Edward

Edward

Pirat og Kaptajn på hans skib

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 17.07.2017 12:43
S Piraternes By
O Andre pirater og skøger
V Det er ganske køligt, men solen er oppe
Tid 17,30
P https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/df/3f/9e/df3f9e823d3744c74321183fc2c1882b--will-turner-orlando-bloom.jpg

Edward, bevægede sig gennem skibet, mens de gjorde sig klar til og gå i land. Hans øjne så ud over skibet, mens mandskabet gjorde sig klar til og tøjle skibet faste til kajen. "Alle mænd på dæk," lød det fra første styrmand, mens alle mænd begynde og bevæge sig frem, mens de alle sammen så var på skibet gjorde de klar til og kaste reb ind, mens andre var hoppet over der i blandt kaptajnen, hvor de så fik spændt skibet fast så den ikke blev båret væk af havet. 

Kort efter dukkede der et par mennesker op, som  gjorde sig klar til og forlade skibet, Edward sku lige til og forlade stedet os, mens hans, ene pirat talte til ham. 

"Kaptajn vi mangler krudt og kugler, men vi mangler os mad vi  skal nok være her to dage, inden vi har det hentet ind, har du et andet job til os efter det er gjorde, ellers skal du nok finde et og gerne et der gir godt igen," lød det fra hans besætnings mand.

Edward smilede svagt," jeg har et job bare slap af jeg vil se på de andre ting senere." Kort derefter forsvandt han ned for at få en drink i kroen, hvilket han fik lugten af sved og alkohol var ikke til og tag fejl af, mens han drak kunne han høre skøgerne i baggrunden. Han hørte dog en stemme en stemme, han aldrig, havde hørt før tale til ham, hvorefter han vende hans ansigt og så på denne rødhåret skønhed. 
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 17.07.2017 19:50
Efter at hun havde stået og snakket med skøgerne i lidt tid, valgte Kayla at holde sit blik på denne nydelig mand hendes øjne fangede. Han var ganske køn, og hvad hun havde hørt så var han kaptajn på skibet hun var på. Hun havde fået sig lidt at drikke bare for at slukke hendes tørst, og ellers havde hun bare gået lidt rundt for at se sig omkring. Kayla havde snakket med både nogle af skøgerne, og nogle af de andre folk der også var på skibet. Men enlig kendte hun faktisk ikke nogle af dem, men de virkede allesammen meget flinke, og meget spændende. Det kunne være hun ville falde i snak med dem senere, det var aldrig til at vide, men indtil videre stod Kayla og betragtede manden foran sig, der også så ud til at kigge på hende.

Kayla var iført en stram tætsiddende top, et par stramme bukser med hul i siderne, nogle støvler med hæl på der gik til under knæene. Som altid havde hun hendes sværd med sig, der sad i bæltet hun havde på. Det røde hår gjorde hun var let at få øje på, men Kayla havde kun øje for denne mand der stod foran hende. Han havde sikkert hørt hende snakke, og hørt hendes stemme, og hun fik dog også et smil på læben, og trådte et skridt frem mod ham, men stoppede op så hun ikke var gået alt for tæt på ham"De må være kaptajnen på skibet går jeg ud fra"sagde hun.

Hendes ene hånd snittede bæltet hun havde på, og hun stod blot med hendes blå øjne rettet på ham. Han måtte da være kaptajnen, han lignede nemlig en, og hun havde da hørt lidt snakken i krogene her og der. Kroen hun var i og luften dertil fik hende til at overveje at tage noget at drikke, blot lidt mere at drikke end det hun havde drukket. Men hun holdte også igen, for hun gad ikke snakke så meget at det ville ende med hun blev fuld. Kun hvis det var til fester, eller begivenheder, eller blot i et godt selskab så kunne hun godt finde på at drikke lidt. "Hvis du er kaptajnen på skibet her så må jeg ærligt sige at du har et flot skib"sagde hun med et større smil. 

