En smut forbi det ældste træ.

Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Topalis-folk/Satyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 11.03.2019 22:24
Det højeste og nok ældste træ, stod majestætisk midt i skoven. Rundt omkring den var der forskellige arter af træer i mange forskellige størrelser. Lige her i denne midte, var hun stoppet op og knælede mod stammens rødder og kærtegnede træet blidt. Det kunne måske virke underligt hvis man så hende på afstand, sidde og kærtegne træet stamme både oppe som nede af stammen. Avira var glad for dette træ og besøgte det ofte, hun var selv fra Amazonitskovene og hendes mor boede her endnu, som hun så ofte besøgte og derfor altid tog forbi 'De Ældre Skove' som skoven så fint hed. Men det var jo også passende, for hun var omringede af gamle træer, nogen ældre end andre og dette træ hun sad på hug ved, var den ældste. 

Avira havde påført sig en langærmet trøje og lange, dog en anelse hullede og beskidte bukser. - som hendes mor selvfølgelig havde kommenteret på - Men Avira havde være ligeglad og havde trukket på skuldrene med et skævt smil og havde svaret, at hun havde taget det på fordi hun skulle her ud til. Hvorfor gøre rent tøj beskidt nu hvor man har tøj der er og kan blive beskidt, sådan så hun på det. Omkring sig, havde hun sin sorte kappe som dækkede hendes horn og det flotte røde hår hun havde.

Det var ikke mørkt, men det var sent på eftermiddagen. Skoven var tæt at gjorde det bare en anelse mørkt, men det var dog stadig muligt at se omkring sig. Skovbunden var behagelig og der lå kun få kviste hist og her, ellers var skovbunden dækket af mos, græs, blomster og det man ikke kunne undgå og som voksede ufattelig hurtigt, ukrudtet. - Med rolige og blide bevægelser, begynde hun at fjerne det ukrudt der efterhånden havde overmagnet det gamle træ. Træet her skulle være fri for ukrudt, så længe hun var her i skoven. 
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 12.03.2019 10:31
det var jo bare tybisk. den creme han manglede i sin alkymist/eliksir butik manglede han nogle vigtige urter som han kun kunne finde i de ældre skove. Rumi satte saddel på hesten og satte saddeltaskerne på også og hoppede op. han begyndte at ride ud af byen mod de ældre skove.

Rumi sad roligt på hesten og travede roligt ud mod skoven.  der gik måske nogle timer før han var der men han vidste at det var det bedste sted at finde de urter. da han kom til skoven hoppede han af hesten og begyndte at trække det store dyr.  han kom til det ældste træ og kunne så småt høre nogle der hev i noget. var det en der ville skade træet?

han gik roligt mod lyden og så en kvinde side og hive ukrudt op fra roderne. han lagde hovedet på skrå og så til. "godeftermiddag" sagde han roligt og så mod hende. var hun en skovfod? siden hun passede på det ældste træ? han tænkte sig roligt om. hun lignede det ikke. men måske han bare skulle spørger. "undskyld jeg spørger, men hvad laver De" han så på alt det ukrudt hun havde samlet og blev faktisk lidt sulten. en god gang mælkebøtte suppe.... eller brændnælde suppe. det kunne da være meget lækkert
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 12.03.2019 21:41
Avira havde siddet på hug i sin egen lille verden og havde overhovedet ikke hørt at der var endnu en gæst i skoven og endda på hesteryg. Hun havde siddet med ryggen til og famlede med sine spinkle fingre, efter alt det ukrudt der havde vokset omkring træet imens hun havde være væk og nu, ved hendes side havde hun efterhånden lavet en stor bunke. 
Da en stemme bag hende afbrød hendes tanker der strejfede vidt omkring, fra moren derhjemme til den bestilling hun havde fåret fra en forbigående der havde set hendes skulpturer, til hvordan dagen havde føles så kort. Men okay, hun havde også sovet længe, eftersom hun havde arbejdet til sent aften. 

