Lady got some nerves to get back.

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 29.04.2018 13:46
Hvad gik der af hende? Lindarynil var efter godt to døgn i vildmarken, taget ind til byen. Hun havde hørt rygter fra en mand der selv levede i vildnisset, at der fandtes en mand på landevejene nær byen der lavede krystaller. Lindarynil elskede krystaller og var derfor nødt til at tage ind og se det med sine egne øjne, trods hun vidste det ville være farligt for hende, nu hvor Kiles Orden og vagterne var opmærksomme på elverne stadig. Man kunne dog ikke se hendes ører på givende tidspunkt, da hun havde trukket hætten fra hendes kappe god ned over hendes hoved, så det næsten ikke var til at se hendes ansigt. Hun havde det egentlig ikke godt med at skulle så tæt på byen, med alle de ting der var sket for hende, inden for så kort tid, men hun måtte se denne person der lavede krystaller, for måske kunne det være med til at lokke drager til? 

Hun havde fået lidt at vide hvordan han så ud, så hver eneste person hun passerede på sin vej så hun på, men der var bestemt ikke mange mennesker på vejen, så det blev et nemt job for hende. Hun stoppede op og så mod en ung mand der stod, to forskellige hårfarver, to forskellige farver øjne, dette måtte være ham! Med rolige skridt kom hun tættere på, da der var personer der var på vej mod ham, måske de havde fordomme mod elverne? Hun ville i hvert fald ikke tage chancen for at blive indfanget, hvilket var grunden til de varsomme skridt.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 29.04.2018 15:50
Fuego var lige kommet hjem fra banken. han havde to hår farver, to øjenfarver og et ar på venstre side af hovedet. han så nogle folk komme mod ham. han så ikke alt for glad ud for disse folk. "forsvind. i for intet af mig" sagde han standhaftigt til disse personer. 

Feugo var meget berygtet som krystal mager. men han gjorde det kun under særlige omstændigheder. og det var for det meste når han var på arbejde. Fuego gik ind i sin hytte da han ikke gad disse personer. han gik ind og kom itænke om hans hest. han sukkede og gik ud igen. her tog han tøjlerne fra den rolige hest og gik over til staldens indgang og gik ind med hesten og ordnede det. 

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 01.05.2018 06:56
Linda så på de folk der uden tvivl ikke var nogle mennesker denne krystalmager så ud til at være synderligt glade for. Hun undrede sig blot hvad der var galt med dem. Måske havde de ikke betalt? Måske havde de stjålet fra ham? Hun vidste det egentlig ikke. Langsomt nærmede hun sig stedet og forsøgte at finde sin indre ro. Alle de ting der var sket for hende det sidste stykke tid, hun havde bestemt ikke brug for flere problemer, for dem havde hun uden tvivl rigeligt af. Som han trak af sted med hesten fulgte hun ham ”Undskyld... Undskyld min fine Herre.. Men.. Er de Krystalmageren” spurgte hun forsigtigt og så på ham med et undskyldende blik. Please ikke flip ud, please ikke flip ud, var virkelig det eneste hun tænkte på.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 02.05.2018 18:53
Fuego stod inde i stalden og var igang med at tage sadlen af hesten. da pludselig en kvindelig stemme lød. han så om bag sig og så mod hesten lige efter og hev sadlen ned af hesten og hængte den på en stang lidt fra boksen. "hvad vis jeg er?" spurgte han monotont. han var faktisk ret træt af at folk tiggede ham om krystaller. ja han kunne lave krystaller og ja han var en sjælden gave til folket. men det smertede ham at lave krystaler. de skulle helst brandes af hans hud. og det var ikke lige det han gad.
han tog en børste og lagde den ned i en spand med vand, hvor efter han tog den op igen og gik over til hesten og børstede den våd. den var dampene af sved så den skulle køles. han ventede roligt på kvindens stemme genlød i stalden hvor der kunne to 3 heste men kun stod en.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 02.05.2018 21:29
Linda sank den klump hun havde i halsen som manden talte ”Undskyld jeg forstyrrer Dem... Men jeg har brug for Deres hjælp” sagde hun og så undskyldende ned på datteren i hendes arme. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare manden at de skulle bruges til at lokke en drage frem, i håb om hun havde muligheden for rent faktisk kunne studere den. Alt efter hvad krystal det var, kunne man tilkalde forskellige drager hvis lyset faldt rigtigt... Eller det var hun blevet fortalt, hun vidste intet om det selv, men det var uden tvivl forsøget værd! Usikkert så hun op igen og rettede blikket på manden ”Undskyld.. Det var dumt af mig at komme til Dem på deres egendom.. Jeg forsvinder igen.. Jeg.. Beklager.. Jeg..” sagde hun med skælvende stemme og vendte sig om og gjorde klar til at gå. Hun havde det egentlig dårligt med det hun gjorde.. Invaderede en totalt fremmed mands privatliv fordi hun havde fået at vide han lavede krystaller?
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.05.2018 08:31
Fuego så ikke på hende men lyttede grundigt. Hvorfor var han så forbandet godhjertet. Han hadede sig selv nogle gange. Da hun så ville gå så han ned på den datter hun havde med.
Han lagde børsten og så på pigen med et lille smil "hej lille ven. Hvad hedder du" spurgre han og så på pigen. Han savnede faktisk sine småsøskende de var sikkert et eller sted der ude. Pigen her var jo uskyldigheden selv. Det var børn jo.
Fuego koncentrerede sig om pigen og lod moren være lidt ude i side linien imens datteren fik opmærksomhed. Vis denne kvinde vidste hvor stor en smerte det var for ham at lave krystaller havde hun så stadig spurgt ham om hjælp?

