Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.12.2018 01:11
Juno havde husket at spise. Ikke af sig selv, men Killian havde mindet ham om det. Han vidste ikke, om Killian havde holdt øje med, hvornår han fik tid til at spise, eller om det simpelthen bare var held, men han havde et øjeblik uden noget at lave, da Killian gav ham posen Hector havde medbragt tidligere, bollerne stadig varme, og Juno havde slugt dem på et øjeblik.

Killian havde dog ikke haft tid til at fortælle ham, at Hector havde regnet ud, hvad Juno havde lavet med ham, selv hvis han havde haft lyst til det, og da Juno fik fri, havde han ingen ide om, hvad Hector og Killian kunne have snakket om, udover at Killian havde vist Hector ud.

"Hej skat," kaldte han, da han trådte indenfor og hang sin jakke op. Han beholdt støvlerne på imens han gik videre ind i huset, søgende efter Hector. Han blev dog hurtigt distraheret af Freja, der kom løbende for at give ham et kram, men allerede inden hun slap ham igen, søgte hans blik efter hans kæreste. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.12.2018 06:52
Hector var i køkkenet, da han hørte Juno komme ind ad hovedøren og kalde på ham. Hector havde dog hovedet halvvejs inde i ovnen på det store smedejernskomfur, hvor han var ved at fiske nogle bagte kartofler ud. Der var ikke en overflod af mad i huset i øjeblikket, men Hector havde hugget to store bagekartofler på markedet, som han havde bagt med olie og urter. Hvis man smed lidt salt og smør på dem, så var det et helt festmåltid. På komfuret stod to store gryder - en med stuvet spinat og en anden med ris - og boblede. Det var til ungerne. Hector og Juno spiste normalt det samme som alle andre, men Hector havde haft lyst til at forkæle Juno lidt, og derfor var deres måltid lidt særligt. Han havde dog lovet ungerne højt og helligt, at han ville skaffe flere kartofler, så de også kunne smage. 

"Jeg er her," kaldte han, mens han balancerede det varme fad hen på køkkenbordet uden at brænde sig alt for meget. Det duftede vidunderligt, men kartoflerne var alt for varme til at spise lige nu. De skulle lige bruge 10-15 minutter på at køle af. Hector tørrede sin pande i sin bluse og vendte sig mod døren for at tage imod Juno.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.12.2018 13:45
Juno nåede at føle en smule uro, inden Hector fik svaret ham. Det var ikke fordi at Hector altid var hjemme, når han kom hjem, men ofte nok til, at det var underligt, hvis ikke han var, og især med Asad og hans drenge på gaderne blev Juno nemt bekymret. Desuden savnede han ham stort set altid - to minutter uden Hector ved sin side var mere end nok til at skabe savn i Juno. Et 'farvel' hver morgen, var nok til at han savnede ham, allerede inden han havde sluppet ham. 

Så da Hector gav sig til kende i køkkenet, sprang Juno straks derud, så Hector kun lige nåede at sætte fadet fra sig, inden Junos arme lå ham hans hals og hans læber var presset mod hans. "Ad, klamt," hørte han Max grine, men det fik ham kun til at smile, og, provokerende som han var, stikke en tunge i munden på Hector også. Han havde ikke glemt, hvor sjovt de havde haft det på hans arbejde, og han var allerede ivrig efter at gentage successen herhjemme. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.12.2018 16:14
Hector grinede, da Juno kom springende mod ham, og han tog imod med åbne arme (og mund), mens han trykkede sig ind til sin kæreste. Hjertet gik lidt amok i brystet på ham, mens de kyssede, og Hector var helt opkogt i hovedet, da de endelig slap hinanden. Han grinede dumt og strøg Juno over kinden.

"Hej," sagde han med et fjoget grin. "Havde du en god dag? Fik du spist bollerne?"

