Den varmeste dag

Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 13.05.2018 21:26
Det havde været en specielt varm dag i ørkenen, den varmeste Naeva havde oplevet i sin korte tid på overfladen. Karavanen hun rejste med der guidede handlende og pilgrimme var handelssted til handelssted, havde været tvunget til at bruge mere af deres vandforsyninger end planlagt, og havde derfor omlagt deres rute til først at stoppe ved en oase af vejen, og holde for natten.
Naeva havde besluttet sig for at hun kunne færdiggøre resten af rejsen på egen hånd, da hun var bedre egnet til livet i ørkenen end det gennemsnitlige menneske. Hun havde brug for mindre vand, og med sin lette oppakning ville det være en smal sag at rejse den korte strækning til den handelsby, der var karavanens destination.
Hun var iklædt løstsiddende blåt tøj og sporadiske plader af guldbelagt stål, der primært tjente som smykker, men også ville kunne tage et sværdhug eller to. Over sin ryg havde hun sine to spyd, med en pisk og et sværd i bæltet.
Så snart karavanen var af syne, lod hun sin underkrop antage sin slangeform, da den var betydeligt bedre egnet til at bevæge sig igennem ørkensandet. Hun samlede bukserne og støvlerne op, og bevægede sig nordpå. Hvis alt forløb som planlagt ville hun ankomme i byen indenfor to timer.
//OOC: Du kan bestemme hvor/hvordan/hvornår de støder på hinanden ^^
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 16.05.2018 16:46
Det var ikke ligefrem ofte, at Lykke befandt sig i Rubinien og slet ikke i ørkenen, men en mission fra Mørket var nu skyld i, at hun befandt sig her. Hun var dog heldigvis ikke så modtagelig over for varmen, som hun havde frygtet, og hun havde kunne rejse uden de store problemer. Det gjorde det dog også væsentligt nemmere, at hun kunne flyve.

Lykke havde fået til opgave at spore en mulig Lysets kriger. Om dette var sandt eller ej, var det, Lykke skulle finde ud af. Hun havde kun en vag beskrivelse. En kvinde. Mørkt hår. Muligvis halvdyr, da hun kunne forvandle sig til en slange, men sidstnævnte var ikke bekræftet. Det var ikke meget at gå efter, og ørkenen var trods alt temmelig stor, så Lykke havde brugt det meste af dagen på bare at flyve rundt og rekognoscere området. Hun havde dog holdt sig højt nok til, at hun sådan umiddelbart ikke ville blive spottet, men samtidig lavt nok til at hun kunne se, hvad der foregik på landjorden.

