Sig nu bare hej.. altsåå..!

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 25.11.2018 15:30
 Siden Daphnies taske, havde prøvet at stikke af, havde det ikke være muligt for hende af få den til at sige noget igen. Hun havde næsten prøvet alt! Hun havde været sød og venlig, sur og vred, hun havde prøvet at tage den med hen til Ønske springvandet, for at se om det kunne hjælpe, men ingen af delene havde virket, og tasken havde i så meget som gjort et lille ryk. Der var ikke længere mange ting hun kunne prøve - trusler var næsten det eneste - men hun havde alligevel prøvet en en sidste gang med noget behageligt. Derfor sad hun på, på en sten lidt væk fra den sydlige landevej, med tasken stående foran sig. Måske, i de her smukke, frie omgivelser, tasken ville ture vise sig. 
 Et dybt suk forlod Daphnie læber, da hun havde sat og stirret på tasken i et par minutter uden der skete noget.
 "Kom nuuuu altsåååå.... Argh.. kunne du ikke bare.. flytte en smule på dig... Eller.. sige et eller andet.. Fx hvorfor du prøvede at stikke af.. " Daphnie støttede albuerne mod hendes knæ, og lagde hovedet oven i hænderne.
 "Hvorfor skal du være så tarvlig.. Æv altså..." mumlede hun lidt, og sad lidt og så på tasken. Hun syntes ikke den kunne være det bekendt. Ud af øjenkrogen fik hun øje på en lille sten. Hun samlede den op, og så lidt på den, inden hun smed den mod tasken, for efterfølgende at række tunge af den. Dumme taske. 
 Daphnie lod kort blikket glide rundt. Nu hun var her ude i nærmest ingenting, kunne hun vel sige så godt træne lidt. Hun vendte den ene hånd med håndfladen op, og lukkede øjnene. Lys - tænkte hun, og forsøgte at sende alt sin koncentration ned mod håndfladen. det begyndte at sitre i hendes håndflade, og hun åbnenede øjnene igen. Et smil bredte sig over hendes læber, da hun så den lysende sommerfugl flyve rundt over sin hånd.
 "Sådan! " udbryd hun, og sommerfuglen forsvandt. Hun rejste sig og sparkede til stenen hun sad på, inden hun begyndte at hoppe rundt på det andet ben.
"Av av... " mumlede hun og skulede mod sten, efter at have sat begge ben på jorden. 
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 25.11.2018 19:55
Matthew brummede lettere utilfreds som han rejste sig fra græsset ”Jeg.. Er for gammel til der her” brummede han og så mod sin hest der prustede. Han skar en grimasse som han strakte sig og samlede den sammenrullede ulvepels op. Med tunge skridt gik han over til hesten og fik smidt skindet på sadlen, der efterhånden havde set bedre dage. Opgivende sukkede han og så på hesten der trippede ”Hvad...” sagde han og så sig omkring da han opfangede der var en eller anden der talte i nærheden. Han himlede med øjnene og klappede hestens side ”Nej...” brummede han svagt, men det var som om hans hest havde andre planer, som den stak af sted mod hvad end der talte. Matthew stod et kort sekund, måbende og brummede igen inden han samlede resten af sine ting op og fulgte efter den skod hest.