Hector hadede på mange måder, hvor tam og huslig, han var blevet på det seneste, men han havde svært ved at lade være. Desuden skulle nogen jo passe huset og ungerne, og når Juno var væk det meste af dagen, så måtte Hector jo træde til. Det gjorde han også med glæde det meste af tiden, selvom han nu også savnede en god slåskamp! Det kunne han jo altid gå ud og finde, hvis det skulle blive helt galt.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.12.2018 16:56
"Killian ville ikke lade mig være, før jeg havde spist dem," svarede Juno med et grin og kyssede Hector igen, selvom det denne gang kun blev et kort ét. "Og jeg har tænkt på dig hele dagen," tilføjede han med et smil der tydeligt sagde præcis, hvad det var han havde tænkt på, inden han slap Hector og strøg sine fingre over hans kæbe imens. 

"Ad!!" Lød det fra Max igen, denne gang lidt voldsommere, men Junos berøring og blik havde heller ikke lagt skjul på, hvor meget han havde lyst til Hector, og han grinede da det fik Max til at springe op af sin stol og ud af køkkenet.

"Hvad har du haft gang i?" spurgte han, samtidig med at duften fra maden ramte ham. Hans blik faldt på kartoflerne og han indåndede duften igen. "Åh, jeg kunne gifte mig med dig lige nu og her," udbrød han og så smilende på sin kæreste; sin søde, søde kæreste, der tog sig af deres børn og deres bande og lavede mad til dem alle sammen. Juno var så taknemmelig og lykkelig, at han slet ikke vidste, hvad han ellers skulle sige. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.12.2018 19:33
Hector skulle til at svare på Junos spørgsmål, da han prompte glemte alt om svaret, samt alt andet, da Juno sagde, at han kunne gifte sig med ham. Den tanke var slet ikke faldet ham ind, for ja, han havde aldrig troet, at den slags ville være i kortene for ham, men Juno sagde det bare, som om det var det mest naturlige, åbenlyse i hele verden. Hectors kinder blev meget lyserød, og han rullede med øjnene og grinede af Juno, mens kan skubbede lidt til hans skulder.

"Idiot," mumlede han og rystede på hovedet. 

"Jeg gik bare forbi markedspladsen på vej hjem," sagde han så som svar på Junos tidligere spørgsmål. "Så faldt der sgu to kartofler ned i min taske! Det var helt vildt." Han grinede til Juno, men blev så en smule mere alvorlig. "Og, øh, jeg vil bare sige, at jeg godt ved, at det var Killian, du var sammen med dengang. Og... det er helt okay. Jeg er ikke sur over det mere - ikke rigtigt - og jeg stoler på dig. Jeg ville bare sige, at jeg godt ved det."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.12.2018 20:20
Juno grinede bare da Hector skubbede til ham og kaldte ham en idiot, for han kunne jo se, at han kun var en idiot fordi Hector var glad. En dag ville han fri til ham, og så ville fyren kun blive endnu gladere, det vidste Juno allerede nu, og hvis ikke det var fordi han gik så meget op i at gøre alting perfekt, så ville han næsten ikke have kunnet vente.

Junos smil falmede til gengæld straks, da Hector bragte Killian op igen. Han gik ud fra at han var i problemer, at han havde fucket op og at Hector ville sætte ham på plads, som han fortjente, eller at det ville starte et nyt skænderi, at han havde vovet at introducere de to for hinanden. Han registrerede knap nok den del, hvor Hector sagde at han var okay med det.

"Vi var ikke 'sammen', det var ikke -" undskyldte han straks sig selv, og viftede nervøst med en hånd, imens han ledte efter ord. "Han må jo heller ikke røre mig og..." Han stoppede straks med at tale, da det gik op for ham at Hector ikke var vred. Det var hans ansigtsudtryk, der fik Juno til at indse det, og først da, gik det op for ham at Hector også selv havde sagt, at han ikke var vred. 
Han brød ud i nervøs latter og skubbede så til Hector med sin skulder. "Flirtede han også vanvittigt meget med dig, da jeg var gået?"
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.12.2018 20:31
Hector var lettet, da Juno så ud til at fatte, at han ikke var vred. Han havde virkelig ikke lyst til at skændes med Juno, for de havde det så, så godt sammen lige nu. Der havde ikke været et eneste ondt ord i mellem dem, siden de havde aftalt, de var kærester, og Hector ville gerne holde den tilstand så længe som muligt. Han var så lettet, at Junos ord ikke rigtigt sank ind, og han grinede bare og skubbede lidt tilbage mod Juno.