Hun havde nær givet op, da en bevægelse fangede hendes opmærksomhed. En slangehale strøg henover sandet i rimelig høj fart, men overkroppen lignede et menneske. En kvinde med mørkt hår. Jackpot! Heldigvis var der ikke mange væsner i denne verden med evnen til at forvandle sig, så Lykke gik stærkt ud fra, at dette var kvinden, hun søgte. Uden videre anstalter dykkede hun og lagde an til landing, så hun kom foran kvinden, og med fuldt overlæg lagde hun ikke skjul på sig selv. Hun håbede i den grad på, at kvinden stoppede og ikke bare tromlede hende ned. "Godaften" startede hun ud. Tonen var høflig, men hun gemte ingen af sine dæmoniske træk, så det var ganske tydeligt, hvad hun var. "Må jeg stille Dem nogle spørgsmål?"
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 17.05.2018 19:43
Naeva havde ladt sig distrahere af den monotone fremgang gennem ørkensandet, og lagde først mærke til kvinden da hun ploppede ned på jorden foran hende. Hun bandede af sig selv over sin uopmærksomhed. Hvis hun havde regnet med at der kunne komme folk dumpende fra himlen, var hun blevet med karavanen. Hvor hun kom fra var der ingen himmel, og hun var ikke vant til at betragte den som andet end et farverigt blåt loft.
Hun stoppede op og snoede halen sammen under sig så at hun var på øjenniveau med kvinden. Hun lagde en hånd på hoften, og studerede hendes udseende nærmere. Hendes horn, hove og vinger fik hende til at stå tydeligt ud fra de øvrige mennesker hun havde set indtil nu. Den tve-forkede tunge slangede sig ud mellem hendes læber og bekræftede hvad hun allerede mistænkte – Denne kvinde måtte være en dæmon.
Naeva påtog sig et lokkende smil. ”Hvis du køber mig en drink, kan du spørge så tosset du vil.”
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.05.2018 13:48
Lykke betragtede tålmodigt kvinden, som tungen spillede ude mellem hendes læber, og et svagt smil trådte frem på hendes læber over kvindens svar. Aldeles flabet. Det gjorde dog ikke ligefrem Lykke noget. Det var rart med nogle, der kunne svare lidt igen. Også selvom kvinden ikke var dæmon. Der var dog noget over hende, der fik Lykke til at tvivle på, hun var halvdyr men i stedet... noget andet. Hvad kunne hun ikke helt sætte fingeren på. Hun nikkede dog og lavede en gestus med den ene arm mod den nærliggende by. "De har Dem selv en aftale" svarede hun høfligt, som smilet voksede en smule. Om kvinden havde nogle bagtanker, var Lykke egentlig ligeglad med. Lige nu ønskede hun bare at få fuldført sin opgave så hurtigt som muligt, så for hende handlede det ikke om bekvemmeligheder, selvom hun på ingen måde havde noget i mod en drink.. "Jeg går ud fra, der ligger en kro i byen?" spurgte Lykke efterfølgende. Hun vidste det ærligt ikke, for hun havde ikke rigtigt været på disse kanter før, men kvinden havde bevæget sig målrettet mod byen, så hun gik stærkt ud fra, at det var tilfældet.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 18.05.2018 21:36
Naeva kunne godt se at de ikke længere var så langt fra byen. På hendes første dag på overfladen havde hun nærmet sig en landsby meget ligesom denne, og de mærkelige blik hendes slangeform tiltrak havde hurtigt fortalt hende at det ikke var almindeligt - besynderligt som det virkede for Naeva. På den anden side var det næppe så underligt, taget i betragtning hvordan hendes folk behandlede menneskene. Selvom der ikke var nogen der lod til at frygte hende, var deres varsomhed forståelig.
Hun forvandlede sig tilbage til sin menneskelige form, og stod i sandet med bare ben. Hun havde stadig bukserne kastet over den ene skulder, med en finger viklet omkring snørebåndet af hendes lange ørkenstøvler. Skørtet dækkede stadig hendes private dele, og fortsatte med det som hun trak først bukserne og derefter støvlerne på.
”Du må være ny til ørkenen,” sagde hun med et grin, som hun begyndte at gå mod handelsbyen. ”Vandhuler som dette er ikke meget andet.”

