Magtkamp mellem to haner Prt 2

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 01:26
Dandels smilede sødt - hans uskyldige ansigt lignede ikke en der kunne gøre nogen fortræd, men det vidste hans ofre alt for godt: han var nådeløs. Dandels gav kæden et hårdt ryk, så han kunne komme nærmere. Det var sødt at han kaldte ham en dæmon... Han kunne godt se sammenligningen, med hornet og hovene. ,,Shh, du larmer alt for meget... Der er slet ikke behov for at hidse dig sådan op. Jeg forsikrer dig, du skal nok have det sjovt...," sagde Dandels med et lummert smil på de bløde læber. Han lod stilheden fylde rummet, inden han med et hårdt, forbløffende hårdt, slag ramte manden i siden, for at dirigere ham over i sengen. ,,Lig dig så. Jeg håber ikke for dit vedkommende, at du ønsker at gøre det her besværligt for dig selv...," påpegede han med en latter, som han gav ham et let skub - i drømmene, havde han en styrke der var umenneskelig og så ulig sin egen i den virkelige verden.

,,Nej, jeg er godt nok ikke din far, men...," han betragtede pisken let, som han lod den glide henover ansigtet på den mørke, unge fyr. ,,Men det er mig som bestemmer. Hvis du makker ret, kan det være jeg er lidt blidere ved dig end resten..," sagde han. Han havde ikke rigtigt lavet nogle undtagelser og ham her var intet særligt, udover at han var en møgunge der fortjente en lærestreg.

Ompries kiggede lidt på ham og skulle lige til at sige noget da der blev shh'et på ham. Hvad var nu det for noget? Ikke nok med at man skulle tiltale folk ordentligt nu skulle man også shh''et på! Det var bare ikke i orden lige meget hvad! "Jeg har ikke behov for noget sjov!" kom det fra ham i et vredt tonefald. Han kiggede ned på gulvet og så op igen. Hvad var dette her for noget?! Nu kunne han godt vågne! Dette her var overhovedet ikke sjovt på nogen måder. Endnu engang blev Ompries slået men han udviste ikke nogen form for smerte eller viste svagheds tegn. Det var et af de ting Samson havde lært ham. Så havde Samson da gjort bare en lille smule rigtigt i hans opvækst. "Jeg håber ikke for dig at du skal se mig vågne op!" han kiggede på madressen men rykkede sig ikke ud af stedet. Han blev stående hvor han var, Hans hænder var over kors og han kiggede køligt på personen.

"Nej se det har du ret i at du ikke er, og det bliver du aldrig."
han havde kun en far og det var Samson! Lige meget hvordan man vendte og drejede det! Han mærkede pisken der blev kørt hen over ansigtet på ham, men han rørte sig stadig ikke nogen steder, han stod bum stille med lidt spredte ben så han ikke var til at rokke. Der skulle noget til så muskuløs som han var. "Jeg makker ikke ret for nogen, om du så ønsker det eller ej!" han løftede det ene øjenbryn *Du er ikke min fader, så du kommer ikke til at bestemme over mig på nogen områder* tænkte han og stod stadig med det ene øjenbryn løftet.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 15:26
Agarés gik med raske skridt ned af den lange vej. Han kom direkte fra villaen, hvor han havde sendt Dandels på markedpladsen noget tid før. Det var efterhånden lidt tid siden og han var begyndt at blive bekymret. Normalt ville Agarés ikke skænke Dandels en tanke, for det havde aldrig været et problem for ham at bevæge sig igennem Kzar Mora for at løbe et ærinde. Alle var udmærket godt klar over at Dandels arbejdede for Agarés, hvilket gjorde at ingen havde lyst til at tage chancen og angribe, selvom en race som Dandels ikke hørte til i Kzar Mora.

