Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 14.03.2018 20:17
Arlayna var gået afsted mod heldbrederhuset midt om natten. for at nå at komme der i tide til heldbrederhusets personale mødte. Ayna som hun blev kald skulel under oplæring i sin haeling evne. noget hun ikke helt havde styr på. hun håbede hendes nye lærer mester kunne hjælpe hende. 
Ayna kom ind i heldbrederhuset og ind hvor personalet holdte pause og havde deres ting. hun hængte sin jakke på en væg. hun tog en hvid kittel på og gik over til døren og samlede modet. hun glædede sig da meget men var også nervøs for om hun kvajede sig. hun kunne heale små skader uden problemmer men store skader var værre. 
Ayna så rundt og åbnede døren og var ved at blive gået ind i af en ældre herre, der skulle ind og hente sin kittel. hun gik ud og stilte sig op af væggen og håbede nogle ville hente hende. det var jo ikke fordi hun ikke vidste hvor hun skulle hen men hun vidste at hendes lærermester skulle være ved hendes side det meste af dagen.

Weiss from RWBY
Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 15.03.2018 20:53
Myrilla havde arbejdet det meste af dagen, samt havde hun også gjort forberedelser klar til hendes nye elev. Det ville være hendes første og hun var faktisk spændt på hvordan forholdet imellem dem ville udvikle sig. Selv havde Myrilla haft et meget professionelt forhold til hendes oplærinde. Ønskede denne at have et mere uformelt forhold, kunne dette godt blive en mulighed. 

Myrilla havde fået arbejdet videre på en bog, en som hun også havde modtaget dengang. Denne bog var blot bedre og flere metoder og instruktioner i, som hun syntes var nødvendige.

Som dagen skred frem blev det aften og flere healer kom frem i huset. Det var nok ikke det mest praktiske tidspunkt mødet blev holdt på i forhold til det udgangsforbud der stadig var over byen. Det var dog ikke Myr som havde indkaldt, men det bekymrede hende en anelse da hun før blevet stoppet på sin vej hjem. Myrilla bevægede sig rundt i huset som det så ud til at alle var kommet, hurtigt fik hun øje på en kvinde der så lidt fortabt ud i forhold til de andre. Myr gik imod hende og spurgte, med et lille smil på læben ”Er De Arlayna?” 

Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 16.03.2018 13:46
Ja hun så måske lidt fortabt ud. men det var mest fordi hun ikke vidste hvor hun skulle gå hen. og så havde hun lært at man bare skulle blive hvor man var. da en kvinde kom mod hende og Ayna opdagede det rettede hun sig hurtigt op. hun smilte venligt og da hun sagde hendes navn nikkede hun og rakte hånden frem.
 "ja jeg er Arlayna, men jeg bliver kaldt Ayna. det er nemmere" hun smilte venligt og så på alle de mennesker der gik rundt og ordnede forskellige ting og sager. hun selv havde problemmer med sine healing evner og derfor havde søgt om oplæring i denne heldbrederhus. helst for at sikre sig at hendes evner blev trænet ordenligt op.
hun havde hvidt hår og smukke næsten hvide øjne. men ønskede hun det lignede hun alle andre. hun skulle bare tænke på det. hun selv elskede det hvide hår og hvide øjne. men ikke alle kunne håndtere det var så lyst. men det var nemmere for hende at det var lyst for så kunne hun ændre farven som ønsket hurtiger.

Weiss from RWBY
Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 18.07.2018 19:30
Myrilla tog glædeligt hånden og rystede den en smule. Hun syntes altid det var lidt stift og underligt at tage fat i en andens hånd. Ikke fordi hun, ikke ville være venlig, men fordi hun var mere en krammer, men at kramme en fremmed det gjorde hun hellere ikke.

”Glædeligt at møde dig Ayna, jeg er Myrilla din mentor her i huset” sagde hun glad med et velkommen smil. ”Kom lad mig vise dig omkring i huset” Myrilla vendte ryggen til hende og forventede, at hun fulgte roligt med hende. I huset befandt der sig adskillige rum nogle var paintrum, andre små soverum, et venteværelse, rum til udstyr og et rum til alle healerne og til sidst i have, dette var ikke normal have her var også alle urterne som de kunne bruge til at hjælpe folk. Det var godt at heale, men det var ikke altid nødvendigt og nogle gange var det bedre. Myr vendte tilbage til healer rummet ”Jeg håber du vil syntes om stedet” sagde hun med et smil. Kort vendte hun sig om og fandt bogen frem ”Denne er til dig, den kom i sin tid fra min læremester. Var jeg i tvivl eller havde behov for at læse op på noget, havde denne svar på alt. Jeg har tilføjet til den, som jeg har brugt. Og du er selvfølgelig også velkommen til at gøre med som du ønsker” afsluttede hun med et venligt smil.

Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 22.07.2018 19:47
Ayna var glad for at hun tog imod hånden. hun så på hende og nikkede. myrilla. det var et smukt navn. hun fulgte roligt efter hende også rundt på de forskellige rum hun blev vidst. hun elskede soverummet. det så så hyggeligt ud. men da de kom til haven tabte hun næsten gaben.
det var utroligt smukt. og nyttigt. da de kom til healerrummet så Ayna på hendes mentor og tog imod bogen. hun bladrede hurtigt i den og så op på myrilla. "kan den hjælpe så meget?" spurgte hun helt forundret. hendes healing magi var jo vand. så hun vidste ikke om der var noget om vand healing. hun så på bogen og kiggede forord igennem.
"Myrilla... jeg er meget ny inden for dette healer verden, hvordan passer jeg bedst på andre med mine evner?" spurgte hun forsigtigt da hun jo kun ønskede andre det bedste.

Weiss from RWBY
Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 26.07.2018 21:06
Myrilla smilede med en anelse lyd på ”Ja, for jeg kan jo ikke altid være ved dig. I starten vil jeg, men vi lære også selv at finde frem til løsningen” svarede hun roligt. 

Selvom det måske kunne virke hårdt, så lærte man blot bedst ved at gøre nogle ting selv, ikke at hun skulle øve sig på menneske eller dyr, men eliksirer og studere de healende planter gav en rigtig baggrunds viden – til at gøre større ting, samtidig var det også vigtig studere selve kroppen og dens måde at arbejde og reagere på.

”Bare rolig, vi tager det helt roligt i starten. De første måneder vil du primært se mig behandle patiner imens du vil studere planter, eksilerer og selve anatomi. Lige så stille bygger vi på med dine evner og senere vil du også begynde at prøve på andre. Og ellers tager vi det, som behovene kommer” svarede hun med et smil. Myr vidste at nogle behov kunne komme før også ville de bestemt tackle dem. Hun kunne huske at dengang, havde hun ideer som hun prøvede af med sin mentor og det skulle Arlayna også have muligheden for.

Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 06.08.2018 19:54
Ayna nikkede til hvad der blev sagt. ja hun vidste godt at det kun var i starten at hun ville få hjælp. men det ville være rart at vide hvordan man gjorde tingene. hun ville helst være forberedt. 

hun tog og slå op på en side og kiggede lidt på den. det var om planter med healings effekt. noget som hun kun havde hørt om men ikke kendte noget til. 
da Myr talte igen så hun på hende og nikkede. så hun skulle blot observere i starten. det var vidst meget godt. selv om hun ønskede at hjælpe så meget hun kunne. hun var trodsalt en vand healer. hun havde dog lært det for nyligt så hun var ikke så erfaren som hun ønskede. men hun ville gerne lærer helst nu og her for vis der skete hendes bror noget vidste hun ikke hvad hun skulle gøre. "jeg vil ihvertfald gøre mit yperste for at hjælpe. jeg vil gerne kunne hjælpe mange der for brug for det." sagde hun roligt og håbede at huske alt der stod i bogen.... den var jo ikke tynd.

Weiss from RWBY
Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 11.08.2018 22:54
Myrilla kunne godt lide hendes ivrighed, hun huskede den tydeligt fra dengang hun startede i helbredshuset og altid var nyt og spændende. ”Vi skal nok vejlede dig, vi forventer ikke du kan bogen udenad i løbet af ingen tid” svarede hun roligt.

Det hele ville tage tid, selv for hende. ”Hvad har du mest lyst til i dag? At se med, eller blot studere lidt i bogen. Du er altid velkommen til at se rundt i huset” spurgte hun roligt. Myrilla havde med vilje ikke planlagt det store, da det nogle gange kunne være overvældende at se det hele også sætte sig ind i det. Dengang fortrak Myr selv at tage hjem og lige mærke efter og studere i bogen. Så teorien passede med praksis. Nu var op til Arlayna hvad der bedst faldt til hende.

Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 01.09.2018 19:47
Ayna var glad for at myr ville vejlede hende og vise hende hvordan hun gjorde tingene. hun smilte og så på bogen. den var stor. Ayna vidste jo godt at ingen kunne huske sådan en bog i hovedet på en gang. nogle ting skulle læres ved at gøre det. hun så på Myr da hun spurgte hvad hun havde lyst til. hun smilte venligt og så på bogen og så rundt i det lokale de var i. "ærligt, jeg vil helst observere og skrive ned hvad man skal gøre i forskellige situationer." hun håbede lidt at det var okey.

hun ville gerne skrive ned for så vidste hun at hun huskede bedre. hun havde ihvertfald altid husket når hun havde skrevet noget ned. hun var rolig og havde et pergament og en pen i lommen. hun ønskede mest at bruge sine evner nu men det kunne jo nok ikke lade sig gøre når hun ikke havde øvelse.

Weiss from RWBY
Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 06.09.2018 19:15
”Jeg vil faktisk foretrække, hvis du observerede og derefter skrev dine refleksioner, derefter må du gerne give dem til mig. Så jeg kan læse dine refleksioner. Hvis det ville være okay?” spurgte hun roligt, Arlayna vidste nok bedst hvad der virkede, men det var også vigtigt blot at se for nogle gange gik tingene hurtigt også ville der blot ikke være tid til at skrive samtidig.

Samtidig syntes Myr også det var fjollet at skrive en hel masse ned, hvis det allerede stod i bogen. Hun vidste også de lærte forskelligt, Myr var meget selv at hun skulle have det i hænderne før hun lærte, det havde slet ikke fungeret for hende at skrive det. Da som regel mærkede hun efter hvad behovet var hos den enkelte patient og patienter var også forskellige persontyper, så det var helt umuligt at lave en standard for hvordan de skulle håndteres. 

Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 02.03.2019 20:07
Ayna var god til at huske når hun skriv ned. det printede sig ind i hendes hoved når hun skrev. hun så på myr og nikkede. det ville hun gøre. men hvad mon var det første hun skulle se af patienter. var det en der blødte. eller en der bare havde ondt, hun måtte bare vente og se for hun kunne jo ikke rigtigt gætte sig til det fra at være her.

Weiss from RWBY
Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 05.03.2020 20:22
Myrilla nikkede og gik ud i venteværelset hvor en patient allerede sad og sagde til vedkommende ”Kom med mig – jeg håber det er okay at du blive tilset med en lærling ved din side” manden så kort på Arlayna og nikkede. 

Myrilla førte dem alle der ind og spurgte ham ”Hvad kan jeg gøre for Dem?” manden havde sat sig ned på stol, vejen derind havde været besværlig for ham da han havde ondt i foden.

”Min fod, den gør så ondt” sagde han. Myrilla førte en skammel under den og begyndte at tage sko og sok af for først at undersøge foden. Der var en sten i hans fod, som var ligeså stille groet ind på mærkværdig vis. ”Det ser ud til at du fået indgroet sten i din fod, jeg fjerne den også får du noget savle med dig hjem” oplyste hun manden. Myrilla lage derefter sin hænder på foden. Manden ville mærke en varme i hans fod og lige stille kunne fjerne den ved brug af hendes magi, så det ville følelses let og ikke pinefuldt for manden. Da stenen endelig var væk, smørrede hun savlen på. ”Det burde være helt væk inden for en uge eller to, hvis ikke bedes du komme igen, savle skal på 2 gange om dagen” forklarede hun og gav ham et bøtten. Herefter kunne manden gå ud til reception og betale for besøget.

Arlayna

Arlayna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 165 cm

Mong 16.03.2020 17:39
*sten indgroet i fod, smertelindrings magi og salve* skrev hun hurtigt ned og så på manden der virkelig ikke så ud til at være glad for smerten i hans fod. men han virkede også lettet over at smerten nok snart var væk. Ayna gik oer til myr og så hvad salven blev kaldt. og skrev det ned. hun smilte til manden der takkede dem og gik ud og betalte.
"den magi De brugte frøken Myr, var det en slags bestemt magi?" spurgte hun roligt om for at vide hvordan hun skulle kontrolere sin ejen magi i den situation.

Weiss from RWBY
Myrilla

Myrilla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 175 cm

Ela 16.07.2021 13:33
Oprydning ~ Jeg er igang med ryde lidt ud i mine tråde <3

Myrilla har forladt tråden.