Det var ikke til at sige om kvinden havde nogen planer, eller om hun blot var landet for at spørge om vej. Men hun virkede ikke fjendtlig. . . Naeva overvejede om det ville være muligt at lave en kontrakt uden at gribe til vold.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 20.05.2018 14:11
Lykke betragtede kvinden, som hun forvandlede underkroppen tilbage. Hun tænkte, at det nok mest var for kvindens egen skyld, at hun havde et skørt på, for Lykke var egentlig fløjtende ligeglad med hendes halve nøgenhed. Hun havde ikke noget, Lykke ikke ligefrem havde set før. Desuden var det ikke ligefrem en race, hun havde tænkt sig at have noget med. Om det var halvdyrsgener eller noget andet, der var skyld i, at kvinden kunne formskifte, var faktum stadig, at der var menneske i hende, og det havde Lykke ikke ligefrem tænkt sig at røre med en ildtang. Det var væsner, der lå under hende selv sammen med resten. Måske vampyrer og sortelvere var højere stillet, men hun så dem stadig ikke som ligeværdige.
Kvindens grin fik Lykke til let at hæve det ene øjenbryn, men hun nikkede dog. "Jeg kan ikke ligefrem påstå, at jeg kommer her ofte" svarede hun stadig med en høflig stemmeføring, men ellers med et ganske udtryksløst ansigt. Hun var her ikke for small-talk. Hun fulgte dog roligt med, da kvinden begyndte at gå. "Jeg er forresten Lykke. Lykke Louche" præsenterede hun sig efter et lille stykke tid. Det var lidt gået op for hende, at hun endnu ikke havde givet sit navn. Hun gav dog ikke sit fulde navn, og hun gik ud fra, at kvinden vidste hvorfor. Det var trods alt normal viden, hvad der skete, hvis man lærte en dæmons sande eller fulde navn.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 22.05.2018 18:12
Naeva gjorde intet for at skærme interessen i sit blik, som hun granskede Lykkes ansigt for reaktioner til hendes transformation og delvise nøgenhed, men dæmonen log ikke til at tænke nærmere om det. Hun kunne ikke holde et lusket smil tilbage - hun havde netop besluttet sig for at se hvor langt hun kunne presse kvinden, før hun forsøgte at undertvinge hende. Hvad var livet uden lidt sjov?
”Naeva,” introducerede hun sig selv som. ”Bare Naeva.”
De specielle ørkenstøvler tillod hende at holde et godt tempo gennem sandet, selvom hun stadig var mange gange langsommere end med sin slangekrop. Hun gjorde sit bedste for at vrikke med hoften, mest af alt fordi hun vidste at Lykke var ligeglad. Naeva kastede et blik over skulderen for at sikre sig at dæmonen fugle med. ”Men jeg må vide mere om personen, der stopper mig midt i ingenting for at stille spørgsmål. Jeg er sikker på at du er mere end blot et navn, ja?” Hun kunne ikke holde en drillende overtone ude af sin stemme, om så hun havde prøvet – hvilket hun bestemt ikke gjorde.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 22.05.2018 21:37
Lykke så lettere overrasket på kvinden over hendes svar. Det havde hun ikke forventet. "Så intet efternavn?" spurgte hun, inden hun overhovedet fik styr på sin nysgerrighed. Hun valgte dog ikke at sige noget.
At Naeva forsøgte at vrikke så meget med hofterne som muligt, imponerede ikke ligefrem Lykke, som hun gik bag hende. Jo, kroppen var da meget pæn, men hun havde stadig ikke lyst til at have noget med kvinden. Hun skulle da virkelig vise sit værd for, at Lykke overhovedet ville overveje det. Medmindre hun da begyndte at tigge, men så kunne det godt være, at hun ikke helt fik det, som hun ville have det.

Naevas ord fik igen Lykke til at hæve det ene øjenbryn. Hun var ikke sikker på, hun havde lyst til at fortælle Naeva noget om sig selv. Alligevel spurgte hun: "Noget specielt De vil vide?" Stemmen var stadig høflig, men i sit indre var hun let på vagt. Der var stadig mulighed for, at denne kvinde tilhørte Lyset, så hun ville ikke give hende for mange informationer.

Mens de gik lod Lykke sin hale folde sig sammen og lægge sig langs ryggen. Så foldede hun vingerne helt sammen og placerede toppen omkring skuldrene, så de egentlig bare lignede en læderkappe. Hun kunne snildt gå for at være minotaur lige nu.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 23.05.2018 20:32
Naeva vendte sig rundt og fortsatte baglæns, så hun kunne holde et øje på dæmonen. Der var stadig en nævn strækning med sand tilbage før der var noget man var nød til at undgå, og hun havde god erfaring med at bevæge sig gennem sandbankerne. Hun løftede et udfordrende spørgsmål inden hun gav sit svar til det første spørgsmål. Hun havde ikke fået en fornemmelse af om navnet Atiyeh betød nogen noget længere – det var trods alt navnet af en forhenværende mægtig dæmon – så hun foretrak at holde det for sig selv. Men hun kunne ikke lade være med at drille. ”Netop. Måske, hvis du opfører dig pænt, kan du få det af vide senere?” Hun smilte lumsk, selvom hun ikke følte sig tiltrukket til kvinden. Gedebenene var besynderlige, og hun vidste nok om dæmoner til at vide at det var dumt at involvere sig med dem fysisk. Men det hjalp hendes narrativ hvis dæmonen troede hun var interesseret.

