Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 07.12.2018 17:48
Dagene var blev kort, men luften var stadig lun in Balzera. Selv hen på aften kunne man snildt begå sig i minimalt tøj, eller bare en let kappe hen over tøjet.

Vinteren havde givet Oswald en undskyldning for at blive I balzeta. Først var der hans slave operation som skulle passes, dernæst kom alt det formelle igennem hans titel som adelig. Festerne var ofte af den kedelige slags, folk havde stive bevægelser med flaske masker. Oswald mente altid at man aldrig kendte en person bedre, end når man havde været nøgen sammen med dem.

Det var lidt der hans håb forblev, at han ville finde en person som havde samme indstilling som han. Men som aften blev til sene timer, blev Oswald mere skuffet. Det virkede ikke til at han ville finde den rette person at tale med den nat. Bedst som han stod alene med blikket ud imod den smukke baghave, kunne han lad være med lytte halv med på de samtaler som forgik mellem de andre gæster.

Højre hånd var lukket omkring et glas rødvin, i mens at blik blev ude på den mørke aften himmel. 
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 10.12.2018 08:15
Efter dages rejsen, søvn i diverse huler og mørkelagte hytter, var ham langt om længe nået til Balzera. Han vidste godt de var i syden, men han havde ikke regnet med der var denne temperatur, ikke på denne ellers normalt kolde tid. Atreyu klagede ikke, tvært imod, så nød ham faktisk at han ikke behøvede at hive de kæmpe pelse frem, eller de tykke skjorter, desuden ville det heller ikke passe ind til selskabet.

De mørke øjne gled rundt, studerede hver eneste gæst der befandt sig på stedet, samt de slaver der løb rundt og sørgede for hver gæst havde noget at drikke. Atreyu følte sig så malplaceret, ganske vidst var han adelig, men på samme tid var han pirat... Ikke at han rejste rundt og plyndrede eller noget, men der var ikke tvivl om, at nogle af disse gæster vidste hvad han var. Han sukkede opgivende som han greb et glas vin og sneg sig udenfor for at få luft.

Hurtigt faldt hans blik på værten, der tydeligt selv havde brug for luft " Godt at vide jeg ikke er den eneste" sagde han og gav et kort nik med hovedet som gestus inden han tog en tår vin "Lord Oswald... Hvorfor syden?" spurgte Atreyu og hævede et øjenbryn og sendte ham et smil.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 10.12.2018 14:15
Oswald drejede sig om, da han hørte stemme. Hvorfor valgte han syden? "Det er her at jeg høre til, mit hjem er i syden" sagde han med et kort smil. Heller sydens varme frem for nordens kulde. "Jeg har aldrig være kulde glad, plus alt det mørke sender mig i vinter hi" sagde han kort efter.

Det og at han bare havde brug for en pause. "Du bryder dig måske ikke om varmen?" sagde han kort med smule dril i stemmen, selv var varmen en fin ting om vinteren, det var ikke sådan at man blev stegt levende.

"Og måske andre, årsager" sagde Oswald, personlig. Han var godt klar over at det var selvmord at vende tilbage til syden, men lige nu vidste hans familie vidste at han havde en ny krop, ville der bare blive problemer. Det tvang ham en smule til skift navn ind i mellem, udover når han var i sit eget hjem.
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 08.01.2019 20:41
Atreyu nikkede kort " Jeg har bestemt også en forkærlighed for varmen, som i holder jer her i syden" sagde han med et skævt smil på læberne. Varme havde ikke været et problem for ham, men det var kulde nu heller ikke.. Som pirat havde han prøvet det meste, men sne... Det var nok det han hadede allermest, ja og så solen selvfølgelig, men det gav næsten sig selv, nu hvor han var vampyr.

Atreyu hævede et øjenbryn mod dæmonen og nikkede kort "Jeg forstår" sagde han stille. Der var personlige årsager til han var her, hvilket Atreyu ikke ville stikke mere til, for han ville på ingen måder fremprovokere et angreb fra dæmonen. 

"Det er et smukt sted De har" sagde han og så udover haven. Trods det var mørkt kunne han stadig ane farverne, det var plusset ved at være vampyr. Selv om natten kunne man se næsten så klart som når det var højlys dag. 
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 10.01.2019 18:36
Vinteren varme var lige der hvor at man stadig kunne nyde den, om sommeren var det en helt anden sag. ”Jeg vil sige den er bedst på denne tid af året, eller skal man holde sig i skyggen” sagde han kort, Oswald var ikke sikker på om han igen ville få farve på sin hud, nok ikke på den samme fysiske plan som før i tiden.