Avira havde givet et letterer gisp fra sig og havde vent sig rundt og faldt bagover. Hun nåede at sætte fra med hænderne så hun sad på sin flade med hænderne støttende bag sig. - Hætten fra hendes kappe var faldet af hende i faldet og afslørede hendes røde hår, sit skadet øje og hornene, hvor det ene var knækket. 
"Åh, sikke en overraskelse, dig havde jeg slet ikke hørt" Sagde hun efter at være kommet sig over chokket. Hendes blik gled mod mandens hest som var ved hans side og rettede så igen sin opmærksomhed mod ham da han spurte ind til hvad hun egentlig foretog sig. "Nåårh.. jeg fjerne som bare ukrudtet fra dette smukke træ som står mig meget nær." Hun rettede sig op så hun sad med benene bøjet ind mod brystkassen og lod sine arme omfavne dem. "Hvad laver en som dig og så på hesteryg, inde i denne gamle skov?" tillod hun sig derefter at spørge. For det var ikke lige det man forventede at finde her i ' De Ældste Skove '
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 13.03.2019 09:00
Rumi fik et lettere chok over at hun fik et chok. det var jo ikke meningen. men da hendes hætte faldt og afsløret hendes skadet øje og knækket horn samt det smukke røde hår. han havde aldrig set så slemt et skadet øje. han så på hesten der også fik et chok da hun faldt. han lagde en hånd på dens hals og nussede den roligt. den store bryggerhest var dejlig brun med hvide sokker.

han så på hende og så på ukrudtet. "det er da synd og skam at smide ukrudtet væk" sagde han og kunne finde en masse ting at bruge dem til. alt fra salver til mad. han så på hende da hun talte om hans hest og at han kom på den. "jo... jeg er ude for at finde nogle urter jeg mangler. jeg er Alkymist eller eliksir mager vis det er bedre for Dem at sige. og min ven her er hurtigst ud i skoven ind på gå ben" han smilte til hende og så på hendes smukke røde hår. hvor var han glad for at hans amulet ikke vidste hans overdrevet hvide hud der fortalte at han var djinn. men han ville nu bare ses som menneske. i bæltet hang en rusten lommelærke. de fleste ville ha gjort den ren for at få en ren lommelærke at drikke af.
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 18.03.2019 19:49
Hun virkede ikke til at være den eneste der fik et chok. Hun havde åbenbart giver sit chok 'videre' til både hest og rytter. Heldigvis skete der ikke mere end det. "åh, synes du det...?" sagde hun med en lettere spørgende tone. Hun kiggede på det ukrudt hun havde revet op med roden, det hun i hvert fald havde taget så godt hun nu kunne, for nogle rødder var jo ekstrem lange, så det kunne godt være noget af en umulighed at få det hele op. "Du skal være velkommen til at tag det med?" Tilføjede hun kort efter og valgte så at rejse sig op, hvorefter hun børstede det snavs der kom fra skovbunden som havde sat sig på hendes tøj. 

En Eliksir mager? Sådan en person havde hun vist ikke mødt før, og hende som rejste så meget rundt. Men ja, verden var jo stor og man kunne misse ting eller personer man måske ville finde interessant. Lige som denne mand. "Alkymist.. det ord har jeg hørt om eller rettere, fag" rettede hun og sendte manden en venligt smil tilbage og vente blikket mod hans flotte hest. Avira var glad for heste, hun havde ikke selv en men hun mødte mange. Hendes nære bekendtskab, en ældre herre, et helt almindelig menneske uden nogen form for kræfter. Han havde denne smukke sorte shire hest som han brugte som trækhest. Han hjalp meget ofte Avira med at fragte hende frem og tilbage når hun arbejde på sine værker og skulle havde transporteret alle sine ting med sig tilbage hvor hun nu valgte at opholde sig. Men den ældre mands hest, kunne nu godt minde om denne race som hun stod overfor. Dog havde Avira ikke meget forstand på heste og alle de racer der nu var, så hun kunne tag fejl? 