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 03.05.2018 10:33
Det var tydeligt at se at denne mand ikke var yderligere interesseret i hende, men da han så talte til Ileshia, blev hun stående. Den lille pige så op på manden og derefter sin mor "Il.. Ileshia" fik hun svagt sagt. Hendes datter havde endnu ikke lært at sige ret meget, for så gammel var hun trods alt heller ikke. Det var meget få ord hun mestrede, men mor og hendes eget navn var nok nogle af de ting hun kunne bedst. Hun gemte sig ind mod Linda's hofte og Linda så ned på hende "Det er okay Ileshia.." sagde hun med et smil på læberne. Ileshia vidste endnu ikke hundrede procent hvad der var rigtigt og hvad der var forkert, så om hun havde gjort noget forkert ved at præsentere sig overfor manden. Linda puffede svagt Ileshia mod manden foran dem og Ileshia gik langsomt over til ham og så op på ham og pegede mod sit eget ansigt. Dette var en hentydning ti det ar som manden havde "Det?" sagde hun. Linda smilede nervøst og så på manden med et undskyldende blik.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.05.2018 11:10
Fuego smilte da pigen sagde sit navn. Han pegede på aig selv. "jeg er Fuego.hyggeligt at møde dig Ileshia" hans udtale var ikke perfekt til elviske navne men han prøvede da. Da pigen pegede på aret. Fuego vidste ikke helt hvordan man skulle sige man havde skadet sig selv første gang man opdagede sin ild kraft. Han smilte til pigen."det kaldes et ar. Mit er et brand ar han så jurtigt op på moren. Hun havde sikkert et lige så specielt navn.
"vil du se noget smukt" spurgte han ileshia. Nok forstod hun ikke alt men hun måtte da vide hvad smukt var. Han så afventende på denne lille pige. Børn vsr så uslyldige at fuego ikke kunne amdet end elske dem.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 03.05.2018 11:29
Ileshia smilede over hele hovedet som manden præsenterede sig. Hun prøvede at udtale det, men det gik ikke helt så let "F... Fwego... Fu.. Fueg... Nhhgh" hun sukkede opgivende og så på hendes mor ganske kort inden manden igen begyndte at tale. Et ar? Hvordan havde han fået det, for det så ikke ud til blot at være en fejl, men Linda skulle ikke dømme folk, for sådan som hendes ryg så ud for noget tid siden efter kampen med vampyren... Så vidste hun hvordan flammer af og til fungerede. Ileshia så på arret og lavede et trist ansigt "A..av.. " sagde hun stille og bed sig i underlæben som manden spurgte om hun ville se noget smukt. Ileshia hoppede svagt på stedet og nikkede "Mhhm" sagde hun og ventede nærmest spændt på hvad manden ville vise hende. Selv Linda holdt øje med ham, ikke fordi hun ikke stolede på ham, men hun vidste hendes datter, efterhånden var begyndt at ændre sig... Og hun ønskede ikke folk skulle vide det.. Ikke endnu.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.05.2018 14:38
Fuego vidste godt hans navn var svært men pigen gjorde et fantastisk forsøg.. da hun sagde av til hans ar nikkede han. Ja det havde gjort ondt. Han trak ærmet på sin trøje op og strækte armen. Der var intet at se.
Men pludselig begundte en krystal at vokse op af hans hånd ryg. Han koncentrerede sig meget. Han så på pigen og ville hellere se hendes reaktion end morens som jo havde hørt om ham tydeligvis. Fuego stoppede koncentrationen om man ville tro krystallen ville forsvinde men den blev op af hans håndryg. Han så på krystalen og prøvede at fange noget lys i den så den lavede et smukt spil på jorden med lys og farver.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 04.05.2018 11:24
Ileshia så begejstret på manden og derefter på hendes mor som også fulgte med. Der var ikke nogen tvivl om at manden nærmest ignorerede Linda, men det var også okay, for der var ikke nogen tvivl om at hendes datter var fascineret over manden. Som manden hev ærmet op fulgte Ileshia med, hun ville på igen måder misse en eneste detalje! Hun så hvordan mandens håndryg begyndte at bule lidt og med et blev en krystal formet"Årrh! " kom det fra datteren og Linda var forbavset. Hun kunne måske endda godt forstå hvorfor han ikke gjorde det sådan uden videre, for det var sikkert ikke en super rar følelse. Ileshia rakte udefter krystallen for at røre den, men tøvede da hun var et stykke væk fra den og så da på manden, som om hun ventede på tilladelse.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 04.05.2018 12:51
Ja fuego gjorde det ikke lige hverdag. Det fjorde voldsomt ondt at få fjernet dem. Han vidste dig at en ikke var så slem.
Hendes udtryk gjorde ham varm om hjertet. Han skubbede sin hånd tættere på pigen for hun kunne røre ved den. Den var nok lidt varm fordi den var lavet fra ham selv. Han så kort op på moren og så mod ileshia"nu forstår du måske hvorfor jeg ikke ligefremst viser min evne til alle" sagde han til moren og håbede hun forstod hvad han mente. For det var smertefuldt og farligt.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 16.05.2018 14:00
Både Linda og Ileshia var overrasket over hvad denne mand havde lavet, en krystal, en virkelig krystal! Ileshia rakte ud efter den og kørte fingeren ned over den, stille og roligt, for hun havde set hvordan manden havde lavet lidt ansigter som han dannede den. Linda så på ham og nikkede ”Jeg vidste slet ikke.. Jeg troede” Linda vidste næsten ikke hvad hun skulle sige, for hun havde altid troet og hørt at denne mand skabte dem ved hjælp af alkemi, men nu hvor hun så det var ham selv, hans egen krop han brugte til at gro dem med, var der uden tvivl større forståelighed for hende.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.05.2018 16:02
ja mange havde fundet på historier om Fuegos evne. men han så på moren og lod pigen røre denne krystal så meget hun lystede. han vidste han skulle til smeden eller blive sur for at få denne krystal høstet. og han kunne ikke blive sur over denne lille engel så hans krystal lavning. han smilte til pigen og vidste pigen at den sad fast på ham.
"ja mange forstår det ikke før de ser det" sagde Fuego til linda og så hende i øjnene. hans ene øjne var helt glødene orange og det andet skindede lyseblåt. men han havde også ar om det lyseblå øje. noget han selv havde påført sig selv. første gang hans ildkræft gik amok. noget han ikke havde kunne rede var hans syn og hud. men han levede jo og det var det vigtigste.
"hvor kommer i fra Ileshia? er det langt her fra?" han kunne ikek lade vær at behandle denne lille pige godt. hun var jo ren uskyld. noget han elskede ved børn. de havde ikke blod på hænderne.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 16.05.2018 16:52
Linda's datter var nærmest helt oppe og køre over den krystal der var i mandens hånd. Linda havde det dårligt med bare at komme farende og regne med han havde krystaller, hun vidste trods alt ikke han groede dem på hans krop. Linda nikkede ganske kort "Der er så mange der snakker om dig.. At du har så mange krystaller.. Altså det er i teorien ikke en løgn, men at du danner dem på egen krop... " sagde hun og smilede kort "Jeg forstår dine smerter" sagde hun og så ned på Ileshia med et svagt smil. I det mindste kunne hun stadig tåle at være i solen, så længe at kappen var godt trukket over hende og dækkede det meste af hendes krop, men Linda vidste også at en eller anden dag, ville det være slut for datteren med at være i solen.

