Old habits never seem to go away.

Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 10.03.2018 09:03
Matthew havde været et stykke under vejs, men kunne nu høre folk i gaderne, stemmer og børn der løb omkring og legede. Det fik ham til at smile og han klappede kort hesten på siden af halsen "Så gamle... Nu er vi her" sagde han og sukkede kort. Hesten trængte sikkert til fred og ro, så vel som han selv gjorde, men først havde han en masse ting han skulle af med, før han overhovedet kunne så meget som overveje et bad, en seng og søvn. Dagen for inden havde han badet i et lille vandafløb, trods vandet var forbandet koldt, grundet årstiden, men han havde været nødt til det. En seng der imod... havde han ikke sovet i i flere måneder, da han ikke just var meget for at komme ind til byen, med mindre det var nødvendigt, som nu. Som han langsomt lod hesten lede vejen lod han de orange øjne se omkring sig, prøvede at huske vejen til markedpladsen, men hans hukommelse var sløret, grundet den smule alkohol han havde drukket på vejen for at holde sig vågen. Han trak kort i hestens tøjler, fik den til at stoppe og lod sig glide ned på jorden. Han tog igen i tøjlerne og trak med hesten gennem gaderne og så på de forskellige boder. Han skulle have noget mad til turen... Han skulle sikkert også have nogle bandager, for kendte han sig selv ret, så ville han sikkert komme til skade før eller siden. Han stoppede ved en bod med frisk frugt og grønt og så da på sin hest og hævede et øjenbryn som han så den stod og gumlede på en gulerod "Det beklager jeg Herre... Han har lidt sin egen tanke gang..." sagde han med et lille smil på læberne. I det mindste så det ud til manden i boden kunne se det sjove i det og grinede kort. Matthew begyndte at pusle med den lille læderpose, hvor hans mønter var i "De behøver ikke... Det er kun den ene, det går nok" sagde manden og sendte Matthew et smil og rakte ud efter hesten, for kort at klappe den. Matthew gik igen videre, for han havde ikke plads til at kunne købe noget før han havde tømt ud i det hesten allerede bar på. En kvinde stoppede Matthew og så på nogle af de skind der hang over ryggen på hesten " Hvor meget for ulveskindet?" spurgte hun med et blidt smil på læberne. Kort trak han på skuldrene "Det er trods alt ikke det største skind, så du kan få det for otte ravstykker" sagde han og sendte kvinden et smil, som hun begyndte at lede efter ravstykker som betaling "Mange tak frue" sagde han og bukkede kort hovedet som gestus inden han gik videre efter kvinden havde taget ulveskindet.

Han stoppede et stykke fra boderne, ved et trug, så hans hest kunne få noget at drikke. Han lagde hånden på sin mave " Ugh.. Jeg går lige op og køber..." han stoppede med at tale som han så en person i det fjerne, et velkendt ansigt, men han var ikke sikker på om det var den person som han regnede med. Kort kneb Matthew øjnene sammen, forsøgte at fokusere kun på den person og spilede da svagt øjnene op. Det var ham.... Matthew havde ikke set Vlevius i... Hvad? Flere år! og nu... Var han her? Matthew's hjerte begyndte at hamre mod hans ribben inden han stillede sig tættere på hesten og lod som om han var ved at klargøre den til at tage af sted igen. Måske ville Vlevius ikke ligge mærke til ham? Trods det kridhvide hår nok stod lidt ud, samt den sædvanelige påklædning, den hvide skjorte, hvor snørerne var løsnet ved halsen, de sorte bukser der var holdt fast med et bælte samt de mørke støvler. Kort lukkede han øjnene og ønskede i og for sig han var kommet til byen sober... For nu, hvor han havde alkohol i blodet, vidste han der ville blive kommenteret på det, for det ble der også i "gamle dage"... Han sukkede og fortsatte med at lade somom han klargjorde hesten.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 10.03.2018 16:26
Når knæene en gang i mellem sagde ja til opgaven, var det Vlevius selv der tog ned på markedsplads for finde varer.

