Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.11.2016 13:25
//Tog mig friheden at starte den op, fordi.. Jeg kan xD

Nogle uger. Det var efterhånden hvad der var gået siden hun havde haft en eventyrlig hed og tilfredsstillende nat med en tiltrækkende muskuløs ridder af lyset. Selvfølgelig var det ikke noget hun tænkte på hver evig eneste dag. Hun havde pligter at klare eller hvad man nu skulle kalde dem. Tjene penge i hvert fald, og lige sørge for at de venner hun nu engang havde i området også klarede sig nogenlunde. Stadig steg prisen på øl og det blev sværrer og sværrer at finde folk der var villige til at tage et slag terninger eller en omgang kortspil. Men hun klagede ikke, for hun havde stadig pengene til at få væske, omend det ofte var øl og det efterhånden begyndte at være rimelig ensformigt.

Men alt dette kunne jo knap forklare hvad hun foretog sig i de riges kvarter, i det øvre distrekt. Det var som regel kun med aftale med dem der boede her, at de mere almene borgere kom til. Angel fnøs bare ved tanken. Nej, hun havde planer, og det krævede også at hun måtte liste sig en smule. Tingene var blevet en del mere kompliceret efter at hendes magiske evne ikke fungerede. Men det lykkedes.
Det lykkedes at komme ind i krystalpaladsen, undgå folk på gangene ved at gemme sig bag gobeliner, statuer og så videre. At hun farede vild et par gange, var en anden side af sagen, og problemet kom til, at trods hn havde fundet beboelsesfløjen vidste hun så absolut ikke hvor hendes ridder holdte til. "Undskyld, kan de fortælle mig vejen til Ridder Naos gemakker? Jeg har lovet at aflevere nogle ting fra markedspladsen til ham" Angel var talentfuld til at lyve, og hun fik ham da også ganske let til at fortælle hvor hun skulle gå hen.

Døren var selvfølgelig låst. Med et dyb suk gav hun sig til at pille ved låsen, indtil der kom en klikkende lyd når hun drejede til siden. Hun smuttede hurtigt ind på den anden side, og satte sig til at låse døren igen indefra. Det var en stor gemak, tydeligt en ridder værdig. Angel lod tasken dumpe ned på en stol, efterfulgt af hendes rejsekappe mens hun kiggede rundt. Støvlerne blev sat samme sted og hun vandrede i bare tæer hen over gulvet, i den mørkegrønne kjole med det vante korset omkring, som passede en del bedre til temperaturen end hendes normale tøj. Angel placerede sig i en behagelig stol, med det ene ben liggende blidt over det andet, afslørende en god del op af hendes ben. Ventende. Stolen stod lidt afskærmet fra døren, så med mindre man kiggede bevidst derover ville man ikke få øje på hende. Han havde nok først fri når det blev aften.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 09.11.2016 16:25
Det sidste stykke tid havde virkelig været krævende for Nao og de andre ridder og krigere hos lyset. Byens situation krævede meget af dem og det var hårde og lange dage, de skulle sørge for ro og orden, at folket fik de rationer af vand som de havde brug for og ikke mindst måtte få. Der var sat begræsninger på, så hele byens ration ikke bare ville slippe op på få dage, for så ville beboerne dø af tørst, med mindre alle begyndte at drikke mjød. Men det ville nok heller ikke være så smart igen.

Denne dag var slet ikke anderledes end de andre, han havde virkelig knoklet igennem hele dagen. Der havde været få slagsmål over nogle fik vand før andre, der havde været nogle som var blevet små syge som skulle rykkes fra det ene sted til det andet og der havde bare været almindeligt by arbejde, så nu så han virkelig frem til at komme hjem og sidde i sin stol med et glas vin og slappe af i sin krop. Paladsets gange var også mere stille end de plejede at være, allt var ude i byens gader for at holde ro og orden.

