Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 30.07.2017 18:23
Biblioteket ja tænk at han faktisk var sådan et sted, det lignede ham slet ikke, men måske havde han bare for en gangs skyld lyst til at prøve følelsen af at være et sted, hvor ikke så mange kom. Ja måske ville det endda ende med at han ville dræbe de folk der måtte være, kun fordi han kedede sig. Dimitri gik lidt rundt og kiggede på de mange bøger der var herinde,men der var ikke nogle der talte til ham, end ikke nogle der bare tage hans opmærksomhed, og han bestemt ikke spørge bibliotekaren, fordi han mente selv at han nok skulle finde det han måtte søge... Problemet var så at han ikke rigtigt søgte noget, men havde alligevel begivet sig herind på biblioteket, måske havde grunden været at han var nysgerrig efter at se stedet an, siden han slet ikke havde været her før. Det var ikke just et sted der sagde ham ret meget, faktisk havde han altid ment biblioteker var død kedelige, ja de var så kedelige at han tit syntes det var den eneste grund til folk ikke gad komme her.

Dimitri s hår strittede, og han have en skjorte på der var lidt åbent så den muskeløse overkrop kunne ses, det var han ret ligeglad med, hvis de kvinder der var herinde ville se på ham gjorde de bare det. Hvorfor skulle det også genere ham, for det gjorde det overhovedet ikke, og med et blik rundt på omgivelserne valgte han at gå hen mod et bord, satte sig på en stol ved bordet, lænte sigt lidt tilbage, og smed begge fødder op på bordet, ja se hvad skulle han bruge tiden på. Han kunne hurtig få mange ideer, men de fleste var efterhånden dårlige, og bibliotekaren havde fundet ham yderst tiltrækkende og spændende, ja flere gange stirrede hun på ham, og de fleste folk herinde bakkede væk fra ham, ja de fleste gad slet ikke være i nærheden af ham... Hvilket måske også var godt. 

Så Dimitri sad bare på stolen og skubbede lidt af bøgerne væk fra bordet, de var nu alligevel heller ikke nogle interessante bøger, hvertifald ikke nogle der tiltalte ham, eller sagde ham noget...Mon der ville komme nogen forbi, måske bare en eller anden der manglede selskab, eller måske en han kendte. Det var aldrig til at vide, så han kunne vel ikke gøre andet end at vente. 

Shane Shadowlight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 190 cm

KraveKage 30.07.2017 19:03
Shane havde efter hans møde med myr gået helt andre veje hvad der angår jagt, hvor før han møde hende var det dæmoner der stod for skud, men efter hans møde med hende og efter han havde fået af vide hvad hun havde være udsat for, var hans mål nu både dæmoner og vampyr, han var ligeglad om de var onde eller gode, de skulle virkelig have en god undskyldning for ikke at blive sendt tilbage til hvor de kom fra, han havde sporet en vampyr frem til biblioteket, han stoppede op ude foran og kiggede op " hvad fanden skal du her inde blod suger" sagde han mumlende.

normalt kunne det være svært at finde ud af hvem vampyren var, men da han kom ind fandt han hurtigt ud af hvem der var den blodsugene, og hvem der ikke var for det var som om at blod sugerne blot havde sat sig ned, hvor efter andre normale mennesker havde flyttet sig eller forladt biblioteket, Shane holde sig lidt fra afstand fra blodsugeren men havde sit sværd med sig, som ikke lyste op så han var sikker på der ingen dæmoner var til stede, han gik hen og stillede sig på den anden side af bordet overfor vampyren " fødder ned tak " sagde han rolig og studerede denne vampyr som tilsynladene havde en påklædning på der nærmest fortalt alt om ham.

" hvad laver en blodsuger som dig her, for som jeg kan se det er de ikke her for at læse, og som jeg se det ligner de ikke en der gider læse, " sagde han og så at bibliotekaren var helt opsat af den mandelig vampyr, Shane rystede på hovedet " hey frøken smut " sagde han hvor efter hun forsvandt så det nærmest kun var Shane og vampyren i rummet, hvad han vidste af.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 06.08.2017 18:25
"Du er da godt nok irriterende at høre på...Kender du ikke reglen om stilhed på et bibliotek"sagde han bare med et gyseligt blik, og næsten hånlig latter. Dog betragtede Dimitri den nyankomne person der var kommet herind, han kendte ham ikke, men ikke tale om at han gad lytte efter hvad denne person havde at sige, eller mente, fordi Dimitri gad ikke gøre hvad han bedte ham om, nej han gjorde hvad han selv ville og havde lyst til. Men det her skulle nok blive interessant, det så ud til at denne person havde hørt om Dimitri, eller måske kendte lidt til ham, godt nok betød det ikke noget for ham, fordi han var generelt ligeglad."Hvad skal jeg ikke herinde...Der er da mange muligheder"svarede han blot flabet, med et skævt smil, hvorefter han lagde mærke til at personen fik ham til at fjerne sine fødder fra bordet, han smilte blot over det.