”Seriøst! Stikker i retning af hvad end der taler? Du er klar over... At du kan...” han stoppede og så i retning af personen der talte og så til overraskelse en ung kvinde. Hvad i alverden talte hun i det hele taget til. Med store øjne så Matthew på pigebarnet og opdagede sommerfuglene ”Hvad i...” mumlede han for sig selv, inden han så hvordan hun sparkede til stenen. Han skulle virkelig holde grinet tilbage ”Du er godt klar over... At sten ikke flytter sig... Ikke?” sagde han med et kækt smil på læberne og gik over ved siden af hesten og greb dens tøjler, så den ikke endnu engang stak af.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 26.11.2018 01:39
 Ud af det blå, dukkede der pludselig en hest op. Daphnie så overrasket og overvældende på den - havde hun fået den til at komme frem? Hun havde aldrig før fået andet en sommerfugle til at dukke op. Hun lod blikket glide lidt over hesten. Den var pakket med mange ting, og den lyste ikke. Det var noget af en speciel evne ud havde fundet, hvis det virkelig var hende der havde fået den frem!
 Daphnies blev hevet ud af tankestrømmen da en stemme pludselig snakkede til hende. I et forsøg på at lokaliseret stemmen, fik hun snurret rundt om sig selv en enkelt gang. Hendes blik faldt på en muskuløs, hvidhåret mand. Hun viftede lidt med hånden mod manden.
 "Ja det fandt jeg da i hvert fald ud af... " mumlede hun og skulede kort ned mod stenen. En tanke slog hende, og hun vippede hovedet lidt fra side til side, inden hun så på manden igen.
 "Og faktisk.. så flytter nogle sten sig, faktisk.. sårn.. små sted.. du ved.. " Hun rynkede panden lidt over sig selv, inden rystede lidt på hovedet. Hun vendte blikket mod hesten og rakte forsigtigt en hånd ud mod den. Måske var det i virkeligheden hans hest. Det ville forklare den store forskel fra hendes lysende sommerfugle, og den ikke særlig lysende hest.
 "Er det din? " hun vendte opmærksomheden tilbage på den hvidhåret mand - gad vide hvor gammel han var. Hans hår tydede på meget gammel, men hans krop tydede på han ikke var helt så gammel igen. Daphnie lagdede hovedet en anelse på skrå.
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 02.01.2019 20:20
Matthew hævede et øjenbryn mod hende og nikkede langsomt "Gør de virkelig" sagde han med et skævt smil. Han kunne ikke lade være med at smile over hende, så uskyldig og godtroende om alt. Han så på hesten som svagt lænede mulen ind mod hendes hånd. Et lettere overrasket blik fom frem på Matthew's ansigt. Det var bestemt en yderst sjældenhed at hans hest havde kontakt til andre end ham selv, eller for den sags skyld lod sig berøre af andre end Matthew selv. Svagt nikkede han "Ja, har haft den siden den var.. Eh... Fem tror jeg.." sagde han og forsøgte at tænke tilbage til da han købte hesten, efter den anden blev syg og måtte aflives. Så hvor gammel var hesten nu.. Han stod kort og talte i hovedet på sig selv "Monstret har fulgt mig i fire år nu... Har gjort det godt, men regnede ikke med jeg ville få så meget bøvl med den stak af..." sagde han opgivende og klappede hestens side som den kom med et prust. Matthew skar en kort grimasse af hesten og rettede blikket mod den unge kvinde igen "Så... Hvorfor er du her ude... Burde du ikke være hos din familie? De leder sikkert efter dig" sagde han med et forsigtigt smil. Hvad hvis hun ikke havde familie... Så havde han seriøst kvajet sig... Igen! Han så usikkert mod hesten og gav sig til at filtre en hårtot ud, blot for ikke at stirre på hende. 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 04.01.2019 21:59
 Som manden nikkede langsomt, nikkede Daphnie med ham mens hun rynkede på næsen og kneb øjnene lidt sammen. 
 "Jeeear... Det gør de.. " et svag grin slap ud mellem hendes læber, og hun så lidt på ham med et skævt smil. Blikket faldt lidt tilbage på hesten, som han snakkede om den. Hun nikkede lidt til det han fortalte, og flyttede blikket tilbage på ham undervejs. Hun grinte lidt.
 "Jeg må vel bare have en tiltrækkende effekt.. " hun smilte skævt, med et drilsk glimt i øjet, som hun trak på skulderne som om det ikke kunne være andet. Hun holdt blikket lidt på ham som han spurgte ind til hendes familie. Et øjeblik tænkte hun over det. Hvorfor skulle de dog lede efter hende..? Det kunne vel altid diskuteres om hun burde være ved familien, men hun tvivlede stærkt på de ledte efter hende. 
 "Mmmmmh.. Jeg er ret sikker på der ikke er nogle der leder efter mig.. " Valgte hun så bare at svare og flytte blikket tilbage på hesten, som hun klappede den lidt på hovedet. Der var et eller andet over den måde han stod og pludselig så væk, der fik hende til at ville prøve og.. drille ham lidt. Nu måtte hun se hvordan han reagerede på hendes svar!
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 09.01.2019 16:18
Matthew nikkede kort og grinte ”Ser man det… Det havde jeg ikke regnet med” sagde han og sendte hende et kækt smil. Hans blik faldt på hesten og tilbage på hende som han trak svagt på skuldrene ”Det kan nemt være” sagde han med et smil og bemærkede glimtet i hendes øjne, hvilket fik hans hjerte til at gå i stå. Hun mindede om hans datter på en eller anden måde, trods han ikke havde set hende længe, men der var et eller andet over dette pigebarn. Matthew sank klumpen i halsen som blev dannet efter hun sagde der ikke var nogle der ledte efter hende. Hans blik rettede sig mod hende og han hævede et øjenbryn ”Er du nu helt sikker?” spurgte han og strøg hesten over manen. Han vidste ikke om han egentlig skulle tro på, der ikke var nogle der ledte efter hende, for hun virkede ikke specielt oprevet eller noget, bevares, så kunne det være hun havde lært at leve med det… Men han tvivlede på det var tilfældet.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 09.01.2019 17:48
 Daphnies lette latter forsatte lidt da han gav hende ret i, at hun måtte have en tiltrækkende effekt. Tiltrækkende for heste, det er vel bedre end ingenting? Daphnie smilede en smule skævt over sig selv, inden hun rystede på hovedet af det. Hendes blik faldt tilbage på manden, og hendes hoved lagde sig en anelse på skrå. Et tænkende udtryk fald over hendes ansigt. Han så.. Bekymret ud? Daphnie havde altid haft lidt svært ved helt at læse folk. Var han bekymret over noget hun havde sagt? 
 Da manden spurgte om hun var helt sikker, førte hun tænkende hånden op til munden. Hun stod lidt og tænkte inden hun lagde hånden i nakken.
 " Altså.. Jeg skal ikke kunne sige om der render en rundt der ude, og leder efter mig, til være hans fantastiske kone.. " Sagde hun mens hun snurrede drømmende rundt om sig selv. Da hun stoppede, så hun på ham med et skævt smil.
 "Jeg hedder Daphnie! Men du kan bare kalde mig Daffe! " Daphnie tog fat i kanten af kjolen og løftede lidt ud i den, mens hun nejede. Hun rettede sig op igen, og så smilende på ham. 
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 09.01.2019 22:33
Matthew så skævt på hende og trak på skuldrene "Så ingen forældre? Du er sikkert også gammel nok til at være uafhængig af dem, er du ikke?" sagde han uden egentlig at kunne placere hendes alder. Han vidste ikke om hun var andet end blot et menneske, for hvis dette var tilfældet, så kunne hun i teorien være flere hundrede år gammel, men sådan som hun var, var Matthew næsten sikker på at kvinden foran ham blot var et menneske. Han trak svagt på skuldrene "Mon ikke der er en der ude... Jeg tvivler ikke i hvert fald.. Ikke med din skønhed og din energi" sagde han med et smil. Ikke at der lå noget bag det han lige havde sagt, for han var ALT for gammel og kunne snildt være hendes far... to, tre gange eller sådan noget. Matthew bukkede ærbødig for hende "Skønt at møde dig... Mit navn er Matthew, blot kald mig Matt" sagde han som han rettede sig op og klappede hesten "Dette kreatur er Merkur... Efterhånden en gammel herre som jeg selv" sagde han med et skævt smil på læberne, som han klappede hestens side. 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 09.01.2019 22:47
 Ingen forældre? Daphnie satte hænderne i siden, og så på ham med et blik der sagde noget lignende 'hallo altså..!', inden hun viftede med den ene hånd.
 " Visse vasse, selvfølgelig har jeg da forældre.. De sidder sikkert hjemme nu. " kommenterede hun. Altså hvad stod han lige der og tænkte om hende? Hun lod armene hænge ned langs siden igen, inden hun sendte ham at skævt smil for ligesom at indikere, at alt var okay, eller sådan noget. Hun var faktisk en anelse forvirret over det hele, men hvis hun nu bare smilte lidt, så var der vel nok ikke nogen der opdagede noget! Daphnie nikkede lidt til det han sagde, med et lettere leende smil. 
 " Ja.. hvem ved.. Måske kan det være jeg skal ud og finde ham.. " sagde hun og trak lidt på skulderne. Hun stod lidt og tænkte over det. Det havde hun egentlig aldrig tænkt over kunne være en mulighed. 