Han nåede endelig døren til sit værelse. Han fandt nøglen frem og låste døren op. Han åbnede roligt døren og gik indenfor hvor han blev mødt af at syn som han slet ikke havde regnet med. Hans værelse havde en rolig duft af kvinde og i hans stol sad Angel i hendes grønne kjole, med bare ben og fødder. Måden hun sad på afslørede hende bare ben og længere op ad dem. Han blev helt mundlam over situationen og fik et utroligt stort smil frem på læberne. Det var ved at være uger siden at han sidst havde set hende, så dette ændrede alt ved dagen.
"Det var virkelig en overraskelse, kære Angel Smilet kunne virkelig ikke være større, sidst de havde været sammen havde hun virkelig frembragt vild dyret i ham og han havde nydt et hvert sekund med hende. "Hvis jeg vidste du ville komme, så havde jeg virkelig taget et bad inden, skat" Varmen havde virkelig været hård ved ham. Den løse hvide skjorte var våd flere steder hvor sveden havde trængt igennem, og han skulle slet ikke begynde med hans bukser.
Han sparkede sine støvler af og skubbede dem indtil siden, inden han gik over til hende. Som han kom nærmere blev duften af hende stærkere og stærkere, det var en behagelig og rar duft. De røde læber skinnede igennem og hans lyst til at kysse dem var ikke lille. Han hev hende dog først op fra stolen og slog armene omkring hende og krammede hende. "Jeg har virkeligt savnet dig"

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.11.2016 16:47
Angelica var ikke helt sikker på hvor længe hun havde ventet, men tiden var egentlig gået meget hurtigt ved at kigge ud af vinduet der gav hendes et syn over paladsets forskellige afdelinger og en have, hun regnede med engang havde været frodig. En skam at tørken kunne ødelægge så meget som den kunne. Forhåbentlig holdte den snart op.
Hun strakte sig roligt i stolen, som lyden af en nøgle meddelte hende at der nok snart kom en ind i rummet, og hun regnede stærkt med at det var ridderen hun ventede på. Ganske rigtigt der kom han, tydeligt beskidt og svedig efter dagens arbejde.

Hun smilede varmt til ham, stadig siddende i sin stol "Jeg sagde jo at jeg kom igen" hun lod benet glide ned fra det andet ganske roligt som hun gjorde sig klar til at rejse sig. "Med begrænsningerne på vandet? Bad er ikke nemme at komme til mere" Hun selv havde måtte udnytte sin spand til både at drikke og holde sig selv ren. Og indtil videre var det gået, selvom en halv spands vand virkelig ikke var særlig meget!

Angel kom op og stå med et snupstag og lod sig trække ind i hans favn, og kunne tydeligt mærke den fugtige skjorte som han bar på overkroppen. "Jeg har også savnet dig" Hun skubbede sig roligt ud af hans favn. "Du ligner en som har haft en hård dag"

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 09.11.2016 17:09
Han lod et lille grin bryde ud mellem hans læber over hendes kommentar, måske var et bad lidt voldsomt hvis man tænkte over problemerne i byen. Han ville nok få befolkningen på nakken hvis de fandt ud af, at en ridder havde sløset sådan med vandet.
"Man kan godt sige at jeg har haft en hård dag, men den blev pludselig meget bedre. Jeg er glad for du er her." Sagde han smilende og kyssede hendes læber hurtigt, "Måske ville et bad være lidt for meget, men hvis jeg nu smutter et øjeblik og smider lidt vand i hovedet, andre steder og får skiftet til lidt pænere tøj. Mon så ikke du kan sidde her og nyde et glas vin?" Han kiggede roligt på hende og gik hen og fandt to glas og en flaske vin, som han hurtigt fik åbnet og skænkt et glas til hende, inden han satte resten på det lille bord ved siden bordet.

Han smuttede hurtigt ind i hans soveværelse hvor han havde et fad stående med vand, som han fik vasket sig i. Han kunne ikke byde hende at skulle være sammen med en beskidt ridder, det havde han for meget respekt til og hvis han havde ret, så ville de sikkert ende i sengen endnu en gang og så var der andre steder som bestemt også skulle være rene. Han fik smidt de beskidte og svedige klude og trak i noget nyt. Et par tæt siddende stof bukser samt hans fineste hvide skjorte og vendte tilbage til stuen hvor hun sad og sippede af vinen. Han smilede til hende da han stod foran hende igen, "Nu er jeg lidt mere præsentable overfor en gudinde som dig, Angel" Han prøvede roligt at charmere sig ind på hende, selvom det nok ikke var nødvendigt. Men hun skulle have lidt godt, hun var jo smuk som altid og han kunne slet ikke vente til at tage hende med ind i soveværelset.. Eller bruge et andet sted. "Hvad har du gået og lavet siden sidst?" Han vidste ikke helt om small talk var noget, de ville bruge tid på men nu kunne han da finde ud af det. Han tog vin flasken og hældte op til sig selv og lod de røde dråber ramme hans tunge. Smagen var rund og syrlig, men smagfuld.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.11.2016 17:24
Angel tog imod kysset og grinede derefter ganske roligt over at han ikke selv havde tænkt over det med vandet. Før i tiden havde det altid været der. Nemt at komme til samt en ting de brugte næsten overalt i ens hverdag. Angel huskede i hvert fald hvor svært det var at vænne sig til ikke at bruge det hele tiden. "Det tror jeg godt jeg ville kunne finde ud af" Hun tog imod glasset som han kom tilbage, og satte sig tilbage ned på stolen og løftede benet tilbage hen over det andet igen. Alt imens hun kiggede efter ham som han forsvandt ind i et andet lokale.