"Næh, ikke så meget," sagde han. "Eller... han prøvede, men jeg kom vist til at skælde ham ud. Sådan... ret kraftigt. Sagde jeg ville brække kæben og pikken på ham, hvis han prøvede på noget. Han blev vist helt bange for mig, hæh."

Hector skulle til at fortælle mere, da Junos ord endelig lagrede sig ordentlig i hans hjerne og han afbrød sig selv.

"Vent, er jeg virkelig den eneste, der må røre dig?" spurgte han og trådte lidt tættere. "Måtte han slet ikke?"

Tanken om, at Hector var den eneste, der fik lov til at røre Juno under tøjet, var en virkelig god tanke. Den fik han til at føle sig helt speciel, og dét kunne han godt lide, når det handlede om Juno i hvert fald. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.12.2018 20:50
Juno smilede igen, langt mere oprigtigt, da Hector fortalte at han havde truet Killian. Det lignede ham, og Juno havde også set Killian flirte med de fleste, selv Thoran, som han selv var lidt bange for, så det undrede ham ikke at Killian også havde gjort det med Hector. Killian havde trods alt ikke haft et problem med at Juno var forelsket i en anden, da de havde haft deres sjov sammen, så hvorfor skulle det genere ham at Hector havde en kæreste, når alt han gjorde med ham var at flirte lidt?

"Arrh, jo, han må gerne røre mig fra halsen og op, og uden på mit tøj, så længe han ikke holder fast i mig, det har jeg gjort helt klart. Han kan godt lide berøring, og jeg har ikke noget imod hvis han giver mig et klap på skulderen," forklarede Juno med et træk på skuldrene, men vidste også godt, at Hector nok mente seksuelt eller i det mindste under tøjet; "det samme gjaldt da vi var... 'sammen'." Han skævede sig omkring og sænkede stemmen til en hvisken, ikke vild med hvis de andre medlemmer hørte dem; "Jeg lod ham også give mig en spiller, men med min hånd over hans. Jeg ville ikke... Han skulle ikke..."
Junos vejrtrækning blev overfladisk og han gned over sine øjenlåg med en hånd. "Han kunne lige have vovet på at røre mig."
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.12.2018 21:13
Hector lagde straks sine arme om Junos skuldre og kyssede ham, da han hørte, hvordan Junos vejrtrækning blev en smule for hurtig. Han vidste fra sig selv, at panikken kunne komme ud af det blå bare ved en lugt eller et fjernt minde, og han ville gøre alt, han kunne for at distrahere Juno fra følelsen. 

"Hey," mumlede han mod Junos læber, mens han pressede sig let op mod Junos krop. "Der er aldrig nogen, der skal røre dig uden at få lov først. Ellers så dræber jeg dem. Uden pis, jeg dræber dem."

Han gned sig lidt op af Junos krop. Der var unger overalt i huset, men der var ingen i køkkenet lige nu, og der var stadig 10 minutter, til maden var klar...

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.12.2018 23:56
Hectors duft, mere end hans kys, var hvad der fik Juno til langsomt at slappe af igen og han grinede også, da Hector tilbød at dræbe enhver, der rørte Juno uden tilladelse.

"Tak, baby," svarede han og kyssede ham igen. "Og tro mig, du er den eneste, der nogensinde rører mig igen og slipper levende af sted med det." Han lovede det i lige så stille en hvisken, men mente det ikke desto mindre. Juno skulle nok selv myrde vedkommende, hvis der var nogen der havde nosserne til at røre ved ham uden tilladelse.

På trods af sin trussel, gjorde han ikke andet, da Hector gned sig op af ham, end at se sig nervøst omkring. 
"Stump, vi er ikke ligefrem alene," hviskede han og skævede ud imod stuen. Der var ingen dør i dørkammen der adskilte køkkenet og stuen, og de skulle igennem stuen, hvis de skulle op på deres delte værelse. "Er det noget, der ikke kan vente?" tilbød han, villig til at prøve alligevel, hvis Hector virkelig havde lyst til ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 12.12.2018 00:09
"Lidt," grinede Hector op til Juno og vædede sine læber. "Jeg har virkelig lyst at bruge min mund på dig, men jeg kan godt vente i den tid, det tager at gå ud på lokummet eller op på værelset."

