Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 17:58
solen skindede og vejret var lige perfekt til at arbejde på plantagen. Octavia havde en kappe over hovedet og gik mod plantagens plukkere. hun havde styringen af plantagen og skulle tjekke at frugten var moden og fin. 
Octavia gik stille over til pærerne og så på de frugter der lå i kurven. de så alle finde velmodne ud. men synet kunne bedrage. hun tog en og en lille urte kniv frem og skær den over og smagte på den. dens farve var fin, den var saftig og dejlig i smagen. 
inde bag kappen var et par ulve øre og en smuk brun manke/hår. hun havde sin hale frit som altid og hun gik rundt og så på folk og træerne. der var jo meget at se til. hun kom til et træ og så på det. det skulle fældes kunne hun godt se. det var fyldt med laver og frugten var altid fyldt med orm. hun vinkede en over og fortalte han skulle finde en sav eller økse for at fælde træet. Octavia gik videre imens hun nynnede for sig selv. hun elskede sit job. det gav hende en vis fred i sig selv.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 23.09.2017 19:11
Det var enhver anden dag for Lucky. Hun havde vandret lidt rundt, ikke rigtig nogen ide om hvor hun var, og ærligtalt havde hun også været ret ligeglad. Hun var en fri fugl, eller teknisk set kat. Tanken om at være en fugl tiltalte hende ikke specielt meget.
Hun havde fundet pæreplantagen af rent held. Alt hvad der ikke endte ud i at hun var fanget i bunden af et hul med menneskerester, det måtte være held, og havde derfor bestemt sig for at tage en lille bid mad.
Træerne var heldgivis ikke alt for høje, så hun havde stået i udkanten af plantagen og plukket æblerne, stukket dem ned i sin taske så hun kunne tage dem med. Ting gik dog aldrig Luckys vej, men nu havde Lucky også en tendens til at udfordrer skæbnen. Hun havde kravlet op i et af de højere træer, og havde simpelthen mistet fodfæstet. Et lille skrig kom fra den unge kvinde, og hun hang pludselig der, men hendes ene fod fanget mellem træstammen og to andre grene, og ellers hang hun frit, da den anden fod havde givet slip på grenen.
*
"My destiny is mine to control"

