Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.08.2018 00:00
Omkring måned efter tilintetgørelsen af Oswalds herregård, ca slut juli ved Kzarr Dün, 2018.

Efter en besværet tid i hans liv, følte Oswald det psykisk pres på hans mentale tilstand. Ikke nok med at han skulle tiltvinge sig ind i en ny krop, men han havde miste alt. Herregårdens tilintetgørelse, havde været et resultat af tab på selvkontrol. Hans havde miste dele af sin rigdom, men en krop manglede han ikke. I sin rejse imod dæmon riget, havde Oswald chancen for at besætte sin nye krop, et ganske smukt væsen, som han godt vidste ville visne bort med tiden, men indtil da, kunne Oswald være tilfreds med kroppen.
Det havde været den meste udmattende rejse til dæmon riget, men da han kom dertil blev han klar over at han skulle finde Eretreya, som boede et sted i dæmon riget. Han kunne held vis nok detaljer til kunne finde frem til Kzar Dûn hvor hun skulle bo. Indgangen blev bevogte af to store vagter, som ikke var helt tilfreds med den ukendte dæmons ankomst. Først forsøgte de at få ham til forlade stedet, men som han blev ved spørger efter Eretreya, gav den ene vagt op og gik ind for sige til engel at hun havde en gæst. 
Oswald kunne gøre meget andet end at vente på at Eretreya kom ud sammen med vagten, han ventede måske en smule utålmodig på hende.
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 12.08.2018 16:52
En let irriteret lyd kom fra hende da hun hørte en der bankede på hendes kammer dør. Hun så sig svagt over den ene skulder og sukkede "Hvad vil du..." sagde hun ret irriteret som hun klappede sin dog hårdt i. Hun havde ellers sagt til hver eneste vagt på gangen de skulle lade hende være, men denne mand havde tilsyneladende ikke opfanget det på noget som helst tidspunkt. Vagten sank kort en klump i halsen inden han stillede sig i døråbningen "Eretreya... Der er en ung herre der venter på dig" sagde han og så lettere nervøst på hende. Eretreya selv havde blot hævet et øjenbryn og så undrende på manden inden hun rejste sig "En ung mand... Ung mand? Eh?" sagde hun tænkende som hun smed kåben hun havde omkring skuldrene og lod hendes ret afslørende kjole komme til syne. Den sad perfekt på hendes krop og vagten havde også problemer med at holde koncentrationen "Før mig der ned... Nu" vrissede hun og så opgivende over på bordet med hendes bog, inden hun smuttede med vagten ned til porten, hvor denne såkaldte unge mand ventede på hende.