Da manden præsenterede sig selv og hesten, lod hun blikket lande på hesten med et grin. 
 "Nåh.. Nu troede jeg ellers lige den hed Monstret.. " sagde hun med et skævt smil, og hentyde til hvordan han havde omtalt den tidligere. Hun lod blikket falde tilbage på Matt, og sendte ham et venligt smil.
 "Hyggeligt at møde dig, Matt! " sagde hun og nikkede en anelse. For det var sandt, det var altid hyggeligt at møde nye folk. Så længe de ikke prøvede at slå hende ihjel..!
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 09.01.2019 22:58
Svagt trak Matthew på skuldrene " Ja hvad ved jeg, jeg kender jo ikke så meget til dig" sagde han med et svagt grin i stemmen som hun stod der og spillede fornærmet. Hvad havde han regnet med? At hun var forældreløs? Hold kæft han følte sig dum. Matthew nikkede og sendte hende et blidt smil " Måske skulle du tage på jagt, men pas nu på med de mænd... Det er ikke dem alle der har rent mel i posen, som man siger" sagde han opgivende. Han vidste at mange unge mænd kunne være utilregnelige og tit havde andre ting i hovedet end blot at forelske sig.. Han var næsten flov over det, men igen, han var gudskelov kommet over det stadie for flere hundrede år siden og var blot blevet gammel og orkede egentlig ikke at lede efter en ny kone... Desuden kunne det også være lige meget, nu hvor han havde Eclipse med sig og vidste at Vlevius var i hovedstaden, hvis han fik brug for ham. 