"Det kan jeg selvfølgelig godt se, det gør hverdagen nemmere og rejsetiden kortere." Inde bagved hendes kappe gemte sig en dolk, en gammel en af slagsen som hun altid havde med sig. At havde den med sig over alt, var som at havde sin far ved sin side altid. En behaglig og tryg følelse som hun ikke ville være foruden.      
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 19.03.2019 09:38
Rumi så på hende da hun synes at det ikke var synd men han gik over og tog nogle af de pæneste mælkebøtter og brændnæller fra bunken og lagde dem i tasken. "man kan bruge det til meget. som suppe eller stuning.... eller man kan bruge nogle af ukrudtet til eliksir." han samlede roligt ukrudtet op og så på hende da hunrejste sig. hun havde alsår et fantastisk hår.
da hun sagde hun havde hørt om alkymist nikkede han. det var jo tit der at der kom folk ind hos ham. den glade blomst var en hyggelig lille butik med masser af eliksire og urter. han så på hende og smilte . hesten lagde hovedet  mod Rumi imens han samlede ukrudt. hesten prustede og han gav den nogle mælkebøtter og den guffede løs på det. den elskede jo det grønne. det var der faktisk mange dyr der gjorde af ikke kød ædere.
han rejste sig op og lød hesten spise hvad den ville nu. han så på hende og smilte venligt. "ja og vis man har problemmer med at tiden løber fra en, så er det godt at ha en hest" hun så nu meget venlig ud. måske han kunne få en nu kunde vis hun skulle ha eliksire.
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 20.04.2019 17:02
Avira trådte et skridt til side, blot for at han kunne komme til de mange mælkebøtter og brændenælder. Det var ikke fordi hun stod i vejen, men det var blot for at viste han bare kunne tag løs. 
Hun havde bemærket mandens lange hvide hår som var sat i en lav siddende hestehale og hvad hun kunne se fra hvor hun stod, gik hans hår ned til midden af ryggen. Men det øverste del af håret var klippet, så det forfra lignede han havde kort hår, det var i hvert fald hvad hun så, om det så var meningen? Ja det kunne hun ikke vide. Hans hud var samtidig meget bleg og det fik ham til at være ekstra bleg at se på, på grund af håret. Det var et sjældent syn. 
Hun vende blikke bort da hun så han rejste sig efter at havde samlet det han nu skulle bruge og hesten guffede løs på resten. Avira fandt hans udseende unikt, der var ikke mange af hans udseende hun havde set på sin færden rundt omkring landet. Avira nikkede til hans svar, "ja der er hestene en rigtig god hjælp." 

brændenælde suppe, det havde hun da hørt om at man kunne lave og havde også hørt det skulle smage godt? Hun havde ikke selv fået smagt det endnu og hun havde igen anelse om hvordan man lavede det, men om ikke det var meget enkelt? "Det fantastisk hvad man kan lave ud af naturens planter." Nævnte hun for ham og var sikker på der var flere planter derude hun ikke kendte til som man kunne bruge til, hvad det nu kunne være. Hun indrømmede gerne at hun var så ikke skarp i det med planter og hvad der var af urter. Hvis hun skulle bruge noget, købte hun det altid os de gade sælgere der nu var rundt omkring. "For resten, jeg har vist ikke fået præsenteret mig. Mit navn er Avira, halv satyr, halv Topalis." Hun præsenterede sig kun af race hvis hun følte sig tilpas med den person hun snakkede med. Avira rakte hånden frem til hilsen.

Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 10.05.2019 19:51
Rumi så på hende da hun rykkede sig. han tog så meget han nu kunne finde af det der så pænt ud. han laggde det i hestens sadeltaske og lod hesten spise. da hun sagde de var en god hjælp klappede han hesten på halsen. "ja og så er han en god lytter" sagde Rumi med et lille grin. hesten løftede hovedet og prustede hvor efter den begyndte at spise videre.
Rumi var helt enig i med at naturen havde nnogle fantastiske planter. og det var jo også sjovt hvad man kunne få ud af de forskellige planter som folk ikke kendte meget til.

hun præssenterede sig med sin race hævede han et lille bryn. det var ikke mange der gjorde det. han tog hende hånd og smilte til hende. "hyggeligt at møde Dem Avira, jeg er Rumi" han sagde med vilje ikke sin race. han ville ikke blive jagtet for sin beholder. hans søde lille lommelærke. et objekt som han sjældent lagde fra sig.
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 12.06.2019 19:25
Hun så til, imens han anbragte ukrudtet i sadeltasken og nikkede anerkende til hans ord. For ja, de fleste dyr var gode at snakke med, de ville ikke sige meget men lytte viste man de gjorde. I sær hvis man havde en svær tid, hvor man bare havde brug for at nogen ville lytte til en og der var dyrene et plus. Avira samlede rasterne af det ukrudt Rumi ikke kunne bruge og fandt et sted i skoven at ligge det, så det kunne blive et med jorden. 
Hun bed dog ikke mærke af hans løftende øjenbryn, men smilede til gengæld. Af ren høflighed, rakte hun sin højre hånd frem som hilsen og håbede da han ville tag imod hendes gestus. "Rart at møde dig, Rumi" Avira flyttede sig en anelse for derefter at træde nærmere hesten. "Det også rart at møde dig, hvad er så dit navn?" spurte hun roligt og kørte forsigtigt sin ene hånd langs hestens hals og manke imens hun egentligt ventede på et svar, dog ikke fra hesten selv men fra ejeren. 