Vinen var god, og den havde en rar kriblende effekt på hendes røde læber som hun nød smagen af den. Angel kiggede igen ud af vinduet som han kom tilbage, men så snart hun hørte ham, vendte hun sin opmærksomhed tilbage. Oh det hjalp godt på ham lige at få vasket det værske af og skiftet sit tøj. Oven i det kom han med komplimenter, noget der fik smilet frem på hendes læber i bredere stil. Hun elskede komplimenter.
Hun trak lidt på skulderen af hans spørgsmål "Et par erinder her og der, men intet vildt." svarede hun roligt og lænede sig frem og kyssede ham lidt mere inderligt og passioneret end de små kys havde været. Blot lige for at få det ud af systemet, for det havde hun ventet på.
Hun slap hans læber og satte sig tilbage i stolen igen og drak lidt af vinen. "Har i haft meget travlt med at holde styr på folk?" Hun havde intet imod at snakke først. Nao var hyggelig at snakke med, så hvorfor ikke gøre det.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 09.11.2016 17:38
Han kunne se på hende at det hjalp at komme i noget nyt tøj og han var jo af samme mening, men så længe hun var tilfreds så var han også. Han ville gerne gøre hende tilfreds med alt, ligesom sidste gang. Hendes svar virkede typisk som hende, måske havde hun ikke haft det helt store at se til, lige nu handlede det for de fleste i landet om at få styr på deres situation med vand og mad og så ville alt andet jo faktisk komme i anden række. "Et par erinder her og der, det lyder egentligt meget stille og roligt. Der er ikke sket noget spændende?" Svarede han med et blidt smil og tog imod det passionerede kys, det var faktisk rart hun lige kom med det. Det var længe siden han sidst havde fået et, han havde ventet på det ligeså meget som hun havde. 

Han satte sig ned på armlænet ved siden af hende og lod tomme hånd glide ned til hendes og flettede roligt hans fingre ind mellem hendes og lod blikket glide ned på hendes smukke og betagende ansigt. "Det vil jeg sige" Han lod flere af de dybe dråber glide ned i halsen og nød smagen af frugt, "Du ved selv hvordan det har været rundt omkring, folk har virkelig været desperate efter at få vand og folk kan ikke helt forstå de rationer som vi har været nød til at sætte op for folk. Men så langt tænker man ikke når man har en hel familie at redde" Han lod hans tommeltot ae hendes hånd, hendes hud var blød og dejlig, "Så vi har haft en del at se til, men det er jo en del af jobbet. Det jo ikke kun at gå i krig, men vi skal også sørge for vores borger og deres liv" Af og til så krævede det faktisk rigtig meget af dem, der var meget de skulle holde styr på, med hjælp fra byens vagtere selvfølgelig.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.11.2016 17:47
Angel rystede roligt på hovedet "Nej faktisk ikke. Men hey, det betyder også at jeg ikke blev jagtet gennem gaderne ligesom første gang vi mødte hinanden" svarede hun med et grin. Der var vitterligt ikke sket noget spændende andet end almen overlevelse. At finde mad, købe noget at drikke, sørge for at man fik den halve spand vand om dagen. Ja, det var desværre lidt ensformigt, men så længe hun var i live, var det nok egentlig meget godt alt sammen