Der var stort set ikke noget tidspunkt i døgnet, hvor Hector ikke havde lyst til Juno, men han kunne for det meste godt holde sig i skindet. Når han først fik tanken, var den dog svær at slippe igen. Han strøg sine fingre over Junos brystkasse og kyssede hans hals.

"Har du ikke lyst til at gå med mig?" hviskede han mod Junos varme hud. "Jeg gør det så godt for dig."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.12.2018 00:26
"Imponerende," drillede Juno, da Hector fortalte at han godt kunne vente helt til de kom op på værelset eller ud på lokummet, for det var virkelig ikke imponerende, ikke engang for Hector, der ikke ligefrem var kendt for sin tålmodighed. 
Juno var mere opmærksom på ikke at ville traumatisere deres børn, og det var først, da han mærkede Hectors læber imod sin hals, at han blev rigtigt blød i knæene. 

"Jeg har altid lyst til at gå med dig," svarede han og strøg distræt sine fingre over Hectors arm, imens hans selvkontrol langsomt forsvandt. Nu hvor Hector havde sat ord på hvad han gerne ville, forestillede Juno sig også nærmest allerede hvordan det ville være, og det var kun endnu sværere at takke nej. 

"Okay, lad os skride op på værelset." Han tog Hectors hånd og hev ham med sig - så hurtigt igennem stuen som de kunne komme, for at undgå spørgsmål eller at blive stoppet, selvom det også var meget afslørende for, hvad de havde tænkt sig. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 12.12.2018 00:44
Hector grinede, da Juno tog hans hånd, og han klemte om Junos røv med sin frie hånd, inden han ledte vejen op ad trapperne og ned ad gangen til deres værelse. Der kom et par unger ud fra de andre værelser, men de vidste vist efterhånden, at de ikke skulle afbryde, hvis de så Juno og Hector på vej ind på deres soveværelse sammen. De gjorde i hvert fald ikke andet end at rulle øjne og skynde sig nedenunder.

"Fortæl mig, hvad du har lavet i dag," sagde Hector, mens han lukkede døren bag den og med det samme knælede ned foran Juno for at begynde at åbne hans bukser. Det var egentlig ikke, fordi han ikke kunne vente med at høre om Junos dag, men han elskede at høre Juno forsøge at tale, mens Hectors mund var på ham. Han tog Junos pik frem og kyssede langs skaftets længde, mens han ventede på Junos svar.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.12.2018 01:03
"Det kan jeg fandme næsten ikke huske," svarede Juno imens han trådte længere ind på værelset og over til deres seng - en ny én, dobbelt, en erstatning for den køjeseng de alligevel altid kun brugte den nederste halvdel af. Det var næsten ikke en seng, men faktisk bare en madras på gulvet og den var på ingen måde ny heller, udover at være ny på dette værelse. 

Da Hector begyndte at åbne hans bukser, stoppede han ham, kun for at sætte sig på madrassen, hans ben ud over kanten af den, og trak Hector ind imellem sine ben, hvor han holdt om ham og kyssede ham i flere sekunder, inden han slap ham. 
"Jeg har fantaseret om dig hele dagen," afslørede han så, for det var virkelig, hvad han tydeligst kunne huske fra sin dag. Med dét sagt lagde han sig ned og slikkede sig over læberne, imens han trak sine bukser ned, kun lige langt nok til at slippe hans pik fri for ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 12.12.2018 03:07
"Så fortæl mig, hvad du har fantaseret om," mumlede Hector og gned sin næse igennem Junos kønshår, inden han lænede sig lidt tilbage for at kysse tippen af Junos pik. Han slog øjnene op og kiggede på Junos ansigt, mens han åbnede munden og begyndte at tage ham ind med en lav brummen.