Ileshia så op på manden og smilede kort "Dia... Dian...thos? " sagde hun og bed sig i underlæben og så ned i jorden. Hun vidste ikke meget af hvad der var sket.. Udover at solen brændte fra tid til anden mod hendes hud. Hun var trods alt ikke så gammel, så hun forstod ikke så meget af verden endnu. 
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.05.2018 17:03
Fuego smilte til pigen da hun sagde hvor de kom fra. han grinte varmt og svarede så. "der arbejder jeg. i banken" han så på linda og sendte hende et venligt smil. "ja det er krops krystaller. og de skal høstes når der kommer for mange. en kan jeg godt selv tage mig af. men når næsten hele min krop er dækket. kan kun smeden hjælpe mig." sagde han venligt og sukkede. hun forstod måske at det kunne gøre ondt at få krystallerne ud af kroppen. men hun forstod ikke den smerte det var at få dem høstet. han tog fat i krystalen på hånden og hev med vold og magt for at vise den sad fast.
"som du kan se kan man ikke bare hive den af." han tog en dolk frem og gik lidt tilbage og holdte den ind i hånden og så pludselig meget vred ud. hans øje gløede på liv og lyst og der begyndte at blive varmt om ham og den dolk han holdte i hånden var nu overophedet. han tog den mod krystalen og cuttede forsigtigt krystallen af hånden så den landte på jorden brandvarm.
"undskyld dette lille show. men det er den eneste måde for mig at få krystalerne væk" han var faldet hurtigt ned igen da igen havde gjort ham vred. hans håndryg var rød og øm nu men han så ikke berørt ud. selv om det inderst inde gjorde sindsygt ondt for bare den mindste rystelse og han ville skære i sin hud.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 16.05.2018 17:44
Ileshia nikkede kort. Hun havde ikke været i banken og kom det sikkert heller ikke, for hun havde elver gener, samt solen var efterhånden begyndt at være en fjende for hende. Linda så på ham og nikkede kort "Lyder bestemt ikke rart, kunne kun forstille mig at flere krystaller gør endnu mere ondt" sagde hun med et skævt smil. Hun vidste ikke meget om krystaller, men hun havde læst sig til at mange drager elskede de skindende tingester. Linda og datteren så på manden som han rev i krystallen, Ileshia skar sågar ansigt og lavede store øjne "Nej.... Av" sagde datteren stille og så hvordan manden trak en dolk og hans øje begyndte at gløde. Ileshia bakkede lidt væk og stod med ryggen op af sin mors ben. Datteren så fascineret på som han skar krystallen fri, men Linda så væk, hun syntes det så ret ubehageligt ud.. Selv efter det hun var  blevet udsat for. Linda så på ham som han talte til hende "Jeg forstår" sagde hun og bed sig kort i underlæben. Bare tanken om hvis det var hende selv... 
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.05.2018 18:39
Fuego vidste at mange så det som smertefuldt. og vis de prøvede det ville det være smertefuldt. men Fuego havde været van til denne krystalisering i hele sit liv så så ondt gjorde det heller ikke.
Han så på Ileshia og tog den varmekrystal og smed ned i en vand spand ved brønden. han gik over til spanden da dampen havde lagt sig. han lagde dolken ned i og det dampede igen. han så mod Ileshia og tog krystalen op og gik over til hende ganske forsigtigt. "her" sagde han venligt og rakte hende krystalen som hun jo var så facineret af. han så på linda "jeg jeg vil kan jeg få det til at gro på jorden. men så sider jeg fast til nogle befrier mig. også derfor det mest sker under beskyttede rammer at jeg laver krystaller." her talte han om banken. det var beskyttet og de vidste hvordan man håndterede krystallerne. 

