Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Danser, underholder og tilfredsstiller

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 19.09.2017 21:09
Hovedstaden var ikke nær så varm som Rubinien, men temperaturen var ikke meget anderledens fra Medanien. Det kunne mærkes, men så længe efteråret for alvor ikke lå over dem, kunne man ikke klage. Der var hvide skyer, men de fleste steder ramte solen varmt og skinnende ned på pladsen der vrimlede med glade smilende mennesker. Gøglere, skuespillere og andre til at underholde mængderne. De fleste af dem var i sidste ende korrupte forbrydere der stjal med arme og ben, men det var mindre vigtigt.
Kieran kom her ikke tit, men var hurtig til at finde sig en plads ved musikerne, der spillede musikken til hans ynglingsbeskæftigelse. Dans. Dansen der kunne starte ganske uskyldigt ud, omend det aldrig forblev sådan. Dagen var efterhånden ved at nå hen til senere på eftermiddagen, og hans dans fulgte med solen. Den blev mere smidig, udfordrende og lystinducerende. Han nød de blikke der kunne fremtvinges, når hofterne bevægede sig i de cirkulære bevægelser. Hvordan det gennemsigtige stof gled mellem hans fingre. Ikke ene eneste opdagede de sorte horn på hans hoved for de var alt for travlt optaget.

Piger der rødmede dybt som han gled forbi dem og let rørte sig over deres hofte i en dansende bevægelse. Husmødre der fik et glimt af gemte tider, og drenge der genfandt nye sidder af deres egen seksualitet de ikke kendte til. Han elskede det virkelig højt. Musikkerne havde oplevet ham før, og nød de penge han bragte ind til dem. Han gad ikke de materielle goder der kom ved hans gade. Opmærksomheden, komplimenterne og ikke mindst de hungrende blikke var betaling nok. Enkelte samlede sig også mod for at komme op og snakke til tider, når dansen var færdig. Lige nu var hans fokus dog mere på at slynge sig omkring pælen han havde fundet sig, med yderst præcision og smidighed. De skulle bare vide hvad den smidighed kunne bruges til.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 19.09.2017 21:34
Det var lang tid at Maximillian havde været i Hovedstaden. Det var trods alt ikke så underligt at han ikke ville tilbage til det sted hvor han var blevet holdt fanget i årtusinder. Alligevel var han på denne dag kommet tilbage til Hovedstaden. Der var noget der havde draget ham til dette sted, og en del af ham savnede det. Der var dog visse ting der skulle ordnes inden han overhoved kunne træde indenfor Hovedstadens mure igen. En ny krop var en af tingene. Desuden, efter at hans kære moder havde røbet ham fra et øje, havde han holdt udkig. Kroppen var trods alt blevet defekt, men det tog stadig måneder før en ordentlig krop var blevet fundet. Modsat andre dæmoner, var Maximillian utrolig kræsen når det kom til kroppe.

Nu stod han i  Hovedstaden, en frisk krop. Meget lig den anden, men denne gang var hans hår langt og nydeligt. En ting han ikke havde haft i årevis, og han nød da også at kunne sætte det op. Lidt forfængelig var man vel, når man var søn af hovmod.
Hans fødder havde båret ham hen mod tribunepladsen. Et sted han ikke havde brugt forfærdeligt meget tid på da han sidst boede her. Der havde han haft pligter, og det var ofte kun i ly af natten at han kunne komme på sine små udflugter. Udflugter der ofte fik en part til at skrige af smerte og nydelse. Ligesom Maximillian bedst kunne lide det.
Han gik mellem de mange mennesker og kiggede rundt. Hvad var det egentlig han lavede her? Han kunne ikke lade vær med at overveje det lidt, inden han fik øje på en bestemt mand. Han udstrålede en hvis aura, næsten en bekendt aura, men det var ikke det at Maximilian hæftede sig i for nu. Manden var smuk, og han bevægede sig som om at han ikke havde lavet noget hele sit liv, og han vidste virkelig hvordan man forførede publikum. Selv Maximillian kunne ikke lade vær med at være forført, men nu var han heller ikke en der holdte sine lyster langt væk fra sig, og at få en bid af manden havde han intet imod.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 19.09.2017 21:47
Kieran fortsatte med at danse ind og ud af mængden, men foretrak at holde sig til midtpunktet hvor alle kunne se ham. Hvor han kunne bevæge kroppen op af den stolpe der stod, og vise præcis hvad han var i stand til at gøre med kroppens stærke muskler, trods han egentlig var af spinkel bygning. Ingen rigtig i mængden fangede hans interesse til at starte med. ingen gav den rigtige følelse længe.
Han kunne altid finde nogen at lege med, men det var altid bedre når han fandt det interessant. At han kunne mærke noget. mærke den velkendte følelse af at være rigtig. Det var en specifik aura folk havde når de var af rigtig støbning.