"Jeg kan godt forstå dem. Men desværre ved folk her ikke hvordan man udnytter en spand vand bedst" Angel selv var fra Rubinien, hun kendte til tørke perioder. Det var nok også derfor hun kunne sidde og være helt rolig omkring hele sitautionen. Hun smilede op til ham, med et glimt i øjet. Hun skulle vidst være kommet hertil noget før.
"Det må være hårdt. Bliver du ikke anspændt af det?" Spurgte hun roligt. Det lød virkelig som meget arbejde! Folk der var utilfredse, andre som stjal, priserne som skød i vejret på alt - nok fordi alt var en mangel varer. I hvert fald alle de varer der var nødvendige for at kunne overleve var en mangelvarer.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 09.11.2016 18:03
Han lod et grin komme frem efter hendes svar, han var glad for at han ikke også skulle gå og holde øje med hende, samtidig med at han skulle have et øje på alt andet. Selvom han meget gerne ville hjælpe hende igen, der var vidst ikke det han ikke ville gøre for Angel. "Jeg er glad for at du har holdt dig lidt på den rette sti, selvom det måske kan blive lidt kedeligt i længden" Selv han kunne se det, han vidste heller ikke hvad han ville gøre af sig selv hvis han ikke var blevet ridder, der er da lidt spænding i det job, så det var han bestemt meget glad for, "Men jeg tror heller ikke at folk har så meget andet end ren overlevelse på hjernen i disse dage"

"Nej det er præcis det. De kan ikke se det, men hvis vi bare overlod dem til sig selv, så ville vandet være væk i løbet af få dage og så ville de alle beklage sig og dø af tørst og det ville være alt forsent at redde dem" Det var måske hårde ord, men det var sådan det var og han var glad for at han havde fået en af rollerne for at holde styr på så mange ting, for han vidste at han kunne holde sit hoved koldt og gøre tingene som de skulle gøres. Han tømte sit glas og kiggede mod flasken, måske skulle han vente lidt. Han var glad for at han endelig var kommet hjem efter den lange dag, og hendes overraskelse moment havde virkelig gjort ham glad og glemt den hårde dag, det var hvad kvinder kunne.
"Det er selvfølgelig hårdt, men jeg er ved at være vant til det og jeg kan komme herhjem og slå det hele fra og slappe af og det gør virkelig underværker - Og nu er du kommet, det har gjort mig så glad og den hårde dag er glemt og nu ser jeg bare frem til at nyde min aften med dig" Det var virkelig sande ord, han så så meget frem til at bruge aftenen med hende nu.
Han fyldte begge glas og rejste sig så fra armlænet. Han kiggede ned på hende og rakte ud efter hendes hånd og trak hende så op fra stolen og tog hende med ind i soveværelset. Det var mindre end stuen, men der var plads til en stor dobbel seng og stod der et solidt træbord op ad den ene væg, hvor han kunne sidde og skrive på forskellige planer og papirer i henhold til hans arbejde. Lige nu var det tomt.
Han satte sig på sengen og fik hende med ned at sidde, nu kunne de da sidde sammen og begge behageligt, i forhold til at han skulle sidde på armlænet.  

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.11.2016 18:31
Angelica havde været vant til at klare sig selv, selv inden at Nao kom ind i billedet, så det var ikke det største problem for hende at holde sig væk fra både lovens men også banditternes lange arm. Men som han sagde, det blev lidt kedeligt i længen. Angel var en pige der behøvede spænding i sit liv! Og det fik hun gennem mange ting, gambling var en af dem. En anden var at nyde godt selskab og fysisk aktivitet. Noget der nogle gange hang hånd i hånd.
"Så er det godt at der er nogen til at hjælpe dem med at forstå hvordan de bedst kan komme igennem det. Selvom det ikke er lige sjovt" hverken for dem som skulle forklare det, ej heller for dem som skulle fravænne sig store dele af deres dagligdag for at gøre plads til at de ikke længere havde store ressurcer af vand. Hun forstod dem virkelig godt.

