Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 16.03.2018 21:43
det var eftermiddag. solen stod højt på himlen. folk gik rundt og nød dagen. nogle handlede ind og andre gik bare rundt. Arlayna var en af dem, som bare gik rundt. hun havde ikke nogle penge som oplæring i healing. men hun vidste at hendes bror altid ville hjælpe hende vis hun fik brug for det. hun gik over til ønske springvandet og satte sig på kanden og så ned i det glimtrene vand med krystaller nede i.

Ayna som hun også blev kaldt af venner, så rundt på folk. hun havde det faktisk fint med at være her i byen. men hun vidste også hun havde lang vej hjem. hun kunne lige så godt finde et værelse på en kro tænkte hun. men hun var ikke sikker på hun havde krystaller nok. hun trak vejret dybt ind og lukkede øjnene. hendes hvide hår blev langsomt brunt, og de hvide øjne blev roligt grønne. hendes ynglings evne. hun kunne forvandle sit udseende. hun håbede virkelig at folk ikke lagde mærke til hende. hun ville ikke genkendes. hvilket jo var lidt grunden til hun altid skiftede udseende, undtagen for sin bror.

Weiss from RWBY
Hailey

Hailey

Adelig - Kunstner - Healer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 25.03.2018 19:25
Lidt væk fra springvandet havde Hailey gået rundt og kigget en smule på omgivelserne, hun havde efterhånden gået langt tid rundt omkring i omgivelserne bare for at se hvad der var rundt omkring. Hun mente ikke at hun havde været heromkring, men her var meget hyggeligt, hun kunne godt lide det hvertifald, det var ikke så tit hun kom steder hen som dette her. Det kunne være hun skulle ændre det, bare komme sådanne steder her lidt mere end bare enkle gange, men nu var det også meget sjældent at en som Hailey var rundt omkring, hun have tit bare opholdt sig et sted, nu ville hendes mor også have at hun bare skulle holde sig indenfor, og ikke udforske verden udenfor, dog var hun meget stædig, og have alligevel begivet sig herud til ønskespringvandet på markedspladsen, en gang skulle være den første. 

Lidt længere henne kunne hun se en person hun aldrig havde set før, gad vide hvem det var, hun så ud til at bare sidde på kanten af springvandet, så Hailey var hurtig til at beslutte sig om, at hun tog chancen og gik hen mod hende. Hun var meget flot, men så ud til at sidde alene, så det var da lidt trist. Hun var iklædt i det sædvanlige, og havde øjnene rettet mod denne person, og da hun så nærmede sig kiggede hun på hende bare for at se hende lidt mere an"Må jeg sætte mig ned ved siden af dig"spurgte hun så med en venlig stemme. 

Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 25.03.2018 19:38
Ayna var lidt i sin egen verden da hun hørte en stemme tale til hende. hun så væk fra det glimtrene vand og smilte til den ny ankommende. "Det er De da velkommen til" sagde Ayna som havde en almindelig skjorte på og en nederdel der passede til skjorten. 
Ayna så ned i vandet og samlede det lange brune hår om på siden af skuldren og ventede faktisk ikke på noget bestemt hun lignede bare en der ventede. Ayna virkede som om hun ventede på en men hun sad faktisk bare i sin egen lille forestilling om at hun ikke boede hvor hun boede. men hun ville ikke forlade sin bror. hun smilte for sig selv da hun så hans ansigt for sig i vandet. hun så op på kvinden der havde spurgte om hun måtte sætte sig.
"hej... jeg er Arlayna." hun smilte og rakte hånden frem for at være venlig.

Weiss from RWBY
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 02.04.2018 17:25
Da hun nævnte at hun godt kunne sætte sig ned ved siden af hende, gjorde hun det, det gjorde hende en smule glad at høre at hun måtte det, for det var aldrig til at vide om det ville være okay med hende. Så hun satte sig ned ved siden af hende, med et bredt smil og betragtede hende en smule, hvorefter hun lod hendes øjne falde på omgivelserne der var meget hyggeligt her, og her var faktisk fredeligt og flot. Det var jo første gang at hun var sådan et sted her, det var lidt sjovt at tænke på, ja at hun bare aldrig havde været sådanne steder som dette her, men nu kunne hun sige at hun havde prøvet det, så det var fint nok. Da hun rakte hånden frem mod hende, tog hun imod den og gav den et venligt klem, hvorefter hun holdte øjnene på hende"Hyggeligt at møde dig Arlayna jeg hedder Hailey"sagde hun efterfulgt af et smil, og hun fjernede ikke blikket fra hende, hun var meget pæn. 