Matthew kunne ikke holde grinet tilbage "Ja, det er hans kælenavn" sagde han og klappede Merkur der yderst utilfreds prustede af dem begge. Matthew strøg kort hesten over siden og sendte Daffe et smil "Men jeg blev aldrig klog på... Hvorfor du var her ude alene" sagde han og rettede blikket mod hende.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 10.01.2019 10:55
 Daphnie flyttede vægten lidt fra den ene fod til den anden, da det begyndte at blive en anelse kedeligt bare at stå stille. Hun nikkede lidt til at han sagde, og pegede kort mod ham.
 "Dét! er helt rigtigt! Men det kan der jo gøres noget ved.. " hun pakkede den pegende finger væk, og lod hånden rode lidt i det krøllede hår. Hun lyttede til hvad han sagde, og rynkede først panden, inden hun løftede brynene. Hun sendte han et skævt smil, med er drilsk glimt i øjet.
 "Det kender du måske meget til? " Daphnie dømte ham ikke, hvis det var det, ham var til, så var det vel okay. Han så bare så gammel ud, at hun havde svært ved lige at se det for sig. At han kunne hentyde til sig selv, slog hende overhovedet igen. 

Som Daphnie flyttede blikket hen på hesten, grinede hun lidt med ham. Hun løftede hånden til den, lod den selv ligge hovedet mod hånden, hvis den ville. 
 "Det er et fint kælenavn.. " Blikket lod hun vandre rundt på hestens ansigt, inden hun så tilbage på Matt. I et øjeblik stod hun med et forvirret udtryk, inden hun så sig lidt om. Med det uforstående blik, så hun tilbage på ham - kiggede man godt efter, kunne man ane et drilsk glimt i hendes øjne. 
 "Jeg var da ikke alene? Jeg har da i et godt stykke tid, stået og snakket med en flot hest og en venlig mand! " sagde hun munteret. Der var ikke rigtig nogen speciel grund til hun havde været alene - der var bare ikke lige nogen her sammen med hende - men det var jo kedeligt at sige, så var det sjovere at fjolle!
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 27.02.2019 13:44
Matthew hævede et øjenbryn mod hende, da hun pegede mod ham. Han nikkede ganske kort som svar på at de sagtens kunne lære hinanden at kende. Svagt trak han da på skuldrene og grinte ”Altså… Jeg har måtte rede mange unge kvinder i byen, fra mænd der ikke har kunne lade ord tale for dem.. Men lod dem blive ført frem af andet” sagde han og sukkede nærmest opgivende. Han havde ikke selv været udsat for at mænd havde været uhumske overfor ham, måske mest af alt fordi Matthew altid vendte tilbage til Vlevius? Ellers var det blot fordi der ikke var folk der vidste han inderst inde var til begge køn, men forkærlighed for mænd?