Her kunne han høre den travle hverdag, som han ikke selv oplevede som privat lære. Marked havde sin charme, mens børnene havde travlt med deres leg, stod deres forælder på skift ved forskellig boder efter diverse vare som de skulle bruge til hverdagen. Vlevius blev ofte genkendt ad de drenge som trænet sværdkamp hos ham, mens deres familier ofte havde et venlig ord eller to at sige. Han var dog ikke kommet ned på marked for høre på rose fra glade fædre som selv var for gamle til at kunne svinge et sværd, eller også havde de aldrig lært at kæmpe.

Iklædt karakteristisk mørke farve gik Vlevius fra bod til bod for at se på de mange vare, det var ikke fordi at det var en nødvendighed at han købte ind. For Vlevius havde trods alt tjeneste folk til den slags, så det som han var kommet efter var mere personlig. Der var altid tøj, smykker og skind som var værd at kigge nærmer på. Han kom fra den ene, del af marked og han stoppede da han kom til midt delen, hvor han så en kvinde købe et ulveskind fra en eller anden person med en hest. Fra viklen som han havde kunne han ikke se hvem person var, men han kom og tætter på.

Det hvide hår som vendte imod ham var næsten kun til at genkende. Vlevius havde ikke set Matthew i mange år, ikke siden at rejste op nordpå, fra syden. Den tid havde ikke været den bedste i hans liv, det viste han godt. Men tingene var blev bedre som han fik mere at lave i hverdagen. Nu, hvor han underviste børn, havde han næsten glemt den sorg der engang havde plaget ham efter at han havde miste sit job som livvagt. "Længe siden, Matthew" sagde Vlevius kort mens at han kiggede på den anden mand. Han havde aldrig helt glemt deres møde, men menneskelig hukommelse var heller ikke den bedste.
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 23.03.2018 23:58
Knuden i Matthews hals blev ved med at vokse. Han havde lyst til at krølle sig sammen og forsvinde ind i sig selv, komme væk... Ikke fordi han havde noget imod Vlevius, men deres fortid sammen... Var, pænt sagt rodet. Om de havde haft et decideret forhold, var de sikkert begge i tvivl om, men der havde uden tvivl været stor passion mellem dem. Måske var det lidt derfor Matthew havde det af helvede til lige nu? At knuden i halsen blev større.. I virkeligheden havde han det virkelig dårligt med han bare forsvandt mens Vlevius sov.. Eller han regnede med det.. Matthew følte sig uendeligt ussel.