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 19:26
Octavia gik ved pærene da hendes øre fangede en lyd ved æblerne. hun så op og lyttede nøje efter. hun løb afsted mod æblerne. hun kom til æblerne og så rundt. hun lyttede men kunne intet høre nu. "hallo er her nogle" Octavia tog hætten af og ulveørene kom til syne. hun drejede dem frem og tilbage for at finde lyde og en gren der landte på jorden fandt hendes øre.
hun gik over til lyden og så på pige vende på hovedet ned af et træ. "hvad laver du?" spurgte hun eftertænksomt men ikke vredt eller gladt men mere monoton.  hun så på tasken der så ud til at være proppet med lækre æbler. hvorfor havde hun ikke bare spurgt om de havde nogle de skulle smide ud? det havde de jo altid. nogle med stød, en plet fra ikke at fra sol osv var dem de smed ud. men de kunne jo spisses. hun lagde armende over kors og så på pigen. hvad var hun synes hun ikke kunne komme ned fra et af træerne. Octavia var nok en ulv men hun havde ikke så mange ulve gener i sig.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 23.09.2017 20:36
Det var ikke det kønneste sted at Lucky var blevet opdaget, og hun var helt klart blevet opdaget i bedre positioner, men i den grad også værre positioner. Alt i alt var hun nok ganske heldig på det punkt hvis  man spurgte hende.
"Jeg... hænger bare lidt ud?" svarede Lucky, som hun blev opdaget af en eller anden der så ud til at være en halvkat selv, af en eller anden art. Lucky havde aldrig rigtig lært at kende forskellene på alle de forskellige slags katte, som hun mente de alle sammen var. Hvor hun kom fra var de alle sammen jo bare en ting.
Lucky prøvede at læne sig op, for at trække sig op på grenen, så hun i det mindste ikke hang i sit ene ben, men selv det var ikke til at blive, og ligeså snart at hun prøvede at trække sig op, så skulle grenen, der ellers havde været stabil, knække, og bum! Der lå hun så på jorden, hvor hun ømmede sig, fordi hun havde godt nok slået hovedet, men den brækkede gren havde da også fået revet huden op på hendes ankel. Ikke nok med det så var hun også faldet halvt oven på sin taske med frugten, som nu var blevet dejlig mast.
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 20:46
Octavia så på hende og grinte da hun svarede. Octavia skulle til at vende sig for at hendte en lille gren sav da hun hørte et knæk og vendte sig om i chok og så at grenen var knækket og hun lå på jorden oven på sin taske. Octavia gik over og rakte hende en hånd for at hjælpe hende op.
"hvad skulle du dog der oppe. vis du ville ha lidt frugt så kunne du ha spurgt" sagde Octavia med et venligt smil. hun ville gerne hjælpe pigen op at stå for at tjekke at hun ikke var kommet slemt tilskade. måske bare dårlig timing over at være fundet der sådan. Octavia valgte at børste hende af når hun kom op at stå. for at tjekke også at hun ikke havde taget noget vigtigt fra plantagen. men også for at tjekke hun ikke blødte nogle ukendte steder fra. Octavia kunne ikke rigtigt lig at folk kom tilskade efter hun som barn selv blev stenet.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 23.09.2017 21:05
Lucky havde intet imod at blive hjulpet op på fødderne igen, selvom det gjorde det tydeligt at der var noget galt med hendes fod. Hun lagde dårlig mærke til hvad den fremmede ulvepige sagde til hende, men kun dårligt. "De... de fleste er ikke så venligsindet," pointerede Lucky og kløede sig lidt i nakken, før at hendes opmærksomhed endnu engang var ned på hendes ankel og fod. Det blødte ikke så meget, men noget hud var tydeligvis revet af og det gjorde også lidt ondt når Lucky havde sin vægt på foden, men ellers virkede det okay.
"Tak for hjælpen, jeg tror lige at jeg klarer mig," indrømmede hun. Hun var ikke så glad for at blive ynket. Hun var trods alt vant til situationer som disse. Nogen ville sige hun var klodset, men Lucky vidste bedre selv, og hvis fokl bare troede hun var klodset. Godt for dem.
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 21:12
Octavia hjalp hende op og så ned på hendes fød. den blødte. det var ikke godt. "skal du ha en bandage til din fod?" spurgte hun forsigtigt og så op på pigen og vidste det var rigtigt hun så på æble træet og tog et af de æbler hun vidste hun ikke ville kunne få på market og solgt. 
"her. dette er sådan nogle frugter vi ikke kan bruge" hvad der virkede ubetydeligt for fattige var virkelig betydeligt for rige. et lille slag eller en lille ændring i formen og så kunne de ikke bruges. det var selv lidt synd. men sådan var de riges liv jo. Octavia så på pigens øre nu og smilte. hun skubbede kappens hætte af og afslørede sine ulve øre. hun var ikke kødæder.. eller det troede hun ikke hun var. hun vidste jo ikke hvad der skete når hun blev sit hvide jeg.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 24.09.2017 22:14
Lucky kiggede væk, et lidt mut udtryk prægede det ellers yndige ansigt. Hun var ikke glad for at blive mindet om at hendes ankel faktisk blødte. Hun kunne ikke bruge at blive ynket itl noget lige nu, og det ville jo nok alt sammen gå. Det gjorde det altid.
Hendes ansigt begyndte dog at lyse op som kvinden tilbød hende et æble, som hun glædeligt tog imod, og tog straks en bid af. ”Nej, jeg har det fint,” sagde hun og begyndte at spise af æblet, før at det gik op for hende, at hun faktisk havde en mulighed for at udnytte dette væsen, men måske var det tanken om at de var af samme slags, der fik Lucky til at stoppe sig selv.
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 24.09.2017 22:36
Octavia så på det mutte udtryk og hendes smil forsvandt lidt. hun synes det var synd hun ville jo bare hjælpe. hun så rundt på jorden rundt om træerne. måske der var nogle støtte æbler hun kunne gi hende. det var jo noget man kunne skærer af eller bide af og smide ud.
hun gav hende det æble hun ikke kunne bruge og så på hende med et smil. hun kunne måske blive udnyttet til hendes hvide jeg kom frem. det var ikke en man skulle drille eller tirre. noget som Octavia ikke kendte til. "jeg er Octavia, hyggeligt at møde dig" sagde hun og rakte hånden frem og så efter om kvinden her havde et ansigts udtryk efter at hun kunne lig æblet eller om det var for surt. for så vidste hun hvornår æblerne var klar. 

