Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.11.2018 03:37
Det skete ikke ofte, men engang i mellem var huset helt tomt. Engang i mellem var alle ungerne ude og lave penge eller ballade eller begge dele, og så var huset helt stille. Hector var vågnet op fra en sen lur ligesom den sidste gruppe af unger havde forladt huset, og nu sad han så her midt i stuen. Der var koldt i huset, så han havde tændt op i kaminen og tændt de stearinlys, der efterhånden stod overalt i stuen, mast ned i flaskehalse og urtepotter og enkelte smedejernsstager. Han havde også brygget en kop te, som han nu sad og pustede til, mens han gloede ud af vinduet, der vendte ud med gaden. 

Det var ved at blive mørkt udenfor, både fordi det var sent, men også fordi det var ved at trække sammen til torden. Det regnede allerede, og Hector håbede, at Juno kunne nå hjem fra lageret, inden han blev alt for gennemblødt. Han havde også hældt en kop te op fra kedlen, der hang over ilden i stuen, i det tilfælde at Juno var kold og våd, når han kom hjem. 

Vinden ruskede let i træerne grene, og Hector lænede sin pande mod den kolde ruden, mens han stirrede ud i regnen og ventede på, han fik øje på Junos skikkelse.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.11.2018 15:10
Juno vadede hele vejen ind i stuen, inden han hev sin våde uldjakke af. "Er du syg, det regner," sagde han så snart han fik øje på Hector og grinede til ham, imens han smed jakken over en stol og satte den, så hans jakke måske kunne nå at blive bare lidt tør inden han skulle bruge den i morgen.

"Jeg slipper jo helt for at gå i bad." Han hev sine støvler af, stillede dem ved siden af stolen med jakken, hev sine bukser af, der også kom op over stolen, og gik på jagt efter noget andet, tørt, at tage på i stedet. Over sofaryggen hang der en kjole, som han holdt op foran sig så Hector kunne se, hvordan den ville se ud på ham, og sendte ham et spørgende blik, som ville han vide, om det kunne gå an, men inden Hector kunne give ham et svar, fik han øje på et par af sine egne bukser i den anden ende af sofaen, som han trak i i stedet, imens han hoppede over til Hector, hvor det ikke var undsluppet hans opmærksomhed at en kop varm te ventede på ham. 

Inden han tog fat om teen, sørgede han dog for at vride sine hænder igennem sit hår og, med helt våde hænder, greb han fat om Hectors ansigt og trak ham ind i et et kys, der blev meget kort, fordi Juno ikke kunne lade være med at grine imens, over hvor våd han havde gjort Hectors ansigt. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.11.2018 21:36
"Din idiot," grinede Hector, da han mærkede Junos kolde, våde hænder på sine kinder, men han skubbede ham dog ikke væk, for så ville han jo afbryde kysset? I stedet greb han fat i Junos trøje og trak ham ind, så kysset blev lidt længere, inden han slap Juno igen.

"Drik din te," formanede han, mens han fandt et tæppe og kylede det efter Juno. "Jeg gider ikke, du bliver syg, for så er det mig, der hænger på dig."

Han grinede, for de vidste begge to, at Hector på ingen måde havde noget imod at tage sig af Juno, når Juno var syg. Det havde han gjort mange gange før, og det havde han tænkt sig at blive ved med. 

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.11.2018 21:52
Juno grinede bare højere, da Hector kaldte ham en idiot, og blev ved med at grine, da han blev hevet ind i endnu et kys, men sørgede for at få kysset ham rigtigt, med tunge og det hele, inden de slap hinanden.

Han greb tæppet - andet var umuligt, han skulle blot række hånden frem og så ville i hvert fald en del af tæppet have ramt det - og lagde det om sine skuldre, så han sad som en gammel, vissen konge på sin trone, med en kold hånd om sin varme te. At have Hector, var for ham lidt som at have en hustru, tænkte han engang imellem, og han tænkte det igen, da Hector mindede ham om, hvem der ville passe på ham, hvis han blev syg. 

Han smilede i hele hovedet til Hector og så lidt drømmende efter ham, imens han kom tilbage fra sin tæppe-søgning og satte sig med Juno igen. De sad overfor hinanden og Juno lænede sig tilbage i stolen, med en arm over ryglænet, selvom det fik det meste af tæppet til at falde af ham, og så skubbede han til Hectors knæ med sit.