Matthew stivnede da han nærmest kunne mærke hvordan han nærmede sig og da han så talte. Han vendte sig mod Vlevius og forsøgte med et smil, der sikkert var mere klodset end charmerende ”Vlevius.. Hvad laver du.. Her?” sagde han og forsøgte inderligt ikke at stirre på ham trods det var svært. Bevares han var blevet ældre, men han var bestemt ikke kommet til at se værre ud af den grund.. Tvært imod næsten. Matthew rettede blikket mod hestens saddel og forsøgte at rette på stigbøjlen, men famlede med den og gav op inden han vente sig mod Vlevius. Kort kløede han sig i nakken ”Jeg var sådan set på vej ud af byen igen..” sagde Matthew nærmest undskyldende og smilede ganske kort.. Nej han var nærmest lige ankommet til byen og det var kun fordi han befandt sig i en akavet situation at han havde lyst til at løbe fra det hele lige nu, men så alligevel?
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 24.03.2018 01:05
Vlevius valgte bevist at være stille i det øjeblik, mens han oversavede Matthew. I forhold til hamselv, lod det ikke til at tid plagede Matthew med samme maner, Vlevius så meget ældre ud nu hvor de grå hår virkelig kom frem.Matthew spørgsmål fanget ham med det samme, ja hvad skulle han sige. "Jeg bor her i byen, og undervise børnene i sværdkamp" forklaret han kort. Intet mindre end sandhed, til trods for at han vidste at Matthew bare forsvandt fra den ene dag til den anden. Vlevius havde ganske vidst tilgivet den episode sener hen, da han sat alene med glas whisky, men følelserne var værre at komme af med igen.
Vlevius smil forsvandt lidt da Matthew sagde at han var på vej til at forlade byen igen. Her troede han lige at han kunne fange den anden mand igen. "Allerede?" sagde han spørgende. Han kunne mistænkte Matthew for have en dårlig smag over at han bare skred, uden at sige et ord, men Vlevius ville ikke tage den samtale midt på marked. "Jeg kan i det mindste byde på en gratis nat her i byen? Eller er det for meget?" sagde Vlevius kort? Han prøvet at se om han kunne lokke lidt, mest fordi han bare kunne bruge selskabet. 
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 25.03.2018 09:05
Det gjorde ondt på Matthew at Vlevius stod her, så tæt på.. Han kunne dufte ham, næsten mærke ham og det gjorde ham sindssyg. Kort nikkede han til Vlevius "Dig i hovedstaden? Se den var.. Ny" sagde han og smilede ganske kort. Han havde det som var han en lille idiotisk teenager dreng, der snakkede med sit største crush, udover han ikke var teenager, så var det ikke helt ved siden af. Som han havde sagt han var på vej væg, så han Vlevius's smil forsvandt. Hold kæft Matthew var en idiot! Efter så lang tid og så vil han bare stikke af igen!? Han så kort ned i jorden, mærkede hvordan hans hals igen begyndte at snørre sig sammen. En nat i byen... Med... Ham? Matthew's øjne lyste nærmest op som et barn der fik hvad de ønskede sig juleaften. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige. Han så på Vlevius med et skævt smil "Tænker ikke det.. Kunne skade. Jeg skylder dig det lidt efter mit stunt" sagde han og bed sig kort i underlæben og så på hesten og klappede den kort inden han sendte Vlevius et skævt, lettere undskyldende smil.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 25.03.2018 14:57