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 25.09.2017 17:37
Det var egentlig ikke meningen at Lucky skulle få Octavia til at få det dårligt over hende, og hun fik det faktisk lidt dårligt. I bund og grund var Lucky jo egentlig ikke en dårlig person.
Uanset hvor mange år siden det var at Lucky havde givet afkald på sit navn, Desdemona, så vænnede hun sig godt nok aldrig til ikke at præsentere sig med det, selvom hun havde taget navnet Lucky forholdsvist tidligt i sit liv. "Lucky, i lige måde, og tak for æblerne," sagde hun og tog lædeligt æblet, før at hun rakte ned til sin taske, så hun kunne få æbleresterne ud af den, og lægge det nye æble derned i, før at hun tog tasken over skulderen. "Oh øhmm.." Lucky ører lagde sig lidt ned og hun kiggede lidt væk. "Tak for at tilbyde din hjælp." Hun kunne i det mindste sige tak for at den tilbudte hjælp.
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 25.09.2017 18:48
Octavia smilte venligt og gik over mod hende og tog et æble der lå på jorden. det så vildt lækkert ud. men det havde et lille stød på siden, hun rakte det og skulle til at finde flere da hun gled i det æble snask som Lucky smed ud af tasken. hun lavede et hvin og faldt ned og slå hovedet ned i jorden.

langsomt begyndte hendes hår på halen og hovedet at blive hvidt. som vis man så en hvid ulv eller hvid ræv om vinteren. hendes hud begyndte at blive lysere og man skulle tro noget godt kom til syne for hvid var jo renhedens farve, var den ikke? men her skete det modsatte. øjnene åbnede sig og hun tog sig til hovedet og hendes udstråling var helt anderledes. hun så på hånden der var lidt blod. 
øjnene løftede sig og så denne fremmede person. øjnene og smilet var slet ikke det samme som før. det var mere dystert og uhyggeligt. hun rejste sig op og børstede tøjet af og slikkede sig om munden og gik mod lucky. "hvor ser du lækker ud.... gad vide om" hun stoppede med at tale og så mod luckys hals. kød! lækkert lækkert kød. lige det hun kunne bruge nu, istedet for alt det grønt og frugt.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 25.09.2017 20:39
Lucky var faktisk noget chokeret som hun så Octavia glide i alt æblesnasket der nu lå på jorden. I virkeligheden burde hun ikke have været så chokeret, det var naturligt at der skete ulykker omkring hende. "Er du... ok-ay?" det sidste af hendes sætning haltede noget som hun så det hvide hår, og de hvide ører og hår.
Der var noget ved den måde Octavia også bevægede sig på, og opførte sig, som gjorde at Lucky følte sig umådelig dårlig tilpas med situationen. Det var nok bare bedre at smutte inden der skete ting hun ikke kunne gøre noget ved. "Jeg tror bare at jeg... ja, går," sagde hun og begyndte forsigtigt at bakke bagud, væk fra den noget ændret person. 
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 25.09.2017 20:45
Elektrika så på denne pige lucky. hun gik tættere og tættere på. hendes blik flød ned på halsen. hun bukkede sig ned af og hoppede mod hende. hun var sulten og blodet og kødet ville være så lækkert selv om det var en lige som hende. "hvorfor skal du gå så pludseligt..... " hun smilte koldt og ønskede at lande på pigen. hendes tænder var spidse i hjørnerne da der jo var ulve gen i hende. og de var klar til at spise. helt noget levene. Ørene lagde sig ned på hovedet og hun var i jagt position.