Han havde danset videre noget tid da den følelse ramte ham. Han blev distraheret nok til at spejde ud over publikum som han normalvis ellers ignorerede. Han spejdede over dem til den stærke kraft ramte ham. han kunne næsten mærke det som synet ramte ham. En mand, langt smukt sort hår og et blik der tiltalte ham. Han fortsatte videre med sin dans, som havde han intet opdaget og stansede først som musikken stilnede af.

"Se hvor meget vi har tjent! Er du sikker på du intet skal have Kieran?" Kierans blik var fæsnet til manden i mængden. Manden der tiltalte ham som han havde alle intentioner om at gå hen og snakke med så snart chancen bød ham. "Nej tak drenge. Jeg har fundet min pris" derefter gik han med de andres undrende blik ever sig. Han gik direkte, forbi en rødmende pige og hen til manden. "Nød du forestillingen?"

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 19.09.2017 22:01
Under forstillingen flyttede Maximillian sig lidt på sig, men aldrig væk, så han ikke havde et perfekt udsyn til den mandlige danser, og det gjorde det bare bedre at det var tydeligt at han havde fået danserens øjne såvel. Det var lang tid siden at Maximillian havde følt denne ild inde i sig. Han var aldrig sart om hvem han var sammen med, men når det føltes rigtig, så var det noget helt andet, og det gjorde det, og de havde ikke engang sagt et ord til hinanden.
Et smil gled over hans læber, som han så manden begynde at gå over mod ham, og han stoppede med at læne sig op af den pæl der var bag ham, men ventede ellers roligt på at manden ville nå ham, for Maximillian var ikke i et øjeblik i tvivl om at han ville komme herover.

"I den grad," kom det roligt fra Maximillian på spørgsmålet manden stillede ham, og Maximillian gjorde absolut intet for at skjule, hvordan hans øjne løb op og ned af den veltrænet krop. Den var måske ikke den mest muskuløse, men det krævede den heller ikke for at være smuk og sexet. "Jeg må hellere præsentere mig selv, noget fortæller mig at du kommer til at skulle bruge mit navn," der blev på ingen måder lagt låg på hvor Maximillian var sikker på det her førte hen. "Mit navn er Maximillian, men Max er nok lidt nemmere at skrige."
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 19.09.2017 22:11
Kieran løftede ganske let sine øjenbryn mens tiltrækkelse skinte ud af hans øjne. Orderne var fantastiske at høre på, og han kunne virkelig ikke lade være med at smile af dem, veltilfreds faktisk. Det navn skulle nok blive brugt, og skrige det ville ikke være et problem. "Kieran, men folk plejer at skrige på gud når jeg har fingerne i dem" svarede han tilbage af nøjagtig samme skuffe.
Han bed sig let i sin underlæbe og lod blikket glide over den andens krop. han selv havde kun et par posede bukser, et gennemsigtigt stykke stof om hoften og ellers bare bar overkrop. Det var nemmest at danse sådan. Der var større frihed.