Oswald klukkede, ”En ting jeg elsker ved at bo her nede, er den mystisk om natten bringer frem. Man ser ikke den samme slags bygninger i resten af landet, og der heller ikke den samme duft” i syden duftede gaderne af krydderi, kaffe og andre eksotiske ting. I Dianthos var det bare lugt af mudder, snask og anden møg.

”Hvis du skulle finde et sted at bo her i landet, hvor skulle det så være?” sagde Oswald lidt efter. Selv ville han blive i syden for altid, men Oswald var klar over hvilket problemer det ville give med hans familie, og han var ikke klar til en fuld dæmon krig alene. 
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 27.02.2019 13:46
Atreyu nikkede kort. Ja, han havde godt hørt folks fortællinger om sommer i syden. På den ene måde lød det super fristende at tage ned og opleve den, men på den anden side, lød det yderst ulideligt! Tanken om utal af høje plus grader og kun ophold i skyggen, så foretrak han selv personligt norden, eller sådan lige midt i mellem.

Han tog en dyb indånding, fik et hvert sanse indtryk under huden og nikkede ”Efter at have befundet mig begge steder nu, kan jeg kun være enig… Syden har uden tvivl de bedste dufte” sagde han med et skævt smil på læberne. Krydderier, kaffe, frugter.. Og hvad end hjertet kunne begære.. Kvinder… Blod.. Hans tanker gik i for mange detaljer og han måtte komme tilbage til virkeligheden, for ikke at komme for langt ud, dog var han en af dem der kunne kontrollere tørsten.

De mørke øjne vendte sig mod  dæmonen som han stillede spørgsmålet ”Ærligt… Så ved jeg det ikke. Jeg har jo mit skib, men udover det, så kommer jeg nok aldrig helt fra Piraternes by” sagde han og trak svagt på skuldrene ” Jeg formoder at De, lord Oswald, vil forblive her i syden?” sagde han og holdt blikket på dæmonen.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 17:51
“Jeg bliver her frem til foråret, lige nu er der ikke mange årsager for mig til at vende næsen nordpå igen i fremtiden,” nok var der magtkampe med hans familie men det virkede til en eller anden slags fred lå imellem dem i øjeblikket.
De andre dæmoner fra hans familie ville ikke ligefrem være tilfreds med at han var i syden i lang tid, men Oswald kunne ikke tage nord på igen før at han havde sikkert en ny gård. Så indtil at der dukkede kampe op, var der ikke en årsag til at forlade syden.
”Jeg må dog indrømme at hvis min familie kommer i vejen, vil jeg nok trække tilbage nord på. Dæmoniske stridheder er ikke ligefrem lette er kæmpe sig ud af” han havde lært nok at de bank som han fik da han var lille, nu var det så lavet om. Oswald kunne forsvar sig med lethed, men han gad ikke spilde sin chakra på kæmpe med andre dæmoner når han selv vidste hvor svært det var at dræbe en af sine egen race.
”Men nu skal ikke suge morskaben ud af denne aften med dæmonisk politik” sagde han lidt efter, det ville være spild af god tid med folk som der var i blandt ham.
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 05.04.2019 14:57
" Der er alligevel intet der er ret meget værd at se i norden alligevel" sagde han og sukkede. Atreyu var selv ved at være godt træt af norden, men personligt vidste han også, at han ikke ville kunne holde til at leve i syden længere tid end et par dage.. Varmen var ulidelig om dagen og selv om natten var der varmt og det var han ikke specielt god til at håndtere. Svagt hævede han et øjenbryn mod dæmonen og trak på skuldrene "Det har jeg ingen ideer om, men jeg gætte mig til de er mindst hundrede gange værre end vampyr stridigheder" sagde han med et skævt smil. Atreyu syntes nu nok at, vampyrenes stridigheder kunne være et helvede, men tanken om en dæmonfamilie der kom efter en, var bestemt ikke super tiltalende. Et grin slap fra ham "Det går.. Jeg har fået en tale omkring dyrkning af korn for noget tid siden... Det var det værste jeg har været med til" sagde han og sukkede nærmest opgivende, men han ville mene dæmonpolitik var væsentlig mere spændende kontra en mand der stod og snakkede om korn. 
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 15.05.2019 10:01
Oswald lave en let latter, han kendte ikke nok til vampyrers kampe med hinanden, men han vidste at de kunne være blodige.
”Men, lad os ikke tale for meget om alt den kedelige politik som plager landet. Den slags kan man næsten blive gråhåret af, til tider” politik var et af de emner som Oswald undgik mere end pest og andre plager.
Oswald løftede det vinglas han havde til læberne og drak et par mundfulde, på en eller anden måde ville det være passende hvis han kunne gå herfra uden for mange tanker om livet og alle dets problemer. Lige siden han kom til syden, havde der ikke været andet end rod. Han kunne huske kvinden Zirra som han mødte til en anden fest for et par dage siden, og han var ikke sikke på om han havde tiltro eller ej til hende.
Hun havde et eller andet over sig, som sagde at hun var farlig for hans arbejde. Oswald lavede et kort rul med øjnene, imens at han kiggede væk.
”Så, hvad kan jeg underholde dig med i aften?” sagde Oswald efter en lidt længere stilhed imellem dem.
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.05.2019 18:26
Efter Atreyu's hoved, gik dæmonen bestemt ikke glip af noget, vampyr kampe kunne være voldsomt blodige, da der ikke var en af dem der ville give op, før modstanderen var død eller flygtede. Dæmonens kommentar, fik Atreyu til at trække på smilebåndet "Godt man stoppede med at ældes, før de grå dukkede op" sagde han med et svagt grin. Ganske vidst var Atreyu oppe i årene, ikke nok med han var en middelaldrende mand inden han blev forvandlet, men nu var han over to-tusinde år og der var stadig ikke, nogle grå hår at finde, men dæmonen havde ret... Politik var et emne man skulle passe på, for man kunne hurtigt træde den forkerte person over fødderne og det ville uden tvivl være værst for en selv. 