Hans hænder kørte op ad Junos lår, klemte og gned mod dem, inden de bevægede sig højere op for at klemme om hans hofter. Hector ville gerne røre ved Junos mave, men han kunne jo ikke spørge om lov nu (hans mund var optaget), så han kærtegnende i stedet lige omkring kanten af Junos bluse og ventede på at få lov til at gå videre.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.12.2018 13:31
Juno slap et støn fra det øjeblik han kunne mærke Hectors vejrtrækning imod sin hud, og trak straks en pude ind under sit hoved, så han kunne se ned på Hector imens han tog ham i munden. Det var et syn han ikke ville gå glip af.

"Jeg -" forsøgte han at efterkomme Hectors ønske, kun for at slippe et støn i samme øjeblik. "Fantaserede om at gøre det udenfor. På en eng. I en gyde. Hvor - hvor folk kan høre dig, ligesom i dag, hvis - ikke vi er forsigtige," fortalte Juno stakåndet, samtidig med at han havde svært ved at holde fast i en tanke, når Hectors mund var om ham.

"Det er okay, du må gerne," tilføjede han, da han mærkede Hectors fingre imod sin blusekant, og skubbede selv en af Hectors hænder op under den. Han overvejede at hive blusen helt af, fordi han ville have det okay med det, hvis det bare var imens Hector suttede ham af, men han vidste også, at han ville få det dårligt med det, hvis de endte med at lave mere end dét, så for nu blev den på. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 13.12.2018 20:51
Hector slap et lille støn ud gennem næsen, da han fik lov til at røre ved Junos bare mave. Junos hud var blevet endnu mere sensuel for ham, end den havde været før, for nu var den lidt forbudt, noget man skulle spørge om lov til at røre, og det var åbenbart noget, det tændte Hector. 

Han stønnede blidt omkring Junos pik, mens han lod begge hænder glide op under Junos trøje og strøg over hans bløde, varme hud. Han kradsede også lidt, bare helt blidt, over Junos maveskind, mens hans hoved stadig kørte op og ned. 

For det meste var det svært for ham at holde tilbage, og de fleste blowjobs gik hurtigt over til sex, men denne gang ville Hector faktisk helst holde det sådan her. Han havde lyst til at fokusere helt og holdent på Juno, og det kunne han ikke, hvis han selv var ved at gå til i nydelse. 

"Fortæl mig, hvad du vil have fra mig," hviskede han, da han havde sluppet Junos pik og i stedet kyssede ned langs skaftet. "Vil du have andet fra min mund?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.12.2018 05:15
På ingen tid slappede Juno helt af. Hans krop sank ned i madrassen og hans øjne faldt i, selvom han lige havde lagt sig, så han kunne følge med hvis han ville.

"Du er så dygtig til det her, Stump," roste han hæst og ikke længere efter begyndte han at stønne. Han prøvede at holde igen, for ikke at lade de andre høre dem, men det blev sværere og sværere, og han var helt stakåndet da Hector slap ham.

"Din mund?" spurgte han og åbnede øjnene igen, for at stryge en hånd over fyrens krøller. "Som hvad? Hundrede kys? Dét siger jeg ikke nej til," grinede han, satte sig op og skubbede Hector bagud, indtil han kunne kysse ham. Hans pik var hård imellem dem, men den kunne godt vente.

"Var det dét du havde i tankerne?" spurgte han med et smil ind imod Hectors læber, sikker på at det var noget andet, som han nu havde tænkt sig at lokke ud af ham.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.12.2018 06:58
Hector grinede og lagde straks armene om Junos skuldre og kyssede ham tilbage, mens han rejste sig lidt op på knæene, så han kunne presse sig op mod Junos bryst. Han nippede blidt til Junos underlæbe.

"Hmmm," brummede han og trak sig en smule tilbage, så han kunne vædde sine læber og se ordentlig på Juno. "Vil du have min mund andre steder på dig? Du har jo en hel krop, ikke?"

Hector havde ét bestemt sted i tankerne, men han kunne ikke helt få sig selv til at sige det ligeud. Slet ikke når han ikke var sikker på, hvordan Juno ville reagere på det. Havde han overhovedet tænkt det? Og ville de gøre ham ubehagelig til mode? Det ville Hector helst ikke risikere.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2