Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 16.02.2018 19:45
Som ventet var vejret slået over i is og sne med en hævngerrighed kun midt februar kunne mønstre og havde gjort havnen i piratbyen lidt af et vovestykke for alle der bevægede sig ud på den. Noget Samantha burde have forudset, men ikke havde. I stedet havde hun forladt skibets lune indre for et ikke så vigtigt ærinde i byen. Frisk luft kun en del af det, men fortrudt så helt bestemt!

Hun snoede halstørklædet en gang mere om halsen og huen godt ned over håret, kun for at finde sig selv trædende på en tidligere våd plet på kajen, der nu var alt andet end våd og meget, meget glat! Foden skred ud til siden og afslørede hvor lidt fæste den anden rent faktisk havde, som Sam slog ud med armene og på en eller anden måde holdt sig oprejst, skønt skøjtende ind mod en husfacade... og ind i den. Det sidste slag til en helt igennem uværdig situation og hun endte på halen i en snedrive op af huset.

Kulden trængte øjeblikkeligt igennem de uldne buksers bag og kort efter også gennem den mørke frakkes. I det hele taget var der intet varmt ved situationen. Hvad var det også lige hun var gået ud for?
"She is free, as all of us are free - to sail as she wishes and to steal as she may"

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Race / Menneske/Ørkenelver

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 27.02.2018 19:56
Jessie havde holdt sig lidt i læ ved nogle kasser der stod ude foran et af de store depoter, klar til at blive læsset til hvad end skib der havde vundet den last. hun stod lidt i en overvejelse om hvorvidt hun skulle finde en varm krostue, eller bare finde næsen mod det værelse hun havde lejet sig for nogle små penge. krostuen talte mest for, eftersom værelset hverken ville være specielt opvarmet eller hyggeligt. og der ville ikke være selskab.
hun holdt blikket nede da en bevægelse ud af øjnkroen frangede hendes opmærksomhed. hvor hun så kvinden klide frem og ramme ind i bygningen for at falde ned i en snedrive. Jessie nærmest krympede sig. det stundt havde været hende selv værdig. hun var allerede blevet kendt i miljøet som en der generalt bare var klodset og uden koordination.

Hun gik forsigtig over til snedriven som kvinden ikke var kommet op af endnu, for at være sikker på hun ikke gjode nøjagtig det samme holdt hun meget øje med jorden.
"Det var virkelig smukt.."Hun så på kvinden mens hun begravede sine hænder godt ned i lommerne på sin slidte frakke. "Brug for en hånd?" ikke at hun var den bedste til at tilbyde, chancen for at de begge ville ende i snedriven var alt for stor.
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 27.02.2018 21:10
Samantha blinkede let som en person dukkede frem foran hende og tydeligt fortalte hvor lidt hun havde set omkring sig, mens hun sejlede hen af isen. Det var det eller sammenstødet med facaden og det sidste var hun ikke sikker på hvor hårdt havde været. Nok til forvirring åbenbart.
I det mindste var det et smil der kom først til hendes læber ved den andens noget tørre bemærkning. "Jeg har uanede talenter åbenbart." Det galt dog ikke evnen til at sidde i sne i længere tid eller holde varmen i selvsamme, som den truede med at smelte ind gennem hendes bukser. Så kom hun dog med et muntert grin. "Nah, en af os på røven i sneen må være nok. Men du må da gerne gribe mig hvis jeg forsøger at tage turen en gang til..."

Hvilket hun så selvfølgelig gjorde.
Chance kunne bare ikke modstå fristelsen til at lade hende rejse sig op, børste sne af og så flytte den ene fod nok til at finde en ny plet med spejlblank is. "Jeg har virkelig brug for et krus øl nu..."
"She is free, as all of us are free - to sail as she wishes and to steal as she may"

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 28.02.2018 21:18
Jessie beholdt begge sine hænder i lommen som kvinden takkede nej til tilbudet. fornuftigt nok. der kom et drillende glimt frem i hendes øjne dog "Antyder du at jeg ikke har balance nok til to?" hendes læber lyste af en skævt smil der bar tydelige spor af en intern joke.