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 06.07.2018 08:59
Ileshia så på manden med store dådyr øjne og så, hvordan krystallen ramte ned i spanden og hun hørte hvordan den nærmest fik vandet til at koge. Som manden igen kom over til hende rakte hun hånden ud med et smil " T..Tak" sagde hun stille og så op på sin mor der blot sendte hende et smil. Linda rettede blikket mod manden som han talte. Hun kunne godt forstå han måske hellere ville gøre det et sikkert sted, kontra på et tilfældigt marked eller sådan noget, men hvem var også så dum at gøre det et sted, hvor der ikke var ret mange folk der forstod hvor ondt det gjorde og kun havde hovedet sat på en ting... At få deres krystal! Linda sendte ham et smil " Det er også bedre at have folk omkring sig, som ved hvad de skal gøre hvis det er" sagde hun og så på datteren " Den er flot hva?" sagde hun og Ileshia smilede og nikkede op til sin mor og smilede da til manden foran hende.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 06.07.2018 21:33
Fuego så hvordan pigen lyste op da hun fik krystallen. han så på moren som hun talte. ja han kendte kun en der kunne høste krystallerne fra Fuego. det var smeden mark. han havde kendt ham i lang tid og var meget forsigtig når han høstede krystallerne. han så mod pigen da hun stod med krystallen og smilte stort. "den må du få. men så skal du også love mig.... at være sød over for din mor" han vidste det nok var et nemt løfte for sådan en lille pige at komme med. men pigen skulle jo vide ikke alt i verden var gratis. han så op på linda. "selv dem i banken ved ikke endnu hvordan de skal håndtere når jeg for krystaller på armen eller kroppen" han vidste at bankfolkene altid var glade for at få krystaller fra ham men han var lidt træt af at blive udnyttet.

Shouto Todoroki
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 4