Hun tog en hånd for munden i falsk overraskelse. ”Se nu der, nu fik du mig til at svare dine spørgsmål uden en drink! Så må du hellere svare mit næste også,” det drillende smil vendte tilbage. Hun havde nogle meget direkte spørgsmål hun havde lyst til at spørge, men de kunne vente. Først skulle hun have lidt mere sjov med dæmonen. ”Hvor langt fortsætter dine gedeben?”
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 24.05.2018 20:22
Lykke havde ikke ligefrem forventet, at Naeva ville vende sig og begynde at gå baglæns, men hun kommenterede det ikke. I stedet hævede hun det ene øjenbryn over svaret, og hendes blik blev lettere udfordrende. "Oho? Og hvordan opfører man sig så pænt i Deres øjne?" spurgte hun, og der kunne nærmest anes en hentydning af dril i stemmen. Lykke var godt klar over, at Naeva prøvede at udfordre hende, men hun var egentlig lidt ligeglad lige nu. Så længe hun fik svar på sine kritiske spørgsmål, havde hun ikke noget i mod denne lille leg.

Lykke kiggede kort ned på sine fødder - eller klove - da spørgsmål kom, og hun trak lidt på den ene skulder. "Det er kun mine fødder, der er klove. Resten ligner min normale hud" svarede hun og løftede den ene hånd for at indikere, hvad hun mente. Hun var godt klar over, at Naeva nok bare drillede og prøvede at få informationer ud af hende, men hun var stadig opmærksom på, hvor meget hun afslørede om sig selv.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 26.05.2018 13:34
Naeva stoppede på toppen af den sidste sandbanke inden byen. Han havde fortsat fronten vendt mod dæmonen. Mens hun overvejede sit svar lagde hun en hånd på hoften, et øjenbryn fortsat løftet i en munter udfordring. ”Jeg skal nok give lyd fra mig, hvis du gør det rigtigt.” Hun havde ikke tænkt sig at blive lokket ind i høfligheder som De og Dem – det virkede formålsløst.
Hun vendt sig om og lod sig glide ned langs siden af sandbanken, begge hæle holdt i en vinkel så hun havde kontrol over sin fart, og armene ud til siden for at holde balancen. Hun kunne forestille sig at det måtte være svært at bevæge sig i sandet med hove, og vendte sig atter om når hun nåede til bunden for at se hvordan dæmonen håndterede sandbanken.
”Jeg er nu ikke sikker på at jeg kan stole på dig – hvis du vil have flere svar, har jeg brug for et bevis.” Hendes stemme var kælen og udfordrende. Hun havde ikke haft nogen planer om at forføre dæmonen mere end nødvendigt, men følte alligevel tørsten stige med sine ord. Det havde trods alt været noget tid siden sidst, og Naeva havde altid haft en glubsk appetit.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 26.05.2018 16:08
Lykke kunne ikke lade være med at smile over Naevas svar. Så modig. Et træk hun fandt ganske interessant. Hun gik ikke ligefrem ud fra, at denne kvinde ville være sådan lige til at kue, men hun havde endnu ikke mødt en udfordring, hun ikke kunne overkomme. At Lykke holdt sig høflig var mest for tryghedsfornemmelsen. Hendes stemmeføring var samtidig høflig, hvilket hun vidste ikke ville ringe alarmklokker hos de fleste. Hendes spørgsmål ville nok, men det måtte hun tage til den tid.
Lykke havde som sådan ikke besvær med at bevæge sig igennem sandet, men hun var også vant til de fleste underlag.