"Hvorfor sidder du her alene"spurgte hun en smule undrende, og lagde det ene ben over det andet bare for, at hun sad en smule bedre på kanten af springvandet. Her var virkelig flot, Hailey kunne heller ikke lade være med at få øje på vandet, og spejlbilledet af hende og Arlayna kunne hun godt se, det fik hende blot til at smile, dog kiggede hun fortsat på Arlayna aldrig havde hun set hende før, hun kendte hende heller ikke, men nye bekendtskaber var altid hyggelige og dejlige. "Det er et flot navn du har, det lyder meget specielt"sagde hun venligt, og kiggede lidt mere på hende før hun fjernede blikket fra hende. Hailey kiggede igen på omgivelserne. Hendes eget navn lød meget normalt efter hendes egen mening, det lød ikke så specielt, men alligevel kunne hun godt lide hendes navn.  
Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 07.04.2018 18:18
Hailey. det lød da rigtig flot. og hun virkede sød og rar. hun gav et klem da hailey tog hånden. hun slap igen og så ned mod vandet og så på de glimtrene krystaller i vandet.  hun smilte venligt og så på hende da hun talte. ja hvorfor sad hun her alene? "jeg tror bare jeg er faldet i staver over krystallerne i vandet" sagde hun med et lille grin.

Ayna så på haileys smukke ansigt og ville ønske hun var lige så pæn. Ayna så ikke sig selv som så smuk som hailey var. hun tog hånden ned i vandet og smilte forsigtigt hun nød følelsen af vandet. det var roligt og køligt. hun smilte da hendes navn blev rost. "tak. jeg ved faktisk ikke hvorfor mine forældre valgte det. men det er også okey. mit kælenavn er faktisk Ayna, " sagde hun roligt og strøg en tot hår om bag øret. hun havde langt hår og derfor gled det en gang imellem ned foran hendes øjne. Ayna så på Haileys hår og forestilte sig hvor smukt det måtte være med krøller som hun havde.

Weiss from RWBY
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 14.04.2018 22:44
Det gjorde hende glad at se at hun havde taget imod hånden, og havde givet den et klem, det viste hende blot tegn på at hun virkede meget venlig denne kvinde her. Det var aldrig til at vide, hvordan folk var før man havde snakket lidt med dem, og hilst på dem, dog virkede hun meget venlig blot ud fra det hun havde set indtil videre. Mens hun sad på springvandet, lod hun blikket falde på kvinden lidt før hun kiggede rundt en smule, her var virkelig flot, tænk at hun aldrig rigtigt havde været her før, det var næsten en skam. Måske skulle hun besøge stedet her noget mere, det var da en mulighed"De er virkelig også smukke, jeg har aldrig været her før, så jeg vidste ikke der var krystaller i vandet"sagde hun og vendte så blikket ned i vandet, hvorefter hun rakte en hånd frem mod vandet.

Derefter lod hun nogle fingre røre ved vandet, det var første gang hun faktisk havde set krystaller i vand, det så virkelig flot ud, bare hvordan de glimtede, og lyste op, det gjorde vandet endnu mere interessant, og næsten helt betagende at kigge på. Da hun så fortalte om hendes kælenavn smillede hun lidt, og kiggede kort på hende"Det er et smukt navn begge to, både dit kælenavn men også dit navn"sagde hun ærligt, og kørte så de få fingre hun havde nede i vandet rundt i cirkler. Det føltes dejligt, helt afslappet næsten, og det var ikke fordi hun så ret mange personer der sad ved kanten af springvandet som Arlayna og hende gjorde.