Merkur snuste kort til Daphnie’s hånd og lagde så mulen imod hendes hånd. Matthew så lettere forvirret på hende. Blikket fra hesten til ham, tilbage til hesten og igen på ham ”Bare fordi man ikke kan se det på Merkur…” sagde han med et grin i stemmen. Han vidste nærmest hvad det var hun hentød til, hvilket var derfor han fyrrede den kommentar af. Matthew blev uden tvivl underholdt af den unge kvinde ”Bevares, det er sandt.. Smuk hest? Hah, det er nok første gang i nogle år, der er folk der kalder Merkur for smuk” sagde Matthew med at smil og klappede hestens side.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 20.03.2019 22:49
 Daphnie lyttede til det han sagde og smilte lidt over det. Hun fornemmede lidt han ikke helt havde fanget hendes hentydning, og det fik hende til at grine en smule. Hun nikkede lidt og sendte ham et drilsk smil.
 "Så ingen der har skulle rede unge kvinder fra dig? " Daphnie ville ikke dømme han, hvis han sagde jo. Han så trods alt ud til at være godt oppe i alderen, og nogen gange gør man bare nogle dumme ting som ung. Det ville være noget andet hvis hun lige som lidt skulle redes. Det ville hun ikke lige frem være så begejstret for. 

Daphnie lod hesten snuse til hendes hånd, og da den lagde mulen mod hånden, aede hun den lidt. Blikket landede tilbage på Matthew, og hun grinte lidt med ham. Det gjorde Daphnie glad, at han virkede til at hygge sig i hendes selskab. Hun løftede det ene øjenbryn til hans kommentar, og lod et drilsk smil glide over hendes læber. 
 " Ååh... Ser man det.. " hun nikkede en smile til det og så kort mod Merkur inden hun så på Matthew igen.
 " Sætningen plejer måske at være bygget omvendt op? Smuk mand og venlig hest? " Daphnie tog hånden fra mulen igen, og tog lidt fat i tasken igen. Bare for at sikre sig den ikke lige pludselig stak af, fordi hun var uopmærksom. Hun rynkede kort på næsen i et drilsk smil.  
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 05.04.2019 20:35
Matthew hævede det ene øjenbryn og trak kort på skuldrene " Ikke hvad jeg selv ved af, nej" sagde han med et kækt smil på læberne. Han vidste ikke helt om det der skete med elver kvinden? Det var ganske vidst faderen der sikkert havde beordret hende til at holde sig fra Matthew og havde taget barnet med sig. Aewen var lovlig undskyldt, eftersom hun døde af en sygdom efter fødslen af deres datter... En torn satte sig nærmest i Matthew's hjerte ved tanken om sin ekskone.. Og datteren, hvor var hun i det hele taget?

Matthew så mod hende med et skævt smil "Arrh.... Jeg er gammel efterhånden og de mange ar har ikke just gjort det bedre for mig" sagde han med et svagt grin inden han fortsatte "Det er typisk Merkur der får komplimenter, mens jeg bliver tilbudt et sted og hvile for natten" sagde han og trak kort på skuldrene. Det generede ham egentlig ikke at der ikke var mange der gav ham komplimenter, for han ville sikkert ikke ane hvordan han skulle reagere på dem alligevel, for den sidste der havde kaldt ham smuk havde været Aewen... 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 28.04.2019 15:24
 En svag latter slap ud mellem Daphnies læber over Matthews kommentar. Det var selvfølgelig heller ikke sikkert man selv ville være klar over det, hvis unge piger skulle reddes fra en selv. Hun førte en tot hår om bag øret, og rettede lidt på tasken. Det generede hende stadig at tasken ikke havde ville sige noget siden aften ved springvandet. Hun fandt det faktisk ganske flabet!