Og kvinden kom da også op af snedriven fik endda børstet det værste sne af sig før hun tog en tur til. de flyvende arme der desperat forsøgte at finde balance ramte Jessie i ansigtet, som ikke nåede at flytte sig af overraskelse. Slaget fik hende til overrasket træde et skridt tilbage og selv ramme en plet med is, hvor hun faldt snedriven lige ved siden af den anden.
Jessie tog sig til næsen, kombinationen med den bidende kulde, og det lette slag, havde efterladt hende med næseblod. "Øl lyder som en go plan" hun greb en klump sne, og holdt det op til næsen. ""Du skal nok blive et sjovt bekendtskab.. jeg kender et udmærket sted nede ved en af gyderne, hvis du ikke har noget imod udseende på stedet" kroen var en af de mindre beværtnings steder, det var snusket, beskidt, og maden havde nok rotter i. men øllen og drikkelsen var noget af det bedste og billigste i området.
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 28.02.2018 21:51
"Vil du påstå du har det?" kom der morende tilbage med et lige så skævt smil, før Sam gjorde forsøget på at komme ud af sneen. Hun kunne lide måden kvinden tilbød hjælp, men samtidig var tilbageholdende med den og med god grund!

Som hun faldt mærkede hun let sin hånd ramme noget, men først som hun sad i sneen og så den slutte sig til hende med en blødende næse, vidste hun hvad. Til alt held virkede den anden ikke til at tage det så tungt eller som et angreb, så hun lod det semi-ligge med tanke for at give den første øl som bod. "Yeah, hvad vi virkelig mangler er at drikke os til balance..." Hun fik sig endnu engang stablet på benene og rakte en hånd ned til den anden. Blev hun hevet omkuld var det kun retfærdigt, som det var at give hjælp efter at have sendt den anden på røven.

"Lyder tiltalende." der var måske en let - tyk - antydning af sarkasme i hendes stemme, men ingen afvisning. Trods alt kendte hun standarderne på en del forskellige kroer og hvilke hun valgte var helt efter humør og plan for aftenen. "Led an!" Hun var selv rykket ind, hvor hun havde en hånd på facaden og sne under støvlerne, så hun var rimelig stabilt. "Navnet er forresten Sam."

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 03.03.2018 18:45
Jessie Trak på skulderne med en grimasse som en joker. "Det går an på hvor meget alcohol jeg har fået. og da jeg er pinlig ædru, så nej nok ikke" hendes stemme var en anelse sarkastisk. men ingen ville nogensinde påstå at jessie var den person med balance. dog morede hun sig gevaldig over at have fundet en der mindst var lige så uheldig som hende selv. eller i hvert fald klodset.

Hun kikkede på den sne hun tog fra næsen i håb om at blodet var stoppet. "min ærfaring siger mig at det bliver bedre, eller i hvert fald husker det sjovere" svarede hun kvinden med et stort grin, før hun samlede noget nyt sne op og fik blodet helt væk. kulden med til at stoppe det.
Hun greb den tilbudte hånd og fik sig rejst op, med øjnene klistert til jorden så hun ikke tog turen igen. "Tiltalende absolut. er ret sikker på du kan få hvad end dig hjerte begærer for den rette pris"

Jessie tog fat i kvindens albue som havde de kendt hinanden siden barndommen. og det gav en mulighed for at holde balancen. "De fleste kalder mig bare Jessie" svarede hun og ledte vejen hen til gyden og ned i kælderbaren.
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 03.03.2018 20:59
Samantha så på den anden ved det kække svar og kunne så ikke lade være med at grine højlydt. "Se det var en ny måde at sige det på! Den må jeg huske!" Hun var ikke altid så klodset som nu, men havde da bestemt sine perioder hvor intet ville gå som det skulle. Hvilket resten af besætningen kunne vidne om og altid morede sig over. Mest var det folk hun gik ind i der var led i hendes klodsethed.

Latteren blev i hendes blik ved det næste svar, men hun nikkede alvorligt. "Og vi har nu intet at tabe ved forsøget!" Hun havde i hvert fald ikke og noget alkohol kunne måske få kulden i røven til at gå væk igen. Hun stemte imod som den anden tog hendes hånd og fik hjulpet hende op uden at nogen af dem endte i snedriven igen. Stort fremskridt allerede der. "Det lyder lige som stedet vi skal hen!"