Imellem tiden fik en besynderlig lyd Avira's opmærksomhed. "Hørte du også det?" Spurte hun Rumi og så meget koncentreret ud. I hvilken retning var lyden kommet fra? Der var igen stille og det var lige før hun valgte at slå det hen igen, da den samme lyd gentog sig bare noget højere denne gang. Avira så i ratingen af lyden, gik forbi Rumi og undveg nogle større grene. "Hello!?" Hun så tilbage på Rumi "jeg tror der var en person og ikke et dyr.. måske har han eller hun brug for hjælp." Avira var ikke sikker, men hun valgte at følge kun sin fornemmelse. 

"Her over!" Råbte en dyb stemme som kom det et sted fra skovbunden af. Var Rumi mon fulgt efter? Avira tænkte ikke over det og fik øje på en mand der lå i skovbunden, han var nok noget ældre en hende og Rumi, manden virkede til at være faldet i et dybt hul og var blevet fastklemt på en eller andet måde, det måtte de se nærmere på. 
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 15.06.2019 19:29
han smilte til hende. tog hendes hånd i gestus og da hun havde trykket den og gik over til hesten så Rumi helt fortabt ud. "jeg... har aldrig givet ham et navn. kalder ham bare for kammerat." sagde Rumi ærligt og anede faktisk ikke hvad hesten hed. den skulle jo nok ha et navn men rumi havde aldrig tænkt på et navn.
da avira pludselig fik opmærksomhed på noget andet og spurgte om han hørte noget. han rystede på hovedet og da hun pludselig farede afsted tog Rumi fat i hestens tøjler og hev den med sig. han hørte pludselig den dybe stemme og stoppede op. han så rundt og fulgte avira.
"jeg tror det er en mand... og jeg tror han er der over af" sagde rumi og pegede vejen han synes stemmen var kommet fra.
Rumi fulgte lyden af en der kæmpede for at komme op eller noget. Rumi prøvede dog at finde frem til lyden. han kom til et hul og en ældre mand. han standsede hesten og skyndte sig over til sadeltasken og ledte efter noget han kunne få manden op med. men hvad? "manden er her over Avira" sagde han og ledte videre. han måtte da ha noget. et eller andet han kunne bruge. men han kunne kun finde urter.
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 18.01.2020 11:37
Rumi var fundt efter og med hesten efter sig. Så hesten havde altså ikke noget navn? Hun havde skubbet tanken fra sig eftersom der var en person der skulle hjælpes. Rumi havde fundet personen og havde råbt til hende om at manden lå i nærheden. Hun havde set ham og i forvirringen, gik hun nærmest rundt om sig selv for at finde noget at bruge. 
Avira valgte så at vende opmærksomheden mod den stakkels mand. "Åh, hvor jeg glad for at se jer, jeg troede jeg skulle ende mine dage her." Avira smilede og kiggede sig tilbage for at se Rumi rode i sin sadeltaske efter noget. Hun vente blikket tilbage igen og satte sig på knæ og kiggede nærmede på situationen. Manden lå med overkroppen på jordoverfladen og resten af kroppen lå i hulet. Hulet virkede til at være lavet af nogen, i forsøg på at fange et byttedyr. Men fælden virkede til at være en del år og var sikkert ikke lavet lige for nyligt. Der var en del blade omkring ham som kunne tyde på at fælden havde været dækket til og var derfor skjult for forbipasserende. "Min ene fod sidder fast, og det har ikke lykkes mig at rive mig fri." Nævnte han svagt og forsøgte igen at rive sig fri. "Prøv at ligge stille, jeg kan måske skærre dig fri, du sidder fast mellem en masse trærødder" Avira fiskede sin kniv frem fra sin baglomme. Kniven var pakket godt ind i noget dyrskind så den ikke kunne skærre hende. Det var den hun brugte når hun hyggede sig med små træ figure i sin fritid. 

