Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 17.04.2019 14:58
16. april, 2019

Hyde gik gennem gaderne, som på trods af det sene tidspunkt kun blev mere og mere larmende, efterhånden som han nærmede sig sit mål. Da han var ankommet til hovedstaden havde han rakt ud til en bekendt og han havde fået besked tilbage om, hvor de skulle mødes. Hyde var opfyldt af spænding, som han altid var, når der var udsigt til en god fortjeneste i en handel og han gik og smilede let for sig selv.

Med en lille del af sin bevidsthed opretholdt han den besværgelse, som ændrede hans udseende, så han lignede sig selv fra før vampyrforbandelsen havde taget ham til sig og han havde i aftenens anledning iført sig et sæt gråt tøj med skjorte i silke og tætsiddende bukser. Han havde var i solide læderstøvler, som beskyttede ham mod gadens smuds og havde kun en let kappe over sig til at beskytte tøjet, han bar.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 17.04.2019 17:11
Romulus havde ikke forventet at høre fra Hyde. De var blot bekendte, men det betød også at det var typisk noget der kun var i baghovedet af Romulus når han overvejede hvem han kendte. Dog vidste han også da han fik beskeden, at det her var en mulighed han ikke bare kunne lade passere, uden i det mindste at overveje den.
Det var også derfor at han havde valgt at opsætte et møde med Hyde. På næsten neutral grund. Det var i hvert fald i et pakhus i det nedre Dianthos. Det havde visse varer, men folk kom her ikke specielt ofte. Selvom Romulus sørgede for at møde op alene, som aftalt, så havde han også sørget for at der var et par folk i nærheden, til hvis Hyde's hensigter var mindre gode. Det gjaldt om at være sikker, og Romulus var sikker på at Hyde også havde taget de nødvendige forbehold.

Romulus så mere ud som det samfundslag han var kommet fra. Det var noget af det pænere tøj, og det var rent, men det sorte tøj så stadig slidt ud, og støvler var gode og solide. Noget der var sikker på at kunne holde i lang tid, men var ikke købt for at være pæne. De var dog også mudret til, fra alt snavset ude på gadens stræder.
For nu stod han bare og ventede ude i rummet alene. En lille flaske gemt væk i sin jakke med Nox hvis det var nødvendigt.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 17.04.2019 22:47
Hyde mødte op ved den aftalte adresse og bankede på. Da døren blev åbnet, sendte han Romulus et tilfreds smil og greb den andens hånd i en venskabelig gestus. "Romulus. Alt går forhåbentlig, som det skal?" Han trådte ind af døren og den blev lukket bag ham, så de kunne undgå nysgerrige blikke. Som Romulus regnede med, havde Hyde også gjort sine forberedelser. Han havde godt nok ingen folk med sig, men adskillelige af hans bedste knive var gemt af vejen rundt omkring på hans krop, hvor de var lette at få fat i. Desuden havde han sørget for at drikke blod lige inden mødet, så hans tørst var komplet slukket. "Tak, fordi du tog imod mødet. Det er jo trods alt et stykke tid siden, vi sidst har handlet sammen."
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 18.04.2019 10:10
Romulus tog imod Hyde's hånd i et fast håndtryk. "Hyde, selvfølgelig, i hvert fald ikke noget jeg ikke kan håndtere," indrømmede han, et venligt smil på læberne. Han ledte ham længere ind i pakhuset, så de var væk fra væggene, og de ikke risikerede at blive overhørt. Det ville ikke du at byvagterne ville komme rendende hvis de fandt ud af hvad der foregik.

"Altså, hvilken handelsmand ville jeg være bare at slå ned et møde, uden at være klar over hvad jeg kan få ud af det," spurgte han, et glimt af morskab i hans øjne. Før det forsvandt igen, og han så mere seriøs ud.
Det var egnetlig lang tid siden at Romulus havde lavet en større handel på nogen måde, men han følte sig stadig sikker i sit element, selvom Kiles Orden havde gjort sit for at forhindre hans arbejde. Så for nu ventede han bare på at Hyde kom med sit forslag til hvorfor de skulle handle endnu engang.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 18.04.2019 18:56
Hyde lo muntert og klappede Romulus let på skulderen af hans selvtilfredse svar. Romulus havde altid været meget selvsikker, men det var ærligt talt én af de ting, som Hyde godt kunne lide ved ham. "Nej, det kan du selvfølgelig havde en pointe i," svarede han og fulgte med den anden ind mod midten af pakhuset. Han satte virkelig pris på, at Romulus vidste, hvad han lavede ifht. at holde nysgerrige ører væk fra deres samtale.

