Magtkamp mellem to haner

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 20:36
Ompries havde lagt om længe fået bevæget sig ind i Kzar Mora, han havde aldrig været her. Men efter at alle rygter tyede på at Samson var i live var Ompries stærkt optaget af at finde ud af om det var sandt! Hvis nogen vidste noget så måtte det være Dæmoner! De vidste alt, det plejede de jo at gøre. Tara havde jo heller ikke været nogen steder at finde, så hvorfor skulle en dæmon ikke vide hvad det var der forgik?
Han var lidt blevet træt af Kiles orden og var træt af altid at gå på bodeller. Godt nok var han ikke så gammel, men hans evner tog man aldrig fejl af. Han gjorde som det passede ham, og han gjorde præcis det man ikke måtte.

Nu var han taget afsted til Kzar Mora dæmonriget. Riget over alle riger! Det var måske her han kunne holde til! Det passede nok bedre til ham end alt det pjat i Dianthos. Der var ingen der tog sig af ham alligevel og ingen der gad høre på ham. Så hvorfor ikke bevæge sig ind i dæmonriget? Der måtte være nogle svar her inde, og hvis Samson levede, hvorfor skulle han så ikke gemme sig sådan et mørkt sted som dette? Det var jo her han passede efter RT-bandens fald, efter Samson's fald! Nu havde Ompries mødt to tidligere slaver af Samson og begge havde sagt at Samson levede, så hvorfor skulle han ikke det? Men han havde jo set Samson's lig, og han havde set ham dø, set ham trække det sidste vejr. Ergo han måtte være død!

Ompries kiggede lidt rundt for at finde ud af hvor han var henne. Han var da i Kzar Mora ikke? Han var hverken nervøs eller bange. Næh han følte sig egentlig ret godt tilpads.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 20:53
Dandels var blevet sendt ud på indkøb. Agarés var for doven til at gøre det selv og det endte så med at blive Dandels, som ikke var så vild med at begive sig ud i riget. Han følte sig meget udsat, og han havde godt nok skjult sit horn, men han kunne ej skjule hans magiske aura, der var tydelig og ren. Han skulle bare have de her indkøb overstået og så kunne han komme hjem.