Dimitri så det ikke som et problem, tværtimod så betragtede han bare omgivelserne en smule, og lagde mærke at bibliotekaren pludselig var blevet bedt om at skride fra stedet. Hvem var denne person her, det var da underligt han bare var ankommet, og direkte havde sat kursen mod Dimitri, det måtte næsten kun betyde at han ville ham noget, eller måske høre Dimitri om noget. "Jeg kunne jo spørge dig om det samme"sagde han blot, og skubbede flere bøger væk fra bordet, hvorefter han gik tættere på denne person der var kommet herind. Han sendte ham et skævt smil, og et gyseligt blik, de gule øjne var kolde, og hvilede sig på hans ansigt. "Du larmer ved du godt det"sagde han bare så og kløede sig i nakken. 

"Bøger kan være spændende...Dog havde jeg måske helt andre planer herinde..Det er jo aldrig til at vide jo"sagde han bare og lod de gule øjne flakke lidt rundt. Så vendte han blikket tilbage til personen der stod ved ham. Gad vide hvem han var, og hvad han lavede herinde, det var da lidt underligt. Dimitri var ikke bange for ham, og han kunne ikke få ham til at smutte eller gøre noget han ville, fordi Dimitri mest gjorde hvad han selv ville, og fandt interessant og spændende"Hvem er du, og hvad vil du"spurgte han så og stoppede kort med at klø sig i nakken, hvorefter han valgte at læne sig op ad bordet de stod ved med armene over kors. 

Shane Shadowlight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 190 cm

KraveKage 08.08.2017 22:45
Shane var opmærksom på denne vampyr for han vidste man ikke bare skulle vende ryggen til en blod suger, hans udstråling var irriterende, og den måde han snakkede til ham på fik ham blot til at indse at han havde ret omkring ham, han lagde mærke til at denne vampyr blot prøvede på at provokere ham, men Shane havde ikke tid til dette han skulle finde den vampyre der stod bag, det som var sket med Myr, " kan ligeså godt sige dette med det samme vampyr, du har få valg i dit liv og hvert en valg du tager lige nu og her, ville have en konsekvens og bare for at være på den rette side, så er jeg Shane lyset kriger og klar til at ende dit nederen liv uden set prisen " sagde han og hev hans sværd frem som var gemt bag ryggen på ham, hvor efter han gik et skridt tættere på ham, hvor efter klingen blev rettet imod hans hals.

" så sig mig en ting blod suger, hvad med at samle de bøger op du lige har smidt på gulvet, for jeg vil ikke tøve et sekund med at lade dig blive til aske, så med mindre du kan give mig nogle svar jeg søger så ville jeg hvis jeg var dig lade være med at provokere, for jeg er ikke i humør til at skulle spilde min tid på dig her og nu, så hvad blir det til blod suger " sagde han provokerende tilbage, denne vampyr ville vide at han faktisk mente hvad han sagde til ham, og han var en del af lyset så sandt snakkede han.

Så det hele var blot et spørgsmål om tid, før Shane fandt ud af hvad denne vampyr helst ville af alle ting, leve eller dø og hvis Shane havde ret ville han nok leve, men det kunne jo være at vampyren overraskede ham.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 19.08.2017 19:41
Klingen der var rettet mod hans hals, fik ham næsten til at grine, men han gjorde ikke noget ligenu, stod blot og lyttede til det han sagde, det var enlig ret morsomt, og han vidste slet ikke hvem denne mand var. Men på den anden side, så havde han da fået selskab, så det var kun godt...Selvom denne mand så ud til at have et problem med ham, men sådan var det jo, det kunne han ikke gøre så meget ved, desuden var der så mange der havde et problem med ham. Dimitri kiggede med et suk rundt, hans gule øjne betragtede loftet, som han automatisk kiggede på da klingen mødte hans hals, men så kynisk og grusom han var, lod han klingen prikke hul på hans hals, hvorefter han hurtig var henne bagved manden. "Tsst...Tror du virkelig du vil kunne få fat i en vampyr som mig...det latterligt"sagde han og kiggede på manden. 

"Men jeg er ikke i det værste humør, så jeg kan godt svare på disse spørgsmål du måtte have...Men prøver du på noget ender det måske galt for dig..Jeg advarer dig blot"Sagde han og trådte et skridt tættere på manden, og var hurtig til at samle bøgerne op, placerede dem bare hist og pist på bordet"Hvad laver du enlig herinde...Jeg tror næppe du bare valgte af egen vilje at træde herind"sagde han og smilte kækt, hvorefter hans gule øjne flakkede en smule rundt.  Blodet fra halsen, dryppede ikke rigtigt, desuden var det lille, så det var allerede healet, og Dimitri kiggede på manden igen, sværdet han havde var nu ikek grimt, men ikke tale om at han ville gøre som han sagde, godt nok ville han ikke ende med at dø, men han vidste godt at han sagtens kunne ende med at bytte roller, eller snuppe hans sværd fra ham hvis det var det. 