"Jeg er glad for at jeg kan distrahere dig fra de lange dage" Svarede hun med et stort smil og rejste sig med ham som han ragte hende sin hånd og fulgte hende væk fra det hun gik ud fra var stueområdet og ind til soveværelset. Dette var en del pænere og nydeligt end det sidste sted de havde udnyttet et soveværelse. Her var en dobbeltseng, der var pæne farver og meget mere plads. Det kunne garenteret udnyttes på en hel anden måde!
Hun satte sig ned på den bløde seng og tog sig selv i at lave en ganske let bevægelse for at mærke hvor blød den egentlig var. Ikke dårligt.
Hun drak en god potion af den gode saftige vin, inden hun satte glasset fra sig på det lille sengebord der stod. "Men folk er vel begyndt at vende sig lidt til at rationere sig?" Spurgte hun ind til, som hun kravlede op på sengen og placerede sig bag ham. Hun lod sine fingre bevægede sig hen over hans skuldre med bløde tryk først, for at varme musklerne op og tog derefter lidt bedre fat.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 09.11.2016 19:28
Da hun sneg sig om bag ham og lod sine ben glide ned ved siden af ham, kunne han ikke lade være med at slappe helt af og læne sig tilbage mod hende. Hendes hænder og fingre gled op på de hårde skuldre og begyndte roligt med bløde tryk at varme hans musklerne op. Det var virkelig det han trængte til, hans skuldre og faktisk det meste af hans krop var hård og spændt. Massage fra Angel, så kunne han ikke bede om mere. Kun tænke sig til mere, men lige nu nød han hendes hænders arbejden med hans skuldre.
"Mmh, du ved da også lige hvad du skal, hva?" Sagde han smilende, lukkede øjnene og lod sit hoved glide frem. 

Han drak sit glas ud og satte det ved siden af hendes, hvor et lille mærke fra hendes læber sad ved toppen og en lille slat lå stadig i bunden af glasset, hvorefter han så satte sig tilbage i plads mellem hendes ben. "Altså .. Åh, det rart det du gør" Han måtte lige stoppe i hans svar på hendes spørgsmål, for hendes massage var alt for rar, "Jo, det vil jeg sige. Folket har lært af situationen og når de ikke ved hvornår det vil blive normalt igen, så har de lært at rationere sig, for ellers står de på et tidspunkt tilbage uden at have noget som helst, og det er der ingen der har lyst til" Han vendte sig om og lod endnu en gang deres læber mødes i et hedt kys, det var det plads til lige nu og han kunne ikke holde kysset tilbage mere.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.11.2016 19:34
Angel mærkede et let latter glide over hendes læber og et drillende smil voksede sig frem på hendes læber, omend han ikke kunne se det lige nu, som hun sad bag ham. "Du har haft en hård dag, du fortjener det" Der var jo ingen der vidste ham havde fik brug for hans løsslupne muskler senere. Eller jo, det regnede Angel ret kraftigt med at han fik brug for! Det var i hvert fald hendes plan. Hendes fingre gled effetivt hen over hans nakke og skuldre, pressende ned på hans muskler og fik dem strukket ud og frigive det som holdte dem så spændte og hårde på den udkørte måde. At han direkte blev distraheret i sin egen sætning betød at det hun gjorde måtte virke godt. Hun kunne også mærke et par knuder som trængte til at blive løsnet op, så hun forstod ham godt.

"Nej, det er der ikke nogen af os der har lyst til" gav hun ham fuldstændig ret i, som hun lod sine tommelfingre få bedre fat. Ikke at hun nåede særlig langt før han vendte sig og indragede hende i et hedt kys som gav hjertet et ekstra hop. Hun holdte stadig sine hænder mod hans skuldre, men ellers ganske stille, mere konsentreret om kysset end hvad hun før havde været i færd med.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 09.11.2016 19:48
Han rykkede sig frem igen og lod hende tage hårdere fat, nu var hun jo lige begyndt så kunne han ligeså godt tage imod lidt mere inden han ville rive hende rundt. For det ville han. Der var blevet sparet mange lyster op siden sidste gang de var sammen. "Nej, det er det bestemt ikke nogen af os der har lyst til og derfor tror jeg også folk de vil tænke sig bedre om fremover. Det håber jeg hvert fald" Han lod sin hænder glide over på hvert af hendes lår, skubbede kjolen op, så hende lår nu var bare og begyndte at lade hans hænder roligt glide hen over dem, "Så kan det også være at mit job bliver lidt mindre hårdt end det er lige i øjeblikket" Den bare hud mod hans fingre, han havde virkelig savnet det. Eller han havde savnet hendes hud mod hans, det skulle ikke være hvem som helst. 