"Skal vi finde et mere privat område og drøfte vores fremtidige udfoldelser i nydelsens navn?" spurgte han direkte heller ikke spor interesseret i at pakke ind i udnødvendige pakker. "Hvoren det behager dem, er jeg frisk. Intet skræmmer mig væk" hvilket faktisk var sandt. Han havde efterhånden prøvet lidt af hvert, lidt af alle forskellige fantasier fra de uskyldige til stærkt voldsomme. intet kunne overraske eller skræmme ham mere.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 19.09.2017 22:21
Maximillian var noget mere påklædt, med både bukser og trøje på, men selvom de så nydelige ud, så var den vigtigste funktion at det var nemt at få af, og Kieran ville nok ikke få meget besvær med at få det af ham. Det var en af de få ting som Maximillian trods alt klædte sig efter. Hans partner skulle jo nådig have besvær når de var mest lystne.
"Gud? Det glæder jeg mig til at prøve," svarede den ældre dæmon tilbage, bare tanken gjorde ham hed. Der var ingen tvivl om at denne person vidste hvad han snakkede om. Det var ikke blot ordene, men den måde han fremførte sig på. Den aura han havde omkring sig. En mester i sit fag, og om det var både dans og sex. Ja, det ville Maximillian ikke have noget problem i.

Så hvilket som helst sted som Maximillian ønskede. Det kunne godt være lidt svært alligevel. Han ville så gerne binde denne Kieran op, eller måske endda bedre, selv blive bundet op. Det havde været et stykke tid siden sidst. Han havde dog ikke reb. Ingen af sine redskaber, så egentlig kunne det være lige meget hvor de gjorde det.
"Lidt mere privat, hvis du kender et godt sted, så følger jeg dig gerne der, men jeg er nu heller ikke så kræsen," Maximillian selv havde i den grad også prøvet lidt af hvert. Han havde jo haft gode venner rundt omkring i byen, og der var ikke de ting de ikke gjorde når de fandt sammen.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 19.09.2017 22:32
Kieran blinkede til ham med en let lusket undertone. For selvom Kieran emmede af sex og generelt også udvidste at han havde stor erfaring, var han også nogle gange en drillepind. Denne gang havde han dog ingen intentioner om at gøre den anden seksuelt frustreret ved at pirre og ikke videregive varen. Det ville være for svært for ham selv, det kunne han mærke allerede nu. "Oh det glæder jeg mig skam også til" meget endda! og det skulle da også helst være snart. Al den snak var jo fuldstændig unødvenidg. Kieran ville hellere vide hvad der gemte sig bag tøjet, og hvor hurtigt han kunne flå det af.

Kieran kom med et smirk og blinkede flirterende til den anden. "Jeg kender lige stedet - En veninde der er ude af byen for tiden har en hyggelig lille lejlighed længere nede i byen" og med længere nede i byen mente han nede i nærheden af slumringskvarteret. Det var ikke det mest romantiske, ej hellere luksuriøse sted, men det kunne benyttes. Dertil skulle den veninde gerne have en masse redskaber til at tilfredsstille sine egne kunder.

Kieran drejde rundt og gik hen over pladsen med let svingende hofte, han lavede en bevægelse med hånden om at Max skulle følge med, mens han kiggede med et frækt blik hen over skulderen. Stedet de kom hen til kunne man godt se ikke var et rigt kvarter, og der var ikke nogen der ville stille spørgsmålstegn til larm. Han lukkede sig ind, ved at finde en nøgle i lommen. Det var tilfældigvis stedet han benyttede når han var i byen alligevel, så han kendte det godt. Op af et par trapper og ind af en mørkebrun dør. Det var ikke det pæneste, men de essentielle ting var der. og med det mente Kieran at der var en seng, som var det mest essentielle til et værelse.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 19.09.2017 22:43
Maximilian kunne sagtens have stået og set på at Kieran gik væk igen med hvordan de hofter svingede, og med den røv der var på udsyn, selvom den var lidt gemt under de posede bukser. Han kunne virkelig ikke vente med at få en bid af denne her mand. Det var da også af denne grund præcist at han med glæde fulgte efter ham,s elvom han gerne ville se hofterne og røven bevæge sig. Han gættede dog på at han ville få massere af tid til at kunne gøre det, når de faktisk kom til det de begge længtes efter. 