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 23.09.2017 22:48
Edward lod hans øjne møde hendes selv om det var en smule sværte, da hendes ryster jo var meget lidt og få øje, på hvilket i sig selv nok ikke var den bedste måd og starte en samtale ved, ”yeah jeg er kaptajnen,  men siden de er på mit skibe vidste de et vel godt, så hvad vil du er du her for at be om flere penge eller, hvorfor er de virkelig her.” Lød det kækt fra ham, hvorefter han tog en slurk af sin whisky da hun kom tætte på og fortalte om skibet så han op på hende, var det virkelig grunden. Hendes bryster var dog stadig lidt i vejen for at ha, en samtale men hun så godt ud ingen tvivl om det, især hendes hår fanget ham rødt som ild.

”mhm, jeg kan vise dig mere end et sjub, hvis du for lyste til det.” Lød det en smule flabet fra ham, hvorefter han rejste sig op og tog en ny tår. ” Dit hår er os meget smukt og dine øjne ligner safirra.” Lød det en smule flirte fra ham, han kunne i det mindste gengælde hendes søde ord med nogen selv og dit hår ligner en ildebrand, det er jo gude smukt.” Kom det fra ham, hvorefter han tog en ny drink, ”en til damen os denne gang, han peget ved siden af sig, hvorefter tjenerne kom med et glas whisky til hende og ham.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 23.09.2017 23:42
"Jeg er her ikke efter penge, jeg er her fordi jeg faktisk ledte efter dig"sagde hun efterfulgt af et lille smil på læben. Så kiggede hun en smule rundt, og lagde en smule mærke til folkene der var her, og de så allesammen ud til at hygge sig, og hun kunne ikke undgå at tage imod drinken, og nåede lige at skåle med ham, før hun tog en tår af drinken, den var meget god, smagte rigtig godt. Så satte hun sig bedre tilpas, og lod hendes blå øjne hvile sig en smule på ham, hvorefter hun strøg en hårtot væk fra ansigtet,  hun følte sig i godt selskab allerede, selvom hun måske lige var kommet så var her hyggeligt. Kayla betragtede så denne mand der var ved hende, og hun huskede ham lidt fra barndommen, men det gjorde han sikkert ikke, hun huskede hvordan hun mødte ham. 

"Det vil jeg rigtig gerne, jeg vil gerne mere end bare at se skibet"sagde hun lidt flirtende tilbage til ham, efterfulgt af et bredt smil, der godt kunne lokke en lille smule. Kayla lagde hovedet på skrå, og kiggede lidt rundt i omgivelserne hun var i, her var hyggeligt, god stemning, og her så ud til at der var meget at lave, så det var kun en god ting."Tusind tak fordi du syntes det"sagde hun med et smil til ham, hun blev glad for at høre at han syntes det om hendes hår,  og om hendes øjne, det var ikke hver dag man hørte det, og det skete næsten aldrig for hende. 

"Du har virkelig selv nogle smukke øjne, og du har en særlig udstråling"sagde hun ærligt, og tog en slurk af drinken, hvorefter hun kiggede rundt igen, men vendte blikket tilbage på ham, hun lænte sig en lille smule ind mod ham."Men tænker du at du gerne vil vise mig rundt på dit skib, eller tænker du andre planer"Sagde hun med et bredt smil, og et flirtende blik til ham. 

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 12.03.2018 10:57
Edward stod et øjeblik da hun nævnte hun, havde ledt efter ham og var en smule forvirret over det, hvem havde dog ledt efter ham. Han bed sig svagt i læben og lod det være fortid, hvis hun ville forklare, hvorfor en gang måtte hun godt det, da han ikke lige frem, havde den største ide om, hvor hun kende ham fra. Han bed sig svagt i underlæben, da hun flirte videre med ham, sende han et skævt smil til hende. Han træk svagt på hans læbe, hvor han så på hende, med et skævt smil.

