Begrund af udgangsforbuddet, måtte Makayla komme snige sig derhen og ind på en kro og håbe at Kenway slog vejen forbi her. Hun fik ganske vist nogle blikke som hun trådte ind, det var mørkt udenfor. Selvom om der nok kom mange ind dette lumske sted, så var hun nok alligevel interessant at se på. May var iført en lang grøn kjole, med lange ærmer, som gjorde hende til dækket. Det var også meningen hvis hun nu blev tvunget til at gå ud i noget sollys. Makayla satte sig ved et bord og så ud i rummet.
Status
Ela 29.07.2018 16:45
Makayla var endnu engang taget til diamantbugten for at følge op på Kenway. May havde endda bragt en lille læderpose indholdene den andel han ville få de laste han havde udført. Samtidig ville hun også vide hvordan handlen var gået – om det hele var kommet sikkert frem og tilbage.Begrund af udgangsforbuddet, måtte Makayla komme snige sig derhen og ind på en kro og håbe at Kenway slog vejen forbi her. Hun fik ganske vist nogle blikke som hun trådte ind, det var mørkt udenfor. Selvom om der nok kom mange ind dette lumske sted, så var hun nok alligevel interessant at se på. May var iført en lang grøn kjole, med lange ærmer, som gjorde hende til dækket. Det var også meningen hvis hun nu blev tvunget til at gå ud i noget sollys. Makayla satte sig ved et bord og så ud i rummet.
Tristan 29.07.2018 17:41
Vejret havde været voldsomt på det sidste men nu var han, endelig ved og være kommet hjem til Diamantbugten, hans skib var lige ankommet ud fra Kysten og nu, havde de forsyninger de skulle ha købt, hvilket var en fantastisk del, eftersom deres sidste tur, havde givet dem ekstra penge fordi der, havde været ubeskyttet skibe med en masse last. Det, havde alt i alt været et godt år han, havde os mødt Kayla og var så taget ud for at plyndre igen, mange af de ting der gjorde ham frygte var der stadig men han, havde mere eller mindre bare nydt hans bytte og, havde bare forsatte med og gøre, hvad han gjorde bedste. Som altid ville han vende tilbage til Diamantbugten efter et fantastisk togt. Han, sad dog som altid inde i hans kabine når han ikke styrte de andre ting personligt. En af hans mænd kom dog løbende ind, ”Kenway, vi er ved og være i Land.” Lød det fra dem, hvorefter han skynd sig ud med ham. Alt gik som smurt, men nu kunne han nyde det sidste inden skibet blev sat til. Han greb sammen med de andre rebene, hvor han mens han løb op og tog roret. Og et og lave greb sejle og lukket dem, på samme tid greb hans mænd fortøjninger og fik bundet dem fast
Derefter satte han kursen sammen med en gruppe mænd op til den nærmest bar den selv samme han, havde mødt Makayla for et halvt år siden på, da han kom ind, gik han første op til selve baren og bedt om en flaske whisky, med et glas. Derefter hældte han op i den, hvor han så spejde rummet for at se om hun var der denne gang, og mon ikke hun sad der for sig selv i et hjørne. Han gik derefter hen til hende og satte sig ned, ”Makayla, long time no seee?” Lød det kækt fra Edward, hvor han lagede sin hat ned på bordet ved siden af sig.
// P https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/96/Will_Turner_Caribbean.jpg/250px-Will_Turner_Caribbean.jpg plus https://vignette.wikia.nocookie.net/ppc/images/d/da/WillTurner.jpg/revision/latest?cb=20111012034400
Ela 30.07.2018 19:09
Som Kenway og hans besætning kom ind, smilede hun roligt. Hun var glad ved at de kom i aften, så hun ikke skulle vente i flere dage på dem. For havet havde sine skumle bølger og de kunne lige så godt have været på havet endnu. ”Det må man sige, der var handler som skulle ordnes” svarede hun roligt, som han havde sat sig ved hende. Hun huskede tilbage på deres første møde, et interessant møde endda. En okay handel også lidt blod, hun fik næsten lyst til at bide ham lidt igen, blot for sjov. ”Har du savnet mig?” spurgte hun drilsk. May vidste, at nogle af sine ofre kunne blive afhængige af hendes bid. Spørgsmålet var blot om han havde fået denne afhængighed? Det måtte tiden vise.
”Fortæl mig endelig hvordan transporteringen af mine sager er gået?” spurgte hun spændt. Hun håbede jo, at det hele var gået som det skulle.
Tristan 30.07.2018 21:16
Edward kunne mærke, hvordan hans krop rystet igen, han var blev afhængig af hendes bid, så derfor hørte han ikke hendes første ord, men nummer to fik han med og resten derefter. Han så på hende, inden han svaret, ”Jeg har savnet dig, det vil jeg ikke holde låg over, savnet alt ved dig især den måde, hvordan du gav mig den aften, min krop er sulten efter mere.” Lød det som en hvisken fra ham, hans mænd vidste det ikke, derfor holde han hans egen stemme lav. Hans øjne mødte hendes igen, da hun spurgte ind til, hvordan det var gået.
”Ikke de store problemer, fik det igennem uden problemer, har en perfekt rute til det, har du pengene?” Kom det fra Edward, hvorefter han sendt hende et smil, mens hans krop stadig ryste.
Han vende sit blik mod hende igen, hvorefter han talte ”Makayla jeg har behov for dig, jeg har behov for den følelse igen, jeg vil være en af dine personlige blodposer, bare gi mig den følelse igen, og når jeg har behov for det, jeg vil faktisk gå ned til 30 procent på de næste ting du skal ha vores hjælp med, bare du kan gi mig den følelse igen og altid kan gi mig den, når jeg for behov for den.” Kom det fra, Edward, hvorefter hans øjne mødte hendes igen. Han var desperat og, havde behov for det.