Efter at havde pakket kniven ud og havde skåret de fleste rødder over var der en tyk snoet rod som krævede lidt flere kræfter end hun lige kunne klare. Det var den som holde manden fast. "Rumi!? Jeg tror godt jeg kunne bruge nogle ekstra kræfter til denne rod." ... "forsigtig, har voldsomt ondt i den fod, jeg har nok slå den i faldet.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 18.01.2020 12:15
Rumi hørte alt de to talte om og da manden talte om at ha ondt fandt han nogle urter frem fra sadeltasken. han gik over til avira og manden og rakte manden urterne."her de skal tygges, de hjælper mod smerte" det var det eneste han lige havde. han så på avira med rolige øjne og så ned i huldet. hun havde ret den så ud til at skulle bruges nogle krafter på det.
Rumi tog sin rod dolk han brugte til at skære rødder med. han lange sig på jorden og hans lange arme kunne lige næ. han så på avira. "vis jeg skære og hiver i roden kan du måske trække manden op?" spurgte han imens han skar i roden. han vidste ikke hvad man kunne bruge for at få manden op men måske lidt krafter på en eller anden måde kunne gøre det. rumi havde bare helt glemt at hans hest var stærk og kunne trække. men Rumi tænkte kun på at få manden fri han tænkte ikke lige logisk i dette øjeblik. han kom halvt igennem rodden og tog den anden hånd og prøvede at knække roden selv om det var virkelig hårdt og svært. han skulle sikkert skære mere. men måske han havde skæret nok til at vride rødderne væk fra manden fod.
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 19.01.2020 13:42
Avira kiggede op på Rumi da han kom over og rakte manden nogle urter. "Så de har en smertestillende virkning?" Spurte hun nysgerrigt. Avira havde ikke så meget kendskab til urter og deres virkning, men havde set at helbredshuset brugte en masse urter. Manden havde taknemligt taget imod urterne og tog den i munden for derefter at tygge på dem, Rumi havde derefter sat sig på hug og havde taget sin egen dolk frem som udseendemæssigt, virkede mere nyttig end hendes lille dolk hun brugte til at snitte træfigurer med. "Jo, det kan jeg godt" svarede hun og rejste sig op. Hun havde heller ikke tænkt hesten en tanke. Men selvom Avira ikke var så høj og virkede til at have en spinkel figur, skjulte det også de kræfter hun gemte på. Hun var noget stærkere end hun så ud til at være.    
"smerterne er ikke så slemme mere" kom det svagt fra manden "Godt, ræk mig dine hænder. Hun stilede sig så hun havde ordentlig fodfæste, for hun skulle jo nødigt selv havne i hullet. "Og jeg tror ikke du skal synke urterne, bare hold dem i munden." tilføjede hun kort efter.

Avira tog fat i mandens håndled og ventede på et signal fra Rumi om at hun kunne trække til. 
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 02.02.2020 16:07
"hun har ret hr, de skal blive ved at tygge selv om det bliver grødet" sagde Rumi imens han roede nede i hullet med armen. han mærkede efter de tygge grene og prøvede at få fat i den store der holdte manden ben. Avira virkede til at være god hjælp og nysgerig på livet. hvilket var godt jo. "og ja Avira det har de. har altid nogle med til vis man kommer til skade" sagde han med et smil og så ned i hulet. han kunne se en rod der var flækket på midten og hans fod var igennem den. shit.

Rumi tog dolken i den anden hånd og begyndte at skære modsat. "okey avira. på tre hiver du" han skær lidt mere og begyndte så at tælle "1....2....3!" ......
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 13.02.2020 17:07
Avira stod klare til at hive, da Rumi sagde hun skulle gøre sig klar. På 3 hev hun med alt sin kræft og kunne derefter mærke at hun fik løsrevet manden af den rod, der nu holde ham fast. En høj lyd af smerte kom fra den ældre mand og pludselig.. faldt Avira bagover og manden med sig eller næsten. Hun var endt med at falde på ryggen da de fik løsrevet ham, hvor manden lå på jorden med fødderne frit i hulet. 
Avira bliv liggende og kiggede op i trætoppene, bare for at samle kræfterne. Hun skjulte ikke at hun var forpustet, manden vejede da godt til, også selvom hun var vant til tunge løft så var der selvfølgelig også granser. "Tudsind tak skal i havde, troede virkelig jeg skulle ende min dage her." sagde han taknemligt,  som han godt nok også havde sagt tidligere "Ingen årsag" svarede hun forpustet. "Næste gang jeg går igennem en skov, sørger jeg lige for at se efter huller!" Nævnte hun med et skævt smil om læberne og satte sig op og lod hænderne støtte bag sig. 
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 18.02.2020 16:08
Rumi havde lige nået at fjerne dolken da hun fik ham op. han skyndte sig væk fra hulet da det begyndte at blive ustabilt hvor han lå. han gik over til avira og manden og så på mandens fod for at tjekke om den var skadet. "har De stadig ondt i foden hr?" det kunne jo godt ha været det bare var fordi at han havde haft den klemt at den gjorde ondt. men den kunne også ha været brækket.