Som de kom ned hævede Eretreya igen øjenbrynet, men så da overrasket på den unge, mørkhårede mand der stod foran hende. Der var noget over ham, hans aura der virkede bekendt. Man kunne svagt se hvordan hendes øjne blev fyldt med tårer. Hvad var der sket siden han var nødt til... Det værste scenario dukkede op i hendes hoved og hun greb ud efter den unge mands håndled og fik hun fat, ville hun trække ham med sig op på hendes kammer igen, så hun var fri på alle vagterne så hende knække sammen.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 14.08.2018 08:50
Vagterne gav ikke Oswald det store håb om at se Eretreya, måske var det fordi de havde for stor mistro til at stole på hans historie, men den ene af de to vagter traskede afsted, med langsom fart. Oswald, stod utålmodig tilbage, hans syntes selv at hans tålmodighed var blev test nok, i sært med alt den tilvænning og minimal søvn.
Vagten kom dog tilbage med englen, og Oswald skulle lige til åbne munden da Eretreya trak ham afsted. Med alt den hast kom Oswald ikke helt frem til de rette ord, før at de stod bag en lukke dør. ”Jeg ved hvad du tænker, og det er lidt af en historie,” sagde Oswald med den samme stemme som han altid havde haft. ”Der sket et lille uheld, og her er jeg,” sagde han lidt efter. Hun ville nok have svært ved at forstå hvad der helt var sket, for han var ikke engang selv sikker på hvad der var sandheden, eller hvordan at han havde været så dum at lade en vampyr komme ind i hans hjem. 
Historien kunne dog vente en smule. ”Men jeg er stadig migselv, min krop er bare en andens” han ville ikke helt forklare hvordan at processen gik til, eller hvor meget energi, der faktisk gik til for vedligeholde den nye krop.
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 14.08.2018 14:34
Eretreya så på ham med et skarpt blik, som kunne dræbe "Hvad i alverden har du lavet!!! Oswald din kæmpe idiot!" råbte hun nærmest som hun knapt havde fået lukket døren bag sig som de var kommet op på hendes kammer. Hun kunne slå ham... Spide ham... Hun var vred og det kunne man tydeligt se på hende. Han var i en anden krop, en ung krop, men stemmen var stadig den samme? Hun rystede på hovedet og stillede sig helt op af ham og studerede ham nærmest, som om han var noget hun ikke havde set før. Han var den samme.. Hun kunne nærmest mærke det. Måden hvorpå hendes hjerte hamrede i hendes bryst som han var nær, følelsen af hun ikke vidste hvad der ville ske inden for det næste sekund. Hun rakte hænderne ud mod ham og lod dem kort hvile på hans skuldre inden hun lod dem glide ned over hans arme og op igen "Jeg forstår ikke..." hendes stemme var nærmest kvalt af den smule gråd hun følte var på vej. Hendes hænder gled ned over hans brystkasse og stoppede på hans mave i kort tid, for igen at glide til hans brystkasse "Oswald.. Jeg.." sagde hun og så ned i gulvet hvor de stod inden hun svagt lænede sig ind mod ham og støttede panden mod hans bryst, hvis han i så fald tillod det.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 14.08.2018 22:52
Han var heller ikke helt selv sikker på hvordan at han forstod det, at skifte krop havde ikke ligefrem være let. Før at han overhoved kunne åbne munden for tale, blev hans en smule overrasket over det større hysteri. ”Jeg havde en uheldig sammenkomst med en vampyr, hun blev irritable efter at jeg ikke ville handle med hende, og det.. blev til en meget voldsom episode. Jeg kan ikke engang selv huske det hele,” forklarede han som han så ned jorden i et kort øjeblik.
Han kunne huske kniven, den metalliske duft af blod. Døden, eller den fysisk død, som hans krop havde gennemgået. Resten var en smule hullet, eller dagene op til at han besatte en ny krop, havde kaotisk effekt på alt omkring ham. Han efterlod et længer spor at kaos, som han rejste imod dæmon riget. ”Der var, mange døde.. efterskælvet af magi, har dræbt mange,” sagde han kort. Han kunne ikke helt forklare hende hvordan at han evne havde været ude af kontrol, og hvordan at flere personer var døde af det.
Han trak vejret dybt, i mens at han mærkede hvordan at hendes hånd, gled op ned over hans bryst. Han tillod hende at længde sig ind imod ham, ”Jeg ved ikke om det sikkert for mig at blive her, jeg vil jo nøde have at du kommer til skade, på grund mine magiske evner,” sagde han kort, han flyttede den ene hånd op, og lod den hvile på hendes høfder. ”Som du sikker er klar over, er tilvendelse til en ny krop ikke helt let. Jeg har ingen magisk kontrol i øjeblikket, skulle du komme til skade fordi kontrollen er forsvundne, ville jeg ikke kunne tilgive migselv” han var måske hjerteløs overfor alle andre, men Eretreya havde han trods alt mere følelse for, end så mange andre omkring ham.
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 06.09.2018 21:40
Eretreya brummede utilfreds for sig selv "Zaladin tage de forbandede blodsugere..." sagde hun stille og så på ham. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.. Hvis hun nu bare havde været der? Så kunne det være hun kunne have redet ham fra den forbandede blodsuger.. Hvad havde Oswald i det hele taget gjort den sure... Hun skar tænder, da hun kunne mærke hendes indre var begyndt at koge. Eretreya tog en dyb indånding for at slappe af. Halvtøvende så hun da op på ham som han talte "Jeg kommer ikke til skade" sagde hun stille. Hun havde ikke lyst til at skulle smutte nu... Specielt ikke efter hvad han havde været i gennem. Jo, hun vidste godt hvordan det var at få en ny krop, hun havde selv gået igennem det og vidste godt det var svært. Hendes følelser var splittede. På en eller anden måde havde hun lyst til at slå ham, men på den anden side, havde hun lyst til at hive ham med i sengen og lade ham slappe af.. 