Vlevius kunne rulle med øjnene i det øjeblik, men han lod vær. "Jeg har boet har i næsten fem år nu, eftersom min ungdom har forladt mig, rejser jeg ikke længere fra sted til sted, som dengang.." sagde han kort, han havde ikke meget udenfor byen i den tid hvor at han havde boet i den. Han tog kun afsted, når han skulle på arbejde eller til andre steder i byen. Vlevius genfandt sit smil igen. "Vi skal et lille stykke derop af, jeg bor oppe i den øvrig del af byen" ikke at han altid havde boet der, men hans job gave en god del penge nu hvor folk kende hans navn, og derved havde han mulighed for bo mere rig. "Du skal være velkommen til at kommer derop, når du har tid, altså hvis der er mere du skal her på marked?" Han vidste jo ikke om Matthew var færdig med sine køb? Vlevius kunne selv gå tilbage til sin bolig, den var ikke svær at finde frem til. Dog var han ikke sikker på om Matthew kende den del af byen?
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 05.04.2018 14:03
Matthew så kort væk "Fem år? Ja, det er underligt jeg ikke har stødt på dig før her i byen så" sagde han med et skævt smil. Matthew havde kommet i byen næsten hver måned, ganske vidst kun i to dage for derefter at vende tilbage til ødemarken. Måske havde han fået et glimt af ham, men heller ikke mere. Matthew trak kort på skuldrene " Trods du ikke er ung mere, kan du da godt rejse rundt. Se på mig, jeg rejser stadig og jeg er selv gammel efterhånden" sagde han og forsøgte med at blidt smil. Han lyttede til Vlevius's ord og nikkede ganske kort "Øvrige del... Der har jeg vidst ikke befundet mig endnu" sagde han og forsøgte at komme i tanke om et tidspunkt han havde været der, men kunne ikke komme i tanke om nogen. Kort trak han på skuldrene "Jeg kan altid sælge videre i morgen" sagde han med et kækt smil. Egentlig ville Matthew hellere bruge tid sammen med Vlevius og måske var det i virkeligheden også derfor han blev ved med at komme tilbage til Dianthos? I håb om reelt at se ham. Matthew greb hestens tøjler "Men hvad med ham her? Er der opstaldning tæt på hvor du bor?" spurgte han og lod kort hånden glide over hestens side. Den trippede lidt, måske var det mængden af mennesker og hvis den så kom op i en stald, hvor den kunne slappe af, ville det uden tvivl være det bedste. 
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 05.04.2018 17:15
"Det er ikke så ofte at jeg selv bevæger mig ned i byen, det har jeg folk til," forklarer Vlevius, tit var det tjeneste folk der klaret de daglige opgaver eftersom at han selv havde travlt med at undervise elever.
Vlevius rullede med øjnene "Mine knæ er ikke glade for lange ture, det er derfor at jeg ikke har været hjemme i syden i flere år nu," han kiggede på Matthew med et neutralt udtryk.
Matthews svar fik ugen smilet frem på Vlevius ansigt. Han tænkte over en løsning. "Min nabo har en og han skylder mig faktisk en tjeneste nu hvor jeg tænker over det, jeg er sikker på at det ikke et problem. sagde han. Med det kunne Vlevius ikke sige mere, eller han behøvet ikke at sige mere. I sted gjord han tegn til Matthew kunne gå med ham tilbage op imod det hus som var hans hjem.
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 12.04.2018 21:35
Selvfølgelig havde Vlevius folk til at gå i byen for ham.. Den mand havde altid levet i stil, men igen... Vlevius havde nok at se til, nu hvor han trænede børn. Matthew sukkede kort ”Har du fået set på de knæ så?” spurgte han med et hævet øjenbryn. Der var i Matthew's hoved ingen grund tilat udfordre skæbnen, så et eller andet sted håbede han på at Vlevius havde fået det tjekket, ellers ville Matthew selv sørge for det blev gjort.