Dimitri stod blot nu og ventede på hans svar, og ventede på hvad han faktisk ville sige til ham, og mene...Men enlig havde han også en smule ligegladhed for denne mand her, han havde ikke engang fortalt sit navn, og hvem troede han enlig han var, bare sådan brase herind nærmest og direkte gå hen imod ham...En vampyr uden at være bange, ville han dø, eller måske var han bare modig...

Shane Shadowlight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 190 cm

KraveKage 19.09.2017 16:20
Shane vidste hvad han kunne han vidste at med mindre denne vampyr virkelig var stræk, så ville han kunne ende livet på denne vampyr, og lige nu havde Shane ikke tid til at lege med denne vampyr som helt bestemt troede at det var Shane der skulle være bange, men hvad denne vampyr ikke vidste var at det var ham der skulle frygte Shane, "nuvel " sagde han og fjernede sværdet hvor efter han hurtigt tog fat om kraven på denne vampyr, og kørte ham hen af bordet så alle bøgerne væltede ned på gulvet, hvor efter de til sidst ende på gulvet hvor vampyren lå nederst, Shane slap manden og rejste sig op hvor efter han brækkede bord benet af og tog det stykke tre var benet og kiggede på det, hvor efter hans blik blev rettet på vampyren.

" tro mig jeg kan så meget mere ind du selv tror, for tror mig at have mig efter sig ville ikke være noget du selv ønsker, og hvad jeg laver inde tja, lige nu søger jeg en vampyr og er klar til at ende denne vampyre liv hvis jeg finder, ham og ingen skal stå i vejen for det, heller ikke en arrogant vampyr som dig," sagde han afventene.

Shane var utrolig rolig for selvom vampyr var farlige besad han en evne der gjord at, hvis denne vampyr ville sætte tænderne i ham, ville de nok knække på grund af hård heden af hans hud, som runes på hans hals hjalp ham til at blive, men de ville han på ingenmåde fortælle den blodsuger.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 23.09.2017 19:09
Så denne person ledte efter en vampyr var det ham han ledte efter, han kunne være snu og fortælle ham at det slet ikke var ham denne person ledte efter, måske endda fortælle nogle røverhistorier til ham som ville få denne person til at forlade biblioteket. Der var begyndt at komme flere og flere muligheder for hvad Dimitri faktisk følte at han havde lyst til, ja der var rigelig af muligheder, og han var ikke bange for at gøre noget ved denne person her - hvorfor skulle han også være bange for det. Han var trods alt en vampyr, hvorimod duften fra denne person her afslørede at han var et menneske. 

Et menneske der ville styre over ham, et menneske der hvist også sagtens kunne stikke en pæl ind i ham, men Dimitri ville sikkert være hurtig væk, så pælen ikke ville ramme ham. Men igen det var måske ikke til at vide, hvad han havde planer om, eller hvad han enlig havde tænkt sig at gøre. På den anden side fandt Dimitri det meget interessant, det var ret morsomt, hvem skulle have troet at en almindelig dag på et bibliotek kunne ende ud i det her"Hmm denne vampyr du søger er det en der har gjort noget"spurgte Dimitri så, uden faktisk at tænke over spørgsmålet. Han kunne ligeså godt spørge, måske lokke tankerne væk fra at det var ham, eller ja nærmere at det nok kunne være ham, men det var aldrig helt noget han syntes han ville afsløre - hvorfor skulle han også det..

Følelsen af at ligge på gulvet med nogle bøger her og der, og rundt omkring, sider der efterhånden var revet ud ad bøgerne, og bøger der lå spredt i bunker hist og pist, og ham nederst under denne person her. Han smilte blot bredt"Men jeg kan da godt hjælpe dig med at finde denne vampyr hvis du ønsker det"sagde han så med ærlighed i stemmen, der måske også godt kunne blandes lidt med noget uærligt snak. Dimitri fandt denne person meget spændende. Desuden hvis det var ham, at personen her ledte efter ville Dimitri slet ikke ane hvad han havde gjort, men et eller andet havde han sikkert gjort - det var jo ham, kendt for tit at have gjort et eller andet. 

Shane Shadowlight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 190 cm

KraveKage 03.12.2017 18:49
Shane vidste man ikke kunne stole på en vampyr men han var nød til at klare det hele selv, og han vidste at denne vampyr ikke ville dø idag da det ikke var den rigtige vampyr han søgte, så Shane trak sværdet væk og gik der fra.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 6