Hun så op på ham og bed sig i underlæben "Oswald... Jeg kan holde til en del... Slap af.. " sagde hun og forsøgte at forsikre ham om han godt kunne blive her, i hvert fald for nu, indtil han havde vendet sig til den nye krop, eller vagterne kom forbi Eretreya og smed ham ud... Hun ville ikke lade nogen komme til ham, for så vidste hun inderst inde at hun ville ende med at have mord på sig... Og dem havde hun rigeligt af, bevares, ikke nogen fra mørkets hær... Og det ville sikkert ende hendes liv, hvis det gik så langt.. 
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 04.12.2018 13:58
”Jeg vil mene at Zaladin nok har grint grundig, af hvad der skete” sagde Oswald kort, der var jo ikke ligefrem fordi han selv havde indblik i guderne, og han gik heller ikke nok op i at tilbede dem på fantastisk plan.
”Men jeg har en midlertidig mulighed, når der lidt mere styr på tingen, tager jeg ned sydpå til mit vinter hjem. Hvis du vil med, skal være velkommen til at komme derned, det er næsten kongelig behandling fra mine slaver dernede,” sagde han. Det var ikke tanken at blive i dæmon riget, ikke i længere tid i hvert ifald, plus Oswald var heller ikke sikker på længe at vagterne ville syntes om at han var på stedet, så den meste smarte plan var at rejse videre.
”Jeg ved godt at du har travlt med tjene mørket, men en ferie fra kulden, vil nok ikke være så slem igen, ellers kan du jo være der i et par dage” sagde Oswald.
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 04.12.2018 21:22
Eretreya smilede kort "Zaladin havde nyt synet sikkert, det perverse svin" sagde hun og bed sig i underlæben. Jo bevares så var tanken ubehagelig, men havde det været hver anden person end Oswald, havde hun sikkert også nydt synet. Hun hævede kort et øjenbryn "Væk fra kulden siger du? Det lyder tiltalende... så kan jeg også komme lidt væk fra køteren" sagde hun med et kækt smil på læberne. Eretreya havde ikke noget i mod Damien, men fra tid til anden ville det bestemt ikke gøre noget med en pause... Hans vanvittige trænin var ved at tage livet af hende, men hun vidste også den var nødvendig.

Eretreya vågnede fra hendes drømme verden og så på Oswald "Kongelig behandling fra slaver... Mhm, du lokker" sagde hun og slikkede kort sin underlæbe som hun lænede sig ind mod ham "Det er nu mere dig... Jeg vil have kongelig behandlig fra" sagde hun med et kækt smil og lod en hånd glide over hans bryst og til hans buksekant inden hun trak sig og sendte ham et smil "Jeg tager med" sagde hun.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 04.12.2018 21:41
Oswald klukkede, ”Sandsynligvis,” sagde han med en rolig tone. Han kunne godt savne herre gården, men nu hvor han var her kunne han jo benytte tiden med lidt afslapning før at de rejste videre.

”Sollys, varme, folk der gør ens mindste ønske. Det er den rette måde at slippe væk fra vinteren, måske ikke for meget sollys” sagde han kort, i hans nye krop havde han ikke helt den samme solfarvede hud, og derfor kunne han let blive rød som en gris. Oswald kom med grin ”Bliver du torteret, uden mig… sikke en skam” sagde han med en drillende tone før at han tog fat i hendes bagdel med hård hånd.