Nu var det ikke fordi at Maximillian var sart, men hvis han skulle vælge, så var Skumringskvarteret ikke hans favorit sted at gøre det. I det mindste havde Kieran en lejlighed de kunne låne, hvilket var bedre end gaderne eller kroerne for den sags skyld, og ærligtalt, så var det begrænset hvad Maximillian selv kunne være kommet op med her i byen. Ingen kendte ham her mere. Ikke med hans nye krop, og selvom at han ikke havde skiftet navn til noget andet, så ville de færreste tro at dæmonen der brændte sin herre ned ville komme tilbage til gerningsstedet.

"Jeg har set værre," kommenterede Maximillian som han kiggede rundt i den lille lejlighed. Der var en seng, så det var i den grad bonus. Det ville hjælpe til at gøre tingene lidt mere behagelige, selvom Maximillian ikke havde noget imod at tingene blev lidt grove. Det kunne trods alt i den grad fremme nydelsen.
Efter han havde kigget lidt rundt, vendte han dog sine øjne tilbage på Kieran. "Noget specielt du havde i tankerne, nu når du har ledt en vildt fremmed mand til dette sted?" spurgte han lavmeldt, og han trådte tættere på Kieran, og rakte da også ud efter at kunne placere hans hænder på Kierans hofter. Han gjorde dog endnu ingen tegn på at gøre noget mere i retning af hvad de begge tydeligt ønskede.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 19.09.2017 23:11
Ærligt var skumringskvarteret virkelig heller ikke hvad Kieran foretrak. Det kunne benyttes hvis det absolut skulle være, men ellers forholdte han disse ting til et mere veltilrettelagt rum, med alt det han behøvedet. Han ville få tjenerne til at bringe små sager til stedet som man kunne spise, og ikke mindst vin til at drikke når man lystede. Der ville være fine puder og massere af dejlig atmosfære. Ikke at det ville være sukkersødt. Nej, det ville være en behagelig intro. Herefter kunne legende begynde. Om man var til at binde folk, om det var smerteudøvelse, eller blot almen rolig leg så at sige. Han kunne byde på det hele. I hovedstaden var hans charmerende indtryk med omgivelserne langt mere begrænset. Han havde kun en ældre seng, brune vægge med tappet der egentlig ikke sad særlig godt fast længere, og et smudset vindue. Ikke særlig charmerende, men de var her ikke for omgivelserne. "Jeg håber jeg kan gøre op for værelses manglende charme" svarede han og lukkede døren efter Max og stilte sig med ryggen op af den, med hoften let skubbet frem.

Kieran slikkede sig over læben og smilede skævt til ham, med en hungrende blik ned af hans krop. "Først, vil jeg fandens gerne se hvad tøjet så upraktisk skygger mit syn for at se!" han rettede sig op fra døren som hænderne hvilede sig på hans hofter. Han tog fat om skjorten og knappede den effektivt op. "Jeg vil udforske hver en centimeter, og jeg har tænkt mig at høre dig skrige" højt og tydeligt. Det var der ingen tvivl om.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 20.09.2017 09:39
Maximillian kunne ikke lade vær med at smile bredt af dette. De havde tydeligvis meget lig det samme i tankerne, og han havde absolut intet imod det. Hvis det endte med at være en god aften, hvem skulle så sige at der ikke ville være en hvis form for gentagelse.
Den ældre dæmon kunne ikke dy sig nu når Kieran tydeligvis var i gang med at tage hans tøj af, og lod hans hænder dippe lidt ned i bukserne, for at trække dem ned og væk. Han havde ikke meget til overs for tøj der var i vejen for hans mål, og han ønskede i den grad at se resten af den nøgne krop foran sig.