"Hvorfor er vi ikke kærester, når nu jeg alligevel ikke må knalde andre?" Han spurgte afslappet og kærligt - som havde det altid været Hectors beslutning, og var det det også nu. På trods af, at det var Juno, der havde erklæret dem næsten-kærester, og Juno, der havde skabt et øjebliks afstand imellem dem, ved at fjolle rundt med Killian, og Juno, der insisterede på at lede ikke bare banden, men alt hvad han satte sig for. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 12.11.2018 00:40
Af alle de ting, Juno kunne have åbnet sin mund og sagt, var det nok den ting, Hector mindst havde forventet og var mindst forberedt på. Hans mund faldt åben for derefter at lukke sig igen, og kun et overrasket grynt forlod ham.

"Øh," begyndte han dumt og nærmest klamrede sig til sin tekop, som om den ville fortælle ham, hvad han skulle sige. "Øh, hvad?"

Det var omkring så langt, man overhovedet kunne komme fra et intelligent svar, og Hectors kind blev varme af skam, mens han rykkede lidt nervøst på sig i stolen.

"Det... det ved jeg ikke?" lykkedes det ham endelig at sige.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.11.2018 01:23
Havde Juno været sød og måske lidt mere hensynsfuld, ville han have givet Hector tid og plads til at fordøje hans spørgsmål, men Juno var ingen af delene, og han lænede sig ind over bordet imellem dem og skubbede tekoppen med sig, indtil han var næsten en halv meter tættere på Hector end han havde været før.

"Synes du ikke vi bør være det?" Junos stemme var ikke helt lige så kærlig denne gang - Hectors svar havde ikke været, hvad han havde håbet på, hvilket, på trods af hans oprigtige nysgerrighed for Hectors tanker omkring det, skulle have været 'er vi ikke dét?' eller 'det er vi nu, så' eller måske 'jeg venter på at du går ned på knæ og spørger pænt' - hvilket Juno ville have gjort og havde kørt igennem sit hoved i en dagdrøm et par gange, selvom han ikke var gået helt så vidt som at købe en ring. Det ville ellers have været sjovt.

Han sad uroligt med sit knæ og vippede konstant til Hectors med det. Bevægelsen beroligede ham på flere måder - bare det, ikke at sidde stille, var rart for ham, og det samme var det at røre ved Hector, selv noget så småt som at støde sit knæ ind i hans gentagne gange. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 12.11.2018 15:46
"Jo!" skyndte Hector sig at sige, da han så bekymringen i Junos ansigt og hørte den i hans stemme. "Jo, sgu da. Det synes jeg virkelig meget! Jeg... jeg troede bare ikke, du ville, chef."

Hjertet hamrede af sted i Hectors brystkasse i takt med Junos vippende knæ. Han var glad, men han har også lidt chokeret og forvirret. Han havde aldrig i sit liv villet tro, at Juno ville spørge ham om det her. Hector havde forestillet sig, at hvis det skulle ske, så var det ham selv, der skulle tvinge Juno til det ved at vride armen om på ham. Selv nu, hvor han sad og kiggede Juno i øjnene, forventede han halvt, at Juno ville bryde sammen af grin og fortælle ham, at det hele var en joke, og Hector var en idiot for at falde for den. Men han vidste dog også, at Juno aldrig ville være så nederdrægtig mod ham.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.11.2018 17:58
Udover et selvsikkert smil, der vendte tilbage til hans ansigt, viste Juno ikke sin lettelse over Hectors svar, men strøg blot sine fingre over de af Hectors, der holdt om hans kop, inden han greb fat om sin egen. Han løftede den, men tog ikke en tår. Hans tanker var et andet sted - de var altid et andet sted, end hvad han lavede.

"Hvorfor skulle jeg ikke ville det?" spurgte han drillende Hector. Dobbeltmoralen i, at han selv lige havde brokket sig over, at han ikke måtte knalde andre, så han slet ikke - faktisk havde han fuldstændig glemt, at han havde sagt sådan, for lige nu kunne han kun tænke på, hvor meget han havde lyst til Hector, og om deres samtale rent faktisk betød at de så var kærester nu. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 12.11.2018 18:27
"Fordi du konstant flirter med alt og alle, fordi du var sammen med en anden bag min ryg, fordi du altid har skilt dig af med tøser, så snart de begyndte at blive klyngende, fordi du generelt har et problem med at binde dig til noget eller nogen som helst, og fordi jeg konstant er bange for, at du bare venter til en flottere, højere, rigtig fyr eller pige kommer fordi, og så glemmer du straks alt om mig?" var præcis, hvad Hector havde lyst til at sige, men det kunne han ikke. Det turde han simpelthen ikke. Ligegyldigt hvor bange han var for, at Juno bare gik og ventede på en undskyldning til at skride fra ham, så var Hector kun endnu mere bange for, at alt måske var perfekt, og hvis han sagde noget, ville han sætte ideen i hovedet på ham.