”Kongelige behandling fra mig? Næppe, det kommer an på hvor sød du er” sagde han med mere vulgær tone, han lod blikket blive på hende, nemt skulle det ikke blive at tvinge ham ned på knæ, eller at få ham til at være sød. ”Men jeg kunne godt bruge en dag til at hvile mig, alt den rejse, suger energien ud ad mig, plus at vi rejse næsten en måned, det er ikke en let tur med mindre at du har heste til rådighed?” selv gik han hele vejen fra sydvejen og til dæmonriget, men det havde også været mange dage, han sov på jorden og seng var efterhånden en overtalelses metode til at for ham med på alt.               
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 06.12.2018 22:51
Eretreya kendte ikke ret meget til hans herregård i syden, men nu havde hun på fornemmelsen at hun nok ville finde ud af hvordan den var.. Hvis den bare udstrålede lidt af ham selv, vidste hun, at det ville være det perfekte sted for hende. Bevares, så ville hun nok ikke få trænet så meget, men det kunne vel også være et fedt? Det var jo ikke just fordi hun glemte hvordan man brugte et sværd fra den ene dag til den anden?

Hun hævede et øjenbryn ganske kort "De mindste ønsker siger du?" sagde hun med et kækt smil på læberne. Det skulle nok blive sjovt, hvis hun fik en af de dage hun var needy, for så kunne de komme til at gå meget, med mindre hun bare forblev i nærheden af Oswald konstant, hvilket hun sikkert ville under alle omstændigheder. Eretreya skar kort en grimasse som han greb hendes bagdel "Mhm.. Det er næsten en skam du ikke kan se det... Du ville elske det" sagde hun nærmest sukkende med et kækt smil på læberne. 

Hun beholdte det kække smil fremme og trak kort på skuldrene " Mig være sød? Hahahaha, siden hvornår" spurgte hun og hævede da et øjenbryn. Selv i Oswald's varetægt var hun ikke sød og hun vidste det i sidste ende ville koste hende dyrt, hvis ikke hun hørte efter, men af og til var hun villig til at løbe den risiko. Hun nikkede ganske kort og rakte hånden ud mod sengen "Du skal være velkommen til at indtage sengen..." sagde hun med et smil på læberne. Hun vidste godt hvad dette ville lede hen mod, specielt hvis hun joinede. Kort tænkte hun over muligheden for at komme til syden og trak på skuldrene "Jeg har en hest... Kan hurtigt skaffe nummer to.. Hvis ikke jeg bare bruger vingerne til turen" sagde hun og blinkede kort til ham. Hestene skulle jo hvile før eller siden, så det passede sikkert med det også var der hun havde brug for det.. Ellers kunne hun sikkert sidde bag på den hest han sad på. 
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 06.12.2018 23:07
”Mere eller mindre, forstille dig alle de smukke væsner som vi kan finde og torturer sammen” sagde han kort. Hans udvalg af slaver var stort, der var mange smukke muligheder, hvis de ikke var solgt videre til andre i nu. ”Alle sammen, på knæ foran an os indtil vi bliver træt af synet og gir dem ordre til underholde os,” hans negle begravede sig en smule ind i hendes hud, under hans hånd.

Oswald bukkede hoved ned en smule, ”De er alle sammen dine, så længe at jeg tager dig først og sidste” sagde han i en mere drillende tone. Han smilede, han nød altid synet af god tortur, specielt på dem som han selv legede med.
”Jeg er ret sikker på at jeg kunne tæmme dig uden problemer,” sagde han kort før at han gav slip på hende. Med Eretreyas tilladelse gik han hen og faldt om i sengen med en næsten dramatisk lyd. ”Intet er bedre end en rigtig seng, efter flere dage på jorden” han kunne altid rejse med helt hold af slaver som kunne bygge ham telt fuld af ting til slappe af i, men blev han opdagede ville der bare blive problemer.