Han sendte Vlevius et smil ”Godt nok, kan trods alt ikke bare efterlade ham her i byen” sagde han og strøg hesten over manen. Kort tænkte han over om der var noget mere han skulle i byen, men han kunne jo bare klare det i morgen hvis det var. Han tog fat i hestens hovedtøj og så på Vlevius med et kækt smil ”Du må vise vejen, ved trods alt ikke hvordan dit hus ser ud” sagde han og begyndte langsomt at gå, mens han trak hesten med sig.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 12.04.2018 23:00
Vlevius rullet med sine øjne, næh. Han kom aldrig ned til helbredshuset, fordi at hans hverdage var travle. Eller der var tit meget at se til, og derfor smed han tit sit fysiske helbred til side. Vlevius kunne være et stædig æsel omkring alting, men han udtalte sig dog ikke omkring det.
"Jeg for stædig til indrømme at mit helbred ikke er helt som i de unge dage" sagde Vlevius, men hans fysisk var generelt god, eller bedre end mange på hans alder, der bare hans ben som ikke kunne klare den helt så godt efter flere år med livet på spil. Vlevius lyttede til Matthew, nej man kunne efterlad en hest udenfor i byen, selv ikke oppe i den øvrige del, hvor der var mere ro på. Med et nik, førte Vlevius dem afsted derop ad. Det var en lille gåtur, der gik mest op ad bakke, men ikke på så voldsom plan. Faktisk kunne Vlevius god lide at have en udsigt, han kunne se hen over by tagene fra hans soveværelse og ind i mellem brugte han selv tagene til at komme omkring, det kunne betale sig at være udset om natten. "Hvordan går livet ellers derude?" spurgte Vlevius, bare for holde samtalen levende i mens at de gik. Han havde hørte tit hvad der forgik, men hans kilder var ikke altid de bedste, rige kvinder kunne sladder dagen væk, hvis de fik lov. 
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 24.04.2018 23:28
Som Vlevius rullede øjne sukkede Matthew svagt. Han vidste godt Vlevuis blev ældre og ældre, det kunne ses, mens han selv ikke ældedes specielt hurtigt. Kort lo Matthew ” Stædig som man kender dig...” sagde han med et kækt smil på læberne. Det gjorde næsten ondt på Matthew at han vidste, før eller siden skulle Vlevius her fra og han kunne stå på sidelinjen og vide han selv havde flere hundrede år tilbage. Som de gik blev det ikke stille mellem dem, der var ikke den der akavede stilhed, der normalt ville være, men i stedet talte de faktisk sammen. Matthew kløede sig kort i nakken ”Det går.. Bevares det kan være ensomt, men det vender man sig ret hurtigt til” sagde han og trak kort på skuldrene og så på Vlevius ved sin side ”Hvad med dig selv? Livet her i storbyen må ikke være så slemt” sagde han med et smil. I teorien anede Matthew ikke hvordan det var at bo i Hovedstaden og fandt formentlig heller ikke ud af det, da han elskede livet som en fri mand for meget til at ville slå sig ned et fast sted. Naturen var hans legeplads og han elskede at benytte sig af den.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 25.04.2018 08:35
Vlevius trak på skulderne. "Hvis vi taler politisk, så er byen altid et rod" sagde Vlevius kort. Det havde ikke været mange dage siden at han havde set det kaos som Kile Orden havde skabet oppe ved templerne. "Ellers, så er kan man hvis godt tale om hverdagen går forbi, før man ved det" sagde han kort der efter. Ikke fordi at han kede sig i byen, men ind i mellem kunne han godt mærke at han fortrød at han forlod syden, for et liv oppe i norden. Han kunne jo finde en person som ville være villig til at låne ham en hest, og derved kunne han rejse hjem til piraternes by, men han havde dog aldrig energien til det. Det var en lang rejse der ventede ham, hvis han gerne ville hjem igen.
"Hvis der en ting jeg kan blive træt af, er det helt klart alt den sladder som folk høre om en. Hvis der sker bare den mindste ting, ved alle dem der kender en, det morgen efter" den slags var ikke en løgn, Vlevius havde hørt folk tale om ham mange gange. Men tit tog han sig ikke at den slags, han synstes det var for dumt at bruge tid på at rette folk. Hvis de ville have svar, måtte de selv komme til ham, for dem.
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 01.05.2018 06:46
Matthew nikkede genkendende til Vlevius's ord. Hver gang han selv havde været i byen, havde der altid været et eller andet der var galt, om det var Kiles Orden der gav flyveskaller ud, eller  om det var ridderne der var bitchy over noget med Mørkets Hær at gøre, han selv personligt lyttede ikke til at det sladder der gik rundt i byen, for det interesserede ham på ingen måder. Kort trak han på skuldrene ”Savner du ikke syden?” spurgte han og så på Vlevius med et svagt smil. Det var egentlig også ved at være noget tid siden han selv havde været syd på, måske skulle han tage turen og invitere Vlevius med? Tanken var næsten overvældende og fik uden tvivl et smil frem på Matthew's læber. En tur til syden med Vlevius? Ikke en dårlig tanke.