Ela 30.07.2018 21:48
Makayla smilede så hendes hugtænder blev blottet. Han havde savnet hende, også var han endda blevet afhængig af hende. Det morerede hende blot, faktisk elskede hun det. Hun kunne nemt nu få ham lige præcis det hun ville, fordi hun vidste hans trang ville blive større med tiden. Nu et halvt år senere måtte den i sandhed være stor. ”Javel ja, det må vi så nok hellere gøre noget ved” svarede hun med et drilsk smil. May nikkede og tog læderposen frem, ”Her er din belønning”.
Han var vitterlig presset den kære Kenway. ”Jeg kommer når det er tid” svarede hun lettere bestemt. Ikke at hun ikke ville hjælpe på hans afhængighed, men fordi hun også havde andre forretninger at tage sig af end at tage hele vejen ud til Diamant bugten og sørger for hans kontrol kunne holde sig. Alternativt måtte han blive hendes slave, nej det duede ikke så manglede hun blot et skib. Det var bedst sådan og lade ham tro uvished. ”Det tilbud vil jeg holde dig op på” svarede hun roligt. Hvorefter hun rejste sig gik imod ham og kørte en hånd over hans bryst ”Så kom da med op på mit værelse” selvom May var ond, vidste hun også at han havde vis rygte overfor sin besætning. Selv hun ønskede ikke at de skulle vide at han var afhængig af hende. De kunne jo finde på at kølhale ham eller værre. Det var bedre at de troede at han ville få et godt knald om lidt. May gik op værelset og forventede at han ville troligt efter hende.
Tristan 13.01.2020 14:00
Edward kunne mærke hvordan Maykale gjorde ham sindssyg efter hendes bid igen, da hun nævnte pengene, greb han selv ud efter dem, med en rystende hånd. Han fik hurtigt ind i en af hans lommer i jakken, hvorefter hans øjne mødte hendes igen. Han nikket til hende da hun sagde hun kom når der var tid, hans lyst til hende var blive voldsomt større siden sidste gang, aldrig havde en kvinde haft denne påvirkning på ham. I forhold til før var han nu hendes blodpose, på et eller andet mærkelig sted. Han fik hurtigt tømt sin drink, hvorefter han fulgte efter den skønne vampyr op på det, værelse hun nu engang, havde i kroen. Hans tænker og minder, var dog ikke rene, og hvis han skulle være ærlig, gjorde denne vampyr bare noget ved ham. Selv om hans indre stemmer, havde skreget til ham at han ikke skulle sætte hans betaling længere ned, kunne dette ikke gøre noget godt for ham på nogen som helst plan. Edward fik dog hurtigt besluttet sig for at han måtte følge efter denne smukke vampyr, så det var hvad han gjorde da de kom derop, satte han sig ned i sengen, efter og ha lukket døren ind til, selve værelset ”Hans øjne mødte Vampyrens og i et kort øjeblik mistet han helt, sig selv i hendes smukke øjne.
//skal lige ind i Edward igen xD//
Ela 28.01.2020 19:37
May stod roligt inde på det simple værelse. Et værelse hvor der var en dobbeltseng og et natbord og en lille kommode. Alt hvad der faktisk var at forvente af et kroværelse. Der gik ikke længe før Edward kom ind ad døren og satte sig på sengen, hvorefter hun måtte hans øjne. Så betaget han var af hende, det var tydeligt for hende at han vitterlig trængte til at få sit fiks.
Makayla gik derfor hen til ham og satte sig over ham, og spurgte drillende ”Er du klar?” spørgsmålet var mere retorisk end et faktisk spørgsmål. Hun satte derfor blidt sin pegefinger på hans hage og gjorde modstand til at han skulle hælde hovedet til siden. Idet hans hals ville blive blottet, ville hun først slikke hans hals, selvfølgelig for at drille. Hvorefter han ville lige så stille mærke hendes hugtænder borer igennem hans bløde hud. May begyndte at suge hans blod i sig, dejligt varmt blod! Det smagte fantastisk, som hun nød hans blod, ville han få sit fiks, hvor han muligvis ville føle at svæve på en lille sky eller føle at hele hans krop blev opløftet og rolig.
Efter nogle euforiske øjeblikke slap hun ham, så ham ind i øjnene før hun tog sin hånd og tørrede de enkelte blod spild væk hendes mundvige. ”Har du det bedre nu?” spurgte hun med et drillende smil og fjernede sig atter fra ham for at stå roligt foran ham.
Tristan 17.04.2020 20:10
Som Maykala kom ind til ham og spurgte om han var klar, kunne han klart høre hun mente det retorisk, men han havde behov for det igen. Så han stilte ikke spørgsmålstegn ved det og lod derefter hende styre det igen, som hendes tænder hamret gennem hans kød lukket han øjne og gav et kort støn af nydelsen ud af hans mund, hvilket der gjorde han så hen på hende bagefter. ”Yeah det var fantastisk, han tog derefter sig selv til hans hals og fjernet det blod hun, havde efterladt med hans ene arm. ”Så nu når vi er herop, kunne vi måske hygge os.” Kom det ganske kækt fra Edward som han lod hans hånd, køre ned af hendes side, mens de stod her. ”Jeg vil stadig lade, styre det, hvis du helst vil det ?” Lød det kækt fra Edward, hvorefter han blinket til hende med højre øje, ”men hvis du har behov for at komme videre, er det vel nok for nu.” Kom det ganske kækt fra Edward, hvorefter han sender hende et skævt smil.
Ela 16.07.2021 13:35
Oprydning ~ Jeg er igang med ryde lidt ud i mine tråde <3Makayla har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0
Lige nu: 0 | I dag: 0