Rumi så på Avira og sendte hende et varm hjertet smil. "det klare du godt Avira. det må jeg indrømme." han så mod manden igen og satte sig ned på hug ved manden og tog forsigtigt fat i foden for at mærke efter om den var brækket eller blødte. for det kunne virkelig gøre det besværligt for ham.
Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 13.04.2020 23:01
Avira kunne ikke skjule et smil da Rumi roste hende. Godt nok fik hun ofte ros af sine kunder, men den måde Rumi sagde det på gjorde hende lidt ekstra glad. hvorfor viste hun ikke. "Mange tak, men uden din hjælp havde nok været en større udfordring." tilføjede hun stadig noget stakåndet. Avira forsatte sin siddestilling og betragtede Rumi der forsigtigt havde taget fat i mandens fod for at undersøge den nærmere. Manden skar lidt ansigt, det var tydeligt at det stadig gjorde ondt. Stakkels mand. Hvordan var dette hul mon kommet? - "ja en smule, men det ikke så slemt som det var i starten, så jeg tror urterne det virker."

"Der må gøres noget ved det hul, tænk hvis der er andre der ender med samme tur, det ikke sikkert de er lige så heldige." Avira så på manden som nikkede anerkende. "Helt bestemt, jeg er også jer evig taknemlig" Han kiggede på dem begge. "Jeg håber ikke det er så slemt som jeg føler det?" sagde han og så spørgende på Rumi. 

Avira havde fået samlet kræfterne og fik rejst sig op, hvor hun derefter børstede blade og smågrene af tøjet og hvad der nu lå i skovbunden. Hun kiggede op, hvor længe var der mon gået? Hun havde ikke selv nogle tidsfornemmelse, men det var nu stadig lyst og der var kommet lidt flere skyer på himmelen der skykkede for solen. - Rumis hest var stadig i nærheden og den gumlede lidt på de små græstotter den nu kunne finde rundt omkring i skovbunden. 
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 15.04.2020 18:47
det havde Avira nok ret i men uden hende havde manden måske sider der endnu. hun havde hørt hans kalden og det var den vigtigste brik i hjælpen. han smilte til hende og sagde med rolige ord. "vi hjalp begge Avira" han så på manden da han havde tjekket hans fod og han sagde smerterne var ved at fortage sig lidt tagget være urten. "jeg er bare glad for at hjælpe" han så på foden i nogle minutter. 
"jeg tror det er en ide at komme til healer huset hr. Avira. vil du prøve at dække hulet til så følger jeg herren her til healer huset. det er på min vej alligevel." spurgte han og piftede og hesten kom travende over mod dem. den standsede ved Rumi der roligt hjalp manden på benet og klikkede med tungen og hesten bukkede. rumi hjalp manden op på hesten og klikkede igen med tungen hvor efter hesten rejste sig op igen.
Rumi smilte til avira "det har været en fornøjelse at møde dem frøken Avira" sagde han og tog fat i tøjlen og begyndte at trakke hesten mod byen

//out

Rumi har forladt tråden.

Avira

Avira

Krystalisianer

Kaotisk God

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 58 år

Højde / 163 cm

Fisk 16.04.2020 19:58
"Ja, det kan du selvfølgelig have ret i" sagde hun smilende. De havde begge været gode til at hjælpe den ældre mand og han havde ikke lagt skjul på hans taknemlighed. 

"Jo selvfølgelig. Fornuftigt tænk med healerhuset." imens Rumi gjorde hesten klar og manden havde taget imod ideen, gik hun over til den bunke jord hun havde bemærket da de ankom som lå tæt ved huldet. Hun begynde at skubbe jord og kvist og hvad der ellers fulde med og kiggede så op og vinkede. "Det var også mig en fornøjelse, håber var ses igen." 

Avira har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1