"Nå, for at gå lige til sagen," startede Hyde ud, da de var tilpas langt fra væggene. "Jeg er lige flyttet til byen og... Ja, hvis jeg skal være helt ærlig, så søger jeg en ekstra indtægtskilde." Han smilede sigende til Romulus og fortsatte. "Eftersom vi tidligere har haft ganske lukrative samarbejder, så tænkte jeg, at I måske ville overveje at lade mig afsætte nogle drømme gennem mine folk?" Så var det sagt og Hyde ventede roligt på, at Romulus fik tid til at tænke over det.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 18.04.2019 19:52
Romulus værdsatte når man ikke skøjtede udenom problemet og hvad man ville have om det. Det gjorde bare aftalerne længere, og betød ofte at der stak noget under. Det var han ikke interesseret i. Han var ikke i denne her forretning for at være venlig, men nærmere for at tjene penge, så tingene skulle også gå som smurt.

"Ah, det lyder ikke som et dårligt forslag," indrømmede han. "Dit netværk spreder sig gennem det meste af landet gør det ikke?" spurgte han, for at være sikker på hvad præcist han kunne gå med til. Det var dog svært at sige nej til sådan en mulighed. Det var svært for ham selv at finde ordentlige folk som kunne sprede Nox gennem landet, men de havde behov for at udvide. Det var svært at sælge her i Dianthos i øjeblikket, så det var vigtigt de kunne få en indtægt andre steder i landet.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 18.04.2019 20:05
Hyde nikkede som svar på Romulus' spørgsmål. "Godt nok mest i de store byer, men jeg kommer lidt over det hele," indrømmede han med et lille smil. Det havde taget lang tid at udbygge hans spionnet til det det var i dag, men i dag var det alt arbejdet værd. Han var dog ganske tilfreds med, at Romulus lod til at være hoppet på krogen. For øjeblikket lod Hyde ham om at stille spørgsmålene.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 18.04.2019 22:46
Romulus så eftertænksom ud, men hvis der ikke umiddelbart var noget lusket under det, så var der absolut ingen grund til at han ikke tog imod det som Hyde tilbød hvad han kunne have.
"Jeg skal naturligvis være sikker på at dit netværk kan stoles. Det er dyrebare stoffer, for ikke at nævne meget vanedannende, så sælgerne må ikke indtage det," pointerede Romulus. Det var altid det man kunne være usikker på når man tog nye sælgere ind, for nogen var bare lidt for nysgerrig på stoffet, og det gad Romulus ikke. De endte bare med at stjæle det hele.

"Og selvom det her altid lyder fint, så er der sikkert noget, udover varen, du ønsker, er der ikke?" spurte Romulus. For en ting var hvordan de kørte lønnen heroppe i Dianthos, men når det skulle igennem Hyde, så ville Hyde nok også gerne have en hvis mængde profit fra det. Enten det eller noget helt andet, og ROmulus var ikke helt sikker på hvordan han skulle læse manden foran ham endnu.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 19.04.2019 10:10
Hyde's mund havde et kort sekund noget utilfreds over sig, men han fik det glattet ud ganske hurtigt. "Romulus. Jeg står personligt inde for, at mine folk er til at stole på. Hvis de stjæler fra dig, så dækker jeg dit tab." Stemmen var måske en anelse kølig ifht. den venskabelige stemning, der tidligere havde hersket. Hyde brød sig ikke om at få antydet, at han ikke havde styr på sine folk. "Men du har ret. Der er noget, jeg ønsker. Jeg ønsker, at I sælger mig flaskerne for syv ravstykker per flaske. På den måde kan jeg betale mine sælgere de sædvanlige to ravstykker og beholde et for mig selv." Han så roligt på Romulus. "Det er rimeligt. Du skal tænke på, hvor store partier, jeg kan omsætte for jer."
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 20.04.2019 11:55
At Hyde stod personligt indenfor dem betød lidt, men ikke meget for Romulus. Han stolede kun begrænset på sine egne sælgere, så at stole på nogen han ikke kendte var svært. Især fordi han havde set hvad stoffet kunne gøre til folk, især folk der var lidt for tilbøjelige til liiiige at prøve det. Eller dem der faldt i når de havde en dårlig dag. Det var ikke den slags sælgere han ønskede.
Forslaget Hyde lagde op var ikke nødvendigvis et dårligt et. De fik selv et ravstykke mindre per flaske, men tilgengæld ville de have et højere salg. Desuden, hvis det gik gennem Hyde, så ville det også betyde at de ikke behøvede omkostninger for distributering.
"Det er fuldt ud rimeligt, og jeg kan ikke se nogen grund til at sige nej til dette partnerskab. Det er noget vi har behov for, så har jeg ikek tænkt mig at tømme vores lager for at sælge det til dig endnu. Jeg siger at vi starter med en mindre mængde, og ser hvor let salget går. Så kan vi også slå ned på de steder, hvor markedet ville blomstre," tilbød Romulus endelig.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 20.04.2019 21:27
Romulus' smil fik Hyde til at blive i bedre humør og han nikkede tilfreds. "Jamen, så er det en aftale. Hvornår vil den første levering kunne ske?" Han var ret tilfreds med, hvis det kunne være så hurtigt som muligt. Jo før han kom igang, jo før ville han begynde at kunne tjene penge på det. Og han havde allerede forberedt flere af sine meddelere på, at dette ville ske inden så længe.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 23.04.2019 12:04
Romulus sendte ligeledes et smil til Hyde, før at det lidt forsvandt igen, som han tænkte over hvor meget de havde på lager, og hvor stor sending han kunne sende. Heldigvis så gik de første par flasker ikke alt for hurtigt, alt efter hvor spredt ud Hyde havde tænkt sig at starte.
"Hvis vi siger 100 flakser til at starte med, så kan de blive leveret næste uge," svarede han eftertænktsom og nikkede lidt for sig selv. 100 flasker var ikke specielt mange når man tænkte områderne Hyde nok gerne ville dække, men det var stadig en god mængde flasker for et uprøvet marked. "Jeg vil gerne have halvdelen betalt nu, for produktionsomkostningerne, og fordi det er første gang vi har så stor en sending," tilføjede Romulus så. Fremadrettet behøvede han no k ikke at blive betalt så meget på forhånd, men Romulus ville være sikker i aftalen, og desuden var Romulus væsentlig nemmere at finde i Dianthos, end Hyde var i øjeblikket, så det var Romulus der fik røven på komedie hvis noget gik galt i øjeblikket.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 23.04.2019 13:09
Hyde nikkede - tilfreds med tilbuddet om de 100 flasker. Det var naturligvis ikke alverden, men han skulle trods alt først skabe efterspørgsel på de nye markeder. Desuden havde Romulus ikke anet, at han overhovedet skulle levere noget som helst, før dette møde havde fundet sted, så det var vel så godt, som han kunne forvente.