Atreyu trak på skuldrene "Der er så mange ting.. Fortæl mig om stedet, området... Har ikke været nok i syden til at vide hvordan man opfører sig hernede" sagde han med et skævt smil på læberne som han rettede blikket ud mod haven. Han vidste ikke hvordan han skulle tale med Oswald, for der var ikke nogen tvivl om, at han i teorien var højere oppe af rangstien end Atreyu selv, mest af alt fordi han var pirat, på trods af han også var adelig. 
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 28.05.2019 18:55
Hvad kunne han fortælle om syden? Der var sand og mere sand, smukke hjemme hos de rige for stor forskel på klasserne.
”Syden er smuk når man ikke er midt i sommeren, det man nok ser mest af er smukke hjem alt efter hvad klasse man snakker om” sagde Oswald med trak på skulderen. Oswald kom til at smile, ”Men du vil måske heller kende til alle de ting som en normal guide ikke kan fortælle dig?” sagde han lidt efter.
Oswald tog en længere slurk fra vinglasset, han tog der efter et par skridt frem og hviskede ”Hvorfor viser jeg dig ikke byen i natten, også kan vi se hvad det før til?” sagde han med glimt i øjet. Der langt bedre steder af befinde sig frem for kedelige aften med masse af stive væsner som ikke havde andet intention end af drikke og snakke natten ud.
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 11.06.2019 22:24
Atreyu lyttede til hvert eneste ord "Det er sikkert et helvede at være her om sommeren, taget vejret i betragtning" sagde han med et skævt smil. Det var ikke fordi der var koldt nu heller og det var trods alt i vinter tiden. Et skævt smil kom frem på vampyrens læber "Hvem har ikke lyst til at få anden viden, end det almindelige guider kan give? Det andet kan man altid finde ud af, men det er mere de dystre hemmeligheder der findes, som jeg syntes er spændende" sagde han og hævede glasset for at tage et lille sip og lyttede til Oswald. Det venstre øjenbryn blev hævet og han trak på skuldrene "En tur i natten med Dem? Det lyder som et godt tilbud" sagde han. Der var ikke nogen tvivl om, at det ville være hundrede gange mere underholdende, end at være fanget her, blandt en masse mennesker der alligevel ikke ville fatte at de var væk. 
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 03.07.2019 18:27
Oswald lave et smil som kunne sige mange ting, ”De dyster hemmeligheder som alle skjuler bagved lukkede døre er de bedste” sagde Oswald kort, da han færdig med sit glas vin, satte han det blot fra sig. En tjener ville tage det væk sener, når de havde forladt festen.
”Lad gå herfra, det bliver kun en alt for kort aften når tiden bruges korret” sagde Oswald. Han var faktisk lidt glad fra slippe væk fra festen, så ville der ikke være for mange kunder at tale med, eller andre slave handler at slås med på mundtlig tale. Slave politik var lige så slem som dæmonisk politik ind i mellem.
Da Oswald kom op til indgang til festen trak han vejret dybt for nyde luften som var fri fra de mange dufte, han elskede de eksotiske dufte af syden, i sær af kaffen om dagen. Men han var ikke vild med de dufte som kvinder kunne finde på at tage på til fester om aften. 
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 17.08.2019 18:50
Atreyu trak kort på skuldrene ”Hemmeligheder bag lukkede døre? Det har en mand som Dem sikkert massere af” sagde han med et skævt smil på læberne. Det var ikke for at genere Oswald på nogen måde, men en mand der havde så mange penge og slaver, så vidste Atreyu næsten med sikkerhed, at der var et eller andet at skjule. Svagt nikkede Atreyu og rakte armen ud for at han fik lov at gå først, hvorefter Atreyu ville følge efter, lidt bagefter, men stadig ved hans side. Nærmest lettet åndede han selv op da de var kommet væk fra festen, væk fra larmen og kvindernes yderst stærke parfumer. Atreyu rettede blikket mod Oswald ”God at se, jeg ikke er den eneste der nærmest ånder lettet op” sagde han med et kækt smil på læberne, da han bemærkede at dæmonen gjorde fuldkommen det samme.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.09.2019 13:02
Oswald så mere seriøst på Atreyu i et par sekunder før hans ansigt blev blødt igen, han lave en kort lav latter. ”Det må være op til dem af finde ud af den information” sagde han rolig.
”Med alle de sanseindtryk er det svært ikke at være total sindssyg, når aften er omme” sagde han, Oswald kunne godt lide de normale dufte af syden. Kaffe, rige krydderier og andre ting der mindede ham om de gode unge år som dæmon.
”Byens duft falder mere i min smag” sagde Oswald som de gik ned at den let oplyste gade, man kunne svar høre lyde fra husene og fra folk som var på vej i seng eller i seng allerede. Der var et lille stykke vej tilbage til hans eget hjem, men ikke mere end ti minutters tur, eller der omkring.
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 27.10.2019 16:17
Atreyu hævede et øjenbryn og lod et svagt grin undslippe ham " Jeg vil bestemt forsøge" sagde han efterfulgt af et lettere kækt smil. Svagt trak han på skuldrene " Ganske vidst er duftene mere eksotiske her i syden, men det kan godt blive for meget med tiden, efter min smag" sagde han med et skævt smil på læberne. Atreyu havde været i syden et par gange, men det havde aldrig været mere end et par dage, for han kunne hverken holde til varmen eller de ret intense dufte. Hans blik gled rundt på de ganske få personer de passerede, for til sidst at lade blikket falde på Oswald, men han sagde intet til ham, nikkede blot til hans ord, som de gik ned af den svagt belyste gade.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 03.01.2020 22:00
Oswald nikkede ”Syden dufter at hjem, hvis man kan se bort for duften af kaffe og krydderier” sagde han, han kunne genkende duften at fare og at mord. Det kunne ikke blive maskeret bort af de andre dufte, selvom de var godt til aflede hans dufte sans. Gaderne var tomme for det meste liv, men sandnet var stadig varmt under hans sko. Man kunne mærke at solen havde været fremme som altid.