Da hun nåede toppen af sandbanken, satte hun sig med benene under sig, så hun gled på knæene ned. Hun brugte hænderne til at styre farten og retningen med. Havde hun brugt klovene, havde hun nok fået en god omgang sand i ansigtet, så hun havde valgt at lade være. Ved bunden kom hun imponerende elegant på benene, inden hun hævede det ene øjenbryn over kvindens forespørgsel. Det havde hun ikke ligefrem forventet. Med et træk på den ene skulder bukkede hun sig ned og løftede det ene bukseben op til knæet, så hun viste det blege skinneben i samme hudfarve som resten. Bukserne var i dagens anledning rimelig løse for at kunne holde varmen ud. På overkroppen havde hun en simpel top, der dog dækkede hele vejen ned over taljen. Den var som sådan ikke nedringet, men hun afslørede alligevel en smule kavaler. Denne var til gengæld lettere stramtsiddende, så hun afslørede barmen, der sagtens kunne være større, men på den anden side bestemt heller ikke manglede noget. Hun lod buksebenet falde igen og rettede sig op med et blik på Naevas øjne. "Tilfreds?" spurgte hun med slet skjult flabethed. Hun havde på fornemmelsen, at hun ikke ligefrem havde givet hende det, hun havde ønsket, men det var en del af planen.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 26.05.2018 23:21
Naeva lo med en høj klukkende latter, der sluttede pludseligt med en kraftigt indtag af luft. Hun børstede sand af sine skinneben, og brugte det som en undskyldning for en kunstpause.
”Aldrig,” sagde hun med et kækt smil og et svaj i hoften, som hun forskød sin vægt for at vende sig om mod byen. ”Men det må du gøre op for senere.” Kaldte hun tilbage med mere end en lille smule drilleri i stemmen. Hun tog et par skridt væk som Lykke rejste sig op, nok til at skabe en afstand, der ville være til hendes fordel hvis det kom til kamp.
”Et spørgsmål inden vi når til byen,” sagde hun med afslappet stemme, selvom manglen på drillende flirt fortalte at hun mente alvor. ”Hvorfor stoppe mig, af alle personer, midt i ørkenen? Og hvis ikke du kan svare det kort, spar din ord. Jeg skal have alkohol, før jeg er villig til at lytte til livshistorier.”
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 29.05.2018 07:48
Lykke hævede let det ene øjenbryn over kvindens svar, men hun kunne alligevel ikke skjule et svagt smil på sine knap så fyldige læber. Hun var ikke ked af det, det måtte Lykke give hende. Hun var dog sikker på, at hun nok ikke havde det, kvinden søgte. "Pas på" svarede hun med en lettere faretruende stemme, selvom smilet stadig sad på læberne. "Det kan blive farligere, end du tror." Der var igen en hentydning af dril i stemmen, men samtidig en alvorlig undertone. Hun var ikke så god til, når andre gerne ville dominere, og hun gik lidt i forsvar lige nu.

Lykke overvejede kort, om hun skulle svare sandt på spørgsmålet. Hun havde dog stoppet hende, og hun tvivlede mindre og mindre på, at denne Naeva faktisk var en del af Lyset. "Fordi det er min opgave at finde ud af, om De er Lysets kriger" svarede hun monotont med et skuldertræk. Hun var dog klar til kamp, hvis det skulle vise sig at være rigtigt, for hun havde indirekte lige røbet, at hun selv var en del af Mørket. "Jeg tvivler dog stærkt på, det er tilfældet. De virker ikke ligefrem som typen" tilføjede hun efter en tænkepause. Det kunne tages både som et kompliment og som noget negativt alt afhængigt af synspunket.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 29.05.2018 22:39
Hun tog et langsomt skridt tættere på Lykke, og sænkede stemmen så hun kvinden ville være nød til at arbejde for at høre hende. ”Hvorfor, bider du da?” Hun sendte slangetungen ud for at smage på luften, som for at understrege pausen mellem hendes ord. ”Jeg er mere slidstærk end jeg ser ud.”