Det var gået temmeligt nemt med at få købt det han skulle, og han var egentlig på vej tilbage, da de grålige øjne lagde mærke til en mørk skikkelse der stod et stykke længere ned af tilbagevejen. Der var kun de to, da han allerede havde langt markedet bag sig, og nærmede sig den ensomme villa i det fjerne, hvor han boede. Dandels var lidt usiker på hvorfor manden blot stod der, han så lidt fortabt ud, men Dandels var ikke synderlig intresseret i at komme ud fra sin hætte, og hjælpe vedkommende. Ingen arme, ingen småkager, der var det man sagde..
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 20:59
Ompries fnøs kort. Der var jo ikke et øje her! Var dette ikke et dæmon rige? Burde der så ikke flyde med dæmoner af den ene eller den anden slags?! Det var simpelthen for dårligt dette her! Han fnøs igen og vendte hovedet lidt frem og tilbage for at være sikker på der ikke var nogen.
Han så en skikkelse og kiggede på ham. "Hey du der" kom det fra ham og pegede på personen for at være sikker på han/hun forstod hvem han snakkede til. Der var godt nok ikke nogen andre så hvorfor overhovedet pege? "Sig mig en gang du der dæmon hvem ved alt her?" han gik målrettet mod personen og var sikker på at personen kunne svare. Nogle må da kunne nogle svar på den ene eller den anden måde. Det var bare spørgsmålet om hvem! Nogen måtte vide besked om Samson var her, hvis han altså levede.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 21:06
Dæmonen - eller hvad det nu end var - begyndte at snakke til Dandels og gik meget målrettet hen mod ham. Der var ikke så meget Dandels kunne gøre, hvis personen besluttede sig for at angribe - trods alt, Dandels havde ingen fysisk styrke og hans kræfter hjalp ham kun, når personen sov. Men når personen sov, ville det så også blive til hans domæne og personen ville vide, at han lagde sig ud med den forkerte. ,,Det ved jeg ikke," sagde enhjørningen, i en så blid stemme at det var knapt hørligt. Han prøvede at blande sig uden om problemer, og personen virkede allerede meget truende. Han kiggede ned.  
Dandels hadede at han var så svag. 
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 21:18
Ompries rystede lidt på hovedet. "Er der overhovedet nogen der ved noget som helst dette sted?" han viftede ud med armene og anede ikke engang hvorfor han skulle være her når der ikke var et øje. "'Der er jo ikke nogen, der er dig.. Du er da dæm... nej det er du så ikke" kom det fra ham da han kom tættere på. Han kunne tydeligt mærke nu at det helt klart ikke var en dæmon med den aura personen rendte rundt med. "Du må da vide noget siden du er her i Kzar Mora!" kom det hånligt fra ham og viftede ud med armene igen.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 21:26
Dandels blinkede med sine øjne, før han kiggede ned af sig selv. Nej, han var bestemt ikke en dæmon, og han var ret malplaceret, men hvad kunne han gøre, han måtte få det til at virke udenset hvad. Dandels blev stående, selvom han vidste at han nok burde træde tilbage, men han lod være, selvom han var ved at få en arm i hovedet. ,,Jeg ved ikke noget," sagde enhjørningen en smule irriteret, selvom den blide stemme skjulte det godt. ,,Måske du skulle tage og tage et hvil...," så du kunne falde lidt ned, tænkte Dandel for sig selv, som han bed sig i læben.
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 21:33
Ompries himlede med øjne. Selvføgelig var den eneste der var her i verden en der ikke anede noget som helst.  "Ingen ting? Virkelig? Du er jo til ingen hjælp overhovedet!" kom det fra ham og rystede på hovedet. Hvorfor skulle den eneste person være her som ikke ved noget som helst. Han vendte blikket lidt rundt for at se om der var andre til stede. "Et hvil? Nææh nej du. Det har jeg ikke tid til. Jeg skal finde ud af om min fader stadig lever!" kom det spydigt fra ham og vendte sig lidt om for at se om der var andre i nærheden. Næh ganske rigtigt der var ikke et øje.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 21:41
Dandel vidste godt at han ikke var til hjælp overhovedet, men den brutale sandhed var, at han ikke vidste så meget om selve landet. Han kendte ikke rigtigt nogle dæmoner, så han var virkelig ikke til nogen hjælp. ,,Mhm.... Måske der er en grund til din far ikke ønsker, at du ved det...," mumlede Dandel dæmpet, og straks efter, håbede han at personen ikke hørte ham - hvis personen ønskede at skade ham, ville det være barnemad for ham, og Dandel trådte straks et skridt tilbage.
Hvor var han dog bare uforskammet!
,,Hvorfor tager du ikke bare ind til markedet?"
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 21:48
Ompries fnøs en gang til og kiggede på personen. "Min fader er død! Hvad er det i dødelige ikke forstår?" han rystede på hovedet. Der var virkelig flere og flere der sagde at Samson levede. Men det gjorde han ikke! Der var ingen beviser for at han levede og sådan havde det været længe! Flere år så vidt Ompries kunne huske.
"Markedet. Ja selvfølgelig skulle han gemme sig der hvis det kom så vidt til at han levede" han rystede på hovedet og kiggede lidt på ham med sine klare blå øjne. Personen var klart domineret hvilket bare gjorde Ompries tilfreds. Så vidste han da hvem der havde overhånden i dette her. "Næh nej du jeg skal finde en der ved noget!" han satte sig ned på en stor sten og lagde armene over kors. Han lukkede kort øjne og tænkte sig om. *Hvem kunne vide noget i dette gudsforladte land* tænkte han og trommede lidt med fingrene på kinden.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 22:18
Dandels havde ingen idé om hvem faderen var til personen. Og egentlig var han også lidt ligeglad. ,,Måske, eller måske gemmer han sig bare. Det skulle ikke undre mig...," sagde enhjørningen, som han betragtede den mørke person. Han kiggede på ham med de grå øjne. ,,Jeg tror ikke du finder ham hvis du... sætter dig der...," sagde han dæmpet, som han tog hætten en anelse væk fra øjnene. Det hvide hår skinnede let i den svage sol, og han kiggede på ham, med en nysgerrighed, mest af alt forundring. ,,Jeg kender... måske én..,"
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 22:23
Ompries kiggede lidt på personen og fnøs kort igen. "Orh du er dum at høre på. Høre du slet ikke efter, han er død! Rygterne siger han lever og jeg vil finde ud af om det er rigtigt!" han viftede lidt med armene og lukkede øjne igen. Han kunne faktisk godt bruge en lur. Han havde gået langt om hvor langt havde han ingen ide om, men langt var det! "Nej tak for oplysningen det har jeg fundet ud af. Er du snot dum?" han var hård og kiggede ham direkte ind i øjne. "Eller vent det behøver du ikke svare på, det har jeg fundet ud af allerede." han rystede lidt på hovedet af ham. Han lukkede øjne men åbnede dem lige så hurtigt øjne igen og kiggede på ham. "Fedt man! Hvem?" han var totalt klar på at vide hvem det var og så finde personen lige med det samme, også selvom han godt kunne bruge en lur.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 22:34
De grålige øjne lyste let. Hvor var han dog uforskammet. De lynede nærmest med irritation, og i sit stille indre, glædede han sig blot til hvad der ventede ham. ,,Personen kommer kun frem i drømme... Men hvis du ligger dig til at sove, og spørg efter deres hjælp, kan det være at de kommer og hjælper dig...," sagde enhjørningen. Han prøvede virkelig at lyde overbevisende, men han tvivlede ikke på at mennesket eller dæmonen, eller hvem han nu var, hoppede på den. ,,Men det er trods alt bare en myte...," tilføjede Dandels mumlende, som han vippede hovedet let på skrå. 
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 22:39
Der kunne måske være noget om det personen snakkede om. Det var jo ikke lige frem fordi han kendte Kzar Mora, der kunne jo være hvad som helst her, og hvis der var en dæmon som vidste bare en lille smule så var det vel et forsøg hver! "Hmm.." kom det fra ham i et køligt tonefald. Han trillede ned af stenen og lagde hovedet tilbage. "Jeg prøver" kom det lidt roligere fra ham og lukkede øjne. Der ville gå noget tid før han faldt i søvn, men det skulle nok komme før eller senere.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 22:55
Der gik ikke så overraskende længe før personen faldt i søvn og Dandels indtog sin rette plads - i mørket, hvor han herskede. 