Matthew kendte godt til den sladder der spredte sig i byerne, med en fart der ville gøre en steppebrand til grin. Før hen havde der også gået rygter rundt om ham, som lød på han var til MEGET yngre drenge, bare fordi han havde passet på Eclipse. Han sukkede næsten opgivende ”Jeg kender ikke så mange i byen, men jeg kender dog steppebrand effekten” sagde han og smilede skævt.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 03.05.2018 16:46
Ind i mellem kunne han god svane varmen og de tider som han haft i syden, men så igen. Vlevius havde ofte tænkt på at rejse hjem igen, men han kunne bare se sig selv leve resten af livet væk fra det som han havde opnået. Penge havde han nok af, og han kunne trække sig helt tilbage hvis det var hans ønske. "Ikke så ofte igen" svaret han kort. Han havde sine kontakter i syden, men ingen af dem, havde han talt til i lang tid.
"Jeg ved godt, at jeg kunne leve resten af mit liv uden at arbejde mere, men hvis jeg rejste tilbage til de steder hvor jeg kom fra, ville jeg nok ikke komme tilbage til det liv som jeg haft her på fast landet," han kiggede kort på omgivelserne, mens de gik. Tankerne fik frit løb i det øjeblik. 
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 04.05.2018 11:35
I og for sig kunne Matthew godt følge Vlevius's i det ikke var altid man savnede varmen i syden, for den kunne være ret så umenneskelig, specielt hvis man ikke var vandt til det. Kort trak Matthew på skuldrene og rettede blikket mod sin hest og derefter Vlevius. Hvis Matthew havde blevet i byen, havde opfostret sin datter, så havde han nok ikke været den samme mand som han var i dag. På sin vis var han glad for han havde taget det valgt han havde, men han savnede dog et fast sted at sove og en reel seng. Et skævt smil spredte sig på hans læber "Hvis jeg var blevet i byen så havde jeg nok ikke kun en hest ved min side. .. men min datter også" sagde han med et suk. Han havde ikke set sin datter i lang tid.. faktisk ikke siden han afleverede hende ved det kloster for mange år siden. Jo det gjord ondt at tænke på, men han havde gjort det for hendes eget bedste.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 04.05.2018 17:30
Måske havde han selv været en anden person, hvis han havde blevet på det skib som han næsten voksede op på. Vlevius havde været lovløs i de år, hvor han tog sværd kamp til sig. Han havde endda flere tilbud på røven om hvordan at skulle tag deltage i lyseshær, men krig var bare ikke hans kop te, selv hvis han stadig var god til kamp, var hans alder nok ikke den bedste til start på den slags. Der var naturligvis byvagterne som han kunne være en del af, men så ville han bare aldrig have tid til sig selv igen, eller til de ting som han lavet i natte livet. Ak ja, der var så mange muligheder, men det få som der i sandhed ville kunne gør ham lykkelig. Han vidste dog alt han aldrig ville have kendt det barn som han skabet med kvinde som han beskyttede, da hun blev klemt fast, tog det begge liv med sig. Og derved den ene chance for at han kunne have været en far. "Havde du ikke tanker om at se hende igen? Din datter?" sagde Vlevius kort, mens han kiggede på Matthew. De var efterhånden kommet et godt stykke derop af, og Vlevius kiggede kort på vejen som de gik på.
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 16.05.2018 14:03
Matthew stivnede nærmest da Vlevius nævnte datteren. For ikke nok med han havde datteren, han havde også en søn med en elver, men ham havde Matthew nærmest ikke kendt til, så derfor var han ikke så ked af det, men datteren... Det skar ham i hjertet hver gang han tænkte tilbage til den dag hun kom til verden... Ikke nok med hans elskede kone afgiv ved døden, men han var nødt til at aflevere sin datter på et kloster, for at være sikker på hun fik en bedre opvækst, end han nogensinde ville være i stand til at give hende. Han forsøgte at holde tårerne tilbage og så væk som han tørrede sine øjne og så på Vlevius ”Jeg ved ikke om det er en god ide... Jeg har ikke set hende... Siden” sagde han og mærkede hvordan tårerne igen pressede på, samt knuden i halsen. Matthew vidste godt Vlevius ikke mente noget ondt med at nævne datteren, men det gjorde ikke mindre ondt af den grund.
Matthew

Matthew

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 583 år

Højde / 190 cm

Nyxx 27.02.2019 14:07
//lukket cause fuck you//
0 0 0

Chatboks