Forudbetalingen var heller ikke komplet uventet, men Hyde's øjne blev alligevel knebet lidt sammen i utilfredshed over det høje beløb. "Hvis udbetalingen falder til 1/5 for fremtidige leveringer, så er det i orden," svarede han til sidst og løsnede den pung, han havde hængende inden for skjorten. Med rutinerede bevægelser talte han tre safirer og fem jadestykker op, som han rakte frem mod Romulus.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 17.05.2019 22:45
Det vigtigste var at få etableret netværket mellem dem, før at nogen af dem turde smide for mange ressourcer efter det, men først og fremmest havde Romulus også behov for ressourcerne, for at de kunne få produceret flaskerne, selvom de muligvis ikke kostede det meste. Det var stadig en større sending end hvad de hidtil havde prøvet.
"Naturligvis. Jeg havde ikke forventet så stor udbetaling hver gang, men jeg er sikker på at du forstår behøvet, for at sikre sig den første gang, og at vi aldrig har skulle lave sådan et lager før," svarede han, og tog imod krystallerne, og talte dem også selv, for at være sikker på at det passede, før at han lagde dem ned i sin egen pung, før at han rakte sin hånd frem for at kunne give Hyde et håndtryk.
"Så har vi en aftale, Hyde, jeg håber det bliver et langt og frugtbart samarbejde," sagde han med et smil på læberne. Det her var virkelig hvad Nox havde behov for, for at komme ud til flere folk.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 18.05.2019 09:22
Hyde stak pungen inden for skjorten igen, da han havde afleveret krystallerne og så rakte han frem og tog Romulus' hånd med et tilfreds smil. "Selvfølgelig forstår jeg det. Første gang." Hans smil var skævt et kort øjeblik, inden han gav Romulus' hånd endnu et tryk og så trak sin hånd til sig. "Jeg sender en løber til dig om en uges tid, som du kan give instruktioner omkring levering til. Forhåbentlig kommer vi begge til at tjene gode penge på dette." Han smilede igen og gik derefter hen mod døren. Nu havde han virkelig arbejde, der skulle laves!

/Out/
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 186 cm

Helli 18.05.2019 11:58
"Du ved hvor du kan finde mig," sagde han og nikkede tilbage til Hyde. Ellers var det bare et spørgsmål om at vente. Han forlod trods alt ikke byen uden en meget specifik grund til det.
Han kiggede efter Hyde der gik, og da han var sikker på at Hyde var væk, ventede han lidt, inden han selv fulgte trop ud af varehuset. Hans folk skulle nok selv finde ud af at aftalen var færdig.

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1