Elios bar sit sædvanelig tøj bestående af en lysebrun skjorte, med en brun vest udenover, et rødt halstørklæde sat lidt ligesom et slips, sorte bukser, sorte støvler der går op til knæene, en lang rødbrun frakke der gik ned til hans ankler og hans fars gamle store sorte raget hat.
Som Elios kom gående igennem skoven fik han øje på en skikkelse, en meget mærkværdig mørkeblå skikkelse. Der stod et inetrresant væsen som Elios aldrig havde set før, et væsen med mørkeblå hud, hvide arme som var de taget direkte af månen selv, et hvidt hjorte kranium over ansigtet som Elios ikke kunne se manglede. Han så noget der lignede grene løbende ned af dette væsens arme, og en blanding af stof og skind der sad som tøj. Stoffet og skindet lignede noget der var direkte vævet af strenge skabt af den kommende nattehimmel, og Elios kunne ikke lade vær med at stirre på dette bemærkelsesværdige væsen.
Elios begyndte så småt at nærme sig væsenet med rolige skridt, han tog sin store hat af så man kunne se hans mørke rodet hår. Han holdte hatten på sit bryst mens han i en meget rolig og venlig stemme begyndte at snakke. ''Godaften, mit navn er Elios, og jeg kunne ikke lade vær med at lægge mærke til dig, jeg har aldrig set en som dig før og ønskede derved at hilse på dig.'' Elios stod og beundrede dette smukke væsen imens han ventede på at form for svar fra det.