Daphnie nikkede lidt til det han sagde, inden hun trak lidt på skulderne. 
 " Altså.. Siger man ikke at det er detaljerne der gør et kunstværk værd at se på? " sagde hun, og følte sig noget så filosofisk. Selv synes hun det gav god mening. Hun synes ikke Matthew var grim, slet ikke. Han var faktisk en meget flot, gammel mand. En hel del ældre end Daphnie, og derfor lagde hun heller ikke andet i det, end at hun prøvede at være venlig. 
 "Meeeen Merkur er nu også lidt af en lækkerbisken!  "  forsatte hun med en drilsk undertone, og klappede hesten lidt på mulen. 
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.05.2019 14:14
Matthew grinte kort sammen med hende "Taget i betragtning af, at jeg har to børn... Så tror jeg ikke at kvinder ser mig som en ultimativ trussel... Men hvad ved jeg" sagde han med det selv samme smil på læberne og så på hendes taske, men rettede hurtigt blikket mod Merkur der prustede "Hvad?" Matthew havde hævet et øjenbryn mod hesten som den stod og skrabte i jorden med hoven, som om Merkur forsøgte at sige noget. Matthew vidste godt hvad hesten hentød til, men det behøvede hun jo ikke vide?

Svagt trak han på skuldrene "Jo, det er der vidst nogle der siger" sagde han med et skævt smil på læberne. Han rettede blikket mod Merkur der puffede svagt til Daphnie's hånd som hun klappede ham "Ja det er i hvert fald ham de fleste klapper" sagde han og grinte ganske kort. Det gik hurtigt op for ham, hvor forkert den sætning i det heletaget lød, men der var bestemt ikke nogle undertoner! Ikke det mindste, det var blot sandheden.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 19.06.2019 22:45
 Daphnie nikkede lidt med et smil. Børn. Daphnie glædede sig til den dag hun selv fik børn. 
 " To børn.. Det må være dejligt.. " sagde hun en smule drømmende og så lidt ud i det fjerne. Hendes blik faldt dog hurtigt tilbage på Merkur da han prustede. Hun lagde hovedet lidt på skrå, og løftede det ene øjenbryn lidt inden hun så lidt rundt for at se om der var noget der skulle have skræmt ham, men hun kunne ikke se noget. 

Et svag, klukkende latter kunne ikke lade vær med at snige sig over Daphnie læber, da Matthew sagde det mest var Merkur der blev klappet. Hun nikkede lidt og smallede øjnene en smule.
 " Jeg tror nu også det ville være lidt mærkeligt hvis det var dig de klappede.. " sagde hun med et skævt smil og grinede svagt igen, som hun så for sig hvordan folk ville gøre et forsøg på at klappe ham på hovedet.
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 17.08.2019 18:48
Matthew trak svagt på skuldrene ”Hvis ikke fordi min søn lever med sin moder et eller andet sted.. Og den anden gav jeg til et kloster… Tempel, noget… Da min kone døde” sagde han stille. Jo det var rart at have børn, specielt hvis man vidste hvor de befandt sig henne i landet. Svagt trak han på smilebåndet ”Men jeg er sikker på de har det godt.. Mødre og kvinder ved som regel hvad der er bedst for barnet.. Ikke?” sagde han stille og trak på skuldrene. Han stirrede på Merkur der prustede og som den unge kvinde, så Matthew omkring sig, for at se om der var et eller andet de ikke selv havde registreret, men han fik ikke øje på det mindste og vendte derefter blikket mod kvinden igen.

Et grin undslap Matthew over hendes kommentar ”Orh hold op… Bare fordi man er gammel” sagde han med et kækt smil på læberne. Gammel var næsten en underdrivelse med de næsten sekshundrede år han havde været levende. På trods af den høje alder, havde han endnu ikke været i hele landet… Hvilket godt kunne undre mange, men der var nogle steder han altid holdt til, da han kendte omgivelserne, vidste han ikke ville blive søgt efter på de kanter. Merkur kastede svagt med hovedet og puffede til Matthew ”Ja ja… ” sagde han stille inden han begravede hånden ned i sin ene lomme og hev nogle frø op og satte for mulen af hesten ”Han bliver lidt… Pigesur når han ikke får godbidder fra tid til anden” sagde han og kluklo som han klappede Merkur.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 21.10.2019 19:11
// Afsluttet efter aftale
0 0 0

Chatboks