Han havde hænderne placeret i lommerne på den lange sorte jakke. For en gang skyld var den åben, og man kunne se den lettere krøllede hvide skjorte inden under. Hætten havde han ikke trukket over hovedet, da han ikke havde nogen grund for at dække sig til her. Det lange sorte hår havde han rykket helt tilbage, så det let lyse ansigt var blottet.
Ikke langt fra villaen fik han øje på Dandels og en anden.
"Er du kommet noget til?" Spurgte han, næsten med en helt desperat tone. Han stoppede op ved siden af Dandels og vendte blikket mod den sovende mand. Hans hoved blev lagt en anelse på skrå og et øjenbryn blev løftet, før han igen så på Dandels.
"Hvad laver han?" Spurgte han undrende med en finger pegende mod manden.

A deal with me is better than no deal at all ~

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 15:52
Han var godt nok stædig. Dandels havde ikke noget imod stædighed, så længe at personen kom til at vide hvem der virkelig bestemte. ,,Oh, nu er jeg virkelig bange...," sagde Dandels, dog i en ironisk, hånende tone. Han ejede ikke en frygt for en som denne mand, for her i drømmenes univers kunne han gøre alt. Og hvis manden skadede ham, skunne han nok sørge for at han aldrig mere ville komme til at sove.
,,Hmm....," enhjørningen vippede med de lange, hvide ører inden han smilede glubsk og gav et lille sving med pisken der blev længere og læderet blev glødende, som det transformerede sig til noget andet og langt mere skadende. ,,Så må jeg bare få dig til at makke ret," sagde han, og idet armen blev løftet og skulle til at svinge til, blev han afbrudt af en bekendt, mørk stemme. Sikke et elendigt tidspunkt.

Dandels slog øjnene op, som han vendte tilbage til den virkelige verden. Han var ikke bekymret for at miste den anden mand af syne, for det værste der kunne ske var at han vågnede - og hvis ikke, var der ikke rigtigt andre steder han kunne flygte hen. Dandels kiggede på hans leder med de runde, uskyldige øjne, som han smilede - han så helt forvirret ud, og det var han måske også, for han havde ikke regnet med at se ham her. ,,Nej, jeg er okay," sagde han, som han kiggede kort ned på sine hænder, en anelse forlegent. 
Han trak på skuldrene. ,,Det ved jeg ikke," svarede han, som om han oprigtigt ikke vidste det.
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 17:16
Ompries kiggede lidt på personen og fnøs en enkelt gang. *Det burde du være!* tænkte han men fjernede ikke blikket fra ham. Han ville ikke underkaste sig, og han ville ikke virke svag lige meget hvad han gjorde. Et svagheds tegn gjorde bare at man var ved at knække og det havde Ompries ikke tænkt sig skulle ske!
Han kiggede på pisken der begyndte at formere sig længere og glødende. Det var kun en drøm dette her! Denne her person skulle vise sig at være en klog person og ikke en eller anden sadistisk person der fik Ompries til at være en slatten klud. Næh nej dette her ville udvise sig til at være en magt kamp! Han løftede det ene øjenbryn og sagde så endelig. "Du får mig ikke til at makke ret. Der er kun en der kan give mig ordre, og ham kan du tydeligvis ikke hjælpe med at finde." han havde stadig hænderne over kors og havde ikke ændret sin kropsholdning eller sin position det mindste.

Af gode grunde var Ompries ikke vågnet og havde derfor ikke hørt Agarés ord på noget tidspunkt.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 17:57
Agarés stod længe og betragtede den sovende dreng. Han undrede sig over hvordan man kunne falde i søvn et tilfældigt sted i Kzar Mora. Det virkede ikke helt som det bedste sted at være så forsvarsløs. Heldigvis for drengen var Agarés ikke en af de onde dæmoner. Han gjorde godt nok som det passede ham, men han skulle have en ordentlig grund til at gøre andre fortræd og som regel lagde han ikke en finger på andre, da han ikke skulle have en grund til at blive jaget af nogen eller noget. Han var nødt til at beskytte sin forretning, både med hensyn til The Hive og til banken.