Naeva havde aldrig hørt om en lysets kriger før, men hun havde ikke positive associationer til lys generelt. I hendes tidligere liv under jorden var deres eneste lyskilde fremstillet af dæmonisk magi, og nogle af de mere tilbedende lamia havde givet sig selv titlen som Solkrigerne. De havde været tyranner i matchende uniformer. Hun gjorde sit bedste for at tage det som et kompliment når Lykke sagde at hun ikke virkede som typen, men det var svært når hun ikke vidste hvilken type det var. ”Du må undskylde hvis jeg skuffer, men jeg er kun kriger af sandet og solen. Og sengen, hvis jeg er i humøret.” Hun sendte hende et kækt smil over hendes lille bogstavsrim. Det lille stykke poesi virkede vigtigere end pointen at hun aldrig ville have noget at gøre med Solkrigerne.

Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 09:43
Lykke kunne ikke lade være med at sende Naeva et faretruende smil, inden hun let rystede på hovedet. "Nej, men jeg river. Og er De sikker på, De er slidstærk nok til det?" lød svaret med en endnu mere faretruende stemme end før. Hun brød sig virkelig ikke om, at andre kom med hentydninger til hende, specielt når de ikke havde gjort sig fortjent til hende. Og nu stod der et eller andet væsen og hentydede til aktivitet i sengen. Havde hun haft mindre pli, var hun kommet med tydelige bræklyde.

Lykke lyttede til Navas svar og hævede et bryn i let forundring. Skuffet? "De skuffer aldeles ikke. Det ville være ærgerligt, hvis jeg var nødsaget til at slå Dem ihjel, for De virker som en ganske... interessant person" svarede hun høfligt. Hun valgte ikke at kommentere på kvindens nye hentydning, fordi kvinden stadig ikke havde vist sit værd. Nuvel natten var stadig ung, og det kunne hun jo selvfølgelig nå endnu. "Men De har svaret ærligt, og jeg lovede Dem en drink, hvis De gjorde. Jeg bryder ikke mit ord, og når vi kommer frem, har De frit valg på alle hylder" sagde hun og sendte kvinden et mindre køligt smil.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 25.08.2018 00:36
”Kun en måde at finde ud af det på,” sagde Naeva og fulgte sine ord op med et lumsk smil. Sandt at sige fornemmede hun godt den kølige distance, der forhindrede deres samtale i at være flirt, men det lå hende fjernt at tænke før hun talte.

De var stadig et stykke fra landsbyen, og Naeva tog nogle hurtige skridt i ørkensandet for at øge afstanden mellem dem, før hun vendte sig omkring og standsede. ”Jeg er bange for at alkoholen må vente,” hun begyndte nonchalant at cirkle omkring Lykke, uden at hendes blik forlod dæmonen. For et trænet øje ville det være tydeligt at hun var spændt og klar til hvad som helst, selvom hun forsøgte at se afslappet ud. ”Hvor skal jeg begynde. . .” mumlede hun tænksomt, før hun stoppede i sandet.
”Min kæreste er holdt fanget, og jeg har brug for hjælp til at befri hende. Eller hævne hendes død. Jeg tvivler på at frygtelig dæmon som dig har lyst til at tilbyde din hjælp frivilligt, men man ved aldrig.” Naevas hånd faldt afslappet på skæftet af sværdet der hang fra hendes hofte, tydeligt klar på det værste. ”Jeg ville foreslå en handel, men jeg har ikke meget at tilbyde. Hvad svare du?”
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 27.08.2018 11:50
Lykke hævede det ene bryn over Naevas svar. Hun var ikke bange af sig, det måtte hun give hende. Hun var dog ikke sikker på, at situationen ville være den samme i praksis. Hun kunne dog alligevel ikke lade være med at sende kvinden et smil. "Det har du så sandelig ret i."

