Vent, hvad sagde du, han hed?!

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 16:40
Sted: Kroen Den Vraltende Køter.
Tid: Midt på eftermiddagen.
Omgivelser: Der er stuvende fuldt på nær et enkelt bord.

Alicia trådte med et suk ind på kroen, og så blev hun ellers mødt af larmen fra snakkende individer, der alle prøvede at overdøve hinanden. Tonen var dog munter, og det så ud som om, alle generelt hyggede sig. Hun fandt roligt hen til det eneste ledige bord i hele krostuen, hvor hun satte sig. Krofatter var hurtig til at komme hen til hende, og hun bestilte et glas vin.

Alicia havde været ude at søge arbejde. Ikke at det havde været ret succesfuldt. Det var ikke ligefrem fordi, der var mangel på lejesoldater, og det faktum at hun var kvinde hjalp hende ikke ligefrem. Ikke at hun fortrød at have forladt bygarden, men det var bestemt ikke nemt at finde arbejde i den boldgade. Hun måtte bare blive ved med at klø på.

Hun havde dog også været forbi smeden i morges, og han var ved at lave de sidste justeringer på rustningen, hun havde bestilt, så hun havde besluttet sig for at benytte ventetiden med en drink i hendes foretrukne kro. Hun var iført en mørkerød, løstsiddende trøje og dertil et par lysebrune, lettere tætsiddende bukser, der var stukket ned i de vante mørkebrune læderstøvler. Hun havde ikke våben på sig. Ikke at hun behøvede det, dog. Hun var fuldt i stand til at forsvare sig med sin magi alene.

Hun kastede et blik rundt, som hun tog en tår af sin vin, og hun smilede svagt over det høje humør, folk generelt så ud til at have.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.04.2018 19:24
Octavia havde noget hun skulle aflevere til en bod i market. hun var plantage passer og skulle derfor levere nogle frugter til den bod der stod ude i marketspladsen. hun fik penge for det hun gjorde og gik ind på en kro for at få lidt mad. 
hun var iført en lilla kjole, et par mørke støvler og en kappe som skjuldte hendes halvdyrs dele. hun var også begyndt at kunne ses på at hun var gravid. hvilket hun kun var glad for. hun ønskede sig unger.

hun kom til den vraltrene køter. hun så på vagten og så ned i sin pung. "våben" sagde vagten. "jeg ejer ikke våben" svarede Octavia ærligt og blev så lukket ind. hun så rundt her var mange mennesker. hun trak kappens hætte tæt over hovedet og så rundt efter en ledig plads. der var kun en stol ledig ved en kvinde længere nede forbi de grinene og larmende mennesker. 
hun trak vejret dybt og gik der ned af. hurtigt men sikkert. hun kom til bordet. "undskyld, men sider der nogle her?" spurgte hun usikkert og var helt klar på et ja. hun så mod krofatter der stod og tørte glas af. hun ville gerne ha noget at spise men ville ikke forstyrre folk vis det var de havde venner eller dates med sig som måske lige var ude og lette vandet.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 21:01
Alicia havde siddet lidt i sine egne tanker, så det gibbede i hende, da der blev snakket til hende. Hun rettede dog blikket mod pigen (eller kvinden var det vel nærmere, når nu hun var gravid), inden hun sendte hende et smil. "Nej, stolen er ledig. De skal være velkommen til at tage plads" svarede hun høfligt. Hun fulgte kvindens blik op til krofatter, og hun viftede med den ene arm, hvilket fik ham til at reagere med det samme. Alicia kunne ikke helt lade være med at fnise over hans iver.
"Damen vil gerne bestille" sagde hun og lavede en gestus mod pigen, da krofatter var kommet derned.

Efter bestillingen rettede Alicia sin opmærksomhed mod maven. Hun var begyndende gravid, men det var ikke så tydeligt endnu. Det skulle dog nok komme. "Tillykke" sagde hun. "Hvem er den heldige?" spurgte hun nysgerrigt, inden hun kom i tanke om, at hun ikke engang havde præsenteret sig selv. "Åh men jeg glemmer mine manerer, undskyld. Mit navn er Alicia."