Hun så lidt overrasket på den anden som denne tog fat i hendes albue, men kunne ikke andet end smile over det. En stødte til den ene af dem og en fare for dem begge. Det kunne kun give en sjov tur videre. "Så holder jeg mig også bare til det."
Endnu en god ting ved den udsete bar viste sig at være hvor få skridt de reelt skulle navigere igennem sneen og isen. Der var en trappe ned - som Sam gled på - med en solid trædør lukkede for vinterkulden. Sam ramte den heldigvis med hænderne først og uheldigvis som den blev åbnet indefra så hun landede i armene på manden på vej ud. "Undskyld, jeg finder al isen i dag!" Han tog brummende mod hendes undskyldning og slap hende som hun virkede til at have benene indenfor på sikker grund. "Er også et rædsomt vejr at skulle ud i, men øllen levere jo ikke sig selv."

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 04.03.2018 16:51
Jessie Lo højt og muntert, da Sam valgte at tage turen ned af trappen med hænderne først, lige ind i en af de mænd der kom med øl til beværtningen. Hun havde selv grebet fat i muren, og været ond nok til at lade Sam falde på egen hånd. "Hvad er bedre at falde ind i, end en stærk mandefavn" Manden holdt døren åben også for hende enden han selv begav sig videre ud af døren. "En anden dag, på et andet tidspunkt, skulle jeg gerne vise jer hvordan man slår benene væk under jer" brummede han og lukkede døren bag sig så folket indenfor stoppede med at brokke sig.

Baren var lille, og dunkel. de fleste der sad herinde var tydeligvis folk der ikke blot var på den forkerte side af loven, men nogle af de mere hårdkogte kriminelle. Flere af dem kendte dog godt til Jessie, ikke at de havde den store respekt for den kvindelige tyv. som de fleste så som harmløs, om til tider bare som et underholdende indslag. "Lad os finde den øl"
Hun stilede lige hen til Baren, hvor hun formåde at snuble over et stolben og dermed fik taget fra på baren med hånderne, hun lænede sig nonchalant frem som for at skjule det egentlig uheld.
"To krus øl" Bartenderen så fra Sam til Jessie med et hævet øjenbryn, der bar tydelige ar hen over øjet. før han brummede noget uforståeligt og hentede øllen
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 04.03.2018 19:39
Samantha kunne ikke andet end grine over det kække svar, der kom bagfra. Jessie havde åbenbart valgt at redde sig selv og lade hende glide videre i egen stilart. Hendes smil blev ikke mindre af mandens brummende kommentar. "Så længe der ikke er is involveret!" Hun havde fået nok af is for en tid.

Med døren lukket forsvandt også en del af lyset i rummet. Samantha så sig lidt rundt, før end hun satte efter Jessie op til baren. Det var vitterligt et sted hun ikke havde været før og hun var ikke sikker på hun havde set mere end et par af ansigterne før heller. Det kunne kun blive interessant. Manden bag baren så da heller ikke synderligt imponeret ud over nogen af dem, hvilket egentlig passede Samantha fint. Et sted hvor hun et ry havde - det kunne kun blive godt!
I det mindste fik de et krus hver og hun betalte, før Jessie kunne gøre antræk til at finde krystaller frem. "Første er på mig - for den tur i sneen..." Hun smilede skævt, tog kruset og en slurk, før end hun hævede et øjenbryn af manden bag baren. "Ikke værst." Hun havde prøvet bedre, men det var bestemt ikke fortyndet eller fladt, som hun havde prøvet det mange steder.

Samantha vendte sig mod Jessie og gjorde et kast med hovedet mod et tomt bord. "Jeg har terninger, hvis du har mod på det." At spille terninger var en god måde at have hænderne optaget, mens der blev drukket og snakket.

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 04.03.2018 20:13
Jessie Grin blev lidt bredere som Sam fandt krystallerne frem og mindede hende om turen i sneen. " jeg takker, en venlig sjæl i et miljø af forbrydere" igen var der en smule sarkasme i hendes stemme. det var almindelig kendt at der var ære imellem tyve. men ære og venlighed var ikke altid det samme. og hun begyndte at kunne lide kvinden ved sin side. det var tydeligt at hun havde humor og var ok med at få en aften af druk og sjov.

Hun tog en stor sluk af øllen før hun nikkede sit besyv med. det var en af grundende til hun kom her. det var billigere øl, i hvert fald til den kvalitet. grunden til at stedet ikke var mere kendt lå nok først og fremmest i stedets stamkunder.

Jessie lod blikket glide over til det tomme bord, Sam indikerede og nikkede. "Lad os det" hun satte øllen fra sig på bordet og smid den slidte jakke over stoleryggen, før hun satte sig. Hu var iklædt en tyk hvid uld skjorte der posede let, der gjorde det nemt at skjule våben. hertil læder støvler og stramme bukser, med et bredt læderbælte, hvor der sad en enlig daggert, som det eneste synlig våben.
"Et bestemt spil du har i tankerne? for jeg kender bedst til Rubbish"Jessie undlod at sige at generelt var hun ikke ret god til at spille nogen form for spil. hun havde vundet flere gang men det altid med snyd, eller hendes gode pokeransigt.
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 05.03.2018 19:05
Det skæve smil blev på Samanthas læber, som hendes nye bekendte grinede til hende. Sarkasmen var på plads som den skulle være og hun tog det da heller ikke videre seriøst. "De må jo findes - eller gæld betales..." svarede hun måske en smule tørt, men uden at morskaben forsvandt fra hendes blik eller ansigt. Hun kunne være venlig, når det passede hende eller hun kunne opnå noget ved det, men hvem kunne ikke det? Vigtigst var at få lukket den lille gæld fra blodnæsen i sneen og komme videre på lige linie.

En brummen fra manden bag baren bekræftede at han stadig lyttede til deres snak og var nok del af stedet til at sætte pris på noget anerkendelse. Noget Samantha gav når hun følte det talte - og det gjorde det altid når det galt folk der hældte hendes drikkevare op! At gøre dem fjendtligt stemt var det samme som at finde et andet vandingshul.

Hun tog pladsen overfor Jessie, satte kruset fra sig og gav sig til at befri sig fra det yderste lag. Hue, halstørklæde og vanter nedte i en bunke på bænken ved siden af hende, før hun åbnede frakken og fik den smidt der også. Under den var hun afslappet klædt i ulden grøn skjorte, grå ligeledes ulden vest og mørkebrune posede bukser, hvor benene var stoppet godt ned i toppen af støvlerne. Om livet havde hun et enkelt bælte med en pung uden det store i og en enkelt synlig kniv. Alt var af rimelig kvalitet, men bar også prag af brug. Det var fra pungen hun fandt fem terninger frem denne dag.
"Jeg havde Midnat i tankerne, hvis du er frisk? Er ikke lige i humør til at skulle tænke og drikke på samme tid!" Hun smilede forsvorent til den anden og tilføjede så. "Desuden har vi set hvordan mit held er i dag!" Hun havde en grum fornemmelse af at det nok ville fortsætte sådan, så de kunne lige så godt spille noget der kun kostede hende krystaller i alkohol. Sikkert en hel del.

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 06.03.2018 20:09
Jessie Lænede sig tilbage i stolen og tog en slurk Øl før hun satte kruset på bordet, mens hun så på den anden. Tøj gav altid lidt i prej i hvem man sad overfor, og den lidt bedre kvalitet talte om at Sam nok selv kunne få krystaller ind, en form for indtægt havde hun i hvert fald, om det så var pirat som der lidt lå i byens navn og havn, eller om det var tyv eller skøge vidste man aldrig. 

Midnat var ikke hendes bedste spil, mest fordi det mest gjalt om at spille terningerne og håbe på det bedste da det hele var i åben rum og en form for held. Det var for at sige det ligeud ikke meget hun kunne gøre for at snyde. "Det var også en frygtelig ting at skulle gøre på samme tid, du skal jo som det tredje også blive på stolen... " Jessies øjne lo muntert som hun lænede sig frem med at skævt smil "Midnat det er.. " Den andens Uheld talte for at Jessie måske endda havde en heldig aften. "Du må hellere starte. Jeg skal lige ha det frisket op"
Hun så opmærksom på Sam og terningerne.
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 07.03.2018 20:00
"Ja ikke? Og jeg har allerede bevist ved at gå ud at tænke ikke det der sker mest i dag!" Samantha sendte den anden et grin. At have forladt skibet velvidende det var frost udenfor var en tanketorsk af format. At tro hun kunne vinde noget som helst der skulle kombinere det med hendes håbløse held og alkohol? Det kunne hun afprøve en anden dag.
Så ville hun hellere punge ud til broderdelen af alkoholen og more sig i selskab, der allerede nu virkede til at kunne blive underholdende. Jessie var i hvert fald hverken selvhøjtidelig eller specielt fordomsfuld over en fremmed lige samlet op.

Samantha hævede morende et øjenbryn, men slog så med terningerne. 5, 5, 4, 2, 2. Intet held til hende i dag. "Det begynder jo godt..." Hun slog igen. 6, 4, 3, 3, 1. Skibet reddet og så var det bare resten. Hun slog igen. 4, 2, 2, 1. To slag tilbage. 5, 3, 3, 2. Hvorfor hun egentlig spillede terninger vidste hun ikke, men måske de ikke hadede hende så meget som kort gjorde det. Sidste slag. 4, 2, 1. "I det mindste sank jeg ikke i første omgang!" Hun blinkede til Jessie og tog en slurk af sit krus.
"Så - er du land eller vand gående?" Hun lænede sig afslappet tilbage på stolen og fulgte den andens slag. De burde næsten indføre shots for at synke - bare for at give deres held en trøst.

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 07.03.2018 20:21
Jessie lo munteret, og tog sig endnu en slurk øl, mens hun lagde mærke til hvordan slagende var, og hvordan Sam spillede dem. Midnat et kendt spil i piraternes by men igen. der var mange spil og de fleste grupper og skibsbesætninger havde deres egne regler.

"Dit uheld, kunne blive mit held" grinede hun som den anden fortsatte med sine slag.
Hun tog imod terningerne som Sam var færdig med sin runde. "så må vi jo se hvordan det kommer til at gå med mig." grinede hun og slog sit første slag 3-5-4-4-1 Intet i første slag. det kunne gå hen og blive en uheldig aften for dem begge. Men det var faktisk rart at spille med en der havde lige så meget råddent held som Jessie selv havde. 4-4-4-4-1 Jessie lo og greb efter sit krus. "Det her kræver vist noget drikkelse og en skål" sagde hun muntert. "Jeg er en solid landkrabbe. Jeg har aldrig rigtig været på et skib" hun så grinene på Sam og forsatte"der er ikke så mange flygtveje på et skib, som der er på land"sagde hun over et grin, "Du?
6-3-2-3-5 der var da i det mindste noget hun kunne bruge i det tredje slag.
2-1-1 et slag tilbage til i det mindste få en besætning. 5-4-2 Jessie trak muntert på skulderne, og lænede sig tilbage i stolen igen. "Ingen skunke skibe i første omgang"
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 07.03.2018 21:10
Samantha hævede morende sit krus i en tavs, anerkendende skål til Jessies første ord og drak så som den anden overtog terningerne. "Jeg kan næsten ikke vente!" Hvis de bare slog halvt så godt for den anden så ville de få en munter aften. Det startede da i det mindste lovende ud og fortsatte sådan et par slag. Atter hævede hun kruset med et grin og tog en tår af det, kun for at se terningerne rulle bedre derefter.

"Vandet og en meget lille smule på land. Jeg valgte skibene som flugtvej fra landjorden, men de har det jo med at bringe en tilbage til den - og problemerne! - igen!" Hun sendte den anden et indforstået grin, før hun begyndte at slå. 6, 5, 5, 2, 1. En solid start til en afveksling, men intet skib kom langt uden besætning. 3, 2, 2. Og sådan en havde det jo med at finde landjorden lidt for spændende til krystallerne slap op. 4, 2, 2. "Men mest af alt valgte jeg havet for at se ud bag horisonten." Hun smilede let drømmende, før end hun lod de sidste to terninger rulle igen. 5, 2. "At det kan give godt er jo så en helt anden sag, selvom landlivet kan spede til ved for lange oplægninger." Hun rullede den sidste terning. 3. "Og en hæderlig last fik jeg også." Hun rakte terningerne over og lukkede afslappet hænderne om kruset. "Du har aldrig overvejet at stikke ud?"

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 13.03.2018 20:07
Jessie grinte genkendende over den andens beskrivelse af problemer og behovet for nogle gange at flygte fra den. selvom de havde valgt to forskellige måder at gøre det på.
Hun tog sit krus og skålede med Sam Skål for problemer sagde hun med latteren lysende i øjnene hun så på den anden slag "Findes der noget spændende ude bag den? eller er problemerne de samme ligemeget hvilken havn man ender i? " spurgte hun drillende. hun kunne godt se det spændende ved at tage ud på havet. det var bare aldrig noget Jessie havde overvejet. At være ombord på et skib betyd at man skulle stole eller i hvert fald skulle kunne med selve besætningen, og hun havde aldrig tænkt i de tanker, og være nød til at stole på mere end et par personer af gangen.
"det går bedre for dig denne gang" sagde hun, da besætningen også faldt til Sams slag
Jessie tog imod terningerne og tog en sluk øl før hun begyndte sine slag. 1-2-3-4-6-1 en sekser i første slag, det var da altid noget, 6-6-4-2-1 "Ikke rigtig nej, jeg er for nysgerrig af natur og ville stikke min næse i alles sager, hvilket ikke ville være godt på et skib, hvor de var nød til at leve med mig til næste havn, eller smide mig over bord." Sagde hun med et grin.2-4-4-3-1 hun ville ikke kunne lade være med at forsøge at få folk til at fortælle hende deres hemmeligheder, eller små private intriger, for ikke at snakke om deres ting. ikke nødvendigvis fordi hun ville stjæle det, men hun ville vide, hvor i deres private taske de havde deres lommelærke eller beskidte underbukser.
6-3-2-1-3
"Men jeg kan nu godt se det spændende i det. se nye steder, havne, nye kulture, måske møde en lækker havmand hun grinede, men kunne godt se på sine terninger hvor dette bar hen af og det var alt for almindeligt for hende at tabe - dog havde hun to slag endnu.
6-2-3-2-4
"er i lige kommet i havn eller blev i fanget af vejret?"
3-1-4-2-6 det sidste slag viste hende at heldet nok ikke fulgte hende alligevel. Hun sendte et grin til Sam "åhh vell, bedre held næste gang er det ikke sårn man siger. Hun tog sig en god slurk af sin øl der næsten var tom hun nikkede mod den andens krus "Brug for en opfyldning?"
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 16.03.2018 20:07
"En helt anden verden... og bare mere af den samme." Samantha smilede skævt, tog en tår af kruset og fortsatte så med et grin. "Åh ja, det er de! Hvis man opsøger dem altså..." Hun blinkede let til den anden med et klart glimt i blikket om at det skete lidt for ofte at hun gjorde lige det. Ny havn, nye mennesker og andre væsner, nye grænser at afprøve så vel som at skaffe krystaller fra og så videre til den næste havn og forhåbentlig være glemt for problemerne når de lagde tilder næst.

Så fulgte hun Jessie forsøge sig med terningerne. Det første trak en latter fra hende og en ny hævning af kruset til en tavs medgivelse af at det var et godt træk at have taget. Ombord skulle de trods alt kunne stole sådan nogenlunde på hinanden og en med næsen lidt for dybt i alle andres sager røg hurtigt ud på en afkølende svømmetur. Så tilføjede hun dog som den anden rullede løs med de arme terninger uden at finde en kaptajn til den fundne skude. "Nysgerrighed på land går jeg dog fuldt ind for! Og især at få stillet. Utroligt hvad folk egentlig går og gemmer på der kan fiskes frem i løbet af en tur rundt på et torv eller gennem en krostue." Let sladder, krystaller, ekstra sæt med kort og løse terninger. Samantha havde fundet ikke så få ting blevet væk fra deres ejer som hun havde været på vej forbi.

Et ekstra slag fulgte de første fem og fik Samantha til at hæve et øjenbryn morende af den anden. "Hvis fem slag ikke er nok, så er skuden sunket..." Hvorefter hun tømte kruset og fandt krystaller frem til en flaske rom. "Det kunne bunden af mit krus tyde på. Tager du en flaske rom med ned også? De her terninger tager dig vist ikke alvorligt, før du er mindre balanceret!" Med det tog hun imod terningerne og slog. 6, 5, 3, 2, 1. "Som mig, som vi begge har set." Hun lagde de to til siden og slog igen. 4, 4, 3. "Lidt det sidste. Kaptajnen mener ikke der er noget at hente på vandet før isen holder op med at falde, så vi har i hvert fald to uger mere i havn." Hun skævede lidt til terningerne og slog så den ene om. 2. Og så en gang til. 3.

Jessica Jamal

Jessica Jamal

Tyv

Neutral Ond

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 40 år

Højde / 165 cm

Gloria 08.04.2018 17:38
Jessie skålede muntert med Sam mens der blev snakket, og nikkede med en påtagen alvorlighed. ”årh nysgerrighed på land er altid godt. Det er der man lærer alle de gode ting i livet.” hun så på de stakkels terninger, der tydeligvis ikke talte hendes sprog. Det gik faktisk først op for hende at hun havde slået et ekstra gang da Sam påpegede det. Hun lo og trak på skulderen. ”jeg har aldrig sagt jeg var et heldigt bekendtskab… eller et hæderligt et” hun blinkede konspiratorisk til Sam og greb både Sams og hendes eget krus i en hånd. 

Jessie kendte stedet og de kendte hende, i hvert fald af ry. Men hun var også klog nok til ikke at pisse i egen gård. Så hun stjal ikke sine krystaller på vej op til baren, som hun under andre omstændigheder ville ha gjort.  Hun storsmilende til bartenderen igen. Som bare gryntede og begyndte uden et ord at fylde krusene igen. ”man kan jo ikke være heldig hver gang, giv mig en flaske rom med også, og to glas. han hævede et øjenbryn af hende og viste for første gang at han rent faktisk havde en smule humor imod den simple tyv ”Du har Sku aldrig heldet med dig” brummede han og satte drikkevarerne frem på disken og så udfordrende på hende.

Jessie tog krusene med øl i den ene hånd, vente glassene på hovedet over romflasken og tog den i den anden, og gik tilbage til Sam, med en let vrikkende med hofterne, der kunne tyde på hun rent faktisk engang havde serveret drikkelse på en bar. ”To uger mere i havn, fabelagtig så kan du nå at komme rigtig i problemer inden i tager afsted igen. der var et udfordrende glimt i hendes øjne som hun sagde det. Var der en by Jessie kendte så var det piraternes by, det var her hun havde brugt de meste af hendes liv, og hun ville ikke have noget imod at tage en med på rov.
Hun satte sig og tog imod terningerne der denne gang var lidt sødere ved hende. for hun fik sig da både et skib en kaptajn og i sidste slag en besætning.. 
Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 14.04.2018 20:07
Samantha tog selv lidt let på reglerne det meste af tiden, så om der faldt et slag for meget eller for lidt, når de ikke spillede om mere end noget at drikke for, det tog hun ikke så tungt. Jessie virkede også til at have brug for alle de slag hun kunne snige ud - eller et andet sæt terninger! "Held har aldrig fulgt de terninger, men dog stadig mere end mine kort...." Hun smilede til den anden, før hun langsomt hævede et øjenbryn og så lidt tørt tilføjede. "Jeg har altid troet det var mig der var problemet... Til nu altså..." Det kunne det jo dårligt være når de rullede så ujævnt for dem begge.

Som Jessie gik efter forsyninger lod Samantha blikket glide afslappet ud over kroens andre gæster. Få holdt et halvt øje på hende og Jessie, men langt de fleste havde affærdiget dem som uinteressante. Ingen af dem udstrålede krystaller eller lethed til at rulle for andet og ingen af de udstrålede heller interesse for de andres sager. Det sidste altid noget der kunne skaffe problemer langt hurtigere end en overfyldt pung.

Så fangede Jessies tilbagekomst hendes blik og Samantha lænede sig let beundrende og med blikket glidende fra den andens hofter og op tilbage i stolen. Det var et syn hun altid kunne nyde. "To uger, to dage..." Hun sendte den anden et grin, der talte for at begge dele var lige sandsynlige perioder for at kunne finde ballade. Det var trods alt blotet spørgsmål om det rette selskab - hvilket hun virkede til at have fundet sig i aften. "Du har måske nogle problemer du gerne vil have mig lokket i?" hun smilede flirtende til den anden, som hun lænede sig frem og lukkede den ene hånd om kruset med øl. Så lo hun dæmpet og overtog terningerne kun for at synke med bravur som end ikke skibet ville rulle frem over bordet.

Samantha Johnson

Samantha Johnson

Pirat, styrmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 160 cm

Grace 20.12.2018 20:30
Tillader mig at lukke den her og lade dem spille i fred og alt andet end ro!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0