Oswald løftede hoved op, så han kunne se Eretreya. ”Har du ikke tænkt dig, at give mig selskab” sagde han, selvom han næsten var for træt til den slags aktivitet.                       
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 08.01.2019 18:19
Et smil kom frem på hendes læber, blot ved tanken. Hun kunne næsten se det for sig allerede, hvordan Oswald og hun fandt nogle slaver, gjorde ved dem hvad de lystede og sendte dem væk for derefter at gøre næsten selv samme mod hinanden. Hun bed sig i underlæben og sendte ham et smil "Lyder uden tvivl... Fristende, men kan de kære små holde til det?" sagde hun med et kækt smil. Om de kunne var hun også ligeglad, for døden havde ikke skræmt hende siden hun blev engel. Et suk undslap hende som Oswald lod sine negle begrave sig i hendes hud. 

Eretreya så på Oswald med et kækt smil "Virkelig...?" sagde hun med et hævet øjenbryn. Mhm det var uden tvivl en tanke hun godt kunne leve med... At alle slaverne også var hendes, så længe Oswald var den første og den sidste til at ligge hånden på hende. Hun holdt det kække smil på læberne og nikkede kort "Tæmme mig uden problemer?" hun fnøs kort "Du er også dæmon... Selvfølgelig kan du tæmme mig" sagde hun med et skævt smil "Men... Der skal heller ikke så meget til" sagde hun og bed sig i underlæben som hun så efter ham, da han gik over i sengen og nærmest kastede sig ned. Han lød som en teenager der var træt af livet, grundet den beklagelige lyd der kom fra ham, hvilket fik hende til at grine ganske kort.

Eretreya gik stille over mod sengen som han spurgte om hun ikke joinede "Du er så fandens krævende" sagde hun med et grin i stemmen, inden hun nærmest kravlede hen over ham på alle fire, stirrede ned på ham som et sultent rovdyr.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 10.01.2019 18:16
Oswald lavede en lav latter, ”Bekymret for andres dødelighed?” hans udtale var arrogant, tom, kold. Han kunne more sig ved tanken over Eretreyas bekymring for andres helbred, hun skulle ikke tænke på det, for den fysiske skade kunne altid fixes af en professionel healer som altid var til sted for holde hans slaver i god stand.

Var det mistro i hendes stemme? Oswald gav hende et neutralt udtryk som han forsøgte at læse hendes udtryk, kropssprog. ”Ville du heller have det på en anden måde, for jeg ville bare blive jaloux, hvis en anden person havde den sidste dans med dig” smilet der kom der efter gave ham en bedre ide om hvad hun tænkte.
Han klukkede, ”Selv vis jeg var elver, skulle jeg nok kunne give dig et par smæk i måsen som du ville kunne mærke i dage vis” sagde han kort med drillende stemme. Oswald løftede sig en smule på hans albuer for kort øjeblik, det var alt for fristende at blive liggende i duften af hende og den bløde seng.

Oswald lod sig falde tilbage ned i sengen som Eretreya kravlede hen over hans krop, blikket som hun sendte ham virkede farlig, som et rovdyr der havde set sit bytte an. ”Hvad tænker du på?” sagde han som han næsten lå livløs som en dukke under hende.
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 27.02.2019 13:45
Svagt trak Eretreya på skuldrene ” Næppe.. Men vil du ikke også gerne have slave tilbage, hmm?” sagde hun med et drillende smil på læberne. Nej det var ikke just fordi hun bekymrede sig for slavernes ve og vel, for hun vidste Oswald behandlede dem mindst lige så slemt som hun selv ville, hvis ikke mere.. Hun vidste trods alt hvordan han var overfor hende, men var det lige sådan for slaverne?

