lover jeg ikke siger det til en levende sjæl" han så ¨på hende og følte faktisk man kunne stole på hende. men vilel hun stole på ham. hun anede jo ikke hvad race han var. hvad han evne var eller noget i den stil.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 23.05.2019 14:12
Sensō betragtede Rumi, mens han svarede. Hun kunne ikke spore løgn i hans ansigt, men han kunne selvfølgelig være god til at lyve. Nej, hun kom ingen vegne med at tænke det værste om folk. Det var på tide at vise lidt tillid til andre. Hun tog derfor en dyb indånding, inden hun begyndte at forklare: "Mit navn betyder krig. Jeg, og mine tre andre søskende, er skabt af en ond mand ved navn Zethos. Hvordan han skabte os, ved vi ikke med sikkerhed, men vi er inkarnationen af symbolet på verdens undergang; Erobring, Krig, Hungersnød og Død. Vi har alle evner, der lever op til vores oprindelige navne. Ingen af os ønskede dog at lade sig styre af Zethos, så vi gjorde ikke hans bud. Havde vi gjort det, var verden endt for længe siden. Derfor spærrede han os inde i en krydsdimension, men Erobring fandt til sidst en vej igennem, og han hjalp os andre ud. Nu lever vi hver især vores eget liv. Jeg ved ikke, hvad de andre bruger deres evner til, eller om de overhovedet bruger dem. Jeg frygter, at Mørkets hær stadig leder efter os, hvilket er grunden til, at jeg beder dig om at holde det hemmeligt. Jeg ønsker ikke, at verden skal ende."
Da hun var færdig med at forklare sukkede hun tungt og så ned. Det var ganske tydeligt, at hun ikke brød sig om den skæbne, der var blevet påtvunget hende, og hun ville gøre alt for at ændre den. Hun vidste bare ikke, om det var muligt.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 23.05.2019 15:16
da hun var ved at gøre sig klar til at fortælle tænkte Rumi over hvad det kunne være.  hun kunne jo sige alt. men også intet. da hun begundte lyttede han opmærksomt. han nikkede forstående jo mere hun forklarede. han forstod nu hvorfor hun var bange for de ondes krafter. hans så ned på sin lommelærke og kendte følelsen af at blive misbrugt.
han så op igen på hende og vidste ikke helt hvad han skulle sige. men han troede på hende. men at være lavet af en mand der hed Zethos der kun ville ondskab. det måtte være en hård skæbne. han trak vejret dybt for at gøre noget der var at gå ind i hendes aura. han gik roligt mod hende og da han var tæt på hende gav han hende et forsigtigt kram så hun kunne stoppe ham vis hun ønskede det. men han ville vise at ikke alle i verden var ude på at udnytte hende og hendes evne.
"tro mig eller lad vær.... men jeg kender til at blive misbrugt pga hvad man er" han havde dog aldrig haft søskende der havde samme skæbne som ham. han havde slet ikke søskende.
efter et halv minuts tid slap han krammer og gik lidt tilbage og smilte venligt til hende. "Deres hemmelighed er tryk ved mig. jeg ønsker ikke nogle kommer ud for noget i den retning." han huskede hvordan han havde haft det første gang nogle tog hans beholder. eller da de forfærdelige mænd tog hans kærlighed fra ham for tidligt. øh maria hvor var hun savnet.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 23.05.2019 15:22
Sensō kiggede overrasket på Rumi, da han delte det at blive misbrugt, og hun fik med det samme medlidenhed med ham, men... pga. det man er? Han lignede da et almindeligt menneske. Så slog det ned i hende... "Du er måske ikke menneske?" spurgte hun med tydelig nysgerrighed i stemmen, inden hun igen kælede sin hest.

Hun havde slet ikke set det komme, at han gik inden for hendes aura, men hun blev enormt overrasket, da han stod og krammede hende. Hun gengældte lettere befippet krammet, og da han slap hende, rømmede hun sig lidt tydeligt rød i hovedet. Sådan var der aldrig nogle, der havde gjort før. Han vidste, hvad hendes evne gjorde, og alligevel trodsede han den for at vise hende medfølelse. Han var da virkelig noget for sig selv, og hun sendte ham et oprigtigt smil over hans ord. "Tak. Jeg stoler på dig" svarede hun ærligt og tørrede en enkelt tåre væk fra sin kind. Rødmen havde også fortaget sig, som hun stod og nussede kinden på hesten.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 23.05.2019 15:33
Rumi var ikke menneske. han var en helt anden race. han så rundt omkring dem. han ville ikke ha at folk så det han skulle til. han tog hånden ned i sin trøje og hev en amulet op. den var helt almindelig. han tog den af og i det den kom af hans hals blev hans hud ligbleg. eller faktisk mere end ligbleg. han var uhyggelig hvid som hudens farve.
"ikke alle ser dette syn af mig." sagde han og sukkede lidt. han var ikke glad for sin hvide farve. han tog amuletten på igen og hans hud blev almindelig igen. han så igen rundt for at sikre at ingen ud over Sensö havde set det. Rumi så ned på lommelærken igen og vidste ikke om hun ville tro at han var en djinn eller en vampyr. men vis hun vidste hvad hans beholder var ville hun jo nok kunne gætte det ud fra at det var noget der tilkaldte ham.

han så hendes rødmen og rødmede selv lidt. han havde ikke krammet en kvinde i..... ja gud ved hvor lang tid. men han ville sige hende at verden ikke var skabt som zethos ønskede det. en undergang. han så på hesten hun nussede og smilte forsigtigt til den. heste var fantatiske dyr.
"jeg er ikke helt menneske, men jeg ligner nu meget godt" sagde han med et lille grin. han prøvede ikke at virke nervøs. men kvinder gjorde ham nervøs. det lå bare til ham at han var bange for at de kom til skade pga ham.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 23.05.2019 16:14
Sensō kiggede interesseret på Rumi, da han fjernede halskæden, og hun kunne ikke undgå gispet, der forlod munden. Det havde hun på ingen måde regnet med. Der var dog noget smukt over det samtidig, syntes hun. Hun imiterede ham ved at lægge en hånd på hjertet, som han havde gjort tidligere. "Jeg lover ligeledes, at jeg ikke fortæller det videre til nogen" svarede hun med et let buk. Hun havde absolut ikke tænkt sig at misbruge den tillid, han havde vist hende. "Men sig mig... du er ikke vampyr vel? Jeg ved, de ikke kan tåle sollys, medmindre det er det, din amulet beskytter mod. Jeg har bare aldrig hørt om en genstand, der kan det." Hun havde trods alt levet længe, og hun havde aldrig før oplevet, at en genstand kunne beskytte vampyrer mod sollys, så hun var ret sikker på, at det ikke var tilfældet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2