”Er det aldrig besværlig at være vampyr og at komme ned til syden, her er jo en del mere solen end oppe nord på?” spørg han kort. Han var selv blev lidt mere farvet nu hvor han befandt sig lidt fast i syden, varm tvang ham tit ud på palæets store baghave, hvor at han kunne fortage sit papir arbejde alene.

”Jeg kan nok ikke være den bedste guide til byen, men jeg kan være den person der giver dem en god oplevelse” sagde Oswald før et smil træk frem på hans læber, ja vist han havde den perfekte ide til lidt underholdning når de nåede tilbage til hans hjem. 
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 04.01.2020 17:04
Atreyu nikkede let ”Bestemt”. Det kunne godt være at duften af kaffe og krydderier kunne skjule duften af blod fra hver anden person, men for Atreyu var den bestemt fremtrædende og han kunne næsten gætte sig til, at det måtte være det samme for dæmonen. Atreyu kunne ganske vidst styre lysten til blod, men det ændrede bestemt ikke at hans mørke øjne begyndte at få et rødt glimt over sig.

Et suk kom fra ham ”Jo, det var bestemt heller ikke en af mine bedste ideer, men sådan er livet vel af og til” sagde han med et smil på læberne. Atreyu havde ikke været i syden i dagtimerne, hvilket ville være fuldkommen idiotisk, men af en elelr anden grund, havde han altid haft en smule mørkere hud end de fleste vampyrer måske ville, men da han endnu var menneske, havde han været i Rubinien af og til og ved overførsel til vampyr, så havde nogle af pigmenterne åbenbart hængt ved.

Atreyu lo kort ” Så længe det er underholdende, er alt andet lige godt” sagde han med et smil. Han var egentlig ikke specielt interesseret i tingene omkring i byen, men dæmonen i stedet. Der var et eller andet over ham, måske måden hvorpå han ikke var så fin på den over for Atreyu, hvilket de fleste var når de fandt ud af han var adelig… Han havde egentlig tænkt sig at blive fraskrevet alt som hans afdøde kone havde efterladt til ham, så han ikke behøvede at være så formel, for det var bestemt ikke noget var optimalt som pirat.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0