Hytten Hvor Alt Kan Ske

Luna Blodsten

Luna Blodsten

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 163 cm

Andy 19.08.2017 22:37
Det var en sen eftermiddag og Lunas tur gennem det ukendte Krystalland havde nu ført hende til Den Gamle Landevej. Regn silede ikke ned, men dråberne kom så stille ned fra den grumsede himmel over hende. Hun viste ikke helt hvad hun skulle gøre i sådanne en situation som hun bare stod i sælskind der desværre ikke dækkede særligt meget, men i distancen kunne hun se en hytte.
Der virkede ikke til at komme nogen røg fra skorstenen hun kunne se. Så hurtigt begyndte hun at bevæge sig mod den ubeboede hytte.

Luna kom foran døren som knap nok sad på hængslerne og konkluderede bare at ingen boede der, så uden tøven sparkede hun bare resten af den klamme våde træ dør ind i hytten. Taget var ikke ligefrem det mest tætte, men der var de nødvendige ting som en seng, nogle tæpper og en mærkelig trækasse som hun havde hørt omtalt som "En skuffe". Hun havde stadig ingen ide helt om hvordan de fungerede, så hun brugte dem aldrig. "Hallo? Jeg er meget ked af det med døren..." Sagde Luna ud i den blå luft for at se om hun nu skulle have taget fejl, men hun syntes ikke at få et svar og satte sig så bare på sengekanten. Madrassen virkede ikke for våd så der placerede hun sig med et smil. Ingen tanke gik videre til at tjekke andre rum eller området omkring hytten. Men hun var også for nu ligeglad med om der skulle være andre til stede. De søgte nok også ly for støv regnen udenfor.

Luna - Selkie - Adel
Sisters of the tides are we.
Bound by sand, and salt, and sea.
Selkie, Mermaid, Siren Daughter,
Priestess of the Holy Waters. "

Shax LaVey

Shax LaVey

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1365 år

Højde / 184 cm

Jinx 19.08.2017 22:57
Den gamle landevej, se det her var ikke ligefrem et sted Shax havde regnet med at ankomme, men der kunne man bare se, han var faktisk vandret rundt, og endt her.  Som man sagde en gang skulle være den første, så hvorfor ikke nyde det så længe det varede, han kiggede rundt, der var nu ikke ret meget at få øje på, kun en hytte han ikke havde nogen idé om hvem tilhørte.... Gad vide om der var nogen der faktisk ejede den hytte der, han stod med hænderne begravet i de løse bukser med diverse slidte huller her og der. Han havde en løs sort tank top på, håret strittede, og hans øjne flakkede lidt rundt. Dog vendte hans blik altid tilbage på den hytte han stod foran, han gik hen imod den, og havde besluttet sig for at gå derind, ja hvorfor skulle han også stå i længere tid udenfor, det var jo alt for kedeligt. 

Da Shax så var trådt indenfor, og havde hørt en stemme han aldrig havde hørt før, gad vide hvem det var, der var hvist ikke helt tomt herhenne, og det fik et kækt smil frem på hans læber, det her skulle blive nok sjovt, og interessant. Han kiggede rundt en smule, og kunne fornemme der var nogen i nærheden, så hans kurs var sat mod denne fornemmelse, uanset hvad det kunne være. Hytten her lignede mest af alt noget fra en gyser film, og det var fostående hvis der ikke var nogen her - hvilket der alligevel ikke rigtigt var, der var kun den fornemmelse af en person. Shax gik lidt videre fra rum til rum, og endte så i døren til et rum med en madras, hvor der sad en person. Han lod blikket hvile sig på hende, og kunne ikke undgå at lave et elevator blik af hende."Jamen ser man det... Jeg tænkte nok der var nogen"sagde han blot, og stilte sig op ad dørkarmen. 
Luna Blodsten

Luna Blodsten

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 163 cm

Andy 07.09.2017 03:34
Luna havde sættet der på madrassen men som hun hørte en stemme vende hun sig skarpt mod den og så en enkelt gang op og ned af manden. Hun havde ingen ide om han var personen der boede her eller om han bare var forbipasserende ligesom hende selv. Men hun var ikke det mindste bange for ham. Hun udviste hellere ingen falsk frygt men kastede bare resten af sin krop ned i madrassen med hendes ansigt mod manden der var trådt ind.
"Og jeg tænkte der ikke var nogen." Luna tænkte ikke videre over at hun næsten intet tøj havde på eller at hun bare havde lagt sig på en madrass eller at en rimelig køn mand havde trådt ind og nu stod op af dørkammen. For under vandet var alle hendes Selkie-folk ligeglade med sådanne ting.