Han kunne virkelig mærke en god forskel i de trætte skuldre, hun var ferm med sine hænder, men det vidste han jo godt i forvejen, bare ikke lige på massage området. Han knappede roligt de tre eneste knapper som sad øverst på skjorten op og hev den hen over hovedet så hans hårde overkrop kom til syne. Mon ikke at det ville være lidt lettere for hende, hvis det var på den måde. "Har du nogen bestemt erinder i byen, andet end at besøge mig?" Han lod en lille latter komme til syne, efter hans spørgsmål.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.11.2016 20:03
At han nød at blive masseret var en dejlig ting. Angel ville hjertens gerne gøre sådanne ting for ham, også selvom det intet havde med sex at gøre. Han var en dejlig mand og hun nød hans samvær, så det faldte hende helt naturligt at tilbyde.
Hun kunne ikke lade hver med at bide sig i underlæben som hans hånd gled blidt hen over hendes lår, afslørende mere af hendes hud. Hun nød hans berøring og lod den blive der, mens hun fortsatte sit eget arbejde med hans skuldre og nakke. "Man har i hvert fald lov at håbe. Vi skal nok komme igennem det her. Og når vandet er tilbage igen, så er det forhåbentlig også slut med flere plager!" Hun synes der havde været rigeligt. Hun selv havde været syg da pesten kom og synes egentlig heller ikke det var synderligt rart at skifte størrelse i tide og utide som havde været en konsekvens af den anden plage. Nej, det måtte gerne snart stoppe nu!

Angel måtte tage en dyb indånding som han trak skjorten hen over sit hoved og efterlod ham med bar overkrop. Selv hans ryg var muskuløs og fik hende til at tage en ekstra indånding. Rolig, det kom. Ingen grund til at gå fuldstændig i ekstase bare ved at kigge på muskulaturen! Hun lod sine hænder arbejde sig længere ned af skulderbladende og hans rygsølje, givende opmærksomhed til disse muskler ligeledes. Det var ofte noget folk glemte når de gav massage. Nok fordi det oftes var skulderne man bemærkede var ømme. "Ikke rigtig." Svarede hun igen med et grin og lod sine tommelfingre presse ned på hver side af rygsøjlen ved nakken og køre hele vejen ned af hans ryg. "Jeg kan ikke forlade byen i øjeblikket da det er sværer at lokalisere vand på en rejse, end hvis man bliver et bestemt sted - omend det er ved at blive dyrt at betale for et værelse efterhånden" forklarede hun roligt. Hun havde pengene, men Angel kunne godt mærke at det var bittert at bruge dem alle op på noget der var knap så sjovt. Fingrene fandt frem til hans krydsende muskler på ryggen og bragte opmærksomhed til dem ved tryg og cirkulærer bevægelser.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 10.11.2016 00:33
Det var virkelig rart det de havde sammen nu her, han nød virkelig hvordan hendes hænder nu også masserede ned ad hans bare ryg. Det vsr virkelig rart, at det lå naturligt for hende og at hun ville gøre det for ham.
Det kunne være at han skulle gøre det nemmere for hende, så han fjernede sig sengen og lagde sig nu ned på maven og mærkede hende kravle op på hans krop, så hun virkelig kunne massere igennem.

Han kunne godt forstå hendes problematik med ikke at kunne søge ud af byen, lige nu var der sikreste sted at få mad og drikke i Hovedstaden og derfor var der ikke mange som søgte væk, men mere til og det gjorde at værelser i byen blev dyrere og ikke mindst færre. "Det er klart, det ville være et sats. Det er helt klart sværere at overleve uden for en by" Han kom med små nydelses lyde, som hendes hænder bevægede sig ned af den muskuløse ryg, "Altså hvis du vil slippe for at bruge penge på et værelse, så er du altså velkommen til at få en side af min seng, indtil situationen er forbedret" Det kunne måske hjælpe hende med lidt mere stabilitet, og han ville elske at have hende boende. Hun var jo fantastisk selskab.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 10.11.2016 12:45
Som han flyttede sig til at ligge på sengen og hun kunne placere sig over ham, blev det en del nemmere at komme til musklerne som før havde haft. Dertil gjorde denne stilling også at musklerne var mere strakte og gjorde det nemmere for hende at mærke hvor hans muskler behøvede mest kærlighed så at sige.