Lykke stoppede selv, da Naeva vendte sig, og hun så på kvinden med slet skjult nysgerrighed. Dette ændrede sig dog ret hurtigt, og da hun var færdig med at fortælle, stod Lykke med krydsede arme over brystet. "Så lad mig lige forstå det her rigtigt. Du lægger an på mig, når du i forvejen har en kæreste?" spurgte hun med tydelig misbilligelse i stemmen. Lykke så det som et groft loyalitetsbrud at være utro, og selvom hun ikke havde meget til overs for andre racer hjalp det ikke ligefrem på hendes syn på kvinden. Hun bemærkede godt den spottende attitude, da "frygtelig dæmon" blev nævnt, men hun sagde som sådan ikke noget til det. "Jeg er ikke så interesseret i, hvad du ikke kan tilbyde. Jeg vil meget hellere høre, hvad du har at tilbyde mig for at få min hjælp" svarede hun med ny nysgerrighed i blikket, som hun fulgte kvinden med øjnene i takt med, at denne cirklede om hende.
Naeva Atiyeh

Naeva Atiyeh

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Derag 04.10.2018 10:18
Naevas løftede et øjenbryn i forundring over dæmonens misbilligelse af hendes adfærd. Det overraskede hende at en dæmon af alle væsner ville have et problem med hendes opførelse. Naeva havde en naturligt flirtende personlighed, men der havde ikke været alvor bag hendes flirt. Slangekvinden havde en anstrengt forhold til dæmoner, og ville ikke gå i seng med en - medmindre der var noget i det for hende. Det sagt skammede hun sig ikke over sine lyster, hun var en kvinde med en kvindes behov, og de var ikke forsvundet siden hun havde været adskilt fra sin kæreste. Kærlighed var ingen grund til meningsløs afholdenhed, når alt den bragte var lidelse.
”Netop,” sagde hun uden at uddybe sine tanker. Hun fandt dæmonens tone provokerende, og hendes provokation gjorde hende skødesløs.

”En tjeneste for en tjeneste, måske? Jeg er sikker på at du kan finde på noget at bruge mig til,” hun trak det ene af de to spyd fra over skulderen og trak dets flade ende gennem sandet, som hun fortsat cirklede omkring dæmonen. Naevas stilling var ikke truende, men det var tydeligt at hun var klar til et slagsmål. ”En demonstration måske? En venlig duel, så du kan se hvad du har med at gøre?” Et lurvet smil spillede på hendes læber som spændingen steg. ”Vinderen køber den første drink.”
Det gik op for Naeva at hun havde set frem til et slagsmål, efter den lange tur igennem ørkenen, og hun håbede at dæmonen sagde ja til hendes udfordring.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2993 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 09.12.2018 15:53
Lykke hævede let et bryn over det korte svar, men hun svarede ikke. Hun havde gjort sin mening tydelig, mente hun selv, så hun fandt ikke et behov for at svare. Hun var i forvejen ikke den største fan af andre racer, men at denne så ovenikøbet var utro (i hendes optik) gjorde intet for, at hun fandt denne kvinde særlig værdig overhovedet. Hun skulle virkelig overraske for at vinde Lykkes respekt.

Lykke kunne ikke lade være med at grine over Naevas ord. ”Tjaa, pakæsel måske?” svarede hun uden antydning af dril i stemmen. Det var stadig tydeligt, at hun ikke fandt dette væsen meget værd. Hun blev dog opmærksom, da spyddet blev trukket, og nu drejede hun med, som kvinden cirklede om hende. Forslaget lød ikke helt hen i vejret, og hendes svar kom i form af, at hun lod sin hud skifte på hænder og underarme. Vingerne blev trukket ind i ryggen, og hun løftede armene med knyttede hænder klar til kamp. ”Så lad gå. Lad mig se, hvad du kan” svarede hun med slet skjult iver i stemmen. Nu blev det interessant. Hun sagde absolut ikke nej til en udfordring, og kvinden havde tydeligt lige givet hende en. ”Hvordan vurderer vi vinderen? Første blodsdråbe fra torsoen?”
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2