Efter lang tid, hvor han havde forsøgt at finde på en god grund til at sove her, rystede han let på hovedet og gav op. Nej, det kunne han ikke, så han vendte blikket mod Dandels.
"Så fortæl mig i stedet, hvorfor du bruger din tid på at glo på en mand der sover..?" Sagde han spørgende.
Efter alle de gange Agarés havde sendt Dandels ind til markedspladsen for at løbe ærinder, vidste han præcis hvor lang tid det normalt tog og denne gang havde han været længere tid om det. Nu vidste han hvorfor. Fordi han fandt en... hjemløs?.. dreng.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 20:53
Dandels ærgrede sig over at blive forstyrret. Nu var han ved at komme så godt igang, så det er en uheldig timing, men Dandels var også glad for at se Agarés (selvom han ikke helt ville indrømme det) så det er nok held i uheld. Han havde dog ikke tænkt sig at afsløre sin evne, da det kunne meget vel gøre mere skade end gavn, så derfor spillede han uskyldig, som han tog hætten af og de strittende ører var rettet mod dæmonen, mens han blot så forvirret ud. Han kunne ikke rigtigt undgå at svare dæmonen, for han var jo hans chef, men han ville helst udenom det. ,,Jeg havde tænkt mig at vække ham, men jeg vidste ikke helt hvordan," løj han, som han så på ham med de grå øjne.

Han så på drengen, hvorefter han satte sig på hug. Han havde egentlig mest af alt lyst til at sparke til ham, og håbe på det var nok, men det kunne måske få ham i problemer, og dem ville han helst undgå. ,,Hej, du der," sagde enhjørningen, med sin blide tone. ,,Vågn op,"
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 03.07.2018 00:46
Ompries var i vildrede. Han var vred og havde lyst til at slå på en eller anden. Her var man blevet overbevist om at man skulle sove og så kom der en eller anden magt liderlig væsen og skulle spille hellig over for ham. En der ikke engang anede om hans fader var i live eller ej.
Der blev kaldt på ham og han kunne tydeligt høre det i det fjerne, men hvad ville det sige i sidste ende?
Lidt efter lidt kom han til sig selv da han sagde "Din lille mide, jeg skal nok finde dig før eller senere!" han kiggede rundt fra Agarés og så til Dandels. "Var det en af jer?" spurgte han som om de vidste hvad han snakkede om. Han rejste sig op børstede snavset af kroppen og skulede til dem begge. Det havde sikkert været en af dem. Det havde sikkert været Agarés for han havde ikke været der da han var faldet i søvn. Han vendte blikket over imod Dandels og holdte blikket på ham i et stykke tid. Nej det kunne ikke være ham. Det lignede jo ikke ham fra drømmen gjorde det?
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 03.07.2018 01:50
Agarés nikkede kort. Ja, det gav mening. Han ville heller ikke selv vide hvordan han skulle vække en tilfældig dreng, der valgte at sove her. Hans første tanke havde nok ikke været det samme Dandels havde valgt at gøre, nej, han selv havde nok trådt lidt på ham, måske prikket lidt for hårdt til ham med sværdet eller andet. Det var måske alligevel godt at det var Dandels der vækkede drengen, måtte han indrømme.

Agarés lagde hovedet let på skrå og betragtede drengen med et undrende blik da han vågnede op og stillede spørgsmål.
"Nej," svarede han kort, uden at vide hvad han egentlig svarede på. Han var lige så forvirret, som drengen så ud til at være.
"Jeg ved ikke hvad De taler om. Var hvad en af os?" Spurgte han med et let hævet øjenbryn.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 07.07.2018 23:12
Så snart manden kom til selv, var Dandels hurtigt til at springe væk, nærmest helt forskrækket. Per instinkt, gik han hen til Agarés, og nærmest lod sig gemme, med hætten atter over det hvidhårede hoved. Dandels så oprigtigt forvirret ud - men også fordi han ikke ønskede, at Agarés skulle vide hvad hans evne var. Det ville være en rigtig dårlig ting, og Agarés var den eneste person han ikke ønskede at miste.