Fra mørket, opstod han: han lå på en seng af puder i et mørkt rum, som han lå og pudsede sin trofaste pisk, han beundrede så meget. Han havde ladet den fremmede være fri og uden lænker - trods alt, han skulle lige se ham an, før han besluttede sig for hvilken slags afstraffelse han ønskede at give ham.

De lyse hove med sølvskoene glimtede let i det vage lys fra stearinene, og det samme med masken, som var i et rødt metal. Hesteørerne vippede til siderne, som han så i retningen af manden, dog uden øjne, nu hvor masken skjulte dem. Læberne var dog synlige og de smilede bittersødt, helt forskelligt fra den unge mand han først havde mødt. ,,Er der noget jeg kan hjælpe dig med?"
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 22:59
Ompries rejste sig op med et sæt. "Hjælpe mig med? Ja det er der faktisk! Jeg vil vide om min fader lever eller ej. Kan du svare mig på det?" han kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn. Det var nu eller aldrig. Hvem vidste alt og hvem vidste intet. Hvis han sagde at Samson levede ville han le og gå sin vej, men hvis svaret var nej var personen jo bare dum. Hvis nu personen ikke vidste det hvad så? Så var han vel stadig uvidende som noget andet. "Altså jeg mødte denne her dude som sagde jeg skulle sove og bum så var du her og du burde vide en masse ikke?" kom det fra ham og stirrede på ham med sine klare blå øjne.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 23:13
Enhjørningen kom med en latter. Han var dummere end han troede! ,,Mennesker er så urimelig dumme... Hvem skulle havde troet det?" Dandels så i hans retning, som halen viftede let til siden og henover det nærmest nøgne lår. Der var ikke meget der overlod til fantasien. ,,Ligner jeg en seer, måske?" spurgte han, med et spydigt smil, som han satte sig yderligere op, og kom op og stå. Han synes meget højere end før, som han gav en gestus til ham med pisken at han skulle komme nærmere. ,,Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Men jeg kan måske hjælpe dig med noget andet...,"
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 23:23
Ompries rystede på hovedet. "Hvad ved jeg. Jeg kender ikke Kzar Mora. Hvem ved hvad der kan ske her. Så du kan lige så godt være en seer som jeg kan være en gud." han kiggede på ham med sine klare blå øjne som var fangende. Han kiggede lidt ned i gulvet og så på pisken. Var der nu en der skulle give ham ordre? Næh nej! Der var aldrig nogen som havde givet ham ordre andre en Samson, og han var den eneste han lyttede til!
Han lagde armene over kors og stod helt stille og løftede det ene øjenbryn. "Ja så. Hvad kan du hjælpe med, som jeg ikke allerede kan eller ved selv? Jeg vil faktisk bare gerne have afkraftet om min fader lever eller ej" kom det køligt fra ham og rørte sig ikke ud af stedet. Der var ikke nogen der skulle give ham ordre hverken nu eller senere! Nu havde han levet uden Samson og Zidiac de sidste 5 år, så skulle der ikke komme en eller anden klaphat og give ham ordre. Slet ikke en han ikke kendte. Næh den tid var forbi!