Kieran var da også på sin vis effektiv med at få Maximillians trøje op, og Maximillian måtte kort give slip på Kieran, for at lade skjorten glide ned på gulvet, nu når hans overkrop var bar. Skjorten gav da også udsyn til en meget slank krop, med en lille anelse af muskler. Den havde sådan set givet efter for Maximillians egne evner, hvilket også var grunden til anelsen af muskler. Manden han havde taget kroppen til, havde ikke været ligeså glad for at løfte ting.
”Det lyder som en plan lige efter mit hjerte... hvis du kan få mig til at skrige,” svarede han tilbage og det var tydeligt at det var en udfordring. Udfordring for at Kieran til at gøre sit bedste for at få de skrig ud af Maximillian som han tydeligvis ønskede.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 20.09.2017 15:51
Nu måtte de se hvor godt en aften det blev, men Kieran havde en god fornemmelse. En god mavefornemmelse så at sige, at dette ikke bare var en tilfældig leg med en tilfældig. Der var noget over Maximillian der gjorde, at det hele bare var lidt mere perfekt!
Derfor kunne det da heller ikke gå hurtigt nok med at komme ind til goderne! Kieran arbejdede hurtigt frem med skjorten, og i processen at Max måtte slippe, fik Kieran også vrikket bukserne af sig, som der var i processen af at blive fjernet fuldstændig.

Kieran slikkede sig over læberne ved synet af overkroppen, og de muskler man kunne ane på den slanke krop. Det var et veltilfredsstillende syn! "Jeg tager gerne udfordringen op" svarede han tilbage med et glimt i øjet. Kieran var ikke bange for en udfordring. Kieran greb fat i bukserne og trak dem ned omkring Maximillians ankler, I processen kiggede han begærligt op. Frit udsyn til det frigivede manddom og ikke mindst, Maximillians betagende ansigt. Kieran havde et blik i øjnede der tydeligt fortalte at; jeg vil udnytte dig til du ikke har flere krafter tilbage.
Kieran holdte ikke noget tilbage, og ville ikke fedte rundt omkring emnet de begge to var tydeligt interesseret i. Han tog fat om den blottede manddom og lod en veltrænet tunge glide fra rodden til spidsen inden han tog ham ind.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 20.09.2017 22:31
Et kækt smil var på Maximillians læber, som Kieran tydeligvis var klar på at tage udfordringen op. Hvis han ikke havde gjort det, så var han nok egentlig ikke så god som han ellers gav udtryk for. Og det ville jo være en skam, fordi Maximillian så virkelig frem til at smage på godterne.
Hans tanker blev da også brat stoppet, som Kieran faldt ned foran ham, og tog hans manddom i munden. Det var i den grad en veltrænet tunge, og Maximillian kunne da ikke lade være at lade et blidt støn komme fra hans hals, som han følte sit lem vokse i Kierans mund. Det føltes ubeskriveligt dejligt, og Maximillians hænder fandt da ned til Kierans hår og hev godt fast. Ikke nok til at han rev hår ud, eller at det var decideret smertefuldt, men nok til at det næsten føltes som om at Maximillian havde kontrollen, selvom han i den grad lod Kieran gøre hvad hun synes var bedst, fordi det var en talentfuld mund. At Maximillian også kom til at begynde at rykke hofterne lidt frem og tilbage, var ikke noget at han umiddelbart til at starte med lagde mærke til.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 20.09.2017 23:08
Det var ganske tilfredsstillende at høre den andens reaktion på behandlingen. Han arbejdede sig ganske effektivt fremad og mærkede også at Maximillians manddom reagerede på behandlingen. Kieran var langt fra nybegynder indenfor dette felt. Han vidste hvor tungens skulle trykke, hvordan han skulle bevæge munden og han var ikke blind for at komme helt frem til roden. Han lagde en hånd på Maximillans hofte, markerede med neglende mod den lyse hud, men stoppede ham ikke for at bevæge sig imod ham. Det var et tydeligt tegn på at han nød det, og Kieran tog imod bevægelse ved at bevæge sig i takt til det.
Et smirk nåede frem mens han arbejdede, som den andens hænder greb hårdt fast om det gyldne hår. Det gav ham følelsen af at blive kontrolleret, noget han intet havde imod overhovedet, men som planen var lige nu, ville Kieran bestemme dagsordnen. Sørge for at Maximillian fik lov at skrige som han hungrede efter.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 21.09.2017 10:21
Det var svært at holde sine øjne åbne, og hvor ville Maximillian gerne gøre det. Han ville se sin partner, se hvordan han blev tilfredsstillet, se hvordan hans partner nød at gøre disse ting, men nu var det ikke ofte at han stødte på folk der var så forbandet gode til det her. Lystdæmoner var typisk de eneste på den liste der rigtig kunne tilfredse en på sådan en måde.
”Okay.... pointe forstået,” kom det halvkvalt fra Maximillian, som han følte at han allerede var skræmmende tæt på at komme. Den tunge havde da godt nok også virkelig gået til den om hans lem. Måske var det også fordi det havde været et stykke tid. Han var nok lidt sex hungrende. Men det følte så godt for dæmonen, og det var til trods for at det var noget så kedeligt som dette. Han kunne kun forvente at det ville blive bedre som deres leg udviklede sig.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 21.09.2017 19:20