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.04.2018 21:09
Octavia  smilte glad da hun fik at vide stolen var ledig. hun satte sig. hun så på krofatter der kom ivrigt over til dem. "ja jeg vil gerne be om dagens salat uden kød. og et glas mælk vis i har" sagde Octavia. det var ikke til at tro men octavia som var halvulv, var veganer. hun spiste ikke kød. hun synes det var synd for dyrene.

hun skulle til at tale da alicia her afbrød sig selv. hun smilte venlidt og trak hætten tættere om hovedet. 
"jo tak. jeg er Octavia, og faren, han hedder Jack" sagde hun og nussede sin mave. hun ønskede virkelig disse unger. hun var jo selv meget ensom men hun vidste ikke om hun ville kunne fortælle at han var halvdyr og om hun skulle fortælle hun var halvdyr. hun vidste jo ikke hvorfor man hvergang hun vidste sig som halvdyr i byen og blev mobbet ville hun ikke kunne huske mere.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 21:33
Krofatter nikkede blot, inden han gik. Det var ikke ligefrem unormalt for ham, at der kom vegetarer.
Alicia lyttede interesseret, da kvinden præsenterede sig. "Octavia. Sikke et pænt navn" komplimenterede hun ærligt. Umiddelbart lignede Octavia et menneske, for Alicia kunne ikke se de dyriske træk for hætten og kappen, så da hun sagde, at faren hed Jack, smilede hun blot. "Han må føle sig meget heldig. Bor I så her i byen" fortsatte hun nysgerrigt, inden det gik op for hende, at hun muligvis stillede for mange spørgsmål, og hun sendte Octavia et lidt undskyldende blik. "Undskyld hvis jeg stiller for mange spørgsmål. Jeg er bare nysgerrig. Det er så rart, når der er nyt liv på vej." Hun tog en lille tår af sin vin, som krofatter kom og stillede en tallerken med mad og et glas mælk foran Octavia. "Det bliver seks ravstykker" brummede han, og ventede på at få pengene.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.04.2018 10:36
Octavia smilte da hun sagde octavia havde et pænt navn. det var hun da glad for at folk synnes. hun havde også altid synes om det. hun smilte da alicia talte og lidt efter kom med en undskyldning. "intet at undskylde for. det er helt normalt i denne tid." sagde hun og smilte varmt. hun så ned på maven og rystede. "nej jeg bor ude i skoven og han bor ved elverly så vidt jeg ved. i en klan." sagde hun og krofatter kom og ville ha penge tog Octavia en pung op og fandt ravstykkerne og gav ham dem. hun smilte som tak og pludselig blev krofatter kaldt ned til et bord bag dem. så han skyndte sig forbi og fik skubbet til Octavias hætte så den røg af. Octavia kom med et lille hiv og skyndte sig at tage hætten op igen og håbede ikke nogle så hendes to ulve ører. men det havde Alicia sikkert set. hvor var hun bare uheldig.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 12:38
Alicia nikkede taknemmelig til, at hun ikke behøvede at undskylde. Hun vidste godt, at hendes nysgerrighed af og til rendte af med hende, og det var ikke alle, der var lige tilfredse med at blive udspurgt på den måde.
Hun var i færd med at tage en tår vin, da hun så hætten falde og fik øje på ørerne, og hun fik vinen galt i halsen, hvilket fik hende til at hoste en del. Synet og svaret på at de begge boede i skoven, havde givet hende bange anelser. Hun havde sagt, at faren hed Jack. Kunne det være den samme? Lettere nervøst rykkede hun sig lidt i stolen. Hun var nødt til at have vished. "Så denne Jack... han skulle vel aldrig være et halvdyr?" spurgte hun tydeligt nervøs, som hendes fingre pillede ved glasset.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.04.2018 15:55
Octavia så på hende da hun fik vinen galt i halsen. hun var lige ved at rejse sig op. hun så på hende og da hun fik vejret igen satte Octavia sig ned igen. hun så på hende da hun spurgte om jack var et halvdyr. "Øhm.... jo han er helt halvdyr...." sagde hun og så ned i jorden "jeg er desværre kun halvt halvdyr" sagde hun og så op og lagde pludselig hovedet på skrå. "hvorfor endelig?" hun var måske nok meget naiv men hun kunne godt blive sur.
Octavia tog en bid mad og tyggede roligt imens hun ventede på svar.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 16:03
Alicia blev kun mere nervøs, da Octavia bekræftede, at faderen til hendes ventende børn var halvdyr. Hun rømmede sig lidt og slog blikket ned. "Kan De hans efternavn?" spurgte Alicia, inden hun igen rettede blikket mod Octavia. "Race betyder ikke så meget for mig. Jeg har ingen fordomme, så De behøver ikke være nervøs for, at jeg gør Dem noget" svarede Alicia opmuntrende og ærligt. Hun så alle væsner som lige, og hun lod tvivlen komme ethvert individ til gode. Hun kunne godt selv virke lidt naiv på det punkt, men hvis folk viste, at de ikke var til at stole på, glemte hun det bestemt heller ikke sådan lige med det samme. Hun tog en tår mere af sin vin.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.04.2018 16:09
Octavia måtte indrømme at hun intet huskede om efternavnet. hun trak på skuldrene "tror ikke jeg fik det at vide." hun så på Alicia og kunne fornemme noget var galt. "jeg er ikke bange for fordomme.... jeg er bange for at blive stenet igen, det blev jeg som barn og kan ikke huske hvad der skete efter det." hun var rolig og vidste hun kun var 4 måneder henne men det var tydeligt allerede. mon hun fik tvillinger? eller værre trillinger "Alicia? hvor kender du jack fra" hun kunne se at hun havde mødt jack men hvor og hvordan.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 16:16
Alicia følte sig ikke ligefrem lettet af, at Octavia ikke kendte efternavnet, men hun svarede ikke på det. I stedet nikkede hun bare. Hun kunne mærke, hvordan det vendte sig i maven på hende, og hun fik det ganske dårligt med sig selv. Hun skulle dog først have afklaret, om det var den samme Jack, der var tale om. "Jeg ved ikke, om det er den samme? Men jeg mødte for et lille stykke tid siden en halvulv ved navn Jack i amazonitsskoven?" Hendes blik blev temmelig undskyldende, da hun så på Octavia. Hun var bestemt ikke stolt over sig selv, hvis det viste sig, at den Alicia havde haft sex med viste sig at være faren til Octavias børn.