"Måske vi, kan jo se om vi for lyst til det, ellers må vi jo bare se på selve skibet."
Lød det kækt fra ham, hvorefter han sende hende et kækt smil, mens han tog en ny tår og drak videre med hende.
//kort i know < 3//
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 14.03.2018 20:48
Kayla betragtede ham en smule, og tog en tår af hendes drink, det var efterhånden lang tid siden at hun havde fået sig en drink. Den var god, og det var enlig meget hyggeligt, bestemt et godt selskab hun havde fået. Det var også lang tid siden at hun havde set Edward, så det var både meget sjovt og interessant at se ham igen, og hans skib virkede til at være meget hyggeligt, og spændende. Det var ikke tit det skete for hende, at hun fik chancen for sådan noget her, hun havde dog mødt nogle stykker der havde deres eget skib, hun var en pirat der slet ikke havde sit eget skib, det var lidt mærkeligt, men mon ikke en dag det ville komme"Dit skib virker til at være meget spændende"Sagde hun med et smil, og kiggede på ham.

Så holdte hun kruset mellem fingrene og lod hendes øjne flakke en smule rundt på omgivelserne, hun havde det faktisk meget hyggeligt, og kunne allerede godt lide at være på hans skib, og der var sikkert mange muligheder for hvad man kunne lave. Dog måtte de se tiden an, og han kunne sikkert ikke huske hende, det havde også været alt for lang tid siden de havde mødt hinanden. Ak ja fortid, selv hun kunne ikke huske helt vildt meget derfra, dog stykker og bid for bid"Går det ellers godt med dig"spurgte hun undrende og venligt.

//Det er okay ^^ <3// 

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 29.07.2018 16:31
Edward studeret hende kort, han var måske sikker på at han måske, havde en ide om at han kende hende. Men måske var det bare en dejlig ting og hun var skøn og se på og hendes stemme, alt ved hende virket perfekt. "Mhm, det går fint nok,  har mit eget skib og mit liv er næsten helt perfekt, hvad siger du til vi for nogen drinks indenbords og så, kan vi tag ud og finde på noget og lave, på mit skib." Lød det kækt fra Edward, hans tænker kunne lige så stille hhuske hende, han lænte sig ind til hendes øre, hvor han kort hvisket, "hvis du da ikke er bange Kayla." Lød det en smule flirtende men, os kækt fra ham, hvorefter han bed hende kort i øret og træk sig væk. Han kunne huske hende nu da hun, havde talte lidt mere, måske var det bare fordi han, havde været ude for en masse ting inden han, havde mødt hende igen, men han havde savnet hende, og var os glad for hun var kommet afsted., altså han ville ha taget hende med da han, havde fået sit eget skib men inden, havde han ikke kunne gøre det.

Han kalde bartender hen til dem og bedt om flere drinks, inden han på samme tid talte med hende om løst og fast om deres fortid om, hvad de havde været igennem, hvad hun havde været op til og, hvad han selv, havde lavet mens han havde sejlet rundt og, hvor længe han, havde haft sit nye skib. "Så Kayla, skal vi tag over til skibet, med en flaske rum og måske vodka, du ved flytte festen." Lød det kækt, men stadig en smule flirtende fra ham.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 30.07.2018 15:29
Spørgsmålet om de skulle have nogle drinks kunne hun slet ikke sige nej til, det kunne være ganske hyggeligt, det havde været tiltrængt. Et smil bredte sig over hendes læber, og hun kiggede rundt en smule, bare lidt på omgivelserne, før hun kunne høre bartenderen sagde et eller andet, så det fik Kayla til at kigge i retningen, og før hun enlig nåede at sige noget kunne hun høre Edward sagde noget, og det fik hende til at nikke det var et godt foreslag han kom med, og hun lagde hovedet på skrå en smule, og kiggede lidt på ham før hun flyttede blikket væk fra ham. Kayla strøg en hårtot bagved det ene øre"Det lyder som en god idé lad os gøre det"sagde hun og begyndte at gå over til skibet, så de kunne nyde en flaske rum, og noget vodka, bare have deres egen fest, hvilket de også ligeså godt kunne.

Da hun nåede over til skibet med vodka flasken kiggede hun ud over udsigten, hun var dog næsten sikker på at Edward havde taget rum flasken med, så de havde begge dele, hvilket kun var godt"Det er lang tid siden vi sidst så hinanden jeg er ikke på du kan huske mig"sagde hun så og gik lidt rundt med vodka flasken, hvorefter hun havde et smil på læben.