Hector slikkede over sine læber, sank en klump og fik et smil frem, og det var da et ægte smil, for Juno sad jo lige her og gerne ville være kærester med ham. Så vidt Hector vidste, havde Juno aldrig haft en officiel kæreste før. 

Hector strakte en arm ud og lod sine fingre glide op langs Junos arm i snirklede mønstre.

"Det ved jeg sgu heller ikke," sagde han i et forsøg på at snakke udenom. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.11.2018 00:16
Juno havde det som om en kraftfuld energi strømmede igennem hele hans krop, som Hectors fingre strøg op af hans arm. Han kunne gøre hvad som helst lige nu, han kunne sparke Kiles Orden i røven, han kunne løbe hele bymuren rundt på 20 minutter, han kunne fange en fugl i luften - han kunne alt andet end at sidde stille, og han var nødt til at sætte sin tekop fra sig, så han kunne stryge sine fingre over bordet imellem dem. Han kunne ikke selv sidde med sine fingre mod Hectors hud; hans bevægelser var for hektiske og på ingen måde kærlige, blot rastløs.

"Kom nu, Hector, lad være med at lyv for mig," sagde han, og han smilede stadig, men et eller andet sted, vidste han godt at det var en seriøs samtale, og han gned sin hånd, den rastløse af dem, ikke den Hector kærtegnede, over sit ansigt, så smilet forsvandt, inden han lagde hånden over Hectors arm, og, langt roligere nu, gav den et klem.

"Vi starter vores forhold ud med at være ærlige overfor hinanden. Giv mig bare én grund." Denne gang lød han, som han gjorde når han tog beslutninger i forhold til banden. Han var en leder og han ville adlydes, men han ville også adlydes, fordi andre skulle kunne se, at han havde ret i de valg han tog. Han stolede på at Hector kunne se, at han havde ret, og at der ikke var nogen grund til at have hemmeligheder imellem dem længere. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 13.11.2018 15:22
Ærlighed var en uhyggelig ting; Hector var ikke ærlig overfor nogen, ikke engang sig selv, og tanken om, at skulle være ærlig overfor Juno hele tiden, var mere skræmmende end noget andet, han lige umiddelbart kunne komme i tanke om. Han sank en klump. Han kunne lyve mere, han kunne nægte, men det var ikke ligefrem den fede måde at starte noget godt på, som Juno ganske rigtigt sagde...

Åh, han havde ikke lyst til det, og han vred og vendte sig i sædet, nærmest som en fisk på et varm stegepande, men til sidst sukkede han og sagde, "Altså... du plejer bare ikke at kunne lide, når... når folk gerne vil dig. Du ved, mere end bare at knalde. Så bliver du distanceret og sådan lidt kold i det. I hvert fald overfor de damer, der gerne ville mere end sjov."

Hector så på Juno med et næsten undskyldende blik, mens han bed ned i sin underlæbe. Han var så bange for, at Juno nu ville rejse sig og skride fra ham. Han forventede det næsten.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.11.2018 18:11
Enhver idiot kunne se at Hector var utilpas, men Juno lod ham ikke slippe. Han vidste jo, at der var en grund, og Hector kunne lige så godt give ham med den samme, ellers følte Juno sig sikker på, at han ville komme til at skulle håndtere den senere i deres forhold, når Hector blev usikker, som han engang imellem gjorde.

Men så åbnede Hector munden. Og ramte plet. På en måde, der fik Juno til at sidde, måbende, og for en enkelt gangs skyld helt stille. Havde Hector ikke set så undskyldende på ham, ville Juno have forlangt en undskyldning. I stedet følte han sig bare lidt afvæbnet. Hector havde sagt noget provokerende, men det var sandt, og Juno kunne ikke rigtigt hidse sig op over det. 

