Systemopdatering: Notifikationer!

Krystal

Krystal

Skaberinden

5773
posts
21
karakterer

Krystal 09.01.2017 20:19
Hej folkens!

Som I måske har bemærket, har jeres menu fået endnu et punkt, der hedder "notifikationer".
Idéen er, at man nu har mulighed for at følge tråde og få notifikationer, når de besvares - både offgame og ingame. For at følge en tråd, klikker man på knappen "følg" som er placeret ved siden af "besvar" i bunden af en tråd. 

Offgame tråde, som man selv opretter, vil man automatisk følge. Man har dog mulighed for at afmelde notifikationer på tråden igen. 
Herudover vil man få notifikationer, når der bliver skrevet "vigtige steder" på forummet, som f.eks. nyheder, information samt opslagstavle. Tanken med dette er, at det skal være nemmere at blive opmærksom på officielle indslag fra admins og brugere, der søger plots, samt at man har muligheden for at følge med i tråde, der ikke er ens egne, eller IC-lege som f.eks. gif-legen, hvis man gerne vil det. :)

Jeg håber, det kan bruges!
Hvis I oplever problemer med notifikationer, så skynd jer at skrive til mig, så jeg kan få det rettet så hurtigt som muligt :) - Har testet det selv, men der kan jo smutte fejl igennem.


Ud over notifikationerne er der også blevet løst småproblemer med avatars, tilføjet mulighed for rent faktisk at fjerne sit eller sine karakterers avatar igen samt se, hvor mange deltagere der er i en tråd under "mine tråde".
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5773
posts
21
karakterer

Krystal 09.01.2017 20:22
Note - hvis teksten under notifikationer ser lidt sjov ud til at starte med, er det fordi stylesheet'et ikke er opdateret korrekt endnu :) 
~ Krys ~

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2290
posts
7
karakterer

Venus 09.01.2017 22:03



Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3