Eretreya endte ham et kækt smil ”Ærligt..: Så vil jeg hellere bære dine mærker, kontra alle andres, så den sidste dans, er altid reserveret til dig, kære Oswald” sagde hun og nejede kort, lettere provokerende måske, men hun vidste at Oswald kunne tage det, om ikke andet måtte hun jo tage den straf der ville følge med. Eretreya smilede kækt til Oswald som han talte ”Hvis du havde været elver… Havde du nok ikke været lige så attraktiv… Jeg kan godt lide du er dæmon.. Mest af alt, fordi vi egentlig ikke burde have dette forhold til hinanden” sagde hun og lod tungen glide over sine læber ”Men.. Mhhhm, Det er bare så godt at mærke dig fra tid til anden” sagde hun nærmest kælen som hun smilede til ham.

Igen lod hun tungen glide over sine læber ”Mhm… Der er så mange ting” sagde hun stille som hun lænede sig helt ned over ham og ind mod hans hals ”For eksempel… At det er længe siden du sidst har efterladt dit mærke på mig…. ” hviskede hun kælent ind i hans øre, som en af hendes hænder gled ned over hans skulder, til hans brystkasse og stoppede ved hans bukser, som hun så på ham med et smil.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 18:24
Oswald klukkede, før et lidt mørkere smil kom frem på hans læber. ”Hmm, jeg holder tit de bedste for mig selv, den slags som gode til tjene lyster, disse slaver kan tåle en del mere end hvad andre tror, jeg træner dem jo personlig” sagde han kort. ”Skulle de kommer dertil, ville de nok ikke brokke sig hvis tingene bliver en smule ubehagelige” sagde han kort efter.

I lidt mere doven maner, lod han en hånd komme op og kærtegn hendes kind. ”Så det vil du?” sagde han, i mørk stemme. Selvom han var træt fra den lange tur, kunne han nu nok godt lege en smule med, hvis det kom dertil.
”Nårh, så det ville jeg ikke?” sagde han kort med løftede bryn, han syntes nu selv at alle racer ville kunne klæde ham fint, nok ikke alle men de som der var menneskelige, kunne han selv godt se sig om. Havde han ikke været så rolig havde han nok smidt hende over knækket og give hende flere klask i røven, indtil at andre ville komme for finde af hvad der forgik.

Oswald så op på Eretreya med ulæseligt blik, han var stille i det øjeblik før at han løftede hånden væk fra hendes kind og ned til hendes hals, hvor hans hånd stoppede. ”Hvis det de du vil have, må du selv gøre dig fortjent til det” sagde han.
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 05.04.2019 15:54
Eretreya trak svagt på skuldrene " Træner dem selv... Ja det har jeg bemærket" sagde hun med en lettere brummende stemme. Oswald havde også været med til at træne hende op til at kunne klare mere end, hvad en normal engel måske kunne, men Eretreya var trods alt heller ikke som en hver anden engel. Hun havde set for meget død... Var blevet fyldt af had, men overfor Oswald, var hun som en killing der havde brug for hjælp til at gå. 

Et kækt smil kom frem på hendes læber som hun mærkede hans hånd stryge over hendes kind. Den mørke stemme fik det kort til at løbe koldt ned over hendes ryg. Den stemme havde en eller anden kraft over hende, den dybe næsten knurrende stemme han fra tid til anden kunne komme af med. Svagt trak hun på skuldrene "Det er ikke sikkert...Men nu kender jeg dig jo kun som dæmon, så ved det i teorien ikke" sagde hun og bed sig kort i underlæben som hun mærkede hans hånd mod hendes røv "Oswald... " sagde hun med et kækt smil og lod et svagt grin undslippe.