"Jeg har ikke været rigtigt forelsket i nogle af de tøser," svarede han i stedet, uden at tænke over sine ord, og med et halvt træk på skuldrene. "Jeg har bare gerne ville have det sjovt med dem, og så gjorde de det mere besværligt end det var værd, det er jo ikke... Hallo, det er jo ikke det samme, som med dig."

Han så på tænksomt på Hector og pressede sine læber helt tæt sammen, inden han tilføjede; "Du er sgu fandme også besværlig engang imellem."
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 13.11.2018 21:50
Hector åbnede med det samme munden for at protestere, men han lukkede den hurtigt igen, for han vidste jo godt, det, Juno sagde, var rigtigt. Hector var pisse besværlig engang i mellem, også overfor Juno, selv han virkelig prøvede ikke at være det. Han prøvede altid at være den bedste version af sig selv overfor Juno, så Juno ikke skulle blive træt af ham eller irriteret på ham, men det i sig selv var selvfølgelig skide besværligt for alle involverede.

Hector sukkede fortsatte sine fingres dansende mønstre over Junos arm, mens han stirrede ned i bordet. Det næste spørgsmål var farligt, potentielt dødbringende, men Hector blev nødt til at spørge.

"Er det... virkelig anderledes med mig?" spurgte han og tog mod til sig og så op for at møde Junos blik. "Er du rigtigt forelsket i mig?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.11.2018 02:19
Juno kunne næsten ikke tro, at Hector var nødt til at spørge, men her sad han jo, og spurgte, tydeligvis nervøs, som om han ikke allerede kendte svaret.

"Hector, jeg -" Juno trak vejret dybt ind og så på ham med sammentrukne øjenbryn. Vidste han det virkelig ikke? "For fanden - hvordan kan du ikke - jeg troede du-" Ord havde aldrig været så svære før, og han gned en hånd over sit ansigt. Dén Hector ikke kærtegnede. "Du gør mig syg af forelskelse."

Han lagde sin hånd ned på bordet igen og så intenst på Hector. Han krævede øjenkontakt nu. "Jeg har aldrig i mit liv været så sindssyg, som jeg bliver, når jeg tænker på dig, jeg ved seriøst slet ikke hvad jeg skal stille op med følelsen. Udover det her, måske - at - at finde ud af, om vi er kærester eller hvad."
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.11.2018 15:22
Hector stirrede blot som forstenet ind i Junos øjne, da Juno begyndte at tale. Han kunne simpelthen ikke tro sine egne ører, og han blev nødt til at slippe Junos arm for at nive sig hårdt i armen. Der skete dog ikke andet, end at det gjorde ondt, og Junos ord begyndte efterhånden at synke ind.

Med tekoppen i den ene hånd, som han kun lige akkurat huskede at stille fra sig, rejste Hector sig fra sin stol og kravlede direkte op i Junos skød for at slå armene om ham og trække ham ind i et tæt kram. Hans fingre fandt vej til Junos baghoved, hvor de snoede sig ind i håret og fik fat i en håndfuld. Ikke for at hive eller noget, men bare for at holde fast. Hans hjerte var underligt rolig, og det var Hector egentlig også, som om han endelig havde fundet sin rette plads i et stort puslespil med tusindvis af brikker. Han smilede og kyssede Junos kind og øre, inden han hviskede, "Jeg elsker dig, Juno. Jeg vil gerne være din kæreste. Der er ikke noget, jeg hellere ville."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.11.2018 01:59
Juno fulgte Hector med blikket, da fyren ikke svarede ham, men bare rejste sig og gik over til ham. Juno havde aldrig før haft Hector på sit skød på den her måde, og det tog ham et øjeblik at gengælde krammet. Han holdt ham lidt mindre desperat ind til sig, end han følte at han selv blev holdt om, men strøg i stedet kærligt en hånd op og ned ad Hectors ryg.
Han gav ham dog et klem, da Hector talte. 

"Så er det vel officielt," hviskede han tilbage med et smil i stemmen, og flyttede sit ansigt, så han kunne skubbe det op imod Hectors. "Du er min kæreste," tilføjede han, grinende, for det var virkelig noget af det underligste der var sket imellem dem længe og desuden havde Juno aldrig haft en kæreste. Ordet havde skræmt ham, og det skræmte ham stadigvæk lidt. Med Hector var alting dog nemmere.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.11.2018 13:58
Hector kunne ikke lade være med at grine tilbage til Juno, for det var virkelig mærkeligt, og det har endnu mærkeligere at sige det højt. Men han var glad. Gladere end han nogensinde havde været før.