"Kommer du tit her eller kender du blot stedet rigtig godt"spurgte hun så lidt nysgerrigt, dog med blikket vendt ned mod vandet, mens hun ventede på svaret fra hende. 
Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 21.04.2018 18:09
Ayna smilte venligt og så på hvordan hun tog hånden ned i vandet. Ayna måtte tage sig selv i at være ved at tage fat i hendes hånd da hun troede hun ville tage krystallerne op. "det er ønsker. altså krystallerne. man ønsker noget og kaster en krystal ned i springvandet" forklarede hun og så op på hende . om hun kom her tit? det vidste hun faktisk ikke. hun kom vel i byen tit. hun arbejdede her jo.
"det ved jeg ikke rigtigt om man kan sige. jeg arbejder i byen men jeg bor her ikke" forklarede hun roligt og så mod menneskemængden der så ud til at ha travlt. men med hvad? hun så rundt og fik øje på en lille dreng med sin mor. hun så på dem med et glad smil lige til hun så drengen som måtte være omkring 6 år falde og slå sin albue og knæ. hun mistede smilet og tog hurtigt en smule vand i hånden klar til at gå ud og hjælpe men moren var der hurtigt og hjalp drengen og pustede og kyssede på de steder han havde slået. Ayna slap vandet og spekulerede på om hendes forældre også havde gjort sådan noget da hun var barn.

Weiss from RWBY
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.04.2018 16:07
Hailey havde selv overvejet at prøve at tage nogle af krystallerne op ad vandet, de skinnede bare så smukt at det næsten var svært ikke at prøve at fange krystallerne. Der var hvist sikkert mange der havde prøvet på det, men hvem ville ikke prøve de krystaller i vandet glimtede og skinnede så flot, det var også svært at kigge væk, især for Hailey hun havde bare siddet der på kanten af springvandet og næsten stirret på vandet, det var måske lidt underligt men det var mest fordi krystallerne i vandet fangede hende, det træk nærmest i hendes opmærksomhed"Det har jeg hvist aldrig hørt før, men det lyder da spændende"sagde hun med et lille smil, og kiggede kort hen på Arlayna. 

Da hun nævnte at hun arbejde var Hailey blevet en smule nysgerrig, og hun lagde ikke rigtigt mærke til de andre folk der var hernede, nok mest fordi hun sad og snakkede med Arlayna, og havde hendes selskab, så betød det ikke rigtigt så meget for hende alle andres selskab lige i øjeblikket"Hvad arbejder du som"efter at hun havde holdt blikket på hende, flyttede hun det væk, så hun igen faktisk bare sad og kiggede ned i vandet, det var ret sjovt, der var sikkert mange der ønskede sig noget. Der lå sikkert mange krystaller i vandet, fra folk der havde ønsket sig noget, men spørgsmålet var så om det var gået i opfyldt, det vidste hun ikke, men kiggede fortsat i vandet, og kørte nogle fingre rundt"Er det sikkert at det måske går i opfyldt det man ønsker, eller er det blot et håb"spurgte hun undrende, selvom hun ikke vidste om Arlayna kunne svare på det, eller om hun vidste det. Men måske havde hun selv prøvet det, så hun kunne aldrig vide. 
Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 28.04.2018 19:16
Ayna smilte ned i sit spejlbilled. "nej?! det er ellers en gammel tro at vis man kaster en mønt i vandet vil ens ønske gå i opfyldelse." hun havde ellers altid troet på at det var sandt. men da hun så skulle til at finde ud af om det var sandt måtte Ayna lige tænke sig om. hun så på hailey, hun smilte venligt og tog en håndfuld vand der gled ud af fingrene. "jeg er lærling som healer." sagde hun roligt og fulgte blikket ned til vandet igen.

da hailey spurgte om det gik i opfyldelse eller var håb måtte Ayna nok indse virkeligheden. det var mest håb. det var ikke tit at man vidste om det gik i opfyldelse. det kom nok an på om personen havde afsløret sit ønske. "jeg tror det er en blandning af begge dele. nogle går i opfyldelse. sådan noget som folk der ønsker at blive gravide osv." fortalte Ayna. hun vidste ikke helt om det ville hjælpe hailey.