Kieran kunne ikke undgå at kigge selvtilfreds op på Maximillian kom med den halvkvalte udmelding. Han lod den andens manddom slippe langsomt fri fra munden, inden han rejste sig. ”Og det var endda bare en forsmag” han blinkede kækt til den anden, og overtog føringen. Han greb fat om Maximillians hofte og tvang ham til at vende sig, således han stod med ryggen til. En smule hårdt puffede Kieran ham hen til sengen og tvang ham ned på den. Han slikkede ham drilsk op af halsen og sørgede for at lade sin krop glide ned af den andens ryg som han søgte ned under sengen efter rebet han vidste lå der. Det var ikke det mest nænsomme stykke reb og kom med garenti til at kradse en smule – men det kunne bruges til formålet. Han gik hen på den anden side af sengen og kiggede med en hungrende blik på Max, mens han strammede rebet som et bælte mellem sine hænder. ”Ræk hænderne frem” det var en kommando, og han forventede det blev gjort.
Hvis hænderne ikke selv kom frem, ville han simpelt blot række ud og tage fat for at få dem bundet hårdt sammen, men sådan et blodet stadig kunne pumpe ud til fingerspidserne. Derefter trække ham hårdt hen til sengekanten og binde rebet godt fast, såfrem der ikke kom for megen modstand. Han ville kunne rive og slide medikke komme fri hvis alt gik efter Kierans hoved.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 22.09.2017 15:59
En forsmag? Maximillian kunne lide lyden af det, og han var da også utrolig medgørlig. Engang imellem var der absolut intet galt i at være den submissive, selvom han sjældent lod sig selv gøre det med en fremmede. Der var ofte for mange farer, men noget om denne mand tiltalte ham helt latterligt. Fik hans hjerne til at køre lidt for ensporet.
En meget tilfreds lille lyd kunne høres fra Maximillian som han følte den veltrænet krop mod sin egen, og han gav med glæde sin hænder ud for at blive bundet, og kunne ikke dy sig med lige at tjekke hvor godt bundet de var. Tilfredsstillesen ville blive i den grad mindsket hvis de var for stramme eller for løse. Pointen var at der kunne løbe blod til hans hænder, men at han stadig var fastlåst, og måtte acceptere hvad der skete med ham. Det var de heldigvis blevet bundet til, og Maximillians smil blev bare bredere.
”Nogen er ganske bestemmende når det kommer til sengen,” kom det næsten spindende fra Maximillian, selvom han var lidt ked af ikke at kunne se Kieran, men der var også noget spændende over det. Han havde ingen ide om hvad der var kunne komme. Alting var en overraskelse. Varmen spredte sig i den grad i hans underliv.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 22.09.2017 20:06