Dandels kiggede i retningen af manden, med ørerne spidsede. ,,Ja... Var hvad?" spurgte Dandels, en smule nervøst, selvom det kunne man give skylden til Dandels generelle person. Men han vidste jo godt hvad manden mente, og i sit stille sind, frydede han sig lidt over arrigheden, der var over manden.
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.07.2018 12:25
Ompries kiggede fra Agarés til Dandels i noget tid og kom så med et nyt udbrud "Ja ja så siger vi det! En af jer må have noget at gøre med det. med mindre det var en gud der kom ned til mig." han kiggede på dem men mest på Dandaels da han virkede noget nervøs. Han bevægede sig med hurtige skridt over imod Dandels og undersøgte ham et kort øjeblik. Så bevægede han sig over til Agarés og undersøgte ham. Han kom med et fnys og rystede så på hovedet. Han vendte sig om imod Dandels og sagde. "Du sagde jeg skulle sove, og så ville jeg få hjælp! Det var ikke meget hjælp jeg fik ud over en der ville påføre mig smerte MIG!" han kunne stadig mærke smerten fra drømmen, men han udviste ikke tegn på at det havde gjort ondt. Det var bare sådan det var.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 11.07.2018 17:14
Agarés fik hurtigt flyttet sig hen halvt foran Dandels, da drengen kom nærmere. Han var klar over at de fleste folk var villige til at gøre meget for at få fat på en som Dandels og han selv ville gøre alt han kunne for at beskytte ham. Han slappede dog en anelse mere af, da drengen ikke virkede til at gøre noget fysisk. Han lod blikket glide op og ned af ham, da han kom tæt nok på.
"Jeg har levet lidt for længe til at vide, at ingen gud ville dukke op i en drøm. Jeg er bange for at det var alt det var. - En drøm," sagde han roligt til den unge dreng. Hvis han havde haft en drøm om en gud, havde det helt sikkert ikke været mere end hans egen underbevidsthed.

Agarés holdte sig halvt foran Dandels, også mens drengen talte til ham. Han undlod at stille sig helt ind foran ham indtil videre, da han sagtens ville kunne nå at beskytte ham, skulle det blive nødvendigt.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 13.07.2018 14:42
Så snart drangen kom nærmere, med sådan et udbrud, var Dandels hurtigt til at gemme sig bag Agarés - lige så hurtigt som Agarés var til at forsvare ham. Han var en kujon, mest fordi han vidste at der ikke skulle meget til at gøre skade på ham og derfor satte han pris på Agarés som var en del stærkere end ham selv. Dandels krympede sig sammen over hvordan manden talte til ham, men inderst inde, frydede han sig. Det er sådan det kan gå, når man er en lille møgunge, men det sagde han ikke højt.

,,Ja, en drøm," gentog Dandels, som han så mod mandne med de blide øjne. ,,Hjælp kan også findes i drømme. Eller det man ønsker mest i sin underbevidsthed...," tilføjede han, mens han så kort på Agarés, måske en smule sigende.
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.07.2018 20:46
Ompries kiggede endnu engang fra Dandels til Agarés. Et fnys kom over ham. "Jeg skal give jer en drøm!" mumlede han mest for sig selv. Hans hænder knyttes og åbnes et par gange, og hans stemme var ved at knække lidt over da han sagde. "Der var ikke meget hjælp at hente i en drøm hvor der bliver udøvet vold! Nej det er det rene vanvid! Det må være dette sted der gør det. Åndssvage dæmoner, de aner sikkert heller ikke en skid! Ingen informationer har de. Mig som troede at der var nogen der havde informationer!" Han var tydeligvis vred og det sagde hans kropssprog også. Han åbnede og knyttede stadig sine hænder
"Latterligt sted at tage hen, hvad tænkte jeg dog på!" mumlede han for sig selv og vendte sig om så han stod med ryggen til dem. Han knækkede nakken en gang og rullede med skuldrene så hans muskuløse krop gav efter for hans behandling ved at knække længere ned.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 14.07.2018 01:52
Agarés holdte bevidst blikket rettet mod drengen, da han ville være forberedt hvis han skulle blive for aggressiv, men efter kommentaren fra Dandels, blev blikket hurtigt rettet mod ham. Han vidste hvad den sætning betød for ham, men om det betød det samme for Dandels, var han ikke sikker på. Det ville jo betyde at han havde haft noget at gøre med hans drømme, hvilket ikke kunne være rigtigt. Kunne det?