"Præcis og selv hvis jeg skulle kunne nå til rubinien eller finde mine forældre, tvivler jeg stærkt på at der er mere vand der" nej det var nok bedst at blive i byen hvor hun i det mindste vidste at der var mulighed for at få vand. I hvert fald endnu. Angel havde kort overvejet Norden. Der var altid koldt, måske bortset fra nu, og sneen udgjorde en kilde til vand. Det var ganske smart men nu var der efterhånden gået så mange uger at hun helt ærligt betvivlede at hun kunne overleve turen.
Angel tog fat i hans skuldre igen og løftede overrasket sit øjenbryn da han tilbød hende at kunne være her. Hun fugtede læberne lidt som hun trykkede ned på musklerne. Hun havde vel et eller andet sted lagt op til det men hun havde ikke regnet med at han rent faktisk tilbud. "Virkelig? Og du er sikker på at du ikke bliver træt af mig på et tidspunkt" hvad hvis han fandt hende ekstrem belastende efter blot et par uger? Ingen af dem vidste hvor længe denne tørke ville vare. Men tilbudet var virkelig fristende!

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 10.11.2016 15:26
Han tilbud var oprigtig og seriøst og hvis hun havde planer om at blive i byen, så skulle hun ikke betale for et værelse, når han havde plads nok til dem begge, det ville være en ære for ham at have hende boende. "Rubinien ville nok være det samme som her, men som du selv siger, når du endelig vil nå frem ville det ikke være sikkert at der er mere vand" Han smilede til hende, nu ville han jo ikke have hun rejste, "Selvfølgelig ville jeg ikke blive træt af dig, jeg har så meget plads. Det ville være glæde mig at have dig boende her"

Han skubbede hende roligt af sig og lagde hende på ryggen, han ville meget gerne betale hendes fantastiske massage tilbage, med en omgang til hende. Han satte sig hvilende på benene foran hende og trak hende op sig til. Hans øjne kiggede dybt ind i hendes krystalklare, i mens lod han hænderne binde det stramme korset op og lod det falde på gulvet. Han tog et godt tag i kjolen og hev den over hendes hoved. Hun var nøgen inden under, undtaget underlivet. Men hendes overkrop var bar og selvom at hans lyst til at kigge på de faste, runde og velformede bryster, lod han ikke blikket glide ned på dem, der ville være masser af tid til både at kigge, røre og slikke dem.

"Lad mig give lidt igen, skat" Han lod hende falde ned i sengen igen, men denne gang var det hende som lå på maven. Han rejste sig fra sengen og fandt en lille glas flaske frem fra skabet med en væske inden i. Olie med en neutral og velduftende duft. Da han igen sad over hende lod han et par dråber falde ned på hendes ryg forskellige stedet, satte derefter proppen i, satte den fra sig og med bløde, små hårde pres med hans store hænder begyndte hans at smøre olien ud, samtidig med at han masserede ryggen.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 10.11.2016 20:00
Hvis ikke Rubiniens tilstand var værre. Det var ikke ligefrem fordi der var meget vand til at starte med, og tørke oveni deres egen normale tørke. Nej, Angel ville helst ikke tænke for meget over det! Der måtte være direkte hedebølge. Men i det mindste ville der nok ikke blæse så meget. Sandstorme var alligevel det værste at møde ude i ørkenen.
Angel smilede mens hun bed sig kort i underlæben. "Okay.. Tak" Hun ville nok stadig rende rundt i byen i et forsøg på at skrabe flere penge til sig, men hvis hun boede her var det ikke nødvendigt at gøre det i samme dur. Selvfølgelig skulle hun stadig have mad - hun kunne ikke bare nasse af krigernes mad. Det mente hun i hvert fald selv ikke skulle komme på tale.