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 23:46
Han var stædig, men det havde ikke afskrækket en som Dandels. Det her var hans es, og det var tydeligt at han ikke lod sig afskrække. ,,Jeg kan få dig til at føle nogle fantastiske ting...," sagde Dandels, i en lokkende, selvsikker tone, som han lod fingrene glide henover brystet på ham. Som han gjorde det, opstod der et halsbånd, samt en kæde som han trak i for at få ham nærmere og pisken ramte hans lår, som var han en hest der skulle dresseres. ,,Men først, skal jeg lære dig at tale pænt. Det er ikke sådan man snakker til andre, vel?" spurgte han retorisk, med et farligt smil, og han trak ham tættere på, hen mod sengen som ville være deres lille legeplads for en stund.
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 00:07
Føle nogle fantastiske ting? Det kunne da være hvad som helst! Det var ikke lige det Ompries havde brug for. Næh han havde brug for at finde ud af om Samson levede eller ej, det var hvad han havde brug for. Han havde ikke brug for et eller andet dejligt. Selvom han godt kunne bruge noget dejligt. Sådan en dejlig kvinde på et bodelhus. Eller en god omgang øl! Uden han nåede at sige noget opstid der et halsbånd på ham og han fik et klask på låret. "Sig mig engang hvad laver du? Er det derfor i kaldes for dæmoner for at tage hvad i vil? For så kan jeg godt sige dig, det er ikke mig du skal op imod her!" kom det koldt fra ham og kiggede blot på personen.
Nu var hans tiltale også et problem. Hvad blev det næste hvordan man pudsede en næse ordentligt? For det ville ikke være særlig pænt! Næh nej han tiltalte folk som han ville og det var der ikke nogen der skulle ændre på heller. "Jeg snakker som jeg vil, du er ikke min fader." kom det fra ham og fik lidt smallere øjne end han havde før.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 00:33

Dandels smilede sødt - hans uskyldige ansigt lignede ikke en der kunne gøre nogen fortræd, men det vidste hans ofre alt for godt: han var nådeløs. Dandels gav kæden et hårdt ryk, så han kunne komme nærmere. Det var sødt at han kaldte ham en dæmon... Han kunne godt se sammenligningen, med hornet og hovene. ,,Shh, du larmer alt for meget... Der er slet ikke behov for at hidse dig sådan op. Jeg forsikrer dig, du skal nok have det sjovt...," sagde Dandels med et lummert smil på de bløde læber. Han lod stilheden fylde rummet, inden han med et hårdt, forbløffende hårdt, slag ramte manden i siden, for at dirigere ham over i sengen. ,,Lig dig så. Jeg håber ikke for dit vedkommende, at du ønsker at gøre det her besværligt for dig selv...," påpegede han med en latter, som han gav ham et let skub - i drømmene, havde han en styrke der var umenneskelig og så ulig sin egen i den virkelige verden.

,,Nej, jeg er godt nok ikke din far, men...," han betragtede pisken let, som han lod den glide henover ansigtet på den mørke, unge fyr. ,,Men det er mig som bestemmer. Hvis du makker ret, kan det være jeg er lidt blidere ved dig end resten..," sagde han. Han havde ikke rigtigt lavet nogle undtagelser og ham her var intet særligt, udover at han var en møgunge der fortjente en lærestreg. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 8