Agarés rettede sig mod knægten igen og et smil dukkede op på hans læber over hans frustration. Godt nok havde han lige talt dårligt om dæmoner og dermed også Agarés, men hans tørst efter informationer gjorde ham interessant.
"De leder efter informationer? Hvilke?" Spurgte han, mens han gik et skridt tættere på ham. At drengen vendte ham ryggen irriterede ham en anelse. I hans verden var det tegn på mangel på respekt, men han kunne vel ikke bebrejde ham. Han virkede ikke til at være andet end en ung, dumdristig knægt og han selv havde trods alt næsten 3000 år bag sig. De skikke han levede efter, kunne umuligt være de samme for alle andre. Desuden kunne han ikke selv tillade sig at være aggressiv, hvis han havde nogen som helst forhåbninger om at føre en samtale med ham.

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 14.07.2018 15:43
Endelig blev der ikke sagt ham imod, det var da også på tide! Det var på tide at der blev holdt mund og at han fik lov til at ytre sig. Guder hvor herre bevars! Det var det eneste han kunne tænke på. Sådan at forslå og sove i sådan et land som dette. Det var da den mest latterlige undskyldning og kommentar han havde hørt før! Næh nej dette skulle ikke forgå en gang til, og hvis den mand nogen sinde forslog at Ompries skulle sove sådan et sted som her igen, så ville han få klø! Nok så Ompries lille ud men hans muskler sagde noget helt andet. Man kunne tydeligt se at han var godt polstret med muskler, og han at han lignede Samson, hvis man dog vidste hvem Samson var.
En sætning kom frem i hans øregang og han vendte sig om imod personen. "Nu skal du ikke også begynde." kom det fra ham og kiggede på ham. "Men hvis du absolut vil vide det så er det rent faktisk informationer om min fader" han kiggede på Dandels der allerede vidste det. Så hvorfor svarede han ikke bare på det? Måske havde han dårlig samvittighed. Eller også var der nogen der rent faktisk kunne lukke munden på ham. Havde det været Ompries trusler eller havde det været Agarés skyld?
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 14.07.2018 18:44
Agarés gik et par skridt tættere på knægten, som han forklarede hvem der var tale om. Han kendte ikke til hvem hans far skulle være, men det var da helt sikkert en mulighed der kunne udnyttes.
"Det ville jeg da kunne hjælpe med, hvis det skulle interessere Dem," sagde han med et smil. Nej, han ville nok ikke kunne finde den mand med det samme og muligvis ville han aldrig kunne finde ham, men han kunne vel gøre hvad han kunne for at indsamle nogle få informationer til ham.
"Hvis De kommer og arbejder for mig," tilføjede han bagefter. Selvfølgelig skulle Agarés hjælp ikke være gratis. Tværtimod skulle han selv have så meget ud af det som muligt, hvor drengen derimod ikke skulle have ret meget. Han skulle da bare tro, at der var en god chance for at få hvad han ville have.

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 13.09.2018 14:04
//Lukkes og fortsættes i en anden tråd

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat