Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 04.02.2018 14:26
Vejret var overraaskende godt i forhold til at det var vinter. Der var nogle skyer der var ved at trække over byen, men dette var noget de færreste egentlig lagde mærke til. Selvom kulden bed lidt i kinderne, så blev der produceret næsten unaturligt meget varme nede på Markedspladsen grundet alle de folk der gik rundt imellem hinanden, og råbte om, om deres tilbud, og jagede folk væk, hvis de så ud til at ville have goderne uden at betale. Det var som så mange andre dage på markedspladsen.

Lucky var ikke ligefrem en der begik sig meget i byerne. Ikke fordi at hun ikke brød sig om dem, men hun var bare lidt sin egen, og med alle de nye regler om udgangsforbud og alt sådan noget. Det gjorde det bare svært for hende. HUn følte sig urolig hvis hun ikke havde friheden til selv at vælge hvad hun ønskede.
Alligevel havde hun denne dag bevæget sig ind i byen. For en gangs skyld havde hun en lille sum penge hun kunne bruge på at få nogle godter i sig. Og det var også bare at bruge dem inden de blev væk. Hvilket var sådan hun havde endt med en grillet fisk. Stadig rygende hed, og hun nippede til den. Man kunne praktisk set hele velbehagen i hende som hun nippede til den lille fisk, og hun glemte fuldstændig alt omkring sig i dette øjeblik.
*
"My destiny is mine to control"

Midnight

Midnight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 176 cm

Mizulla 04.02.2018 14:42
Midnight sad midt på pladsen med en tegneblok. han var flad, så han tegnede folk, i håb om at tjene lidt penge. han så på en familie der var, og tegnede dem, han sang en rolig vise mens han tegnde, da det fik ham til at slappe af. han så op nogle dage, og holdt lidt sig selv skjult. altså folk kunne se ham, men bare ikke han var mindre tyv. han vaskede kort sine hænder i et lille kar, og gav så familien tegningen, og gik tilbage til sin blok igen
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 04.02.2018 14:55
Lucky spiste sin fisk færdig og suttede også alt fiskefedtet af sine fingre, for at få den fulde oplevelse, før at hun kiggede sig omkring. Hun havde stadig lidt flere penge hun kunne bruge til hvad hun havde lyst til. Nu var det bare at finde ud af hvad der var.
Hun havde praktisk talt små hoppet rundt på markedspladsen da hendes øjne spottede en mand. Han så ud til at lave et eller andet med en blog, og nysgerrigheden i hende kunne ikke stoppe, som hun glædeligt tog skridtene over til ham. "Hey, hvad er det her?" spurgte hun begejstret og prøvede at tage blokken fra ham, så hun kunne se hvad det var. Uden forbehold for om manden ønskede at overlade sådan en ting til hende.
*

Midnight

Midnight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 176 cm

Mizulla 04.02.2018 15:25
han så den fremmede, og tog blokken fra hende. "jeg tegner, da jeg skal have råd til mad. ikke alle har lige et hjem, og især ikke en ung forfatter som jeg" sagde han mindre iriteret. han gned sin nakke, og lagde blokken i en taske han havde. "Hvorfor vil du egentlig vide det miss" sagde han.
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 04.02.2018 15:34
Lucky så noget skuffet ud som han bare tog blokken fra hende igen. Hun havde dårligt haft tid til faktisk at kigge i den, så hvad var det sjove i det? Selvfølgelig havde den nok ikke overlevet 5 minutter i Luckys hænder, hvilket egentlig godt var noget hun vidste, men det behøvede han jo ikke at vide.
Hun satte sig ned på hug og kiggede på ham. Det kunne godt være at hun lignede et menneske, men hele hendes udstråling var det af en kat. "Jeg var nysgerrig. Jeg vidste ikke engang at man kunne tjene penge på at tegne. Det virker næsten lidt dumt." indrømmede hun. Det var trods alt nemmere bare at stjæle.
*

Midnight

Midnight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 176 cm

Mizulla 04.02.2018 18:51
jeg skriver meget mere end jeg nu engang tegner" sagde han kort. han tjekkede sin pung. *Damt jeg har ikke engang råd til brød idag* tænkte han. han satte sig kort på en stor sten og sukkede. "jeg ejer ikke meget, mest fordi forlag ikke rigtigt vil læse mine værker" sagde han
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 05.02.2018 16:30
Lucky blev ved med at stirre lidt på ham. Der var ikke ligefrem medlidenhed at spore i hendes øjne. Mere forundring og forvirring over hvad i alverden han snakkede om. Det var ikke ligefrem fordi at Lucky var den mest civiliseret person i hele verdenen. Hun vidste hvordan verdenen fungerede, men ikke mere end hvad hun havde behov for.
"Man har ikke behov for at eje mange ting for at være glad. Men jeg tvivler på at man bliver glad af at sidde på en trappesten hele dagen," sagde hun stille, før et stort smil spredte sig på sine læber. "Hvorfor meget koster et portræt?" hun ville nok miste det hurtigt igen, men hun var aldrig blevet tegnet før.
*

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 07.04.2018 18:09
//Inaktiv