Kieran havde styr på hvad han foretog sig. Han havde bundet reb om andres hænder og kroppe i mange århundreder, og var selv blevet bundet fast i lige så lang tid. Han havde prøvet det han kunne slippe ud af, der mindskede spændingen, og dem der gjorde det udholdeligt fordi hans hænder var i konstant smerte. Midtpunktet var perfekt, og det han gik efter hver gang.
Kieran bevægede sig drillende bag ham, inden han kravlede op på madrassen der godt kunne havde haft bedre dage. Den var stadig funktionel og blød så at sige, men den knirkende lyd fra deres vægt var ikke til at tage fejl af. Man måtte leve med hvad han havde. Et lusket smil begyndte at brede sig frem på dæmonens læber. Hans plan var ganske tydeligt at få den anden til at skrige, men først skulle han tikke. Tikke om at få den nydelse som der så fint blev drillet med. Et held at Kieran kendte dette værelses hemmeligheder, og vidste hvad rummet blev brugt til.
Den var af læder, tynde striber af læber, som han lod glide ned af ryggen på sit offer. Ned af ryggen, hen over balden, mens Kieran kiggede hungrende på kroppen med hovedet let på skrå. Han tog fat med anden hånd, omkring det lange bløde hår og tvang Max’ hoved let tilbage. ”Vil du ha’ den?” hviskede han sensuelt men bestemt ind i den andens øre, inden han nappede til det, en smule hårdt.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 25.09.2017 21:22
En gysen gik gennem Maximillian som han følte det kolde læder mod hans allerede varme krop. Et næsten piv kom ud af ham. Han var allerede mere end nok opstemt af hvad Kieran havde gjort med hans tunge. Rebene om håndledden og læderet på hans ryg gjorde det bare værre. Men han ville ikke give sig endnu. Det var jo ikke en del af legen, var det vel?
"Du må gøre det bedre end det, Kieran" hviskede han tilbage. Der var selvfølgelig også en grænse hvor lang tid Maximillian kunne holde til at blive pint, men indtil videre kunne han godt klare mere, og han ville så gerne se hvad Kieran kunne gøre mod ham, om han kunne få ham til at skrige, græde og stønne indtil han mistede sin stemme. Der var de trods alt ikke kommet endnu, men Maximillian håbede i den grad.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 27.09.2017 16:55
Andre ville allerede være bukket under for den forførelse og ikke mindst drilleri som Maximillian lige nu blev udsat for, som det kolde læder bevægede sig over hans hud. Det som gjorde det hele bare så meget bedre, var det faktum at han ikke bukkede under. Ved trykket på hans navn begyndte Kieran at smile mere selvtilfreds. "Oh bare rolig" Kieran lod pisken køre ned af hans balle, til baglåret og ind mellem benene, guidende ham til at sprede dem mere. Ikke som sådan tvang, det kunne han godt gøre skulle det komme dertil, men man skulle jo se om han var i stand til at være underdanig. Han lod det kolde læder køre hen over det følsomme hud under hans manddom og mellem benene. Stadig i rolige tirrende bevægelser - pressende ham noget tid endnu. Han selv kunne da også mærke længslen i det, han mærkede spændingen i sin egen manddom, men han var tålmodig. Han kunne sagtens vente.

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2556 år

Højde / 181 cm

Helli 01.10.2017 17:36
Det hele var en leg, og Maximillian var god til at lege, så naturligvis spredte han sine ben som en god lille dreng. I hvert fald til at adlyde ordrene der kom fra manden over ham, at give efter. Nej, der var han ikke endnu, selvom at hans manddom var hård, og han virkelig havde lyst til at køre den mod noget. Noget for at få noget af alt den spænding ud af kroppen på ham, men der var også noget over at vente så lang tid. Vente på den nydelse der udentvivl ville komme. Han var også sikker på at Kieran nok ville straffe ham, hvis han gjorde noget han ikke måtte. Det gav bare en ny varm følelse i maven.
Da han mærkede det kolde læder mellem hans ben, gjorde han alt for at holde et svagt støn inden, men han kunne ikke stoppe sig selv fra at skubbe sig lidt tilbage mod det. Bare den lille følelse gjorde alverdens ting for ham, men hans krop ville have mere.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10