"Og du er min," mumlede han og lænede sin pande mod Junos. "Det er sgu underligt. Vi skal ikke gøre noget anderledes end vi plejer, vel? Vi er jo de samme, som vi altid har været."

Hector havde aldrig haft en kæreste, og han vidste ærligt talt ikke, om det betød, at man gjorde tingene eller opførte sig anderledes. Den eneste ændring, han kunne komme i tanke om, han måske gerne ville lave, var at finde en større seng til deres værelse, så de kunne give køjesengen til ungerne.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.11.2018 01:52
Juno fik det varmt og behageligt, da Hector sagde at han var hans. Han havde aldrig forestillet sig, at det ville føles så godt at have en kæreste. Han havde kun tænkt på det ansvar, han ikke gad tage, de forpligtelser de ville betyde, og de begrænsninger der ville blive lagt for ham. Lige nu var det eneste han kunne tænke på, hvor lykkelig Hector gjorde ham, og hvor lykkelig han gerne ville gøre Hector.

"Det ved jeg nu ikke," svarede han og strøg en hånd over Hectors røv, så godt som han nu kunne komme til, mens Hector sad på hans skød. "Jeg havde forestillet mig at jeg endelig ville få lov til at tage dig på røven offentligt. At vi godt kan sidde sådan her-" Juno trak Hector tættere ind til sig med et grin, for at understrege sin ord, "- og snave ude i byen."

Juno syntes selv det var nogle fantastiske ideer han havde fået, og han havde lidt glædet sig til at markere at Hector var optaget, hvor end de gik hen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.11.2018 02:05
Hector grinede, bredt og ærligt, da Juno tog ham på røven og trak ham tættere, og han lænede sig ind mod Junos ansigt for at placere et lille, næsten uskyldigt kys mod hans læber. 

"Dén slags ændringer kan jeg godt være med på," sagde ham mod Junos mund, mens hans fingre nussede igennem Junos fugtige hår. Hans anden hånd vandrede lidt rundt på Junos skulder, inden den forsvandt ned mod Junos hofte, som han klemte lidt om. 

"Vil du stadig ikke røres under tøjet?" spurgte han, mens han nussede Juno i nakken. Det var skønt at sidde sådan her, og Hector ville ikke have noget imod at blive siddende her altid.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.11.2018 02:33
Juno smilede i Hectors søde kys, og gjorde ikke noget for at uddybe det. Han havde ikke regnet med at Hector ville være okay med, at Juno gerne ville rage på ham, hvor andre kunne se det. Faktisk havde han troet at Hector var alt for privat til den slags, men nu glædede han sig kun til at opleve hvordan det ville blive.

Han var lige ved at invitere Hector med ud, under undskyldning af at fejre deres nye status, men egentlig bare for at se, hvor meget han virkelig kunne slippe af sted med at rage på ham, da Hectors spørgsmål ramte ham som et slag i ansigtet.
Juno vidste godt, at Hector ikke mente det sådan. At det ikke var for at presse ham overhovedet, men at han bare ville høre hvad status var.

Problemet lå heller ikke i Hectors spørgsmål, men i, at det tvang Juno til at mærke efter hvordan han havde det. Normalt ville han have undgået at føle efter, eller håndtere det overhovedet, men der sad en lækker fyr på hans skød og spurgte virkelig pænt, så et eller andet sted ville Juno også gerne mærke rigtigt efter.

Han lukkede øjnene og trak langsomt vejret ind. Da han åbnede øjnene igen tog han Hectors hånd og lagde den mod det nederste stykke af sin mave. "Herfra og op." Han fugtede sin læbe og så op for at møde Hectors blik. "Når som helst, hvis du gør det langsomt eller advarer mig inden." Det var mere tilladelse end han havde givet før, men det var også første gang Hector bad om lov.

Juno var klar over at han på sin højre brystmuskel havde et grimt ar, han endnu ikke havde ladet Hector se. De første par uger, imens det stadig helede, havde han bevidst skjult det for ham, men siden da havde det mere handlet om, at han ikke tog sin trøje af med ham. Det betød ikke noget nu, hvor Hector alligevel vidste, at han var stødt ind i Thanos. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2