Hans forældre havde et fællesgravsted i en af højene herude. Noget han havde sørget for at de var kommet til, da hans far døde årerne efter hans mor. Det var også derfor at han i det mindste engang imellem tog herud med friske blomster og urter, og snakkede lidt til dem. Han var ikke en stor tilhænger af ånder, men der var noget beroligende for ham at snakke med sine forældre, som om at de stadig var levende, for selvom der var gået 400 år, så savnede han stadig sine forældre. Nogen af de enste folk han nogensinde havde holdt af.
Han var svøbt ind i flere lag af varme klæder, noget som man ellers kun så elverne gå i når sneen endelig faldt, men nu var Caelon også lidt speciel. Kulden var absolut ikke hans ven og selv med alle disse klæder på, så kunne han bare ikke holde varmen, og han tog sine arme om sig selv, mens han gik langs gravhøjene hen til hans forældres. Han kunne have teleporteret sig, men der var noget over Elverhøjene der fik ham til at holde igen med hans magi. Det her var et helligt område, og han ville ikke besudle den med sin magi. I hvert fald ikke så tæt på hans forældres grav. De skulle have lov til at hvile i fred.
Da han endelig nåede gravhøjene som var hans forældres, dukkede han ind i gangen der første til kammeret hvor de var. Der var noget næsten ubehageligt ved dette, måske fodi at dette generelt var et sted der var sjældent besøgt. De færreste elvere tog herud mere end en gang årligt, hvis det overhoved kunne gøre det. Nogen havde været flere hundrede år og aldrig været her.
Højen var lidt varmere end udenfor, men han tog ikke sit overtøj af. Han skulle ikke være her længe. Den gamle buket blomster der havde ligget her blev fjernet, og han lagde en frisk buket, og nogle urter der skulle rense luften. Det var ikke meget, men det gjorde lidt for at få ham til at få det bedre med det hele. At han stadig kunne passe på sine forældre, selvom de var døde.
"Mor. Far. Jeg savner jer, men I ved vel at jeg altid har kunne klare mig. JEg tror jeg er ved at finde en modgift mod min sygdom. Det kan ikke tage lang tid, men jeg er så ked af at jeg ikke kunne gøre det i tide for dig..." sagde han ligeså stille til graven, før at han tog et sidste suk og endnu engang forlod graven, for at gå udenfor i den bidende kulde igen.
Det var ikke fordi at han kunne se specielt meget, især med hvordan han var dækket ind, men den lille fakkel han selv holdte, var nok indikator til at hvis folk kom gående, ville de nok kunne se den ensomme elver, nu stå ude foran en gravhøj, med et sørgmodigt blik i øjnene.