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 30.07.2018 20:41
Da hun takket ja og tog afsted med den flaske vodka greb han selv en flaske rum, plus en flaske whisky inden han tog hen til skibet med hende. Da hun var kommet op og stod og nød udsigten, sneg han sig op bag hende, hvorefter han kyssede hendes øre svagt, inden han gav den et lille bid. Derefter begynde han og svare på hendes spørgsmål, ” Jeg skulle lige huske tilbage, havde mine tænker på forretning og troede ikke, hvad jeg første så, men du er virkelig her Kayla.” Lød det kækt fra Edward, hvorefter han sneg sine hænder op langs hendes krop og lagede dem om hende for at holde hende.

”Jeg har tænkt på dig mange gange dog, hvis jeg, havde haft mit eget skib, havde jeg fundet dig, men jeg var ikke så heldig til og starte med.” Lød det fra Edward, hvorefter han lod hans læbe bide hende svagt i hendes øre igen, inden han hvisket hende i øret, ” men du ser ud til og ha klaret dig rimelig godt Kayla, men hvilken ting kunne du ha lyst til nu.” Lød det kækt fra Edward, hvorefter hans læber dansede ned til hendes hals, hvor han kyssede og slikket på vejen op igen, han havde virkelig savnet hende.

"Jeg har  virkelig savnet dig." Lød det kækt fra ham, hvorefter hans kys førte sig op til hendes øre igen, hvis hun ikke ville det, ville han helt klart stoppe.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 01.08.2018 01:05
Lyden af ham der lød som om han stod bagved hende, fik et smil frem på hendes læber, og hun lagde hovedet på skrå mens hun ikke kiggede hen på ham i øjeblikket, hun nød blot at stå der og kigge ud på vandet, og den smukke udsigt der var, og fra det skib de stod på, hans skib, der var rigtig mange smukke omgivelser man kunne se næsten ligemeget hvor man stod. Specielt lige her hvor hun og Edward stod der kunne man se rigtig meget, og det var virkelig i sandheden smukt, ren skønhed. Kayla lyttede til det han sagde, og hun gav et nik fra sig, hvorefter hun kunne mærke hans kys mod hendes hud, især mod hendes øre, hans læber kunne hun godt mærke, og kyssene føltes nu meget dejlige, det var faktisk rart, selvom det dog også pirrede hende en smule, hendes øre var en af de steder hvor hun hurtig kunne blive tændt, og så var det ikke til at vide hvor lang tid der ville gå, før hun hoppede på ham, eller måske nærmere omvendt, han var hvist godt igang med at pirre hende en smule.

Da hans læber nu dansede rundt på hendes hals, kunne hun ikke undgå at bide sig let i underlæben, hvorefter hun kiggede over skulderen på ham, hun var næsten tæt på flere gange at tabe flasken i hånden. Måske vidste han godt at han gjorde det som han gjorde, måske vidste han godt hvilken påvirkning det havde på hende, eller måske var han bare i drillende humør det kunne også godt være, det vidste man aldrig. Kayla betragtede ham over skulderen og hun kunne ikke se ham fuldt men lidt af ham kunne hun se, og i stedenfor at stå og kigge sådan i længere tid besluttede hun sig for at dreje rundt, så hun stod med fronten til ham"Jeg har også savnet dig, der er gået alt for lang tid"sagde hun og sendte ham et gengældt kækt smil, hvorefter hun også fik sendt ham et blink.

Hans spørgsmål om hvad hun havde lyst til fik hende til at tænke lidt, der var mange ideer, og muligheder, hun begyndte at åbne flasken i hånden, og kiggede på ham, hun rakte et glas hen mod ham, og havde det andet"Vi kan starte med at skåle for den dejlige genforening"sagde hun og grinte mildt, det var da en sjov ting at skåle for, men så igen så var det da noget de kunne fejre, for de så endelig hinanden igen, og der havde været alt for lang tid siden sidst de så hinanden, det var stadigvæk utroligt at han kunne huske hende, men det var kun godt at han kunne det. Hendes øjne gled så ned ad ham"Du ser lige så godt ud som altid"sagde hun og blinkede til ham med et kækt smil.

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 12.01.2020 20:09

//afsluttet efter aftalen med Jinx :)//

Edward har forladt tråden.

Kayla