Hun bed sig i underlæben som hånden gled over hendes kind og til hendes hals "Mhhm, fortæl mig hvad jeg skal gøre Lord Oswald.. Fortæl hvad jeg skal gøre for at gøre mig fortjent til dit mærke" sagde hun med en drillende undertone som hun lod tungen glide over sine læber.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 21.04.2019 13:41
Oswald kiggede op på Eretreya med sultent blik, hans finger legede med hendes hår nær halsen. Han holdte kun tilbage for egen morskab, eftersom han selv ville have hende til sige hvad hun ville have. 
Hvis der havde været et lys i hans mørke øjne, var det for længst blev trukket bort i det mørke hav som var hans øjenfarve. Han besvarede ikke hendes spørgsmål til at starte med, i sted for skubbede han hende ned i sengen blot for at tage plads på hendes hofter. ”Til at starte med kan du skille dig af med alle de lag,” sagde han med en mørke stemme. Hun havde alt for meget tøj på efter hans egen mening.
Hånden som havde været ved hendes hals, kom ned omkring toppen af hendes tøj, hvorfra at lange negle kom til syne før at han rev hendes tøj op med en smule brutal kraft. ”Jeg lover at jeg nok skal betale for reparationen sener” sagde han som han fik adgang til mere at hendes hud, hans fingere dansede blidt hen over den bløde hud ved hendes skulder, hals og toppen af hendes bryst.
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 11.06.2019 22:18
De mørke øjne kunne tryllebinde hende, om det var de øjne der skinnede af lyst, eller om det var de mørke, sadistiske der så på hende. Hun ville for intet i verden af med ham, han var trods alt hendes herre. Hun så på ham med et kækt smil som hun blev skubbet ned i sengen. Den mørke stemme fik hvert eneste lille hår på hendes krop til at rejse sig og hun bed sig kort i underlæben "Som De ønsker, herre" sagde hun med et kækt smil på læberne, som hun mærkede hvordan hans hænder begyndte at tage rejsen ned over hendes krop, inden han rev tøjet fra hinanden, blottede hendes hud "Jeg har rigeligt.. " sagde hun og bed sig forførende i sin underlæbe. Et suk undslap hende som fingrene kærtegnede hendes skulder, ned over halsen og til hendes bryst "Det ligner ikke dig, at holde tilbage" sagde hun og sendte ham et kækt smil inden hun fortsatte "Leg med mig Oswald... Vil du ikke nok" sagde hun og lod en hånd glide over hans skulder og til hans brystkasse som hun stirrede ind i de mørke øjne.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 03.07.2019 18:34
Oswald grinte en smule af hende sidste ord, ”Er vi utålmodig min kære?” sagde han kort med en drillende tone, faktisk var han selv træt af den lange rejse til dæmon riget og det at have ligget ned gave ham ikke ligefrem mere energi at trække på. Han kunne let falde i søvn i det øjeblik, men det ville Eretreya sikkert hade ham for.
Hun havde ret, han havde holdt tilbage indtil videre. Og da han så ned på hende det øjeblik, fandt han alligevel en slags energi til at lege med hende. Han lave et nyt smil, ”Bed mig om at straffe dig,” sagde han en smule koldt, som han flyttede sig væk fra hende, ”Også gir jeg dig hvad du ønsker” sagde han lidt efter. 
Eretreya

Eretreya

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 79 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Nyxx 17.08.2019 18:50
Eretreya bed sig svagt i underlæben og så på ham ”Når det er dig… Ja. De andre er så.. Kedelige” sagde hun kælent og vred sig svagt under ham. Hun vidste godt han var træt, men lidt energi måtte han vel have.. Det lignede ikke Oswald at sige nej til leg, specielt ikke med hende. Som han talte igen smilede hun kækt til ham ´, men blev dog lidt skuffet over han trak sig tilbage, men de følgende ord fik dog smilet tilbage på hendes læber. Hun kom om på alle fire, stillede sig foran ham of så på ham med de lysende øjne ”Jeg beder dig Oswald.. Jeg har ikke været en særlig sød pige mens du har været væk… Jeg trænger sådan til at mærke dine hænder efterlade mærker på mig, at du mærker mig som din ejendom.. Jeg vil have omverden skal vide hvem jeg tilhører” sagde hun og bed sig i underlæben.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 11