"vi har det da så sjovt" sagde hun med et lille grin der kunne gi en kuldegysninger. hendes Elektrika jeg var jo ikke lige en man forventede kom ud af Octavia som var så sød og uskyldig.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 25.09.2017 20:58
Selvfølgelig skulle Lucky på dette øjeblik ende med at snuble bagud, og selvfølgelig landte Octavia oven på hende. Nej! Hun kunne ikke blive fanget af dette dyr! Hun havde ellers virket så rar, men der lå selvfølgelig altid noget under, og det var altid Luckys held at hun skulle støde på de værste typer nogensinde. Det fik dog ikke gnist til at gå ud. Intet ville få hendes gnist til at gå ud, selvom hun nu lå under denne ulv som var noget stærkere end hun så ud til.
"Jeg har steder jeg skal være, så vil du være sød at lade mig gå?" spurgte Lucky og prøvede at sende hende et sødt smil. Hun burde næsten godt kunne komme ud af dette greb, men det ville dog kræve en hvis mængde energi fra hende selv.
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 26.09.2017 19:18
Elektrika slikkede sig om munden da hun landte oven på denne pige. hun skulle til at tage en bid af hende da hun sagde hun skulle være steder lige nu. Elektrika løftede hovedet og så på hende. ikke med de rare øjne fra før. men med en gnist af sult. kød sult. "et sted sider du.... et sted med kød?" lød det fra Elektrika og man kunne se det i hendes øjne at det var det hun hungrede efter. måske hun skulle lade denne pige slippe og følge med hende til et sted med kød? hun kunne jo heller ikke rigtigt få sig selv til at straffe denne pige. hun havde jo ikke gjort verden til et dårligere sted. hun havde kun smidt naturligt affald.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 26.09.2017 19:23
Det lød Lucky koldt ned af ryggen, og hun havde ærligtalt ikke lyst til at være i nærheden af dette uhyre hvis hun kunne slippe afsted med det. Desuden, tingene endte altid dårligt for Lucky. Det var en ting hun var klar over, men så lang tid at det uheld ikke tog hendes liv, så stod hun stadig på denne jord. Så kunne hun stadig klare sig.
"Jeg tror desværre ikke der er kød hvor jeg skal hen, men jeg tror der var kød længere den vej," sagde hun og pegede ned mod den vej som Octavia var kommet fra. Der var nok andre der også gik i plantagen, det var i hvert fald Luckys basis for at sende hende væk fra sig.
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 27.09.2017 15:17
"kød. mod arbejderne... det tror jeg ikke lille du" hun smilte så man kunne fornemme hendes hugtænder og hun skulle til at tage en bid af lucky da en af arbejderne opdagede dem. 
"Den hvide ulv er kommet tilbage!" skreg han og løb mod Lucky og Elektrika. "du var heldig denne gang lille du. næste gang er du ikke så heldig" det var tydeligt at hun ikke vidste luckys navn mere og ikke var som før. mændene der arbejdede der løb mod hende og hun løb mod dem for at forvirre dem. hun gled ned under dem og løb videre mod byen.
en af mændene løb mod lucky og hjalp hende op. "du er vel ikke kommet noget til?" spurgte han venligt og så mod Elektrika og kendte desværre godt hendes hemmelighed.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 28.09.2017 10:33
Lucky blev super forvirret over at de var nogen der kom og faktisk formåede at redde hende. Nej. Held plejede altså ikke at være på hendes side, og derfor forventede hun i den grad også det værste ville ske.
”Jeg... er okay,” mumlede hun som hendes øjne flakkede rundt. Der var aldrig held uden at uheldet nok skulle følge kort efter. Ude i horisonten var det begyndt at trække op, og det gik allerede relativt stærkt, det var bare et spørgsmål om tid før at vejret ville komme til deres lokation.
”Er det her hvem Octavia er?” Spurgte Lucky så og pegede på den hvide ulv. Hun kunne ikke helt forstå hvad der var sket.
*

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.09.2017 12:47
manden så på Lucky da hun sagde hun var okey. det var godt. da hun spurgte om det var octavias sande jeg så manden helt forfærdet på hende. "det må du love mig aldrig at tro. det er ikke octavia men hendes forbandede jeg. hun kommer kun frem en gang imellem." sagde manden og så mod den hvide ulv der løb ind mod byen. manden vidste hun ikke stoppede før hun faldt i søvn og det var jo ikke ligefremst mørkt endnu. 
Elektrika løb alt hun kunne mod byen med mændene i hælene. hun ville ha blod og kød og det kunne kun gå for langsomt for hendes synspunkt. Elektrika så mod nogle mænd der tirrede en ung pige. Frokost. tænkte hun straks. og farede mod mændene der tirrede den unge pige.

Spice & Wolf - Holo
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 08.10.2017 15:25
Lucky trak lidt på skuldrene og tog sin taske. "Men hun kan komme frem når som helst, så foretrækker jeg faktisk bare at smutte inden jeg bliver det næste måltid," kommenterede Lucky, og tog tasken over sit hoved, så den hang fint på hendes side. Der var stadig nogle æbler i, så hun havde lidt at spise og nu vidste hun da hvor hun kunne få æbler henne, hvis det endelig var. Næste gang, ville hun passe lidt mere på.
"Hyg jer," sagde hun, før at hun satte i løb væk fra stedet og vinkede kort til dem. Hvis hun nogensinde kom tilbage, så håbede hun ikke på at støde på Octavia igen. Den personlighed var ikke noget der varslede vel for Luckys liv.

//out
*

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10