Myssa Moecha

Myssa Moecha

Tyv

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 162 cm

Tid: Formiddag
Sted: En tilfældig bolig
Vejr: Regnvejr
Påklædning: Brun kappe, sorte lærredsbukser, sort løs og slidt bluse

Det var regnvejr, da Myssa sneg sig gennem gaderne i det Centrale Dianthos. Det var et sted Myssa befandt sig tit, fordi det også var her markedspladsen var, hvor Myssa 'tjente' de fleste af sine penge. Det var trods alt på markedspladser det var nemmest at stjæle fra folk. De var ikke altid lige opmærksomme sådanne steder, plus det var let at komme væk i menneskemængden, fordi... ja, fordi der var så mange mennesker derhenne.

Men lige nu var Myssa på vej ind i et hus. Til dels for at søge ly, men også fordi hun var interesseret i husets inventar. Hun var meget interesseret i særligt krystaller, selvom hun nok mest håbede på at finde et eller andet værdifuldt derinde. Hun havde dog ikke brugt tid på at undersøge huset op til indbrudet, andet end at være sikker på, at der ikke var nogen i huset. Men det var så også det eneste hun vidste med sikkerhed i det hus.

Så hun var nu på vej ind i huset. Hun var nået frem til døren, da hun hørte en lyd. Den forsvandt dog hurtigt igen, og Myssa fik lirket døren op, langsomt men sikkert. Hun var gået af bagvejen.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 21.04.2018 00:25
Tøjet

Iført det brune outfit, der sad tæt ind til den spinkle krop, samt en slidt gråsort kappe, hen over det sne hvide hår og blege hud. Blidt lod hun kappen glide ned, mens hun kiggede forsigtigt til rundt. Hun havde brudt ind i et hus, på den specielle måde, at forvandle sig til røg, låste op indenfra og så låse efter sig, blot i tilfælde af at der kom nogen. Det brune stof var luftigt og klistrede tæt ind til hendes krop, de steder hvor regnen havde fået lov at ramme, inden hun havde taget kappen på. Hun bar en taske, der sad fast i den halv store læder rem, over hendes hofte.  Tasken var lavet af læder fra en ged, så det var lidt revnet hist og her og ikke det mest holdbar, eftersom gedeskind ikke var forfærdelig stærkt eller ligeså holdbar som læder skind, fra fx en okse eller andet i den stil. Hun var taget ind til Dianthos for at få lidt ekstra jade mønter, såvel som safir, vis hun kunne finde det, men hun vidste også hvor farligt det ville være at bryde ind. Det var sjældent at Skylin stjal blandt andre, netop på grund af den porcelæns hvide blege hud, samt unikke guld farvede øjne og så det sne hvide hår, hun stod næsten altid ud blandt mængden af folk.

Hun kiggede forsigtigt rundt i lejligheden og rørte ikke noget, ikke før hun vidste sådan nogenlunde hvad der var af god værdi, dog skulle det selvfølgelig også være noget hun kunne tage med sig. Hun hørte en lyd komme fra døren og skyndte sig at gemme sig rundt om hjørnet, ned af gangen til de andre værelser. Hun kunne høre lyden af noget der havde lydt som en dør der blev dirket op, det ville hun i hvertfald mene, af erfaring. Da døren gik op og blev lukket i, kiggede hun forsigtigt frem, dog tog hun hætten langsomt over, for at skjule sig yderligere, indtil hun spærrede sine øjne op, ved udseendet af personen. Fregner og iført en brun kappe og sorte bukser og sort løs siddende bluse, samt rødhåret og hun var næsten samme højde som hende. Hun tittede forsigtigt frem, i det hun havde hevet hætten ned for at dække for sit ansigt og det hvide hår, så godt hun kunne. " Hej?.. Vent!, bare rolig jeg ejer.. j-jeg ikke ejeren af dette hus ". Hendes beklædning, samt den måde hun så ud, det lignede at hun var ligesom hende, en der arbejdede for føden, på den ikke så lovlige måde.
Myssa Moecha

Myssa Moecha

Tyv

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 162 cm

(Da jeg ikke kommer til at svare det næste lange tid, så har jeg besluttet mig for at lukke denne tråd. Så den ikke hænger og blafrer nogen steder. Det stresser mig bare mere, at jeg skal svare på en masse tråde, når jeg engang starter igen. Hvilket gør at jeg nok aldrig får startet igen. Derfor lukkes den.)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2