Weiss from RWBY
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 30.04.2018 15:36
Hailey sendte et smil til hende, og hun kiggede selv ned i vandet på hendes spejlbilled, hvorefter hun lagde mærke til hvordan krystallerne skinnede, og hun kørte så en finger rundt i cirkler ved hendes øjne i spejlbilledet, det var ikke fordi hun hadede det, hun kunne godt lide det, men det var bare lidt for sjov skyld at køre sin finger rundt i vandet. Hun lyttede hvad Arlayna sagde omkring det var en gammel tro at hvis man kastede en mønt i vandet ville ens ønske gå i opfyldselse, dog havde hun bare aldrig selv hørt om det. Hailey kiggede kort hen på hende, det var nu meget interessant det hun fortalte"Jeg har aldrig hørt om den tro før, men det lyder spændende"Sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå. 

Hun fortsatte så lidt med at køre fingeren rundt i vandet, og fik næsten en nysgerrighed og lyst til at prøve at se om hun kunne fange nogle af krystallerne i vandet, de fangede tit hendes brune øjne, og det var svært at kigge væk. Der var da også nogle få mennesker der vandrede rundt i nærheden som var begyndt at nærme sig springvandet, måske havde de samme tanke om Hailey, eller måske havde de bare lyst til at kigge på springvandet. Ja det kunne da også være, at de måske bare hyggede sig med at kigge på omgivelserne, og med hinanden"Har du prøvet at ønske dig noget og det så gik i opfyldt"spurgte hun venligt, og med et lille smil på læben. 

Hailey satte sig lidt bedre tilpas, og havde lagt det ene ben over det andet, hvorefter hun pludselig stoppede med at køre fingeren rundt i vandet, og hun lod hendes spejlbilled fange hendes brune øjne, hvorefter hun stak hånden ned i vandet, hun var blevet nysgerrig efter at se om hun kunne få fat i nogle krystaller, ikke fordi hun manglede nogle krystaller, hun var adelig, men derfor kunne det være spændende og sjovt, dog kunne hun også godt høre hvad Arlayna sagde, og det fik hende til kort at kigge hen på hende"Det lyder interessant, jeg har hørt gode ting omkring healere"sagde hun med et nik. 
Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 23.07.2018 15:38
Ayna så på hende da hun kørte fingeren i vandet. hun lagde en hånd på vandets overflade og smilte forsigtigt. vand var mange ting for Ayna.  feks et heldbredene midel. derfor hun sjældent gik uden at ha vand med sig. hun nikke til at den tro var spændene. det var jo bare overtro. lige som en sort kat krydser vejen.
 da hun blev spurgt om hun havde prøvet at ønske måtte hun ryste på hovedet. "desværre ikke. jeg har aldrig rigtigt tænkt over hvad jeg skulle ønske mig vis det var." hun smilte venligt og da hun sagde at hun havde hørt om healere så Ayna ned i vandet. "vandet er mit healer element. jeg opdagede det for nogle få år tilbage." sagde hun og grinte. hun havde altid elsket vand og håbede at det ville kunne bruges på en eller anden måde.

Weiss from RWBY
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.07.2018 16:13
Hailey lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på hende, hun kunne se at Arlayna rystede på hovedet, hvilket hurtigt gik op for hende at det måtte betyde at hun ikke havde prøvet at ønske sig noget. Det var heller ikke så tit at Hailey ønskede sig noget, og på stedet her ved springvandet havde hun heller aldrig prøvet at ønske sig noget, men gad vide om hun skulle prøve det, måske bare prøve at ønske sig noget. Hailey kiggede lidt fortsat på Arlayna men kiggede så ned i vandet igen, mens hun havde et bredt smil på læben"Jeg kan godt forstå dig, jeg sidder med samme tanke jeg har heller ikke rigtigt tænkt på hvad jeg skulle ønske mig"sagde hun venligt.

"Virkelig det lyder da meget interesant, jeg havde ikke troet vand kunne være healende har det så altid været dit healer element"sagde hun bare lidt nysgerrigt, og vendte hovedet i Arlayna s retning, så hun sad og kiggede på hende. Det var lidt tydeligt at se på Hailey at hun var lidt spændt efter at høre mere omkring det.
Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 19.04.2019 17:24
//afslutter tråden da jeg er gået død.

Weiss from RWBY
0 0 0