Som Nao gjorde antræk til at flytte sig, muligvis for at skifte position, fjernede hun sig fra hans ryg. Hun forholdte sig stille og holdte øjenkontakten som han fjernede først hendes korset for bagefter at hive kjolen over hovedet på hende, til hun var efterladt med bar overkrop ligesom ham. Hun smilede varmt til ham og lå sig frivilligt ned på maven og hvilede sin kind på sine egne hænder. At Nao havde noget olie vidste hun ikke, for ellers kunne hun også havde brugt det på ham - men det var lidt sent nu. Et par dråber ramte den bløde ryg og hans hænder dækkede hende derfor hende i den glinsende substans, mens han gav sig til at massere hendes. Angel tog en dyb indånding og lod et suk forlade sine læber, mens hun mærkede musklerne lige så let løsne sig op.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 10.11.2016 21:50
Han lod sine hænder glide op og ned ad den bløde hud og nød at give lidt tilbage. Nao havde selv haft brug for at få lidt massage for at få løsnet sin krop og det var nok ikke helt det samme for Angel, men det var bare ren nydelse og Nao ville gerne gøre det her for hende. "Tænk over tilbuddet, det vare så læge som du har lyst" Det gav selvfølgelig også ham nydelse at gøre lidt for hende, han kunne hvert fald mærke lysten komme roligt frem i ham. Hans kunne mærke bulen i hans underliv stramme mod hans bukser, og det kunne hun næsten ikke undgå at mærke som han sad op ad hendes røv og lænede sig ind over hendes krop og masserede den bløde ryg.

Hans hænder trykkede lidt hårdere så hun virkelig kunne mærke hans hænders masseren. Han lod dem glide ned over ryggen og nærmede hendes balder. Han hev fat i hendes undertøj og det langsomt glide ned ad hendes bløde og tynde stænger og smed det ned på gulvet. Det var ulveblikket som hun så godt kendte, som undersøgte og slugte hendes bagdel. Han lagde sig ned på hendes krop, og kyssede roligt hendes hals.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 10.11.2016 22:49
Angel havde den dejlige fordel at hun ikke laveed lige så meget fysisk hårdt arbejde som Nao gjorde. Hun holdte sig i gang ja, men det var ikke noget der indebar tunge løft, massere af ting hun skulle høje øje med på en gang, anspændthed når man skulle forsøge at få folk til at falde til ro, for ikke at nævne hvis man rent faktisk endte ud i en kamp. Nej, hun var langt fra lige så anspændt i sine muskler som ham, men derfor var det stadig rart at mærke hans varme hænder glide over den nøgne ryg mod hendes muskler og afgivende afslappelse i kroppen. Men der skulle ikke et mirakel til at mærke at denne massage tændte ridderen over hende, som hun mærkede en bule presse sig mod hendes balder. En reaktion der fik hende til at smile i sin afslappede tilstand.

Angel lå stadig afslappet på sengen med hovedet hvilende i hænderne som hans hænder bevægede sig længere ned over hendes krop, og til sidst fik fjernet hendes undertøj fra kroppen. Intet hun havde noget imod overhovedet. Vægten af ham som han lagde sig over hende var faktisk ganske rar og bragte minder tilbage. Hun lagde hovedet lidt til side så han kunne få adgang til hendes hals, mens han lod læberne kærtegne hendes hud.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 11.11.2016 00:46
Han lod hans læber kærtegne hende lidt mere inden hans skubbede sig selv op i positionen fra før og lod sine hænder arbejde sig rundt på hendes krop, med den hårde men behagelige massage. Hans hænder bevægede sig ned af ryggen, og tog et godt greb om hver sin balde og lod et smil brede sig på sine læber, inden han bevægede sig ned på hendes lår. Der var ikke et sted som skulle føle sig snydt. Han nød virkelig at hun endelig var kommet tilbage, og derfor havde han slet ikke travlt med noget som helst, han skulle bare nyde hende og hendes selskab, "Jeg er så glad for at du endelig er kommet tilbage til mig, skat".

Han rejste sig hurtigt fra sengen og fik resten af hans tøj af, så de nu begge var helt nøgne. Solen var på vej ned og mørket på vej frem, han fandt det meget hyggeligt og stemningsfuldt. Rummet blev kun oplyst af få stearinlys som var rundt i det store værelse.
Han lagde sig ned ved hendes side, på siden mod hende og fik hende til at gøre det samme. Han rykkede sig længere ind til hende og lod en arm glide over hendes bare krop og bløde hud, og gled ned på hendes røv. Godt nok skulle de have masser af sex, men som før så havde han bestemt ikke travlt.
Deres læber fandt sammen i et hedt og lidenskabeligt kys. Det her havde han dog ventet på længe. Hans anden hånd fandt frem til hendes røde og fyldige hår.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 8