Hun skar dog en grimasse, da Octavia fortalte om at blive stenet, og harmen var tydelig i Alicias ansigt. "Det er da ganske forfærdeligt" svarede hun medlidende. Hun var bestemt ikke fan af den slags.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.04.2018 16:23
Octavia så på alicia og kunne se hun fik det dårligt. hun gik over og satte sig på hug foran Alicia. "min jack bor også der. og er også halvulv." hun så bekymret på Alicia da hunså lidt bleg ud. hun så ned mod sin mave og rejste sig op. "ja det vra forfærdeligt. men jeg kunne jo intet gøre. fordi jeg var halvt halvdyr" sagde hun og gik over til sin mad og så bare på den. havde jack virkelig været hende utro? det kunne hun ikke få til at passe.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 16:54
Alicia så nu direkte bange ud, og det vendte sig endnu værre i hendes mave. Hun afholdte sig dog fra at kaste op, for hun ville have svar. "Og han kan noget med ild?" spurgte hun og lukkede øjnene i frygt for at høre svaret. Det var virkelig en ubehagelig følelse. Hvorfor havde Jack ikke sagt noget? I det mindste givet hende muligheden for at afslå? Hun kunne virkelig ikke forstå det.
Det hjalp dog, at de samtidig havde en lidt anden samtale kørende. Det hjalp hende til at tænke på noget andet. "Det er stadig forfærdeligt, det der er blevet gjort mod Dem. Det er stadig på ingen måde berettiget, uanset hvilken race man er" svarede hun alvorligt.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.04.2018 17:24
Octavia blev mere og mere rasende inden i. Jack havde været hende utro!!!! det var bare ikke til at fatte. nok var han en ulv men ulve holdte sig til en mage. ikke flere.
"ja han har noget med ild." man kunne høre på Octavias stemme at hun var ved at være godt gal.
den anden samtale de havde kørende så ud til at hjælpe alicia på sin kvalme. "ja men halvdyrs børn kan ikke lig man ikke er helt halvdyr" sagde hun og vidste dog ikke at hun havde slået dem ihjel den gang. hvilket var en forfærdelig forbandelse hun havde i sig.
Octavia tog en tør af mælken og tænkte sig om. "Han har vel ikke gjort Dem noget Alicia?" spurte hun og håbede lidt bare på han havde slået hende eller noget. for vis det var at være utro skulle jack ihvert fald ikke se sine unger.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 17:38
Alicia kunne ikke holde det inde længere, da Octavia bekræftede hendes mistanke. "Undskyld mig et øjeblik" sagde hun og rejste sig for at flyve ud ad døren til toilettet. Lyden af nogen der kastede op kunne tydeligt høres kort efter. Alicia kom dog tilbage uden nogle tegn på, at hun lige havde set indersiden af sin mave, og hun satte sig igen på stolen, før hun så på Octavia. "Bare lige for at være sikker: Han hedder Jack, kan lave våben ud af ild, og han er den næste i rækken til at lede sin klan? Hans far er meget striks med alt, der ikke har noget med halvdyr at gøre?" Rablede hun ud af sig. Hun ville gerne være helt sikker på, at det var den samme Jack, inden hun kom med anklager.
"Hvis det er den samme Jack, hvilket jeg stærkt har på fornemmelsen, det er, så... har jeg lidt... haft sex med ham" sagde hun og slog blikket skamfuldt ned. Det var dog stadig tydeligt at se tårer, der var begyndt at trille ned over hendes kinder. "Jeg er ked af det Octavia. Jeg vidste ikke, han havde en anden. Han sagde ikke noget."

