"Hah! Sådan en blind mand der bare tror, at han ejer stranden! Hvad vil du gøre uden din stok fra, blinde idiot?!" den ene af mændene sad nærmest oven på den fremmede mand, tudbrølende af hånlig latter.
Hun rynkede på næsen. "Ej, ad, fy for... Jeg synes godt nok her begyndte at lugte af fulde blomster," sagde hun, højt nok til at de kunne høre det. Én af dem rejste sig brat for at se hen mod hende. "Smut, pigebarn, det her er ikke for sarte ungers øjne," hans tone var truende. Faye brød sig på ingen måder om den, eller ham. Eller de andre to. Hun snøftede let mens hun så på ham med et kækt blik. Kort efter spyttede hun på sandet foran ham. "Hvad? Tror du jeg er sart? Hør her, lille tykke blomstermand, har du nogensinde smagt sand?" hun smilede skævt af ham mens hun samlede en stor klump sand op i hånden. Manden gloede bare forvirret på hende, før han gik frem og tog fat i kraven på hendes jakke, løftende op fra jorden. Dette var nok til at gøre hende vred og hendes øjne lyste op i en hvid, intens farve, før hun tog sandklumpen og smækkede den direkte i hans ansigt. Hårdt nok til at han gav slip og tog sig til ansigtet med et højt brøl. Derefter gav hun ham også et spark lige i nosserne.
"Uh! DET må have gjort ondt, blomstermand. Hvad med jer andre? Jeg har andre sjove ting I kan smage på. Hvad med ild?" Som hun sagde ordene, flammede hendes hænder op i grønne, hidsige flammer, der slikkede sig rundt om hendes hænder. Alle mændene begyndte at løbe væk, skrækslagne over at en tøs som hende kunne gøre sådan noget. Hun gik med det samme frem til den sidste af dem, han der havde været presset mod sandet og slukkede også ilden i sine hænder, kun for at se hvordan hun havde fået et mindre sår på håndfladen. Selvfølgelig. Forbandelsen var der sgu stadig. I stedet for at surmule over det, satte hun sig på hug ved manden. "Så du dem lige... Nåh nej.. Øhm... Hørte du dem lige løbe væk som de små pattebørn de er?"