"Så jeg gætter på at du er ejeren eller sådan noget, så hvis du er her for at smide mig ud så må jeg beklageligt sige at jeg er træt og derfor ikke magter at rykke mig. Så med mindre du kaster mig ud herfra, så vil jeg lade mig ligge her til imorgen hvor jeg måske vil magte at bevæge mig på de her ting i kalder "Ben"" Luna talte bare i en strøm hvorefter hun lod et suk undslippe hendes læber, men stadig så mod manden der var trådt ind. Luna kunne hurtigere end de fleste blive træt af at høre på sin egen tale stemme, men det var ikke ualmindeligt for Luna at nævne menneskenes ben, for de var virkelig underlige og besværlige.

Luna - Selkie - Adel
Sisters of the tides are we.
Bound by sand, and salt, and sea.
Selkie, Mermaid, Siren Daughter,
Priestess of the Holy Waters. "

Shax LaVey

Shax LaVey

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Alder / 1365 år

Højde / 184 cm

Jinx 23.09.2017 18:27
"Godt regnet ud at der ikke var nogen her, udover der ligenu er os to"sagde Shax, og kiggede en smule på hende, før han valgte at træde lidt tættere på hende. Hans ene hånd var begravet i bukselommen, og hans skæve smil hang fast på ansigtet, se det her skulle nok blive spændende, og gad vide hvem denne kvinde enlig var. Det var da ikke tit man så kvinder gå ind i sådan en hytte her, og bare smide sig i en madras, som var man hjemme - dog var det ikke noget Shax fandt irriterende eller respektløs, nej han syntes det var ganske underholdende, og han så frem til at lære hende bedre at kende, for kvinder som gjorde sådan noget der var da helt klart nogle man skulle bruge tiden på at lære, mest fordi det var så sjældent det skete. "Jeg er ikke ejeren af dette forladte, næsten beskidte sted men..."stoppede han og var hurtig henne ved kanten af madrassen og kiggede ned over hende. 

Hun havde da ikke særlig meget tøj på, var det normalt for kvinder - ja måske, især dem han havde stødt på, ellers var det altid endt med han måtte enten tvinge tøjet af dem, eller selv flå det af. I følge ham kunne tøj jo nemt være i vejen, især hvis han nu havde nogle gode ideer, eller tanker, så var tøj slet ikke godt nok til at have på en krop. Især ikke en kvindekrop, og denne kvinde her så ud til at have en smuk krop, og hendes udseende kunne sagtens lokke ham tættere på hende. "Men hvad laver en kvinde som dig herude i en hytte som denne, dette sted her er næsten alt for grimt til en køn kvinde som dem"sagde han så, og betragtede hende lidt mere, før hans blik gled lidt rundt på omgivelserne. 

Shax havde aldrig været herude før, men det var nu ikke så slemt, han kunne sikkert nok godt bruge en time eller to herude, og det skulle ikke komme bag på ham, at han sagtens kunne snuppe en tår blod fra hende uden hun måske ville have noget imod det. Selvom det ikke ville gøre noget hvis hun havde noget imod det, måske ville det endda ende med at hun ville kunne lide det"Men siden du ikke vil flytte dig, og jeg ikke gider løfte dig ud herfra skal vi så ikke bare hygge os og lære hinanden at kende"sagde han og lod blikket hvile sig en smule på hende. "Havde du enlig gjort noget hvis jeg havde sagt at jeg ejede stedet her"spurgte han så med et flabet smil på læben. 
Shax LaVey

Shax LaVey

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Alder / 1365 år

Højde / 184 cm

Jinx 11.09.2018 17:05
//Afsluttet pågrund af manglende krea og aktivitet fra medspiller//
0 0 0

Chatboks