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.04.2018 18:48
Octavia så på hende. hun fløj ud til toilettet. hun så på hende da hun kom tilbage og snakkede roligt. "jeg er bange for det er den samme Jack...." sagde hun og så på hende da hun lige sagde alt der passede med den jack hun havde været sammen med. hun så på Alicia da hun sagde det med at ha haft sex med ham.
"jeg har besluttet mig nu.... han skal ikke ha lov at se sin unge eller unger." sagde hun standhaftigt. hun ville ikke ha jack skulle fordreje hovedet på den unge hun havde i maven. eller unger. hun så på hende da hun sade hun var ked af det. "det er ikke dig der skal være ked af det.... det er ham." hun så ned på maden og mærkede vreden stige i sig. hun lukkede øjnene og pludseligt begyndte hendes hår spidser at blive hvide. hun anede ikke det skete men vis ikek nogle stoppede hende ville hun slå uskyldige ihjel.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 18:56
Alicia mærkede tydeligt, hvordan det triste blev erstattet med vrede. Hun ville ikke tilgive Jack, og hun ønskede på ingen måde at se ham igen. Hun nikkede til Octavias ord. "Fornuftigt" svarede hun.
Hun blev dog opmærksom på Octavias hår, der langsomt skiftede farve, og med hendes egen erfaring for, hvor vrede bar en hen, lagde hun beroligende en hånd på hendes skulder. "Woow, ingen vredesudbrud herinde. Det kan De gemme til Jack. Kom nu, jeg giver en drink. Det trænger vi vist begge til" sagde hun med et bekymret blik på Octavia. Hendes egne øjne var begyndt at gløde noget kraftigt, men synet af den anden, der havde været ved at skifte udseende også, havde kølet Alicia ned igen.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.04.2018 19:09
OCtavia fik et helt chok da alicia lagde hånden på hende. hendes hår forvandlede sig tilbage og hun så på Alicia der havde glødene øjne. "nej det er også første gang jeg rigtigt føler vrede og skuffelse over nogle. viis jeg ser jack så må han mærke min vrede." sagde hun irreteret over ikke at kunen få sin vrede ud. men også over at han sagde han elskede hende og så gjorde sådan noget. det var bare ikke i orden 
Octavia vidste intet om at hendes hår skiftede farve. hun troede bare hun lige havde lukket øjnene for at slappe af. men hun vidste ikke at hendes forbandelse var ved at bryde ud.

Spice & Wolf - Holo
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 19:19
Alicia nikkede til Octavia. Hun havde ikke ligefrem ondt af Jack, hvis han oplevede vreden fra hende. "Kom. Det var den drink der, jeg tilbød." Hun tog blidt fat i Octavias hånd og førte hende op til baren. Hun sendte et smil til krofatter, inden hun sagde: "Julian! To rom, og det kan kun gå for langsomt!" Krofatteren nikkede og gik i det samme med at hælde rom op i to glas. Det var ikke meget, kun lige nok til at fylde munden, men Alicia tænkte, at de nok heller ikke havde brug for mere. Alicia selv var ikke vant til at drikke noget, der var så stærkt, så hun skulle ikke have for meget af det, og hun vidste ikke, om Octavia overhovedet havde en tolerance. Glassene blev stillet foran dem, og Alicia greb det ene. "Så... hvad skal vi skåle på? Hævntogt mod Jack?" spurgte hun med en drillende mine, selvom hun var temmelig fristet til det.

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 05.05.2018 13:54
Octavia fulgte med op til baren og så på rommen og så ned på maven. var det nu klogt? hun havde aldrig drukket før. hun så på alicia og tog en hånd op og tog glasset og smilte. "hmm hvad med skål for kvinderne" sagde hun og hejste glasset. kvinder var lige nu bedre end mænd følte hun. hun ville ikke tro på jack kunne blive bedre så hun ville da lade ham mærke hvordan hun havde det med vrede.

Spice & Wolf - Holo
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8